Siri 2 - Bukti BERSIH Alat Pakatan Pembangkang Meliwat Minda Rakyat

Saturday, July 16, 2011


Tindakan seorang anggota keselamatan untuk memastikan rakan setugasnya dapat melaksanakan tugas dengan mudah juga dipersoalkan. Kita perlu ingat bahawa polis ketika itu sedang berhadapan dengan ribuan peserta demo haram yang sangat beremosi. Apakah jaminan keselamatan anggota yang bertugas ketika membawa pesalah laku yang ditangkap itu tidak diserang dan dicederakan ketika lalu dicelah-celah ribuan manusia yang tiada pertimbangan akal? Sekiranya berlaku sebarang kejadian atau kematian akibat diserang oleh peserta demo haram tersebut, adakah "rakyat" yang menyertai perhimpunan haram tersebut akan bertanggungjawab terhadap nasib dan masa depan keluarga serta anak-anak anggota keselamatan yang terlibat?!!


Sekarang pihak polis dilagakan pula dengan pihak media. Namun satu perkara yang pasti, jika di Malaysia tidak wujud kebebasan media, pastinya video laknat di atas pun tidak akan dapat dihasilkan.


Hadi Awang sendiri pernah mendakwa bukti video ini adalah "BESI"...sejak bila pula mereka ini pandai menggunakan video sebagai bahan bukti? Seperkara lagi, bagaimanakah kita dapat memastikan yang barisan peserta demo haram wanita di atas adalah di kalangan wanita yang aman dan tidak bersenjata? Bukankah mereka yang cintakan keamanan ini tidak akan berminat pun untuk turut serta dalam perhimpunan-perhimpunan haram seperti ini? Lagi pula, jangan kita lupa bahawa tentera Israel dan US yang canggih dan kuat pun fobia dengan wanita-wanita yang bertudung labuh ini; banyak yang boleh disembunyikan di sebalik pakaian besar mereka itu! Takkan hendak tunggu meletup baru hendak menyesal? Mungkin bagi mereka polis mati tidak mengapa, tetapi apabila peserta demo haram luka, itu maknanya ZALIM!!!

BACA SELANJUTNYA.......



Psssttt...CIA terlibat dan ianya terbukti dengan laporan dari negara luar.....BulSHIT


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

26 comments:

Anonymous,  July 16, 2011 at 3:31 PM  

http://www.youtube.com/watch?v=vCetbFLceFI

video full yg gomo dok crop2 picture nye.

gomo ni macam tv3 gak explain suku2.

Anonymous,  July 16, 2011 at 3:34 PM  

Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah .

Gua dah lama x tgok tv3 . baca malaysiakini.com je July 16, 2011 at 3:38 PM  

tuntutan BERSIH senang je.

diorg nk pilihanraya yg adil.

xnak rasuah2 dan curi duit rakyat.

gunakan dakwat kekal supaya xdek pengundi hantu.

senang je tp BN xnk gak laksanakan.

pastu goverment dok putar belit kat media sapa nk caye .

PAPA GOMO July 16, 2011 at 3:40 PM  

ni pasal apa komen kat dalam ni nak PROMOTE BLOGG? Tak Laku ke Milo Suam? hua Hua Hua

"umno has now become completlely paralyzed" July 16, 2011 at 3:43 PM  

A.Samad Said pon join BERSIH.

Marina anak Mahathir Mohamad pon join BERSIH.

kenapa Mahathir x halang anak die yek.

Anonymous,  July 16, 2011 at 3:52 PM  

Gua dah lama x tgok tv3 . baca malaysiakini.com je said...

Patut la otak sengal udang. Tak tengok berita rupenye. Asik dengar pembohongan dari malaysiakini je. Duduk bodoh sampai kesudah la. Cina dok permainkan hadis rasulullah pun sokong. Esok cina buat hadis sendiri pun boleh pakai, boleh amal. PAS itu BODOH..

Anonymous,  July 16, 2011 at 3:54 PM  

Malaysiakini ke Malaysiakuno. Kehkehkeh.

anon 3.52 bodoh orang nye,  July 16, 2011 at 3:57 PM  

kah3 lu nk gua pcaya tv3 yg promote link lucah utk ditontonkan oleh seluruh anak bangsa ke???

siap bg web dgn link download apekehal tv3?

mainstream media umno bias tlampau .

HAH 1 LG TRY KO JAWAB KENAPA UMNO TAKUT LAKSANAKAN TUNTUTAN BERSIH UTK

PEMBANGKANG DAPAT AKSES MEDIA YG ADIL.

KENAPA PMBANGKANG X DIBENARKAN BUAT STESEN TV SDIRI!

loL. IN YOUR FACE BRO!

Anonymous,  July 16, 2011 at 4:15 PM  

Awan Fantasia la.. flese la.. gathort la.. Nama2 sundal menyamar menyemak kat sini.

Bencilah aku tgk iklan2 bodoh kau tu..

Anonymous,  July 16, 2011 at 4:20 PM  

eleh....kalau orang tak tengok tv pun orang bukan bodoh piang macam pencacai2 peliwat maha tegar ditambah dengan kaki penzina china doll..cakaplah apa pun....kalau ada pemimpin nabi tak mengaku umat takkan nak sokong!! Orang bangang jer yang selalu kena cucuk bontot bertubi2 oleh peliwat jer yang menyokong...aku tak kisah kalau ada pembangkang selain daripada DAP, PAS atau ketuanya al-juburi...Kalau kerajaan sekrang tak perbaiki apa yang perlu diperbaiki aku takkan sia2kan undi untuk kerajaan camtu jer...tapi akan 100% takkan sokong peliwat maha tegar negara dan kuncu2nya.....tu manusia yang nabi tak ngaku umat tau....korang pencacai juburi nafikan sejuta kali pun juburi tetap PELIWAT MAHA TEGAR juga....Sebutlah negara mana yang nak atau ada pemimpin dia seorang PELIWAT????? Cubalah sebut kalau berani....Negara paling ganas di dunia pun takmau ada pemimpin macam juburi tau.....

Anonymous,  July 16, 2011 at 4:28 PM  

http://gerakantimur.blogspot.com/2011/07/panass-mesti-tonton-lagu-dikir-barat-yg.html

mudz July 16, 2011 at 5:13 PM  

BERSIH 2.0 dapat liputan saty dunia ...panik babun puak puak UMNOXXX

SPR menipu senarai pengundi
Polis menipu
Menteri Menipu
Mat Monggol menipu

Kalau UMNO mesti hidup menipu.... yang bebal akan terus kena tipu sampai mampus.

Bersih kepala butuh la!!,  July 16, 2011 at 5:30 PM  

NIK AZIZ LARI KELUAR NEGARA
AZMIN ALI PUN LARI KELUAR NEGARA

KENAPA AMBIGA TAK RETI NAK AJAR LAKNAT BABI NI? OHH.. MEMANG PERANGAI BABI TAK BOLEH DIAJAR.

Anonymous,  July 16, 2011 at 5:45 PM  

Sabotaj ekonomi negara, buat kecoh cam kera, menyusahkan rakyat dan memburukan negara sendiri sampai nak canang satu dunia lagi nak bangga..

Bolo punya olang..

Otak sana lubang taik juga duduk..

Hahahahahah..

Anonymous,  July 16, 2011 at 5:48 PM  

Panik nak mempertahankan ketuanya yang kaki liwat sampai 1 dunia dia orang jaja penipuan..

Kalau tak menipu tak bleh hidup agaknye.. cam ni ke contoh terbaik nak tadbir negara ??

MAMPUS !

Anonymous,  July 16, 2011 at 6:03 PM  

Hahahaha...puak2 pencacai dah terketar2 baca fakta demi fakta dibongkar habis2san.....korang nak menipu sampai takat mana jer woi..???? Kat dunia nie korang bagilah contoh kat mana tempatnyer yang bersih sangat tu???? Takkan kat lubang bontot korang??? Ada pemimpin KOTOR nak MAMPUS, kuman pun lari lah taknak bertandang kat lubang jubor takut PELIWAT datang....KALAU DAH DASAR PELIWAT, SELAMA2NYA MELIWATLAH.....korang nak bersihkan pakai klorox sejyta liter pun tak boleh BERSIH punyalah tetap BERSHIT juga sampai bila2.....korang cananglah satu dunia pun...orang bukan bodoh, orang yg waras masih tak boleh TERIMALAH seorang PELIWAT TEGAR...sekali mungkin bolehlah org cakap konspirasi...ni dah berkali2 siap ada video zina semua, sapa dalam dunia nie nak caya lagi woi.....orang buta hati, akal kayu jer nak pemimpin PELIWAT TEGAR tu....kahkahkahkahkah...PELIWAT, PELIWAT, PELIWAT, PELIWAT....sapa paling KOTOR DARI PELIWAT RAKYAT2....SATU DUNIA CAKAPLAH SI JUBURI...Malaysia dah terkenal tapi bukan kerana BERSIH, terkenal kerana ada Pemimpin yang PELIWAT TEGAR...Kat mana2 pun orang Malaysia pegi, orang mesti tanya kes LIWAT juburi...kahkahkahkahkah.....sampaiada naik malu woi....cuma pencacai2 juburi jer tak malu...sebab pemimpin dorang PELIWAT TEGAR. Backlah macam mana pun, PELIWAT TETAP PELIWAT....

p/s: anak ba*i pun malu mak bapa dia ba*i, tapi pencacai2 juburi tak malu pemimpin dia si JUBURI PELIWAT MAHA TEGAR DUNIA....hihihihi

Anonymous,  July 16, 2011 at 6:05 PM  

BERSIH itu hanya alat propaganda Anuar untuk menutup kemaluan besarnya akibat dari kegagalan dia untuk membentuk kerajaan pada 16 Sept disamping kekalahan teruk di Sarawak pada Pilihan Raya baru2 ini selain dari isu liwat dan bideo yang turut membelenggu dirinya..
..

Agenda memburuk-burukan pentadbiran sediada adalah bertujuan untuk mensabotaj ekonomi negara agar kerajaan sedia ada gagal berfungsi seperti sepatutnya untuk mengurus ekonomi hingga mengakibatkan rakyat bakal hidup merana adalah matlamat utama bagi melancarkan rampasan kuasa melalui bunga2 revolusi bunga raye yang sedang dicaturnya..

Mamat liwat ni dah terdesak dah.. umur dah lanjut, esok lusa mungkin nak maut, cita2 masih tidak kesampaian tetapi sebaliknya R&R di Sg. Buloh pula yang sedang menantinya.. Ciannye..

Anonymous,  July 16, 2011 at 6:32 PM  

Semalam saudara Mohd Firdaus Madzlan atau lebih mesra dikalangan mahasiswa Islam di Mesir sebagai Ust Alang. Menerima panggilan telefon daripada doktor kuliahnya, di Darul Ifta' Misriyyah. Bahawa beliau telah dibuang daripada universiti atas alasan ada masalah dengan kedutaan Malaysia di Mesir. Kemungkinan besar adalah disebabkan beliau adalah penganjur kepada Bersih 2.0 Mesir baru-baru ini.

Saudara Firdaus adalah penuntut kursus lanjutan untuk menjadi mufti di Darul Ifta' Misriyyah. Beliau yang akan menamatkan pengajiannya pada 25 Julai ini, setelah 3 tahun menghabiskan masa untuk melayakkannya menjadi seorang bakal mufti terpaksa berputih mata, atas alasan menganjurkan Bersih 2.0


AKU CP DARI BLOG ANJING PAS

MACAMNI JADINYA NAK KATA PADAN MUKA KESIAN PULAK
TAPI TAKZIAH JELAH

Anonymous,  July 16, 2011 at 6:33 PM  

aku duk heran puak2 PR ni duk sanjung sgt david cameroon tu.duk cita pasai karpet merah la, baju kuning la, salam monyok la.

britain tu dulu penah jajah negara kita. penah jadikan tok nenek kita hamba depa. habis segala bijih timah angkut bina london nun.

lagi satu, britain ni la yg duk lanyak orang islam kt iraq. ratus ribu org islam sana mati kena bom.

yg hangpa duk sanjung sgt mat saleh tu apa pasai. najib p sana atas jemputan. nk tarik pelaburan. lantak la QE nk pakai kuning ka, takda karpet merah ka, salam tak ikhlas ka, asal depa mau beniaga dgn kita, sudahlah. kita jugak dpt untung.

mcm tu la kalau nk bisnes. duk kalut pasai kaler kuning, merah, sampai bila hg x dpt buat bisnes.

lagi satu, depa duk protes2 pun, bukan depa dpt mengundi sini pun. kalau hgpa duk rasa syok sgt dgn pm britain tu, p mntk jadi rkyat sana, p undi parti dia.

kalau dia kalah, hgpa buat la demo bersih kt sana. kalau kena tgkap, mntak depa jamu makan.

Anonymous,  July 16, 2011 at 6:35 PM  

ambiga dan bapa angkatnya ambiga samad said kata bersih masih terbuka untuk sebarang dialog.

http://gerakan-anti-pkr.blogspot.com/2011/07/dialog-tak-payah.html

lepak korang punya kawan terpaksa berlakon konon mati

lepas korang punya sianu macam nak'mati'

lepas korang punya ayamsabu ng
'dilanggar' mcm nak suruh mati

lepas korang punya kawan punya laki dah mati

lepas korang punya penyokong buta tuli dr universiti nak tahu apa hukumnya nanti

lepas korang punya kawan dap babi sukahati melayu sesama agama nak berkelahi

korang kata kita masih nak berdialog ?

apa punya korang ni hati macam babi
pi mati lagi eloklah

Anonymous,  July 16, 2011 at 10:20 PM  

And 6.05
Sy setuju dgn kata2 anda.itulah rasionalnya.setiap apa yg tersurat pasti ada yg tersirat.menuntut keadilan xslh,tp kaji dl kenapa n mengapa harus dituntut dgn cr begini.dan apa yg bole sy katakn anuar telah berjaya.ya telah berjaya memburukkn malaysia di mata dunia.sori to say sdkitpn sy tdk slhkn pihak polis.mereka menjlnkn tugas mereka.dan sy percaya semua ini adalah perancangan anuar.
Aku penah dgr org ckp ini salah 1 propaganda yahudi n freemason.wallahualam..tp sekiranya benar jd xhairanla byk negara luar nk sokong bersih.kaji blk sape mereka.kaji blk sape QE.pk secr rasional.

Anonymous,  July 16, 2011 at 10:29 PM  

Anon 6.35 pm best saudara punya posting berkualiti, beseni dan berisi.

Saya punya pendapat:-

Bersih dialog kepala tukcai. Ada angin-angin nak buat demo lagi,mintak polis bukak fail Ambiga kumpul bukti-bukti yang ada tu kendian majukan ke Peguam Negara dakwa di bawah Akta Polis. Campak aja tenggechi ni dalam penjara, arahkan majlis peguam tarik balik lesen loyer dia. Bukan ISA sebab ISA tu nanti Pak Aljuburi pejaja lagi satu dunia kata sepupu dia Ambiga (Pak Aljuburi ni sebenarnya anak tambi atenden ospital)kena tahan tanpa dibicarakan kerana kununnya tuntut keadilan.

Anonymous,  July 16, 2011 at 11:17 PM  

BERSIH PUNYA PASAL KJ BERUK AND THE GANG PUN KENA LIWAT JUGAK...

KE..KE..KE..KE..

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP