KANTOI - Perbualan Anwar Ibrahim Yang Cuba Menyogok Papa Gomo

Saturday, September 24, 2011



KLIK IMEJ

Buat Anwar Ibrahim dinasihatkan agar anda berhenti dari cuba membeli Papa Gomo dan mana mana blogger pro Kerajaan lain berhubung isu video seks yang mana anda pelakunya. Kami bukan mata duitan dan matlamat kami adalah menyedarkan rakyat Malaysia bahawa anda tidak layak memimpin negara ini.


Tunggu Blogger RBF Online akan bongkarkan video Seks terbaru anda!!!!


Psssttt....Siot je Anwar Brahim ni......


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

77 comments:

kutoOobambOo / ericoanaci September 24, 2011 at 10:08 AM  

betul ker? klu betul bagu lah.. hu3

follw kutooobamboo

Raja Manusia September 24, 2011 at 10:09 AM  

He he he ingat betul betul la tadi. Ini mahu angin satu badan Bang Nuar tengok ni :)

Anonymous,  September 24, 2011 at 10:09 AM  

ni fitnah le ni.. nampak benoor nipu nye.. mengarut je..

Anonymous,  September 24, 2011 at 10:17 AM  

sarcastic dowww. baikk punyyaaaa

Anonymous,  September 24, 2011 at 10:19 AM  

Aikkk !! GOMO ... ko ore Kelantan kan !!! Bukan ke Orang KELANTAN dasar hidup bermuka-muka.
"AMBIK APA SAJE YG DAPAT NAMUN TETAP KENCING YG MEMBERI".
Opppss !!! Sorry GOMO. Terlupa yg ko Kelantan (UMNO).

Yg pasti Kelantan (PAS) memang hidup nye cam tu.

Kah Kah Kah ...

Anonymous,  September 24, 2011 at 10:20 AM  

alahaii bodoh gile la goomoo ni..aku tgk blogger cam ko ni isi kosong..fakta takde..tiap kali gua baca blog ko ni msti isi sampah..makin meluat ngn blog pantekni

Anonymous,  September 24, 2011 at 10:22 AM  

Atok kote bengkok dan anak isteri, melalak lalak ke seluroh pelusok dunia, kata fitnah, konspirasi, agenda jahat, PM, Hakim, Mahkahmah, Ketua Polis, Peguam negara, Polis, semua terlibat. Video Papagomo, video lucah, konpsirasi jahat. Asik melalak lalak aje Atok terkutok anak isteri. Kalau ini semua fitnah, semua konspirasi, agenda jahat, kenapa tak heret mereka semua dan saman berbiliion billion? Kenapa bila diberi peluang dalam mahkamah tetapi buat cerita pak pandir, takut, bacul tetapi nak memaksa Ds Najib dan isteri plak? kan keparat, bangsat dan bacul punya atok. Di suroh bersumpah lahanat, tak mau, alasan tak Islamik. Di suruh berikan DNA, di beri alasan berjambul. Di suruh tunjokkan jam Omegay, naik sawan. Di suruh saman Papa Gomo, sampe ke hari tak berani, bacul, pengecut, pokemon punya atok terkutok. Hanya pencacai2 najis dan penjilat2 jubor blendir atok terkutok yg sangup membela dan menegakkan kote bengkok atok yg bengap nak mampoi.

Anonymous,  September 24, 2011 at 10:25 AM  

1.hangpa semua tau tak! sebab apa puak-puak pro umno ni bila cakap betui pun! pakat-pakat tak percaya!
2.sebab fitnah dah jadi darah daging depa!macam rasuah la jugak!
3.tak percaya hangpa tenguk entry kali ni!!budak yang dok beghiguss pun tak percaya la oii!!
4.akai tak dak kot!!!

Anonymous,  September 24, 2011 at 10:28 AM  

kalo yer pon paksheikh balon chindoll dan bedal tomyamdoll...jangan lah sampai dok buat fitnah sembang fb pulak...pssttt bila hang nak siar video aksi lagak ngeri bedal tomyamdoll

Anonymous,  September 24, 2011 at 10:33 AM  

dulu dio kato oran yang memberi rasuah ni siapo yang buat? cakap tak serupo bikin. lain kali jangan tuduk oran le ni keno batabg hidung sendiri.

Anonymous,  September 24, 2011 at 10:37 AM  

KAH KAH KAH.....TERBAEKKK....

TEPAT SEKALI.

ANWAR ANAK BERANAK MEMANG DI KENALI KELUARGA PEMBOHONG.

ERRR!!!....APE CITE SI SHAMSIDAR PULAK...

Anonymous,  September 24, 2011 at 11:00 AM  

ala..bengong la korang2 ni..
mmg sah2 la papagomo reka benda tu..TAPI rekaan itu adalah intro yg sgt menarik untuk membuka lembaran kes yang lebih hangat..mmg la facebook itu tpu.tkkn korang caya kot..

papagomo bukn nk ketengahkan benda kat fb tu..takyh la amik berat gile2 ckp benda tu fitnah la penipu la..dah mmg papagomo suke buat intro2 gempak..takkan benda camtu pun tak reti2 lg..tak layak jadi pembaca blogger papagomo la kalu pk sempit camtu

Anonymous,  September 24, 2011 at 11:06 AM  

Terbaik papagomo. Skrip bayangan tapi tu lah sebenarnya realiti dia ha ha ahaahahaha

Anonymous,  September 24, 2011 at 11:08 AM  

papa gomo orng johor laa pundekkk

Anonymous,  September 24, 2011 at 11:09 AM  

..aku rasa mamat yang cakap cmtuh..x folo papa gomo laa..main belasah jer tuh

MymassaVoice September 24, 2011 at 11:23 AM  

Haha cam gomo ni sedara mara diorg gak...

skandal seks DAP Penang http://mymassa.blogspot.com/2011/09/gempar-gambar-dan-video-skandal-porno.html

Mohon sebarkan!

Anonymous,  September 24, 2011 at 11:25 AM  

aku cuma gelak... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAAHHAAHAHAHAHAHAHAHAAA....

ⒾⓇ ⒻⒶⓏⓁⓁⓎ فازلي September 24, 2011 at 11:25 AM  

hahahhaa sah2 tipuuuuuuuu.... kn Fb Datuk Seri Dr wan Azizah ni dah kena hack.... hahhaaa

Anonymous,  September 24, 2011 at 11:32 AM  

sengal la gomo..hahahhaah ada plak yg percaye ni mmg jenis tak pk...klu benda ni btl dah lama masuk paper sblm masuk gomo...

Anonymous,  September 24, 2011 at 11:47 AM  

Lawak pagi sabtu hahahaha....anak-beranak sama je perangai.

Anonymous,  September 24, 2011 at 11:54 AM  

Apalah gomo...Suspen je...Ingat betul betul..Yang ada tu boleh percaya plak. Kelakarnya..
Papa Gomo the best...We love you...

belatuk galak,  September 24, 2011 at 11:57 AM  

yg percaya fb tu la bangang hahahaha..puak pr memang bodoh dr babi

hilbert September 24, 2011 at 12:13 PM  

hehe... macam tu pun ada juga ke hehe..

Intan September 24, 2011 at 12:16 PM  

Sgt jelas! Juak PR tak de sense of humour langsung laaaa.. Org buat lawak atau serius pun tak leh nak beza. Perempuan mana suka idup dgn jantan spesis camni.. BOOOORRIIIING

Anonymous,  September 24, 2011 at 12:42 PM  

Azmin: Boss...can you swim?
Anwar: Boleh....
Azmin: IN DEEP SHIT?

Anonymous,  September 24, 2011 at 1:06 PM  

papagomo orang johor lah bodoh oi..dia pemuda umno bhg wangsa maju..suka2 nenek ko je kata dia orang kelantan..

yang penting anwar memang penjubo tegar..

Lagubestbest September 24, 2011 at 1:54 PM  

Haih gomo2.. xkan xde citer sensasi dah? Cepatla keluarkan, xbest la cmnie..

Gomo Sampah!!,  September 24, 2011 at 2:01 PM  

buat malu org johor jer lahanat ni sekor. sense of humor konon. sense of f**k off. nmpk sgt sebelum nih semua entry ko 'make up' story jer. blog sampah cmni memang sial la ptuiiiihhh!!! hahaha...

Anonymous,  September 24, 2011 at 2:31 PM  

1.rasanya video anuar pun palsulah jugak!twitter anuar pun boleh buat main!fitnah!tak kan video tu depa tak boleh palsukan!zaman moden!kamera canggih!takkan dok ambiq gambar hitamputih!!
2.berdasarkan entry ni!rasanya semua cerita-cerita dalam blog ni adalah fitnah belaka!semuanya telah dipalsukan!!
3.kih!kih!kih!

Anonymous,  September 24, 2011 at 2:44 PM  

gomo keturunan org asli johor kacuk dg kelantan..

Anonymous,  September 24, 2011 at 2:45 PM  

1.dok berbuih mulut blogg gomo ni dok menyakinkan orang bahawa video anuar adalah tulen dan pelakonnya adalh anuar!berbagai fakta teknikal telah dikeluarkan untuk menguatkan fakta bahawa anuar adalah orang dalam video tersebut!
2.tiba-tiba dia telah keluarkan entry tentang twitter anuar yang palsu!ini bermakna kalau twitter pun boleh diplsukan!mengapa video anuar tak boleh dipalsukan!
3.semalam bolgg syok sendiri unspinners keluarkan videwo lucah yang menunjukkan kelemahan sistem yang digunapakai oleh umno!hari ni blogg ni pulak menunjukkan bahawa perkara teknikal pun boleh diplasukan!!sedangkan dia mati-matian untuk membuktikan bahawa anuar terlibat dalam video cinadoll tersebut!
4.rumusan:puak-puak cai umno dan seangkatan ni!!akai takdak!main bola dok sumbat gol sendiri!!!
5.kih!kih!kih!

manBonda,  September 24, 2011 at 2:52 PM  

PapaGomo...Terbaiikkk...

Anonymous,  September 24, 2011 at 3:56 PM  

mcm skrip je facebook tu.... susah nak percaya.... looks fake.

Anonymous,  September 24, 2011 at 4:04 PM  

ape ni papa gomo, bende yg terlalu nmpak bohongnye cam ni baik remove je. x pasal2 nnti jadi bahan kata selama ni entry dari kamu ni semua tipu belaka. BAHAN EDIT!!!!, ingat, mata pembangkang xkan lepas dari mencari kesalahan.

Anonymous,  September 24, 2011 at 4:09 PM  

mcm budak2 ..

tidak bijak..

main2..

Jebat,  September 24, 2011 at 4:33 PM  

Papa gomo memang suka buat lawak dan kali ni pun lawak juga dibuatnya. Terbaik dari ladang lah bro. Apa yang papa gomo ni keluarkan dalam artikel nya adalah lawak jenaka semata mata.

Anonymous,  September 24, 2011 at 5:43 PM  

kesian gua kat gomo ni...

terencat barangkali??

nak kluar artikel,pikir la syurga neraka bai...

lain la kalo lu ni non Islam..JADI KAYU BAKAR JER NANTI

Anonymous,  September 24, 2011 at 5:44 PM  

VIDEO SELINSING MANER??

GILER LAMA TAK KLUAR2...

BAHALUL NYER GOMO..

PEMOHONG SAMPAI MASUK LUBANG KUBOR LA LU

MUNKAR NANKIR PON LU NAK TIPU AGAKNYA...

Anonymous,  September 24, 2011 at 6:38 PM  

Aku tahu Anuar tu mmg bampeh.. Tp yang nie aku x suka papagomo..
nampak sangat fitnah ko nyer.. Ko amik mudah pasal hukum fitnah ye gomo.. Buat apa ko nak tunjuk/campur adukan dengan kepalsuan.. tunjuk aje yg kebenaran... Taubat bro wat malu aje...

Anonymous,  September 24, 2011 at 7:48 PM  

hahahah3... yang aku tau gomo nie orang asal kelantan, bini dia cina muslim, beniaga kat uptown S.alam...
dia dah bertahun2 jadi bloger x kan lah saje2 nak kluarkan entry bodo mcam nie,,dia saje nak tengok respon puak2 penjilat jubok Anu war..!!

Jalut,  September 24, 2011 at 7:56 PM  

HAH!HAH!HAH!HAH!HAH!HAH!HAH!HAH!HAH!

HAH?????

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!

Cicit paduka Ciwa Kengsari,  September 24, 2011 at 8:34 PM  

sudahlah tu. teman tengok kalian berbalah sesama agama dan bangsa. yang ketawa bangsa lain.si penjajah @ penyangak ketawa terbahak2 melihat kita bersengketa. Matalamatnya telah tercapai.Perlembagaan dan perundangan kafir peninggalan penjajah menyebabkan kita berpecah belah. ini juga akibat dari salahnya kita yang mewarisi tanah kita secara tak sah. penjajah yang merampas hak nenek moyang kita terdahulu.bila si penjajah ni angkat kaki, di serahkan tanah nenek moyang kita kepada pihak lain. pihak lain guna sistem dan perlembagaan si penjajah ni pula. siapa nak perintah kena ada pilihanraya. kita yang bodoh ni bertegang urat nak rebut hak milik nenek moyang kita. pada hal nenek moyang kita mempunyai sistem sendiri berlandaskan perundangan ISLAM. Kenapa kita perlu ikut perlembagaan kafir tersebut. Kita kembalikan kepada pemerintah ASAL yang berhak ke atas tanah semenenjung Emas in. Rajun2lah kaji sejarah. dan kenalilah siapa BANI JAWI ? jangan buang masa, berbalah kerana terlalu taksub kepada pemimpin parti yang kita sokong. Semua mereka hamba Allah yang ada kelemahan masing2. dari cicit Dato Paduka Ciwa Kengsari ( CDPCK )

Anonymous,  September 24, 2011 at 8:45 PM  

ALLAH MAHA BESAR..YA ALLLAH YA TUHAN KU..MEREKA2 SEMUA DENGAN BANGGANYA MEMFITNAH..MENCACI..MEMAKI SAUDARA ANWAR IBRAHIM..AMPUNILAH DOSA MEREKA SEBELUM MEREKA TERLAMBAT..MENERIMA PEMBALASAN DARI MU..AMIN

Anonymous,  September 24, 2011 at 8:57 PM  

Rakyat menolak pemimpin yg suka meliwat, berzina. Lebih2 pemimpin2 yg sudah terang jelas gterpampang mengamal seks luar tabii, iaitu menyondol lobang taik, lobang najis, lobang jubor, jantan2, boypren2, adik2 terangkat, Mak Nyah2, pembancuh2 kopi, drebar2 peribadi, tukang2 jahit pakaian, setiausaha2 peribadi, isteri assmin bacul, isteri2 orang, pelacur2 dalam dan luar negara. Rakyat tak ingin ada pemimpin yg suka dan ketagihan benda2 terkutok dan menjijikkan. Rakyat semua benci pemimpin yg menyembah dan menjilat kuasa asing, lebih2 sanggup menjadi barua Yahudi zionist pembunoh rakyat Palestina yg tak berdosa. Lebih2 benci kepada pemimpin yg bacul, pengecut, penipu, pembohong, autaw keling mengalah Hero Tamil, keparat dan bangsat, kepada agama, bngsa dan negara. Lebih2 rakyat menolak pemimpin yg mati pucok.

Ular Menyusur Akar September 24, 2011 at 9:36 PM  

Tak UMA nak mengaku yang Gomo tu orang Johor, he..he...

Mcm tu pun ada yang nak percaya? Patutlah B.A.B.I ramai pengikut....

Lawak siot...

Antara Dua Gampang September 24, 2011 at 9:52 PM  

Papa Gomo dah membuat Fitnah yang melampau!!!! Inilah pelampau UMNO. Malam ini aku sumpah Papa Gomo akan dilaknati oleh Allah SWT. Membuat Fitnah seolah-olah dia tak mati....
Ya Allah, aku pohon kepadamu supaya janganlah ada keturunanku yang bersifat seperti petualang fitnah ini. Amin

Anonymous,  September 24, 2011 at 9:59 PM  

Anwar Ibrahim, pencacai2 najis dan penjilat2 jubor blendir BABI sudah harus kecik2 mampoi, kerana kote berbulu menyusahkan keluarga, agama, bngsa dan negara. Semoga BABI dan mereka2 yg sewaktu dgnya, bacul, keparat, bangsat, dilahanat dunia dan akhirat.

Anonymous,  September 24, 2011 at 10:03 PM  

Kalau Fitnah, konspirasi jahat, kenapa BABI sampai sekarang tak mengheret PAPA GOMO dan saman berbillion billion? Kenapa BABI bacul, pengecut dan bangsat untuk saman PAPA GOMO? Memang BABI dasar bacul, pengecut, pokemon. Melalak lalak ke seluroh pelusok kampong tetapi tak berani, pengecut dan bacul. Keparat, bangsat punya BABI.

Anonymous,  September 24, 2011 at 10:05 PM  

Bodohnya lah korang ni. Tak tau nak bezakan antara fakta dan gurauan. Patutlah ramai yang senang senang je kena tipu. Gomo...apa dah jadi....Gurauan kau disangkakan fitnah.

Anonymous,  September 24, 2011 at 11:20 PM  

ko punya intro terbaik arrrr Gomo kah kah kah....setuju sangat ngan anons 10:05...

Anonymous,  September 24, 2011 at 11:57 PM  

erm,aku akan deface blog nie..tgu sehingga fitnah nie dah keterlaluan..hati2..-H4cK3rZ-

Anonymous,  September 25, 2011 at 12:01 AM  

harian metro = blog papagomo = suka siar berita lucah2..!! mdididk rakyat dgn perkara lucah.Hebat la tu..!!

Abd Razak September 25, 2011 at 12:02 AM  

apa dalam pakatan takder rasuah?..apakah pakatan maksum macam nabi takder buat salah?..orang2 pakatan rakyat tak buat zina? semua pakatan masuk syurga termasuk kafir dalam pakatan?..

Anonymous,  September 25, 2011 at 12:21 AM  

Anwar first punya komen 1 person like saja kemdian 2nd komen 20 person like kakakakaka, pru 13 nanti yang ngundi anwar anak branak lagi lah ciput kiok awal pr laguni



wakkkkkakakakakakakakaka

Anonymous,  September 25, 2011 at 12:31 AM  

Mama Ijah :
Itu lah sape suroh pegi liwat sepol and sape suroh main dengan cinadoll, kelas papa hanya layak main jubo lembu saja ):

Anonymous,  September 25, 2011 at 4:17 AM  

anon 2.45 bangang....gomo cabar berkali2 awat tak saman......bodo bengong ...akai ada kaaaa....ada mata tengok...ada otak..pikiakkk....bodon bengong ....awat anuarrrr..takut saman papa gomo...kata tak kenal dato eskay???apa anu berani sumpah.. tak kenal dato eskayy????..aku dulu sokong anuar seratus peratus..siap bole kutbah jumaat lagi....tapi kini....nak dok dekat diapun aku takuttt.....

Anonymous,  September 25, 2011 at 4:37 AM  

Gomo bergurau macam ni pun pemuja BABI menangis,tak paham aku.Pemikiran mereka dah teruk diracun BABI,tak tahu lagi membezakan antara gurauan dan fitnah.

MAHALIWAT IBNU MAHAZINA,  September 25, 2011 at 8:02 AM  

Puak2 PR nih... Bahan2 lucah ngko org bising mcm bontot ayam....

Kalu pemimpin ngko org buat, siap defend lagi!!!

Moralnya, buat lucah adalah lebih afdal daripada berita2 lucah.

Anonymous,  September 25, 2011 at 12:18 PM  

BIAR LAH MEREKA2 NAK MEMFITNAH..MENCACI MAKI SEBANYAK MANA ...MEREKA2 INI TIDAK AKAN PUAS..KAMI SEMUA TETAP TEGUH BERSAMA MU SAUDARA ANWAR..KITA TETAP BERJUANG. KERANA KITA HANYA ADA ALLAH YANG MAHA BESAR..MAHA AGUNG..MAHA MENGETAHUI..MEREKA2 SEMUA ITU HANYA ADA VIDEO LUCAH YANG DIREKA2..BIARKAN LAH...

Anonymous,  September 25, 2011 at 2:49 PM  

hey PAPAGOMO,
hang ingat hang punya kunyit tu cantik ke....jangan nak naikkan diri sendiri, bukan Nuar nak bodek hang tapi hang nak goda Nuar, hang ingat hang tu laku sangat ke samapai Nuar nak goda hang pi mampus la, kalau dok tepi jalan dah lama babi sondol hang....
ha..ha..ha...

SyedAbuSayyaf September 25, 2011 at 3:33 PM  

hahahahahaha .... anak beranak kaki kencing rakyat !!!!

Anonymous,  September 25, 2011 at 6:41 PM  

nk edit pon xpandai...pixel pon berterabur...aduih2...fitnah2

Anonymous,  September 25, 2011 at 7:26 PM  

PG, hg siar aje video si ANU, biaq pi kaat Si ANu n Family terkangkang nk jwb soalan pRESS....

la nie apa pulak yg hilang....
aku takut teloq si ANU hilang sebelah.....

Anonymous,  September 25, 2011 at 10:57 PM  

Bila wartawan Kak Jijah dan Nurul supaya tunjokkan jam Omegay, itu saja, plain and simple, pekerjaan yg mudah, kata ada dalam simpanan, bawa lah keluar tunjokkan habis cerita, tetapi memang anak beranak akal Yahudi bacul, tak nak tunjokkan, bertengkar dgn wartawan yg bertanya, naik sawan. Itu baru tentang jam, beluj yg lain. Memang BABI dasar bacul, pengecut, barua Yahudi zionist, peliwat terkutok, harami, pengkianat, keparat, haramjadah.

Anonymous,  September 26, 2011 at 6:04 PM  

Aku nak ucap taniah kat hang GOMO...teruskan niat yang baik demi maruah dan kesejahteraan bangsa dan negara

Anonymous,  September 27, 2011 at 6:46 PM  

… yg Gomo buat tu macam betul TAPI … secara berterusan pelajaran SEX fitnah …mendahului para HAKIM ….kpd semua lapisan orang hingga budak berhingus pun cepat matang sex ..TANPA.. peduli batas moral dan ugama dan undang-undang ….hingga jadikan gomo dilabel sebagai ORAN...ILASEX. Sikalang , Kau ni GOMO orang tengok macam HANTU. Tapi takpa aku hembus kau dg JAMPI… Karang kau jadi ASAP.

Anonymous,  September 27, 2011 at 6:48 PM  

Ada orang kata PAPA GOMO keturunan KOMINIS. Betul kah Gomo? ….jahatlah orang tu…Aku kata kau PEJUANG….

Anonymous,  September 27, 2011 at 6:57 PM  

Ada orang kata PAPA GOMO keturunan raja JIN. Betulkah Gomo ? ….jahatlah orang …Hei, seram. Kenapa kau tak nampak macam ORANG ?

Anonymous,  September 27, 2011 at 7:08 PM  

HEI BUDAK-BUDAK JANGAN MELAWAN PAPA GOMO. YANG MENGATE TU JANGAN CAMPUR HAL ORANG DEWASA. APA YG DIBUAT DEMI BANGSA UGAMA DAN NEGARA.

Anonymous,  September 27, 2011 at 7:10 PM  

Hei yang diatas tu siapa nama ?..... Aku matang kerana PAPA GOMO yg ajar aku….. Aku apa pedulik bangsa kau, ugama kau, negara kau.

Anonymous,  September 27, 2011 at 8:28 PM  

Hai..Gomo bolg kau dilanda trojan lagi. Mana ridsect yg baru aku beli tadi… lupa pula … nak bagi kau orang. Biasalah tu Gomo... Aku hormat kau. Jangan terasa hati sangat dg budak-budak tu…

Anonymous,  September 27, 2011 at 8:30 PM  

Hei orang tua …! Ingat aku budak ke . Haramjadah…dia ingat aku ni budak dia .Mau dicucuk-cucuk hidung… Aku tau la aku ni belum kerja . Masih tercari-cari. Almaklumlah baru habis belajar. Nantilah bila dah dapat… aku takde peluang lagi melawat kau gomo.

Anonymous,  September 27, 2011 at 8:32 PM  

Ada satu cerita…bukan pro BN dan bukan anti PR tapi Minatnya HaruBiru gray tua. Setelah ditilik-tilik kiri dan kanan, semua kabur. Yang baru diterima rupanya GENG MAFIA –
Sempadan Tanah Seberang -- yg menaruh dendam kesumat tak terhingga. Hal spt ini pernah berlaku di Colombia, Ecuador, Amerika Tengah, Mexico dan Italy ….. Secara kebetulan mempunyai kemahiran khas…. telah diperguna oleh pihak berkepentingan sebagai SENJATA TAMBAHAN dg HARAPAN TINGGI. Kerjanya spt serangga perusak. Nak tangkap tak dapat,, disuruh tangkap pun ada keperluan . Ini lah masaalahnya….. GPS…. tak berguna dg alamat orang mati serta pos bergeraknya. Sebab VIRUS ciptaannya jika dihapus boleh makan tuan sendiri yg memelihara….. Tak banyak bezanya dg pelihara HANTU DERDAP. Kesukaannya biar suasana BERASAP sikit seakan-akan atas KAYANGAN , supaya mudah menjalankan aktiviti tetapnya.
Kerana duit beb…dunia....dunia….

CERITA PAPA GOMO,  September 27, 2011 at 8:35 PM  

Cerita di atas tu ialah cerita Hikayat PAPA GOMO....dunia akhir zaman.

Anonymous,  October 1, 2011 at 1:14 AM  

no quality blog... congrats pagomo for showing yr 'no quality' brain.. write some more, enjoy to read your 'no quality' story..

it's me, papagemuk..

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP