PAS Kata Hudud, Tapi Video Seks Anwar Ni Macam Mana?

Sunday, September 25, 2011






Malas aku nak layan puak pas banggang ni, makin lama di layan makin bodoh dan bingai pulak. Dulu haji hadi kata video yang memperlihatkan anwar balun china doll ni adalah besi dan bukan 4 saksi. So tak boleh pakai lah rakaman cctv ni.

Depa puak pas dok kata Hudud tapi diri sendiri pun tak betul dan tonggeng tebalik.

Agak agak lu orang lah kan, kalau hudud dilaksanakan PAS agaknya apa tindakan yang mereka akan ambil ke atas Anwar Ibrahim pelaku video seka?

Psssttt . . . . Gua cuti hari ni so kasi lu orang layan video je lah ye. Hehehe
Published with Blogger-droid v1.7.4

47 comments:

Lan,  September 25, 2011 at 1:31 PM  

MCA mengulangi pendiriannya akan berpisah dengan Umno jika sekutu lamanya itu melaksanakan hukum hudud.

Presidennya, Datuk Seri Chua Soi Lek berkata,"jika UMNO mahu melaksanakan HUDUD, MCA tidak mahu menjadi sebahagian daripadanya."

MCA akan berpisah dengan UMNO jika UMNO sokong HUDUD..
Skrg ini UMNO murtad ke?

Anonymous,  September 25, 2011 at 1:39 PM  

kita tanya nik aziz,dlm hudud ala2 pas adakah video anwar ni hukuman setimpal perlu diberikan tau nik aziz sblm beliau dpt melaksanakan hukum Allah dengan Adil

Anonymous,  September 25, 2011 at 1:40 PM  

Kalau hudud pas v2.0 di buat di kelantan..kemudian mat sabu ditangkap khalwat sekali lagi di dalam hotel di KB, adakah mat sabu akah di dakwa dibawah akta undang2 syariah pas v2.0?

Hudud pas V1.0- mat sabu lepas cam tu je.. alasan senang, anggota Majlis Ugama yg menangkap mat sabu tu, buat kerja serbuan di luar waktu pejabat.

~Nik Aziz

Anonymous,  September 25, 2011 at 1:41 PM  

pas canangkan hukum hudud nwar berahi sokong, cam na mat sabung? pas ikhlas menegakan hukum hudud, ikhlaskah pas - kalau ikhlas hukum hudud dan qazaf mat sabung dan nwar berahi dulu, kalau tak tak payah bertengkat bab hukum hudud.

Anonymous,  September 25, 2011 at 1:41 PM  

pok ajis nak wat jgk..biokan..n sekata kan untuk semua negeri PR..da terang atok tua ni kene rejam..bodoh tol!!

Anonymous,  September 25, 2011 at 1:51 PM  

Hukum hudud fitnah adalah 80 kali sebatan...teruk orang PR kena sebat nanti termasuk penulis Harakah...

Lan,  September 25, 2011 at 2:23 PM  

aku tnya je...

MCA akan berpisah dengan UMNO jika UMNO berpendirian menyokong HUDUD..
Skrg ini UMNO murtad ke?

Anonymous,  September 25, 2011 at 3:13 PM  

tak kau yg murtad Lan BODOH kot?, tanya soalan BODOH...pondan pencacai aljuburi BODOH mcm mak bapak kau gak....

Anonymous,  September 25, 2011 at 3:18 PM  

DAPigs aka keluar Pakatan, sebab nik najis nak adakan hudud, PAS murtad lan? jawab lan BODOH ! PAS ganti negara ISLAM dgn negara kebajikan dan HUDUD bukan priority lagi, adakah PAS Murtad Lan yg sgt BODOH? Adakah PAS Munafik sekejap cakap lain, sekejap cakap lain wahai Lan yg tersangat BODOH? Anyway apa hukum Aljuuri kalau sontot buntut kau ngan bapak kau sekali wahai Lan yg tongongnya melantun lantun? Makruh? Harus? BODOH !

Anonymous,  September 25, 2011 at 3:59 PM  

babi betol ahli umno dan perkasa, sikit sikit hal nak buat kecoh dan rusuh..hantar memorendum pun nak lawan...bangsat punya manusia

Anonymous,  September 25, 2011 at 4:07 PM  

Lan, kalau mca nak keluar itu hak dia sebab tak ada kene mengena dgn islam. UMNO telah memartabatkan Malaysia sebagai sebuah negara Islam di mata dunia. Keahlian Malaysia dalam OIC (Organisation of Islamic Conference / Pertubuhan Persidangan Islam Sedunia) mengesahkan bahawa Malaysia diiktiraf sebagai sebuah negara dan ekonomi Islam di dunia. Tak perlulah nak politikkan UMNO Islam atau tidak. Yang dirisaukan sekarang bila pembangkang DAP-PKR berkuasa adakah Malaysia masih lagi akan menjadi sebuah negara Islam dengan prinsip pluralisma, komunis dan sekular nya apabila perlembagaan negara di ubah oleh mereka yang mahu agama Kristian menjadi agama rasmi negara. Fikirkan sendiri jika Lan seorang Islam dan bukan seorang penyamar Islam di blog ini.

Anonymous,  September 25, 2011 at 4:16 PM  

geli la aku tengok korang sumer, cakap main sedap mulut, cam org xde adab.!!!!! tlg lah saudaraku, kalu da kite sumer dok gaduh2 berkelahi sesama sendiri, cina ngan india tepuk tgn je. satu2 hak kita diaorg akan amek atas kealpaan kita yg dok sebok gaduh je x abes2. last2 saper yg rugi, last2 tanah saper yg hilang, last2 saper yg merempat di bumi sendiri?last2 pasir saper yg hilang? last2 negeri saper yg berlubang sane sini,(upss). maka jgnla korang melenting or nk main2kan ayat tun dr mahathir, 'melayu mudah lupa' sbb mmg da terbukti pun semuanye skung!!!!!.

Anonymous,  September 25, 2011 at 4:23 PM  

Yang sebenarnya hudud semua kaum terima cuma pusk umno saja yang tak mau . Sebab bila ada hudud nanti susah lah mereka menipu rakyat nanti. Papa gomo pun tak ada modal dan fitnah nak sebar dalam blog dia.

Anonymous,  September 25, 2011 at 5:05 PM  

Setuju anon 1.40.. Hudud konon. kes Mat Sabur__ dan Anuwar pun dah terbukti takde keadilan dlm pas.. Mcm mane berok 2 ekor boleh terlepas dan di bela? Kes Mat Sabur__ dah cukup saksi pun boleh bebas, Anuwar? org gilerpun boleh cam dia dlm video tu! Imo pas bukan parti yg ADIL! Ini satu penghinaan.

Anonymous,  September 25, 2011 at 5:54 PM  

muktamar dulu pas tukar polisi kepada negara kebajikan dan buang slogan negara islam. sekarang sebut fasal hudud pulak.

pemimpin-pemimpin pas terutamanya tuan garu nik aziz dah bercelaru mengenai dasar sebab tujuan mereka berpolitik hanya untuk berkuasa menggunakan apa sahaja cara termasuk rela menerima bantuan syaitan.

eloklah mereka ini dihantar semula ke tadika dan belajar islam dari awal.

semakin banyak mereka bercakap, semakin mengelirukan umat islam yang lain khususnya serta masyarakat bukan islam amnya.

Anonymous,  September 25, 2011 at 6:13 PM  

Psst berita sensasi terkni- Apabila hudud dilaksanakan PAS di Kelantan nanti, hukuman cuma akan dikenakan keatas pengikut2 UMNO sahaja. Pengikut2 PAS akan dikecualikan kerana dijamin masuk syurga oleh Nik Aziz dan dosa2 mereka bakal diampunkan sbgmana dosa Mat Sabu & Adun Selising.

Habbislah korang UMNO Kelantan..

tokgaru September 25, 2011 at 6:24 PM  

Tabik kepada Dr M bila kata nya :

"memanglah MCA dengan Gerakan duk tunggu peluang saja untuk keluar dari BN supaya mereka boleh menyokong DAP"

nampaknya Tun M lebih nampak daripada apa yang Najib dan Mahyudin nampak.

Tak kan melayu jadi macam ni kalau Tun M masih lagi menjadi PM.

ANTI JUMUD September 25, 2011 at 6:34 PM  

- AKU DOK PERHATI TENGOK YANG TERHEGEH-HEGEH NAK JALAN HUDUD NI HANYA NIK AZIZ JER. HJ HADI SEKARANG NI DOK DIAM JER SEBAB DIA TAHUN TANPA SOOKONGAN DARIPADA CINA DAP DAN INDIA PKR JANGAN HARAP NAK DAPAT KUASA.

- HUSAM MUSA PULAK PANDAI DIA HENTAM NIK AZIZ KOK BELAKANG MENGGUNAKAN BLOGGER SURUHANNYA AL BAKISTANI. MEMANG DAN SEMAKIN TERUK KALI NI DALAM PAKATAN RAKYAT.

Anonymous,  September 25, 2011 at 7:24 PM  

bangang mamat September 25, 2011 2:23 PM.

Yg DapIGS terang2 bangkang hudud pas, mcm mana? Yg lu nmpk geng umno ajer yg murtad. Kes gereja kat DUMC mcm mana? Mana pendirian paSHIT. Kalo hukum hudud dibuat/dikuatkuasa, akan adakah hukuman hudud terhadap pesalah murtad atau Khalid Gereja yg sokong gerakan murtad?????

mca n gerakan nk keluar BN, biar pi kat depa. Nmpk sgt depa pentingkan diri sendiri. Dlm hal ni mana dia pendirian paSHIT????

Insya-Allah deng izinNya, daPIGS, MCA dan GErakan akan bergabung dibwh satu pakatan diikut oleh PKR.
La ni pasHIT nk dok kat mana?

Anonymous,  September 25, 2011 at 7:28 PM  

hey Sudin.... iniii... bacanya apa macam bacanya...
Alif Mim Nun Wau, Alif tendang Wau... SARKIS da..
apa da SARKIS...
aih...tulis gitunya panjang bacanya sikit SARKIS..
itu yang panjang tu bunga sajee, yang sikit tu la.. SARKIS... tak reti..

Anonymous,  September 25, 2011 at 7:38 PM  

alaaa senag ajer citer hudud ni....
saja nk alih perhatian kes mat sabu. alaaa kes phone sex ngan bini org..... eeehhhh tak sangka aku pulak, geng2 pas ni mmg kuat/kemaruk sek.

mcm mana ngan pengikut pas?

Anonymous,  September 25, 2011 at 7:46 PM  

kalu sarkis , apa nk kisah sgt....byk peminat terutamanya dari ANJING2 fuckatan. tp jgn jadi parti yg pemimpin terang2 sex mania.

Giler jilat bur@t bini org, balon belakang, balon china doll, yg terbaru (kalo tak silap), balon siam doll. Itu kenyataan!!!

slmt solat maghribbbb

Anonymous,  September 25, 2011 at 8:02 PM  

Kalau dah semua parti komponen BN keluar barisan senang lah UMNO nak buat hudud di peringkat kerajaan pusat. Masa tu nak tengok PAS sokong atau tidak bila dah parti komponen lain dalam pembangkang jadi majoriti dalam pakatan pembangkang. PAS boleh lagi ke laksanakan hudud??? Kah kah kah.. Matematik budak tadika pun ahli PAS tak boleh buat sekarang macam mana nak bela nasib agama Islam dan masyarakat kat Malaysia ni. Ceramah fitnah, mencaci menghina saudara Islam UMNO boleh lah... nak bela nasib orang melayu dan Islam jangan mimpi lah... Nak tengok jer dalam masa dua minggu ini boleh atau tidak PAS laksana hudud di kelantan, selangor, Kedah dan Pulau Pinang. Senang sikit nak hukum hudud kat orang yang curi pasir dan balak tanah lodging kan...

Anonymous,  September 25, 2011 at 8:11 PM  

bijak2 buat video cctv..tapi kamu tak cerdik lagi laa..tak real pun..keluarkan video yang lain laa pulak..kan kamu ada simpan video sex anwar banyak lagi..
tapi kan yang pelik tu..rakam video sempat tapi kenapa tak sempat panggil pegawai pencegah maksiat..TV..org awam ker..tangkap hidup2 masa anwar tengah buat projek..baru lah aku dan rakyat yang ada akal fikiran ni boleh percaya..kamu semua ni tak dpt hidayah lagi ker..baik minta ampun pada Allah dan muhasabah diri dulu..okey

Lan,  September 25, 2011 at 8:42 PM  

Anon September 25, 2011 7:24 PM
" Yg DapIGS terang2 bangkang hudud pas, mcm mana? Yg lu nmpk geng umno ajer yg murtad. "

ngko ni mcm orang yang tak tahu perkembangan la...

Berita TV3 22/09/2011...
kenyataan Nik Aziz secara terang-terangan berpendirian tetap akan laksanakan HUDUD.
"..kita tetap akan laksanakan HUDUD dan jika DAP tak setuju dan mereka mengambil keputusan utk keluar dari Pakatan Rakyat, itu keputusan mereka..." ..Nik Aziz

Presiden MCA, Dr Chua Soi Lek
Jika pelaksanaan undang-undang jenayah Islam, UMNO, MCA: keluar
September 24th, 2011 at 07:09 am Sep 24, 2011 pada 07:09
sumber :-
http://www.mca.org.my/
atau http://www.mca.org.my/ .. chinese -> malay google translate
http://translate.google.com.my/translate?hl=en&sl=zh-CN&tl=ms&u=http%3A%2F%2Fwww.mca.org.my%2F

HUDUD = DAP akan di tendang keluar dari PR jika menentang PAS melaksanakan HUDUD
HUDUD = MCA akan keluar dari BN jika UMNO menyokong HUDUD

so... apa pendirian UMNO..?

OneXora September 25, 2011 at 8:51 PM  

salah satu hudud dlm islam ialah hukuman ta'zir.. ada berani tak PAS nak lakukan hudud keatas DSAI atas klip video dan mat sabu atas kesalahan khalwat pd 1995.. PAS membisu seribu bahasa.. kenapa ye? inilah hudud ala PAS. hudud ala PAS takde dlm quran...

Lan,  September 25, 2011 at 8:53 PM  

Anon September 25, 2011 4:07 PM

saya suka komen anda...
saya Melayu dan Muslim.

Lan,  September 25, 2011 at 8:58 PM  

OneXora
apakata kita tengok dulu PAS laksanakan HUDUD.. lepas tu kita tengok PAS nak lakukan hukum hudud tak keatas DSAI atas klip video dan mat sabu atas kesalahan khalwat pd 1995..

Anonymous,  September 25, 2011 at 9:15 PM  

Hahaha betul tu anon 8.11.. Takkan diorg duk diam je kan? Dah tau tangkap jelah!! Tapi jawapannya betul.. SPY CAM ni telah digunakan sbg jerat buat kaki burit dan jubor prolifik ni yg susah dijangka kehadirannya..
Tp mungkin juga kejadian ini tak dirancang makna spycam ni mungkin diguna utk rakam mana couple tanpa mereka sedari ada ikan besar yg termakan umpan..... Amacam?

Anonymous,  September 25, 2011 at 10:40 PM  

Hudud ni laksana pun bagus..ramai perogol akan bebas....nak saksi org alim 4 org...org yg rogol tu pun bukan nak rogol depan org...

Anonymous,  September 25, 2011 at 11:35 PM  

Saya berdoa mudah2an suatu hari nanti ada anak2 gadis PAS DIROGOL DI DALAM SEMAK.. so, mcm mana.. xde 4 SAKSI YANG ALIM MCM HAJI HADI ATAU MAT SABUN tentu perogol tu lepas, kalau anak gadis tu termengandung, dia dihukum rejam sampai mati sebab berzina. Ya Allah, tolonglah kabulkan doaku ini sebagai balasan dan pengajaran untuk ulamak2 jahat PAS. Kau jauhkanlah ulamak2 jahat PAS itu daripada kaum Muslimin di Malaysia, Ya Allah. Amiinnn..

Anonymous,  September 25, 2011 at 11:50 PM  

Malas nak ceti banyak lah, Hakikat nya PAS guna Islam untuk politik. Jelas, Nik Ajis dah tekan panic button.

Aku suka sebab dia bertegas untuk menegakkan Islam tapi sayang mainan politik aje.

Kalau betul mujahid, sekarang juga declare Negara Islam (Kelantan & Kedah), kita jihad sampai mati syahid atau mau Tahta, Harta & Wanita maka mati shit lah.

Hidup PASshit.

Lan,  September 26, 2011 at 12:24 AM  

HUDUD = DAP akan di tendang keluar dari PR jika menentang PAS melaksanakan HUDUD
HUDUD = MCA akan keluar dari BN jika UMNO menyokong HUDUD

so... apa pendirian UMNO..?

Anonymous,  September 26, 2011 at 1:08 AM  

hukum hudud tu hukuman allah swt di dunia. kalo kerajaan yg memerintah tak melaksanakan hukum tersebut di dunia secara adil, di akhirat nanti si pelaku akan menerima hukuman yg setimpal atas kesalahan yg dilakukan nya di dunia malah lebih azab lagi..moral of story - Anwar Al-Juburi Harus Bertaubat..!!!

Anonymous,  September 26, 2011 at 1:19 AM  

PDRM dah selesai buat siasatan dan dah serah kepada AG. AG dah dakwa dato t. AG kena cepat buat tindakan, samada nak dakwa al-jubori atau tak.

Rakyat kena tahu siapa yang pasang video tu.

1.Mungkin UMNO/BN seperti juak PR tuduh tapi tiada bukti.

2. Mungkin teori YB Zulnoordin tentang negara asing yang pasang? Singa yang pandai berpura? Gajah yang besar dan tak pernah dijajah? Pakcik Sam yang cukup pandai bermuka-muka? Kangaroo?

Kita jgn lupa pendedahan Wikileaks yang mengatakan intelligent Singapore dan Australia berbincang tentang al-jubori. Mereka tahu aktiviti membajak al-jubori. Mereka tahu al-jubori sedar yg dia boleh diperangkap kerana aktivitinya tapi al-jubori tetap buat dan masuk perangkap jugak.

Anonymous,  September 26, 2011 at 9:47 AM  

andai hukum hudud terlaksana, seharus nya hukuman pertama utk pelaksana nya patut di dahulu atas memaki hamun org di depan khalayak yg mane saksi nye lebih dari 4 org, itu lah contoh keadilan hukum hudud, jangan nanti kuman seberang laut nampak tapi gajah depan mata membuta

Anonymous,  September 26, 2011 at 11:25 AM  

saya sokong hudud pas.....
la ni nk tgk pas nk hukum tak kalo hukuman tu jatuh kat pemimpin depa sendiri.... mcm kes mat syapu bini org n kes si ANU.....

alaaa pork nik... ulama terompah....(kata si ANU).. :))

Anonymous,  September 26, 2011 at 11:47 AM  

mat sabu sokong hudud???? kah54x
suruh dia basuh muka dia terlebih dahulu....

muka dia pon dok sondol bini org punya kemaluan...... ada bau la....
cehhhhh.....bau itu ka..????

apa mcm mat sabu, ada berani basoh muka ka?

Anonymous,  September 26, 2011 at 3:43 PM  

pas nk buat hukum hudud....
kah..kah..kah...harakahkahkah

kan dh tukaq ke negara kebajikan, mcm boleh hukum hudud. Kan hukum hudud dibwh negara islam.... kan negara islam kena buang dlm tong sampah.

kah...kah.... ayat bodoh la pork nik nie....

Anonymous,  September 26, 2011 at 3:47 PM  

ramai org umno kat bawah ni tak kisah pun mca keluar bn..yg penting tuntutan agama didahulukan. mca boleh survive pun atas ehsan ahli2 umno undi calon mca. kalau tak, lama dah berkubur mca tu..

Jalut,  September 27, 2011 at 1:12 AM  

Ramai bekas ahli Pas masuk Umno la ni,kalu Umno laksana hudud tak heran sangat.

Anonymous,  October 1, 2011 at 6:34 PM  

PAPA GOMO Kna bertanggungjawab apa-apa hal tuduhan pelawat sb Video tu Pemiliknya : PAPA punya . Jangan marah kalau ada mengate PAPA mungkin YAHUDI LAKNATULLAH, atau BUKAN ISLAM. Paling rengan pun dianggap sebagai MUSLIM HAPRAK. Yang di kecam bukanya rupa buruk Papa Tapi SIKAP papa yg menambah burukkan GEJALA SOSIAL yg sekian parah. BERTAMBAH GILE nya dipersembahkan secara BERTERUSAN. Inilah kelakuan tak senonoh PAPA diluar batas orang-orang NORMAL. Papa ada otak TAPI tade gune sebagai PEMBINA tapi PERUSAK Minda Masyarakat.

Anonymous,  October 1, 2011 at 10:12 PM  

Hukum Hudud untuk muslim. Bukan muslim pun boleh tumpang. Semua bangsa rasa lebih selamat kecuali yg jahat2 kaki kacau. Semua orang mahu hak mereka dilindungi. Hindu baik, Budha baik , Yahudi baik tak kesah pun sb lebih adil. Malah taukeh-taukeh kaya , orang-orang miskin ikut teruja bagi yg memahami. Semua kena setuju bila mengerti tak kira parti asalkan muslim. Dap tak campur kerana langsung tidak bercanggah dg hak mereka melalui persefahaman . Yang melatah tu tak diambil kira. Pakar berkata Dun buat tidak bercanggah dg perlembagaan. Cumanya nak meyedarkan setengah pimpinan Umno asuhan penjajah yg berdolak dalik . Tunggulah akan diberi pengajaran dlm PRU nanti. Papa Gomo pun boleh setuju sebab yg tak setuju Cuma penjenayah : pembunuh , perompak , perogol, pemabuk , . Penyebar fitnah video lucah macam Papa Gomo pun tak terlepas. Asasnya keadilan utk semua orang.

bREEZe,  October 2, 2011 at 7:26 AM  

Semua komen yang dikekalkan adalah HAK MILIK Papa Gomo. Kebanyakannya tidak melambangkan akhlak muslim. Sejahat-jahat muslim tidak tergamak mempersendakan perkara-perkara asassi dalam ugamanya. Sebab itu saya berpendapat PAPA GOMO bukan Muslim .. Dg kata lain sebagai ORANG UPAHAN penjahat entah dari parti mana. Jadi PENGKALAN idea kotor . Mungkin SAKI BAKI KOMINIS yg merayap di alam siber. SONDOL benda busuk di mana-mana.
Bila amalan spt ini dikekalkan MERUGIKAN MAJIKAN yg memberi upah . Majikan bodoh buat kerja sia-sia.

Anonymous,  October 4, 2011 at 10:49 PM  

ORANG UMNO CAKAP TAK PERNAH ADA FAKTA!!!!MAIN TIBAI JERRRR... KALAU ANWAR DALAM VIDEO PI LA TANGGKAP DIA ,JANGANLAH BUAT KECOH...APASAL TARAAA TANGKAP???? AKU TANYA KORANG GUNA 4 SAKSI DATANG DARI MANA ? PAS REKA HUKUM SENDIRI KE? KORANG BELAJAR AGAMA PUN TIDAK MAIN SEDAP MULUT JERRR NAK CIBAI ... KORANG MENGAKU JELAR KORANG BUKAN ISLAM HIDUP UMNGOK ...

Anonymous,  October 4, 2011 at 10:52 PM  

BILA PAS TAK BUAT HUKUM HUDUD.... PAS JADI TUNGGANGAN DAP....
BILA PAS BUAT HUKUM HUDUD.... LAKNATLAH PAS SEBAB IKUT HUKUM TUHAN ...UMNO LEPAS BERAK TAK MENGAKU TAIK SENDIRI....

Anonymous,  October 5, 2011 at 8:51 AM  

TGNA boleh lepas tangan bila Mungkar wa Nakir bertanya dlm kubur nanti . Hai manusia adakah kamu sebagai pemerintah melaksanakan apa yg di perentah? Paling tipis TGNA gubal Anekmen Hukum Syarak 2 berkaitan Hudud Takzir dan Qisos. Sebaliknya pemimpin tertentu (M) awal-awal lagi memotong : Walau macamanapun Hudud Takkan dilaksanakan kerana di Malaysia masyarakatnya majmuk . Kalau dilaksana juga akan diambil tindakan. Sekarang rentaknya lebih lembut: Bukannaya Taknak tapi belum sesuai, mesti difahami dulu oleh semua golongan (H,B,K,Y,Jakun) utk mengelak ketidakadilan. Sepatutnya ikhtiar supaya dibolehkan bukan sebaliknya. Seperti kata Pakar : Perlembagaan tak Perlu dipinda. Cuma dibaiki Tafsiran. Upgradekan Peguam Syari’ dg keputusannya tak boleh dicabar Mahkamah Sivil kerana berkaitan orang Islam. Dilunakkan bukannya menimbulkan kegerunan dan gambaran kejam. Asas hukumnya pencegahan dpd Allah.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP