LIVE - FRU Serang PATRIOT Dengan Gas Pemedih Mata

Saturday, July 9, 2011





Baru sebentar tadi Patriot telah di serang FRU sewaktu ahli Patriot berarak menuju ke Stadium Merdeka. Ada yang di pukul dan semua kena Gas Pemedih Mata.

Gomo turut terkena gas pemedih mata. Aduh sakitnya.

Tapi apa pun tahniah kepada PATRIOT kerana keberanian mereka terutama memakai baju merah Patriot membuktikan kita ada Telor berbanding pihak Pakatan BerSHIT yang takut memakai baju Kuning.

Waktu ini pemuda PATRIOT masih lagi berhimpun dan mencabar FRU masuk gelanggang.

6 orang pemuda Patriot di tahan dan di bawa ke Balai Polis termasuk Ketua Pemuda UMNO, yb Khairi Jamaluddin, Lokman Adam dan rezal Merican

Alamatnya memang kena sesah lagi le PATRIOT kejap lagi. Huhuhu

laporan lanjut menyusul
Published with Blogger-droid v1.6.7

24 comments:

fifahnazri July 9, 2011 at 2:51 PM  

jaga diri bro.. esok sediakan laporan penuh.. aku nak baca hahaha

azli July 9, 2011 at 3:07 PM  

apa la punya bodo papa gomo, geng bersih simpan baju pun dah kena tangkap, mcm mana nk pakai / geng patroit la tak ada telur sbb tu la dia buat report polis pasal bersih. azli

poknik July 9, 2011 at 3:14 PM  

ko ni bongok la..tau plak takut kena tangkap..abis apa jadah dok buat jgk bersih??mmg betul la papagomo ckp,korang bersih ni mmg takde telo...gomo papa gomoooo!!!ajar pok2 tahik tu ckup2..

Hahn July 9, 2011 at 3:40 PM  

Biasa lah Malaysia. Semua orang ada kerja. Ada bil nak bayar.

Siapa nak terlibat dengan Polis. Salah salah kena buang kerja atas perjuangan yang sikit pun tak berkait dengan rakyat. Lebih kepada perjuangan orang orang yang mabuk kuasa yang kecewa tak mendapat mandat secara berpelembagaan.

Lain la Indon atau Libya atau mana mana negara ekonominya lemah. Dari mati tak makan lebih baik mati pejuangan kosong.

Ada tak da pun pengganggur la yang ambil bahagian. Itu pun dari tak buat apa apa. Cumanya mereka pun kalau dah berat sampai polis bagai, tak nak dorang. Nanti nak minta kerja pun susah kerana ada rekod Polis.

Kerja kat Malaysia ni kan banyak... Pentingkan diri sendiri untuk kejayaan masa depan penting. Beras kita bukan Anuwar nak bayar atau PAS nak bayar.

Bangunan PKR pun Anuwar tak terselamatkan. Tak mo dia keluar duit dia berjuta juta untuk office dia. Sekalipun si Assmin.

hbk7879 July 9, 2011 at 3:43 PM  

bagi aku, gugurkan je keahlian UMNO org patriot ni... cara mereka bukan memudahkan kerajaan... hanya menyusahkan polis....

mohd albab July 9, 2011 at 5:24 PM  

a'ah..buang keahlian umno & buang kerakyatan ambipandykutty....berhambusssss blk negara keling paria tahap kasta paria...xsedor dr...nasib baik dk m'sia,blh jg pakai kereta besor...nk hrp dk india,haram...mkn pn blm tntu..

azli July 9, 2011 at 5:25 PM  

pro dan pok nik dua-dua bangang, bersih mintak pilihanraya adil untuk semua, yang patriotaik halang tu apa hal, nampak sangat tak ada telo untuk menghadapi PR jika pilihanraya dibuat dengan adil. azli

Anonymous,  July 9, 2011 at 5:57 PM  

perhimpunan Bersih mmg 1Malaysia. Semua bangsa ada. Mcm pesta demokrasi. Perhimpunan anti-bersih ada melayu sesat je. Mana pi geng pemuda MIC ngan MCA? Nampak sgt x de support. Parrot! Parrot! Parrot!

kepala bapak July 9, 2011 at 5:58 PM  

Bershit buduh tolol suma melayu tenuk. Cina cibai sama hindu bangang tak join haram jadah.

kepala bapak July 9, 2011 at 6:02 PM  

Mana geng haprak dapp? Semua dok rumah main telor. Geng pass sesat haramjadah dgn geng aljuburi yg bnyk.

Anonymous,  July 9, 2011 at 6:41 PM  

gomo lu ok ke mandi air fru??? jgn takot air fru bukannye air mani abg nuar pon...hahaha. gomo ko bawak x pic belalai abg nuar? suar polis pon goyang tgk ko trademark papa gomo .....muhahahah

Anonymous,  July 9, 2011 at 6:42 PM  

penakut bacul tuii!!!! mana lincah??mana PERKASA??? taikkk!!! pompang saja lbehhh!!tuiii!!!

Anonymous,  July 9, 2011 at 6:56 PM  

hoi azli...

kau tu bkn stkt bangang...dh bodoh tahap dewa..yg korang pegi buat demo nk tuntut pilihanraya adil tu buat aper..kau pegi jer kt pemimpim2 kau tu,klantan,penang,kedah & s'ngor,mtk dorang bubar dun,undi blk.kn xmyushkn org ramai.yg mnyushkn ramai org yg jd mslhnya...

bodoh xblh nk ajr,cerdik dh mmg cnfrm xcrdik...

Anonymous,  July 9, 2011 at 7:57 PM  

2.15pm: Puduraya - At Jln Pudu, the Bersih group moves on towards the Maybank building just 500 metres in front of the Umno Youth group who have been stationary.

It appears that both sides are coordinating despite their differences, to ensure members refrain from clashing.

"Bersih" & "Patriot" sama2 PENGECUT

Yg Benar - Orang yg tak tau politik - hate it very much!!!

azli July 10, 2011 at 1:16 AM  

aku tengok patriotaik kena sembur dengan FRU terus hilang telo dan bacul. ade la lebih kurang 1000 orang yang berani macam pondan, yang lain semua hilang telo. klu pertandingan lawak mungkin boleh menang tapi menang lawak paling bodoh termasuk la gomo, orang yang tak sekolah lagi cerdik

dawai koko+ July 10, 2011 at 3:50 AM  

banyak nie je ke melayu yang sokong patriot?

kenapa tak de cina and india?

aiiyooo...

patriot ke carrot?

amik lanchau campak kat hanjing la khairy jamaluddin woi..

fail gila!

Anonymous,  July 10, 2011 at 3:04 PM  

Bro..lu ada kena itu gas jgk ke?Ntah2 tgh tido kat rumah..hahha

kawe masih x lupa psl facebook org umno kena katok di p.puteh .. maksudnya TIME..

mat sabu,  July 10, 2011 at 4:46 PM  

pergi mampus nuar aljuburi

penyonkong pas,  July 10, 2011 at 4:50 PM  

aji hadi berdoa supaya anuawar cepat sembuh dan cepat mampus. masa budak2 tak nak mampus bila besar menyusahkan org ramai

GENG PAS TRG,  July 10, 2011 at 4:56 PM  

kami menyonkong penuh PDRM berjaya menleraikan puak2 abiga buat perhimpunan haram jadah. pergi mampus paria laknattullah.

Anonymous,  July 10, 2011 at 7:13 PM  

knp korg syg ambiga sgt.... korg kawin la ngn ambiga... nnt korg main ngn ambiga, dpt anak bole tukar2 agama... hahahha....

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP