PANAS - Gambar Anak Pemimpin Politik PKR Tersebar Dalam Aksi Berbikini

Thursday, August 4, 2011


Anak Azmin Ali Kata Sumber Rapat

Gomo pun tak tahu kesahihan berita ini namun mengikut sumber rapat Keluarga Azmin sendiri gambar ditas ini adalah gambar anak beliau. Emmm anak yang mana tak pasti lah tapi yang pasti diantara semua anak Azmin Ali tu seorang adalah Anwar hasil Benih Anwar Ibrahim dan Shamsidar.




Mungkin ramai tidak mengetahui kisah sebenar antara Anwar Ibrahim dan Shamsidar Isteri Azmin Ali. Jadi apa kata kita baca artikel dibawah ini sebagai pedoman pada mereka yang waras dan kita masing masing menilai segala yang dinyatakan dalam artikel X-Files ini:


Perbicaraan kes penyalahgunaan kuasa Anwar Ibrahim pada tahun 1998, dikejutkan dengan pendedahan bukti daripada pihak pendakwaraya, Lim Kong Boon, seorang ahli kimia forensik, yang memberitahu Mahkamah Tinggi, Kuala Lumpur bahawa terdapat kesan-kesan tompokan air mani Anwar Ibrahim dan Shamshida Taharin pada tilam yang dirampas dari sebuah unit apartmen mewah Tivoli Villa.

Lim Kong Boon, saksi pendakwa ke 21 berkata, beliau menemui kesan air mani tersebut setelah menjalankan ujian DNA ke atas 13 tompokan yang terdapat pada tilam tersebut. Lim menerangkan bahawa beliau membuat perbandingan profil yang diambil daripada contoh darah Anwar dan Shamshida yang merupakan isteri bekas Setiausaha Sulitnya, Mohd. Azmin Ali.

TILAM yang dirampas oleh polis dari Tivoli Villa dibawa keluar dari Mahkamah Tinggi Kuala Lumpursebagai bukti menunjukkan terdapat kesan air mani Anwar Ibrahim dan Shamshida Taharin.

Lim memberitahu, hasil kajian DNAnya, 13 tompok air mani itu sesuai dengan contoh darah Anwar Ibrahim dan Shamshida Taharin.

DR. DUNCAN Colin Woods (kiri) bersama peguam Anwar S. N. Nair dan Dr. Henry Roberts (kanan) dua pakar DNA luar negara yang diupah Anwar untuk mencabar kajian DNA Lim Koon Bong, pakar forensik kimia Malaysia. Tetapi kedua-duanya gagal mempertikaikan hasil dapatan DNA pakar forensik Malaysia itu.

Walaupun Anwar membawa dua pakar DNA dari luar iaitu Dr. Henry Roberts dari Australia dan Dr. Duncan Colin Woods dari Britain, tetapi keshahihan DNA milik Anwar dan Shamshida kesan air mani di atas tilam itu tidak dapat disangkal.

Menurut Musa Hassan, Penolong Kanan Pesuruhjaya Polis (SAC) 1,(sekarang Ketua Polis Negara) berkata, tilam dan bantal itu dirampas dari apartmen mewah Tivoli Villa pada 10 Julai 1998.

Skandal Anwar didedahkan oleh pemandu Shamshida


Orang pertama yang mendedahkan wujudnya skandal Anwar-Shamshida adalah pemandunya sendiri iaitu Azizan Abu Bakar.

Menurut Azizan, dia sendiri menjadi saksi yang memandu dan menurunkan Shamshida di Cafe Guana di Bangsar Shopping Complex pada setiap kali pertemuan dengan Anwar. Kemudian sebuah kereta mewah, Daimler WBV 37,
akan menjemput Shamshida.

Kereta Daimler WBV 37 itu adalah Dato Nallakarupan(Eksekutif Director Magnum Corporation). Kebiasaannya, pada setiap hari Rabu (selepas mesyuarat kebinet), Anwar memberi alasan kepada isterinya (Wan Azizah) dan polis pengiring supaya tidak mengiringinya kerana dia mahu bermain 'tenis' dengan Dato Nalla di Bukit Kiara. Anwar yang menaiki kereta Daimler yang dipandu oleh Dato Nalla itu akan menjemput Shamshida di Bangsar Shopping Complex dan seterusnya membawa mereka ke kondominium mewah di Trivoli Villa, Bangsar.

Kondominium Tivoli Villa adalah kepunyaan Datuk Lim Thian Kiat (T.K.Lim), Pengarah Multi Purpose Holding Berhad (MPHB). Datuk T. K. Lim juga merupakan pemilik syarikat judi Magnum Corporation, tempat Dato Nalla menjadi Director Eksekutifnya. Datuk T.K.Lim telah menyerahkan kunci dua unit Tivoli Villa kepada Dato Nalla untuk kegunaan peribadinya. Dua unit tersebut adalah di 2-5-13 dan 2-5-14, di Tingkat 5, Blok 2 Tivoli Villa, tempat Anwar dan Shamshida didakwa melakukan seksual.

Azmin Ali bersama isterinya Shamshida Taharin

Pada 30 Jun 1997, sekitar jam 5.00 petang, Ummi Hafilda telah menerima panggilan daripada Azizan Abu Bakar untuk memberitahu berlakunya hubungan curang antara Anwar dan kakak iparnya.

Ummi telah menelefon abangnya Mohd Azman Ali dan rakan karibnya, Puan Zamrah Lajis untuk ikut serta. Ummi, Azman dan Puan Zamrah telah pergi Bangsar Shopping Complex . Di sana, mereka nampak dengan mata mereka sendiri, Shamsidar menaiki kereta Daimler WBV 37, kepunyaan Dato Nalla. Kemudian mereka mengekori kereta Daimler itu yang menuju ke Kondo Tivoli Villa, Bangsar.

Ummi telah menelefon Puan Normala, kawan karibnya yang menjadi penghuni di Tivoli Villa itu untuk meminjam pas kebenaran masuk/pelekat kereta kondominium itu. Di Tivoli Villa, mereka nampak Shamshida dibawa oleh Dato Nalla memasuki tingkat 5, blok 2, kondominium mewah yang disebut dalam mahkamah sebagai tempat berlakunya hubungan seksual antara Anwar dan Shamshida.

Shamshida keluar dari Kondo Tivoli itu pada jam 7.40 malam, dengan keadaan yang lemah longlai. Satu rakaman foto telah diambil dan diserahkan kepada polis Bukit Aman. Kemudian kereta Daimler Dato Nalla akan menghantar semula Shamshida ke Bangsar Shopping Complex tempat Azizan Abu Bakar pemandu Shamsidar sedang menunggu.


DNA bukan darah Afifah ?


Sebelum ini mahkamah telah diberitahu ujian DNA ke atas darah Farah Afifah mengesahkan Anwar bukan bapa sebenar kepada kanak-kanak itu. Tetapi terdapat cerita menarik di sebalik insiden ini.

Menurut maklumat yang sahih, Anwar telah campur tangan mengarahkan Musa Hassan, pegawai penyiasat kes Anwar melarang Farah Afifah dibawa ke Bukit Aman untuk mengambil sampel darahnya, sebaliknya Anwar mengatakan kepada Musa, terima apa sahaja darah yang telah diberikan oleh Shamshida.

Dalam masa yang sama Shamshida dikatakan telah berjumpa dengan doktor kenalan Anwar dan mengambil darah anak perempuan sulongnya bernama Farah Shazliyana. Darah Farah Shazliyana itu kemudiannya diserahkan kepada pihak polis.

Bermakna ujian DNA yang kononnya dikatakan sampel darah Afifah, bukanlah darah kanak-kanak itu sebenarnya, tetapi darah anak sulong Shamshida, Farah Shazliyana.

Dikatakan doktor kawan Anwar itu telah membuat pengakuan menyesal di atas tindakannya yang telah melanggar profesional kedoktoran dengan menipu darah semata-mata untuk menyelamatkan kawan.

Sebenarnya, sepanjang penyiasatan kes skandal Anwar-Shamshida, terdapat banyak campurtangan Anwar sendiri. Misalnya pada 2 September 1998, pada tarikh Anwar dipecat daripada Timbalan Perdana Menteri dan Menteri Kewangan, Anwar masih lagi memanggil dan memberi arahan kepada Musa Hassan mempersoalkan tindakan pegawai penyiasat itu menyelidik lebih lanjut kes tersebut.

Musa Hassan memberitahu Mahkamah Tinggi, Kuala Lumpur bahawa beliau telah dipersoalkan oleh bekas Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Anwar Ibrahim kerana ingin mengambil pernyataan saksi-saksi berhubung tohmahan kegiatan seksual dan homoseksual terhadapnya.

Musa berkata, beliau telah dipanggil oleh Anwar ke pejabatnya di Jabatan Perdana Menteri kira-kira pukul 12.20 tengah hari pada 2 September tahun lalu.

Dalam pertemuan itu, menurut Musa, Anwar menyatakan kepada beliau, apa gunanya beliau memanggil saksi-saksi untuk merakamkan pernyataan mereka kerana Ummi Hafilda Ali dan Azizan Abu Bakar telah menulis surat kepadanya menafikan tohmahan-tohmahan kegiatan seksual dan homoseksual yang dilakukannya. Klik di sini

Pada 30 Ogos 1997, Anwar juga telah mengarahkan Musa Hassan untuk menghentikan siasatan lanjut mengenai surat layang berkaitan salah laku seks dan homoseksualnya bertajuk ''Talqin Terbuka Untuk Anwar Ibrahim''. Arahan Anwar kepada Musa itu dibuat di hadapan Datuk Ismail Che Rus dan Peguam Negara Tan Sri Mohtar Abdullah di pejabatnya di Jabatan Perdana Menteri. Klik di sini , di sini dan di sini

Musa Hassan juga menunjukkan tiga pucuk surat yang ditulis dan dihantar kepadanya oleh peguam bela Anwar, Raja Aziz Addruse, yang menolak permohonan pihak polis untuk mendapatkan contoh-contoh darah dan juga pemeriksaan anggota badan tertuduh berhubung siasatan dakwaan perihal salah seks terhadapnya. Klik di sini

Tilam di Tivoli Villa telah dirampas pada 10 Julai 1998, tetapi Anwar enggan memberi kerjasama pengambilan sampel darahnya sehingga 23 Oktober 1998, meskipun permohonan polis dibuat beberapa kali. Hanya pada 28 September 1998, barulah Anwar membenarkan darahnya diambil. Itupun untuk tujuan HIV. Klik di sini

Begitulah contoh-contoh keengganan dan salah guna kuasa yang telah dilakukan oleh Anwar sepanjang memegang jawatan sebagai TPM dan selepas berstatus bekas TPM. Maka tidak hairan, Anwar bekeras dan melarang sama sekali Afifah dibawa ke Bukit Aman untuk diambil ujian darahnya.


Psssttt..... Kalau Affifa bukan anak Anwar Ibrahim kenapa Anwar Ibrahim cukup sayang pada Affifa?



DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

267 comments:

Anonymous,  August 4, 2011 at 10:05 AM  

Terbaik GOMO. BLOG PORNO NO 1 MALAYSIA.

Anonymous,  August 4, 2011 at 10:08 AM  

aik. dekat blog ni tulis ada 180 pengunjung. tapi dah 5 minit berlalu baru aku sorg je komen. kah kah.

Ahnuar Jubur aah,  August 4, 2011 at 10:14 AM  

Weh anon bodo di atas....

Setiap pengunjung yg baca blog ni wajib komen kah???

Sah hotak taraf Juburi jugak le ngko ni!!!!

Anonymous,  August 4, 2011 at 10:18 AM  

ramai yg jaga puasa. sebab tu tak suka2 je komen cam ko anon 10:08 am

Anonymous,  August 4, 2011 at 10:28 AM  

300++ visitor.
4 comments.

takkan diam je?

Anonymous,  August 4, 2011 at 10:32 AM  

org jaga puase bukan menfitnah mcm gomo ni...ni ternyata menfitnah, satu tuduhan yg dirancang rapi dalam karangan yg panjang tapi satu bukti pun x disertakan...

mana dokumen2 yg boleh menyokong segala yg hang kata ni gomo???
nauzubillah...semoga kau diberikan hukuman yg setimpal atas apa yg telah kau buat ni

setahu aku ujian DNA pnah dibuat dn hasilnya afifah tu adalah anak azmin ali n samsidar...malah dokumen nya pon di edar sebagai bukti...aku nak cari balik malas, sbb aku x sampai hati nak layan cerita fitnah terhadap saudara seagama aku...

semoga kau sempat bertaubat...tapi ingat bersalah pada Allah itu mudah, kerana Allah maha memaafi...tp kalau bersalah pada manusia susah, kenara manusia bukan sepemaaf Allah

Anonymous,  August 4, 2011 at 10:33 AM  

Aku ni pengunjung setia blog PG ni, tapi jarang komen..aku suke baca je komen2 korang n artikel PG utk dinilai atau utk ketawa2..

Anonymous,  August 4, 2011 at 10:33 AM  

Yg ramai baca kebanyakannya dari puak Pukitan..malu nak komen pasal taik sendiri.

Anonymous,  August 4, 2011 at 10:35 AM  

Anon2 kat atas dan bakal2 anon lain yang sokong penjuburan..boleh confirm ke tak betul ke tak ni gambar anak azmin...???sape boleh confirm tonggek jubur...

Anonymous,  August 4, 2011 at 10:37 AM  

kantoi, papa gomo buat post, papa gomo sendiri jugak yang bagi komen. kah kah kah.

berak menceret la mcm ni asyik gelak je.

GOMO XDEK KEJE LAIN MENYEBAR BAHAN2 SEBEGINI JE LA , MELAYU BODOH JE YG TERPEDAYA DGN HASUTAN GOMO, TGOK GOMO NI BERANI KE DEDAHKAN KISAH NASHMAN ANAK NAJIB RAZAK?? ANAK MENTERI NAZRI AZIZ?? KISAH SILAM ROSMAH MANSUR YG TINGGALKAN KELUARGA DIE???? August 4, 2011 at 10:40 AM  

GOMO PENDEDAHAN DIA SEMUA PASAI FITNAH CAM GINI

BERANI KA DIA SEMBANG PASAI EKONOMI?? RAKYAT DOK TERBEBAN TGGUNG KOS HIDUP NI

KERAJAAN ROSMAH DOK HIDUP MEWAH

GOMO TUN FAISAL EXCO PEMUDA UMNO DAH DEDAHKAN SIAPA KAU, KAU ZAMRIZAL KAN, BELAJAR PON X HABIS PASTU PERGI MENIAGA BARANG TIRUAN PASTU X PUAS HATI UPAH JD BLOGGER UPAHAN UMNO DIKURANGKAN.

WOI DUIT YG UMNO UPAHKAN KAU JADI BLOGGER TU GUNA DUIT CUKAI KUTIP DGN RAKYAT TAU!

Anonymous,  August 4, 2011 at 10:49 AM  

kecoh la lu ni anony 10:32

ko ckp setahu ko

yg ko tak tau ko tak ckp plak!

mangang!

Anonymous,  August 4, 2011 at 10:49 AM  

aku percaya apa yg gomo dedahkan tanpa ragu!!! go gomo go!!!

Anonymous,  August 4, 2011 at 10:52 AM  

hahaha...tahap pemikiran ketuanan melayu UMNO ITU ISLAM.

dekat gambar budak berbikini tu ada tulis 'kata sumber rapat'...ingatkan gomo yang siasat sendiri...hahaha

kesian prebet UMporNO...dah la pemimpin kaki penipu...blogger UMporNO pun sama jugak...hahaha

cari la idea lain kalau nak musnahkan RAKYAT...hahaha

RAKYAT faham sangat dah standard cerita yang gomo bawak...hahaha

BN = barang Naik. 1Malaysia? = umno yg racist? rakyat didahuluBAYARkan? KRONI diutamakan,  August 4, 2011 at 10:52 AM  

papagomo si zamrizal ni memang xdek kredibilit pon pemuda umno pon boikot kau lah gomo

http://tunfaisal.blogspot.com/2011/07/papagomo-yang-lupa-daratan.html

http://tunfaisal.blogspot.com/2011/07/papagomo-yang-lupa-daratan.html

http://tunfaisal.blogspot.com/2011/07/papagomo-yang-lupa-daratan.html

http://tunfaisal.blogspot.com/2011/07/papagomo-yang-lupa-daratan.html

http://tunfaisal.blogspot.com/2011/07/papagomo-yang-lupa-daratan.html

http://tunfaisal.blogspot.com/2011/07/papagomo-yang-lupa-daratan.html

http://tunfaisal.blogspot.com/2011/07/papagomo-yang-lupa-daratan.html

http://tunfaisal.blogspot.com/2011/07/papagomo-yang-lupa-daratan.html

belajar x habis pendidikan rendah masa kecik2 malas belajar besar2 memfitnah org ,

menjual barang2 tiruan (rosakkan market je )

patut ler x pernah nak sembang ekonomi dengan fakta blog ni semua unsur2 fitnah belaka

Anonymous,  August 4, 2011 at 10:54 AM  

siapa percaya gomo yg sekolah pun tak habis memang bodoh lah wa cakap sama lu.

Anonymous,  August 4, 2011 at 10:55 AM  

anon 10.54 = gomo

Anonymous,  August 4, 2011 at 10:57 AM  

nanti muhyidin naik mari ramai ramai kita belasah gomo...siap ko zamrizal.
(belasah gomo je jgn belasah bini dia tau)

Anonymous,  August 4, 2011 at 10:57 AM  

hak ah yek pelik jugak gomo ni

hal nashman anak najib razak

ngn kisah hidup silam rosmah die x berani dedahkan pon.

Anonymous,  August 4, 2011 at 11:04 AM  

aku pn bkak blog papa gomo gak tp xsmsti nya aku kna bg komen.

Anonymous,  August 4, 2011 at 11:05 AM  

Air mani Anwar dan air puki Shamsida bertemu di atas katil di Tivoli Bangsar melalui kegiatan seksual. Jadi keluarlah anak luar nikah Afifa.

Anonymous,  August 4, 2011 at 11:07 AM  

kepimpinan muhyidin jelah harapan kita nk basmi masalah2 umno sekarang.

muhyidin sekarang dah "kawteam" dgn golongan pemuda umno.

najib sekarang dapat bnyak sgt tekanan serupa zaman pak lah gak ler.

muhyidin okay takde dgar lagi skandal rasuah or ape2 kes pasal die.

semoga najib berundur secepat mungkin pru nk dekat dah. luarnegara pon pandang teruk pada najib sekarang

Anonymous,  August 4, 2011 at 11:09 AM  

http://malaysiakini.com/news/171856

najib dan rosmah takut beri keterangan dimahkamah?

Anonymous,  August 4, 2011 at 11:12 AM  

psssttt: Aku dgr Pemuda UMNO dah siap sedia nak belasah gomo..tunggu green light jer. Ada ke orang nak sembahyangkan GOMO nnti ?

Anonymous,  August 4, 2011 at 11:13 AM  

HHUUUUHHHHH..berita hangat...mamposloh najib kali ini....mamak kutty dah tak tahan

Penawar, an organisation comprising ex-Umno parliamentarians headed by a Mahathir man, has expressed lack of confidence in the PM's leadership.
Speculation has been rife that Prime Minister Najib Tun Razak’s position in Umno is under threat.

Party insiders have long claimed that the daggers are out, alleging that while in public, support is expressed for the president, behind closed doors his deputy Muhyiddin Yassin with the blessings of former prime minister Dr Mahathir Mohamad is making his move.

umno tidak kotor, ahli nya yg mgotorkan nama baik umno,  August 4, 2011 at 11:14 AM  

anon 11.05 aku xtau la kau gomo ke sape tp memang perangai gomo sendiri post sendiri komen.

bulan2 puasa ni pon kau nk gak ek sebut bnde2 gitu?

minda kau di kotori bahan2 porno aku rase.

PAPAGOMO NI BLOG RASMI UMNO YE? X PROFESIONAL LANGSUNG , KREDIBILITI TARAK , XDAK ETIKA MUSLIM DOK TAYANG GMBAR DAN VIDEO HARAM.

PAGAGOMO REPRESENT UMNO KE?

aku respect lagi blog pemuda2 umno walaupon x banyak hit tp diorg x guna politik kotor.

khairy jamaludin yg x suka guna taktik kotor sebab tu blogger2 upahan umno bnyak boikot dia.


GABUNGAN KHAIRY DAN MUHYDIN INSYAALLAH MARUAH MELAYU TERBELA !

mulai harini kita tumpu pada blog profesional, ni pendedahan pasal si papagomo ni oleh exco pemuda umno

http://tunfaisal.blogspot.com/2011/07/papagomo-yang-lupa-daratan.html

Anonymous,  August 4, 2011 at 11:16 AM  

puak pembangkang semalaysia mmg celaka sial babi!!

Anonymous,  August 4, 2011 at 11:18 AM  

woi anon 11.13!! kau nk sibuk apa?

biar lah ngn mahathir tu xyah lah nk guna nama dia, sekarang kepimpinan najib dia ada hak buat suka hati dia!

najib ni susuk galur keluarga dia dah memang sebati dan layak dan kepimpinan kau malas membaca mana kau tahu!

mahathir tu bangsa india buat ape kita amik tahu pendapat dia, umno utk melayu bukan utk bangsa india. BN baru utk semua.

akai xdak ka?

Anonymous,  August 4, 2011 at 11:20 AM  

Anon 11:16 AM = papagomo

kah kah kah..papagomo sanggup mencarut di bulan puasa ni....sure tak puasa ni...kalau puasa pun takde makna nya.

Anonymous,  August 4, 2011 at 11:21 AM  

papagomo dah takut sebab pemuda umno mau belasah dia sampai kuar taik hijau.

Anonymous,  August 4, 2011 at 11:23 AM  

Marahnye penganut Fuckatan kt sini yeah. Dlm agama korang, mengumpat musuh korang tu harus dlm bulan puasa. Yg mengajar rakyat malaysia mengumpat ni tentulah tak lain tak bukan ialah Parti hamPAS. ularmak2 hamPAS berfatwa mengumpat UMNO harus, boleh, x berdosa. Padahal si gomo ni cuma telanjangkan pemimpin2 korang yang anti negara Malaysia, salah ke? Watpe nak telanjangkan Najib yg susah payah ke sana sini cari pelabur asing supaya anak cucu aku dpt idup senang? Ada gak la jasa dia yg patut dikenang berbanding perangai pemimpin2 hina ko yg sentiasa cari jalan nak jahanamkan tempat aku cari makan, tempat aku seks, dan tempat anak2 aku membesar nih. Aku sayang Malaysia.

Anonymous,  August 4, 2011 at 11:24 AM  

baru baca artikel pasal papagomo lupa daratan kah kah kah sekolah x habis rupenye mamat sekor ni, tu lah nk cari gaduh cari ngn org profesional lak tu kena balik pendedahan kat dia balik

kalau aku malu beb, dok buruk2kan org lain tibe aib sendiri terbongkar. insaf lah gomo wei

psssttt... artikel pasal lu kat blog tunfaisal memang buat gua gelak terbahak2 harini

Anonymous,  August 4, 2011 at 11:27 AM  

ANON PAKATAN selama ni asyik kutuk isteri PM yang tak pakai tudung..Apa rasa anda bila lihat gadis2 diatas yang bukan setakat tak pakai tudung di kepala....dahsyat aurat almost seluruh badan tak tutup dek OOOOIII.

Lain kali cakap siang pandang2 cermin keluarga pakatan sendiri dulu.Anyway mereka ni Permanent resident anak cucu PATI.

Anonymous,  August 4, 2011 at 11:29 AM  

HHUUUUHHHHH..berita hangat...mamposloh najib kali ini....mamak kutty dah tak tahan

Penawar, satu organisasi yang terdiri daripada bekas ahli parlimen UMNO, diketuai oleh orang mahathir, telah merasakan kurang keyakinan terhadap kepimpinan DS Najib. Spekulasi telah pun tersebar mengenai kedudukan Perdana Menteri Najib Tun Razak's dalam keadan terancam.

Orang dalaman parti telah lama mengatakan bahawa dalam majlis terbuka, sokongan terhadap Najib telah dilaungkan oleh timbalannya, Muhyiddin Yassin, tapi di belakang pintu, Muhyddin Yassan yang mendapat sokongan Mahathir telah bergerak untuk menyingkirkan Najib yang diangkap sebagai liabiliti UMNO, bagi memastikan BN menang PRU yang akan datang.

Petikan dari www.freemalaysiatoday.com

Anonymous,  August 4, 2011 at 11:30 AM  

isteri PM - rosmah mansur bukan setakat isu x pakai tudung bhai.

dr kisah pasal keluarga die dan adik bradik dia sdiri ade isu2 sdiri, belum masuk lagi isu cincin yg kononnya utk pameran saja, belum lagi masuk isu IFF, First Lady, permata

anak diorg nashman bin najib gomo xnk dedahkan semua tu??

Anonymous,  August 4, 2011 at 11:31 AM  

xsuka bla tun dr m dikaitkn sekali.hal ni tiada kna mngena dgn dia.lau xder dia malaysia xkn semaju ni

Anonymous,  August 4, 2011 at 11:32 AM  

Anon 11:29

Betol ke....Memang Muhyddin lebih baik kot at least takde skandal skandal...undurlah pak najib

1malaysia = kempen yg gagal.,  August 4, 2011 at 11:33 AM  

mahathir pon back up muhyidin sekarang.

najib akan end up seperti pak lah badawi~

Black Maria,  August 4, 2011 at 11:33 AM  

Kah kah kah, menangis2 geng2 Penjilat Jubor tiap kali Gomo balun Boss mereka. Siap belakon jadi pemuda umno pun ade. Dah tak tahan ke?? Tak tahan pun tahan je laa, dah boss kau tu perangai cam syaitan, puas la kau tutup belakang depan, tak guna, satu malaysia dah tau dah. Kalau geng2 Dap dah terjun bangunan dah kau gitu.

Anonymous,  August 4, 2011 at 11:34 AM  

The organisation called Penawar is headed by former Cabinet minister Aziz Shamsuddin, who was Mahathir’s political secretary from 1981 to 2002.

Speaking on condition of anonymity, a Penawar member said the organisation decided in a meeting last week that it is time for Najib to relinquish his post.

“It is up to Najib. If he loves the country and the Malays, he should resign as soon as possible.

“If he is not a selfish person, then he must quit,” the former MP told FMT, adding that the meeting was attended by ex-ministers from the Mahathir era.

According to him, Penawar, which represents some 50 ex-MPs, is dissatisfied with Najib’s leadership due to several reasons.

Black Maria,  August 4, 2011 at 11:39 AM  

Wah.. Siap laga-laga kan najib ngan muhyiddin pun ade, cuba tukar tajuk ke?? Tak tahan panas boss syaitan kena balun ke?? Kua kua kua

Muhyidin yassin perkenalkan gagasan bru ganti onemalaysia "MALAY FIRST, MALAYSIAN SECOND",  August 4, 2011 at 11:41 AM  

kalau mahathir pon dah kata undurlah najib ngn rosmah , umno nk kata ape lg??

Anonymous,  August 4, 2011 at 11:42 AM  

Mahathir, Ku Li, Muhyddin, Anwar....Huhhhhh Mampos lah ko kali ini...hehehehehe

um.... NO!,  August 4, 2011 at 11:45 AM  

Jelas sekali Najib bakal menerima nasib yang sama seperti yang dilalui oleh Imam Hadhari sebelum ini.

Masih segar di ingatan, bagaimana Tun Mahathir sanggup keluar Umno, malah mengadakan "road show" ke seluruh negara semata-mata untuk menjatuhkan Pak Lah.


source: http://milosuam.blogspot.com/2011/08/gerakan-mahathir-dan-muhyiddin-untuk.html#ixzz1TzeC52o7

Anonymous,  August 4, 2011 at 11:47 AM  

Anon 11:42

Ade lagi Pak samad, abd kadir lagi kot..hehehe kesian pak najib bakal jadi PM yg tak pernah menang PRU..

Anonymous,  August 4, 2011 at 11:48 AM  

wei anon 11.47 tambah lagi bro

queen elizabeth , pm england cameron,

kah kah kah bertambah2 tekanan kat najjib

Anonymous,  August 4, 2011 at 11:49 AM  

HEBOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Sebuah organisasi yang dianggotai oleh bekas ahli-ahli parlimen Umno telah menyuarakan ketidakyakinan terhadap kepimpinan Najib dan mahu beliau meletak jawatan.

Organisasi yang dimaksudkan ialah, Penawar yang diketuai oleh bekas menteri kabinet Aziz Shamsuddin yang juga bekas setiausaha politik Tun Mahathir sejak 1981 hingga 2002.

Salah seorang ahli Penawar yang tidak mahu dikenali berkata, organisasi tersebut telah mengadakan satu mesyuarat minggu lalu bahawa sudah tiba masanya Najib melepaskan jawatannya.

"Ianya terpulang kepada Najib, Jika beliau sayangkan negara dan orang-orang Melayu, beliau harus letak jawatan secepat mungkin".

"Jika dia bukan seorang yang pentingkan diri, maka dia harus letak jawatan" menurut salah seorang ahli penawar seperi dilaporkan oleh FMT.

Jelas sekali Najib bakal menerima nasib yang sama seperti yang dilalui oleh Imam Hadhari sebelum ini. Masih segar di ingatan, bagaimana Tun Mahathir sanggup keluar Umno, malah mengadakan "road show" ke seluruh negara semata-mata untuk menjatuhkan Pak Lah.

Anonymous,  August 4, 2011 at 11:51 AM  

Ini usaha M dan M tuk menyekat kemenangan PR dalam PRU13 kerana Najib sudah tdk dpt diharapkan. Klu UBN kecundang, pekong di dada M1 dan macai-macainya jika ada, akan terbongkar. M1 jg khuatir akan minat Rosmah kpd politik dan minat Hisham menjadi numero uno krn itu akan menutup peluang anaknya. Namun, apakah Najib dan Rosmah akan berdiam diri saja? Harap MS dapat selidik lagi.

Lion King,  August 4, 2011 at 11:52 AM  

Mari Uji IQ anda.
AIR MANI Shamsidar Taharin (bini Azmin Ali) dan AIR MANI Lelaki-Y bersepah-sepah atas tilam selepas kejadian kongkek-mengongkek. Siapa kah Lelaki-Y itu ?

A) Anwar Bin Ibrahim.

B) Suami Wan Azizah.

C) Papa Nurul Izzah.

KUNING KUNING NAJIB PENING = http://www.youtube.com/watch?v=fTmJzVY-pYQ August 4, 2011 at 11:52 AM  

http://www.youtube.com/watch?v=fTmJzVY-pYQ

kuning kuning najib pening -

demonstrasi aman bersih oleh rakyat england.

kuning kuning najib pening. kah kah kah

tengok org oversea reti berfikir . umno pengikut dia tinggal melayu2 yg x maju je ler kah kah kah

Anonymous,  August 4, 2011 at 11:54 AM  

baru bedah lutut dah di desak letak jawatan. Belum lagi buat pembedahan plastik...

Anonymous,  August 4, 2011 at 11:57 AM  

Najib...Najib...i support Najib...

I support Najib to DOWN.....

DOWN...DOWN Najibbb...

orang cina benci najibbb~~~

Anonymous,  August 4, 2011 at 11:58 AM  

Bodoh betul lah penyokong PR....
Kalau berita Anwar dan Shamsidar tu tak betul kenapa ada bukti DNA. Lagi satu dah lebih 10 tahun, kenapa dari dulu sampai skarang korang tak suruh Anwar bersihkan nama dia?? Darah yg dibawa pun entah sapa punya darah. Macam mana orang nak percaya.

Buat ujian darah depan polis, doktor dan media....kan senang. Rakyat terus percaya. Kenapa Anwar tak boleh buat perkara mudah daripada bermati-matian menafikan....ish ish fikirlah.

Ikut cara BN.....Mkini tuduh Mismah dpt Mykad dlm masa 4 jam utk tujuan PRU13. Blogger mesra BN sume minta JPN beri penjelasan. Nah....sekarang JPN dah keluarkan kenyataan. Mkini dari dulu memang penipu sebab Mismah dah 29 tahun jadi penduduk tetap M'sia, dia mohon jadi warganegara dan JPN approve.

Nak jadi warga USA/Australia pun sekejap dah boleh dapat. Mismah tunggu 29 tahun....

Anonymous,  August 4, 2011 at 11:59 AM  

Lepas BERSIH, ade peguam kapal selam, lepas kapal seram, ade isu PR-IC....hehehehe...mesti ade tangan di belakang kot.......kesian pak Jib

Anonymous,  August 4, 2011 at 12:00 PM  

PUAK2 FUCKATAN nie kalo berita tentang dierang mula la mintak bukti, saksi, fitnah la bagai..bulan pose la...tp kalo berita yg mkini, milosuam ke blogger FUCkatan kuarkan terus pecaya...ade bukti yg berita tu fitnah pun kate spin...ntah...golongan dah ader tiket ke syurga nie susah nak di bawak bebincang....FUCKATAN HAMPASpispus,DAPigs,PGayR go to hell la lu org...

Anonymous,  August 4, 2011 at 12:02 PM  

Aku tak dapat bayangkan Muhidin jadi PM. Berapa banyak tanah2 melayu akan dijual kepada org luar. Macam mana dia jual2 tanah2 melayu dijohor. Sebb tu sultan jhr cepat suh die g..jgn jadi MB jhr

umno has now become completely paralyzed - mahathir,  August 4, 2011 at 12:04 PM  

dari zaman ANWAR jadi timbalan menteri. x habis2 umno nk tuduh . org berakal nmpak sgt ler bnde ni propaganda.

kacau isteri org

sodomi azizan

sukma

sodomi saipol makan karipap

x berjaya jugak nk tipu rakyat? terus dituduh anwar seorang agen CIA @ yahudi.

x berjaya jugak? dia pusing2 kasi isu tu diam plak,

time pilihan raya sarawak tup tup keluar video seks mirip anwar!

zaman dah maju la brader teknik mekap muka dgn pembedahan plastik dah cangih.

adoyai tinggal melayu2 minda kelas terakhir dalam umno

politik kotor je di perjudikan pada rakyat, isu hak2 rakyat terabai, kos hidup meningkat rasuah berleluasa hilang habis harta negara.

umno for dummies

Anonymous,  August 4, 2011 at 12:04 PM  

muhyiddin lg gile.. sanggup jual negara bai.. dah la bile rakyat mengadu dgn harga barang naik n kos hidup tinggi, die marah kite plak ckp kite malas.. x pandai jimat cermat.. abis camne? kite harapkan kerajaan nk support kite tp kite plak kene sound.. sedih bai.. dah la bil api air umah die rakyat tanggung.. kalau jd pm aku xtau la.. suara kite terus die x peduli..

Anonymous,  August 4, 2011 at 12:10 PM  

ohhhh..blog ini kena hyjacked olh pakatan

GOMO OTAK BLUE PEJUANG ISLAM?,  August 4, 2011 at 12:14 PM  

KL 4 Ogos 11: Ramadan telah disambut dengan kontroversi iklan Ramadan 8TV yang memaparkan 'ketiak' seorang wanita Cina reda kerana didakwa berbaur perkauman dan membuat stereotaip berdasarkan bangsa. Dan Stesen televisyen 8TV hari ini memohon maaf berhubung iklan Ramadan yang di-keudarakan seketika sebelum ditarik-balik berikutan bidasan pelbagai pihak bahawa ia berbaur perkauman dan membuat stereotaip berdasarkan bangsa. Sifat perkauman asobiah itu memang dilarang oleh Islam

NONEKali ini, Pemuda PAS Selangor mendakwa iklan berkaitan ibadah sahur di TV9 itu secara terang-terangan menghina dan terpesong daripada maksud sebenar ibadah di dalam agama Islam.

“Hasilnya menyebabkan iklan tersebut tidak menepati maksud sebenar ibadah di dalam Islam dan menjadi bahan tertawa masyarakat,” kata ketuanya, Hasbullah Mohd Ridzwan (kiri) yang dipetik Harakahdaily.

Katanya, pemuda PAS sangat berasa kesal kerana mutakhir ini banyak pihak yang cuba untuk menonjolkan kebaikan ibadah di dalam Islam secara buah fikiran mereka sendiri dengan tidak merujuk kepada orang yang arif dan alim dalam Islam.

Iklan berkenaan mengisahkan dua orang yang berjiran, seorang lelaki dan seorang perempuan, telah bersaing secara bersungguh-sungguh memasak makanan untuk persediaan sahur.

NONEPada penghujung iklan itu memaparkan bahawa si lelaki yang juga DJ Hot fm, AG tidak sempat bersahur kerana azan subuh telah berkumandang. Manakala jiran perempuan itu pula sedang membasuh pinggan dan berasa gembira kerana yakin si lelaki itu tidak sempat bersahur.

“Sikap yang ditonjolkan di dalam iklan tersebut juga sangat biadap apabila menunjukkan bahawa jiran tetangga bersaing kepada perkara yang tidak sepatutnya dan seronok apabila jiran tetangganya tidak dapat menunaikan ibadah,” kata Hasbullah.

Menurut beliau, ibadah bersahur itu sendiri disebut oleh Rasulullah SAW bahawa terdapat keberkatan di dalamnya dan menjadi pembeza kepada amalan berpuasa penganut agama lain.

Katanya, sedangkan dalam Islam, jiran tetangga mempunyai hak untuk dihormati dan tidak boleh disakiti walaupun mereka bukan Islam.

Sehubungan itu, pemuda PAS, mendesak TV9 supaya menarik balik tayangan iklan berkenaan dan memohon maaf kepada seluruh umat Islam di negara ini.

“Dewan Pemuda PAS Selangor juga menasihatkan kepada pembikin-pembikin filem, iklan dan sebagainya merujuk dahulu kepada orang-orang yang alim dan pakar berkenaan dengan hukum Islam sebelum membuat sesebuah filem, iklan dan sebagainya,” kata Hasbullah.

Komen weblog Ibnu Hasyim: Inilah bukti bahawa UMNO meletakkan agama di bawah ketiak kuasa politik mereka. Sebab itu banyak berlaku kegiatan yang bercanggah dengan agama, tetapi ulama-ulama mereka sepi seribu bahasa.

Mereka hanya dikelilingi oleh ulaama 'syaitan bisu' seperti yang diistilah oleh hadis Nabi SAW. Satu disebut 'syaitan',dan satu lagi disebut 'bisu'. Fikir-fikirlah, dan bersuaralah wahai syaitan-syaitan bisu.

Lion King,  August 4, 2011 at 12:17 PM  

Jawap YA atau TIDAK..
AIR MANI Shamsidar Taharin (bini Azmin Ali) dan AIR MANI Anwar Ibrahim bertompok-tompok merata-rata atas tilam selepas adengan kongkek-mengongkek. Soalan nya adakah ANWAR BIN IBRAHIM kotek bengkok ?

A) YA.

B) TIDAK.

Anonymous,  August 4, 2011 at 12:18 PM  

http://bbcatlover.blogspot.com/2011/07/papagomo-celaka-telah-menjadi-celaka.html

muka gomo macam orang india je, kenapa gomo atau encik zamrizal masuk umno yek? x maluu ke?

mcam tun mahathir jugak mengaku melayu tp rupanya bangsa india

Anonymous,  August 4, 2011 at 12:21 PM  

Ramai betul yg tak puasa kat sini, mencarut maki hamun tak habis habis.

Anonymous,  August 4, 2011 at 12:23 PM  

kalau fitnah saman lah bro!Anwar pun tak berani saman lu kata fitnah..Dalam buku dr mahathir "A doctor in the house" siap tulis bab khas "Anwar Challenge" tulis segala salah laku dan salah laku seks dalam bab tu kalau cerita tu tak benar saman lah dr mahathir.Korang puak puak anwar ni masih tak sedar sedar lagi ke..kembali la ke pangkal jalan ke jalan yang lurus berjuang kerana ALLAH dan Rasul bukan kerana anwar al jub ni.Sila saman dr mahathir,Ummi hafilda, dan blogger blogger semua.Ternyata pihak pembangkan pemfitnah yang sebenar,,baru baru ni blogger pkr telah kalah saman fitnah terhadap rais yatim..harakahdaily pun kene saman fitnah..cukup cukup la memfitnah orang makin lama makin sesat perjalanan hidup anda ALLAH S.W.T akan sesatkan anda semua selagi tak kembali kepangkal jalan.Berjuang lah kerana ALLAH dan RASUL bukan kerana Anwar aljub

Anonymous,  August 4, 2011 at 12:25 PM  

blog x berkualiti.....

Anonymous,  August 4, 2011 at 12:26 PM  

kat sini ada gambo famili dia... macam betul jerk

http://azminali.com/2009/09/sehari-di-eidul-fitr/

Anonymous,  August 4, 2011 at 12:27 PM  

blog special utk anuar je..talak lain...blog boring

anon 12.33 united malay no otak,  August 4, 2011 at 12:28 PM  

anon 12.33

nak suruh org saman smpai bila nk turun naik mahkamah??

najib pon x saman anwar isu altantuya dan kapal selam scorpene (dah ler peguam perancis yg nk bongkarkan kes ni diorg x bg masuk malaysia)

rosmah pon x saman malaysiakini pasal isu cincin die harga 24juta. (mane die dapat duit maa menabung dr kecik?)

Anonymous,  August 4, 2011 at 12:29 PM  

blog porno tunjuk gambar bikini...inilah dia blog pandy kutty papagomo.

anon 12.26 united malay no otak,  August 4, 2011 at 12:30 PM  

anon 12.26 gmbar anak najib (NASHMAN BIN NAJIB)

dgn video rosmah mansur YG TINGGALKAN KELUARGA xmau letak link sekali ke? KAH KAH KAH KAH

Anonymous,  August 4, 2011 at 12:31 PM  

Najib, kesian ko...ramai musuh sekarang

Anonymous,  August 4, 2011 at 12:35 PM  

PRU 13 awal atau lewat, Najib tetap didesak berundur?

Melihat kepada lautan manusia pada 9 Julai 2011, ramai menjangka Perdana Menteri Najib Razak tidak berani untuk membubarkan parlimen pada tahun ini. Igauan bagaimana perhimpunan BERSIH pada 10 November 2007 mencetuskan tsunami politik pada 8 Mac 2008 masih menghantui Barisan Nasional. Seandainya PRU ke-13 diadakan pada tahun ini, Najib berkemungkinan besar mengulangi nasib mantan PM, Abdullah Ahmad Badawi.

Lebih-lebih lagi, cara dan pendekatan kerajaan Najib Razak mengendalikan perhimpunan BERSIH 2.0 telah mencungkil ketidakpuasan ramai, dari Sasterawan Negara yang menjadi ikon budaya, hinggalah bekas mufti yang berpengaruh dalam bidang agama; dari mereka yang berada di atas pagar, hinggalah pewaris tokoh UMNO sendiri - Marina Mahathir.

Mengikut perhitungan biasa, kerajaan Najib dijangka memerlukan tempoh dalam setahun untuk memperbaiki keadaaan, atau sekurang-kurangnya meredakan ketidakpuasan ini. Dengan kata lain, PRU 13 paling mungkin diadakan pada tahun 2012 selepas Jun, malah tidak mustahil diheret sehingga awal tahun 2013.

Anonymous,  August 4, 2011 at 12:35 PM  

Namun demikian, perkiraan UMNO mungkin tidak mengikut logik biasa. Semakin lama PRU ke-13 ditunda, bermakna semakin berat bebannya. Pertama, UMNO-BN tidak mempunyai alasan untuk menundakan reformasi sistem pilihan raya. Perlu diingatkan bagaimana impak "BERSIH 1.0" memuncak apabila SPR membatalkan penggunaan dakwat kekal empat hari sebelum hari pengundian PRU 12. Kerajaan Najib sama ada kehilangan undi berikutan "ketidaksempatan" melakukan reformasi sistem pilihan raya, ataupun tumbang kerana sistem pilihan raya yang bersih, adil dan bebas.

Dari segi ekonominya, semakin lama PRU 13 ditunda, maka kerajaan BN perlu bergelut dalam situasi inflasi yang semakin melonjak. Harga minyak semestinya akan meningkat, selain tarif elektrik yang telah dijanjikan akan dikaji setiap enam bulan. Keadaannya akan lebih parah dalam suasana ekonomi yang tidak menentu, malah dijangka "meleset" pada tahun 2012. Pengurangan subsidi hampir pasti berlaku. Meskipun dibuat juga peruntukan bajet (gula) untuk meraih undi, persoalan yang melantun-lantun adalah, dari mana datangnya wang itu?

Dari segi politiknya pula, seandainya PRU 13 dijalankan pada 2012 mahupun 2013, pengundi Sarawak akan tertanya-tanya, bilakah Ketua Menteri Taib Mahmud bersara? Meskipun menang dalam pertarungan sengit PRN Sarawak pada April 2011, namun BN sedar bahawa angin perubahan semakin kencang. Seandainya Taib Mahmud dikekalkan, maka ia menghulurkan senjata kepada Pakatan Rakyat untuk menyerang dirinya. Sebaliknya, jikalau Taib Mahmud digugurkan, maka pertentangan kepentingan akan berlaku, antara Taib Mahmud (gambar bawah) yang sudah 30 tahun berkuasa di bumi kenyalang, dengan kepentingan kerajaan persekutuan.

Anonymous,  August 4, 2011 at 12:36 PM  

Najib bermula dari mana Abdullah Ahmad Badawi terjatuh. Jelas, slogan 1Malaysia-nya menyasarkan pengundi yang berada di "pertengahan", yang mual dengan politik perkauman. Sementara itu, Program Transformasi Ekonomi (ETP)-nya pula menyasarkan pengundi bandar, yang menaruh harapan agar sistem dan struktur ekonomi diperbetulkan. Golongan ini tidak menunjukkan kecenderungan politik parti yang tegar, mereka dijangka kembali ke pangkuan BN seandainya kehidupan harian dan keadaan negara diperbaiki.

Akhirnya kesemua daripada mereka dihampakan. Sama ada PERKASA diwujudkan atas restu Najib (gambar kiri) kerana "politik talam dua muka", mahupun sabotaj dalaman parti - sudah tidak penting. Politik itu persepsi. Persepsi umum adalah PERKASA berjaya menggagalkan 1Malaysia dan ETP yang digagaskan Najib, dan Najib selaku seorang PM gagal mengawal keadaan sehingga PERKASA dibiarkan bermaharajarela.

Najib semakin tersepit. Bukan sahaja golongan yang berada di "tengah-tengah" ini dikecewakan, malah ikon-ikon tertentu yang berpengaruh turut mengasingkan diri dari regim ini, bahkan melontarkan kritikan terhadapnya. Ikon budaya, Sasterawan Negara A.Samad Said dalam wawancara bersama Malaysiakini terus mengecam bahawa "Najib memang kejam". Perlu diingatkan bahawa A.Samad Said (gambar bawah) disokong sekumpulan seniman apabila polis menyoal-siasat beliau di bawah Akta Hasutan.

Anonymous,  August 4, 2011 at 12:37 PM  

Baru-baru ini, bekas mufti Perlis, Mohd Asri Zainul Abidin (MAZA) dikaitkan pula dengan fahaman Wahabi, dan aktiviti terrorisme. Meskipun sesetengah pandangan beliau dianggap kritikal terhadap kerajaan, namun Dr. MAZA tidak semestinya berpihak kepada PR. Misalnya, beliau pernah dikecam keras apabila mencadangkan agar Ketua Umum PKR Anwar Ibrahim berundur. Maknanya, terdapat ruang untuk BN "engage" pemimpin yang berpengaruh seperti ini. Namun, mengaitkan MAZA dengan pengganas adalah sesuatu yang sukar dipertahankan, walaupun Utusan Malaysia, kerana MAZA pernah menulis kolum untuk akhbar tersebut.

Pendekatan Najib mengendali BERSIH 2.0 seolah-olah menggali kubur untuk dirinya. Titik pusingannya berlaku apabila Najib berdolak-dalik dalam isu "stadium", yang menyebabkan ramai beralih untuk bersimpati terhadap BERSIH 2.0. Dan apabila gas pemedih mata dilepaskan bertalu-talu ke dalam lautan manusia yang merangkumi warga emas, budak kecil... yang melangkaui batas kaum dan agama, imej Najib ranap dalam sekelip mata.

Pergelutan dalam UMNO

Kini Najib berdepan dengan tekanan dalam partinya. Dari perkiraan sesetengah pemimpin UMNO, BN tetap mampu mempertahankan kerajaan persekutuan pada PRU 13, meskipun mungkin gagal mengembalikan majoriti dua pertiga, dan beberapa kerajaan negeri, malah mungkin kehilangan Negeri Sembilan!

Apapun berlaku, senario ini tidak memihak kepada Najib. Najib tetap akan digulingkan dalam UMNO seandainya,-
Pertama, gagal mengembalikan majoriti dua pertiga dalam parlimen;
Kedua, gagal mengembalikan kuasa beberapa kerajaan negeri, misalnya Selangor.
Ketiga, gagal meraih sokongan bukan Melayu.

Dari kaca mata sesetengah pimpinan UMNO, UMNO-BN akan hilang kuasa jikalau semakin lama PRU 13 ditunda. Maka tidak mustahil seandainya Najib didesak untuk mengadakan PRU 13 pada Oktober tahun ini.

Sama ada PRU 13 diadakan pada tahun ini mahupun tahun 2012, malah 2013, Najib perlu bersedia untuk menyusuri jejak Abdullah Ahmad Badawi. Abdullah gagal apabila menghampakan pengundi yang mahu melihat perubahan yang dijanjikannya. Nasib yang sama akan menimpa Najib. Cuma, nasib Najib mungkin lebih malang daripada Abdullah, kerana beliau mempunyai kes Scorpene yang bakal berlangsung perbicaraannya di Perancis!

anon 12.35 , 1236 1237 tolong letak link gua nk baca sekali,  August 4, 2011 at 12:39 PM  

letak link gua nk nk baca skali

rakab,  August 4, 2011 at 12:44 PM  

Penyangak-penyangak pakatan cuba nak melaga-lagakan sesama penyokong Umno/BN.

Media dan pecacai pakatan tahu adalah amat sukar hendak memecahkan benteng pertahanan pro BN.

Dengan itu nama Najib dan Muhyidin dijadikan alat untuk mengelirukan pendokong-pendokong Umno/BN supaya berkelahi antara satu sama lain.

Untuk menguatkan fitnah mereka , nama Mahathir juga dilibatkan sama.

Saudara2 di nasihatkan jangan terperangkap dengan permainan jahat syaitan-syaitan tersebut.

Anonymous,  August 4, 2011 at 12:48 PM  

Seandainya BN gagal menyelesaikan konflik ini, maka angin perubahan dijangka bertiup ke Sabah, dua negeri yang melanjutkan denyutan jantung BN di Putrajaya. Perlu diambil kira juga negeri Johor, yang mana sebelum ini Menteri Besar Abdul Ghani sendiri menjangkakan angin perubahan yang lebih kencang berbanding 8 Mac 2008. MCA menyumbang tujuh daripada 26 kerusi parlimen di Johor, dan tujuh ini berpotensi jatuh ke tangan Pakatan Rakyat. Melihat kepada senario terkini, persoalan yang lebih merunsingkan Najib/BN adalah, daripada 15 kerusi parlimen yang dipegang MCA sekarang, berapa yang mampu dipertahankan?

Anonymous,  August 4, 2011 at 12:50 PM  

Gerakan jatuhkan Najib dalam Umno: PAS


PAS hari ini mendakwa wujudnya 'gerakan' dalam Umno untuk menyingkirkan Datuk Seri Najib Abdul Razak sebagai perdana menteri.

Setiausaha agung PAS Datuk Mustafa Ali berkata gerakan tersebut bagi menjatuhkan Najib sebelum pilihan raya umum ke-13 kerana presiden Umno dilihat sebagai "liabiliti kepada BN".

"Ada gerakan serius yang meminta supaya Najib daripada perdana menteri.

"Najib dan Rosmah dilihat liabiliti kepada BN kerana pada waktu ini ia memberi kesan negatif kepada pilihan umum akan datang," katanya dalam satu sidang media di Kuala Lumpur.

Beliau juga mendakwa laporan yang mengaitkan pemimpin PAS dalam pakatan sulit untuk menaikkan ahli parlimen Gua Musang, Tengku Razaleigh Hamzah sebagai ketua pembangkang yang baru - bagi menggantikan Datuk Seri Anwar Ibrahim - hanya satu usaha mengalihkan perhatian daripada gerakan dalam Umno tersebut.

http://malaysiakini.com/news/171957

Anonymous,  August 4, 2011 at 12:53 PM  

kesian pak najib....

Anonymous,  August 4, 2011 at 12:56 PM  

KUALA LUMPUR, Aug 4 — PAS claimed today of a huge uprising within Umno to oust Datuk Seri Najib Razak amid fears that the prime minister and his wife Datin Seri Rosmah Mansor would cost Barisan Nasional (BN) its hold on Putrajaya in the coming polls.

But the Islamist party claimed that Najib was fully aware of this movement and has refused to step down as he is determined to lead BN into the polls, expected to be held in coming months.

PAS secretary-general Datuk Mustafa Ali told a press conference here today that this was the reason Umno had purportedly “engineered” rumours that Pakatan Rakyat (PR) leaders have been courting Umno veteran Tengku Razaleigh Hamzah to replace Datuk Seri Anwar Ibrahim as opposition leader.

Mustafa would not say if the anti-Najib movement was led by the latter’s deputy, Tan Sri Muhyiddin Yassin, but claimed that he had received the information from reliable sources.

He added that the movement was significant, involves leaders from the upper echelons of the ruling party and would rear its head soon.

“They feel that Najib-Rosmah has become a liability to BN and they want him to step down because they fear this will affect their performance in the coming elections,” he said.

Anonymous,  August 4, 2011 at 12:57 PM  

apasal diorang balut tilam tu...tak nampak jenama tilam tu...teringin jugak nak rasa empukan tilam tu...jenama apa ya...keekeekee

Lion King,  August 4, 2011 at 1:00 PM  

Cari kenyataan TIDAK BENAR di bawah ini. Pilih A, B, C atau D?

A) Anwar Ibrahim seorang Pelupa kerana tertinggal AIR MANI di dalam dubur Saiful selepas meliwat Saiful kaum sejenis nye.

B) Anwar Ibrahim seorang Pemurah kerana sanggup pancut AIR MANI merata-rata selepas ngongkek Shamsidar Taharin bini Azmin Ali.

C) Anwar Ibrahim seorang Suami Setia pada Wan Azizah Isteri Tersayang kerana sanggup pakai kondom tidak rela pancut/berkongsi AIR MANI semasa menutoh Pelacur Cina.

D) Semua di atas TIDAK BENAR.

Anonymous,  August 4, 2011 at 1:00 PM  

Sekali lagi laungan Undur bakal kedengaran. Pertama kali ketika tahun 1998. Nah sekali lagi, laungan itu akan dilaungkan oleh para pahlawan rakyat. Percayalah, laungan Undur Najib Undur akan menjadi laungan tetap untuk setiap himpunan rakyat. Undur Najib Undur akan terus sampai ke telinga Najib dan sekaligus menjadi laungan berhantu buat Najib.

Kenapa laungan itu akan dikemundangkan? Kerana Najib dilihat terlalu jahat dan tidak cerdik dalam menangani isu Bersih. Rakyat sudah muak dengan sifat Najib yang terlalu lembik dalam menangani Perkasa yang terlalu bersifat perkauman. Sering sahaja mengugut rakyat (walaupun penakut sebenarnya). Najib terlalu lemah dan dilihat tidak mampu mentadbir Negara. Najib juga kerap mengikut keadaan semasa walaupun keadaan itu merugikan Negara. Lihat sahaja isu Tanjong Pagar, Najib dengan tenang menyerahkan Tanjong Pagar kepada Singapura. Walaupun pelbagai hujah diberi, namun Tanjong Pagar tanah kita. Tanah Malaysia! Telah dijual kepada Singapura.

Najib semakin lama semakin hilang cengkaman. Rakyat dipaksa membayar harga barang yang tinggi hanya semata – mata untuk menjana ekonomi Negara. Sedangkan Najib berbelanja dan mempunyai gaji mencecah jutaan ringgi setahun. Kenapa tidak dipotong gajinya dahulu. Kenapa tidak dipotongnya gaji pak menteri yang lain. Kenapa rakyat yang menjadi mangsa walhal pak menteri yang dilantik oleh rakyat dan bekerja untuk rakyat tidak dikenakan apa – apa tindakan. Semuanya percuma dari barang kemas hinggalah barangan makanan.

Rakyat sudah muak dengan Najib. Terima kasih Najib kerana terus membuli rakyat dan kemuncaknya apabila terkorbannya Allahyarham Baharudin ketika menyuarakan pendapat mengenai sistem pilihanraya di Malaysia. Najib bersiap – sedia dengan amarah rakyat yang semakin lama semakin menyampah dengan dia. Kalau 2007 2/3 telah musnah, jangan terkejut pada PRU-13 BN bakal hilang satu Semenanjung dan beberapa kerusi parlimen di Sarawak dan Sabah.

Ingatlah Najib, laungan Undur Najib Undur bakal menjadi laungan ngeri buat kamu dan isteri kamu. Amarah rakyat sudah semakin memuncak.

Anonymous,  August 4, 2011 at 1:04 PM  

Sebuah organisasi yang dianggotai oleh bekas ahli-ahli parlimen Umno telah menyuarakan ketidakyakinan terhadap kepimpinan Najib dan mahu beliau meletak jawatan.

Organisasi yang dimaksudkan ialah, Penawar yang diketuai oleh bekas menteri kabinet Aziz Shamsuddin yang juga bekas setiausaha politik Tun Mahathir sejak 1981 hingga 2002.

Salah seorang ahli Penawar yang tidak mahu dikenali berkata, organisasi tersebut telah mengadakan satu mesyuarat minggu lalu bahawa sudah tiba masanya Najib melepaskan jawatannya.

"Ianya terpulang kepada Najib, Jika beliau sayangkan negara dan orang-orang Melayu, beliau harus letak jawatan secepat mungkin".

"Jika dia bukan seorang yang pentingkan diri, maka dia harus letak jawatan" menurut salah seorang ahli penawar seperi dilaporkan oleh FMT.

Jelas sekali Najib bakal menerima nasib yang sama seperti yang dilalui oleh Imam Hadhari sebelum ini. Masih segar di ingatan, bagaimana Tun Mahathir sanggup keluar Umno, malah mengadakan "road show" ke seluruh negara semata-mata untuk menjatuhkan Pak Lah.

Anonymous,  August 4, 2011 at 1:05 PM  

Sudah teraang benderang lagi bersuloh, berani kerana benar, takut, pengecut, tangguh2 kerana bersalah. Inilah BABI peliwat terkutok, talibarut Yahudi zionist, yg agenda hidup untk membuat huruhara kepada agama, bangsa dan negara. Beliau sudah hidup dalam kancah terkutok terlalu lama, iaitu menyondol lobang taik, lobang najis, lobang dubor adik2 terangkat, jantan2, boypren2, isteri asmin bacul, isteri2 orang, pembancuh2 kopi, drebar2 peribadi, tukang2 urut, pelacur2 dalam dan luar negara. Berapa ramai lagikah anak2 bngsa yg terdosa harus menjadi mangsa. Kak Jijah pelakon murahan dan nurul puaka sanggup mempersundalkan diri untk mebela kote papa hebat Nurul, hanya kerana ingin hidup dalam kemewahan hasil harami wang Yahudi zionist. Selamatkanlah bumi tanah Melayu dari barua2, keparat2 dan pengkianat.

Anonymous,  August 4, 2011 at 1:06 PM  

Ini ceta lama gomo, sudah diselesaikan didalam dan diluar mahkamah.
Apa ceta najib dan rosmah, maseh berdegil untuk ditemuduga dan hadir kemahkamah. Takut kah? Takut dia dan rosmah disumbat sekali kekandang tertuduh. Lama juga IGP nak buat tangkapan keatas 2 penjenayah ni yah gomo. AG dah tak sabar sabar nak buat dakwaan....

Anonymous,  August 4, 2011 at 1:10 PM  

Kalau BN letak kayu sebagai PM pun bakal kena maki-hamun, fitnah dari puak meroyan pakatan nie...tu dah memang makanan diaorang beb...tu lah sebabnya di takdirkan diaorang x menang2..ini lah dinamakan kada dan kadar...nak tutup kelemahan diaorang, p attack PM and wife PM...dari dulu lagi, tapi paling teruk semenjak reformasi lol...hidup org maki hamun nie x tenang...jiwa gelora hahaha

Anonymous,  August 4, 2011 at 1:10 PM  

fuyooooooooo...muhyddin kena hati hati...nanti kena C4 macam mane??hehehehehe

Anonymous,  August 4, 2011 at 1:11 PM  

Khas buat penjilat2 dubor dan kote BABI, sebelum sibuk dgn demo jalanan BERSIH, tolong pi lah bersihkan kote BABI dulu. Kes liwat sudah tanguh punya tangguh sampe masuk 3tahun belum mahu di settle, alasan 1001malam otak berjambul yahudi zionist. Buat ahlul2 bahalul dari Parti Ajaran Syaitan Nirrajim, sbelum sibuk dgn demo jalanan, kan lebig afdal tolong bersihkan tandas2 dan tempat2 wudhu di surau2 dan mesjid2, lbh2 lagi di sekitar negeri kelantan, kerana orang2 PAS terkenal dgn kekotoran dan pengotor. Tak percaya pi lah surau2 di negeri PAS? Pasti meloyakan tekak. Pengoto nauzibillah.

Anonymous,  August 4, 2011 at 1:15 PM  

umnoporno memang suka mencarut! Puasa ke tidak ni?

Anonymous,  August 4, 2011 at 1:15 PM  

geng geng facebook yg dunda najib undur mesti angkara muhyddin.....celako betol....
tolak muhyddin....hidup najib

Anonymous,  August 4, 2011 at 1:19 PM  

Berani kerana benar! Takut, bacul, tangguh punya tangguh kerana bersalah. Sudah jelas terang benderang lagi bersuloh, BABI dalam ketakutan, lihat paras rupa pun sudah bole tahu. Ds Najib sudah 2 bersumpah lahanat tidak ada kena mengena dalam C4 ataupun kes Altantunya. BABI kena tak berani nak buat sumpah lahanat? Kenapa tak berani buat DNA? Kenapa tak berani nak tunjokkan jam Omegay? Kenapa kes liwat tangguh punya tangguh dgn alasan berjambul otak yahudi? Kenapa naik sawan jikalau wartawan tanya soalan? Kenapa kasi alsan yg bengap nak mampos, muka sama tetapi perut dan tetek tak sama? Hanya penjilat2 dan ahlul2 bengap nak mampos yg kecik2 sudah harus mampos, bila dah berbulu menyusahkan kepada keluarga, agama, bangsa dan negara. Semoga barua2 atok peliwat terkutok, barua yahudi zionist, pembunoh rakyat palestina yg tak berdosa di lahanat dunia dan akhirat.

BERITA TERKINI August 4, 2011 at 1:20 PM  

PAS hari ini mendakwa wujudnya 'gerakan' dalam Umno untuk menyingkirkan Datuk Seri Najib Abdul Razak sebagai perdana menteri.

Setiausaha agung PAS Datuk Mustafa Ali berkata gerakan tersebut bagi
menjatuhkan Najib sebelum pilihan raya umum ke-13 kerana presiden Umno dan isterinya, Datin Seri Rosmah Mansor dilihat sebagai "liabiliti kepada BN".

"Ada gerakan serius yang meminta supaya Najib berundur daripada (jawatan) perdana menteri.

"Najib dan Rosmah dilihat liabiliti kepada BN kerana pada waktu ini ia memberi kesan negatif kepada pilihan umum akan datang," katanya dalam satu sidang media di Kuala Lumpur.

Beliau berkata demikian ketika mengulas dakwaan wujudnya 'pertemuan sulit' antara Menter Besar Kelantan Datuk Nik Aziz Nik Mat dan ahli parlimen Gua Musang Tengku Razaleigh Hamzah untuk menggantikan Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai ketua pembangkang.

Mustafa mendakwa isu pertemuan tersebut sengaja dibangkitkan bagi mengalih isu dalaman Umno iaitu gerakan menyingkirkan Najib sebagai perdana menteri yang disifatkan setiausaha agung PAS itu sebagai "agak serius".

Mustafa bagaimanapun enggan mendedahkan identiti gerakan tersebut walaupun dipujuk pemberita berkali-kali tetapi mengesahkan wujud 'gerakan' tersebut dan ianya "agak kuat".

"Ia bukan perang psikologi, tapi ia memang betul... Tunggu satu atau dua minggu lagi akan lebih nyata (kedudukannya)," katanya.

Ditanya daripada mana gerakan tersebut, Mustafa mendakwa ia daripada kalangan pemimpin Umno sendiri.

Menjawab soalan wartawan, Mustafa berkata: (Kalau) dari (Tan Sri) Muhyiddin (Yassin), saya tak tahu.

"Pada waktu ini saya tak mahu beritahu," katanya sambil menambah bilangan pemimpin Umno yang terlibat itu "agak ramai".

Ditanya mengenai laporan sebuah portal berita yang mendakwa Penawar - sekumpulan bekas ahli parlimen Umno yang diketuai bekas menteri kabinet Tan Sri Aziz Shamsuddin - mengetuai gerakan tersebut, Mustafa berkata:

"Saya tidak tahu, saya tidak boleh mengesahkannya. Boleh jadi sama. Saya tidak mahu mengesahkannnya".

Mustafa mendakwa Najib yang juga presiden Umno menyedari kewujudan gerakan tersebut.

[Berita penuh menyusul]

http://malaysiakini.com/news/171957

rakab,  August 4, 2011 at 1:25 PM  

Anon 12:37,

Pertama:...Pandangan Wahabi itu adalah pendapat Prof.Us. Usman yang dibentangkan dalam satu mesyuarat MKN. Ia bukan pendirian kerajaan BN.

Kedua:....Pendekatan Najib dalam menangani BERSIH 2.0, mendapat sokongan daripada majoriti rakyat Malaysia walau pun dikecam oleh pakatan.....nama pun pembangkang!.

Ketiga:....Ketika berucap dihadapan kakitangan awam di Putrajaya, Najib telah menyebut tentang berhimpun di stadium.
MB Khalid telah menawarkan stadium Shah Alam.
Stadium Merdeka sudah tentu tidak sesuai kerana perarakan ke stadium akan mengganggu aktiviti harian warga kota.

Keempat:...Tidak ada berlaku sebarang pergolakan didalam Umno sekarang.Apa saja perbezaan pendapat adalah untuk menguatkan Umno/BN semata-mata.
Najib tidak akan berseorangan dalam menghadapi PRU13.

Beliau tak akan dipersalahkan, sebaliknya yang diperangi dan ditentang habis-habisan ialah Anwar ibrahim dan pakatan rakyat.

Kemungkinan N.Sembilan jatuh adalah propaganda Malaysian Insider semata-mata.

Kelima:...Najib tidak akan di gulingkan kerana pemilihan MKT Umno dijalankan secara tertib dan beradab.

Keenam:...Semakin lambat PRU13 diadakan, semakin memberikan kelebihan kepada BN kerana proses tranformasi yang dilaksanakan oleh kerajaan akan menampakkan hasil serta dapat dinikmati oleh rakyat.

Anonymous,  August 4, 2011 at 1:26 PM  

agak agak nya pak najib dijatuhkan dulu ke ataupon pak anwar dimasukkan lokap dulu......interesting

Anonymous,  August 4, 2011 at 1:27 PM  

sume bising2... mencarut... pastu nak sebut2 pasal bulan pose.. ee... x reti malu laa orang2 (konon) Islam di sini... huhu...

blogger ni dari awal2 dah kate, benar or tidak berita ni... salah ke kalo korang yang g siasat sendiri... wat kajian... pemalas betul laa korang ni... reti nak condemn orang jee...

-fd-

Anonymous,  August 4, 2011 at 1:28 PM  

Sebelum sibuk dalam urusan UMNO, kan muhasabah diri dulu lagi baik. Kalau lah ahlul2 Parti Ajaran Syaitan nirrajim dan penjilat2 dubor BABI ditakdirkan ajal pada hari ini. Jika disoal di dalam kubor siapakah saudara kamu? Apa agaknya nak dijawag sedangkan perpaduan sesama bangsa dan agama diharamkan, tetapi bangsa yg makan babi, berak tak chaybok, kote tak sunat, anti bangsa Melayu, Anti Islam, di peluk cium, sanggup golek2 di tengah jalan, disanjung tinggi, diberikan gelaran Ustaz, Ustazah, Khalifah, kan bengap nak mampos. Janganlah merelakan diri anda di lahanat kerana menyokong Parti Ajaran Syaitan nirrajim dan barua yahudi zionist, sang atok peliwat terkutok.

Anonymous,  August 4, 2011 at 1:32 PM  

Jgn2, Nurul tu anak Azmin..kahkahkah

Lion King,  August 4, 2011 at 1:32 PM  

Soalan Uji Minda anda.
AIR MANI Anwar Bin Ibrahim (suami Wan Azizah) dan AIR MANI Shamsidar Taharin (bini Azmin Ali) di jumpai merata-rata diatas tilam selepas adengan Ngentot-mengentot. Soalan nya, siapa antara mereka berdua yg pakai KONDOM. Adakah A, B atau C?

A) Shamsidar Taharin (bini Azmin Ali) pakai Kondom.

B) Anwar Bin Ibrahim (suami Wan Azizah) pakai Kondom.

C) Kedua-dua nye Shamsidar Taharin dan Anwar Bin Ibrahim pakai Kondom.

Anonymous,  August 4, 2011 at 1:33 PM  

UMNO dah goyang sekarang....harap PRU berlaku sekarang jugak..mesti ada ahli umno sabotaj.....peluang semakin cerah nampaknya

rakab,  August 4, 2011 at 1:33 PM  

APA??!! Dakwaan PAS??!!!

Sejak bila pulak PAS ada bercakap benar tentang Umno??!!!

kah!kah!kah!...propa murahan pakatan!!.

rakab,  August 4, 2011 at 1:38 PM  

Itulah , nak harapkan ahli Umno bergaduh sama sendiri baru ada peluang menang macam PRU2008.
Tak ada kekuatan sendiri.

Memalukan!!!.

Anonymous,  August 4, 2011 at 1:39 PM  

"Ia bukan perang psikologi, tapi ia memang betul... Tunggu satu atau dua minggu lagi akan lebih nyata (kedudukannya)," katanya.






tak sabar nak tunggu...muhyddin blh cepat sikit tak???????

Anonymous,  August 4, 2011 at 1:40 PM  

pstttt..Rosmah jadi liabiliti kepada UMNO sebab tu Najib akan di tentang oleh muhyidin.

rakab,  August 4, 2011 at 1:41 PM  

Anon 1:32,

Memang lawak lah!!!

kah!kah!kah!

Anonymous,  August 4, 2011 at 1:43 PM  

pstt...Muhyidin x boleh di nasi kangkan oleh Rosmah.

Anonymous,  August 4, 2011 at 1:48 PM  

yang sibuk hendak najib down kat sini sekor jer...semua komen pasal DS najib sekor jer ...jgn layan...dah trace dah ID...sekor jer yg beria2..Upahan Mat bontot yg ada anak haram utk menyalak kat sini....yg pasti Mat bontot kantoi dgn DS Najib.

rakab,  August 4, 2011 at 1:48 PM  

Sudah lah !!! ,

Kau orang nak tutup cerita Anwar dah kena pulau dengan DAP/PAS, kau buat fitnah pada Umno pulak.

Nak alih isu la tuu!.
Reveres saiko konon !!!.

Anonymous,  August 4, 2011 at 1:50 PM  

Muhyiddin’s brother also present?

Najib took over the reins in April 2009 and immediately portrayed himself as a moderate leader under his 1Malaysia concept aimed at luring back Chinese and Indian votes.

However, his all-embracing approach failed to go down well with certain quarters in Umno, with even Mahathir remarking that the party has failed to protect the Malays and this led to groups like Perkasa coming to the forefront.

On the same note, Chinese support continued to increase for the opposition as seen in several by-elections and the pressure on Najib mounted.

Prominent blogger Mohd Sayuti Omar also posted an article regarding Penawar’s call on Najib to step down.

Quoting a source, he said that among those present at the meeting were Muhyiddin’s brother, Aziz Yassin, former youth and sports minister Mokhtar Hashim and Tamrin Ghaffar, the son of former deputy premier Ghaffar Baba.



Alamakkkkkkkkkk...adik muhyddin terlibat, anak Ghaffar Baba pun terlibat.......semua orang mahathir.....Mula mula marina mahathir attack najib sudah boleh agak sebenarnya....ape mahathir nak bikin....mukhriz ke???????????

Anonymous,  August 4, 2011 at 1:54 PM  

kantoi lagi..........

Seorang lagi bekas tentera hari ini tampil mendakwa pernah terlibat menyalahguna undi pos semasa berkhidmat atas arahan pegawai atasannya.

Nasir Mohamad yang hanya memperkenalkan dirinya sebagai bekas "kerani" di kem Sandakan, Sabah berkata, kejadian itu berlaku ketika pilihan raya umum ketujuh pada tahun 1986.

"Saya bersama seorang kerani diarah buka karung undi... (kami) diarah pegawai atasan buka uncang undi dan diarahkan memangkah. Kertas undi itu lebih kurang 900 keping, termasuk tentera dan isteri mereka.

"Saya diarah bahagi dua, kawan saya, namanya Ayub Mat. Dia ambil 400 lebih, saya ambil 400 lebih (kertas undi). Saya diminta undi ikut citarasa saya," katanya dalam majlis anjuran Pemuda PAS di sebuah hotel di Ampang pagi tadi.

Kes yang hampir sama didakwa berlaku pada Oktober 2009 apabila bekas "sarjan gaji" Abu Kassim mengakui pernah memangkah BN bagi pihak tentera lain dalam dua pilihan raya umum - pemalsuan undi yang selama ini digembar-gemburkan pembangkang.

http://www.malaysiakini.com/news/171973

Anonymous,  August 4, 2011 at 1:56 PM  

Abis lah Najib. Mahathir dulu kenakan pak lah, kini tiba giliran najib. Shows that Najib is a massive liability to UMNO.

Anonymous,  August 4, 2011 at 2:00 PM  

Psstt: Sebentar tadi Tun feisal telah meyakinkan KJ papagomo penipu besar dan tindakan akan di ambil terhadap gomo.

Habislah ko GOMO, mana mau lari, langit tak selalu nyer cerah.

Anonymous,  August 4, 2011 at 2:00 PM  

Tilam cantek.. Nampak besar tapi cam ringan jer. Kesian anwar ibrahim. Semoga allah ampunkan dosa dia jika benar bersalah. Bertaubatlah kalau ia benar. Jom solat..




esar tapi cam ringan jer. Kesian anwar ibrahim. Semoga allah ampunkan dosa dia jika benar bersalah. Bertaubatlah kalau ia benar. Jom solat..

rakab,  August 4, 2011 at 2:03 PM  

Anon 1:54,

APAAA??!!! Sumber dari Malaysiakini lagi??!!.

Isk!isk~isk! ....tak sudah-sudah kau orang ni kena tipu!.

Anonymous,  August 4, 2011 at 2:05 PM  

Heheheehe..dah mula gaduh sekarang..syabasss..teruskan....


Kebebasan bersuara dalam Umno masih wujud malah segar dalam era transformasi dan model baru politik pada masa ini, kata beberapa pemimpin Umno pelbagai peringkat bagi menyangkal kenyataan bekas Menteri Penerangan Tan Sri Abdul Kadir Sheikh Fadzir kononnya Umno kini sudah tidak lagi menyediakan ruang untuk anggotanya memberi perbezaan pendapat.

Di laman sosial pula, terdapat penyokong Umno yang mencabar Abdul Kadir, yang kini bendahari Umno bahagian Kulim-Bandar Baharu, supaya keluar parti dan menegur Umno dari luar seperti yang pernah dilakukan oleh Tun Dr Mahathir Mohamad semasa Tun Abdullah Ahmad Badawi menjadi Perdana Menteri dan Presiden Umno.

Timbalan Pengerusi Tetap Umno Datuk Mohamed Aziz menolak keras pendapat Abdul Kadir itu, dengan berkata Umno tidak pernah menyekat anggotanya untuk bersuara selama ini.

"Kita bebas bercakap. Saya hormati beliau tetapi janganlah apabila kita sudah tidak berada dalam arus perdana parti, parti pula dikritik dan diburukkan. Umno yang membela bangsa dan agama selama ini, dan sedikit sebanyak membantu beliau," katanya kepada Bernama hari ini.

Mohamed, yang juga ketua Umno bahagian Sri Gading, berkata beliau sendiri adalah antara orang yang lantang bersuara dalam Umno tetapi tidak pula pernah dikenakan tindakan.

"Dalam mesyuarat Majlis Tertinggi pun ada yang sampai merah-merah muka (kerana berbeza pendapat). Adakah ini bukan satu bentuk kebebasan bersuara?" katanya.

Anggota Majlis Tertinggi Veteran Umno Datuk Mustapha Yaakub juga tidak bersetuju dengan pandangan Abdul Kadir.

"Dalam mesyuarat bahagian baru-baru ini, anggota parti membuat tuntutan-tuntutan yang radikal supaya pihak atasan boleh mengambil kira, malah dalam Veteran Umno sekalipun mereka masih bertindak membuat teguran namun kurang mendapat liputan media," katanya.

Ketua Puteri Umno Datuk Rosnah Abdul Rashid Shirlin berpendapat apa yang katakan oleh Abdul Kadir itu hanyalah pendapat peribadinya dan tidak mencerminkan keadaan sebenar yang ada sekarang.

"Saya kurang bersetuju dengan beliau. Kalau nak dikirakan, pelbagai transformasi sudah dilaksanakan dalam kerajaan dan juga politik. Lihat sahaja di mana Perdana Menteri dan Presiden Umno Datuk Seri Najib Tun Razak merombak pemilihan Umno.

"Perubahan ini meletakkan beliau sendiri boleh dicabar kedudukannya sebagai presiden dengan hanya dua pencalonan," katanya.

Anggota Parlimen Kota Belud Datuk Abdul Rahman Dahlan menggangap kenyataan Abdul Kadir adalah tuduhan melulu, tidak berasas dan memperlekehkan usaha presiden parti untuk mendemokrasikan Umno.

"Perdana Menteri faham bahawa gagasan 1Malaysia hanya boleh berjaya dengan adanya budaya keterbukaan dan mengkritik secara membina," katanya.

Abdul Rahman berkata akhbar kini juga lebih terbuka manakala blog, portal berita dan laman sosial seperti Facebook dan Twitter yang digunakan oleh jutaan rakyat Malaysia begitu bebas.

"Saya cadangkan beliau membuka blog beliau sendiri agar senang orang ramai membalas hujah-hujah beliau. Nanti bila beliau baca komen-komen dalam blog beliau, saya rasa beliau jugalah orang pertama yang akan meminta perdana menteri mengekang kebebasan bersuara di negara ini," katanya.

Anonymous,  August 4, 2011 at 2:07 PM  

Penjilat2 dubor dan kote atok tuo kutok memang tidak ada modal lain. Sekor2 ini semua terencat akal, dah tak bole berfikir secara rasional, mungkin akibat terminum air terompah jamban, singlet dan seluar nik najis ataupun sudh ke sontot dgn kote papa hebat Nurul. Itu sebab dalam videoporn sudah jelas terpampang 1000% lelaki itu adalh atok tuo kutok dgn adegan terkutok bersama pelacur jalanan. Tetapi apakah alasan berjambul otak Yahudi zionist, rupa sama tetapi tetek dan perut tak sama. Kan bengap nak mampos. Kesian penjilat2 idola mereka sudah tidak bole menangkis bukti demi bukti, tetapi alasan 1001malam atok tuo kutok tidak dapat diterima oleh kia2 yg masih bole berfikir. janganlah merelakan diri anda dilahanat kerana menyokong dan bersnegkongkol dgn atok peliwat terkutok abad ini dan barua yahudi zionist pembunoh akya palestina yg tak berdosa.

NAJIB JAHANAMKAN PROGRAM CNN August 4, 2011 at 2:10 PM  

Berikutan pendedahan oleh laman sesawang Sarawak Report yang mendakwa ketua menteri Sarawak Tan Sri Abdul Taib Mahmud membayar RM15 juta kepada sebuah firma perhubungan awam antarabangsa bagi membersihkan imejnya, badan penyiaran berita global CNBC telah menggugurkan rancangan World Business.

Memandang keseriusan soalan yang ditimbulkan minggu lalu, CNBC dengan segera menjalankan siasatan ke atas FBC dan amalan perniagaannya serta mengambil keputusan menarik terus rancangan 'World Business',” menurut laman webnya yang memetik kata naib presiden pemasaran dan komunikasi CNBC Charlotte Westgate.

CNBC adalah antara badan penyiaran berita antarabangsa yang menyiarkan program berita TV yang diterbitkan oleh FBC Media Ltd, sebuah firma perhubungan awam yang berpangkalan di Britain yang didakwa menerima bayaran jutaan ringgit daripada ahli politik BN supaya imej mereka kelihatan hebat di luar negara.

azlanMereka termasuk Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak, Tun Abdullah Badawi dan Taib Mahmud, dakwa Sarawak Report

Anonymous,  August 4, 2011 at 2:10 PM  

UMNO sekongkol dgn APCO, lagilah pembunuh umat islam di palestine. UMNO UMNO..United Malays NO Otak.

Tak tipu tak UMNO..hahaha August 4, 2011 at 2:11 PM  

hahaha...prebet UMporNO meroyan-royan nak tunjukkan keISLAMAN UMporNO.

sampai terpaksa buat propaganda berulang kali dari tahun ke tahun...

alaaahaii...kesian

hahahaha

Anonymous,  August 4, 2011 at 2:12 PM  

tak tau berapa juta dibayar utk dpt interview....malunye

Anonymous,  August 4, 2011 at 2:15 PM  

Andaikata BABI menjadi PM, habislah pekerja2 pejabat dara dan teruna di Putrajaya menjadi santapan nafsu serakah membabi atok terkutok. Habislah dubor2 dara dan teruna di sontot sampe koyak rabax dikerjakan, Sperti petikan pengakuan Sukma, adik terangkat BABI, bahawa dubor beliau sampe koyak rabax, dan harus menjalani operasi bagi menjahit balik supaya menjadi dara semula, supaya abang terangkat tetap selera, itu sebab sering abang terangkat pulang alik ke Jakarta kerana ada sentuhan dan feeling yg tak dapat dipisahkan. Selamatkanlah pekerja2 pejabat di putrajaya dari di sonton sampe blendir andaikata BABI menjadi PM. Selamatkanlah anak2 bngsa dari peliwat2, gays2 terkutok di dalam negeri. Smoga species2 terkutok dilahanat dunia dana akhirat.

Anonymous,  August 4, 2011 at 2:15 PM  

apsal bengap sangat diorg ni, suke2 hati nak laga2kan PM dgn TPM, kot ye pun dendam pasal PM bnyk menang dlm PRK jgn la sampai fitnah, kalau dah Dr.M sokong TPM masakan anak dia Mukhriz berada dlm team menteri DS Najib nampak sgt korg menipu dlm bulan puasa ni. team PM bukan calang2 dan dibarisi ramai dr team wawasan yg pernah diterajui Anuwar sendiri, team inilah yg bnyk menyingkirkan veteran Umno termasuk Aziz ni, kalau nak diikutkan pewaris DS Najib dr hiraki team ini ia jatuh kpd DS Zahid Hamidi yg mewarisi jwatn menteri pertahanan.

Anonymous,  August 4, 2011 at 2:20 PM  

Jikalau BABI walaupun dalam bulan puasa masih ketagihan stor kunyit, saya rasa pasti penjilat2 dan penyokong kuat beliau seperti budak2 sekor dalam blog ini, pasti sanngup menyerahkan dubor dan tonggeng buat atok terkutok. Betul tak penjilat2 BABI dan sekor2 penyokong babi dalam blog ini? Harus berani mah!! Itu dubor buat loe punya idola mah!! nanti dia bole sontot sampe blendir mahh...auuuwww!

Tak tipu tak UMNO..hahaha August 4, 2011 at 2:20 PM  

hahaha...takan tak nampak kenapa nak melaga-lagakan.

tamak kuasa, nak kekalkan pengaruh dan duit, adalah budaya UMporNO...hahaha

Anonymous,  August 4, 2011 at 2:23 PM  

kesian najib, kena bayar baru dpt interview...

Anonymous,  August 4, 2011 at 2:26 PM  

amanu...terdiri dari huruf2 alif mim nun wau...banyak terdapat dalam Al-Quran...yg membawa maksud IMAN...alif mim nun wau ...di dalam tulisan jawi...jugak disebut UMNO...

Anonymous,  August 4, 2011 at 2:32 PM  

boring~ =="

Anonymous,  August 4, 2011 at 2:42 PM  

Papa Gomo akan jadi kayu & bara yg membakar tubuh badan pemimpin2 umno dalam neraka kelak. Orang yg memfitnah tidak berpuasa...kalau tiap2 hari memfitnah maka tiap2 hari tak puasa...Papa Gomo tak mau siasat ke berapa kali Najib dah main Rosmah sebelum rampas bini orang?

Anonymous,  August 4, 2011 at 2:49 PM  

semakin dekat PRU, semakin banyak skandal BN muncul...takkan puak pakatan tak ade skandal...blogger BN kene usaha lagi....kene cari topik baru mcm puak pakatan..

Anonymous,  August 4, 2011 at 2:51 PM  

Sebenarnya cipai2 PR nak spin tajuk..x tahan Mat jubo taik buat hal lg...eloklah bergetah adik beradik seibu 2 bapak dlm satu suami...pewaris DAJAL...
PR dah dihujung tanduk semua PRK BN menang dan x berasas kalau najib x dpt memimpin..Kekuatan Najib dan BN terserlah. PR ibarat hanjing menyalak bukit.
Kini gomo keluar pulak isu anak buloh betong...bertambah nazak lak Mat jubor Taik merangkap bapak Dajal seMElaysia.PKR teramat terdesak..Mat jubor taik di tikam dari belakang oleh PAS dan direstui DAPig.Kalau lah dah bertompok air buat anak atas tilam.Tumpuk2 mcm taik unta. Kah!kah!kah!

Di nasihatkan semua jgn terpengaruh dgn sekor komen penipu ala2 bagus mcm surat khabar. Pengkomennya ada sekor jer...diimport khas dari blogger hangit pembangkang.

Dia sedang mengatur strategi melaga-lagakan UMNO.Dia ni x kisah kalau kena saman ke sbb semuanya ditanggung Mat jubor taik dan Dana Yahudi..Sentimen laga2 standard dlm politik disaat2 ahkir bila tiada jln keluar.

Semua ini agenda Mat jubor taik.

Anonymous,  August 4, 2011 at 3:04 PM  

http://videoandpic.blogspot.com/2008/09/najibs-son.html


jeoles betol i....i pon mau mvm tuhhhhhhhh..hehehehehee

rakab,  August 4, 2011 at 3:07 PM  

Pakatan penyangak semakin parah.
Anwar hampir digulingkan oleh sekutu sendiri.

Tapi kenapa nak cari pemimpin Umno sebagai ganti??.

Anonymous,  August 4, 2011 at 3:09 PM  

Pak Sheikh Anwar Ibrahim kalu nak pancut, tak kira bila. Meh baca ni:

AIDCNews – 24/01/11 – Bekas Imam Besar Masjid Negara, Ustaz Taib Azamuddin Mohd Taib terkejut dengan pendedahan bekas mangsa liwat, Hairani Hj Nahfis yang juga bekas penulis pidato Anwar yang mendapat bayaran RM14,000 sebulan itu menceritakan bahawa dalam bulan Ramadhan pun Anwar masih ketagih untuk melakukan aktiviti homoseksual.

Hairani : Ada kadang kala bulan puasa siangnya puasa, malamnya terawih saya balik terawih, malam kan, dia (Anwar) telefon jugak suruh saya datang,(ke rumah Anwar di Bukit Damansara) kita dah terawih kita puasa.

Taib : Allah. Hah..ha..

Hairani : ..dah bersihkan diri, kemudian dah.., malam cuba tambahkan ibadat lagi, terawih.., balik dia ajak lagi, kan. Saya tau kalau tiba rumah dia tu, mesti akan jadi benda tu (liwat)..

Taib : Hem..hem..

Hairani : ..ni kita bulan puasa kan, jadi, saya bagi macam-macam alasan lagilah. Saya kata mak saya ada kat rumah lah, mak saya tak sihat, saya nak jaga. Sampai dia feduplah. Itulah keadaannya kan,.. beberapa insiden yang berlaku antara saya dengan dia.

Taib : Jadi berapa kali yang..?

Hairani : Lebih daripada tiga kali..

Taib : Lebih daripada tiga kali..?

Hairani : Saya tak dapat menolaknyalah, tiap-tiap kali memang saya tak rela, saya tak pernah keluarkan air mani saya. Tak pernah naik pun, apa namanya ni..

http://www.anwaraidc.com/?p=5002

rakab,  August 4, 2011 at 3:10 PM  

Sebab mereka tahu hanya pemimpin Umno saja yang berpengalaman dan punya kebijaksanaan dalam mentadbir masyarakat majmuk dlaysia.i Ma

Anonymous,  August 4, 2011 at 3:16 PM  

Tulisan anon anon kat sini sia sia belaka tak ada membawa manafaat kepada pembacanya melainkan menimbulkan rasa kebencian yang meluat kepada PM, Rosmah, IGP, KDN, SPR, JPN, AG, SPRM , kerajaan dan parti umno.

Sudah lah melayu melayu kat sini. Perjuangan kamu membawa kebinasan kepada bangsa melayu sendiri. Kalau tidak ada pembersihan parti umno selepas raya ni jangan harap melayu terus berkuasa.

Anonymous,  August 4, 2011 at 3:19 PM  

Hello.. bagi aku, lebih baik lagi pemimpin2 Umno yg pernah buat salah dan dosa di belakang manusia, diharap semoga mereka bertaubat, berbanding pemimpin2 pukitan yang terang2 buat dosa tapi tetap x nak taubat.
Pemimpin2 Umno buat dosa x menunjuk2 tetapi pemimpin2 pukitan buat dosa lg nak tunjuk2. Beraninya dorang mentang2 ada pemegang kunci syurga N.ajis.
Pemimpin Umno buat dosa tapi tetap ada jasa pada rakyat, pemimpin pukitan buat dosa tapi tetap nak hancurkan negara tempat rakyat marhaen cari makan.

Semoga orang2 yg pernah buat dosa termasuk diri aku ni bertaubat.

rakab,  August 4, 2011 at 3:20 PM  

Malulah penyangak pakatan!!.

Tolak Anwar , lepas tu nak ambil Ku Li, seorang pemimpin umno.

Sebenarnya mereka mengakui pemimpin Umno lah yang paling layak menjadi ketua dan perdana menteri.

Anwar tak layak, Hadi tak ;layak Lim kit Siang pun tak layak.


Najib lah yang terbaik pada masa ini.

Anonymous,  August 4, 2011 at 3:27 PM  

anon 3:16

kompom bahlul PKR...nak spin...auta dai punya kaki...lu punya tulis pun budak boleh tahu penjilat Mat bontot taik...

Anonymous,  August 4, 2011 at 3:28 PM  

terbaik di bulan puasa, semoga dilimpah kurnia neraka jahannam, amin.

Anonymous,  August 4, 2011 at 3:28 PM  

Anon 3:16, ko macam kecewa je.

Demo korang dah buat.
Fitnah & Bohong pun korang dah buat.
Memburuk negara sendiri pun korang dah buat.
Doa pecah perut, Sembahyang hajat pun korang dah buat.

Cer cite sikit. apasal ko kecewa. kesian dgn ko.

Anonymous,  August 4, 2011 at 3:34 PM  

Seronot nye 2 ekor jalang pakai bikini... Ni lah rupa keturunan darah daging pemimpin PR. Anugerah tuhan.Apa pun PKR bersama PAS...masyuuuk syurga.

Anonymous,  August 4, 2011 at 3:39 PM  

Tak tipu tak UMNO
menyelit menyindir macam kau tu bagus sangat hahahaha...
tiap2 isu mesti ko ada hahahaha...
nampak sangat ko ni takde keje hahahaha....

pssst... kat rumah ko ada cermin tak? hahahaha.... kalau takde suruh
bapak hamPAS ko belikan cermin diri sendiri hahahaha...

Anonymous,  August 4, 2011 at 3:39 PM  

anon 3:28pm

ko sapa nak kurnia org neraka jahanam..konon ayat mcm ko islamik sgt..kerat jari aku..ko lah muka yg masuk neraka jahanam...meng amin kan org masuk neraka..sial punya org.

PAPA GOMO August 4, 2011 at 3:44 PM  

NAJIB DAN HISHAMUDDIN PERLU OUT.

Anonymous,  August 4, 2011 at 3:49 PM  

3:44
Nak spin gomo plak....komen used ID gomo ...hehehehe...mana gambar gomo hisap curut....standard kaki fitnah n DAJAL...poooooorah

Anonymous,  August 4, 2011 at 3:49 PM  

Apa agaknya alasan berjambul dari akal yahudi zionist yg akan diberikan oleh atok terkutok mengenai air kote beliau berdas das bercampur dgn air lendir Syamsidar isteri Assmin bacul? Mungkin alasan :
1) Itu memang air kote saya, tetapi ini semua konspirasi Ds Najib, air kote saya di perah macam memerah pake sponge blob...kahh...kahh..kahh
2) Sbenarnya saya tak rela air kote saya terpancut tetapi konspirasi UMNO memaksa saya memancut di atas tilam itu, lepas itu mereka mengambil air lendir syamsidar lalu sapu di ats tilam itu, sperti sapu kaya di atas roti...kahh...kahh.kahh
Inilah otak berjambul species bernama BABI terkutok

Anonymous,  August 4, 2011 at 3:51 PM  

SABAR JE LA GOMO BILA ORANG KUTUK KITA, BERTAMBAH LA PAHALA KITA DIBULAN MULIA INI.DIAORANG KUTUK DAN MENGHINA GOMO TAPI DIAORANG JUGA YANG BACA DAN KOMEN.................TUN FAISAL PUN SATU MINTA MAAFLAH HENDAKNYA .......... ingatkan bulan puasa ni tak nak tulis apa2 tapi tangan ni berjalan cos geram dengan puak2 pr ni ..................... SORRY GOMO DAN SEMUA MAAF DAN SELAMAT HARI RAYA

Anonymous,  August 4, 2011 at 3:53 PM  

AHLI UMNO PUKIMAK ANJING...HEHEHEHE NASIB BAIK SAYA BUKAN MUSLIM

rakab,  August 4, 2011 at 3:54 PM  

Puaka mana lah yang menyamar jadi papa gomo ni?.

Kalau betul papa gomo tak apalah sebab dia memang puaka.

keh!keh!keh!.......sorry,sorry ,,bro..
....just kidding.

http://tunfaisal.blogspot.com/2011/07/papagomo-yang-lupa-daratan.html August 4, 2011 at 4:00 PM  

LOL ade jugak back up papagomo padehal papagomo dok mencarut dalam blog die ni.

papagomo ni dah didedahkan dah taraf die sebenarnye.

blaja x habis tpaksa meniaga brg tiruan

http://tunfaisal.blogspot.com/2011/07/papagomo-yang-lupa-daratan.html

Anonymous,  August 4, 2011 at 4:09 PM  

PapaPORNO nie apa kes plak? Amek DNA anwar tembak kat tilam die.. Katanya al-juburi plak... hahahahahah... Bodoh pnyer statement... Waraslah sket.. DNA , video senang dimanipulasi tp Papogomo amek kenyataan Utusan Meloya, Berita Hairan.. Kite skrg x makan dah dengan akhbar fitnah tue.. PapaPORNO tuih..

Anonymous,  August 4, 2011 at 4:23 PM  

Anonymous said...
AHLI UMNO PUKIMAK ANJING...HEHEHEHE NASIB BAIK SAYA BUKAN MUSLIM

August 4, 2011 3:53 PM

rakab said...
Puaka mana lah yang menyamar jadi papa gomo ni?.

Kalau betul papa gomo tak apalah sebab dia memang puaka.

keh!keh!keh!.......sorry,sorry ,,bro..
....just kidding.

August 4, 2011 3:54 PM



Anonymous said...
PapaPORNO nie apa kes plak? Amek DNA anwar tembak kat tilam die.. Katanya al-juburi plak... hahahahahah... Bodoh pnyer statement... Waraslah sket.. DNA , video senang dimanipulasi tp Papogomo amek kenyataan Utusan Meloya, Berita Hairan.. Kite skrg x makan dah dengan akhbar fitnah tue.. PapaPORNO tuih..

August 4, 2011 4:09 PM

mujur kamu penganut pasyatonirajim dan pukiar

Anonymous,  August 4, 2011 at 4:43 PM  

Malunya aku...

Malunya aku...

Malunya aku...

boss aku dipanggil BABI kat indonesia,
aku ulangi BABI,BABI.....tak de nama lain orang indon ni nak guna....sial la

BABI = Bapak Anwar Bin Ibrahim

Tak tipu tak UMNO..hahaha August 4, 2011 at 4:48 PM  

ada prebet UMporNO tak kenal yang mana satu sindiran yang mana satu kenyataan.

kesian...dah claim ketuanan melayu masih lagi tak pandai.

hahaha

jangan marah sangat prebet UMporNO...bulan Ramadhan ni.

Tak tipu tak UMNO..hahaha August 4, 2011 at 5:00 PM  

Seorang lagi bekas tentera hari ini tampil mendakwa pernah terlibat menyalah guna undi pos semasa berkhidmat atas arahan pegawai atasannya.

Nasir Mohamad yang hanya memperkenalkan dirinya sebagai bekas "kerani" di kem Sandakan, Sabah berkata, kejadian itu berlaku ketika pilihan raya umum ketujuh pada tahun 1986.

"Saya bersama seorang kerani diarah buka karung undi... (kami) diarah pegawai atasan buka uncang undi dan diarahkan memangkah


punya laaaa meroyan prebet UMporNO nak buktikan UMNO ITU ISLAM...ada lagi berita lain yang keluar...hahaha

bagus la tak macam blogger UMporNO bertahun-tahun main benda yang sama sampai lebam...hua hua hua

SAMADLELONG August 4, 2011 at 5:21 PM  

APABILA ANDA MEMBACA KOMEN2 DI SINI ANDA AKAN NAMPAK MANA2 KOMEN YANG LEBIH MEMBERI FAKTA ATAU HANYA REKAAN SEMATA2 TANPA FAKTA. LU FIKIR LAH SENDIRI WAHAI MANUSIA YANG DIBERI ALLAH OTAK UNTUK BERFIKIR YANG MANA BAIK DAN YANG MANA BURUK.

Anonymous,  August 4, 2011 at 5:24 PM  

Pikir lah wahai tuan2/puan2, bler anda nampak sesuatu berita yang dikeluarkan oleh orang munafik, selidiklah dengan adilnya... mempercayai fitnah itu adalah sesuatu dosa yang besar... Ingat tue PAPAGOMO.. your story, x de fakta langsung, penuh dengan fitnah.

Anonymous,  August 4, 2011 at 5:43 PM  

Khas buat penjilat2 dubor dan kote atok tuo kutok bernama BABI. Sebelum sibuk dgn agenda terkutok, fitnah dan demo jalanan. Pi lah bersihkan kote BABI dulu. Kes liwat dah tertangguh tangguh dah sampe 3 tahun tak settle2. Kalau ada telur suroh lah BABI sumpah laknat? Suroh BABI serahkan DNA untk buat bandingan dgn DNA Afifa dan air kote yg berada dalam dubor Saiful. Tunjjokan kepada umom jam Omegay. Kalau benda kecil itu pun tak sangup, lebih baik kembirikan kote anda dan kasi anjing makan, Itu lah yg terbaik buat penjilat2 dan penonggeng kote atok tuo kutok bernama BABI, barua Yahudi zionist.

Tak tipu tak UMNO..hahaha August 4, 2011 at 5:49 PM  

inilah dia pejuang tulin UMNO ITU ISLAM dan ketuanan melayu tahap 1 anon 5:43...hahaha

mungkin dia dah ngidam nasi kangkang rosmah

hahaha

Anonymous,  August 4, 2011 at 5:52 PM  

GOMO penyebar fitnah... Web porno... tak boleh percaya... cukup-cukuplah...

Anonymous,  August 4, 2011 at 5:54 PM  

FIKIRLAH WAHAI TUAN2 DAN PUAN2 YNG BIJAK!!!

PAPA GOMO YOUR STORY PENUH DENGAN FAKTA..TQ DULU KITA ORANG SUKA PR TAPI BERKAT INFO PAPA GOMO KAMI TAK MAU LAGI UNDI PR KERANA......

RAMAI PENDATANG HARAM JADI PEMIMPIM KHUSUSNYA DALAM PARTI PGAYR.

SELAIN ITU BANYAK BERITA FITNAH YNG SUKA PEMBANGKANG SEBARKAN ..ANUAR KENA RACUN,ANUAR KENA INJECT HIV,ANUAR LARI KEKEDUTAAN TURKI NAK KENA BUNUHLAH .TUDUH RAIS YATIM MEROGOL TANPA BUKTI,MEMANIPULASI BERITA PALSU DGN MENJADIKAN SEOLAH2 BENAR2 BERLAKU SEPERTI KES KEMATIAN ALTANTUYA DAN BANYAK LAGI BERITA2 YG TAK MASUK AKAL YNG DI BAWA OLEH
PUAK2 YNG MENGAKU ADIL BIJAKSANA LAGI SUCI DAN MAKSUM.

psttt/// klu papagomo tak ulas berita finah2 diatas dengan fakta
munkin kami mengundi PR lagi..
Bravooo PAPAGOMO.

KUNING KUNING NAJIB PENING = http://www.youtube.com/watch?v=fTmJzVY-pYQ August 4, 2011 at 5:56 PM  

blog ni xde etika muslim pon tayang2 video lucah dan gmbar x senonoh.


blog ni xde etika muslim pon tayang2 video lucah dan gmbar x senonoh.



blog ni xde etika muslim pon tayang2 video lucah dan gmbar x senonoh.



blog ni xde etika muslim pon tayang2 video lucah dan gmbar x senonoh.



blog ni xde etika muslim pon tayang2 video lucah dan gmbar x senonoh.



blog ni xde etika muslim pon tayang2 video lucah dan gmbar x senonoh.



blog ni xde etika muslim pon tayang2 video lucah dan gmbar x senonoh.

Anonymous,  August 4, 2011 at 5:59 PM  

anon 5.54 tu gomo kah kah kah

Anonymous,  August 4, 2011 at 6:14 PM  

ANON 6;04PM

Standard la Tun faisal bila kena tegur melenting KAHKAHKAH..
Spesis nie pun tak lama dalam exco pemuda...
Aikkk.. sejak bila korang boleh PERCAYA cerita2 dari UMNO kih3..

selamat berbuka!

psssttt/// Congrat papagomo!

Anonymous,  August 4, 2011 at 6:24 PM  

anon 5;59

Pergh ko ada tropong kasyaf ke???

hahaha aku bukan papagomo la bedul
tp aku selalu ikut blog dia mcm ko orng juga.

Psttt/// stop dulu nak cari ayam panggang .SELAMAT BERBUKA KEPADA SEMUA MUSLIMIN DAN MUSLIMAT.

respon kepada email 1malaysia najib yg bernilai 50 juta? xdek rakyat malaysia nk support ke?? suatu projek yg merugikan?? = http://www.themalaysianinsider.com/malaysia/article/slow-response-to-1-malaysia-email-beta-signup/ August 4, 2011 at 6:29 PM  

email 1 Malaysia yg diumumkan najib gagal dapat sambutan rakyat malaysia!

projek gagal 50 juta ringgit. katanya x pakai duit rakyat tp secar logik nya ade ke company nk buang 50 juta buat projek email yg confirm2 org akan pilih emai yg sedia ada percuma mcm YM ngn GMAIL?

Anonymous,  August 4, 2011 at 6:40 PM  

hahahahaha fuckatan tgh hotttttt gitu....hahahahaa

Anonymous,  August 4, 2011 at 7:00 PM  

abis2 ...abis lah aku...mcm mana dia tahu anak buloh betong aku..lepas bontot, china doll...lepas china doll,anak buloh betong...mana aku nak sorok muka nih...harap2 jijah tolong spin tu anak tiri aku...

Anonymous,  August 4, 2011 at 7:13 PM  

anuWAR aL juburi,
mat SABU kaki PUKI..
pencacai PR??
PEGI MATI!!!

1Melayu,  August 4, 2011 at 7:14 PM  

Mat Sembab mesti dipecat.....kalau tidak susah Mat Momggol.

Anonymous,  August 4, 2011 at 7:19 PM  

haha.....gomo ramai penjilat jubo anu.kat blog hanggg...tu tak termasok yang dok baca kumen hang.. tapi tak ada point nak tulis....dah kena sebijik kat kepala depa..sokonglah.pr... sama sokong iblis.... muga pengikut pr sama2 masok sorga kata wali seliparr poknikkkk...hidup najib...hidup gomo ..hidup umnooo....huhuhu......

Tak tipu tak UMNO..hahaha August 4, 2011 at 7:26 PM  

jangan la perasan prebet UMporNO...bukan ke prebet2 UMporNO yang terjilat-jilat lendir RAKYAT seperti tun faisal kata...hahaha

bangkai mana prebet nak tutup lagi

sian kat prebet UMporNO semakin meroyan kena asak

hahaha

Filem bertemakan 1Malaysia Najib ada panggang babi..cissss...apa nak jadi dgn 1Malaysia haranjadah ni!,  August 4, 2011 at 8:03 PM  

NASI LEMAK 2.0, sebuah filem yang katanya berkonsep 1Malaysia. gua tertanya2 apa rasionalnya majlis pelancaran dengan seekor babi panggang jika betul filemnya berkonsepkan 1Malaysia. adakah 1 ekor babi merupakan signifikan kepada 1Malaysia??

Anonymous,  August 4, 2011 at 8:56 PM  

UMNO TAK TIPU...TAPI PR YG KENA TIPU...KAH!KAH!KAH!KAH.
SIAN CIPAI2 PR..KENA TIPU DGN KAKI BONTOT.

Anonymous,  August 4, 2011 at 9:02 PM  

kerana 2 ekor betina sundal x sedar diri ni,al-jubori makin nak terkubor..cipai2 PKR kepanasan mcm cacing kepanasan.Last sekali jadi Mat Pagar..bukan atas pagar hehehehehe.

TUMPUK-TUMPUK atas tilam macam taik unta..hehehehehehe.

Anonymous,  August 4, 2011 at 9:09 PM  

Malaysia
Jakarta paper claims PM’s future in-law has ties to Russian mafia
04, 2011KUALA LUMPUR, Aug 4 — Indonesia’s top newspaper alleged today that the Kazakh mother of Datuk Seri Najib Razak’s and Datin Seri Rosmah Mansor’s future son-in-law is linked to the Russian mafia.

Kompas, the most widely-read newspaper in Indonesia, published a column today that also questioned whether the controversies surrounding Rosmah would lead to “change and democratisation in Malaysia.”

The newspaper did not substantiate its claims, but the column today was published amid a tussle between Najib and Datuk Seri Anwar Ibrahim for influence in Indonesia following the Bersih rally last month.

Umno had despatched its secretary-general Datuk Seri Tengku Adnan Mansor to Jakarta last month to explain Putrajaya’s crackdown on Bersih activists after Indonesian media criticised Malaysia.

Last week, Anwar also made a trip to Jakarta.

In the column, the newspaper described Rosmah’s ties with soon-to-be in-law Maira Nazarbayev as close although it provided no evidence to back its claims.

“Maira Nazarbayev, who lives a lifestyle ala Imelda Marcos supposedly has links to the Russian mafia,” the paper said.

Maira is the former wife of Kazakhstan President Nursultan Abishuly Nazarbayev’s brother Bolat Nazarbayev.

Nooryana Najwa, the 22-year-old daughter of Rosmah (picture)and Najib, was recently betrothed to Maira’s son, Daniyar, who was her college sweetheart.

According to claims on the Internet, Maira has had several run-ins with the law in Kazakhstan.

The Kompas article today also highlighted recent allegations that Rosmah had purchased a multimillion ringgit diamond ring from world-renowned jeweller Jacob & Co, whose founder, Jacob Arabo, has also tangled with the law in the US for money laundering activities.

“Will this USD$24 million (RM71.15 million) ring open the doors to change and democratisation in Malaysia? Only Malaysians can decide,” Kompas said.

Last week, Rosmah denied that she bought the RM24 million Jacob & Co diamond ring but her public denial has thrown a spotlight on the jeweller’s alleged money-laundering activities.

Questions have now arisen as to whether the name of the wife of Najib had been used without her knowledge by criminal elements as part of illegal activities.

Anonymous,  August 4, 2011 at 9:14 PM  

anon2 pro Al-Jubori cuba spin tajuk lain...hehehehehehe.Tajuk 2 betina sundal ni betul2 membuat cipai2 al-jubori kepanasan..email 50 juta lah..prebet UMNO lah..RTM malu kan Najib lah...wakawakawaka..sampai UMNO pun ada pangkat prebet...ingat askar or polis ka? wakawakawaka.

x yah spin lah. balik2 citer basi..citer fitnah,boring. F.Y.I,citer 2 ekor sundal ni panasssssss...cayalah lu gomo..terbaeeeeek.

Anonymous,  August 4, 2011 at 9:30 PM  

Saat kematian tuan dan puan anon anon kat sini dah dekat kehkehkeh, bodek lah kamu puas puas sebelum mereka mengembuskan nafas terakhir mereka.

Anti BABI sundal,  August 4, 2011 at 9:39 PM  

Babi menutuh babi keluar anak haram. Dalam kubur babi-babi ni siap la kena kalau tak bertaubat nasuha. Nauzubillah

Anonymous,  August 4, 2011 at 9:46 PM  

nasihat aku untuk mengelak kemaluan besar.x yah gaduh2.eloklah Al-jubori bermadu dgn azmin ali..hehehehehehe..keluarga69.

Anonymous,  August 4, 2011 at 9:51 PM  

anon 9:09pm
yg tu paper org putih ke paper indon..sini Malaysia lah bahlul.

Anonymous,  August 4, 2011 at 9:53 PM  

Kotnya Azmin Ali bekas Pemaustautin Tepap Kod 71 ni macam perangai satu mangkuk yang suka tengok bini dia main dengan orang yang dedah dalam Malay Mail tu. Penyakit suka tengok bini main dengan orang lain ni apa nama lupak lak dah. Aljuburi gak yang sodap tapi mis que sampai terkeluar Afifa (bukan FIFA Sepp Blatter lah) kah kah kah

KAH KAH KAH ANON 9.19 KAU NK KITORANG SEMBANG TOPIK HOT KE??? KAU GOOGLE GMBAR ANAK NAJIB YG BERNAMA NASHMAN , GMBAR ANAK NAZRI AZIZ, VIDEO ROSMAH PUNYA KISAH LAMA PASAL KELUARGA DIE HAHA NK SGT POLITIK KOTOR August 4, 2011 at 9:54 PM  

LOL anon 9.11 kau x bukak link yg org letak kau x baca memang lah kau x maju tersekat minda melayu x habis blaja macam gomo.

suruh gomo dedahkan pasal nashman anak najib pulak kah3.

ade gomo berani??

Imam Muda,  August 4, 2011 at 10:05 PM  

Demi kuasa dan wang ringgit seorang yang bernama suami rela melacurkan isterinya sementelah menjaga anak yang dilahirkan dari aktiviti pelacuran itu. Betapa maha berdosanya manusia-manusia ini kepada Allah SWT tetapi mulia pada pembela-pembela mereka yang sesetengahnya tetap berkeliaran di sini mengagungkan para pendosa besar ini yang sepatutnya telah lama direjam dengan batu sehingga hilang nyawa.

Anonymous,  August 4, 2011 at 10:14 PM  

Cerita di atas tu memang betul. Dengarlah wahai generasi-generasi baru bahawa peristiwa itu adalah benar, kalau tak percaya tanya Datuk Nala dan Umi Halfida.

warga sebelum merdeka

Anonymous,  August 4, 2011 at 10:15 PM  

Yang mana menantu, yang mana mertua yang mana biras dan besan? Asalkan dapat wang dan punai puas makan apa yang dihiraukan? Keluarga anam puloh sembilan la la la la la. Keluarga 69 la la la la... lagu keluarga 69

Reporter:..Mampos Omar,  August 4, 2011 at 10:16 PM  

Berita tergempar !!!,

Anwar akan mencuba nasib bertanding untuk jawatan penghulu banduan-banduan di penjara Sg.Buluh.

Menurut sumber yang telah di'spin' oleh portal Malaysia Ini Jam , setelah gagal menjadi perdana menteri Malaysia , beliau sebenarnya berhasrat pula hendak bertanding jawatan presiden Republik Indonesia.

Malangnya niat beliau itu telah ditentang habis-habisan sehingga darah terakhir oleh PATI-PATI yang bekerja di Malaysia.

Untuk jawatan penghulu banduan , Anwar dijangka akan dicalonkan oleh dua orang selebriti iaitu Kopral Singh Wilcha dan Hj.Yahudi.

Oleh kerana berita ini diperolehi dari portal Malaysia Ini Jam , maka ianya memang tidak boleh dipercayai.......Sekian.

Anonymous,  August 4, 2011 at 10:19 PM  

anon 9;09

Mana satu ar..kejap rm24juta .sekejap usd24 juta..RPK spin usd24(rm71.15mill)

Cincin termahal dalam dunia pun baru
rm70mill masih dalam simpanan jacob&co .FITNAH..FITNAH


PUAK2 KORANG NIE KLU BOLEH KEGANASAN DI NORWAY TEMPOH HARI PUN
NAK DISPIN ADA KAITAN DENGAN UMNO/NAJIB...

Terbaru serbuan JAIS di DUMC(GEREJA
METHODIST DAMANSARA UTAMA)semalam oleh exco ugama n.selangor Hasan Ali berkaitan isu murtad pun ada pencacai bangang yng kaitkn dng PM Najib.

MEMNG TAHAP GILER BABI PENYOKONG PR...

Anonymous,  August 4, 2011 at 10:29 PM  

isu murtad memang lah boleh di kaitkan dgn najib...ko ni buat buat tak tahu jer yerr...buat muka seposen poker face yerrr.....kih kih kih...kan ke najib tu Bapak Vatican Malaysia..ishhhh!!! sajer jer buat buat x tahu.

Editor Malaysiabikini.com,  August 4, 2011 at 10:30 PM  

Apa lagi kita nak menfuuu lagi ni ek. Sehingga jam 22.30 pm semua asek kantoi sajer. Cissss marapunden wa parang skeper betol!

WWW.MALAYSIAKINI.COM portal rasmi dan profesional VERSUS papagomo blog porno penyebar video lucah dan gmbar haram kepada rakyat August 4, 2011 at 10:36 PM  

blog ni xdek etika muslim menyebar bahan2 lucah dan haram.

blog ni xdek etika muslim menyebar bahan2 lucah dan haram.

blog ni xdek etika muslim menyebar bahan2 lucah dan haram.

blog ni xdek etika muslim menyebar bahan2 lucah dan haram.

blog ni xdek etika muslim menyebar bahan2 lucah dan haram.

Editor HARAMJADAHKAHDAILY,  August 4, 2011 at 10:37 PM  

Anon 10.29 pm Wow kamu ni ada bakat sorang jernalis lah. Sempui punya goreng. Ada kerja kosong di meja sidang redaksi kami ni nak tak? gaji RM10 ribu sebulan NED bayar gaji masuk akaun Bank of America. Acam okeh?

Anonymous,  August 4, 2011 at 10:38 PM  

anon 10:29
ni apa kena mengena murtad lah, Vatican lah dgn gambar 2 ekor anak sundal kepada pemimpin PKR haram jadah..jauh lari tajuk nak spin.
ko ni bahlul ker?
Balik2 citer basi yg sekor pun rakyat Malaysia x kan percaya...jumud..jumud..
ni lah cipai2 bahlul kaki jilat bontot Mat kaki bontot lubang taik.

http://tunfaisal.blogspot.com/2011/07/papagomo-yang-lupa-daratan.html August 4, 2011 at 10:39 PM  

papagomo punye blog ade kredibiliti ke??

komen exco pemuda umno pada papagomo @ zamrizal

http://tunfaisal.blogspot.com/2011/07/papagomo-yang-lupa-daratan.html

http://tunfaisal.blogspot.com/2011/07/papagomo-yang-lupa-daratan.html

anon 10.38 gomo nak sangat sembang tajuk kotor kenapa x dedahkan kisah ANAK NAJIB?? August 4, 2011 at 10:41 PM  

BN = barang naik!

1malaysia = kempen yg gagal

rakyat didahuluBAYARkan, KRONI diutamakan.

hayat umno dah nak habih,  August 4, 2011 at 10:44 PM  

kah kah kah teruk umno kene hentam kat post ni

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP