Wan Azizah Akan Di Lacurkan Anwar Ibrahim Hari Ini

Wednesday, July 13, 2011


Jah Pening Ni Bang

Hari ini 13 Julai Kes Liwat Anwar Ibrahim akan bersambung semula yang mana setelah Rayuan Dato Seri Anwar Ibrahim yang sebelum ini memohon agar Mahkamah Rayuan menggugurkan Hakim Mahkamah Tinggi telah di tolak.

Sebelum ini Gomo ada nyatakan mengenai perbicaraan pada 13 Julai ini yang mana Anwar Ibrahim akan dipanggil untuk membela diri dan Anwar Ibrahim akan turut menampilkan saksi Saksi Alibi nya. Saksi utama bagi membela Anwar Ibrahim adalah Wan Azizah isteri beliau sendiri.


Artikel Berkaitan KLIK DI SINI

Apakah Kes Liwat akan di tangguhkan lagi? Atas alasan apa pula kali ini? Dari amatan Gomo maka tidak lah mustahil Kes Liwat akan di tangguhkan pada hari ini memandangkan sebelum ini sudah berpuluh puluh kali ianya ditangguhkan atas alasan yang tidak munasabah.

Rakyat diminta untuk menilai sendiri akan perbicaraan Kes Liwat Ini yang mana Dato Seri Anwar Ibrahim cuba sedaya upaya melarikan diri dari Proses Undang undang dan Keadilan yang kononya beliau dan Pakatan Rakyat perjuangkan.

Hari ini Tarikh Besar buat kita dalam melihat sejauh mana Keberanian Dato Seri Anwar Ibrahim dalam membela dirinya dari pertuduhan Liwat yang di hadapi. Semoga Hakim mahkamah tinggi menjalankan proses perbicaraan tersebut bagi pembelaan seadilnya buat mangsa Liwat Saiful Bukhari Azlan.

Psssttt...Wan Jijah akan di lacurkan hari ini?...sama sama kita lihat


Dato Seri Anwar Bin Ibrahim

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

94 comments:

Anonymous,  July 13, 2011 at 9:57 AM  

dejavu wan azizah pasti berulang

pendakwaraya: di manakah datuk seri berada ketika itu?

Wan azizah: "err..err.."

nurul izzah: "dia ada bersama kami"

hakim: heppp!! jangan menyampuk

p.s nampak benor nipuuu... sapa yg ada exam PTD sabtu ni jangan pulak nipu bawak nota ni ke dewan peperiksaan. haha

SAMADLELONG July 13, 2011 at 10:01 AM  

NO 1.

JALAN KE KES SEBAB DIA BUAT TIPAH TERTIPU LAGI, TIPAH TERTIPU LAGI DENGAN PAKAI SOKONG LEHER (A NACKLACE)

Anonymous,  July 13, 2011 at 10:02 AM  

mcm biasa, skrip di bawah akan kedengaran.

Pembela: Yang Arif, pihak pembelaan memohon mahkamah menangguhkan perbicaraan kerana kemaluan anak guam kami mengalami masalah ketegangan melampau atau dalam bahasa perubatan dipanggil chinadoll super erection (CSE)

Hakem: Kepale otak ko. asyik nak bertangguh je. Balun chinadoll takde lak ko bertangguh

nas July 13, 2011 at 10:03 AM  

'bagusnya' blog ni..
xabes2 tayang video lucah ni
nak tunjuk bukti konon
tengoklah kat side bar dia nih....
ade link video2 lucah cmni
sekali tayang kat org n org melihatnya
xtahu la berapa banyak dosa yg awak terima... masya-Allah.. mohon delete bende2 macam ni

Anonymous,  July 13, 2011 at 10:09 AM  

penzina dan peliwat macam ini tidak harus dibantu atau kasihan. ini bukan untuk mengaibkan tetapi mencari kebenaran sebab sudah terang lagi bersuluh masih lagi berdolak dalik nafi..boleh tunjuk muka dikhalayak ramai pulak chis tak malu..kalau orang lain tak keluar rumah looo. semua arrow bukti kearah belia..kalau yang dapat upah drpnya atau taksub lainlah.

Anonymous,  July 13, 2011 at 10:12 AM  

tak sabar nak dengar apa pulak kelentong depa kali ni..

Anonymous,  July 13, 2011 at 10:13 AM  

bukan ke dia sendiri nak lawan? jadi tak boleh la salahkan sesiapa pun yg nak bangkitkan cerita ni. ramai kat luar ni yg nak tahu sape benar sape pendusta!

Anwar Dah Checkmate,  July 13, 2011 at 10:15 AM  

"Tuan Hakim, saya punya peguam baru aje meninggal dunia. Saya nak mintak izin tangguh 1 bulan utk berkabung."

Anonymous,  July 13, 2011 at 10:17 AM  

yeeeeehaaa...tajuk hangat sudah berkumandang....kes kilang kunyit..china doll lum lagi..sabarrrr

jijah..jijah syg abg?tolong abg jijah..kan apa jijah, kunyit kat umah dah habis ari tu..abg pinjam lah sikit kunyit Saipul..

Anonymous,  July 13, 2011 at 10:19 AM  

Anwar Dah Checkmate,

peguam meninggal? dia guna suhardi gile yg buat2 sawan babi masa demo bersih ari tu ke?

Anonymous,  July 13, 2011 at 10:24 AM  

Nas July 13, 2011 10:03 AM,

blog ni tak sesuai untuk anda. sila ke blog pembagkang yang banyak fitnah, lebih teruk dari tgk lucah.

pssst: berlakon lucah takpe lak ek?ntuk anda. sila ke blog pembagkang yang banyak fitnah, lebih teruk dari tgk lucah.

pssst: berlakon lucah takpe lak ek?

Anwar Dah Checkmate,  July 13, 2011 at 10:25 AM  

Anonymous said...

Anwar Dah Checkmate,

peguam meninggal? dia guna suhardi gile yg buat2 sawan babi masa demo bersih ari tu ke?

July 13, 2011 10:19 AM


Dari AIDC, http://www.anwaraidc.com/?p=14114

Raja Aziz Addruse, Peguam Anwar, Meninggal Dunia

PETALING JAYA: Bekas Presiden Majlis Peguam, Raja Aziz Addruse, 75, meninggal dunia di kediamannnya di ibu negara tengah hari Selasa.

Beliau pernah menjadi Presiden Majlis Peguam sebanyak tiga kali iaitu 1976-1978, 1988-1989 dan 1992-1993.

Peguam terkenal itu pernah mewakili Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim dalam kes rasuahnya pada tahun 1998.

Malah beliau turut tersenarai salah seorang daripada 13 peguam yang mewakili Anwar bagi dakwaan kes liwat kedua membabitkan bekas pembantu peribadinya, Mohd Saiful Buhari Azlan

Anonymous,  July 13, 2011 at 10:25 AM  

cedok punya cedok..jolok punya jolok..sondol punya sondol...hal kunyit masuk mahkamah...apalah?..wat malu kaum jer.Ingat hebat sgt kerbau ni...kalau kes Negara ke ok lah juga..ni kes kunyit...apa punya low class punya org. Camni ke standard nak jadi Pemimpin..sepatutnya nak jadi pemimpin x ada langsung istilah dalam dairy kes kunyit ker..kes china doll ker.Jgnlah citer konspirasi...kerajaan pun ada maruah nak konsprasi kes kunyit .Low class tahap gaban.

Anonymous,  July 13, 2011 at 10:30 AM  

YG ARIF.. mohon tangguh perbicaraan krn anak guam sy sakit leher..cer tengok pendakap leher tu..sy x tipu yg arif.

Anonymous,  July 13, 2011 at 10:54 AM  

Err.. Aku sebagai pengundi atas pagar, tak tau sgt la politik ni mendalam, apa yg boleh nampak cuma zahir dan perwatakan pemimpin je. Tapi dari penglihatan tu boleh la nampak beza pada pemakaian isteri pemimpin pembangkang dengan isteri pemimpin kerajaan. Dari situ nampak jelas dah suami mana yg mengajar keluarga mengikut ajaran islam sebenar.. hehehe..

Anonymous,  July 13, 2011 at 11:10 AM  

Anonymous, July 13, 2011 10:54 AM

ko tau xmcm anu bekahwin dgn kak wan dlu.....??zaman sekarang org yg berpakaian puldah pun mencuri....inikan pula klu hanya bertudung

Anonymous,  July 13, 2011 at 11:15 AM  

Korang nak tahu tak. Budak yg mati tu ***** disumbat dgn timun. Ko tengok gambar ni. Wei ko sebar gambar porno la. Itulah ko Kalau aku tak tunjuk bukti budak ni macam mana ko nak tahu?. Kalau aku tunjuk ko kata aku tunjuk gambar lucah. Dah situasinya macm tu aku nak buat macam mana?, wei korang dah tengok youtube soi lek tak?. Belum la aku nak tahu juga macam mana yg heboh sgt tu. La itu aksi lucah la. Kenapa disebarkan?. Itulah ko dah gambar yg nak dibagi tahu macam tu. Org nak pastikan logik atau tidak yg ko jadikan aksi tu sebaran video lucah tu nak buat apa. Wei ko nak tengok gambar anwar kononnya tengah sakit yg tengah kecoh sekarang ni?. Wei apsal dia kena tunjuk gambar macam ni kat org ramai?. Sebab dia nak rakyat menilai aksi yg ditunjukkan tu logik atau tidak. Betul ke gambar dlm you tube mamat tu mati kerana dikasari polis?. Sebab dia nak bagi tahu suh rakyat menilai cerita yg dia dapat logik atau tidak. Kesimpulannya apa jua aksi video yg ditanyangkan mahu pun gambar, semua untuk renungan. Tak kira macam mana perkara itu berlaku. Terpulang pada individu untuk menilainya. Yg pasti video anwar termasuk dlm ketegori perkara biasa yg tidak ada kaitan langsung dlm isu porno dan sebagainya. Yg berkepentingan saja yg cuba menafikan sekeras kerasnya. Kalau kata porno, dlm hp yg mereka pegang pun ada aksi video lucah. Dlm laptop pun ada video lucah. Kira termasuk dlm ketegori memiliki bhn lucah. Kalau ada yg tidak mengaku meh sini aku guna hp korang aku bukakan lamat web lucah.

Anonymous,  July 13, 2011 at 11:18 AM  

Dari zaman Tun Razak,Tun Husin ON,Tun Mahadhir,Tun Abdullah Badawi hinggalah zaman Najib sebagai PM nama Anuar Ibrahim tak boleh lari dari kontroversi.Dan hanya senyap ketika era Mahathir melantiknya sebagai menteri kabinet dan menjadi orng no 2.Dan bising kembali apabila usahanya utk menjatuhkan Mahathir tidak berjaya.

Persoalanya apakah setiap era PM yng merintah malaysia takutkn akn nama Anuar bin Ibrahim atau Anuar Bin Ibrahim yng TAKUTKAN DIRINYA gagal untuk menjadi PM malaysia.

Hari ini kes sodomnya bersambung semula,ketika dunia telah melihat
Malaysia sebagai tidak adil ketika menangani demonstrasi 9july berdasarkn kenyataan Frank la rue ,pelapor khas PBB mengenai kebebasan bersuara.

Apakah demonstrasi tersebut
juga bertujuan untk memnimbulkn pesepsi kepada dunia bahawa Malaysia juga tidak berlaku adil untk menghakimi Anuar Ibrahim?????

Utuk mengetahi kebijaksanaan Anuar Ibrahim dalam mengexploitasi peristiwa,ketika ceramahnya di pulau pinang menyatakan President PAS Hj Hadi Awang telah dilayan dengan begitu teruk sekali dan di nafikan haknya oleh pihak berkuasa ketika di tangkap pd 9july.Berita yng disampaikan oleh Anuar telah di sambut dengan emosi rasa benci pd pihak berkuasa dan PM oleh penyokong PR khususnya dari kem PAS.

Tetapi pd waktu yng sama di terengganu di dalam ceramahnya Hj Hadi melaporkn dia berterimakasih kepada pihak berkuasa dan kerajaan kerana melayanya dengan baik sekali.

Hari ini kes sodom Anuar di sambung semula.Kalau ada permohonan utk menunda kes sesungguhnya ramai rakyat malaysia dari 27 juta penduduknya telah mengetahui siapa empunya nama Anuar Bin Ibrahim !

Anonymous,  July 13, 2011 at 11:19 AM  

web lucah ke ni....ada gambo blue pulak...siapa director nya...bik mamah ke

Anonymous,  July 13, 2011 at 11:21 AM  

Anon 10.54
Smlm aku tengok video isteri orang pakai tudung tapi kantoi kena tangkap berkhalwat dalam bilik hotel....amende tu?

Conclusion aku...pakai tudung tu wajib tapi belum tentu si pemakai tu membuat perkara2 yang diwajibkan oleh Allah. Jangan jadikan tudung satu alasan....

Anonymous,  July 13, 2011 at 11:24 AM  

Nas July 13, 2011 10:03 AM,

blog ni tak sesuai untuk anda. sila ke blog pembagkang yang banyak fitnah, lebih teruk dari tgk lucah.

pssst: berlakon lucah takpe lak ek?ntuk anda. sila ke blog pembagkang yang banyak fitnah, lebih teruk dari tgk lucah.

pssst: berlakon lucah takpe lak ek?

Anonymous,  July 13, 2011 at 11:26 AM  

anon 10:54am
dah ramai jugak aku jumpa gadis2 bertudung yg hamil luar nikah..sekolah agama pulak tu. jadi apa pulak alasannya?
nak salahkan makbapak ke? atau salahkan ustaz/ustazah kat sekolah? atau salahkan lelaki yg tidur dgn gadis itu?
isteri ahli pas pun tak bertudung beb...jadi apa ko nak kaitkan pulak isu tudung ni?

PAPA GOMO WOI HARI2 BUAT LAWAK KAT ENTRY MELAYU BODO JE PECAYE KAH3, FAKTA TAH KEMANA , GMBAR POLIS BELASAH RAKYAT DIE X TUNJUK, ROSMAH PUNYE CERITA XNK BGTAU, GOMO2 KAH3 July 13, 2011 at 11:28 AM  

anon 11.21

wei bodo.

org pakai tudung ade baik ade yg jahat


org x pakai tudung ade yg baik n jahat gak.

tp baik jahat cemane pon kasi tau aku satu bnde,

TUNTUTAN MENUTUP AURAT TU WAJIB!

kira nya kalau die fail yg tu dah tau la die menolak utk taat perintah Allah ttg perintah MENUTUP AURAT.

WHAT IS WRONG IS WRONG. COME ON BRO berapa lu kena bayar ptahankan kebatilan? kah3

Anonymous,  July 13, 2011 at 11:29 AM  

anon 10:54am

sepatutnya dia mintak izin kahwin lagi satu beb. zahir batin mampu. bukannya main perempuan..

boing,  July 13, 2011 at 11:29 AM  

matlamat menghalalkan cara, kan papagomo?
pembangkang boleh buat, kita pun buat juga lah yer tak? hahahahah

Anonymous,  July 13, 2011 at 11:35 AM  

harap TT sempat bertaubat sebelum ajal tiba

Anonymous,  July 13, 2011 at 11:36 AM  

11.26...memang betul..
Lagi satu nampak tak isteri2 pemimpin islam di pakistan, turki dan sesetengah negara arab, mereka pakai seledang je tutup kepala tapi anwar puji negara tu tinggi melangit.

Mentang2 dia tak dapat jadi PM, habis isteri orang umno yg pakai selendang dikutuk....ish ish ish main china doll takpe tapi isteri orang tak pakai tudung tak boleh.

Anonymous,  July 13, 2011 at 11:40 AM  

Yg tidak memakai tudung dia tahu apa yg dilakukan. Dia tahu dosa yg dilakukan. Org hanya mempertikai mcm2. Tetapi yg terpaksa pakai tudung belum tentu dia ikhlas. Kdg pakai untuk terlihat baik dimata rakyat sekeliling. Jika beliau tidak ikhlas dia juga menipu dgn Allah dan masyarakat. Itu lebih besar dosanya. Yg penting apa yg kita buat mesti bersandarkan keikhlasan. Tujuan isteri menutup aurat untuk memelihara maruah suami. Seperi bini hadi awang bertudung labuh demi menjaga maruah hadi awang. Tetapi suami juga harus menjaga maruah isteri. Yg saya hairan hadi mmg dah berbini dua. Macam mana dia menjaga maruah isteri jika balik rumah mintak kawin satu lagi. Apa dibuat kat luar rumah?. Menjaga maruah atau melilau mencari stok tambahan. Patutnya pemimpin seperti mereka makin tinggi ilmunya duit yg banyak makin kuatlah imannya. Tapi hampeh cair juga. Kerana nafsu skrip mengikut sunnah dijaja.

Anonymous,  July 13, 2011 at 11:42 AM  

Untuk Anon 10:54 AM, cara pemakaian pun belum tentu elok di dalamnya. Abu Jahal dan Abu Lahab juga berjubah berserban dulunya...

Anonymous,  July 13, 2011 at 11:43 AM  

11.28...oi tolol...
Dah memang aku cakap pakai tudung tu wajib dan semua orang Islam tahu hukum tu.

Bukan ko yg tangguh dosa dia tak pakai tudung. Dia tanggung sendiri...fail atau tidak bukan dinilai dari tudung. Inalillah!

Anonymous,  July 13, 2011 at 11:43 AM  

Kes Liwat – Mahkamah Tetapkan 8-26 Ogos Anwar Bela Diri


KUALA LUMPUR 13 Julai – Mahkamah Tinggi di sini hari ini menetapkan 8 hingga 26 Ogos ini untuk menyambung perbicaraan kes liwat membabitkan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim dan bekas pembantunya, Mohd Saiful Bukhari Azlan iaitu di peringkat bela diri.

-------------

Hu hu hu huh hu..

Justice delayed is justice denied

------------

To delay justice, is injustice

Anonymous,  July 13, 2011 at 11:51 AM  

Bukan kata Turki, Pakistan..

Indon lagi anwar suke.

Sebabnya ??

Ini kot sebabnya..

----------------

Islam 'recognizes homosexuality'
Abdul Khalik, The Jakarta Post, Jakarta | Fri, 03/28/2008 1:38 AM

Homosexuals and homosexuality are natural and created by God, thus permissible within Islam, a discussion concluded here Thursday.
Moderate Muslim scholars said there were no reasons to reject homosexuals under Islam, and that the condemnation of homosexuals and homosexuality by mainstream ulema and many other Muslims was based on narrow-minded interpretations of Islamic teachings.
Siti Musdah Mulia of the Indonesia Conference of Religions and Peace cited the Koran's al-Hujurat (49:3) that one of the blessings for human beings was that all men and women are equal, regardless of ethnicity, wealth, social positions or even sexual orientation.
"There is no difference between lesbians and nonlesbians. In the eyes of God, people are valued based on their piety," she told the discussion organized by nongovernmental organization Arus Pelangi.
"And talking about piety is God's prerogative to judge," she added.
"The essence of the religion (Islam) is to humanize humans, respect and dignify them."
Musdah said homosexuality was from God and should be considered natural, adding it was not pushed only by passion.

(http://www.thejakartapost.com/news/2008/03/27/islam-039recognizes-homosexuality039.html)

-----------

Siti Musdah Mulia: A courageous woman

http://www.thejakartapost.com/news/2010/08/13/siti-musdah-mulia-a-courageous-woman.html

-----------


Dr. Musdah dapat anugerah Barat kerana halalkan lesbian dan gay

Barat nampaknya terus-menerus memberikan pengiktirafan tinggi kepada individu-individu yang memalukan Islam. Kalau sebelum ini mereka menjadikan Salman Rushdie (novelis The Satanic Verses), Aayan Hirsi Ali, wanita Islam Somalia yang telah murtad dan kini berlindung di Belanda serta Talisma Nasrin, penulis Bangladesh yang sedang bermastautin di Amerika Syarikat sebagai wira, kini mereka memberikan pengiktirafan pula kepada seorang lagi individu serupa.
Wirawati baru mereka itu ialah Profesor Dr. Siti Musdah Mulia, seorang pendukung liberal femenisme yang menyokong lesbian, gay serta homoseksual.
Pengiktirafan itu diterima oleh Dr. Siti Musdah pada 26 November lalu dari II Premio Internazionale La Donna Dell’ Anno Year 2009 (Anugerah Antarabangsa Wanita 2009), yang diadakan di Saint Vincent, Itali.

http://www.anwaraidc.com/?p=635

Anonymous,  July 13, 2011 at 11:51 AM  

Hahaha...8 - 26 Ogos bulan puasa tu beb. Padan muka nuar main tangguh2 kan dah kena bulan puasa.

Orang sibuk nak raya, nuar sibuk jaga kote hahaha...

Anonymous,  July 13, 2011 at 11:56 AM  

EH? BETUL KE TANGGUH LAGI? INI BETUL2 REKOD DUNIA NI..

Anonymous,  July 13, 2011 at 11:56 AM  

Anon 11.42, sebab kita ni manusia biasa tak tahu lebih apa yg tersirat dari apa yg tersurat. hanya allah yg maha mengetahui, sebab itu kita pilih siapa yg ikut perintah allah siapa pulang yg ingkar berdasarkan tatapan sendiri la, tak payah nak ikut-ikut.

Anonymous,  July 13, 2011 at 11:57 AM  

Elok nuar dan siti musdah mulia tu dikahwinkan....macam pinang dibelah dua....sehati sejiwa.

benci pentadbir lembab n lembam,  July 13, 2011 at 12:07 PM  

bodoh betol...
semakin hari aku semakin benci ngan kerajaan dan mahkamah malaysia..
tunggu la lepas ini...
xde kes bole selesai cepat..
dorang dah tunjukan cara dan bagi ide camna nak lewat2kan..
kalo x tegas ni la jadiknya..
mcan kes hina lagu negaraku..
apa kerajaan nak buat tindakan terhadap budak melayu tu..sedangkan namawe bebas..
dah x tegas ngan undang2...
maknanya lepas nih..makin bermaharajalela lah penghinaan akan di buat..
hancur la tanah airku macam ni..kalo ditadbir manusia lembab..

Anonymous,  July 13, 2011 at 12:08 PM  

Akhbar-akhbar utama Indonesia lapor pembohongan Anwar

JAKARTA 12 Julai - Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata, situasi di Malaysia sekarang yang baru berhadapan dengan perhimpunan jalanan Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (Bersih) pada Sabtu lalu sudah mendekati revolusi

"Kita sudah dekat dengan revolusi," kata Anwar seperti dilaporkan akhbar Media Indonesia semalam yang menekankan bahawa kumpulan penunjuk perasaan itu tidak akan berhenti kecuali kerajaan mengganti sistem pilihan raya.

Akhbar berkenaan memetik kenyataan tersebut ketika Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu mengadakan dialog dengan sekumpulan profesional muda di Kuala Lumpur Ahad lalu.

Pada masa sama, akhbar Republika hari ini turut memetik Anwar sebagai berkata bahawa situasi di Malaysia semakin dekat dengan revolusi.

"Kita sudah tidak punya lagi kepercayaan pada pemerintah. Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak seharusnya menanggapi tuntutan kami dengan serius kerana situasi semakin dekat dengan revolusi.

"Pemerintah Malaysia harus mendengarkan rakyat dan menghentikan politik kotor pada pemilu (pilihan raya umum)," kata Anwar.

Jawapan tersebut diberikan Anwar berdasarkan soalan apakah dentuman reformasi ini akan tetap dilakukan hingga terjadi revolusi.

Republika juga melaporkan amaran Anwar kepada Barisan Nasional bahawa revolusi akan berlaku di Malaysia seandainya keinginan mereka melakukan demonstrasi untuk mengubah sistem pilihan raya umum tidak dipenuhi.

Pada masa sama, beliau juga menegaskan, pembangkang di Malaysia tidak menolak kemungkinan akan terus menganjurkan demonstrasi pada masa depan seandainya permintaan mereka dalam pelaksanaan pilihan raya seperti yang dikehendaki tidak dipenuhi.

"Kita harus terus menekan pemerintah mengenai hal ini, di dalam dan di luar Parlimen. Jika perlu, kita siapkan untuk unjuk rasa (tunjuk perasaan) di Stadium Merdeka," tegas Anwar lagi..

----------

hrmmmmmmmmmmmmmmmmmmm..

Anonymous,  July 13, 2011 at 12:11 PM  

....masalah besar nampaknya puak2 ni ngan DSAI! oh...aku terlupa Anwar punya angkara:-1) saham bumi RM52 billion lesap 2)komisen RM500 juta pembelian kapal selam 3)Tanah KTM Tg Pagar tergadai 4)Bank Bumi dah jadi halimunan 5) Enjin jet TUDM hilang 6)Budak bawah umur kena rogol kat Melaka 7) Model Mongolia diletupkan.... ah! maleh dah aku nak tulis bnyk sgt ANUWAR punya angkara boleh jahanam 1 Malaysia

Anonymous,  July 13, 2011 at 12:13 PM  

Anwar Puppet Global, Meracau Di Jalanan Malaysia

Oleh Tony Cartalucci, Land Destroyer Report.

Dengan memanggil diri mereka sebagai ‘ BERSIH’ atau Gabungan untuk Menuntut Pilihan Raya Adil dan Bersih,’ kumpulan sivik tersebut telah berkumpul dalam satu tunjuk perasaan besar-besaran di jalanraya sekitar bandaraya Kuala Lumpur.

Bagaimana pun, hasrat mereka gagal kerana tentangan daripada kerajaan yang lebih maklum apa yang sebenarnya tersirat di sebalik tindakan itu.

Menurut Perbadanan Penyiaran Australia (ABC), Pengerusi BERSIH, Ambiga Sreevenasan berkata, “kami berjuang untuk pilihan raya yang bebas dan adil.”

Tidak dinafikan lagi, para pengikut kumpulan itu terlalu taksub dan dengan bulat-bulat serta mempercayai premis berkenaan sebagai sesuatu yang sahih.
Bagaimana pun, kerajaan Malaysia berkeras mengatakan BERSIH sebenarnya hanya topeng kepada persekongkolan sekumpulan parti-parti pembangkang yang diketuai oleh pejuang anarki global, Anwar Ibrahim.

Bagi mengesahkan kenyataan kerajaan Malaysia itu, sekurang-kurangnya lima orang ahli Pakatan Rakyat ditangkap ketika mengambil bahagian dalam perhimpunan tersebut bersama Ambiga Sreevenasan.

Turut hadir bersama Ambiga adalah puppet global, Anwar Ibrahim sendiri, yang mengepalai sekumpulan besar penunjuk perasaan sebelum tercedera kononnya terkena tembakan gas pemedih mata.

Seperti mana ditegaskan kerajaan Malaysia, apa yang berlaku Sabtu lalu bukan satu tindakan protes spontan oleh sekumpulan rakyat yang prihatin, tetapi ianya satu rancangan tersusun yang dibiayai dan digerakkan oleh kumpulan-kumpulan pembangkang politik dengan cara menipu rakyat supaya menyokong tindakan mereka.

Anwar Ibrahim sendiri merupakan Pengerusi Jawatankuasa Pembangunan Bank Dunia (World Bank) dan Dana Kewangan Antarabangsa (IMF) pada 1998, selain menjadi pensyarah di School of Advanced International Studies di John Hopkins University (satu lubuk gelap di mana persekongkolan petualang-petualang kemanusiaan paling jijik dilatih), dan juga sebagai perunding kepada Bank Dunia.

Pada tahun 2007, Anwar menjadi ahli panel acara rangkaian neocon “Democracy Award” dan ahli panel dalam satu majlis penyerahan bantuan tajaan National Endowment for Democracy (NED).

Disebabkan itu, maka tidak hairanlah acara jalanan BERSIH mempunyai kaitan dengan pembiayaan daripada dana asing dan kepentingan luar.

http://www.anwaraidc.com/?p=14148

Anonymous,  July 13, 2011 at 12:16 PM  

8-26 ogos lebih setengah bulan puase tu. dekat nak raya kita tau nasib aljuburi ni berapa taun masuk bamboo river correcting institution.

Anonymous,  July 13, 2011 at 12:22 PM  

Nuar Nuar... mati tegak sudahnya orang tua ni nnt!

Anonymous,  July 13, 2011 at 12:25 PM  

Mati tegak = mati berdiri. Hikhik.

Anonymous,  July 13, 2011 at 12:28 PM  

BERSIH hanyalah alat Anwar untuk mewujudkan suasana ‘hyperdemocracy’ yang akhirnya boleh diterjemah dalam bentuk REVOLUSI!!!

Hrmmmmmmmmmmmmmmm..

Sepeti yang telah dijangka..

Anonymous,  July 13, 2011 at 12:40 PM  

kpd saper2 yg mental dia asyik dk pk psl rosmah xpakai tudung tu,yg konon2nya wajib pakai tudung,meh aku nk pbtulkn keadaan skt...

hukum mnutup aurat mmg wajib...tp dlm kes2 ttntu,dia xtgolong lg d kalangn mrk yg wajib ttp aurat.cthnya,pmpuan yg menapouse@dh xdtg haid.jdnya,kau tau ker yg rosmah tu dh menapouse ke belum?dia ada p tnjuk ke 'alat' dia kt org lain mcm pmimpn pujaan ht kau buat tu...

nk ckp psl agama,tp ilmu xpenuh d dada...jalan daaaaa...

Anonymous,  July 13, 2011 at 12:41 PM  

Anon 11.43
Sapa pulak kata pakai tudung tu haram?. Yg menjadi persoalannya yg ko menghina buat apa. Seburuk2 dia pun takdelah sampai mengajak ke masjid lepas kutuk sesama islam. Kejap haram wanita jadi yb kejap halal. Wanita mengaji haram kerana aurat kejap halal. Islam apa camtu?. Pakaian memenuhi kehendak islam tapi yg dibawa merosakkan islam. Sebab apa? Sebab korang hanya pandang imej dan bukan apa yg dikatakan. Ko nak pilih menantu nanti ko terima sajalah pompuan tu bertudung. Jgn ditanya perbuatannya. Sebab tudung bagi ko lebih mulia dari perangai.

Anonymous,  July 13, 2011 at 12:43 PM  

Mati tegak ke,tetonggeng ke tak kisahhhh...yang pentingnya mampus cepat sikit

Anonymous,  July 13, 2011 at 12:45 PM  

TANGGUH LAGIK?!!!!!

EEEEMMMMM.....BTUL LA APA YG AKU RS....DIA SNGAJA NK LEWAT2KN....KN DIA DH KT,DIA XKN MSK PNJARA LG...KALAU DH GTU KATAKN,APA CR SKALIPN,MSTI DIA BUAT PNYA,NK KASI KES TTUNDA2....

p/s-dh mmg mulut busuk suka menipu,nk buat cmna..SIAKAP SENOHONG GELAMA IKAN DURI,BCAKAP BOHONG LM2 MCURI....

Anonymous,  July 13, 2011 at 12:50 PM  

Math aku mudah je.. sekiranya bunga2 'revolusi' yang cuba mahu dianjurkan itu berjaya direncanakan, BERSIH itu hanya alat propaganda yang hanya sekadar menjadi topeng bilamana matlamatnya yang sebenar adalah dengan cuba berselindung disebalik tuntutan demokrasi bertujuan untuk mengambil jalan pintas serta mengaburi mata rakyat dari MATLAMAT utama mereka iaitu menjatuhkan kepimpinan sediada kerana 'MASTERMIND' nya yang ditaja 'pihak2 tertentu yang mempunyai kepentingan besar' sedar bahawa kes yang sedang berjalan ini bakal tidak menyebelahinya..

Umur dah semakin lanjut, sedang menunggu saat untuk maut.. masa semakin suntuk.. mahu tidak mahu - 'REVOLUSI' yang diangankan harus direncana dengan segera..

Kita hanya mampu merancang tetapi ALLAH yang menentukan.. Jangan takut Nuar.. muslihat kotor mu itu pasti akan melalui jalan buntu..

Anonymous,  July 13, 2011 at 12:53 PM  

tu la gunanya Allah buatkn syurga & neraka...

semua org nk msk syurga,tp xsemua org yg sanggup mnangkis hasutan syaitan.

mmg xpakai tudung bdosa,tp kau tau ke dosa bsr ke kck tu?tu dosa kck jer.yg berzina tu kau tau ke dosa bsr ke kck?dosa bsr beb.dosa bsr ni kalau xtaubat nasuha,& xbuat lg kerja2 cmtu,br Allah ampunkn dosa zina dia.kalau dh xtobat nasuha,& buat lg kerja tu...xtau la...wana'uzubillah...mtk jauh kturunn aku..!!!

Anonymous,  July 13, 2011 at 1:03 PM  

Bila kita berbicara pasal tudung baru nak pertikai kita tidak tahu nawaitu seseorang. So sebaiknya jika kita tidak tahu jgnlah buat2 lebih maha mengetahui. Jgn la kerana naiknya umno dikatakan zalim mundurnya pas dikatakan diberkati. Kapal selam yg baru dibeli rosak dikatakan penyelewemgan. Keretapi yg baru dibeli dibukit bendera oleh PR dipulau pinang yg rosak juga kenapa tidak dihebohkan?. Itu baru satu yg dibeli. Umno membeli untuk satu malaysia jika dikumpul mmg jumlahnya besar. Jika mereka lebih telus kenapa rosakkan juga?. Mereka tahu ke keretapi itu boleh rosak?. Itulah jawpan yg rakyat kena nilai. Bukan main liwat menuduh.

Anonymous,  July 13, 2011 at 1:08 PM  

aljuburi kena masuk jail maka susah la deme nak buat demonstrasi lagi. kat mana nak korek duit belanja demonstrasi sama bagi budak-budak, belia-belia mat jenin nak cepat kaya naik pangkat dalam gomen/glc/parti atau pecacai-pecacai tua bodoh suruhan lapar rm200 sebab segala bentuk akaun seorang banduan bernama aljuburi wal alsontoti akan dibekukan.

Anonymous,  July 13, 2011 at 1:13 PM  

Tak payah la ko nak bicara pasal nik aziz. Meluat aku dgn tua tu. Perangai anak dia sendiri sebagai guru sepatutnya mendidik dgn imlu yg tinggi juga sepatutnya memiliki kesabaran tapi dok pelangkung kepala murid. Anak ulamak yg disanjung tinggi tu. Itu pun nik aziz tak jangka anaknya berperangai macam syaitan inikan pula nik aziz nak bagi tahu syurga dan neraka dia yg tentukan. Sebenarnya Allah dah bagi petunjuk untuk kita menilai. Takde sebab allah jadikan sesuatu perkara.

Anonymous,  July 13, 2011 at 1:15 PM  

apa yg special sgt org tua sekor nih? tangguh...tangguh...tangguh! anwar ibrahim, lu memang sial anak haramjadah!

Anonymous,  July 13, 2011 at 1:22 PM  

1 undi utk PR = 1 undi utk Ambiga


Tuntutan Ambiga

1. Seseorang anak yang dilahirkan oleh ibu bapa Islam… tidak seharusnya secara terus menjadi orang Islam.

2. Orang bukan Islam yang telah memeluk Islam hendaklah diberikan kebebasan untuk kembali ke agama asal mereka (murtad) dan tidak boleh… dikenakan tindakan undang-undang.

3. Sebarang kes pertukaran agama orang Islam kepada bukan Islam tidak sepatutnya dikendalikan oleh Mahkamah Syariah tetapi dikendalikan oleh Mahkamah Sivil.

4. Tidak perlu dicatatkan di dalam kad pengenalan seseorang Muslim bahawa ia beragama Islam.

5. Orang bukan Islam tidak perlu dikehendaki menganut Islam sekiranya ingin berkahwin dengan Orang Islam, Orang Islam hendaklah dibenarkan keluar daripada Islam (murtad) sekiranya ingin berkahwin dengan orang bukan Islam tanpa boleh dikenakan tindakan undang-undang.

6. Seseorang atau pasangan suami isteri yang menukar agamanya dengan memeluk Islam tidak patut diberikan hak penjagaan anak.

7. Orang yang bukan Islam yang mempunyai hubungan kekeluargaan dengan seorang yang memeluk Islam hendaklah diberikan hak menuntut harta pusakanya selepas kematiannya.

8. Kerajaan hendaklah menyediakan dana yang mencukupi untuk membina dan menyelenggara rumah-rumah ibadat orang bukan Islam sebagaimana kerajaan menyediakan dana yang serupa untuk masjid.

9. Orang bukan Islam hendaklah dibenarkan dan tidak boleh dihalang daripada menggunakan perkataan-perkataan suci Islam dalam percakapan dan sebagainya.

10. Bibel dalam Bahasa Malaysia dan Bahasa Indonesia sepatutnya dibenarkan untuk diedarkan kepada umum secara terbuka.

11. Pelajaran agama bukan Islam untuk penganut agama itu hendaklah diajar di semua sekolah.

12. Program-program berunsur Islam dalam bahasa ibunda sesuatu kaum hendaklah ditiadakan. Program dakwah agama lain selain Islam pula hendaklah dibenarkan untuk disiarkan dalam bahasa ibunda masing-masing.

13. Orang Islam yang membayar zakat tidak sepatutnya dikecualikan daripada membayar cukai pendapatan dan wang Hasil zakat sepatutnya digunakan juga untuk keperluan orang-orang bukan Islam.

14. Sepatutnya Islam tidak disebut sebagai pilihan pertama masyarakat Malaysia seperti dalam soal pakaian menutup aurat kepada pelajar sekolah.

Anonymous,  July 13, 2011 at 1:37 PM  

Aku kadang2 pelik dengan para pendukung Al-liwat ney..

Bagi mereka seolah-olah bahawa orang yang tidak menyukai Anwar adalah kerana kelantangannya dalam memperjuangkan isu2 seperti rasuah, hak dan persamaan dan pelbagai lagi perkara yang hanya enak untuk dijaja dan disebut di lidah sewaktu ceramah atau dalam erti kata mudahnya isu retorik.. Walhal, pada hakikatnya orang benci dengan Anuar adalah kerana sikap alim2 kucingnya yang gemar menggunakan imej warak sebagai pendamping untuk mengelabui mata para pendukungnya serta apa yang lebih parah lagi - sanggup untuk bersekongkol dengan kuasa asing malahan sanggup untuk menjadi boneka kepada pihak zionist..

Kenal dulu siapa sebenarnya kepala penyamun tu.. sekiranya dikaji secara mendalam, APCO itu tidak ada apa2nya sekiranya mahu dibandingkan dengan segala kerosakan yang cuba diimport oleh penyamun itu ke dalam negara ini..

Anonymous,  July 13, 2011 at 1:49 PM  

tak habis2 tayang gambar lucah..

Anonymous,  July 13, 2011 at 2:26 PM  

Anon 1.49
Tayang gambar lucah untuk dinilai. Bukan untuk merasang ko punya nafsu. Siapa pulak yg nak berniaga jual gambar lucah tua terkutuk macam ni?. Kebijaksaan anda amat daif. Ko tak tahu bezakan amal makruf nahi munkar. Bagaimana ko nak tahu itu perkara keji atau pun tidak?. Oh ye jika anwar cakap jam omega pun ko percaya. Lupa pulak aku.

Anonymous,  July 13, 2011 at 3:03 PM  

....peliknya aku beria-ia sgt puak ni paksa supaya memepercayai video lucah tu Anwar! sdgkan polis sendiri pun x declare individu dlm tu Anwar...oop!sebelum korang pusing hujah aku bagi satu fakta! melihat kpd setianya polis berkhidmat tuk UMPORNO melalui demo BERSIH 2.0 tempohari, tidak ada sbb tuk polis TIDAK mengumumkan individu dlm video tu adalah ANWAR...IBARAT DAH DAPAT BOLA TANGGUNG! Jadi kesian kat pencacai kat sini nk bagi persepsi buruk kat DSAI....org bodoh je yg percaya wooooi!

juan,  July 13, 2011 at 3:08 PM  

dia marah sebab dlm video tu Anugerah Tuhan, kalaulah dlm video tu Najib Altantuya pasti dia melompat agaknya dan spt biasa Nik Ajis Syaitonirrajim pula akan mengejust fatwa utk PKR dgn bernafsu sekali.
"kita demo 5kali sehari" - kah..kah..kah..Ulamak mcm ni korang nak ikut? baik korang ikut Rosmah, sungguhpun tak pakai tudung tapi takde la buat kerja2 Syaitan mcm ni.

Anonymous,  July 13, 2011 at 3:09 PM  

anon 2:26...
tayang vedio lucah untuk dinilai...elok la tu..ajak bini, anak hang tengok sekali...hangkan rabun...kalau bini & anak hang pasti nilaiannye 100% confirm anuar dalam video tu...kalau tak confirm juga..ajak le mak babak hang sekali...bodoh punye orang...tarak sekolah

Anonymous,  July 13, 2011 at 3:10 PM  

Apa pasal semua pemimpin pembangkang muka takder nilai komersil?

Anwar Ibrahim: Layak jadi peruncit yg berjaya. Mampu memiliki 3 kedai runcit & menjual barangan basah. Jika tiada halangan, beliau mampu menjadi pemborong yg berdedikasi.

Kit Siang: mcm taukeh kedai makan jer fesyen dia. Sgt padan duduk d kedai, minum teh kosong, sambil baca akhbar cina.

Hadi: OK sikit. Mcm penjual kain batik yg berjaya & baru berjinak2 dgn tempahan katering d majlis2 kahwin.

Nik Aziz: Bagaikan guru pondok d tahun2 50an. Kalu zmn sekarang sgt sesuai menjadi imam & tok mudim.

Guan Eng: Spt pemilik kedai fotostat & binding buku di Jln Sg Dua Penang. Sesekali bermain saham secara kecil2an.

Mat Sabu: Sesuai jadi petani moden. Tanam padi 3x setahun. Jga pengamal perubatan tradisional yg mengkhusus dlm tenaga batin.

Karpal: kelihatan seperti pemilik kedai buku & kedai dobi. JUga berpotensi berjaya dalam bidang bisnes kitar semula.

jean,  July 13, 2011 at 3:24 PM  

org dah tolong bongkarkan kemungkaran korang siap kutuk dan hina, weii.. Dato Sri Anuar Main Pantat! sama2lah kita rakyat Malaysia siasat. Apa? sebab dia Anugerah Tuhan kita tak boleh siasat? kalau tak harapkan Gomo nak harapkan sapa lagi, engkau? DSAI hantar Kak Jijah dan Nurul saja sudah boleh mengsucikan segala dosanya dimata rakyat.

Anonymous,  July 13, 2011 at 3:24 PM  

anon 3:10
memang pun muka depa takde nilai kemesil...
aku sokong 100%...aku boleh bayangkan la mesti hang punya muka ade nilai komersil tinggi...hidung hang mesti lebih mancung dari hidung babi...perut buncit sikit dari perut lembu...hang ni mesti kelihatan seperti pelacur tua yg tak sedar diri....muahahahahahahhaha

Anonymous,  July 13, 2011 at 3:46 PM  

PAS sokong Ambabiga sokong murtad!

PAS sokong Ambabiga sokong murtad!

PAS sokong Ambabiga sokong murtad!


PAS sokong nuar sokong pluralisme agama...

PAS.. Parti Ajaran Sesat...
celaka..celaka..memang celaka..!!!

Anonymous,  July 13, 2011 at 3:46 PM  

cukup tegar tahap gaban penjilat belalai anu war..dah rupa kerbau tu mcm malaikat...x ada nafsu, x ada belalai..tahi wangi,kentut wangi..apalah jumud betul pemikiran..Ustaz mengajar ngaji pun tibai lagi muridnya..ini kan pulak mcm anugay...cubalah ada pemikiran + dan - ,patut korang ni gi sembah anu gay tu.

isu tudung lah...mcm lah islamik sgt korang ni...lantaklah nak pakai ke x pakai..dosa dia yg tanggung..
Banyk yg aku tengok bertudung ni lagi hancur...baru ni yg buang anak sampai mati..gi mahkamah pakai tudung...rogol anak g mahkamah pakai kopiah...
bini org tangkap khalwat pun pakai tudung...
tu aku ckp..selagi dikata kan manusia, ada nafsu,berak dan kentut busuk yg kelubung nampak mata ke,yg bertudung ke,yg x bertudung ke sama jer...
yg x bertudung satu hal..ini yg bertopeng islam sgt yg bnyk nya hipokrit...pundeklah semua ni.KOnonnya Kelantan serambi mekah..penceraian paling bnyk,aids paling bnyk..sumbang muharam bersepah.pelacur bersepah.itu yg korang ckp PAS islam sgt...Udah ler juak2 PAS/PKR nak tunjuk komen bagus kat sini..cermin diri lu la dulu.

Anonymous,  July 13, 2011 at 3:55 PM  

pundek lagi peliwat ni...x habis2 nak tangguh...kalau x salah apahal tangguh lagi...yakinlah...x buat apa nak dolak-dalik lagi...kalau x buat apa juga bukti dan saksi compom boleh tepis...x kiralah kalau tuduh konspirasi...
Rakyat Malaysia yg cerdik rasanya x yah bicara pun dah tahu babi ni memang kaki liwat.

SAMADLELONG July 13, 2011 at 4:27 PM  

anon 10:54am
dah ramai jugak aku jumpa gadis2 bertudung yg hamil luar nikah..sekolah agama pulak tu. jadi apa pulak alasannya?
nak salahkan makbapak ke? atau salahkan ustaz/ustazah kat sekolah? atau salahkan lelaki yg tidur dgn gadis itu?
isteri ahli pas pun tak bertudung beb...jadi apa ko nak kaitkan pulak isu tudung ni?

July 13, 2011 11:26 AM

===================================

aku setuju ngan hang, memang bertudung tu wajib, itu hukum Allah tak boleh tolak tapi sapa2 yang pakai tudung menunjukan ia mematuhi hukuman Allah tetapi tak semestinya beliau beriman, begitu juga ngan orang islam lelaki yang pakai lebai, tak semestinya orang yang pakai lebai itu semua beriman, yahudi dan nassoro pun pakai lebai juga tapi mereka tidak beriman.

LU FIKIR LA SENDIRI

Anonymous,  July 13, 2011 at 4:34 PM  

Pukimak-pukimak bodo yang tak percaya tu anwar al juburi tak pa..polis tak mau declare pun tak pa - buat apa polis nak declare bukan Anwar yang suci morni tu rogol anak dara cina dia kongkek bayaq bukan ka..

Nin dia anwar tutuh pungkoq jantan cara paksa ni yang hangpa pukimak bodo kena tengok. Pojaan hati hangpa kali ni aku rasa kena paling korang 20 taun pasai ulang jenayah yang sama dia kena jel dulu pasai tutoh pongkok dreba dia....

Otak boh kat lutut ni la dia..

SAMADLELONG July 13, 2011 at 4:36 PM  

TAMBAH SIKIT LAGI........

KALU PAKAI SERBAN PUN KALU TAK ADA IMAN DALAM DIRI TAK GUNA JUGA, NERAKA JUGA TEMPATNYA. BAPA SAUDARA NABI YANG MENJAGA DAN MEMBELA NABI PUN TIDAK BERIMAN.

LU FIKIR LA SENDIRI KATA NABIL.

Anonymous,  July 13, 2011 at 4:38 PM  

Anon 3.09
Aku nak tanya ko. Tanpa video anwar takde kes rogol ke?. Kelantan sebelum ini takde kes zina ke?. Munkin sebab video lucah anwar baru ada keluar bermacam macam kes rogol dan sebagainya ye. Inilah mentaliti pemikiran org yg jumud. Kalau ko tengok tv cerita org putih yg ada undur jahat mesti ko akan kata cerita tu mengajak budak2 jadi jahat. Cara2 mengajar budak2 merompak rumah org dan sebagainya. Ish ishh ishhh

Anonymous,  July 13, 2011 at 4:42 PM  

ROSMAH MANSUR TERANG2 LANGGAR PERINTAH ALLAH DALAM MENUTUP AURAT.

SEEKOR PON ANJING UMNO XNAK MENYALAK.

Anonymous,  July 13, 2011 at 4:52 PM  

Mmg rosmah terang2 tak pakai tudung. Terang dan jelas. Kalau pakai tudung pun apa bezanya korang tetap hina juga. Jawapan inilah lagi terang dan jelas.

JgnJadiKeldai,  July 13, 2011 at 4:56 PM  

Handal betul korang ni kan... sesedap rasa menghina orang padahal peribadi sendiri belum tentu semulia mana! Ambil contoh mak lampir kalian tu. Tudung labuh mulut macam cibai. Mulia ke? ;)

Anonymous,  July 13, 2011 at 5:00 PM  

Ni satu lagi aku nak tambah kalau video tu pelakon yang main nak konspirasi Anwar pasai apa dia tak tutoh pungkok anak cina tu sekali satu round? Lagi kuat buleh bawak kes kat Court pasai menjuboq. Anwaq tu dah puaih balon depan lepas tu takut sat lagi Jijah sepat kerin cari - peminat-peminat tweeter dok tunggu mana pi Pak Tua - tu dia cepat-cepat pakai baju blah sampai jam omega pun lupa - bangkai punya manusia..

Apa-apa pun Anwaq hang tak kan lepaih mahkamah dah fedup kat hang punya auta..

--Hang Kasturi Moden--

Anonymous,  July 13, 2011 at 5:03 PM  

anon 4:42
x habis lagi pasal aurat...puak2 PAS ni dah alim sgt2 ke...korang lah manusia yg sesat dan lagi menyesatkan sial Islam Pas...Tok guru korang cakap UNDI PAS MASYUUUUK SYURGA.UMNO KAFIR..dgn sendirinya PARTI PAS tu munafik/sesat..tu lagi besar dosanya dari x pakai tudung..
Yang ko sibuk Rosmah x pakai tudung apahal?bukan ke suami dia yg tanggung..entah2 rosmah tu pakai rambut Palsu jer..hambik muka ko sebiji.aku pun tahu hukum..ko x yah citer la..itu masing2 lah..kalau pakai baguslah, x pakai tanggung sendiri la dosa.
UMNO bising menyampah pasal LIWAT/ZINA ANugay yg dah ada bukti dan saksi.

Ini isu tudung...aduh letih la...woi sial..yg bertudung lagi hampeh aku tengok...berzina siap pakai tudung pun bersepah ko tahu x?Banyak puak2 ni kat Serambi Mekah Kelantan PAS tu...Aids pun bersepah..lu cermin muka lu dulu la..

Anonymous,  July 13, 2011 at 5:20 PM  

Hanya kaum itu sendiri mampu mengubah nasib sesuatu kaum. Ini yg diperingatkan kepada seluruh umat islam dlm Al-quran. Yg dia orang berdemo tu memperjuangkan nasib kaum apa?. Yg menang bergaya di serawak tempohari adalah menaikkan kaum apa?. Yg mati matian berdemo ni tahukah matlamat mereka ni?. Salahkah umno mempertahankan kaum melayu yg mejoritinya berugama islam?. China dah boleh buat demo dimasjid apa matlamatnya?. Guna kalimah Allah apa tujuannya?. Inikah yg memperjuangkan nasib kaum melayu?.

Anonymous,  July 13, 2011 at 5:26 PM  

anon 5:20pm
aku setuju dgn pendapat ko...Percayalah puak2 PKR/PAS ni akan dapat bala satu masa nanti..ini berlaku apabila mengenepikan para ULAMA2 PAS sendiri dan bersama pulak KAFIR laknat..

Anonymous,  July 13, 2011 at 5:32 PM  

Ye bro. Pas bukan nak membela kaum bro. Kaum melayu yg dibenci dikafirkan kaum yg mereka suka disyurgakan. He he..dia kata sokong PAS masuk syurga. Yg sokong pkr masuk apa pulak?. Takkan neraka kot sebab mereka pun bersama pkr. Jika kawasan itu ditanding org DAP takkan neraka kot. Pas pun sama2 berkempen skang dah halang sapa yg usik karpal singh langkah mayat pemimpin pas dulu. He he.. Sampai nak bawak ke syurga karlpal singh tu. Hebat2

Anonymous,  July 13, 2011 at 5:38 PM  

Umno takde pulak sampai suruh langkah mayat mereka dulu semata mata nak pertahankan mca atau gerakan. Pas ni sampai macam tu sekali dgn kaum melayu seagama demi mempertahankan bangsa lain. Nauzubillahiminzalik.

Anonymous,  July 13, 2011 at 5:42 PM  

Puak2 PAS/PKR ni sebenarnya isu kebendaan jer yg dia org nampak salah kat UMNO..sentimen kapal selam lah..projek tu projek ni lah.tapi sekor pun x berani bawa bukti dan saman kat mahkamah.sampai ke isu cincin yg x masuk akal pun dia nak fitnah...Screen computer tu di manupulasi.sepatutnya yg sahih kena print dan chop serta tandatangan KASTAM.dgn puak2 PAS boleh lah dia kelentong ..memang bnyk bahlul kat puak PAS/PKR ni..kalau ikut kan, logik ke cincin 24 juta nak pakai kontena/ courier ke?..tapi kalau puak PAS tengok dia org terus ckp masyaallah..padanlah duit kerajaan habis.celako ko najib.tu jelah dia akan terima tanpa usul periksa,sebab tu dia org ni tegar.

Anonymous,  July 13, 2011 at 6:25 PM  

PAS tu BINGAI..

Jujur cakap la..


Dia orang sanggup untuk menghina bangsa sendiri hanya semata-mata kononnya Agama itu lebih penting daripada bangsa..

Ya ! MEMANG BETUL.. tetapi persoalan yang sepatutnya difikirkan oleh mereka dalam konteks negara seperti M'sia ini..

BANGSA APA LAGI YANG PATUT MEREKA HARAPKAN UNTUK MENJAGA SERTA MEMELIHARA KESUCIAN AGAMA ?

Bangsa apa ?

Kesultan yang bertanggungjawab untuk memelihara kesucian agama di Malaysia ni kesultanan dari jenis bangsa apa ?

Kesultanan Cina ? Kesultanan India ?? Kesultanan Mamak ?

Tanpa BANGSA serta KEDAULATAN NEGARA.. mampu ke agama itu ditegakkan dengan sendirinya ??

MAMPU KE ??

Anonymous,  July 13, 2011 at 6:29 PM  

anon 6:25
Sultan LIM KIT SIANG DGN SULTANAH AMBABIGA yg dia orang harap jaga kesucian agama bro...sial lah puak PAS/PKR ni.

Anonymous,  July 13, 2011 at 9:47 PM  

Aku setuju betul dengan tarikh perbicaraan tu. Memang betul2 ample time dan memang masa rdosa BESARyang sangat2 "sesuai" untuk saksi2 yang beragama Islam. Hihihihihi...kiranya juburi ni dah betul2 CHECKMATE...kahkahkahkahkah.....

Adalah berdosa kepada orang2 Islam yang BERBOHONG LEBIH2 LAGI DI BULAN PUASA (BULAN RAMADHAN) KERANA SETIAP IBADAH PAHALANYA BERGANDA2...BEGITU JUGA DISEBALIKNYA..

Hihihihi...si juburi ni memang dah tak kenal dosa pahala dah...Tapi, si wan jijah sepat, boleh ker dia bertahan untuk berbohong time bulan puasa tu???? Hihihihihi...satu dunia akan tahu beb....

P/S: Ada hikmah sebenarnye tarikh 8-26 Ogos 2011. Sila2 lah yer cari hikmah fadilat Ramadhan Terawih dari tarikh 8-26 Ogos tu yer...

Anonymous,  July 13, 2011 at 9:50 PM  

Komen Typo error daa..

Pembetulan:

Aku setuju betul dengan tarikh perbicaraan tu. Memang betul2 ample time dan memang masa yang sangat2 "sesuai" untuk saksi2 yang beragama Islam. Hihihihihi...kiranya juburi ni dah betul2 CHECKMATE...kahkahkahkahkah.....

Adalah berdosa kepada orang2 Islam yang BERBOHONG LEBIH2 LAGI DI BULAN PUASA (BULAN RAMADHAN) KERANA SETIAP IBADAH PAHALANYA BERGANDA2...BEGITU JUGA DISEBALIKNYA..

Hihihihi...si juburi ni memang dah tak kenal dosa pahala dah...Tapi, si wan jijah sepat, boleh ker dia bertahan untuk berbohong time bulan puasa tu???? Hihihihihi...satu dunia akan tahu beb....

P/S: Ada hikmah sebenarnye tarikh 8-26 Ogos 2011. Sila2 lah yer cari hikmah fadilat Ramadhan Terawih dari tarikh 8-26 Ogos tu yer...

Anonymous,  July 13, 2011 at 10:39 PM  

ala..peliwat tu posa ke?...dia bukan kira bulan apa pun... kwn baik dia cakap makanan dia dari pagi sampai petang menipu jer...

jijah pun dah terpaksa jadi penipu..sygkan belalai anu gay yg dah kena kunyit.

Anonymous,  July 13, 2011 at 11:58 PM  

kesian aku tengok hang jijah...ada laki kaki bontot..kaki china doll..kalau hang cover laki hang..hang lebih kurang ibu ayam jijah.jgn cover jijah..subahat lebih teruk dosanya dari pelakunya.

udah2 ler jijah.ingat jijah...ko tu dah diketergorikan rumah kata pegi kubor kata mai....kau setiapun tetap laki ko curang.bukan sekadar curang dgn pompuan lain,tetapi curang dgn jantan lain juga jijah,..

ko tahu jijah sebenarnya dan ko tahu jam omega tu x ada kat ko..

jijah tertipu...
laki ko tu kononya pemimpin jijah..ko tipu ko terima dosa rakyat jijah...ish!ish!ish! x tertanggung ko jijah..kesian kan diri ko yg dah kat penghujung jln.Ingatkan mati jijah.

Anonymous,  July 15, 2011 at 11:59 AM  

wa nak tanya sama lu...wa tngok nuar punya konek kolop... mana punya kapiq lu pegi solek smpai jadi muka nuar bangang punya umno & datuk TOLOL lain x carilah yg konek sunat punya

Anonymous,  July 15, 2011 at 4:16 PM  

hahaha nuar pelakon big boob,wei nuar maria ozawa cri ko offer berlakon ngn dia,hahaha!!!!!

Anonymous,  July 16, 2011 at 1:59 AM  

Allah wujud, qidam, baqa'..

Anonymous,  July 16, 2011 at 2:01 AM  

dunia hanya sementarahanya pinjaman..Allah maha berkuasa mentadbir alam..bkn mana2 pemimpin mahupun mane2 manusia..di akhirat kelak,tidak ditanya semua perkara ini melainkan amalan kite di dunia..tepuk dada tanya iman..

Anonymous,  September 11, 2011 at 1:10 AM  

salam. minta papagomo ulas tentang sitt alwazura yg hina islam.
terima kasih.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP