Humanitarian Assistance Somalia - Cukup Tragis Gambar Gambar Pelarian Di Kem Badbadoo

Thursday, September 1, 2011



Semalam kami para sukarelawan Kelab Putera 1 Malaysia diketuai Dato Azeez Rahim melawat kem Badbadoo yang mana merupakan kem terbesar pelarian yang berada didalam bandar Mogadishu.



Sungguh mengaibkan bila melihat situasi disana yang mana belum pernah kami melihat keadaan yang sebegitu daif yang mana pada pendapat kami tempat yang mereka diami amat dasyat sama sekali.




Dalam lawatan petang semalam pasukan perubatan memberikan rawatan sekitar 3 jam kepada para pesakit dikem berkenaan. Malah rawatan vaksin juga turut diberikan kepada mereka yang memerlukan.


Gomo mengajak anda semua melayari gambar sekitar kem Badbadoo di
Papa Gomo World Fotopages KLIK DISINI.

Ternyata akibat perperangan maka rakyat menjadi mangsa. Kerana kuasa politik maka mereka berperang tampa mengira akan untung nasib bangsa mereka sendiri. 21 tahun berperang dan kesannya belum tentu akan pulih walaupun 10 tahun lagi.


Renung renungkanlah rakyat Malaysia......


Psssttt...Memang dasyat keadaan disini, kalau lah kita yang menetap dalam khemah tu......


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

6 comments:

Anonymous,  September 1, 2011 at 9:50 AM  

Eloklah ko tengok benda2 camni...semoga ko bertaubat

Anonymous,  September 1, 2011 at 10:00 AM  

Di Somalia hanya mempunyai satu bangsa sahaja, yang berbalah sesama bangsa, kerana agenda politik.

Bayangkan di Malaysia yang berbilang kaum ini.

Anonymous,  September 1, 2011 at 11:43 AM  

Eloklah ko tengok benda2 camni...semoga ko bertaubat

September 1, 2011 4:50 AM

++++++++++++++

inilah contoh manusia yng buta mata hatinya dan membusuk sebusuk-busuknya.
Yng beria-ria nak memusnahkan negara ni bukan ker puak2 haram jadah korang sendiri(PR).

choc-apple,  September 1, 2011 at 12:30 PM  

manusia yg tidak tahu bersyukur
tidak akan ader kesedihan dlm hati mereka...simpati mmg tak akan singgah di mater depa nih....'beruntung' ler depa yg tidak penah ader rasa simpati di hati mereka kerana depa akan sentiasa hepi....'malang' ler yg di hati ader rasa simpati kerana depa sentiasa bersyukur dgn aper yg
depa dpt n ader dcc....

Anonymous,  September 1, 2011 at 12:48 PM  

pic perempuan tudung biru bersama 3 anak. Calon yg sesuai dijadikan bini. Apa lagi Gomo, jgn lepaskan peluang. Beli 1 percuma 3. Takyah susah2 sakit pinggang buat anak.

Anonymous,  September 2, 2011 at 6:57 AM  

Gomo setia pada buah hati dia. Tapi aku rasa sesuailah untuk bingai bingai yang suka pasang dua tiga. Anon 7.48 pun boleh kalau teringin, bilang je kat Gomo jangan malu-malu... Nanti Gomo carikan.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP