LIVE - FRU Sembur Gas Pemedih Mata di KLCC?

Saturday, July 9, 2011

Propaganda Pakatan Pembangkang Baju BerSHIT yang menyatakan KLCC di penuhi pendemo dan FRU melepaskan Gas pemedih Mata adalah satu Rekayasa bagi menarik sokongan rakyat untuk anti pada Polis!

Bukti Gambar di atas jelas menunjukkan Sekor Haram pun pendemo BerSHIT tidak ada di KLCC dan keadaan tenang di sana!

Setakat jam ini juga sudah berpuluh di tahan atas pelabagai kesalahan dan paling menarik apabila ada pendemo BerSHIT di tahan kerana memiliki senjata Merbahaya Kerambit dan Buku Lima!

Papa Gomo kini berada di Bukit Bintang Cuci Mata...... Huhuhu


Laporan Lanjut Menyusul........

10 comments:

SAMADLELONG July 9, 2011 at 12:15 PM  

takat pukul 11.30 pg dah 236 individu perhimpunan haram telah di tangkap polis. Padan muka depa, tak da kerja lain ka bodo??????

sember : UTUSAN ONLINE

Suzaku05 July 9, 2011 at 12:19 PM  

Steady bro keep us updated!!!

Jenny Nathan July 9, 2011 at 12:23 PM  

Melayu diperbodoh cina dan india!
ha..ha..

Jenny Nathan July 9, 2011 at 12:24 PM  

Let we count... how many malay aressted vs Chinese and Indian !..
ha..ha...

Bravo.

DAP the best!

Suzaku05 July 9, 2011 at 12:33 PM  

Current standing
Melayu = 236
China = 0
India = 0

hangkedee July 9, 2011 at 12:46 PM  

Melayu Pakar Demo.Mat sabun layak dapat PHD antara Melayu yang teramat BODOH.

bahasa aku mudah July 9, 2011 at 1:20 PM  

Al-Fatihah untuk Bapak Anuwar Bin Ibrahim aka BABI.

Mari kita sama sama sedekah Al-Fatihah kepada BABI .

Semuga pada saat Malaikat Maut mencabut nyawa dia disegerakan tanpa azab.

BABI, engkau telah mengadaikan Agama, Bangsa dan Tanah Melayu demi mempertahankan Kepala Alat Kelamin engkau yang tidak mengenal lubang.

Kepala alat kelaminya yang mencaturkan politik tanahair.
Kepala alat kelaminya patut di cantas. Di kerat. Di beri makan anjing. Itupun kalau anjing nak makan!

Janganlah engkau BABI mati kerana AIDS, kerana itu amat mengaibkan. Tambahan lagi seluruh keluarga dan kenalan ranjang engkau akan turut sama berisiko tinggi.

Aku harap engkau akan di panah petir kilat semasa Demo Haram engkau nanti atau dimana mana engkau berada Bapak Anuwar Bin Ibrahim @ BABI.

Mati engkau akan jadi mudah. Namun ada hitam sedikit, macam Ambiga dan kuncu-kuncunya.

Mati engkau akan di ratapi oleh DAPig, kerana tiada lagi BABI macam engkau yang boleh di jual beli dan kaki belit.

Marilah kita berdoa agar Malaikat Maut dapat mempermudahkan roh Anuwar Ibrahim meninggalkan jasadnya dalam masa yang terdekat di hadapan Stadium Merdeka atau dimana sahaja dia berada.

Mati mu Anuwar Ibrahim akan aku tangisi, disebabkan engkau berjaya memesongkan ramai bangsa Melayu untuk mempercayai ketuanan Kepala Alat Kelamin engkau yang tiada mengenal lubang.

Amin.

mohd albab July 9, 2011 at 2:45 PM  

mmg juak2 BABI ni suka buat ftnh,cm bos dia tu..

yg plg ketara,smlm kecoh kt tok najib lari keluar negara tgglkn negara dgn keadaan huru hara...

pdhal hr ni ok jer tok najib dk bg ceramah utk KOPERASI.

mmg btul2 suka buat fitnah..dh mmg terang lg bsuloh...

Anonymous,  July 9, 2011 at 6:02 PM  

BABI kalau mampos selalu depa jual kat pasal malam..yg berpenyakit JE depa tanam hidup hidup..aku ingat BABI yg ni kita biar kan dia hidup tapi konek dia mati..amacam???

Anonymous,  July 9, 2011 at 11:01 PM  

nauzubillah... beradablah ketika berkata-kata mahupun menulis... Nabi SAW kata, panggillah seseorang dengan nama yang mereka senangi. Pendek kata, kalau tak tahu nama seseorang itu,nama larang kita nyatakan berdasarkan fizikalnya seperti pendek, gemuk dan sebagainya... Ini anda semua menyatakan individu yang anda benci itu sebagai B***... fikir-fikirkan. jangan mudah melenting tak tentu pasal. Pahala tetap dia dapat manakala anda tetap memikul beban dosa akibat mencaci orang~... Kembalilah kepada Al-Quran dan As-sunnah... MOga-moga kalian menerima hidayah dan rahmat dari Allah... Ameeen

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP