Salah Siapa 6 Ekor Komunis Terlepas?

Sunday, July 31, 2011




ADA
yang tidak kena di sebalik pembebasan MP Sungai Siput, Jeyakumar dan lima lagi tahanan dari pertuduhan Akta Ordinan Darurat yang sebelum ini dikenakan ke atas mereka kerana disyaki mahu memerangii YDP Agong apabila kesemua mereka ini didapati sedang berusaha untuk menghidupkan kembali fahaman komunis yang telah diharamkan di Negara ini.

Di mana kecuaiannya hingga mereka ini terpaksa dibebaskan?Apakah siasatan polis yang longgar atau seperti disebutkan sebelum ini wujud konspirasi pihak-pihak tertentu dalam jabatan polis untuk memalukan kerajaan dan memalitkan lagi malu yang amat besar kepada kementerian Dalam Negeri terutama sekali Menterinya, Hishamuddin Tun Hussien?

Read More.....


Psssttt...Gua punya pendapat elok TAHAN 60 hari dan jika perlu disumbat ke simpang renggam beb


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

27 comments:

Anonymous,  July 31, 2011 at 11:29 AM  

Pada pandangan saya mereka-mereka ini dibebaskan kerana tidak dapat dibuktikan secara kukuh bahawa mereka mahu menghidupkan atau merupakan ahli-ahli PKM yang mahu melakukan aktiviti subversif atau sekarang dinamakan terorisma. Momento-monento yang berkaitan dengan pemimpin-pemimpin PKM yang ada dalam milikan mereka semasa mereka ditahan tidak cukup untuk dijadikan bukti bahawa mereka melanggar Ordinan Darurat dan mempunyai matlamat memerangi YDP.

paktua July 31, 2011 at 11:39 AM  

Setuju mereka dibebaskan..
Saya percaya polis ada alasan tertentu dan telah buat perkara yang betul..

Kita ambil contoh bagaimana kumpulan pengkaji hidupan liar apabila mereka hendak mengurangkan/membiakkan hidupan tersebut. Terlebih dahulu mereka akan tangkap, rekod semua data dan lepas semula.

Setelah kita mempunyai data mereka, mudah untuk kita jejakki bagi mengetahui kekuatan, kelemahan, tabiat dsb.

Setelah itu barulah mudah untuk kita mengambil tindakan seterusnya..


Anda tidak perlu setuju dengan saya - itu hanyalah pandaangan saya yang cetek.....

Anonymous,  July 31, 2011 at 11:52 AM  

Satu analogi yang baik Pak Tua. Memang patut pun kena tag dek Polis lahabau-lahabau ni.

YB Raz July 31, 2011 at 12:11 PM  

polis memang ada masalah dengan peruntukan undang undang.bukti yang ada tak cukup..setakat ada baju gambar komunis, itu belum boleh digunakan untuk mendakwa mereka.lainlah kalau polis jumpa senapang atau bom. haa itu memang sah kena ISA.

rakab,  July 31, 2011 at 12:44 PM  

Sekarang rakyat Malaysia nampak lebih jelas bahawa pakatan pembangkang di barisi oleh golongan chauvinis , rasis, pelelong agama, pendokong porno dan yang terbaru ,..fahaman komunis.

Masysrakat semakin menjauhkan d iri dari pakatan caca-marba ini dan seterusnya berdiri di belakang kerajaan BN.

Anonymous,  July 31, 2011 at 12:59 PM  

komunis kepala hotak kau laa

A-I-B July 31, 2011 at 1:01 PM  

Sebab UMNO dah tunduk pada permintaan MIC. Palanevil dan cakap "belum tentu semua orang india akan sokong BN". Tak faham-faham!...

mawar poteh,  July 31, 2011 at 1:18 PM  

haku lemaih letih penat ngan menteri amaran nih...xkan xder risikkan seblom tangkap kot...
biler2 ader isu panaih jer mola nk tangkap sana sini situ...pastu lepaih plak ler...drama drama drama
gempak gempak gempak gempar gempar gempar...yg penat marhaein ngan pulis bawahan...hadoi laaarrr...haku pn bleh jd menteri amaran mcm nih...haku pn dah mola letih penat lemaih ngan najib gaks...Ya Allah selamatkan ler m'sia dr petaka perpecahan..amin..
haishhhh....

Anonymous,  July 31, 2011 at 2:44 PM  

Jangan ingat Polis tak pandai, bagi lepas macam tu saja.Kami sokong tindakan Polis. Mereka sendiri cari susah, mereka sendiri tanggunglah. Orang lain suka hidup aman damai.

Anonymous,  July 31, 2011 at 2:56 PM  

pdrm, peguam negara, menteri KDN memang sayur... bodoh...

Anonymous,  July 31, 2011 at 4:35 PM  

salahkan melayu amnogok yang terlulu rakus dan tamak kan harta dan kuasa...
lihat amnogokputra apa meraka ada, property, anak syarikat , kroni, dan duit dalam simpanan bank diluar negri, melayu melayu bodoh kat sini apa dapat, adu domba, sebar fitnah, nyunton porno, gilat air burit saja dapat, pukimama kamu semua , melayu mundur merempat, rendah akhlak, purrrrrrrrrrrrrrrrrrdh!!!!!!

Anonymous,  July 31, 2011 at 4:44 PM  

ini enam orang keling dan satu cina memang juara di negara India dan China. Sebab apa dia 6 orang lawan 25 juta melayu bodoh 1 Malaysia takut macam nak ada revolisi pantat gomo sampaikan pdrm dan kdn panik gila tak tahu apa nak buat.
ini baru 5 budak hitam belum lagi ratusan juta India mari sini serang umnoputera, atau 1 billion mata sepit latang, telor pun sudah tara.................bodoh punya melayu

rakab,  July 31, 2011 at 5:00 PM  

Anon 4:35,

Manusia tamak ada dimana-mana saja.
Manusia dengki,iri hati dan berprasangka buruk macam kau pun banyak. Tak kira dalam parti mana pun.

Untuk menjadi pemimpin, tentulah kita kena pilih yang lebih baik.

Tapi takkan lah seorang peliwat dan penzina seperti Anwar berahim.

Anonymous,  July 31, 2011 at 5:09 PM  

Saya tak setuju kita menyalahkan PDRM dan Peguam Negara. Sebenarnya ini satu signal kepada Kerajaan yg memerintah. Dengarlah bisik hati kelompok majoriti. Jangan mengalah dgn minoriti. Kalau Kerajaan ini tidak bagus/kuat, masakan boleh menang PRU12 ? Jadi, janganlah kecilkan diri jika ada yg try nak test market. Beranilah sikit...PRU13 masih terbuka untuk BN dan Pakatan Rakyat. Dalam pada itu, Menteri2 jangan jadi pondan. Setakat AMARAN jer berani, baik bagi beruk jadi Menteri !!!

rakab,  July 31, 2011 at 5:13 PM  

Woi !! lembab 4;44,

Oooooo... Kalau ada enam orang perompak dalam negara ni yang kena tangkap, kita patut lepaskan ke?...sebab kita ada 25 juta orang.


Salah tetap salah...Mesti kena hukum!!

Anonymous,  July 31, 2011 at 5:35 PM  

tengok muka2 ni pun aku dapat rasakan..mereka ni anti melayu..anti islam secara dalam..
diorg ni nk duduk msia dan buat msia ni mcm sebuah pulau yg yg baru dijumpai .. iku suka hati mereka dan tak kan sedar diri..
islam melayu pas pkr blh pulak baik2 ngn diorg ni.
tak tau mcm mn semangat patriotik mereka kpd negara ini selagi melayu
terus berkuasa

rakab,  July 31, 2011 at 6:07 PM  

Anon 12:59,

Yang pemimpin PSM dengan DAP pergi menyembah chin peng kat siam tu buat apa?

Yang nak bawa balik kepala2
komunis pembunuh tu ke Malaysia ni , kenapa?.

Yang di puja-puja pengganas2 komunis tu , pasal apa?.

Itu kira bersubahat dengan komunis le!....Samalah dengan komunis!

Anonymous,  July 31, 2011 at 7:16 PM  

Pdrm dan kdn terpaksa lepaskan mrk kerana ingatkan keling2 itu merbahaya rupa2 hanya badut2 yg kuat kentut ikut mulut aje.

Biarlah badut2 itu dilepaskan buat gempaq kat sini utk hiburan rakyat.

Gempaq sana gempaq sini. Silap2 kena mcm al ma'unah baru tau nasib mrk.

Anonymous,  August 1, 2011 at 10:08 AM  

Bapa aku adalah salah seorang tentera yg terlibat masa zaman pengganas komunis dahulu.Setiap kali bapa aku bertugas masuk hutan semua keluarga aku pilu dan sedih..kerana ada yg balik dan ada yg x balik.Di miri,Aku pernah pergi kesekolah menaiki kereta perisai yg dipandu bapa ku sendiri bersama kwn2 begitulah keadaan semasa zaman pengganas dahulu dgn familiar nama BENDIT. Begitulah kehidupan keluarga ku sehingga bapa aku pencen lewat 70an dahulu..
Aku hidup dlm kalangan keluarga tentera ketika itu dan aku pilu apabila terdapat bapa rakan2 ku terkorban dan tercedera hilang anggota badan.

Bayangkanlah anak melayu kita berkorban nyawa untuk menghapuskan pengganas komunis tika itu.
Kerajaan pun diketergori MUDAH LUPA..bukan melayu sahaja mudah lupa. Tun M pun silap..patut yg sesuai sekali ialah KERAJAAN MUDAH LUPA.Kenapa perlu menjaga hati bangsa lain dari bangsa melayu..sejarah melakarkan yg sanggup berkorban tumpah darah pertahan Malaysia ni adalah anak Melayu..Regimen Askar Melayu diraja..ingat nama tu baik2 wahai kerajaan.Bukan regimen Askar cina diraja atau regimen askar india diraja.
Dan aku juga nak ingatkan menteri yg berkenaan.Lebih baik menghalang terlebih awal..kalau dibebas penerapan fahaman komunis..bila sudah melular sukar utk membendungnya.Penting ker nyawa 6 ekor bangsat ni dari nyawa2 yg sudah terkorban. Knp perlu berlembut.Kenapa harus mengikut tekanan bangsa Paria ni?Dari 6 ekor akan melular ke 60,600,6000 masa tu baru nak kalut kot!Terang2 mempromosi fahaman komunis.Baru jer lepas Hari PAHLAWAN. Kenanglah sikit askar2 melayu kita yg terkorban kerana komunis ni.

Anonymous,  August 1, 2011 at 10:54 AM  

bodohnya korang semua. Komunis dan sosialis pun tak reti beza

Anonymous,  August 1, 2011 at 10:35 PM  

anon 10:54

ko lagi bapak bahlul...x nampak ke apa yg polis rampas...nama sosialis..belakang komunis...ada Melayu bahlul mcm ko ni lingkup Melayu. nampak cerdik tapi bahlul.Samalah dgn PAS nampak parti Islam..tp kepalanya DAP...bodoh mangkok berayun yg x boleh diajar.

Anonymous,  August 1, 2011 at 11:26 PM  

anon 10:54

lu sekolah tak?

Anonymous,  August 2, 2011 at 1:03 AM  

Partai Ahlul Sosialis = PAS

So Sial Is PAS.

Memang sah ada setan disebalik taik.

Zahari August 2, 2011 at 7:23 AM  

Inilah pertama kali saya datang bertadarus di blog papagomo yang popular dikalangan pembangkang

Sayapun mahu jadi hebat dalam penyampaian maklumat,terima kasih dan salam 1 Malaysia

Anonymous,  August 3, 2011 at 8:48 AM  

BODOH PUNYA UMNO
MULA CAKAP eJEN KOMUNIS
LEPAS TU EJEN CHRISTIAN
LEPAS TU EJEN ISRAEL
LEPAS TU EJEN 007

MANUSIA PALING BODOH ADALAH SEBODOH2 ANDA SEMUA YG MENYOKONG UMNPORNO WKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAK

anti melayu umno,  August 3, 2011 at 11:51 AM  

Papa gomo, aku tahu kamu ini penyokong tegar(fanatical supporter) Umno. Yang gobi itu kata Umno anjing sebab dia rasa PSM6 telah dianiaya. Apa tidak, bila mula2 tangkap kata mereka mengistihar perang terhadap Agung. Lepas itu kata mereka nak propoganda komunisma. Tetapi last sekali bila di mahkamah kata mereka lah PRIME MOVER OF BERSIH. Apa punya bangang polis Umno ini. Jadi tak salahlah Gobi kata Umno anjing. Tapi pukimak awak telah tukar isu ini ke isu Melayu. Otak awak ada dekat buntut kah, tak tahu beza antara melayu umno, melayu pas dan melayu pkr. Gobi tak sebut melayu anjing. Tapi awak yang kata keling paria. Di sini aku ingin kata UMNO memang ANJING PARIAH. Pemimpin2 Umno lebih paria dari keling. Mereka duduk di jawatan penting dan curi bermilion milion duit rakyat. Papa gomo buat tak tahu kah dengan skandal2 kewangan. Siapa yang bertanggungjawab kalau bukan anjing2 Umno. Perompak2 ini mengaku orang islam tapi tak malu kah jadi perompak,penyangkak dan pencuri khazanah negara. Mereka duduk di mahligai2 besar, pakai kereta besar dan hidup sangat mewah dengan duit haram ini--bukan kah mereka ini lagi teruk dari paria. Mereka bagi tulang ke ahli2 bawahan dan mereka pula menyalak macam anjing tersepit mempertahan pemimpin2 paria ini termasuk kamu papa gomo.
Lagi satu, you orang selalu suka hina orang India, keling paria lah, hitam lah dan sebagainya. Itu bukan perangai buruk mereka--ini adalah penciptaan tuhan. Tapi kalau orang Melayu, beberapa perangai you orang lagi teruk dari keling paria. 99% kes kongke anak sendiri adalah orang Melayu, 98% kaki rasuah adalah orang Melayu--simply b'cos mereka lah majority menteri dan pegawai kerajaan., 80% penagih dadah orang Melayu, 100% bohsia adalah gadis melayu, 95% mat rempit orang melay, 75% pelacur adalah orang melayu. Jadi bukan kah orang melayu ini lebih hina dari orang keling. Siapa yang lebih paria.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP