PATRIOT Gegar Bukit Bintang DAP Lari Bertempiaran

Saturday, July 9, 2011




Waktu ini PATRIOT mula berkumpul dan akan berarak ke Stadium Merdeka. Kehadiran setakat ini di sertai kira kira 2000 orang. Kita ganyang BerSHIT
Published with Blogger-droid v1.6.7

26 comments:

bahasa aku mudah July 9, 2011 at 1:52 PM  

AL-FATIHAH untuk Bapak Anuwar Bin Ibrahim aka BABI.

Mari kita sama sama sedekah Al-Fatihah kepada BABI .

Semuga pada saat Malaikat Maut mencabut nyawa dia disegerakan tanpa azab.

BABI, engkau telah mengadaikan Agama, Bangsa dan Tanah Melayu demi mempertahankan Kepala Alat Kelamin engkau yang tidak mengenal lubang.

Kepala alat kelaminya yang mencaturkan politik tanahair.
Kepala alat kelaminya patut di cantas. Di kerat. Di beri makan anjing. Itupun kalau anjing nak makan!

Janganlah engkau BABI mati kerana AIDS, kerana itu amat mengaibkan. Tambahan lagi seluruh keluarga dan kenalan ranjang engkau akan turut sama berisiko tinggi.

Aku harap engkau akan di PANAH PETIR KILAT semasa Demo Haram engkau nanti atau dimana mana engkau berada Bapak Anuwar Bin Ibrahim @ BABI.

Mati engkau akan jadi mudah. Namun ada hitam sedikit, macam Ambiga dan kuncu-kuncunya.

Mati engkau akan di ratapi oleh DAPig, kerana tiada lagi BABI macam engkau yang boleh di jual beli dan kaki belit.

Marilah kita berdoa agar Malaikat Maut dapat mempermudahkan roh Anuwar Ibrahim meninggalkan jasadnya dalam masa yang terdekat di hadapan Stadium Merdeka atau dimana sahaja dia berada.

Mati mu Anuwar Ibrahim akan aku tangisi, disebabkan engkau berjaya memesongkan ramai bangsa Melayu untuk mempercayai ketuanan Kepala Alat Kelamin engkau yang tiada mengenal lubang.

Engkau Bapak Anuwar bin Ibrahim @ BABI – telah melacurkan Bangsa Melayu demi Kepala Alat Kelamin engkau.


Amin.

Tuan Tanah July 9, 2011 at 2:07 PM  

go patriot go perkasa!!!

Budak Kaki 5 July 9, 2011 at 2:15 PM  

kurang ajar si ambiga... ngam di kentot anjing jak dia nie

Mohd July 9, 2011 at 2:28 PM  

Pelajar2 Melayu dari IPT awam bila ditangkap mengikuti demo Bersih2 harus dibuang saja dari Universiti. Ibu, bapa dan penjamin2 mereka dikenakan tindakan saman.
Penjawat awam dgn Kerajaan jika ditangkap harus terus dibuang kerja! Ramai lagi anak muda yg menganggur yg boleh mengambil tempat mereka.
Kalau dahulu kala, orang2 yg derhaka kpd Raja akan disula dan dipancung!
Melayu mudah lupa !

kiang-boy July 9, 2011 at 2:36 PM  

terbaikk patriot!!go go khairy!!

mohd albab July 9, 2011 at 2:40 PM  

celaka DAPig kuching...

siap makan besar tuuu....tlalu suka ngn agenda mrk nk srh melayu vs melayu....kt dh tmakan umpan....sukanya dia...huhuhu

hasbullah July 9, 2011 at 5:55 PM  
This comment has been removed by the author.
Anonymous,  July 9, 2011 at 5:59 PM  

2 ribu jer pakturut??? gi tngok video bersih la we.... bkti rkyat tolak bn.... mne ali ketam yee... kte nk trun.. mne gru2 silat ye.... x de pon ckap berapi tpi x de apa2 urmmmm yg pakturut jlan 200 meter jer trus lain

Anonymous,  July 9, 2011 at 6:26 PM  

pakturut memang tak ramai sebab pakturut bukan lembu, macam lembu2 ambiga. ade 1 pepatah melayu "bodoh macam lembu". memang bodoh pun. kau pun kalau stakat duduk depan laptop tengok video, tengok gambar yang orang post..tak payah banyak bunyik la brader.

Anonymous,  July 9, 2011 at 7:06 PM  

UNTUK PARA PATRIOT AMALKAN BEKAL INI SUNGGUH MUJARAB
ASHADUALLAH ILLAHAILLALLOH WA ASYHADUANNA MUHAMADUERROSULLULLOH, BISMILLAHHIRAHMANIROHIM,NARUDDU BIKAL A'DA-A MIN KULLI WIJHATIN WA BIL ISTMI TARMIHIM MINAL BU'DI BII SABAB FA ANTA ROJA -I YAA ILAHI WA SAYYIDI FA QORIQ LAMIMAL JAYSI INNA ROMMA BIL GHOLAT
ERTINYA DENGAN NAMAMU KAMI MENOLAK MUSUHMUSUH DARI SEGALA ARAH,DENGAN ALLAH KAMI MELEMPARI MEREKA MEREKA DARI JAUH DENGAN KECERAI BERAIAN.
ENGKAU ADALAH TEMPAT AKU BERHARAP WAHAI TUHANKU .MAKA CERAIBERAIKANLAH PERSATUAN MUSUH,BILA MEREKA BERMAKSUD JAHAT PADAKU,MAKA MENDIDIHLAH MEREKA.
PAGAR DUIRI DULU DENGAN AYAT KURSYI 7 KALI HEMBUS KIRI KANA DEPAN DAN BELAKANG.
KAMI SUDAH GUNAKAN DENGAN IZIN ALLAH ARIEL SHARON SUDAH PUN MAMPUS .KETIKA MEMBACANYA BAYANGKAN PENENTANG ANDA.
KAMI DOAKAN ANDA SEMUA BERJAYA HENDAKNYA.INSHALLAH .BANGUN PEMUDA PEMUDA KU .NEGARA DITANGAN MU.AMARAN , IJAZAH INI DITURUNKAN UNTUK SEMUA PATRIOT SAHAJA .YANG LAIN TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI.

Anonymous,  July 9, 2011 at 7:16 PM  

PATRIOT ,LU ORANG WOW DASYAT .TABIK SAMA LU PATRIOT.BERGEMANG BULU ROMA KU TENGOK PATRIOT .SYABAS LU PATRIOT .PERTAHANKAN NEGARA INI.INI GUA RASA BARU PERMULAAN .HIDUPKAN PATRIOT HINGGA KE AKHIR ZAMAN .SEMUGA PATRIOT SENTIASA DALAM LINDUNGAN ALLAH .ALHAMDULILLAH SYUKUR.PATRIOT YANG DISAYANGI

Anonymous,  July 9, 2011 at 7:18 PM  

Bodoh melaYU BERGADUH SESAMA SENDIRI. kLAU KITA AMALAN X BETUL SEMUA KENA TAUBAT TAK KIRA PARTI MANA. YANG SALAH TETAP SALAH JANGAN MEMPERTAHANKAN YANG SALAH AKHIRNYA LEBIH BURUK DAN KESAN AKIBAT D KEMUDIAN HARI KEPADA ANAK BANGSA DAN AGAMA. BUKAN BERGADUH KERANA POLITIK

Anonymous,  July 9, 2011 at 9:00 PM  

lu org ni ada tak kat situ. bkn 300 orang je ke yang hadir.bukan ke patriot lari lintang pukang masa kena sembur kat polis..pas tu tak berani dah nak datang balik. MCM NI KE PATRIOT. HAHAHAHA

Anonymous,  July 9, 2011 at 9:14 PM  

belum sampai masa lagi patriot jadi pejang bangsa....kene gas dah lari sembunyi....hati kene kental, tahan lasak baru jadi patriot

Anonymous,  July 9, 2011 at 10:15 PM  

hahaha patriot...sian la gua tgk lu. gua tabik lu sbb lu ckp besar! gile brani...nak ajak mahaguru silat etc. tp mananye hilang ahli2 patriot ni? stakat yg dtg tu....kumpul kat lobi TGV KLCC pon tak penuh! kesian btol la gua tgk lu org jd pak turut org yg nak glamer.

cube lu tgk penyokong BERSIH...hati kental, stakat kena sembur tu takde masalah ....tak de lari nyer. lu bayangkan kalau takde sekatan jalan, takde tangkapan...brape ramai lg yg dtg? lu pikir la sdiri PATRIOT....lu bjuang utk ape? utk melayu? ke utk TUAN UMNO?.....pikir baik2...

Bendera Hitam Dari Timur,  July 10, 2011 at 3:44 AM  

Assalamualaikum saudara-saudara ku yang seagama dan sebangsa sekalian. Tiadalah wang ringgit yang beribu untuk ku sedekahkan, tiadalah kegembiraan untuk ku ketawakan melainkan sedikit ingatan untuk kita renungi sejenak sebelum izrail datang menjemput kita. Sesungguhnya saya ingin menyeru supaya setiap dari kita membersihkan hati dan mengingati mati. Telah pasti hari kiamat dan pengadilan di mahsyar itu benar. Syurga dan neraka itu benar. Lihatlah bertapa dari kita mencintai dunia (nafsu, kekayaan dan kuasa)hingga lupa ingatan Allah melalui ayat-ayatNya. Kita lihat Nama Allah diinjak-injak oleh musuh Allah dengan dibantu ahli agama yang bertopengkan syaitan, kita lihat nama Allah dilaung-laung seperti orang yang hilang kewarasan yang jerit pekiknya seperti laungan pahlawan salib menyerbu ke atas kota jerusalam , kita lihat langkah permusuhan sesama Islam dimulakan dari rumah Allah yang sepatutnya itulah rumah perpaduan, itu rumah Allah. Kita lihat bagaimana pemuka-pemuka agama (Islam) berserban, berkopiah putih,bertudung labuh lagi berhijab berlumba-lumba memuji - memuja, berpelukan membaiah untuk setia kepada musuh Allah iaitu mereka yang berusaha untuk mengubah keimanan saudara Islam kita,menyokong kemurtadan saudara kita dari mengakui Allah itu tuhan yang satu dan Nabi Muhammad SAW itu pesuruhnya. Kita lihat bagaimana dunia telah menjadi keutamaan sebahagian besar kita...kita dipacu oleh nafsu setiap saat dan detik, tanpa pernah kita tunduk ke bumi dan berkata...asal leluhurku dijadikan dari tanah dan akhirnya ke dalam tanah juga aku akan disimpan. Bilakah saat itu? Tiada siapa yang tahu...Tapi tiada antara kita yang mendongak ke langit dan berkata "sungguh luas alam semesta ciptaan Illahi...bertapa banyak nikmat yang dikurniakan kepada kita"...Tapi apakah kita pernah bertanya...sebanyak manakah amal dalam hidup kita sejak baligh lagi...cukupkah solatku, puasaku, zakatku, hajiku dan apakah segala perbuatan kita samada jasmaniah mahupun rohaniah betul-betul mengikut seperti mana perintah Allah.

Justeru itu, marilah kita renungi dan fikirkan...hari itu sudah semakin hampir dan ianya semakin dekat, api akan membakar bumi melayu, tanah pertiwi ini akan terbelah lalu ianya akan digoncangkan, maka bertempiaranlah lari musuh-musuh Allah dan para pengikutnya, yang hitam ke barat, yang putih ke timur dan yang cokelat rebah menyembah bumi.Tersungkur dalam kemunafikan dan kemungkaran. Apabila hari itu tiba maka bersedihlah para jin dan syaitan....masa itu akan tiba! Berubahlah bangsaku....kerana MASA ITU AKAN TIBA!!!kesabaran tuhanmu ada batasannya....

Anonymous,  July 10, 2011 at 4:25 AM  

300 org je Patriot..wat malu je.sembang ahli berjuta-juta.Ibrahim katak lagi penipu.sembang pompang-pompang.mana p PERKASAM kemarin??GOMO tolong crite jap.

Anonymous,  July 10, 2011 at 11:11 AM  

bapak anuar bertaubatlah sebelum bapak mati semoga allah mengampuni bapak yang banyak dosa. insaflah. "sembahyanglah kamu sebelum kamu disembahyangkaan".

Anonymous,  July 10, 2011 at 1:36 PM  

kah.. kah... kah...
mana gomo.. bkn beria2 nak sesah ambiga... btg hidung pn tak nampak... ada laa 2-3 kerat jerr.. apasal gambar depan jer bro... hahahahhaha......

Anonymous,  July 10, 2011 at 9:53 PM  

papa gomo bergomol atas katil dengan pelacur cina je ke tyme demo ni? tak nampak batang hidung pun...

Anonymous,  July 10, 2011 at 11:31 PM  

gua tk pergi sbab wa duduk jauh duk jengka..... klau dkat wa da folooww dah....... hahahahaha pakturut dh la ambik bangla, mamak jdi penyokong pstu bajet bgus... jALAN 200 METER jer trus lari... apekejadahnye tuh.... mne geng2 silat woiiiiiii.... tkut ker... die nye guru mne..... plis ckap hram msuk kl trus x msuk..... tngok pmimpin2 pr cmne selamber jer dtg.... nk hrapkan pmimpin umno dtg urmmm jngan hrap semer ckap besar... 3 juta konon nk dtg padehalnye 2 ribu jer

Anonymous,  July 10, 2011 at 11:37 PM  

papa gomo tnjuk la muka.... ke brader gomo ni lri dulu sbab tkut tngok geng bersih rmai sngat

Anonymous,  July 11, 2011 at 2:34 PM  

Betul ke 2000 orang tu..aku bilang dekat 300 ribu tu.... ramai sungguh sampai tak nampak jalan. Belum masuk tentera upahan mat2 bangla calon Pengundi Hantu lagi tu..kalau termasuk depa adalah dalam setengah juta PATRIOT hari Sabtu hari tu.

Hebat aku tengok FRU bertaburan lari bila nampak PATRIOT. Kumpulan BERSIH tak mampu mara, mereka hanya dapat bergerak dalam 200 meter sahaja.

Kagum betul aku dengan PATRIOT, mereka tak bergerak langsung bila ditembak GAS tapi depa pakai ilmu ghaib.. lepas kena tembak semua GHAIB..ini mesti OMAR DIN yang ajar sebab dia pun ghaib dari awal lagi.

HAHAHAHAHAHAAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP