GEMPAR - Blogger Pembangkang Bongkar Skandal Gay Jamban

Wednesday, August 17, 2011



PALSU


Lepas satu isu maka satu isu pulak ditimbulkan oleh media Pembangkang terutama para Blogger upahan mereka ini. Makin lama makin meroyan macam sanggap tak dapat batang pun ada depa ni.

Isu terbaru bila Blogger Ternama Pakatan yang kita tahu seorang lelaki LEMBUT ataupun lebih dikenali dengan nama jalanan GAY JAMBAN mengeluarkan satu Dokumen yang kononya Tulen.

Dalam entry Milo Suam aka Gay Jamban menyatakan:



" salinan skrip sumpah yang dimaksudkan. Lihat dengan mata kepala anda sendiri bagaimana negara ini dijual oleh United Malays No Otak secara terang-terangan kepada warga asing."


Hebat betul beb, kalau macam ni punya borang lah kerajaan bagi aku rasa semua borang dalam Malaysia pun patut diletakkan dengan syarat sedemikian.


TULEN

Ironinya inilah dokumen yang sebenar dan SAHIH buat tatapan kita semua. Tapi apakan daya mungkin ramai rakyat Malaysia yang berjaya ditipu oleh Pakatan Pembangkang anak haram ini dengan rekayasa jahat mereka.

Gomo minta pembaca layari selanjutnya di blogg Mymassa KLIK DISINI


Psssttt...Kalau aku dapat Milo Suam ni aku Cucuh Jubor dia dengan Api Cerut. ha ha ha



DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

93 comments:

Anonymous,  August 17, 2011 at 9:39 AM  

anti blog penah kantoi bohong said

blogger gay jamban didikKan DAPig MALAYSIAKINI.
(kalau xbohong,bukan milosuam & mkini)

Anonymous,  August 17, 2011 at 9:45 AM  

milosuam tu tak pernah belajar ke pasal sumpah taat setia kepada raja dan negara?

Anonymous,  August 17, 2011 at 9:46 AM  

Ini blogger jamban ler... Spesis Khaleed Gereja ngan Jengloat@Tukar tiub... hua..hua..hua..

Anonymous,  August 17, 2011 at 9:59 AM  

Awww rupanya mamat ni. Species kegemaran Anwar.. Milo ganti dgn kysuam la wei...

Pasrael August 17, 2011 at 10:06 AM  

Hahahahahah,Penganut2 Ambiga Sreenivasan(PAS) nih dah xdak modal, menipu ja dibulan Posa nih,moga di kembalikan kelelakianya si Suam2 Kuku nih.

Anonymous,  August 17, 2011 at 10:13 AM  

lenggang lengguk ayat-ayat palsu dalam surat sesumpah di atas sebijik macam surah yoses 67:123, iaitu ayat karangan Pembangang!

Anonymous,  August 17, 2011 at 10:16 AM  

Konon nak jadi macam Gomo ler tuh, opocot! tepis isu dengan fakta? atau tepis isu pembohongan? nah! kantoi lak bologer paktan nih, kah kah kah

Anonymous,  August 17, 2011 at 10:20 AM  

Penyokong Parti Abu Lahab ni payah nak sedar.Bertaubatlah wahai puak Umno.sayang sungguh kamu pd Umno..bnyk ke dapat??ingat kubur jgk ya.mari belajar bertaubat sikit.. http://wwwkelate.blogspot.com/

Anonymous,  August 17, 2011 at 10:21 AM  

Hanya pencacai2 najis dan penjilat2 jubor berlendir BABI yg mempertahankan kote atok tuo kutok. Sehari selepas Saiful buat laporan polis atok tuo kutok panik sampe terkucil dalam seluar terus lari masuk ke duta asing. Tetapi sperti biasalah atok tuo kutok nak maintain macho. Apakah alasan berjambul otak Yahudi bacul yg diberikan? Ada pembunoh upahan dan ini semua konspirasi Ds Najib, Ketua Polis, Peguam Negara dan lain2. Standardlah atok tuo kutok dari dulu sampe sekarang, pancutkan air kote dah kesedapan semua konspirasi. Pengecut dan bacul punya barua Yahudi zionist. Hanya berani terhadap adik2 terangkat dan boypren2 je. kalau tak meliwat, tak bersalah, di fitnah, konspirasi, kenapa atok sampe terkucil larikan diri curi masuk ke duta asing? Berani kerana benar, terkucil kucil kerana bersalah. Ada faham atok tuo kutok? Bamboo River resort menantikan kehadiran atok, sebagai tempat terakhir penginapan sebelum mampos.

Anonymous,  August 17, 2011 at 10:27 AM  

He he he...

spesis sotong lembut ni memang kuat gossip..

lepas tu suka main jilat2..baik2 gomo kang ko kena jilat

rasa milo suam2 kuku..he he

KAH KAH PAPAGOMO X SEDAR DIRI DIA TU PENGEMIS JALANAN MENAGIH DUIT JADI BLOGGER UPAHAN SAMPAH JALANAN KERAJAAN BELAJAR PON X HABIS MENYUAP ANAK BINI MAKAN NASI GUNA DUIT HARAM UPAHAN SEBAR FITNAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH = JOM USHA BEB TUN FAISAL EXCO PEMUDA UMNO DEDAHKAN SIAPA SEBENARNYA GOMO @ZAMRIZAL YG SUKA MEREKA2 CERITA = http://tunfaisal.blogspot.com/2011/07/papagomo-yang-lupa-daratan.html August 17, 2011 at 10:39 AM  

KAH KAH KAH GOMO LU SEDAR LU SAPA GOMO BELAJAR PON X HABIS MENAGIH DUIT JD BLOGGER UPAHAN KERAJAAN KAH KAH KAH.

ZAMRIZAL WEH UMNO HABIS HAYAT NNT SAPE LAH NK BG UPAH LG KAT KAU

http://tunfaisal.blogspot.com/2011/07/papagomo-yang-lupa-daratan.html

http://tunfaisal.blogspot.com/2011/07/papagomo-yang-lupa-daratan.html

http://tunfaisal.blogspot.com/2011/07/papagomo-yang-lupa-daratan.html


http://tunfaisal.blogspot.com/2011/07/papagomo-yang-lupa-daratan.html

http://tunfaisal.blogspot.com/2011/07/papagomo-yang-lupa-daratan.html

http://tunfaisal.blogspot.com/2011/07/papagomo-yang-lupa-daratan.html

http://tunfaisal.blogspot.com/2011/07/papagomo-yang-lupa-daratan.html

http://tunfaisal.blogspot.com/2011/07/papagomo-yang-lupa-daratan.html

EXCO PEMUDA UMNO TUN FAISAL SENDIRI KATA LU TARAF BLOGGER SAMPAH JALANAN UMNO KAH KAH

EXCO PEMUDA UMNO TUN FAISAL SENDIRI KATA LU TARAF BLOGGER SAMPAH JALANAN UMNO KAH KAH

EXCO PEMUDA UMNO TUN FAISAL SENDIRI KATA LU TARAF BLOGGER SAMPAH JALANAN UMNO KAH KAH

EXCO PEMUDA UMNO TUN FAISAL SENDIRI KATA LU TARAF BLOGGER SAMPAH JALANAN UMNO KAH KAH

EXCO PEMUDA UMNO TUN FAISAL SENDIRI KATA LU TARAF BLOGGER SAMPAH JALANAN UMNO KAH KAH


http://tunfaisal.blogspot.com/2011/07/papagomo-yang-lupa-daratan.html


http://tunfaisal.blogspot.com/2011/07/papagomo-yang-lupa-daratan.html


http://tunfaisal.blogspot.com/2011/07/papagomo-yang-lupa-daratan.html

http://tunfaisal.blogspot.com/2011/07/papagomo-yang-lupa-daratan.html

PAPAGOMO LU ADE KREBILITI KE?? KAH KAH August 17, 2011 at 10:43 AM  

PAPAGOMO TIADA AKHLAK MUSLIM SUKA MEMFITNAH DAN MENYEBAR VIDEO PORNO KEPADA RAKYAT.

PAPAGOMO TIADA AKHLAK MUSLIM SUKA MEMFITNAH DAN MENYEBAR VIDEO PORNO KEPADA RAKYAT.



PAPAGOMO TIADA AKHLAK MUSLIM SUKA MEMFITNAH DAN MENYEBAR VIDEO PORNO KEPADA RAKYAT.



PAPAGOMO TIADA AKHLAK MUSLIM SUKA MEMFITNAH DAN MENYEBAR VIDEO PORNO KEPADA RAKYAT.



PAPAGOMO TIADA AKHLAK MUSLIM SUKA MEMFITNAH DAN MENYEBAR VIDEO PORNO KEPADA RAKYAT.



PAPAGOMO TIADA AKHLAK MUSLIM SUKA MEMFITNAH DAN MENYEBAR VIDEO PORNO KEPADA RAKYAT.



PAPAGOMO TIADA AKHLAK MUSLIM SUKA MEMFITNAH DAN MENYEBAR VIDEO PORNO KEPADA RAKYAT.


PAPAGOMO TIADA AKHLAK MUSLIM SUKA MEMFITNAH DAN MENYEBAR VIDEO PORNO KEPADA RAKYAT.


PAPAGOMO TIADA AKHLAK MUSLIM SUKA MEMFITNAH DAN MENYEBAR VIDEO PORNO KEPADA RAKYAT.



PAPAGOMO TIADA AKHLAK MUSLIM SUKA MEMFITNAH DAN MENYEBAR VIDEO PORNO KEPADA RAKYAT.



PAPAGOMO TIADA AKHLAK MUSLIM SUKA MEMFITNAH DAN MENYEBAR VIDEO PORNO KEPADA RAKYAT.


PAPAGOMO TIADA AKHLAK MUSLIM SUKA MEMFITNAH DAN MENYEBAR VIDEO PORNO KEPADA RAKYAT.



PAPAGOMO TIADA AKHLAK MUSLIM SUKA MEMFITNAH DAN MENYEBAR VIDEO PORNO KEPADA RAKYAT.


PAPAGOMO TIADA AKHLAK MUSLIM SUKA MEMFITNAH DAN MENYEBAR VIDEO PORNO KEPADA RAKYAT.


PAPAGOMO TIADA AKHLAK MUSLIM SUKA MEMFITNAH DAN MENYEBAR VIDEO PORNO KEPADA RAKYAT.

http://tunfaisal.blogspot.com/2011/07/papagomo-yang-lupa-daratan.html August 17, 2011 at 10:50 AM  

ooopppsssss kantoi siapa papagomo sebenarnya

pendedahan exco pemuda umno sendiri - tun faisal


http://tunfaisal.blogspot.com/2011/07/papagomo-yang-lupa-daratan.html


tu la gomo kalau dah jadi anjing, jgn gigit balik tangan tuan kau kan dah kene marah dgn EXCO PEMUDA UMNO

Anonymous,  August 17, 2011 at 10:55 AM  

haaha sadis giler baca artikel pasal kau gomo belajar pon x habis yek haha spm dlu dpt brape gomo? ke blaja smpai pmr je??

gelak guling2 baca pasal kau jual barang tiruan kat uptown huahuahua same ler kau ngn parpukari yek?

Hahn August 17, 2011 at 10:58 AM  

Borang macam boleh buat sendiri.

Borang yang boleh mengkantoikan si pengeluar borang kalau lah borang yang Milo Basi tulis tu betul.

Pelik lagi siap ada amaran macam samseng lak tu.

Pondan ni macam budak sekolah otak dia. Dia berangan dapat Anuwar la tu.

Ini pengorbanan Cinta ni bukan politik.

Pernyataan cinta Pondan kesepian.

Anonymous,  August 17, 2011 at 11:14 AM  

tengok muka milosuam taik nih pun dah tau yang si bangsat nih kaki propa dan auta!muka lansung tak ada kredibiliti!muka gayboy yang anuwar berahi pun tak nak sondol!

Anonymous,  August 17, 2011 at 11:22 AM  

Apabila Gomo dpt mengantoikan maka bertempik bertempiaranlah mereka2 menyerang peribadi Gomo. Sedangkan mereka tak dpt nak membuktikan apa2 pun, melalak je lebih. Kononya media baru berwibawa? chehh!! Sampai skrg tade apa2 pun. Diandaikan Gomo tak blaja tinggi pun, tade la riak mcm korang. Mungkin byk ilmu lain yg dia belajar. Banyak sebab beb, tak semua kita ni dtg dr keluarga senang. Kadang2 ada yg patut kita dahulukan, ada yg dikemudiankan. Tapi korang takut dek inteligent Gomo yg sgt power tu kan? haha dh dasar bewak tu bewak jugak. huehue. Ayuh Gomo, teruskan perjuangan!!

Anonymous,  August 17, 2011 at 11:35 AM  

Puak pecacai pembangkang ni bila dah terkena kat depa mula lah gila meroyan...dah pecah tembelang pembohongan mulalah ungkit perkara yg tak relevan pun..Teruskan perjuangan GOMO

Anonymous,  August 17, 2011 at 11:41 AM  

UMNOporno panas pungkok sampai mencarut carut...puasa apa ke benda macam tu..(sila baca komen anom August 17, 2011 10:21 AM sebagai contoh)

Anonymous,  August 17, 2011 at 11:42 AM  

GOMO pejuang porno..kahkahkah

Anonymous,  August 17, 2011 at 11:43 AM  

satu je la aku nk puji gomo ni. wlaupun blaja tahap spm n meniaga pasar malam, tp blog dia no.1 dlm ranking blog politik kt mesia. posting2 dia bleh buat leaders2 pas/pkr/dap lulusan degree (kecuali mahpuz omar) menggigil smp buat repot polis :)

Anonymous,  August 17, 2011 at 11:48 AM  

blog jamban posting menipu apa kelas...inilah blog paling berdosa..penuh dgn fitnah, porno dan berita karut.

Anonymous,  August 17, 2011 at 11:48 AM  

UMNOporno panas pungkok sampai mencarut carut...puasa apa ke benda macam tu..(sila baca komen anom August 17, 2011 10:21 AM sebagai contoh)

Anonymous,  August 17, 2011 at 11:49 AM  

Aku rasa inilah blog jamban.
oi! kau ni bukan Islam ttp tenggelam sama U--O.
Kuat fitnah.
Aku rasa kau yang anak haram.

Anonymous,  August 17, 2011 at 11:53 AM  

Hanya pencacai2 taik BABI dan penjilat2 jubor berkerak BABI yg menggila mempertahankan kote atok tuo kutok. Sehari seleps Saiful buat laporan polis, atok tuo kutok panik tahap gila, sampe terkucil kucil terus larikan diri dan curi masuk duta asing. Kalau atok tak bersalah, tak melakukan apa yg ditudoh, suatu fitnah jahat, kenapa terkucil kucil? Kenapa larikan diri? Lawan tetap lawan konon, tetapi pengecut dan bacul rupanya. Alasan berjambul barua Yahudi bacul, ada pembunoh upahan dan hingga ke hari ini masih mengalami cirit birit. Kesian pencacai2 taik dan penjilat2 jubor berkerak atok, otak terencat akal.

Anwal Ibrahimovic,  August 17, 2011 at 12:06 PM  

Milo suam spesis sotong lembut ?.

Aaauuuuuuwwww !!! ...i like.

Anonymous,  August 17, 2011 at 12:15 PM  

Terang-terang Gay Jamban buat fitnah dengan surat sumpah tu. Tektik orang takde batu.Semoga Allah melaknati dia dan orang -orang yang redha dnegan nya dunia dan akhirat.

Anonymous,  August 17, 2011 at 12:21 PM  

mmang sial gay jamban nie..stakat borang mcm tue..kucing ak bleh buat...wahh!.gomo lu nk cucuh jubor dia???..ayat xbeh blah!..hahaha

Anonymous,  August 17, 2011 at 12:28 PM  

Jikalau BABI jadi PM, habislah dara dan teruna, lelaki dan perempuan, tua atau muda, semua tak selamat. Pencacai2 najis dan penjilat2 jubor berkerak atok tuo kutok pun tidak akan selamat kerana atok muhanas. Lihat adik terangkat beliau si Sukma rindu, sampe jubor beliau koyax rabax di kerjakan atok, sampe kena pi hospital buat jahitan. Yg Selamat hanya mereka2 yg sakit buasir jer. Jadi pencacai2 najis dan penjilat2 jubor BABI berjaga jagalah. Sebelum atok muhanas terus terusan.

Anonymous,  August 17, 2011 at 12:36 PM  

kah... kah.. kah...

nak cucuh jubor milo suam konon.. hehehehhee... lu pope gome pengecut.. ari tu masa BERSIH bkn main lagi tapi tak nampak pn batang hidung.. last2 bangla yg ganti lu kat PATIriot... hahahahhaha.. lu ni spesis sama ngan ibrahim katak.... pengecut...

rakab,  August 17, 2011 at 12:38 PM  

pigi mampui la papagomo....main tipu dan fitnah je..dah kantoi la oiiii..talak kredibiti langsong

rakab,  August 17, 2011 at 12:40 PM  

blog sampah umno...tuihhhhh

Anonymous,  August 17, 2011 at 12:50 PM  

Kesian pencacai2 taik dan penjilat2 jubor berkerax atox tuo kutox, menggila nak mempertahankan kotex atox. Selepas 1hari Saiful buat laporan polis, kenapa ye atox panik tahap gila, sampe terkucil kucil larikan diri dan curi masuk ke duta asing? Tolong pencacai2 taik dan penjilat2 jubox berkerax atox, kasi alasan yg berjambul dan jangan menunjookan otak terencat akal tahap kronix. Jawap jangan tak jawap kalo tak bacul macam atox tuo kutox.

Anonymous,  August 17, 2011 at 1:08 PM  

TERUSKAN PERJUANGAN KAMU GOMO KAMI TETAP DIBELAKANG KAMU..KOREK SAMPAI HABIS FITNAH JAHAT MEREKA..WA CAYA LU GOMO

Anonymous,  August 17, 2011 at 1:21 PM  

Milo si Gay Lubang Jamban tu lepas pekena TODI terus je hisap pelir suam.. Dah selesai hisap2 baru dapat ilham, terus tulis blog.. sebab tu blog dia cam sial..



Kah kah kah kah...

Anonymous,  August 17, 2011 at 1:23 PM  

Milo dapat Ilham untuk tulis skandal selepas minum todi cap kepala buto..

Kah kah kah kah

Anonymous,  August 17, 2011 at 1:49 PM  

Bodoh betul milobasi blogger fuckatan. Kalau aku nak tunjuk taat setia tak payah sain surat yg takde makna macam tu....PRU13 terus pangkah BN...surat2 tak main bodoh!

UMNO ITU ISLAM??? hahaha August 17, 2011 at 1:59 PM  

hahaha....kesian aku tengok gomo alfitnah ni...hahaha

MBPJ buat polis report atas gomo???

hahahaha

takan UMNO ITU ISLAM orang buat report polis pasal fitnah???

hahahaha

kan aku dah kata surat tu takde numbor rekod...takde nombor rujukan...hahahaha

kesian aku kat prebet UMporNO...siang kena tipu ngan meloya, malam ngan tv 3suku, time rilek-rilek ngan gomo pulak...

warggghhhhhhhhhh hahahaha

UMNO ITU ISLAM??? hahaha August 17, 2011 at 2:00 PM  

hahaha....gomo kaki fitnah...hahaha

apa mau cerita lagi gomo?? hahaha

ari tu tun faisal tibai...hahaha

skang MBPJ lak tibai...hahaha

skang ko dah terbarai...hahahaha

ko manusia paling hina lagi bangsat...hahahaha

Anonymous,  August 17, 2011 at 2:05 PM  

Adoi, makin banyak plak spesis gay jamban nie...sampai paderi pun jadi gay..Kalau atuk tuo kutuk tu jadi PM agak2nya camana Malaysia nie yer. Cam gini kot:-

1) Penggubalan Undang2 senjata api, di mana senjata api dibenarkan dijual merata2 di kedai2 orang yg sanggup diliwat dan meliwat. Sebabnya nak tolong US (yang dah bankrupt) jual senjata yg dah tak laku kat negara lain dah demi nak selamatkan bank dunia dan IMF yg penuh skandal.

2) Kesalahan Jenayah di bawah seksyen 377A sehingga 377C Kanun Keseksaan (kesalahan meliwat) dimansuhkan sama sekali.

3) Sistem Pluralisme diwujudkan secara besar-besaran.Pembesar suara di masjid tidak dibenarkan dipasang. Azan hanya boleh dilaungkan di dalam masjid supaya bunyi azan tidak sampai sehingga langit ketujuh takut mengganggu makhluk Allah yang sedang tidur.

4)Hanya pembantu-pembantu rumah China Doll sahaja boleh diambil bekerja sebagai pembantu rumah kat Malaysia.

5)Pejabat Kedutaan Israel "dibina" di Malaysia.

6)Hubungan Diplomatik secara langsung dengan Israel diadakan.

7)Saham syarikat kereta Malaysia dijual kepada China.

8)Had umur untuk jadi Perdana Menteri sehingga 100 tahun.

9)Sesiapa yang mengadu diliwat dan dirogol oleh al juburi akan dibuang kewarganegaraannya.

10) Orang Yahudi boleh jadi warganegara Malaysia dan boleh dapatkan kad pengenalan selama 22 minit jer.

Amacam???? Sanggup tak kalau juburi jadi PM????

tokgaru August 17, 2011 at 2:07 PM  

Kita akan selamat jika ...

1. kita faham bahawa Pas sendiri tak yakin Allah boleh memenangkan dia pada PRU 13 nanti. Kalau Allah pun tak boleh maka siapa yang boleh ?

Hanya pengundi2 bukan islam saja yang boleh menentukan siapa di antara Umno dengan Pas yang akan menang dalam satu2 kawasan pilihanraya.

Ini lah untungnya mereka bila kita melayu berpecah kerana isu cukup tak cukup islam di antara Pas dengan Umno.

Kita akan selamat, jika kita tahu membawa diri dalam keadaan islam Pas tak sama dengan islam Umno, memang akan tetap tak sama walau pun cuma sedikit saja .. namun bangsa Pas tetap sama dengan bangsa Umno, tak kurang sedikit pun.

UMNO ITU ISLAM??? hahaha August 17, 2011 at 2:09 PM  

hahaha....gomo ni memang kaki fitnah betul laa...hahaha

dah la fitnah bangang lak tu...hahaha

borang 1...borang tu dari UMporNO...hahaha

mana boleh sama dengan borang nombor 2...borang nombor 2 dikeluarkan dibawah kerajaan Malaysia sebab itu takde nama umno...hahahaha

bangang bangang...hahaha

UMNO ITU ISLAM??? hahaha August 17, 2011 at 2:12 PM  

terbarai sudah sigomo kaki makan duit haram...hahaha

menyara hidup dengan bagi anak bini makan duit keringat rakyat yang dirompak oleh UmporNO...hahaha

UMNO ITU ISLAM??? hahahaha

agama pun gomo sanggup jual dan topengkan janji makan duit haram...hahaha

UMNO ITU ISLAM??? hahaha August 17, 2011 at 2:14 PM  

oiii...tokgaru Telor...hahaha

toksah ko nak cerita pasal agama la kat sini...hahaha

kawan UmporNO sigomo ni pon kaki fitnah...lagi mau canang pasal korang lagi ISLAM dari yang ISLAM???

warghh hahahah

Anonymous,  August 17, 2011 at 2:16 PM  

Patut la Parti PKR ni tunggang langgang dah nak masuk longkang...pemimpin2 dia dah kena makan dek sumpah rupanyer.....terutama sekali nenek lampir dah jadi semacam je aku tengok

UMNO ITU ISLAM??? hahaha August 17, 2011 at 2:23 PM  

Anonymous Anonymous said...

Patut la Parti PKR ni tunggang langgang dah nak masuk longkang...pemimpin2 dia dah kena makan dek sumpah rupanyer.....terutama sekali nenek lampir dah jadi semacam je aku tengok

August 17, 2011 2:16 PM

----------------------------------

Tunggang langang??? warghh hahaha

ko ni dah kena nasi kangkang bini gomo ni...

hahahaha

tokgaru August 17, 2011 at 2:27 PM  

Ada kah orang melayu mahu mengakui.

1. Agama tidak kekal dalam hidup seseorang insan.

2. Agama boleh berubah2 dalam diri sesorang.

3. Seorang insan yang lahir dalam agama X, belum tentu lagi dia akan mati juga dalam agama X.

4. Tapi seorang insan yang lahir sebagai bangsa Y, dia mati juga sebagai bangsa Y sama ada dia suka atau tidak.

Orang melayu berpecah kerana agama yang memisahkan mereka .. isu nya cukup islam dengan kurang islam.

Anonymous,  August 17, 2011 at 2:43 PM  

ini blog pe nie????banyak fitnah je..semua isu isu takde fakta langsong....sial betul malaysiakini bawa saya ke sini..

Anonymous,  August 17, 2011 at 3:00 PM  

Pencacai2 pakatan semua..cuba korang tanya kepada pendatang2 yag jadi peminpin korang tu..surat sumpah yg gay jamban tunjukan tu ke yang dioarang sain masa nak terima kerakyatan dulu???...

EEEiiiii geli aku...bapak kaki bontot..anak pulak kaki tadah bontot.

Anonymous,  August 17, 2011 at 3:02 PM  

lu org mahu cerita fitnah ke apa ke..mampus lu..yg pasti liwat n china doll terbaeeek...Petualang Negara..raja penipu..bapak dajal akan ke bamboo river resort dgn ertikata sebagai banduan biasa. Kita tengok pulak sakit ke x bila bontot dia plak kena liwat...sbb setahu aku kat sana bnyk peliwat gersang.

Aku tetap sokong gomo...satu2nya blog yg boleh diterima pakai. bnyk fakta yg boleh dipercayai.

Khalid gereja mcm paria..statement dia lah yg nak gi buat report polis..udahnya MBPJ jadi barua tukang report...poooooooorah...auta jer..jgn lah nak gempaq ...rakyat selangor pun dah tahu akal keling paria ko.

Anonymous,  August 17, 2011 at 3:13 PM  

bloggers dah jadi blog tempat muat turun borang....apa ni?...jgn terikut spin puak bahlul pembangkang...
Gomo buka cerita dokumen Operasi MBPJ..bukan dokumen pendaftaran..dah x ada isu nak spin...tahap bebudak cipai2 pembangkang.Korang nak borang apa? semua aku boleh buat...budus la.takat borang buat sendiri lepastu spin kat blog...bahlul Melayu PAS/PKR boleh la menipu...

Anonymous,  August 17, 2011 at 3:15 PM  

Anjing pakatan sekor kat sini dari semalam nyamar guna nick rakab.

Rakab pro umno la woii!.

Tak usah temberang la !!.

Anonymous,  August 17, 2011 at 3:20 PM  

aku rase pon cam tu la.
mesti milo suam yg menyamar ni.

dia nampaknye sakit ati tol dgn gomo.

Anonymous,  August 17, 2011 at 3:27 PM  

Binawe punya milosuam!...dah tak laku lg ke bontot ko?...menyemak jer dekat cni!
Guna nama rakab nak kasik kitaorg gaduh ler konon.
bapok lahanat!!

Anonymous,  August 17, 2011 at 3:34 PM  

You all pasan dak...mamat bertulisan biru tuu ...dari tadi asyik hentam gomo je.

Aku agak tu mesti gay jamban la.

Anonymous,  August 17, 2011 at 3:35 PM  

KORANG SUME 'DIALOG DEWASA, KRITIK BERASA' DEDAHKAN SIAPA SEBENARNYA MILOSUAM @ MILOBASI.

KAH KAH KAH STUDENT UNISEL RUPANYA. OPS....KARANGAN DI SEKOLAH DIA BERTAJUK 'CUTE' HE HE HE...

RUPA PUN LAIN....

Anonymous,  August 17, 2011 at 3:37 PM  

GAY JAMBAN.??!!!

IIIISSK !! ..BURUK NYA NAMA KETURUNAN.

Anonymous,  August 17, 2011 at 3:39 PM  

Oi milobasi...tak pergi kuliah ke hari ni??? Sian mak bapak ko kat Rengit tu kerja kampung, harapan tinggi tu...

Anonymous,  August 17, 2011 at 3:55 PM  

gomo teruskan perjuangan....

Milosuam orang rengit??...buat malu orang johor je....

Anonymous,  August 17, 2011 at 4:34 PM  

auwww...i tak rela digoda you...auwww...hanya bang nuwar i rela you...auwww auwww auwwwww

Anonymous,  August 17, 2011 at 4:36 PM  

bumper i terangkat you...auwww auwww auwwww

Anonymous,  August 17, 2011 at 5:14 PM  

ermmmmmmm...menyampah you...auwww auwww auwwwwww

Anonymous,  August 17, 2011 at 5:15 PM  

ler... hitam rupanya ketiak si eli wong ni... patut la si nuar taknak skandal dgn die...

Anonymous,  August 17, 2011 at 5:17 PM  

UMNOporno panas pungkok sampai mencarut carut...puasa apa ke benda macam tu..(sila baca komen anom August 17, 2011 10:21 AM sebagai contoh


yang kau tu puasa ke???? hahahaha

rakab,  August 17, 2011 at 5:17 PM  

Salam bro ,

Waaaah !! Ada lagi orang yang pakai avatar aku nih !!

Anon 12.38 dan anon 12.40,... yang dua ni bukan komen aku.

Jangan-jangan milosuam tak ?.

..Dia memang benci betul dengan gomo.

Nama aku pulak yang dijadikan alat.

Anonymous,  August 17, 2011 at 5:25 PM  

haaha sadis giler baca artikel pasal kau gomo belajar pon x habis yek haha spm dlu dpt brape gomo? ke blaja smpai pmr gelak guling2 baca pasal kau jual barang tiruan kat uptown huahuahua same ler kau ngn parpukari yekje??

ketawakan la diri ko sendiri anon oi... dah level mana ko belajo? sekolah ugama abis tak? angkuh beno ko ngutuk orang yg kelas spm ni. kalau stakat komen ko ni la buat perabih beras mak bapak ko je sekolah kan ko tinggi? bagi komen mcm iq budak2 sekolah rendah!
tapi nak kata apa la kan... nama pun pembangkang... takde modal lagi nak bercakap lagi hentam je la apa2 yg boleh labuuuu...

rakab,  August 17, 2011 at 5:26 PM  

Saudara-saudara sekelian,

Aku adalah ahli Umno yang sentiasa menjunjung prinsip perjuangan UMNO dan pemimpinnya.

Jika ada sebarang komen yang mengutuk Umno dan pemimpinnya dengan menggunakan nickname aku , itu sebenarnya ialah penyangak pakatan yang menyamar.

Aku rasa ini mesti kerja bapok milosuam yang dah menopaus tu !!.

Harap semuanya berhati-hati supaya tidak terpedaya.

rakab,  August 17, 2011 at 5:32 PM  

Kepada papagomo,...

Teruskan berjuang !!!

Membujur lalu , melintang

patah !!!.


Bakarkan semangat rakyat agar terus marak menyala !!!.

Anonymous,  August 17, 2011 at 6:41 PM  

GOMO GO GOMO GO.......

NAMPAKNYA POLITIK SUDAH MENJADI AGAMA BAGI SESETENGAH PIHAK..... DAN ITU YANG KITA PERLU BENTERAS.

AKU LAHIR DARI KELUARGA PAS DAN BERDAFTAR SEBAGAI AHLI PAS TETAPI AKU SENTIASA MENCARI KEBENARAN. AKU HARAP KAU PUN BEGITU....BUKAN HARTA YANG MENJADI CAGARAN.....

SEKARANG DI BULAN RAMADHAN YANG MULIA...BANYAK PETUNJUK YANG DITUNJUKKAN ALLAH...TERUSKAN BERJUANG!!!

Jalut,  August 17, 2011 at 7:07 PM  

Gomo,selamat berpuasa ramadan dan semoga kau dapat lailatulqadar tahun nih..amin.

orng johor,  August 17, 2011 at 8:08 PM  

lu ckpap tulen,,mane lu punya sumber kasi la link website kerajaan ke ape,,ni pkai letak gambar ckap tulen nenek aku pun leh wat..milo suam ade letak link sumber,,malaysia kini..lu punye mane?..

p/s:klau die pondan die x brani lwan kerajaan,,bek jadi cam lu kaki ngampu...hahaha

Anonymous,  August 17, 2011 at 9:11 PM  

UMNOporno panas pungkok sampai mencarut carut...puasa apa ke benda macam tu..(sila baca komen anom August 17, 2011 10:21 AM sebagai contoh)

rakab,  August 17, 2011 at 10:43 PM  

Saya memang jarang membaca blog tempatan, terutamanya yang menggunakan Bahasa Malaysia. Bukan apa, tetapi kebelakangan ini terlalu banyak blog tempatan yang berkisar politik dan yang paling menyakitkan hati blog dipunyai golongan “cybertrooper”.

Apa-apa bakat dipunyai penulis blog cybertrooper, ternyata bakat menulis bukan diantaranya. Saya sendiri lebih biasa menggunakan Bahasa Inggeris dalam percakapan dan penulisan, namun jika saya nak mengutuk golongan cybertrooper elok saya menggunakan bahasa yang mereka faham, bukan?

Ternyata Umno kini cuba menawan hati rakat di ruang siber. Memang itu merupakan usaha yang mustahak, melihatkan Pakatan Rakyat sudah terlebih dulu menggunakan Internet sebagai ruang propaganda. Yang buat pelik, Umno mengupah blogger dengan jumlah agak lumayan tetapi melihat hasilnya, upah itu pembaziran semata-mata. Umpama membayar untuk makanan hotel lima bintang tetapi dihidang makanan segera McDonalds, kandungan blog cybertrooper tidak bernas dan seringkali dicemari perkataan kesat dan fitnah.

Bahasa Malaysia bahasa yang indah, mengambarkan kehalusan dan budi pekerti yang dahulunya dipegang kuat bangsa Melayu. Di mana perginya tata susila? Tidak wujud lagi ke cinta terhadap bahasa ibunda? Inikah cara Umno menawan hati dan minda — dengan menggunakan bahasa dan gaya kasar, mengertak, menghasut dan mencerca semata-mata?

Saya juga ingin bertanya kenapa perkataan “anjing” dan “babi” kini dianggap perkataan kesat? Kedua-dua haiwan itu makhluk ciptaan Tuhan juga. Selalunya saya mendapati mereka yang sewenang-wenang menggelar manusia lain “anjing” dan “babi” mempunyai pemikiran tahap mental budak tadika. Apa salahnya menggunakan perkataan “old school” seperti “bangsat”, “jahanam”, “bangang” atau “tolol”?

Mungkin ada yang akan berkata, saya tak berhak menegur pihak cybertrooper. Bukankah saya bukan berbangsa Melayu dan bahasa Melayu bukan bahasa ibunda saya yang sebenar? Sedangkan ramai yang menegur jika saya menggunakan perkataan kesat bila bertutur dalam Bahasa Inggeris, apa salahnya saya meluahkan kerimasan saya membaca blog cybertrooper yang tidak menggambarkan “Bahasa jiwa bangsa”?

Hakikatnya, Barisan Nasional dan UMNO, penyokong mereka sering mengunakan Internet sebagai tempat bergaduh seperti budak picisan. Ingatlah bahawa apa yang dikarang seorang penulis banyak menggambarkan isi minda, bukan sekadar isi hati. Sebelum menulis blog, cubalah berhati-hati dan tanyakan diri: adakah saya ingin dilihat sebagai seorang yang berhemah dan berbudi bahasa atau adakah saya tidak kisah berperangai seperti beruk yang hanya diajar menggunakan perkataan kesat?

Anonymous,  August 17, 2011 at 11:52 PM  

Sumber: Malaysiakini @ Malaysiakorner? Hahahaha.

Anonymous,  August 18, 2011 at 2:49 AM  

Biar diorg nak kata PAS apa, saya akan tetap undi mereka kat Temerloh nnt..dah bosan dgn Umno corruption 57 tahun..PAS ngan DAP nie kalau kata nak join BN ,dah mengelupur melutut Najib terima sebab UMNO dah nyawa2 ikan skrg..MCA ngan MIC mana bole pakai..UMNO maybe bole menang majoriti org Melayu tapi kalu Cina ngan India lu org jangan mimpi la MIC ngan MCA bole menang..dulu time nak ajak PAS koin fuh punya puji sana sini..bila Nik Aziz ngan Awang Hadi tak terima pelawaan Najib..habis kutuk habis dalam media sana sini..terbayang macam man perasaan dan riak muka Najib bila Nik Aziz tolak pelawaan dia..mesti malu tebal muka..bye bye BN PRU nnt..Dengan Melayu u all bole la menang..tapi kaum lain korg dah kutuk2 jgn mimpi la nk dapat und

Anonymous,  August 18, 2011 at 2:58 AM  

CITA BANYAK TAK NAK, ALJUBURI CONPEM SUKA MAIN BONTOT KAN GOMO, KAN KAN KAN.........PENCACAI PARIA KELAS 3 DIA KAT CNI CONPEM SUKA ISAP KOTE DIA LEPAS DIA CUCOK DALAM JUBO JANTAN....SUAM2 LAH GAMAKNUA

Anonymous,  August 18, 2011 at 3:00 AM  

Anonymous said...
Biar diorg nak kata PAS apa, saya akan tetap undi mereka kat Temerloh nnt..dah bosan dgn Umno corruption 57 tahun..PAS ngan DAP nie kalau kata nak join BN ,dah mengelupur melutut Najib terima sebab UMNO dah nyawa2 ikan skrg..MCA ngan MIC mana bole pakai..UMNO maybe bole menang majoriti org Melayu tapi kalu Cina ngan India lu org jangan mimpi la MIC ngan MCA bole menang..dulu time nak ajak PAS koin fuh punya puji sana sini..bila Nik Aziz ngan Awang Hadi tak terima pelawaan Najib..habis kutuk habis dalam media sana sini..terbayang macam man perasaan dan riak muka Najib bila Nik Aziz tolak pelawaan dia..mesti malu tebal muka..bye bye BN PRU nnt..Dengan Melayu u all bole la menang..tapi kaum lain korg dah kutuk2 jgn mimpi la nk dapat und

August 18, 2011 2:49 AM < OI PARIA KAU MEREPEK PJG2 BUAT APA !!! UNDI JE LAH, KAU NAK KENA JUBO NGAN NUAR KITAORANG PEDULI APA....BODOH MCM AKU PEDULI SIAPA KAU UNDI....BANGANG MELAYU MEREMPAT, HIDUP HINA, MALAS, CERITA BANYAK....MAK BAPAK KAU TAH2 BAPAK DAN DATUK SEGALA KORUPSI....BODOH PUNYA MELAYUI

Anonymous,  August 18, 2011 at 3:15 AM  

Geli lh aku tengok GAMBAR muka gay/pondan Murahan tu (gay jamban).. uweikkkzzz.. rasa nk muntah... muka mcm sial.. ptuihh.. sial lh lu..

Anonymous,  August 18, 2011 at 3:56 AM  

inilah muka puak2 penyokong tegar pas yg nmpak lembut tp hati degil kepalo batu..puak2 diani sbnrnya tak pyh kita nk berhujah..elok bagi penampar aje baru blh tgk perut diorang ni sbnrya pengecut dan bachol..klu masuk blog diorg kena komen yg baik2 ttg puak2 khwarij ok la ..syok sendiri si suam pondan ni..

Anonymous,  August 18, 2011 at 3:59 AM  

elok tu gomo..
sulo lubang jubo dia dg cerut berapi tu..biar terjelir2 makhluk pondan gay jamban ni..tak pun cucuh je mercun bola dlm jubor dia ni..hahahha

Kepada UMNO, penumbukku genggam... jari tengahku tegakkan.,  August 18, 2011 at 7:00 AM  

Yeeeleh UMNO sekor ni, 50 tahun lebih memerintah yang kau orang tak daulatkan Islam apa ke hal? Takat bina masjid tapi tak mengimarahkan nak buat apa? Nasib baiklah Pakatan Rakyat memerintah barulah ilmuwan-ilmuwan Islam dapat melakukan dakwah mereka di masjid-masjid. Kalau tidak setiap kali kutbah kamu akan pasang kamera video untuk menakut-nakutkan khatib dari menyampaikan kebenaran. Sungguh celaka mereka yang melaksanakan perintah UMNO itu.

2-3 kali wakil PAS kemukakan akta untuk menghalang murtad di Parlimen, haram jadah babi tunggal seekor pun ahli Parlimen UMNO/BN tak tampil menyetujuinya. Ini bila teloq hampa dah kena terebey oleh rakyat Malaysia baru bising pasal murtad?

Mana UMNO masa isu Lina Joy? Mana UMNO masa seorang bapa merayu kepada orang ramai dan pihak berkuasa menyelamatkan anak perempuannya yang diculik oleh seorang India Kristian dan dimurtadkan? Mana UMNO? Haram jadah hampa berdiam diri.

Mana UMNO ketika Mufti Selangor melalui JAIS membuat serbuan di sebuah Pertandingan Ratu Cantik yang disertai oleh wanita-wanita Islam? Mana UMNO yang hadir mempertahan tindakan mufti itu? Perlu diingat pemimpin UMNO negeri Selangorlah yang bertanggungjawab memecat mufti tersebut atas sebab kejadian itu.

Mana UMNO ketika Mahathir pemimpin kesayangan hampa itu berkali-kali menghina Rasulullah SAW. Dihina janggut Baginda SAW, dianggapnya jika Nabi Muhammad SAW tidak dilantik sebagai Rasulullah akan ada orang lain akan dilantik. Betapa haram jadahnya Mahathir berkali-kali menghina hukum hudud dan UMNO hanya mengiakannya. Haram jadah UMNO semoga ke neraka semua penyokong-penyokong yang memuliakan Mahathir yang menghina Islam dan Insan Mulia di sisi Allah SWT. Sila rujuk laman web untuk melihat ucapan jahat UMNO terhadap Islam : http://malaysiaberih.blogspot.com/2011/08/koleksi-terbaik-kenyataan-pimpinan-umno.html

Mana UMNO ketika Rosmah menganjurkan Fesyen Islam di sebuah negara barat di mana secara jelas terpampang tulisan nama Nabi Muhammad SAW yang diterbalikkan ditekap di dada seorang jalang? Mana UMNO mempertahankan kesucian nama Rasulullah yang diaibkan di dalam majlis itu?

Di dalam hatiku masih berdarah dengan kezaliman dan pembunuhan yang kamu lakukan terhadap pejuang Islam di Memali. Ingat kezaliman kamu akan kami hitung di muka pengadilan nanti.

Dasar haram jadah UMNO memang mudah lupa akan apa yang telah mereka lakukan dalam menindas dan menzalimi Islam. Memang sesuailah kata-kata Mahathir Bapak Kemunafikan, Kefasikan dan Kekufuran bahawa 'Bangsa Melayu (UMNO) Mudah Lupa'.

Sayang Najib, undilah BN,
Sayang Rosmah, lagi-lagilah undi BN.

choc-apple,  August 18, 2011 at 9:32 AM  

ye ker tun m menghina nabi...
nik ajis menyamakan Tuhan ngan manusia tu haper....nik ajis kater Tuhan pn mencarut....ganer yek...

Anonymous,  August 18, 2011 at 11:06 AM  

nama pun pembangkang... hahahaha. Gua nak tengok diaorg ni gelak masa PRU nanti.
majoriti pemerintah masih dan akan terus pada UMNO! ( Kaki suntut nak jadi PM? hahahahahhahahahah!!! ) Malaysia masih lagi TANAH MELAYU ( syabas KTMB masih terus gunakan nama Tanah Melayu ahaks! ) ISLAM masih AGAMA RASMI... ( PAS dah jadi PISs ) lu oang nak cerita apa lagi?

pssst : bila korang nak buat BERSIH 3.0 hah ???
psssst lagi : oi budak2 pr yang baru cukup umur... panas tak bontot hahahaha

Anonymous,  August 18, 2011 at 12:00 PM  

kalau ia pon nak belajar taip surat sumpah,kat bawah tu,pastikan ada ruang untuk sipesumpah tandatangan,tarikh,dan nama penuh.,baru nampak mcm real,..Adui kawan belajar lah lagi kat kelas tuisyen ker,tak pun kelas memandu..hee.

Anonymous,  August 18, 2011 at 2:01 PM  

Milosuam kantoi lagi !!!

Orang jadi blogger , kau nak jadi blogger jugak,.....tapi blogger tahap jamban !!!.

ha!ha!ha!

LU boleh menyamar pakai nick orang lain ,...tapi lu punya bau ..milobasi orang boleh tau.

Anonymous,  August 18, 2011 at 2:03 PM  

Anon 2.01,...betul ke molbasi nyamar nick rakab?

Anonymous,  August 18, 2011 at 2:13 PM  

anon2.03,

mmg betol.


dah beberapa hari dah...bukan nick rakab jer, malam tadi dia nyamar jadi 'Anwar ejen yahudi' pulak.

Jahat si milobasi ni kan.

Anonymous,  August 18, 2011 at 2:16 PM  

Budak-budak unisel kata dia tu khunsa!

maknanya dia ada dua alat kelamin la.
hahahahahuaaaaaa..

pegawaiKDN,  August 18, 2011 at 4:07 PM  

nampak mcm papa gomo dok bagi komen kat diri sendiri je.. haha.. kesian wei.. bawak bertaubat la.. azab neraka lagi dasyhat dari azab dunia...

r.a.k.a.b,  August 18, 2011 at 4:35 PM  

AKU NAK GUNA NICK SAPA-SAPA PON ...AKU PUNYA PASAL LE.
APA YG KO SAKIT ATI.
BKN AKU YG KENA BALUN....BODO PUNYA GOMO....PEMFITNAH

..TENGOK AKU TAIP..R.A.K.A.B
...SIAP TITIK LAGI.
HAHAHAHAHA..

Milosuam,  August 18, 2011 at 8:49 PM  

Aku dah malas layan politik ni..aku nak taubat!

Anonymous,  August 19, 2011 at 1:10 AM  

hahaha ape kate kite suh dorg sparing nengok sape yg sotong... baru kite leh kate yg kalah tu sotong setuju?

Anonymous,  August 19, 2011 at 8:39 PM  

roger PAPA!
GAYJAMBAN terdesak ar tu nak BATANG BERJUNTAI NUAR BERaHI!!

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP