Ya Allah, Rosmah Kantoi Lagi...........

Saturday, July 16, 2011




Keratan Akhbar yang telah di Edit oleh Media
Pakatan Pembangkang



KANTOI lagi dan itulah yang akan terus berlaku dalam hari hari mendatang kita ini melihat reaksi pakatan pembangkang yang akan Kantoi hari demi hari dengan isu Rekayasa yang di canang mereka dalam media baru Blogg, facebook dan lain lain.

Gomo cerita banyak taknak tapi nak ajak semua lihat Bukti yang jelas dalam isu Cincin RM24 Juta yang di mulakan oleh Chegubard aka Anjing Bard. Read More.....


Psssttt..Kesian beb..kesian depa, takpa kita lawan beb lawan sampai Lumat

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

55 comments:

Anonymous,  July 16, 2011 at 6:48 PM  

Oooooooooo... gi tu kisahnya yang sebenar..

Baru gua tau...

Anonymous,  July 16, 2011 at 6:57 PM  

SEPATUTNYA ROSMAH MANSUR TAK PAYAH BERCAKAP ATAU BERKATA2..!!

BACK FIRE BRO BILA DIA KATA KUMPUL DARI KECIK..LETIH KITA NAK DEFENCE MAKCIK NIH.

DASAT KO..KUMPUL DUIT CUMA NAK BELI CINCIN USD24.4 JUTA.

JGN KATA PEMBANGKANG..AKU NI PENYOKONG TEGAR UMNO PUN RASA DIBANGANGKAN DGN JWPN MCM TU.

ADUHHHHH...STOP TALKING COCK MAKCIK

Anonymous,  July 16, 2011 at 7:00 PM  

Politik pembangkang kebanyakan politik pembohongan. Mentornya Ketua Pembangkang adalah mentornya. Kering idea utk burukkan org lain bagi menutup keburukan diri sendiri..

Anonymous,  July 16, 2011 at 7:17 PM  

Apa da.. aku heran tol kalo pada hari masih ada orang yang senang2 kena tipu bulat2 dengan benda2 cam contoh akhbar utusan yang telah diedit tersebut....

Itu propaganda yang digunakan oleh pihak yang tidak berpuas hati dengan PM la, bukannya pengakuan dari Rosmah..

Dia orang perli sahaja, dia orang buat tuduhan tanpa bukti bertujuan untuk memainkan persepsi rakyat..

Kalau betul dia orang tu ada bukti, dah lama dah isu cincin tersebut telah diusulkan ke SPRM..

Sama la macam isu Altantuya, RPK buat SD, tetapi dia tiada bukti, cukup ke dengan SD sahaja untuk dijadikan bahan bukti ?..

Bila pihak berkuasa tidak mengambil tindakan, dia akan pusing cerita dan mainkan persepsi rakyat hinggakan rakyat termakan dengan cerita2 begini..

Mastermindnya siapa ??

Pak Liwat tu la..

sandokan July 16, 2011 at 7:18 PM  

Bravo!!

Banyak kan penipuan saperti ini lagi. Lebih banyak cerita2 saperti ini, lebih ramai dari puak Pakatan yang telah dibutakan selama ini akan membuka mata masing2 melihat muslihat yang selalu dihidangkan oleh pembohong2 dikalangan mereka.


Saya rasa pendedahan bodoh itu diharapkan ahli2 Pakatan yg buta hati menerima bulatnya2, kerana mereka fikir ahli2 Pakatan ini, WALAUPUN CERDIK TETAPI TAK BIJAKSANA.(mantap YB)

Berhentilah MEMPERBODOHKAN ahli2 Pakatan sendiri, kerana ahli2 pro BN
sentiasa celik dan peka akan benda2 yang tak masuk akal ini.

Anonymous,  July 16, 2011 at 7:22 PM  

Fckatan ...nak fitnah patut patut le..kesian suami Mat Monggol si Rosmah ni...takkan beli cincin $ 24 juta hantar pakai courier...beli dan terus pakai...nak fitnah belajar dari UMNOXXX

UMNO@Bebal,  July 16, 2011 at 7:24 PM  

Kesian Mat Monggol kena boo kat London pasal BERSIH2.0...shame on you Mat Monggol..kenapa tak bawak sekali FRU pi London ..leh balun pendemo...tapi London lebih bertamadun dari Malaysia....amekkaw BERSIH2.0..panik babun pencacai pencacai UMNOXXX

hidup muhyidin!! hidup Khairy!!! hancur Najib!! hancur ROsmah1!!!,  July 16, 2011 at 7:51 PM  

ROSMAH = LIABILITI BUAT UMNO.

DIE PATUTNYA CONTOHI TUN HASMAH, DIAM2 DIA BNYAK DIA BNTU KERAJAAN TP XDE LA MENONJOL PON. COOL JE

SE LG TGOK BINI MUHYIDIN X KECOH2 SGT. XDE BUAT HAL. ROSMAH NI MCM2. HARITU ISLAMIC FASHION FESTIVAL YG DEDAH2 AURAT TU.

COME ON LA! MUHYIDIN HARAPAN KITA!!! HIDUP MUHYIDIN!

Anonymous,  July 16, 2011 at 7:57 PM  

napa semua sibuk dgn si rosmah. skurg2nya dia menabur bakti mcm permata negara. bukan mcm hendon sibuk dgn songket org kaya. klau rosmah nak glamer ke apa ke apa yg org susah. wajarla dia sebagai isteri perdana menteri dia juga ahli wanita umno. najib sibuk jadi dapat rosmah pun ok la. heran napa org jeleskan rosmah

Anonymous,  July 16, 2011 at 8:02 PM  

Eleh, dia takde pon kecoh2 nak beli apa...orang2 juburi jer kecoh satu dunia Datin Rosmah nak beli apa...Ala, bukan org tak tau si juburi tu dulu ada hati gan Datin tu....bila kena reject nak meraung frust sampai gi liwat org sebabnyer frust menonggeng kena reject...cheh, macam org tak tau si juburi tu...

Tahniahlah kalau betul Datin Rosmah membuat pelaburan dengan membeli cincin berlian..Inilah baru betul org berani buat pelaburan besar2...nak sorok pun orang pencacai bangang memang dok cari info utk diputar belit juga....Bukan mcm juburi yang bukan sajer peliwat TEGAR, berzina sorok2 pun kantoi juga....biar turun naik masjid pun la konon, tetap kantoilah PELIWAT & PENZINA yang suka melabur besar2san untuk china doll

rosmah pakai la tudung. wajib. kau kan isteri pemimpin islam. July 16, 2011 at 8:03 PM  

ni masa BAJET 2011,

http://www.youtube.com/watch?v=Qx1HjMPJQQE

video najib cakap bajet pasal beg tangan semua.

LOL

melayujantan,  July 16, 2011 at 8:08 PM  

Rosmah ni jgn jadi mcm Emelda Marcos dah lah...suka sgt pada benda2 perhiasan mahal2...tak payahlah...pakai tudungkan lagi elok...jaga maruah suami tu....senjata yg paling berkesan untuk menumbangkan Barisan Nasional adalah dgn mencari kelemahan Rosmah yg dengan sendirinya terpalit kat Najib....aku sendiripun dah mula rasa nak mual!!!!

Anonymous,  July 16, 2011 at 8:18 PM  

First Lady Of Malaysia!

Rosmah kebanggsan Malaysia dimata dunia. itu yg pembangkang perlu sedar!

pogram permata bnyak mmbantu rakyat.

Anonymous,  July 16, 2011 at 8:22 PM  

Cermin diri tu dulu sebelum nak suruh org lain buat pahala...apa ibadat ko buat tu confirm dah ker diterima Allah....tak payah nak sebok lah hal org lain...kalau duit utk mak bapa pun tak ditunaikan lagi...tu pun tak malu asyik pinjam jer dari mak bapa...tanggungjawab diri sendiri yg wajib tak terjaga nak sebok jaga urusan pahala org lain...yang pencacai2 jgn cakaplah, kalau menjadi pengikut setia org nabi tak ngaku umat..sendiri nak fahamlah kan...dosa sendiri pun tak tau ada hati nak betulkan orang lain..cheh..baik muhasabah diri sendiri dulu sebelum nak cakap pasal org lain....malulah kat diri sendiri tu...nak berlagak plak macamlah dia gerenti masuk syurga....

Anonymous,  July 16, 2011 at 8:27 PM  

jgn lah jadi bodoh percaya kat fitnah sampah alujuburi kaki bontot dan kwn2 munafiknya... nah baca penjelasan dan bukti disini http://apanama2020.blogspot.com/2011/07/trailing-diamond-ring-in-n-out.html

kalau bodoh lagi nanti aku suruh aljubs suntot kaorang sekeluarga, duk sibuk bini PM buat apa, apa DS rosmah ada menyuntut bontot koarang ke yg korang dok sibuk tak tentu pasal, banyak benda baik yg dia buat, itu yg patut dilihat. BODOH !!! Orang2 BODOH yg tak boleh berfikir lah liabiliti kat BN bukan DS Rosmah , tolol !!! itu bini si aljubs yg dok kelentong orang tiap2 malam, defend laki main pelacur dan bontot jantan yang patut dicaci dan dihina... JGN JADI BODOH !!!

heran dgn anon 8.22 ajak rosmah pakai tudung pon x bleh July 16, 2011 at 8:29 PM  

anon 8.22 pelik la kau ni. nk nasihat rosmah pakai tudung pon salah ke.

salah ke berdakwah? umno halang ke dakwah? nk ajak die ikut perintah Allah. pakai tudung wajib la bukan nye sunat.

ko nk sgt back up kebatilan . teori apa ko nk bg kalau dia x pakai tudung? propaganda PKR ke rosmah x pakai tudung.

Anonymous,  July 16, 2011 at 8:34 PM  

Eh ! dah bini dia.. yang sebok sangat tu wat pe ??

Kalo bini PM kena hentam tu biasa la.. sejak dari zaman Tun lagi hingga ke PM yang ke-6 ni, isu perihal bini PM ni sering dimainkan.. Isu kepala Siti Hasmah BOTAK pun dia orang bleh kecoh..

Sengal tol, kalo mulut tu dah cam mulut itik, cam tu le sampai bila-bila..

Tapi kira OK la kalau nak banding dengan bini orang yang pakai tudung tu, laki dok jolok lubang pelik2 pun dia masih separuh gila dok bela lagi..

Ape da hal..

Anonymous,  July 16, 2011 at 8:36 PM  

Pakai tudung tutup atas, tetapi kalau yang kat bawah tu tak bleh tutup pun tak guna gak..

Wakakakakka...

Anonymous,  July 16, 2011 at 8:37 PM  

eleh, ko suami dia ker nak kena tanggung dosa dia tak pakai tudung..??? Apa, ko ker org yg layak utk suh dia pakai tudung??? Tu bin juburi tu siang malam dok nipu org cakap omega ada semua tapi tak tunjuk2 ko tak nasihat...tu si nurul izzah tu pi makan kenduri org tak jemput ko tak gi nasihat??? tu bukan wajib ker nak kena bgtau..kalau menipu atau makan kenduri org tak jemput, umum memang layak bagi nasihat kan...takde plak org gi nasihat dorang...malah dihalalkan lagi....tu lah juak2 pencacai juburi ni bangang, pemimpin PELIWAT TEGAR & PENZINA dorang sebok nak jaga hal bini orang anak bini sendiri dok menipu dan makan benda harm tak ditegur...bangang tu lah bertingkat2 terserlah juak2 aljuburi nie...sebok jer gan bini PM...jeles lah tu

malaysia negara islam kan,  July 16, 2011 at 8:39 PM  

"jangan jaga tepi kain org"

tu la sikap melayu.

ok la kalau dah xleh nasihat die. kene nasihat najib la.

dah najib tu represent ketua NEGARA islam.

isteri dia yg aktif ikut die kehulu kehilir btanggungjawab skali la bawa nama islam.

hairan aku pro-umno still marah nasihat org pakai tudung?

Anonymous,  July 16, 2011 at 8:40 PM  

melayu bila la nk maju. persepsi lama jgn cmpur hal org lain still nk guna.

camana nk kembangkan sikap positif gitu.

sedar lah , kalau gitu semua org melayu nk pegang prinsip "tua2 baru taubat ke??"

Anonymous,  July 16, 2011 at 8:45 PM  

Hak ala.. korang hengat sekiranya andai kata lah pada suatu hari nanti bini PM ni bertudung, dia orang semua ni akan tutup mulut cam gi tu2 je ke ??

Kalo dah sengal tu sengal la sampai bila2..

Poyo je semua tu.. dah tak de isu.. sembang cam bullshit..

What da hell..

(Sepatutnya kalo dia orang ni nak berdakwah sangat2, doakan la Rosmah tu akan bertudung pada satu hari nanti, bukannya memfitnah dia dengan pelbagai tohmahan - pendakwah taik anjing je yang poyo ni)

Anonymous,  July 16, 2011 at 8:48 PM  

Eleh, nak nasihat org konon, sendiri tak cukup ibadah nak nasihat org, ni namanyer org tak tau malu...jgn dok kata isteri orang lah nanti termakan kat diri sendiri juga...asyik sebok nak suh org lain pakai tudung takut anak2 dan generasi ko yg kena akibatnyer sebab punya berlagak konon beriman...minta2lah tak kena kat anak bini dan cucu2 ko tak pakai tudung yer....

Anonymous,  July 16, 2011 at 8:52 PM  

Pro umno tak marah, cuma mereka terlalu mementingkan keikhlasan dlm melakukan sesuatu. Keikhlasan datangnya dari hati yg bersih. Memang bertudung tu wajib, tapi biarlah dtg dari kesedarannya sendiri. Lagipun penilaian tuhan tidak sama dgn penilaian manusia..kerana manusia ditimbang dr segala amal yg dilakukannya, bukannya dr hanya cara berpakaian sahaja

SEJAK BILA NK MNGAJAK ORG MENGIKUT PERINTAH ALLAH SALAH??? SIAP KENA CACI PLAK TU . HAIRAN BEB,  July 16, 2011 at 9:10 PM  

EH nmpak x cerdik disitu,

manusia mengajak/ mmbetulkan manusia dikatakan xmalu.

habis tu bdakwah keje ustaz je ke?

aku xkata pon aku perfect. tp semua org tau mana baik mana buruk.

*hairan korg bermati matian nk ptahankan rosmah. aku bgtahu benda betol je.

bukannya Rosmah ni video edit ke ape die x pakai tudung. bukannya tulin ke x tulin die x pakai tudung.

terang2 kan die x pakai. die kan isteri pemimpin negara islam.

Anonymous,  July 16, 2011 at 9:14 PM  

uwek..muntah aku dgn puak2 pr yg nk tunjuk alim ni. tudung la, represent negara islam la, nak berdakwah la.

tu "belalai" yg terjuntai tu awat tak dakwah?

dakwah, tp duk maki org. porah la pas. cermin diri dulu..

Anonymous,  July 16, 2011 at 9:15 PM  

PKR tak PKR ni liang kubur PKR dah siap dah orang gali tinggal nak kambus saja lagi letak batu nesan bila keputusan PRU 13 dimumumkan. PKR akan menjadi sejarah duka pejuang-pejuang peliwat bukan sejarah pejuang-pejuang keadilan.

Anonymous,  July 16, 2011 at 9:19 PM  

Yang tinggal hanya PAS dan DAP saja, mereka ni nak kahwin mutaah ke nak bersekedudukan kami peduli apa, janji Malaysia tak dapat kepada mereka.

Anonymous,  July 16, 2011 at 9:26 PM  

Nak mengajak org ikut perintah Allah pun, kenapa nak kena tuju kat Datin Rosmah jer...Napa tak suh jer si juburi anak beranak TAUBAT jer....toksah nak buruk2kan negara. Napa tak suh si juburi pi ibadah UMRAH ker HAJI ker??? Yang tu ko tak pi nasihat plak...takde plak ko nak beriya2 nak bagi dakwah kat juburi...Eleh, kat Datin Rosmah ko berani cakaplah....cuba gan si juburi dgn anak bini....anak bini dia kan dah pakai tudung apa semua...dah kaya raya apa semua, apasal tak suh dia buat ibadah wajib tunaikan HAJI??? Yang tu takde plak ko nak sebok2 satu dunia suh juburi buat...mana puak2 juburi nie, ada ker nak suh juburi gi MEKAH buat ibadah Haji??? Takyah korang amik duit saguhati si juburi, cakap jer ngan dia baik suh guna duit tu pi HAJI...kan itu ibadah lagi wajib sewajibnya bagi orang yang berkemampuan macam si juburi...Takde plak orang nak sebok pi pesan kat dia hari2...tu bukan takat imam jer kena bagi tau, budak darjah satu pun mesti bagitau kat juburi yang ibadah HAJI tu wajib dia buat...kalau dia dah buat, tunjuklah gambar...kitorang nak tengok...takpun curi2 lah print skrin tak buat kalau nak cover sangat print screen macam org print screen cincin konon2nya Datin Rosmah punya....ada berani??? Nak suh orang ikut perintah Allah patutnya diutamakan untuk yang lelaki dulu kan....hah, belajar2 lah bagi nasihat kat blog2 pencacai2 juburi tu yer, nasihat kan pemimpin PELIWAT TEGAR & PENZINA tu BERTAUBAT banyak2 depan K'AABAH...tak payah sumpah pun kat depan kamera..asal gi buat ibadah HAJI cukup...

P/S: yang sebok menyuruh orang pakai tudung tu pun muhasabah diri juga sendiri juga, doakan agar dicukupkan ilmu dunia dan akhirat dulu...pastu jaga kebajikan anak bini dan ibubapa kalau masih hidup dan doakan agar pemimpin lebih byk amalkan ibadah..takyah nak cakap jer, doakan lebih berkat....

Anonymous,  July 16, 2011 at 9:32 PM  

anon 6.57.. dia memang tak berkata apa2. tu 'wawancara' satu penipuan yg telahpun dibuktikan. Gi lah baca blog-blag yg dah londehkan isu ni. dosa fitnah tu besar, dik.

Anonymous,  July 16, 2011 at 9:35 PM  

Baca blog Apanama, rbf online, Rocky's Bru. jelas dan terang penjelasan tentang cincin yang BUKAN dibeli rosmah ni.

Anonymous,  July 16, 2011 at 10:08 PM  

kita doakan smoga suatu hari nanti bukan saja rosmah malah semua prempuan islam membuat pkara baik spt memakai tudung

doa drp pihak fuckatan amat dialu2kan krana ddapati mustajab, mereka doa supaya Allah tunjukkan kbenaran dan skrang telah banyak kbenaran yg Allah tunjukan spt kes saiful, cina doll, suhardi `mati`, 16 sept dan banyak lagi

Anonymous,  July 16, 2011 at 10:13 PM  

bodoh diorang ni. nak menipu tak pandai. same la macam YB Batu Burok ari tu. Utusan Malaysia mane ada letak headline panjang2 macam tu. keje asyik nak fitnah je.

pro July 16, 2011 at 10:28 PM  

sapolah punyo keje ni??

cik kelisa,  July 16, 2011 at 10:29 PM  

akhir zaman ni fitnah dah makin menjadi2. sungguh malang apabila ada juga orang yg percaya tanpa selidik kebenarannya...lepas tu siap sebarkan lagi fitnah tersebut.jika tak pasti sejauh mana citer sebenar, lebih baik tutup mulut jer. tak usah jadi penjaja fitnah.

Anonymous,  July 16, 2011 at 10:32 PM  

Alaaaa...bini kartunis tersohor kesayangan pencacai si zunar tu pun tak pakai tudung. Siap nampak lurah dendam lagi. Ada sesiapa yg menegur atau mentarbiyah beliau? Nampak puak orang je... puak sendiri leh pejam mata ke? ;)

Anonymous,  July 16, 2011 at 10:42 PM  

tren malaysiakini , mula2 siarkan brita palsu, kmudian tanpa segan silu minta maaf, xdak moral langsung.
si penyokong yg bebal pula pcaya bulat2, cth crita najib dan rosmah x dlayan d britain sdangkan yg blaku adalah sbaliknya dtayang oleh TV3.
melayu pas hidup syok sendiri dgn penipuan dap kafir harbi

Anonymous,  July 16, 2011 at 10:57 PM  

aku harap sangat ds rosmah saman org yg buat fitnah ni, kasi ajar, jgn tolak ansur, jgn kasi maaf, mreka sangat mlampau

Anonymous,  July 16, 2011 at 11:24 PM  

Berkenaan fitnah ke atas datin Sri Rosmah ni ada dua borang deklarasi Kastam oleh Syarikat yang membawa masuk cincin berlian tersebut - 1 borang bawa masuk cincin untuk pameran - 2 borang bawa keluar semula cincin setelah dipamerkan.

Kenapa agen Syarikat mencatatkan bahawa ia akan diperiksa oleh Datin Rosmah adalah kerana pameran yang akan diadalah tersebut bukan bertempat di premis perniagaan Syarikat Jacob tetapi di sebuah rumah kediaman VVIP. Kemungkinan besar rumah kediaman tersebut adalah rumah Darin Sri Rosmah sendiri yang mengadakan pameran sebagai tujuan sillaturahim/sosial antara wanita-wanita penting di Malaysia dan sekitar Asia Tenggara. Walau bagaimanapun yang paling penting di sini, cincin tersebut dibawa masuk ke negara adalah untuk pameran dan bukan untuk dijual kepada sesiapa.

Anonymous,  July 16, 2011 at 11:33 PM  

kawan ngan syaitan kena rejam n kafir harbi mcm mana lak???

Anonymous,  July 16, 2011 at 11:34 PM  

Kahkahkahkahkah cikgu bard badigol soot sila jawabbbbbb. Milosuam awwww sila jawabbbbb! Kehkehkehkeh.

Anonymous,  July 16, 2011 at 11:43 PM  

sekarang ni n.ajis n pengikut ajaran pas takbir bukan syaitan takut pun,tapi lintang pukang lari nak berkawan dgn n.ajis n pengikut ajaran pas.

Anonymous,  July 16, 2011 at 11:52 PM  

Persoalannya sekarang adakah si Bard tu akan minta maaf pada Datin Sri...

Anonymous,  July 16, 2011 at 11:58 PM  

dari dulu n.ajis,hj hadi n yg lain dok mengkafir org umno ada ka depa minta maaf???

Anonymous,  July 17, 2011 at 12:33 AM  

Diorang ni sebuk pasal rosmah sebab tujuan utamanya bukanlah tudung tapi sebab benci, itu saja. Kalau diorang menafikannya dosanya sendirilah tanggung. Seperti mana juga bersih. Kalau betul nak perjuangkan bersih tengoklah diri sendiri dulu adakah sudah terlalu bersih dari org yg mahu dibersihkan?. Sama juga tujuan bersih adalah untuk menjatuhkan kerajaan dan nama SPR yg dijaja. Macam mereka membrukkan rosmah. Mereka pertikai tudung bukan kerana nak berdakwah tapi sebab benci dgn umno. Tudung dijaja sebagai gimik. Motifnya tetap sama nak burukkan imej umno. Kalau betul nak berdakwah budi bahasa tu kena elok. Fitnah pun kalau jika PR buat salah patutnya anda bersama memperbetulkan bukan disenyapkan atau dinafikan. Berdakwah apa macam tu jika maki hamun kutuk sana kutuk sini. Sebab itulah kalau kita nak bersihkan org lain cerminlah diri dulu adakah kita ni benar2 bersih?.

Anonymous,  July 17, 2011 at 1:41 AM  

ape le kena dorang ni. asik fitnah aje keja nya. buat pulak konon menabung dari kecik nak nampak real. jahat sungguh org membuat fitnah ni. bebohong. macam tak de rasa besalah ye fitnah macam ni.
entah lah, buat fitnah lepas tu kantoi, pembohongan tak menjadi, tapi macam biasa aje, dah takde rasa malu, nanti try lagi buat fitnah yg lain. org pas dah jadi macam ni ke. ikut sangat penyokong murtad tu ni le akibatnya.
ucapkan tahniah apa papagomo dan blogger semua, kalu macam dulu masa blogger pr besetan dimata beiblis dihati, habis fitnah ni dijaja macam betul aje, dah ada yg mampu mematahkan fitnah macamni, baru le rakyat yg lain tau. tahniah lagi sekali. buat blogger pr yg buat fitnah tu, malu le, ada tu siap pakai alquran, hadith, malulah. tiada untung ape pun kalu ugama dijaja.

Anonymous,  July 17, 2011 at 3:09 AM  

penyokong pakatan haram semua ni seolah-olah semua deria dah ditarik Tuhan balik, sebab tu dia orang tak rasa apa2, sekali pun diri sendiri bergelumang dengan taik ...

Anonymous,  July 17, 2011 at 3:41 AM  

fitnah yang kantoi....

antara fitnah pembangkang:
1. najib dan altantuya
2. menteri songlap duit rakyat
3. najib nak bunuh semua orang cina
4. najib dan ziana zain
5. rais yatim dan amah
6. mahathir ada isteri banyak

banyak lagi la... kalo aku tulis 2 hari pun tak abis... semuanya kantoi la. ALLAH bayar cash dekat dunia kat geng2 kaki fitnah ni. tengok kat nuar ape jadik? kote bengkok masih belum berjaya ditutup.

Anonymous,  July 17, 2011 at 12:47 PM  

Terkitai-kitai terkonteng-konteng! Hahahaha.Dah jadi pelakon porno la pulak! Kahkahkahkah.

Anonymous,  July 17, 2011 at 1:25 PM  

MUHYIDDIN PERLU DIBERI MANDAT UTK PULIHKAN KEPERCAYAAN RAKYAT!!

Anonymous,  July 17, 2011 at 3:38 PM  

aikkk... sejak bila puak kafiron fuckatan baca utusan.

dengaq kata arahan dari pork nik kena boikot utusan. pasai apa berita tu tak masok harakah kah kah kah. awat takut kena saman ke???

Yg nie mmg best, nmpk sgt puak kafiron fuckatan suka buat fitnah. terang2 fitnah tapi depa tak mengaku. pakai aje serban sebesar bakul, dok smbhyang tunggang langgang, tapi bab finah no 1. Syabas, syabas ular dlm semak. depa tak layak dipanggil ulama. kalo web papagomo buat fitnah, sila la samun... ehhh silap saman...

ha3
-PASBerg-

Anonymous,  July 17, 2011 at 5:09 PM  

perempuan puaka.....sial betol...puiiiiiiiiiiiii

Anonymous,  July 18, 2011 at 2:49 AM  

astaghfirullahhalazim........................................................................................................................

aku UMNO,  July 18, 2011 at 2:03 PM  

Rosmah bukan wanita PERTAMA tapi wanita PERMATA

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP