Siri 1 - Bukti BERSIH Alat Pakatan Pembangkang Memperbodohkan Rakyat

Saturday, July 16, 2011


Ini adalah mesej pertama video jahanam yang cuba memburuk-burukkan pasukan keselamatan kita. Setakat artikel ini ditulis, video ini telah ditonton lebih 740,000 kali oleh pengguna YouTube. Cuba kita renungi mesej awal di atas, ia menggambarkan seolah-oleh ianya telah dihasilkan oleh rakyat Malaysia yang tidak menyokong mana-mana parti. Adakah mesej di atas juga membawa makna bahawa kemenangan pakatan pembangkang menguasai lima negeri dan lapan pilihanraya kecil pasca PRU-12 sebagai tidak sah kerana tidak BERSIH dan ADIL???


Dan ini pula adalah rakaman pertama yang dipaparkan di video tersebut. Ini merupakan satu lagi niat jahat pihak "tertentu" (yang akan kita dedahkan sebentar lagi) bagi memberikan gambaran bahawa demonstrasi haram mendapat sambutan rakyat dan menyerupai perhimpunan rakyat Mesir di Dataran Tahrir sebelum ini. Walau bagimanapun, ini merupakan satu kaedah bagi menyelitkan mesej halus bagi menghasut rakyat yang tidak terlibat bahawa gelombang revolusi kebangkitan rakyat telah berlaku, walaupun sebenarnya sudut rakaman tertentu telah dipilih bagi mendapatkan kesan kepadatan peserta demo haram yang hadir secara maksimum.

6. Sekiranya seorang manusia mempunyai diameter keluasan 0.5m 0.4m persegi, maka keluasan kawasan tersebut boleh mengisi 4,000 orang secara padat. Ini bermakna tidak ada ruang kosong diantara mereka sehinggalah sepanjang 200m tersebut. (ini adalah worst case scenario).

7. Mari kita lihat di Menara Maybank pula.
8. Seperti biasa, berdasarkan banggunan di sekeliling, kita anggarkan kawasan pendemo berada dengan Google Maps.

9. Kawasan ini ditandakan dengan 4 segi untuk memudahkan pengiraan. Luas kawasan ini (berdasarkan google maps) adalah 3200m persegi).

10. seperti tadi, sekiranya seorang manusia mempunyai diameter keluasan 0.5m 0.4m persegi, maka seramai 8,000 orang boleh berada dalam kawasan ini secara padat (tanpa ruang kosong). Kita tahu pasti akan wujud ruang kosong, maka ini adalah juga worst case scenario.

11. Oleh itu, tanpa mengambil kira redundancy (kesemuanya orang yg berbeza), jumlahnya adalah 12,000 orang. Sekiranya, anggaran 50% orang yg berada di Puduraya adalah juga berada di Menara Maybank, maka jumlah di kedua-dua tempat ini adalah lebih kurang 6,000 orang.

12. sekiranya kita mengambil kira jumlah pendemo di beberapa kawasan lain... secara kasarnya jumlah peserta demo haram ini adalah dalam lingkungan 8,000 orang.

13. Nampaknya, pihak polis membuat anggaran yang hampir tepat.

14. Paling kelakar, adalah anggaran seperti 50,000 atau 100,000 orang.
Baca lanjut di http://chewal.blogspot.com/2011/07/jumlah-peserta-demo-haram-bersih-20.html



Inilah mulanya mesej memburukkan polis. Tindakan pasukan keselamatan untuk menyuraikan peserta perhimpunan haram tersebut disanggah dengan ayat "Polis telah menyerang tanpa sebarang perundingan dahulu". Persoalannya, apa perlunya pihak polis berunding dengan gerombolan manusia yang terang-terangan melanggar undang-undang (kerana berhimpun tanpa permit)? Perlukah polis berunding dengan perompak yang bersenjata sebelum menangkapnya? Bukankah sudah berpuluh kali sebelum itu pihak polis mengeluarkan amaran agar perhimpunan haram tersebut dibatalkan atas faktor keselamatan dan ketenteraman umum?

BACA SELANJUTNYA......



Psssttt.....Gila Babi Depa ni beb, Apakah kita akan menyokong pekara sebegini yang akan menjahanamkan Negara?



DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

117 comments:

BALAK BINI NAJIB,  July 16, 2011 at 9:12 AM  

petaking street
puduraya
maybank
KLCC
dataran merdeka
mashid jamek

kalo satu2 tempat tu dh natara 8k - 10k, makanya kompom lebih 50k yg berhimpun....tu x masuk yg ditahan polis, yg ditahan masuk kl, yg ditakutkan polis, yg sangkut kat jem

kira la sendiri...padan la muka, tindakan polis n najib yg memalukan malaysia di mata dunia...org pndg negative kat malaysia skarang ni sbb tindakan polis n najib, bukan sebb perhimpunan bersih...

BN BAKAL MAMPUS

JIJAH GUNDEK ALJUBURI,  July 16, 2011 at 9:18 AM  

Kehkehkehkeh. Takde 50.000 bai. Org yang sama berangkut sana sini. Jgnla nak cong. Ingat org sesenang nak percaya mcm puak-puak pencacai yg perasan demo depa berjaya?

RoboGAPS,  July 16, 2011 at 9:20 AM  

Panik Babun Gomo Papa Kutty QE II pakai kuning jumpa Mat Monggol....

Papa mana gambor belalai? kalau lubang jubor Papa Gomo kena tibai dengan belalai ni jamin koyak rabak lubang jubor gomo...tapi salute kat Tn Hj Saifool al bontot 2 hari tak berak , 8 kali kena tibai lubang jubor masih ketat. Apa petua tn Hj temberang ni?

Anonymous,  July 16, 2011 at 9:23 AM  

hahaha...name pn penipu kesemua rakyat (pkr)..da tugas die menipu,terima je la.. yg like page bersih dlm fb bkn men ramai, barua2 tali barut komunis pn ramai.. adde ke muke2 dorg yg g? tgl la sibodo n sibangang yg berdemo..

Anonymous,  July 16, 2011 at 9:23 AM  

AL-QURAN,HADIS BUKAN UNTUK GURAUAN: Mufti Selangor.

Itu yg dipesan mufti selangor terhadap Ng Sue Lim suku sakat pas pis pus kerana cuba menggunakan hadis ketika berbahas membuatkan mohd satim diman dari umno diarahkan keluar dewan. Jelas Mufti selangor lagi, jika mereka mahu membacakan hadis nabi mereka perlu beriman dgn nabi, kalau tak beriman bagaimana mereka mahu percayakan hadis berkenaan. Tapi nik najis lain pulak hujahnya. Dia pertahankan pulak apa yg dibuat oleh kafir lahanat tu.

Anonymous,  July 16, 2011 at 9:24 AM  

Persoalannya, apa perlunya pihak polis berunding dengan gerombolan manusia yang terang-terangan melanggar undang-undang (kerana berhimpun tanpa permit)? Perlukah polis berunding dengan perompak yang bersenjata sebelum menangkapnya?

ape bebal la gomo ni..senjata ape..berita minggu dah kantoi kelentong..bendera dikatanya pisau
ade tak parang berkilat terbang..ade tak molotov mineral meletop...

bebal la polis ni..nak menipu pun agak2 arr

Anonymous,  July 16, 2011 at 9:25 AM  

Anon Bebal 9:18....

Hang kena berhenti jadi bebal sebelum bagi komen. Sekarang ada internet, boleh menilai kesahihannya...polis tak sedar ada internet cuba menipu tapi kantoi..

Cuba hang banding jumlah peserta Merathon KL ada 16,500 berdaftar makna hampir tepat, kemudian bandingkan dgn BERSIH2.0...berkali ganda beb....bebaskan diri anda dari terus jadi bebal...

Anonymous,  July 16, 2011 at 9:32 AM  

Kalau UMNOXXX mesti menipu....SPR, Polis, Utusan Meloya, Berita Haramjadah, Blogger Jamban Gomo, Pencacai mesti menipu....hidup mesti menipu.....Bodoh punya Melayu UMNOXXX

Anonymous,  July 16, 2011 at 9:44 AM  

Imej pas dan pkr jelas semakin buruk.

KuangKuangKuang,  July 16, 2011 at 9:44 AM  

Hahahaha...asal masuk ke sini mesti meroyan puak pencacai ni. Seronok pagi-pagi menikmati hiburan dari diorg ni. Dah sarapan ke bang? Awal masuk sini nampak! Hahahaha. Papagomo, diorg ni sebenornya kemaruk nak masuk sini. Sehari tak mai sini mahu gatal-gatal badan mcm china dolls. Almaklumlah hamba abdi AlJuburi :D

Kawan Najib,  July 16, 2011 at 9:46 AM  

Kat masjid kg baru penuh saf depan sampai belakang org berkumpul masa solat Zohor hari tuh. Terasa macam solat jumaat pulak. Tapi x boleh berarak lepas solat sebab polis terlalu ramai dan jalan semua kena tutup. Dan 3-4 trak jugak kena tangkap. Tu kat kg baru pukul 2 pm. Rasanya tu group lain daripada kat KLCC.. Kenderaan semua kena blok nak ke sana. Org nak lalu pun tak boleh..

Anonymous,  July 16, 2011 at 9:53 AM  

Anon 9.32
Menipu?. Adun batu buruk tak menipu?. Jam omega tak menipu?. Lakonan mati lepas tu tersalah siar tak menipu?. Ko cakap berpandukan logik tapi tak cukup bukti. Kalau nak tuduh menipu pun biarlah berasas. Ko punya hujah sudah sama dgn adun batu buruk dan anwar aljuburit. Jadi bahan gelak tak habis2. Aku tahulah korang ni dah tahap nak monopos. Sampai mamak pun korang jadikan isu. Boley jalan daaa..

Anonymous,  July 16, 2011 at 10:00 AM  

anjing fuckatan kalau menyalak mana pakai fakta...berlakon buat2 mampos pon ada...gila babi

Anonymous,  July 16, 2011 at 10:03 AM  

satu lagi analisis terbaik. go more papa! go more!!

p/s: ada satu website ni pun terbaik jugak. tak pernah lagi aku jumpa orang nak bagi RM10 sbb nak galakkan baca buku dia. baca free pulak tu

Anonymous,  July 16, 2011 at 10:03 AM  

video celaka ni di buat oleh 2 orang anak haram pengkhianat bangsa setakat nak tunjuk polis jer zalim .... adil kepala otak lo orang la tang anak haram-anak haram ambabiga provok polis maki hamun polis korang tak tunjuk pulak sapa yang percaya pada video nie memang spesis banggang dan anak haram mewarisi dari keturunan korang ....

Anonymous,  July 16, 2011 at 10:07 AM  

Inilah masanya ambiga memainkan peranan apabila DAP kedah akan mengambil tindakan undang2 terhadap kerajaan PAS kedah kerana mahu menutup pusat hiburan sepanjang ramadhan. Sebelum ini dia junjung bangsa kafir lahanat. Sekarang ko kena serang dgn kafir lahanat balik. Siapa kena bersih kita tunggu sajalah. Harap NG Sue Lim guna hadis untuk menyedarkan ulamak PAS. Lawan jgn tak lawan. Satu episod baru dlm politik PR dtg lagi. Allah sentiasa menolong Umno. He he

Anonymous,  July 16, 2011 at 10:16 AM  

Siapa yang alat ni pembangkang kah? bersih kah? kerajaan kah? polis kah? menteri kah?
Apa matalamat pokok nya disini?
Engko tak otak kah Gomo?

Matalamatnya Pilihan Raya Adil.....NGO dan pertubuhan kerajaan tu sebahagian dari ALAT yakni JENTERA untuk mencapai matalamat diatas, satu lagi CARA ie DEMO dll dan banyak lagi benda-benda. (yang GOMO tak faham)

Benda ni adalah sebahagian daripada banyak-banyak komponent untuk menjadikan satu negara yang demokratik - ini GOMO belum arif lah.

Perlembagaan menjamin benda-benda ni......apa yang tak dijamin ialah perbuatan MENGHALANG tanpa alasan kukoh ; tidak menimbangkan 8 tuntutan Bersih ; BERSELINDUNG disebalik menYALAHGUNA kuasa.

Negara ni bukan Kerajaan yang punya, bukan Pemimpin kerajaan yang punya, bukan raja yang punya, bukan parti yang punya.

PM dan Mentri cuma ada kuasa TADBIR bukan perintah tak ikut perlembagaan.

Jika mengikut amesty antarabanga semua kena urus, jaga dan tadbir bukan orang baik, orang sihat, orang berilmu, orang kaya, orang bandar, orang berdisiplin sahaja tapi kena jaga penjenayah, miskin , orang ulu, tak da ilmu, cacat, musuh-musuh negara dan kerajaan....kalau tak mau tadbir itu pemimpin cuma nak projek dan kekayaan saja- tak iklas nama nya.

Gomo tenggok lah nanti bila Tribunal Antarabangsa bersidang.

Anonymous,  July 16, 2011 at 10:16 AM  

Adoi bermasalah lagi ke PR ni?. Makin meroyan la penyokong PR. Siang malam tak boleh tidur.

Anonymous,  July 16, 2011 at 10:23 AM  

anon July 16, 2011 10:09 AM.

satu isi rumah yang ada 88 pengundi tu semua pangkah pembangkang. Maknenye pembangkang menang tak sah la ye.

bodo la ko ni. cakap pakai kepale lutu bapak ko.

Anonymous,  July 16, 2011 at 10:23 AM  

Bodoh la juak2 bersih nih nak marah kat polis lak dah korang pergi berhimpun tu buat pe...dah permit tak de, sama mcm naik motor tak de lesen la ko jalan ok ke tak ok ke itu dah jadi kesalahan, sama la mcm demo tu ko buat kacau ke tak buat kacau ke dah berhimpun je memang menjadi kesalahan memang patut la Polis bagi gas pemedih mata sebab dia nak menghalang dari berhimpun...barua betul lah puak Pakatan Haram Rakyat nih

Anonymous,  July 16, 2011 at 10:29 AM  

Anon 10.16
Negara menjadi tak demokratik sebab ko dah terpengaruh dgn al juburi. Korang ni hanya pakar bab bercakap. Aku syorkan ko berdebat dgn DAP. DAP cakap PAS tak demokratik dlm perlaksanaan enakmen 1997. Tak payah ko nak kutuk umno tak demokratik ke apa ke. Ko selesaikan kemelut fuckatan yg tengah mempertikaikan enakmen tersebut sesama sendiri. Syoh syohh.. Kemas baju2 semua g negeri kedah settlekan masalah juak2 ko tengah bertelagah tu.

LantakPiKatHang,  July 16, 2011 at 10:29 AM  

Depa ni bkn reti bahasa pun. Cakap pun tak guna, buat penat je. Bangang bertingkat-tingkat. Ginilah kalau hari-hari mengadap malaysiakini dan haramkah. Benda mudah pun takleh nak faham. Betul atau salah yg mudah-mudah pun takleh nak bezakan. Antara tuntutan pilihanraya adil dgn agenda kafir serta agenda terdesak AlJuburi pun takleh nak faham. Kalau dah taksub sgt mcm tu la kan. Jilat je la membabi buta walau punggung penuh najis. Bertambah-tambahlah bebal jadinya.

Anonymous,  July 16, 2011 at 10:33 AM  

Kah kah kah.. Memang juak2 fuckatan ni kaki gaduh. Nak gaduh je kejenya. Dah takde org lain nak digaduhkan. Sesama sendiri pun jadi la.

Anonymous,  July 16, 2011 at 10:33 AM  

anjing fuckatan ni menyalak tak tgk cermin.

kalau spr tak adil maknenye babi yang menng 5 negeri ari tu tak sah la ye.

Anonymous,  July 16, 2011 at 10:37 AM  

geng2 lembu makin panas lubang jubur hari2 nak masuk sini gak...hahahaha
konar baring banyak2 dulu zaman 1998 boleh laa korang perang cyber kat kerajaan skang tenet dimana-mana...lagi banyak korang auta lagi sikit korang dapat undi yee bukannya banyak i like kat pesbok...

Lagi banyak korang kencing lagi banyak laa orang sedar...meh laa masuk reramai...

Go GOMO Go...mu meme best sokmo

Anonymous,  July 16, 2011 at 10:40 AM  

anon 10.16 hahahahahahahahahaah! Siapa yang Tak Tidur? Rosmah , PM, menteri2 dan Gomo dan anon2 sini?

Tengok PM kita, tak ada harga langsung lah kat London tu...
tak da permaidani merah, tak da makan tengah hari, tak da pengiring bertaraf menteri, sambutan QE takacah, ada demo.

Hang tengok Utusan semalam, muka BINJAI David Camoroon waktu bersalam dengan Najib. Mengikut koda diplomati, muka tak senyum tu menunjukan KURANG AJAR, tak sudi , tak kawan, Marah, benci, Meluat, tak setuju, tak dilayakan, tak diberi perhormatan.

STANDARD LONGKANG

Anon 10.16 tulis apa pun dalam blog ni tak akan merubah sangkaan, tanggapan Rakyat Malaysia dan dunia tentang apa yang digambarkan oleh David Camaroon dalam Utusan

--apa tah ada mutiny kah dalam Amno dan utusan tu--macam senghaja aja gambar dikeluarkan tu?

Pemimpin-pemimpin amno dah tak sabar-sabar lagi dah dengan standard dan kelas PM mereka ni....sangat-sangat meAIBkan

SIAPA YANG TAK BOLEH TIDUR NI,GOMO?

Anonymous,  July 16, 2011 at 10:44 AM  

Depa kan jenis takde keje. Bila berehat jap dari fitnah depa pun bukak la akaun pesbook byk-byk... sorang bukak 100 akaun, pastu like la byk-byk. Kahkahkah. Tu je la keje depa...nipu je keje.

Anonymous,  July 16, 2011 at 10:46 AM  

PENIPU KESEMUA RAKYAT (PKR) gelaran yg tept tnpa was2..hahaha tgok komen2 juak2 aljuburit ni sume xda otak..bro lu pegi berdemo x?? jgn pompang sane sini dlm website,fb,twitter tp xda telor nk g berdemo aritu... kes dpt 200,tipu mati,pakai pendakap leher, bla..bla.. ape 2 sume?? xtipu?? hihihi..sbb 2 aku mls melayan komen2 bodoh lg hina juak2 bebal ni...buang mase..hahaha...

Anonymous,  July 16, 2011 at 10:48 AM  

ANON 10.33 JANGAN KIRA ITU MACAM LAH BODOH, KALAU SPR ADIL DAN BETUL, BN TAK AKAN MENANG MANA-MANA NEGERI PUN DAN KALAH TEROK DI 5 NEGERI-NEGERI TU SEBAB TAK SEMUA NEGERI SPR BOLEH MANIPOLASI...CONTOH SAJA BANYAK PENIPUAN DI PRN SARAWAK 100% MANIPOLASI.

KALAU TAK DA ANGIN TAK KAN LAH RAKYAT MENGADU SAMPAI KAT AGUNG.

LU TUNGGU LAH KEPUTUSAN TRIBUNAL ANTARABANGSA & AMESTY ANTARABANGSA
, PBB...nasib tak baik Seri Paduka pun kena.

Anonymous,  July 16, 2011 at 10:50 AM  

Muahahaha.Anon 10:40 AM... buatlah tafsiran kau sendiri. Syok sendiri mcm AlJuburi. Konon diri suci, di hormati, pejuang rakyat, disanjungi. Konon jelah kan. Tafsiran sendirilah katakan. Padahal majoriti rakyat dah naik menyampah. Spin lagi byk lagi org meluat. Spinlah sampai tergeliat jari tergeliat lidah tergeliat anak tekak. Spin selagi boleh ya. Silakan. Ahaks.

Anonymous,  July 16, 2011 at 10:57 AM  

anon 10:50

bro! kan aljuburit 2 anugerah tuhan...xbaek ckp mcm 2 bro...hahahaha

Anonymous,  July 16, 2011 at 10:58 AM  

Anda stress?

Jom maki hamun PAS kt sini. Percayalah, segala stress di pejabat, di kampus atau dirumah akan hilang dengan hanya memaki Pas sebanyak2nya.

Jom maki Pas.

PAS bodo. PAS bangang. PAS anjing kurap..

Anonymous,  July 16, 2011 at 10:58 AM  

Panik babun pencacai pencacai UMNOXX...

Kena dipergunakan oleh pakatan....kalau boleh hari hari ALjubir nak berita dia kat muka depan....kalau boleh hari hari berita BERSIH2.0 masuk surat khabar...setakat ni PAKATAN berjaya mempergunakan media...termasuk blog jamban ni..hari hari cite aljuburi semakin bertambah sokongan...bebal punya Melayu UMNOXXX.

Anonymous,  July 16, 2011 at 11:03 AM  

ANON 9.12 HINGGA 10.50,

Hang tengok Utusan semalam,
muka BINJAI David Camoroon waktu bersalam dengan Najib.
" Mengikut koda diplomati, muka tak senyum tu menunjukan KURANG AJAR, tak sudi , tak kawan, Marah, benci, Meluat, tak setuju, tak dilayakan, tak diberi perhormatan "

apa komen menteri-menteri kita? dan MP Kentut Mas, KJ menantu half past 6

ANON KAT SINI MASEH BERHAYAL, DENYAL MODE, AL MAGRIBI.

Habis menteri, editor utusan kena pecat dan Gomo tak dapat bayaran.

Anonymous,  July 16, 2011 at 11:05 AM  

Dalam Utusan dan Kerajaan ada Mutiny ahahahahahahaha!

Anonymous,  July 16, 2011 at 11:12 AM  

anon 10:58 am
rilek laa bro kita jgn terikut-ikut cara bodoh dorang.kita guna bahasa simple2 jee...org ckp kalau marah tu tandanya betul laa...macam jugak pilem boxoffice 2011 hahahahahaha
biar dorang jawab bebanyak kat sini lagi banyak jawab lagi terserlah keBODOHan dorang...dorang ingat org skang duk bawah tempurung kee

Anonymous,  July 16, 2011 at 11:15 AM  

50k atau 100k perusuh Demo BERSIH YANG TIDAK BERSIH (SAMPAH MASYARAKAT) tidak penting. Yang penting Pencacai Demo telah tewas dan di BERSIH kan oleh PDRM (FRU) berapa kerat aja tu...kah kah kah

Pencacai BERSIH Cap Ayam!!!! kah kah kah Jika dinilai tahap semangat perjuangan BERSIH tu boleh beri markah 0.001% aja. Itu pun disogok dengan wang RM200

Anonymous,  July 16, 2011 at 11:19 AM  

pancacai pr sume
hahaha...aku rase pencacai yg mmg tahap pencacai je duk dlm tempurung.. korg bwk2 la keluar dari tempurung ye..kebebalan korg adalah tiket pr menang mudah..hahahaha
"tingkatkn kebebalan anda"

Sayonara AlJuburi,  July 16, 2011 at 11:20 AM  

Ya pencacai PARTI KENCING RAKYAT... silakan meroyan. Anda bebas melepaskan jiwa kacau anda di sini... kan papagomo kan kan kan? Takla mcm blog pencacai, skit2 delete2, kena btg hidung sendiri delete. Sila serlahkan kebebalan dan kekeldaian anda di sini.Hikhikhik.

Anonymous,  July 16, 2011 at 11:21 AM  

Kalau puak pakatan rasa juburi tu baik mcm malaikat...satu aje nak minta...Tlg minta juburi g ke Mekah..Kalau dia berani...satu dunia bolih round xkan nak g mekah x berani pulak...Berani ke dia sahut cabaran nie...x payah sumpah2 atau DNA..minta dia ngadu depan kaabah...Kan skrg nie banyak keaiban dia yg org tgh cite...Mahathir yg di tuduh mahafiraun pun dah g mekah dan tuhan bg kemudahan dimana mahathir dpt terus masuk ke dalam kaabah...mungkin anugerah utk juburi lbh lg siapa tahu...PERSOALANNYA...BERANI KE ANUAR?????

Anonymous,  July 16, 2011 at 11:22 AM  

PENCACAI2 AMNO,
Rasa-rasa aja negara ni HEBAT dan PM kita juga HEBAT kat luar tu ah.
TAPI SEBALIK NYA BERLAINAN.

"katak bawah terpurong"

TAK BOLEH BEZA KAH KEGEMILANGAN NEGARA NI dengan DIZAMAN DR.M dulu
EKONOMI KUKOH,
INTERNATIONAL RELATION MANTAP,
PEMBANGUNAN MANTAP,
PUBLIK COMMUNICATION MANTAP,
KEAMANAN MANTAP,
KAUM MANTAP

............Sekarang boleh buka mata dan TEMPURONG ko LAH wahai KATAK2 boleh lompat kuat TAK?

nak harapkan cyber trooper yang men 'sampah' nak tunjuk hebat pulak.

Anonymous,  July 16, 2011 at 11:22 AM  

anon 11:15
hahaha...
"semangat perjuangan BERSIH tu boleh beri markah 0.001% aja. Itu pun disogok dengan wang RM200"
kene byr baru nk bersih la konon nye ek??hahahaha.. terbaik ayt lu bro..

Anonymous,  July 16, 2011 at 11:27 AM  

GOMO X BERANI LETAK VIDEO LETAK GMBAR CROP JE KAH3.

GOMO2. SIAN DIE SAPE LA NK BYAR GAJI DIE BILA UMNO PUPUS NNT.

TAUBAT LA GOMO.

Anonymous,  July 16, 2011 at 11:28 AM  

Betui 2x....Penghimpunan PAtriot lagi BERSIH.....lagi ramai yg datang ...mat bangla pun ada..international ma...tolong berhenti jadi bebal....dah ramai Melayu jadi Bodoh.

Anonymous,  July 16, 2011 at 11:30 AM  

Erks... AlJuburi belum pernah gi Mekah ke?

Anonymous,  July 16, 2011 at 11:34 AM  

anon 11.15, Demo bersih dah dibersihkan ?

IGP kata 5K, Najib kata kat London 15K, Aljazeera kat 50k.

Siapa yang bodoh dan diperbodohkan ni?

JawabNya: NAJIB NAK PERBODOHKAN PENCACAI KAT SINI.

Britain (David Camaroon) dah tahu dah,
Dunia (PBB) dah tahu dah,
Rakyat( 26,999,000juta) dah tahu dah,
cuma sekerat dua anon kat sini saja disillussion

Anonymous,  July 16, 2011 at 11:34 AM  

Bukan ke Melayu bodoh tu melayu yg dikeldaikan peliwat dan kafir? ;)

Anonymous,  July 16, 2011 at 11:37 AM  

anon 11.30 jang berlagak SUCI salot tak betul.

Salot sehari semalam berapa RAKAAT ada?
SILA JAWAB!

BODOH! nak mengajak orang pi Mekah pulak

Anonymous,  July 16, 2011 at 11:40 AM  

Anon 11.34
Melayu bodoh yang beli kapal, pesawat, senjata yang katagori biasa tapi dibayar dengan Harga yang mahal dan terecanggeh, dan melayu dalam blok ni yang terima mentah-mentah.

http://milosuam.blogspot.com/2011/07/bongkar-makcik-suriati-boleh-undi-dua.html July 16, 2011 at 11:46 AM  

GOMO ANJING UPAHAN.

GOMO DAH MULA TRY BTEORI PLAK TP BILA DIE BTEORI NMPAK LAGI KEBODOHAN DIE BTEORI KAH3.

SEBELUM NI ORG KASI TEORI PMBOHONGAN VIDEO MIRIP ANWAR DIE XMAU TERIMA.


GOMO GOMO TUNJUK LA SKIT BLOG KAU NI X BIAS.

TUNJUK R GMBAR POLIS BELASAH ORG. GMBAR NAJIB NGN DEMONSTRASI KAT LONDON.

GOMO GOMO suruh gomen buat dakwat kekal la pilihanraye

Anonymous,  July 16, 2011 at 11:48 AM  

melayu bodoh melayu katak bawah tempurong kaca,

dia boleh nampak keindahan kebebasan keaman keadilan kesenangan luar tapi TAK NAK MAU KELUAR TEMPUTONG DIA.
...cukup lah dengan RM 50 , kain sarung , tapperware, nasi bungkus, janji projek bila kempen PRU nanti.
barang naik ridha, duit kena sapu ridha...ini negara Ridasia Darul Porno

Anonymous,  July 16, 2011 at 11:52 AM  

dgn puak-puak umno tak payah berdebat bro.buang masa.cukup dgn 2 perkataan.macam siol/pukimak.

Anonymous,  July 16, 2011 at 11:53 AM  

Mati lah Chief Editor Utusan dan Mohydin ni nanti bila PM kita pulang Malaysia.......

Gomo macam? mati juga kah?, kena bom Yatim Piatu.

Anonymous,  July 16, 2011 at 12:00 PM  

Guna DAKWAT KEKAl pun SPR boleh TIPU botol saja cap KEKAL tapi boleh cuci .
Apakata guna kaedah 'Suntikan Dadah'?

lepas buang undi kasih suntikan percuma biar pengundi2 hantu BN khayal tak larat lah dia mengundi kali ke2.

Anonymous,  July 16, 2011 at 12:10 PM  

Wah, ramai jugak babi2 dan anjing2 peliharaan DAP ni, letih jugak nak buat kandang ni, kalau terlepas cam hari tu, susah jugak. Silap2 ada yang mampus dan sakit (olok2 pun ada), rugilah DAP nanti. Dok diam2, nanti depa bagi makan. Heehe.

Anonymous,  July 16, 2011 at 12:13 PM  

Anon 11:37 ni org ajak gi Mekah pun marah! Ahaks.

Anon 11:40... blog bukan blok. Taip pelan-pelan jangan gelojoh, nanti blom habis klimaks mani bertaburan... ejakulasi ;)

Anonymous,  July 16, 2011 at 12:13 PM  

Mentadbir negara pun sub kontrek sama Apco, patroit demo pun sub sama bangala, SPR pun sub sama Indon , beli senjata pun sub, macam mana nak adil ni....
ini negara, SUB-SUB SOYI

Anonymous,  July 16, 2011 at 12:23 PM  

Jadikanlah blog milosuam tu kitab kebenaran...anda akan menuju ke jalan gelap yg penuh kebangangan dan kehaprakan. Awwwww! Jgnlah i tak suka tau! :D

Anonymous,  July 16, 2011 at 12:26 PM  

anon 12.10, babi-babi tu peliharaan Badawi (PM kita dulu) dan Anjing-anjing pula peliharaan Hisamuddin. Apa kena mengena dengan DAP...MCA kan ada.... dan IGP jaga anjing dia lah...bodoh!

Anonymous,  July 16, 2011 at 12:29 PM  

How does one expect the police to perform in that situation where the rally organisers have been declared illegal? The police have handled this rally with much patience and tact and exercised restraint. Under such circumstances how could the illegal participants talk of police brutality when there wasnt any?

Video clips shown online can easily be edited to show false and untrue depiction of the event to discredit the police force. Dont expect the police to keep quiet when the safety and livelihood of the majority of the people were disrupted. The police in order to contain the situation had no choice but to disperse the crowd and detain some of the participants. Under detention, they were even feted to food and drinks. Is this police brutality?

Looking at the criticism they are receiving, I doubt in the future the police will be that nice if illegal street demonstration are staged.

Anonymous,  July 16, 2011 at 12:34 PM  

anon bewak 12:29 ...tulis bahasa melayu la bodoh...ni bahasa penjajah..kalu pencacai UMNOXX baca...leh kena saman...depa memperjuangkan ketuanan Melayu...mesti guna Bahasa Melayu..kalau dicop pengkianat...

Anonymous,  July 16, 2011 at 12:37 PM  

Blog milosuam tu blog Rakyaat untuk kebaikan semua sekurang-kurangnya aku dapat apa yang aku nak - HAK AKU.

Blog tandas ni, longkang ni, porno ni, blog najis.....untuk kepentingan diri sendiri, anon kat sini tak dapat apa-apa pun.
Bahlol bunyi saja macam ustaz.

Anonymous,  July 16, 2011 at 12:48 PM  

Anon 12.34, The ban on Bersih rally itself was unlawful according to federal constitution, anywhere,....you don't have to go that far explaining your stand on polis action... that shows that you are as arrogant as our KDN

Anonymous,  July 16, 2011 at 12:50 PM  

Eh mamat mana ni meroyan semacam je aku tengok?. Lagi banyak pembohongan yg PR buat lagi hebat meroyannya. Anak sapa ni?. Dah makan ubat ke belum?. Dalam akhbar sinar ulamak pun tak sokong bersih. Komen pun pedas2 yg menghentam bersih. Sana sini org cerita pasal bersih memang kotor. Yb PR pun kena hentam dgn mufti selangor sebab china kapir lahanat guna hadis semasa berhujah. Kalau betul la britain tak suka najib aku lagi suka. Tapi mende2 macam ni org tak heran pun. Korang je yg heran sesangat. Almaklumlah PR skang dah nazak. Yg komen pun sebab nak luahkan perasaan. Bila jiwa org tu dah tertekan mmg la apa benda pun dikatakan salah lebih2 lagi yg ada kepentingan. Yg dimarahkan takut jawatan dlm PR hilang. Sebab tu sedaya munkin pertahankan aljuburit. He he he.. Rilek bro.. Bagi lain org pulak buat keje lu org.

Anonymous,  July 16, 2011 at 12:52 PM  

aiya ni ke blog pro- umno?

jijik punya blog maa... gua nk tgelak baca. org cina sikit pon tarak caya kalau gini umno punya blog ,

bagi gua blog umno yg profesional sikit?

ni blog org bodo je pcaya

InLoveWithMilosuam,  July 16, 2011 at 12:56 PM  

Yang meroyan tu semua terlepas kandang. Terlepas dari kandang blog milosuam. Bila tak kena dengan selera dia, macam tu la jadinya. Bagai peliwat tanpa china dollsnya. Kehkehkehkeh.

SATUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALAYSIAA July 16, 2011 at 12:56 PM  

BILA NAJIB NK BUBAR PARLIMEN???

KATA TIME JULAI??

TAKOT KE BRO???

JGN TAKOT! RAKYAT MALAYSIA X PCAYA PMBANGKANG! RAKYAT SEMUA SUKA 1MALAYSIA!!!!! HIDUP BN!!!

Anonymous,  July 16, 2011 at 12:58 PM  

Kah kah kah.. Dah macam langau puak fuckatan ni. Lu cerita apa beb?. Apa ni sampai britain pbb kapet merah semua ni?. Berpuluh rakyat arab yg mati buat demo pun pbb tak semudah itu nak hukum negara tu. Yg diMlaysia ni mati sorang tu pun pasal jantung. Us punya org pun dah ngesahkan anwar dlm video tu. Cuma malaysia je nafikan sebab nak 4 saksi. Keh keh keh.. Sian aku tengok korang ni.

Anonymous,  July 16, 2011 at 1:01 PM  

Bunting anak chinadolls gamaknya pencacai-pencacai Pakatan ni...meroyan semacam kehkehkehkeh.

Anonymous,  July 16, 2011 at 1:04 PM  

Best sangat ke David cameron tu ??

Engkau Orang tahu ke tidak ngapa British bleh campur tangan dalam pemerintahan kerajaan Melayu di Tanah Melayu dahulu ??

Sebabnya adalah kerana wujudnya golongan Melayu taik anjing yang macam ini la yang suka sangat menarik/mengimport campur tangan kuasa asing masuk ke dalam negara..

Nuar.. satu jer aku nak cakap.. perbuatan anjing engkau yang menjadi mastermind dalam isu ini tidak akan ke mana-mana..

Hajat engkau yang beria-ia sangat nak jadi PM tidak akan kesampaian..

Sian aku dengan engko ni.. terdesak sangat dah..

Anonymous,  July 16, 2011 at 1:04 PM  

Anon 12.48, federal constitution kepala hotak kau, kalau aku jadi KDN, aku arahkah supaya tembak je semua. Peduli hapa negara luar, bukan diaorang yang bagi aku makan. Kalau nak berdemo atau buat rusuhan huruharakan negara, pegi indon ke, kalau keling paria tu balik india sana, buat bom.kalau cina, pegi balik buat demo di sana, tengok apa dia orang akan buat pada korang. Bukan semua orang bodoh macam mat2 bodoh hari tu.

Anonymous,  July 16, 2011 at 1:04 PM  

penjilat JUBOQ anwar bakal KOMA!
anuWAR dah nak MAPOSSS!!
pegi MAMPOSS ngan PAKATAN HARAM!!
Peliwat Kencing Rakyat!
Parti Agama Songsang!
Doggy ANUaq Peliaq!

Anonymous,  July 16, 2011 at 1:15 PM  

Panik Babun puak pencacai pencacai UMNO XXX...BERSIH 2.0 dapat sambutan....dapat liputan satu dunia..

Teruskan bebal meroyan di blog jamban ni

Anonymous,  July 16, 2011 at 1:20 PM  

Haiyaa. Apa masat mau sokong itu aluar?. Kaki kongkek punya olang. Kongkek sana kongkek sini. Tapi ha.. Apmasat itu aluar punya btg hoo.. Supa kita olang?. Ala kulup ho..tatak motong abis hoo.. Kalau lia jadi pm haa.. Negala linkop lo.. Wang lakyat lia muat melanjia kongkek. Ini olang ho.. Wa ingat lia supa lang bo tilang kui moti kui. Sikitit ale. Haiyaa.. Wa mau sammung muat keje. Esok feli wa ingat mau masuk itu P ar punya gobolog haiya tak belape pandai ciyakap la. Masuk p ar punya blog. Hokey lah kamsia ho.. Wa kua lulu.

Anonymous,  July 16, 2011 at 1:20 PM  

Anon 1:15 pm Bukan ke jamban tempat engkau berkubang? Hahahaha. Hati manyak sakit woooooo? ;)

Anonymous,  July 16, 2011 at 1:27 PM  

kita pun sama je...kalau gambar mcm ni, confirm papa gomo claim kata 100,000 penyokong UMno..utusan plak kata hampir 100 ribu....sama je kita bro....

Anonymous,  July 16, 2011 at 1:36 PM  

Ayo yo.. Ini bersih punya pasal kalo. Itu nande pun amma appa suruh tukar warna kuning, ayo yo. Ini semua nuar punya pasal. Dia punya otak ada kuning lain org kena pakai kuning. Poddapundek, poddacunni.

hidup muhyidin!! hidup Khairy!!! hancur Najib!! hancur ROsmah1!!!,  July 16, 2011 at 2:34 PM  

wei gomo najib ni mcm xbleh harap dah wei.

bini die dok habih duit rakyat je, aku rase kene suruh najib letak jawatan la

kite naikkan Muhyiddin laa, muhyidin nmpak ade prinsip skit x byak ckap je mcm najib.

bak kata mahathir dlu zaman pak lah

"umno has now become completely paralyzed"

hidup muyhidin! hidup muhyidin! muhyidin baiki balik semua korupsi dlm UMNO!

bangkit lah muhyidin dan Khairy Patriot! bangkit menentang NAJIB dan ROSMAH!!!!

hidup muhyidin!! hidup Khairy!!! hancur Najib!! hancur ROsmah1!!!,  July 16, 2011 at 2:36 PM  

MUHYIDIN lah pembela melayu sebenar!
mmperkenal kan konsep 1melayu 1 bumi!

najib punya 1 malaysia tgok cina semua naik keppala.

khairy lah pemimpin berani dan telus berani buat demonstrasi ni yg kite mahu dalam UMNO.

Anonymous,  July 16, 2011 at 2:43 PM  

Dah mula nak jadi IBLIS menghasut orang supaya bencikan Najib dan naikan Muhyiden lak.. Oi ! Nuar tu yang menjolok lubang, bukannya Najib atau Mohyiden oi !

Anonymous,  July 16, 2011 at 2:49 PM  

muhyidin ok pe. bersih je xde skandal ape2. LOL

mcm zaman pak lah korg desak die undur sbb ape? sebab die slalu tidur ke?

sebab ISLAM HADHARI DIE?

sebab ape undur pak lah dulu?

sbb kite nak baiki BN!

Anonymous,  July 16, 2011 at 2:49 PM  

Orang putih ada budaya bentang permaidani merah ke? Dia orang ni bangsa yang simple, tiada protokol yang pelik2 macam orang Melayu.

Anonymous,  July 16, 2011 at 3:03 PM  

Anon 2.49 kehkehkeh ko memang katak bawah tempurong, Asal adat dan budaya melayu ni dari barat dan china, melayu terkenal dengan kasar, sepak terajang sebelum ni. Bangang ko. Perkataan courtesy , complement, please tu tu apa!

Anonymous,  July 16, 2011 at 3:04 PM  

QE sokong bersih

Anonymous,  July 16, 2011 at 3:08 PM  

David Camaroon , PBB, Pope Paul, QE sehaluan dengan pembangkan cuma najis rosmah gomo dan anon2 sini saja yang tinggal . Utusan dan mohidyin pun dah mula meluat.

Anonymous,  July 16, 2011 at 3:15 PM  

Anon 1.04 lu ingat Najib dan melayu ni hebat kah. Kalau lah bukan kerana Dr m kerala tu, Melayu dan malaysia lah yang paling tercarut. Kalau tak kesah dengan dunia luar, ko jangan tengok ceta wayang, beli barang dari luar lah atau ko pi berambus ke planet of the apes pakai kerita lembu.

Anonymous,  July 16, 2011 at 3:17 PM  

pelik tapi benar...
Si penzina dan peliwat nak diangkat jadi pemimpin..
Ulama2 munafik yang menyokong pulak..
mastermind ialah kafir harbi dan agen2 yahudi..

kesimpulan : ada juga kat Malaysia ni orang yang mengaku Islam tapi bodoh tahap laknat Allah..

pelik tapi benar...
Si penzina dan peliwat nak diangkat jadi pemimpin..
Ulama2 munafik yang menyokong pulak..
mastermind ialah kafir harbi dan agen2 yahudi..

kesimpulan : ada juga kat Malaysia ni orang yang mengaku Islam tapi bodoh tahap laknat Allah..

Anonymous,  July 16, 2011 at 3:23 PM  

diorg igt PAS je ke FOR ALL?

mahathir bangsa mamak india pon leh masuk umno! umno bukan utk melayu je! UMNO FOR ALL!

Anonymous,  July 16, 2011 at 3:34 PM  

Yang biasa dapat penghormatan red carpet dari negara unce sam tu adalah Pak Liwat..

Apa nak heran.. sebab tu dia orang bangga dan bleh mengeji orang lain yang tidak seistimewa Pak liwat di mata proksi Zionis..

Hebat sangat la tu..

Muahahahahah..

Anonymous,  July 16, 2011 at 3:42 PM  

Bila masa la pulak Tun lahir kat KERALA lak ni ??

Tun lahir kat Aloq Staq, rumah dia kat belakang kilang aih..

Mak dia Melayu berketurunan Wan la woi.. keturunan Wan Mat Saman lagi tu..

India muslim mix Melayu = Jawi Peranakan a.k.a Melayu peranakan..

Bingai..

Anonymous,  July 16, 2011 at 3:50 PM  

TUN mahathir bangsa mixed ke? ngn india? wow bru tahu lah bro. kire family 1 malaysia gak la ni.

patut la die kata melayu haprak dlu kan.

Anonymous,  July 16, 2011 at 3:53 PM  

Nak pertikaikan susur galur Tun ???

Sila kaji susur galur Pak liwat dulu k ??

Antara maklumat yang boleh diperolehi :

Rekod Salasilah Anwar Yang Misteri

http://www.anwaraidc.com/?p=11445

Anonymous,  July 16, 2011 at 3:56 PM  

Takkan dia sanggup nak panggil mak dia Melayu HAPRAK hanya semata-mata kerana mak dia Melayu - BODO..

Dia hanya mahu menegur, matlamat dia bukannya mengeji..

Apa punya badigol so'od da..

Anonymous,  July 16, 2011 at 4:01 PM  

PROTECTIONISM kepada PROTON oleh Tun.

smpai skarang kereta proton rakyat malaysia x nk support gak. proton neo ler ok skit (sikit je)

cuba google tgok "proton problem"

semua komen negatif blambak.

apepon die memerintah lagi ok dr najib la.

xde guna duit rakyat mcam rosmah sgt. salute tun hasmah.

Anonymous,  July 16, 2011 at 4:11 PM  

PR ni tak abis2 ujah basi.

1. BERSIH demo bukan nak pilihanraya bersih. Apsal masa demo cakap reformasi? Apsal tak cakap pilihanraya bersih?
2. Agong tak perkenan demo korang. korang je yang terhegeh-hegeh.
3. Polis cuma buat kerja dia je. Kalau takde polis apa akan jadi?
4. Kerugian peniaga dan warga ibu kota sapa nak tanggung? penganjur BERSIH ke?
5. BERSIH mewakili tak sampai pun 0.01% suara rakyat malaysia. jangan perasan kata itu suara rakyat.
6. Orang yang berhimpun baru 6000 orang. laporan polis 3000. kalo ko bijak laksana, mana lagi besar? laporan polis termasuk NGO2 besar. Anggarkan laporan polis mewakili 10 orang untuk satu laporan. 30 000 dengan 6 000. mana lagi besar?
7. BERSIH tak berjaya. INI FAKTA!!!

ps: anwar tetap ke sungai buluh!! Puak2 PR sanggup mati nak menyelamatkan umat nabi luth. apa punya manusia korang ni?

Anonymous,  July 16, 2011 at 4:12 PM  

Sedikit kisah mengenai keturunan Wan di Kedah.. keturunan Wan di Kedah dan Perak berbeza dengan keturunan Wan di Kelantan..

Tun Dr Mahathir Mohamad Perdana Menteri Malaysia Keempat (1981-2002)

Latar Belakang Tun. Dr. Mahathir Mahathir bin Mohamad dilahirkan pada 20 Disember 1925 oleh Wan Tempawan di sebuah rumah di Lorong Kilang Ais, Seberang Perak, Alor Setar, Kedah.

Ibunya Wan Tempawan binti Wan Hanafi adalah keturunan Wan Mat Saman, Menteri Besar Kedah yang membina terusan Wan Mat Saman. Beliau adalah anak bongsu kepada Encik Mohamad bin Iskandar dan Wan Tempawan binti Wan Hanafi telah dikurniakan sembilan orang anak.

Catatan dalam buku Sejarah Kedah mengesahkan salasilah keturunan Wan adalah cucu-cicit Mahsuri, seri kandi Melayu dari Langkawi yang mati dibunuh angkara fitnah.

Pemangku Yang Dipertua Wan Kedah (Wasilah), Wan Shamsuddin Wan Mohd. Yusof, menjelaskan Wan yang ada di Kedah sekarang memang daripada keturunan anak tunggal Mahsuri, Wan Hakim.

Menurutnya, Mahsuri telah dihukum sula pada tahun 1819 angkara difitnah oleh pemerintah Langkawi ketika itu Datuk Karma Wijaya yang berdendam kerana tidak dapat memperisterikannya. Wanita itu dituduh bermukah dengan seorang pemuda bernama Deramang.

Pada masa kejadian, Mahsuri baru dua bulan melahirkan Wan Hakim hasil perkongsian hidupnya dengan Wan Derus.

Selepas kematian Mahsuri, Wan Derus membawa Wan Hakim meninggalkan Langkawi kerana ada khabar mengatakan, kedua-duanya sedang dicari oleh Karma Wijaya. Dari Langkawi, Wan Derus menyusur pantai dan tiba di sebuah perkampungan Melayu di Phuket, Thailand. Dia diterima baik oleh orang-orang pulau itu lalu menetaplah kedua-dua beranak itu di Kampung Kemala.

Wan Hakim kemudian berkahwin dengan gadis kampung tempat dia membesar. Keturunan beliaulah yang berkembang biak sampai sekarang.

Menurut Wan Shamsuddin lagi, antara keturunan Mahsuri di Kedah ialah Perdana Menteri, Datuk Seri Dr. Mahathir Mohamad. Ibunya Wan Tempawan Wan Hanafi daripada keluarga Wan Su, keturunan Datuk Temenggong Kulut salah seorang cucu-cicit Mahsuri dari Bukit Lada.

“Bagaimanapun Dr. Mahathir tidak memakai gelaran Wan di pangkal nama kerana ibunya Wan Tempawan berkahwin dengan Mohamad Iskandar yang bukan dari kalangan Wan,” katanya.


“Bukan kita nak mendewa-dewakan keturunan Wan tetapi bertujuan untuk mengeratkan dan menghimpun serta menjalin tali silaturrahim serta mengembangkan sejarah.” katanya lagi.

Menurutnya sehingga kini kira-kira 10,000 hingga 15,000 keturunan Wan tinggal berselerak di kampung-kampung dan Bandar seluruh Kedah termasuk negeri bersempadan seperti Pulau Pinang, Perak dan Kuala Lumpur.

“Keturunan Wan di Perak dan Wan Kedah adalah serumpun dan mempunyai pertalian darah selepas peristiwa Kedah menyerang Perak angkara dipaksa oleh pihak Siam,” katanya.

Apabila sampai di Kuala Kangsar pertempuran sengit meletus. Perak berjaya ditakluk oleh Kedah. Bagaimanapun akhirnya Kedah dan Perak berdamai selepas begitu ramai askar Kedah jatuh hati dengan gadis-gadis Perak.

“Maka lahirlah keturunan Wan di Perak. Jadi Wan di Perak memang mempunyai pertalian rapat dengan Wan di Kedah,” katanya.

Bagaimanapun menurut Wan Shamsuddin, keturunan Wan Di Kedah tiada kaitan dengan Wan di Kelantan.

Anonymous,  July 16, 2011 at 4:22 PM  

Hrmmmm.. riwayat susur galur Tun amat menarik untuk dibaca berbanding kisah susur galur Pak Liwat..

Banyak kisah pak liwak ni yang berkait dengan isu2 porn.. no wonder la riwayat hidup susur gsalur pak liwat masih menjadi MISTERI sehingga ke hari ini..

HEBAT !

Wakakakakak..

Anonymous,  July 16, 2011 at 4:38 PM  

Hambik! Nak bersusur galur sesangat! Huahuahuahua. Jijah...jom kita kawen lari! Kehkehkeh.

Anonymous,  July 16, 2011 at 4:43 PM  

Ajal nya sudah sampai...di mana bagaimana dan mengapa semuanya telah ditentukan oleh Allah SWT...atas sebab musabab! sebab musabab nya ialah dia sendiri yang rela hati menyertai perhimpunan bersih, so he asked for it!...Al-Fatihah...

apa nk bangga ngan mahadiaq hangpa la ni ceghita Zaman najib !,  July 16, 2011 at 5:08 PM  

sian UMNO, tcari2 kehebatan masa silam depa dok cari la psal tun madet punya crita.

ini najib masa skarang ni xnak crita masa langpau madet tu, pikiaq kasi kedepan skit otak xbley ka umngok??

bila nk maju dok sbut sgt tun M punya kisah? anak2 tun M x bjya dipimpin elok2.

la ni najib dah penuh kontroversi. bini dia pon dapat duit mana dok perabih duit sana sini??

cakap pasal najib la adoi ketinggalan zaman umno hnya mampu bcerita kisah lama la ni dah korup

Anonymous,  July 16, 2011 at 5:29 PM  

Mahadet dah bersara pun hangpa dok balun dia semacam.. awat ? hebat benaq ka si Madet tu ??

Cian PR, dok dewa2kan lagi Pak Liwat, agama biaq pi, campak ke longkang, bela pak liwat tetap bela..

Best crita pasai Pak Liwat ney ..

Dak ketinggalan jaman nooooo... dok liwat dari tahun 1998 sampai ke la..

Dak serik2..

Cam gitu berajat no nak jadi PM ??

GI MATI.. Tak relevan.. lu nak sokong pak liwat jadi PM, itu lu punya hal...

Wakakakkaka..

taufan,  July 16, 2011 at 5:53 PM  

Puak-puak pencacai Anwar-Dajjal ni mana faham politik ke, matematik ke, fakta ke, dusta ke, fitnah ke, main wayang ke, berpuloh-puloh orang kuat (kiri/kanan/depan/belakang) Nuar-Dajjal dah lama tinggalkan perjuangan Nuar-Dajjal. Pendek kata yang tinggal ni jenis serba serbi tak tau lah bro!. Tak pakai otak punya orang. Bagi aku, mereka ini adalah puak mengangkat martabat 'Belalai' jer!

Anonymous,  July 16, 2011 at 6:40 PM  

Susur galur Pak Liwat?? Hahaha dalam jubur saiful ada sekor, dalam karipap chinadoll pun ada sekor. Wahh banyak berkembang keturunan setan ni. Ntah2 yang dok sibuk2 cover dia ni ada keturunannya kot. Cuba chek2 tengok. Hehe

Anonymous,  July 16, 2011 at 6:53 PM  

pirahhhh anon 5;08

Hang ludah keluar kahak hijau lumut pas tu hang makan balik.....hahaha


Bab cerita kisah lama nie hang bawak cermin pi suruh n.ajis wali pemegang kunci syurga cermin muka. Dah terlebih tarikh luput, hang bukan takat cerita tp masih gunakan dia lagi.Dah 3 PM masih tak mau turun2 daaaaaaa .Dulu kata Mahathir bersara dia pun nak bersara nie dah berapa belas tahun mahathir bersara,ulamak tak boleh tipu2 daaaa

PM IN MAKING korng lagi la haramjadah.Dah berpuloh tahun gila babi nak jadi PM MALAYSIA tapi tak jadi2 sampai hilang akal main bontot tp korng masih puja2 dan
tak mau replace dngn orng lain aper citer.
...umno ada banyak pemimpim yng gagal dan berjaya silih berganti.Anon tu punya pasal la nak citer mahathir.

Ko orng tak ada cerita sebab pemimpin korng sume FAIL..klu nak citerpun orng akn nampak ko orng tipu..nak kata kelantan maju di pimpim oleh n.ajis hahahha kelakar saper kata kelantan maju dibawah PAS memang dia dah mabok minum air lumpur yng di sediakn oleh nik ajis untk rakyatnya.

Nuar tak yah citer la..kaki penipu
aku syorkn sesekali kau lalu depan dia ko buat2 latah.. opochot..mana
jam omega...kihkihkih

Karpal wild chair lagi lah sial sampai dah cacat pun tak nak lebih kurng dgn islam.

Memangla najib tak perfec tp nak bandingkn pemimpin2 yng ada dlm PR kebanyakn dah melepasi tarikh luput dia jauh lebih ok.Cuma ada kelompangan yng perlu di baiki, bukan bermakna najib teruk seperti Anwar jelmaan rakyat kerajaan sodom.

SEKIRANYA SEBUAH KERAJAAN ITU BOLEH MENYEDIAKN KEPERLUAN ASAS UNTUK KESAHJETERAAN RAKYATNYA SEPERTI AIR BERSIH,ELEKTRIK,HOSPITAL,PENDIDIKAN,KESELAMATAN,PEKERJAAN SERTA LAIN2NYA DAN RAKYAT JUGA MASIH BOLEH MEMBELI MAKANAN SERTA EKONOMINYA TERUS BERKEMBANG MENGIKUT ARUS SEMASA BERMAKNA KERAJAAN ITU MASIH LAGI OK.

CUMA KERAJAAN PERLU LEBIH TEGAS TERHADAP SESUATU ISU SPERTI
KESELAMATAN ,RASUAH JUGA UNDANG2.

Apapun tahniah BN...
aku nak pangkah daching pd PRU13!

Anonymous,  July 16, 2011 at 6:58 PM  

Budak yang patah kaki tu sebenarnya dia bleh patah kerana dia telah melarikan diri dari ditahan oleh pihak polis..

Terjun dari jejantas senang cerita..

Tu yang patah tu, nak bikin drama, salahkan polis.. yang buruk nama - kerajaan ..

Anonymous,  July 16, 2011 at 7:33 PM  

Kenapa dia tak terjun kepala dulu. Senang cerita, mampos trus. Kesian kat kaki tak pasal2 patah. Yang bodohnya tang kepala dia tu.

Anonymous,  July 16, 2011 at 8:20 PM  

aku sokong polis sebab pak mertua aku polis ..heheh

Anonymous,  July 16, 2011 at 8:24 PM  

blog milo suam la blog yg paling tak bagus untuk kita buat rujukan..aku doakan milo suam kena tangkap polis..masuk ISA..TAPI DATO NAJIB SABAR SANGAT LA..TU YG MAKIN AKU RESPEK TU...semakin pembangkang buat hal...semakin aku tgk dato najib sabar..tu yg tak tahan nak pangkah bn tu...:)

Anonymous,  July 16, 2011 at 10:41 PM  

Pemimpin puak pencacai semua dah dan hampir xpired. Citer tu je la dok ulang77x x abis2. Tu je la hobi tak ubah-ubah. Meliwat meliwat meliwat. Spin spin spin. Fitnah fitnah fitnah. Meroyan meroyan meroyan. Bwk2lah bertaubat! Kehkehkehkeh.

UMNO lucah,  July 17, 2011 at 8:51 AM  

nasib baik polis cekap, kalau tak kena jajah dengan komunis dah negara kita ni...

tahniah polis!

ini perhimpunan haram. SPR dah buka pintu rundingan pun masih nak berdemo.

orang cakap buat kat stadium, korang tak mau, orang cakap jangan buat kat stadium merdeka, korang nak juga buat kat sana

orang kata bersih adalah pertubuhan haram kalau dia buat kat KL, tapi tak haram kalau ubat kat tempat lain, korang nak buat juga. tu lah.

aku pun tak paham apa aku tulis ni... tapi UMNO faham lah. hahahaha.

sapalah lah puak pencacai yang percaya bulat-bulat yer?

UMNO lucah,  July 17, 2011 at 8:52 AM  

alah, papagomo mesti ada alasanya nya tak? kan papagomo kan? hahahaha....

Anonymous,  July 17, 2011 at 10:02 AM  

dah berapa banyak kali...wa pun tak ingat si berok jalanan (pemuda umno) buat demo ada prmet ka...haram itu umno kata polis jaga polis belarak sama apa ni boleh berunding lagi maknanya polis pun berunding juga dng perompak yg ada senjata....bodo punya gomo beruk maya hang ni

Anonymous,  July 17, 2011 at 2:56 PM  

Cuba tengok cameraman cina yang buat video ni semua dari dap punya web site dan paling aneh sekali cina semua menikus ambil video pun dari jauh dan melayu bebal juga jadi jaguh lawan polis melayu. Yang penting bagi DAP ialah bukan cina masuk campur sudah lah, melayu dengan melayu berjaya di lagakan itu matlamat yang pertama dan juga nampak buruk kerajaan Malaysia di mata dunia dan tujuan kedua ialah memperkudakan bangsa melayu yang bebal macam NGO dan parti pembangkang yang sedia untuk diliwat minda mereka olih pembiayanya DAP dan CIA.

Allah swt selamatkan Malaysia dari petualang petualang yang ingin menghancurkan Malaysia. Amin.....

Anonymous,  July 18, 2011 at 1:06 AM  

ROS memang dah kata pertubuhan HARAM, abeh ko nak bebel mende ??

Atas dasar toleransi, walaupun pertubuhan tersebut haram ianya tetap dibenarkan sekiranya perhimpunan tersebut dilakukan di negeri yang korang kuasai..

Tetapi tetap pekak gak, nak juga buat di ibu kota.. bodo punya orang..

Ambik la Batu caves tu sebagai tanda kemenangan..

Anonymous,  July 18, 2011 at 8:57 AM  

SYABASS GOMO LU BANYAK MENYEDARKAN PENGIKUT2 ATAS PAGAR KALI NI UNDI PASTI WA PANGKAH DACING.TABIK GOMO

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP