BREAKING NEWS - Gara Gara Tayangan Video Seks Tok Mat Maslan Disaman Anwar Ibrahim 100 Juta

Thursday, October 20, 2011



Kenapa kalut dan ribut dengan isu yang ditimbulkan oleh Pakatan pembangkang ini? Kenapa perlu nak berselindung dengan mereka dan juga rakyat Malaysia? Katakan benar walaupun ianya pahit. Kita berpijak dibumi yang nyata dan kalau salah SILA SAMAN!!!

Gomo sebenarnya nak ingatkan kepada mana mana pemimpin BN, pegawai Menteri dan sesiapa sahaja mengenai Video Klip Kantoi yang ditayangkan dimerata rata tempat bagi menjelaskan kepada rakyat bahawa pelaku video Seks itu adalah Anwar Ibrahim dan rakyat sendiri boleh menilai mengenai video tersebut.

Dato Ahmad Maslan Ketua penerangan UMNO perlu terus melakukan penerangan dan penjelasan mengenai siapa pelaku video Seks ini kepada ahli UMNO terutamanya bagi memberikan satu bukti nyata akan pelaku video seks.

pemimpin UMNO selami ini dilihat banyak menyendiri dari membantu menyerang pemimpin Pembangkang. Kita para Blogger bukan suruh serang secara membuta tuli tetapi kita serang dengan Fakta dan bukti yang ada. Video KANTOI yang menjadi isu ini perlu dipergunakan oleh pemimpin UMNO dengan sebaik mungkin dalam menyelamatkan Malaysia.

Portal upahan Anwar Ibrahim Malaysiakini menyatakan dalam web mereka bahawa UMNO menayangkan video seks pada majlis kerajaan. Bila UMNO menayangkan video SEKS? Setahu Gomo apa yang ditayangkan adalah video KANTOI yang mana mengandungi 8 elemen bahawa pelaku video seks itu adalah Dato Seri Anwar Ibrahim.




Sudut mana menyatakan video kantoi adalah satu video Porno? Jika ianya video porno maka sudah pastilah SKMM akan memanggil ramai blogger dan termasuk Gomo yang menyebarkan video klip Kantoi ini.

Sebenarnya apa yang jelas disini Anwar Ibrahim semakin takut dengan apa yang disampaikan oleh pemimpin pemimpin UMNO bahawa pelaku video Seks itu adalah Anwar Ibrahim. Anwar Ibrahim cuba menghalang dari video kantoi sampai kepada rakyat kerana Anwar tahu rakyat pandai menilai bukti yang ada dan dengan melihat video tersebut maka rakyat akan membuka minda mereka dan akan bersetuju bahawa pelaku video seks adalah Dato Seri Anwar Ibrahim.

Anwar Ibrahim dan seluruh pemimpin pakatan pembangkang menfitnah dan membusukkan nama Najib Razak dan Rosmah Mansor diseluruh pelusok. APa sahaja yang mereka tak buat? Segala galanya mereka lakukan dalam memberi tekanan dan imej buruk kepda pemimpin Negara. Apa reaksi kita? Ada kita menghalang?

Jadi Gomo minta kepada pegawai Menteri, Timbalan Menteri dan juga Menteri tidak lupa kepada semua ahli UMNO, Ketua bahagian, wanita, pemuda dan puteri untuk menghebahkan lagi video KANTOI yang mana membuktikan bahawa pelaku video seks tersebut adalah Dato Seri Anwar Ibrahim.


Pelaku Video Seks adalah
Dato Seri Anwar Ibrahim
"kalau berani samanlah"

Jangan kita takut dengan mereka kerana apa yang kita nyatakan adalah demi kebenaran buat rakyat Malaysia. Jika Anwar Ibrahim berani biar dia SAMAN kita dan kita juga memang inginkan Anwar Ibrahim menyaman kami semua yang mengeluarkan video kantoi ini.


Jika Takut Pada Risiko Usah Bicara Soal Perjuangan


Psssttt...Video baru on the way.... he he he


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

110 comments:

manBonda,  October 20, 2011 at 10:37 AM  

Dulu puak2 FUCKatan kata bukan Pemimpin kesayangan mereka siNuar AlJuburi yang " main " dengan Cina Doll..kalau bukan kenapa nak saman..Nuar tu sedap2 je menutuh Cina Doll..yang barua2 FUCKatan jadi " BERUK "

Anonymous,  October 20, 2011 at 10:37 AM  

pencacai UMNO,rakyat Malaysia lena diulik cerita lucah..UMNO plak diam2 berjuta rakyat asing diputihkan..apalah nasib rakyat Malaysia 20-30 tahun akan dtng..jgn kita fikirkan mana nak sumbat jutaan pendatang ni..kita fikirkan mana nak sumbat jutaan anak2 kita 20-30 tahun akan dtg..Sial lah lu UMNO.

Anonymous,  October 20, 2011 at 10:42 AM  

Tahap pemikiran haramjadah blogger Malaysia pro kerajaan..focus lah isu dalaman kerajaan..lagi baik...balik2 isu lucah..rakyat bukan nak burit haram cina doll,bontot saiful..x ada yg positif..bangsa asing diputihkan walau haram sebelum ni.fikirlah...rakyat Malaysia 200 masuk penjara...hmmmmmm haramjadah punya kerajaan.

Anonymous,  October 20, 2011 at 10:45 AM  

yelah ..rakyat Malaysia pasal x bayar 200 pun masuk penjara..baik jadi pendatang

Anonymous,  October 20, 2011 at 10:46 AM  

ni lah kerajaan hanjing

Anonymous,  October 20, 2011 at 10:53 AM  

Haa..haa..haa dah terkantoi apo nok di kato, kalau berani cubalah anon-anon yang menyokong anuar aljuburi tu saman bloggers-bloggers yang menyiarkan gambar ngentot anuar si raja enjut...haa...haa..haaa... saman jangan tak saman...saman jangan tak saman,.................

Anonymous,  October 20, 2011 at 10:53 AM  

bakal PM pooojaan penganut parti hamPAS ngeh ngeh ngeh

Anonymous,  October 20, 2011 at 10:56 AM  

keh keh keh anak babi guan eng stim tgk jubori membalun cinadoll sampai teramas tetek classmate...

Anonymous,  October 20, 2011 at 11:13 AM  

haish ko ni Gomo...potong stim betul bila orang tertengok buah dada cantik muka guan oink2 tu.....buah dada dah lawa tapi muka si oink2 buat buah dada tu nampak jijiks tau....eeeeeiiiii

Anonymous,  October 20, 2011 at 11:28 AM  

Kalau geng cybertrooper yang diupah oleh PR boleh buat cerita fitnah dan pembohongan apa salah nya blogger pro kerajaan buat cerita lucah. Apa salah ke?

Mereka dedahkan apa yang berlaku. Dedahkan keburukan perangai dan moral yang dimiliki oleh pemimpin PR. Salah ke??

Negara ini akan hancur sekiranya orang sebegini berkuasa.

Pencacai2 PR hanya pandai menyalahkan orang lain tetapi tidak mahu menerima kebenaran, walaupon terkena batang hidung sendiri.

Inshaallah. ALLAH akan menyebelahi orang2 yg benar dan akan melaknati orang2 yg melakukan kemunkaran.

Hidup UMNO/BN Bangsa Melayu akan selamat dibawah kuasa UMNO/BN.

Bangsa Melayu akan hancur jika PR berkuasa.

Anonymous,  October 20, 2011 at 11:37 AM  

Malaysia ni umpama SYURGA bagi pendatang asing, sebab tu bila kena halau dia orang tetap balik semula ke sini. Pembangkang pulak sengaja tutup mata buat tak nampak bahawa pemutihan pendatang asing yang dilakukan oleh kerajaan Malaysia adalah bertujuan untuk mengenalpasti identiti untuk tujuan keselamatan negara. Bodoh pembangkang ni, dia cuma tau nak bangkang je.

Bila terkantoi dengan video seks Anugerah Tuhan mereka, segeralah mereka keluarkan segala ayat Quran mengatakan itu fitnah bla bla bla.

Tapi mereka memfitnah pemimpin negara yang sudah sah dipilih oleh rakyat, apacer? Hukum Quran tu cuma kena pada Umno je ke? PAS, PKR selamat dunia akhirat walau buat apa saja???

Aku sokong Gomo dedahkan segala perilaku ganjil, di luar tabi'i dan maksiat yang dilakukan oleh pemimpin pembangkang. Jangan sampai rakyat tersalah pilih, nanti jahanam Malaysia.

Anonymous,  October 20, 2011 at 11:56 AM  

biaq pi lah..dia nak main belakang ka..nak main depan kaa...aku tetap sokong....hahahhahaha...

Anonymous,  October 20, 2011 at 12:02 PM  

Tidak ada negeri dalam dunia yg mahukan pemimpin seorang penzina dan peliwat. Walaupun mereka orang2 yg bukan beragama Islam dan bukan negeri Islam, waima USA, rakyat mereka akan menolak pemimpin mereka yg suka berzina ddgn pelacur2 jalanan ataupun pemimpin2 mereka yg suka meliwat dgn kau sejenis. Hanya Di Malaysia ahlul2 yg mengaku lebih Islam dari Islam yg sanggup menerima pemimpin2 mereka yg suka berzina dgn isteri2 orang, pelacur2 dan menyokong pemimpin2 yg berkecimpung dalam kancah terkutok iaitu menyondol lobang taik, lobang najis, lobang jubor jantan2, boypren2, adik2 terangkat, pelacur2 dalam dan luar negara. Tak malu ke ahlul2? Semoga atok gay tertua dan sekor2 penjilat2 juboq atok terkutok diazab dunia dan akhirat.

Anonymous,  October 20, 2011 at 12:04 PM  

Sudah jelas, terang benderang, terpampang, pelaku dalam videoporn bersama Cina Doll adalah Anwar Ibrahim, penzina, peliwat, atok gay tertua di abad ini.Rakyat sedunia bole melihat dgn mata kepala sendiri dan di confirmed oleh 3 pakar video luar negara, memang itu adalah Papa Hebat Nurul. Hanya sekor2 penjilat2 juboq BABI yg menggila mempertahankan dan menegakkan kote bengkok atok terkutok. Jikalau bukan atok, kenapa bila wartawan tanya soalan atok mengaamok? Bila wartawan tanya apa atok kenal Datuk Eskay? Atok jawap tidak kenal beliau, sedangkan sudah keluar foto, atok bergurau, jalan bersama, begitu akrab lagi. Kenapa bila wartawan tanya pasal jam Omegay, Wan Azizah dan Nurul naik sawan? Are you the prosecutor! ishh ishh ishh ishh ishh berani kerana benar, bacul, pengecut, cabut lari dan naik sawan. Sekrang semua rakyat tahu, bahwa BABI memang keparat, bangsat dan lahanat. Semoga BABi dan penjilat2 dilahanat dunia dan akhirat.

nam jahanam,  October 20, 2011 at 12:16 PM  

Dasar anjing british umno ni..xdk ka isu yg lebih penting..balik2 pungkok cina doll tetek..patut la ramai org meludah dgr nama umno la ni..balik2 cite seks..bangang..

Anonymous,  October 20, 2011 at 12:21 PM  

Assalammualaikum......

Saya rasa ada perkara yang saya rasa perlu saya tegur disini.... saya rasa manusia kini telah mula berbalah sesama sendiri disebabkan fahaman politik...... kita boleh melihat sendiri dalam blog-blog seperti ini dan seangkatan dengannya tidak kira sama ada pro kerajaan atau tidak.... mengamalkan kutuk mengutuk.... fitnah memfitnah..... mewujudkan permusuhan..... sedangkan perkara tersebut tidak diamalkan oleh Nabi junjungan kita MUHAMMAD S.A.W......
Justeru, saya mohon agar kita sama-sama pulang ke pangkal jalan untuk tujuan keamanan dan kemajuan bangsa kita yakni melayu.....

KITA SEKARANG MERUPAKAN MANUSIA PALING SAMSENG KERANA TUHAN PUN KITA LAWAN......
(apa yang saya maksudkan disini ialah kita sekarang tidak mempedulikan pahala dan dosa sehinggakan sanggup melakukan apa yang dilarang dan menghalang apa yang disuruh......) saya tidak bermaksud membawa isu politik dalam teguran saya ini... saya cuma mahu ingatkan bahawa perlu untuk mengubah diri kita kepada yang lebih baik untuk agama bangsa dan negara....

KALAU PERKARA-PERKARA TERKUTUK INI TELAH MENJADI DARAH DAGING KITA.... MAKA PERLAHAN-LAHANLAH MENGUBAHNYA........
INSYAALLAH KITA AKAN BERJAYA

Anonymous,  October 20, 2011 at 12:22 PM  

Abang Gomo
Cerita raba neneng takde lagi ke..
takan nak tutup cerita...sedap cerita ni...

Dr Nobody dan Kera Jantan dah meroyan...

But Umno leaders such as Datuk Mohamad Aziz said that Lim should sue the bloggers involved if the claims were untrue “Umno is not involved settle it with the bloggers ” the Sri Gading MP said.
----------------------------------
The police should investigate the claim as it involves bribery by a public figure But if it is not true then police must take action against the bloggers The party should also take action against Dr Novandri � said Kinabatangan MP Datuk Bung Mokhtar Radin
---------------------------------
Kuala Nerus MP Datuk Mohd Nasir Ibrahim Fikr also said that �this is not the party�s stand Dr Novandri does not represent Umno as he is not a top leader
--------------------------------
Ada hamba Allah tu
Bapak nya Kera Jantan
anak anaknya 2 ekor Rimau
nasib baik la mak nya orang
ish ish ish ...apa nak jadi ni
dok dalam zoo ke?

Anonymous,  October 20, 2011 at 12:23 PM  

FUCKatan mana tahu memerintah..menutuh atau ajar anak ramas nenen bolehlah..heehee..yang tua kutuk si Nike Aziz wali selipar tu bila lak nak kluar fatwa baru..bodoh..dah tua pun lagi bodoh..

musangka October 20, 2011 at 12:30 PM  

Video asal ka, video baru ka,

sama je....

Muka Mat Siam tu, tak serupa Anwat punnn.........!!!

mmuuaahhhahahhahaha...!!!

Anonymous,  October 20, 2011 at 12:32 PM  

dh kantoi pasal cite Guan Eng,bukak cite pasal Anwar balik...ape pon tak bleh...
JAHIL btol puak umno nih!!!

musangka October 20, 2011 at 12:37 PM  

While PAS tries to unite, Umnu out to divide......!

This is exactly what the Umnu conspirators want - the Malays to regard the non-Malays as enemies and vice versa; the Muslims to regard the Hindus, Christians and others as enemies!

Anonymous,  October 20, 2011 at 12:43 PM  

papa.. demi masa depan umno..teruskan misi fitnah ko..harap2 dgn misi fitnah ini umno terus kekal memerintah sampai mati. hidup papa!!!!!hidup umno!!!!!

musangka October 20, 2011 at 12:43 PM  

Udah tak laku kat bandor, Umnu bawak video ni masuk kpg2...!

" Opocott..! Gambor ape ke name yg mike tojah nih? Aramjadah punye UMNU.." !!!!!!

mmuuaahhhahahahaha...!!!

musangka October 20, 2011 at 12:48 PM  

'After being issued a show-cause letter, International Islamic University Malaysia (IIU) law professor Abdul Aziz Bari has now been suspended from his lecturing duties.'

No room for smart Malays in Malaysia...!!!

Anonymous,  October 20, 2011 at 12:49 PM  

Guan Eng yg kantoi ckp papagomo pulak!!! Mkini dah jawabkan mewakili sekolah... INI BUKAN GAMBAR GADIS TERSEBUT. Maknanya ada gadis lain.. Tak sama plan LGE yg nafi trus 100% anaknya terlibat.
Blogger B.N dah menang LGE cuak merayu pd DSN dan TSM

Anonymous,  October 20, 2011 at 12:51 PM  

Musang ape kejadah ko menyemak kat sini biasa kat blog GAP..

Anonymous,  October 20, 2011 at 12:53 PM  

papa dah suruh saman tu...apalagi saman lah.!

Anonymous,  October 20, 2011 at 12:59 PM  

Apa bikin ribut2 dong... datang saja ke sini (indon) dan dengarin apa yang anuar perkatan kpd kami (PATI) di indon jika dia menjadi PM....

Anonymous,  October 20, 2011 at 1:02 PM  

Alah Papagomo nie...buat tak tau plak.

Kalau saman..nanti 'masyuk'..kalau sumpah laknat..hanya dia dan tuhan.

Takkkan itu pun tak tau....

He He He

Anonymous,  October 20, 2011 at 1:05 PM  

SUMPAH LAKNAT

SAIFUL DAH BUAT

ESKAY DAH BUAT

ANWAR ????????????????????????? ZZZZ

Al Juburia Blogspot October 20, 2011 at 1:08 PM  

PKR...Ke kiri..ke kanan..macam lalang ditiup kentutz.

Belum habis kes liwat..nah...kes main Ah Moi pula.Jam Omega..gagal dibuktikan....sumpah laknat..haram. Terketar-ketar berdolak dalik.

Berani kerana ALLAH..takut kerana MAKSIAT!

Oh Azizah Isteri Keldai Yg Dicucuk Hidung October 20, 2011 at 1:11 PM  

Wan Azizah bodoh….suami dia nak jadi PM..berpeluh-peluh bulu juboq dan pukinyer berkempen untuk laki dia. Last-last video seks dihadiahkan pada dia. Ha ha ha. Sesuai muka kau...masam!

Yang bodoh sini kau Wan Azizah yg tua bangka. Kena tipu tak putus putus oleh si suami yang suka lubang wanita, lubang tahi lelaki dan semua jenis lubang. Kau kena maki hari2 ...tup tup dia bayar pompuan Siam. Tom Yum Kum..he likes! Pacut berapa kali?

Aku setuju Wan Bodozah kau kata,“Allah tau apa kita buat” sebab tu insan pujaan ko takut nak bersumpah dengan nama Allah…kan??

Mungkin sebab dia memang tahu apa yang dia buat, ko jer yang tak berapa tahu… yang ko tahu sokong membuta tuli laki kau yg masuk keluar hotel di Thailand & KL.

Mana laki kau waktu demonstrasi Bersih? Sorok kat dalam hotel kan? Dia ada membership card...keluar pintu belakang. Siapa bayar? Nurul Izzah ker? Kau macam lembu kena pil pelali. Angguk2 jer ha..

Apa lagi beb, Wan Azizah…oiiii. Ruang penafian memang langsong dah tak ada. Anwar memang sudah dihimpit ke reban ibu ayam Siam. Kenapa takot Allah..mau ka junjung AlQuran ayat tersuci?

Perut Anwar sudah berapa lama kau tak tengok. Dia asyik ke Bangkok...kau tidur peluk bantal. Jam Omega...kau gadaikan ke?

Tapi maklumlah, Anwar bukan sebarang manusia kan? Dia anugerah tuhan sebagaimana dakwaan kau bininya yg tolol PAS dan DAP. Karpal Sign suruh langkah mayatnyer dulu nak buat negara Islam. Laki bini karoang cium celah kangkang dia yg bau kari dan pappadom..Yum Yum.

Raja temberang, pembohong dan miliki kulit muka tebal melebihi kulit badak air nak jual Malaysia kepada kafir. PAS pulak jadi pencuci bontot Cina DAP guna lidah Mat Sabu. Hinanya Pakatan kaorang. Macam yahudi nak tanah Palestine. Mat Sabu kena tangkap basah...suami kau kenapa tak jerit HUDUD? Islam kah?

Berani kerana benar, tapi Wan Aziah takut kerana peLIWAT bukan Allah.

Kesian kan? Oh Azizah!

PS; Video yg bakal dikeluarkan November, akan nampak muka suami kau masuk hotel naik pacuan 4 roda. Kau jer yg tak ade Wan Azizah. Puki kau pasti nak tisu..berpeluh nanti!

Anonymous,  October 20, 2011 at 1:12 PM  

Berani kerana ALLAH..takut kerana MAKSIAT!

gomo lain

Berani kerana maksiat tak takut kepada Allah

Anonymous,  October 20, 2011 at 1:14 PM  

saman jgn X saman..
biar KES ni naik turun MAHKAMAH..
aL jBuri akan terBOGEL..
JIJK nak tengok tapi untuk selamatkan MELAYU-ISLAM dlm PKafiR yg dah diMURTADkan oleh aL juBuri..
SILAKAN FUCKATAN!!!

Alahai..Ader Aku Peduli PKR @ Punggung Kami Rela October 20, 2011 at 1:19 PM  

Ader aku kisah ke Anwar main jubor tak nak sumpah laknat?

Ader aku kisah dia takut DAP ...tapi tak takut Allah?

Ader aku kisah ker anak Guan Eng dituduh ramas nenen..bapak robek anak raba tetek..

Ader aku kisah ker PAS sokong hudud. Serba tun dah jadi uniform.

Ader aku kisah ker Wan Azizah berdiri teguk disebalik Anuar sang suami berkepala ular. Bukan aku yg kena sodok oleh Anwar malam2.

Ader aku kisah ker PKR jadi parti terbodoh di Malaysia. Kalau diaorang pandai..takkan junjun Quran pun takut.

Ader aku kisah ker Kelantan deficit hutang 83 juta henggit? Bukan aku nak pergi lawat Kelantan yg setaraf Nigeria pun. Bagi ticket free pun tak nak.

Berani kerana Allah..takut kerana..MAKSIAT

Anonymous,  October 20, 2011 at 1:24 PM  

Masaalah murtad bila nak settle di Selangor...asyik sibok dok saman jer kan?????

Kerja la hoi....!

Anonymous,  October 20, 2011 at 1:25 PM  

Geli la tengok video Anwar...YUCK!!!!

Anonymous,  October 20, 2011 at 1:30 PM  

dan yg penting...Guang Eng DAP kantoi lagi...

siut21 October 20, 2011 at 1:32 PM  

PG,

manusia pandai makan, pandai simpan kalau tak korek memang tiada kesan.

kalau dah dikorek oleh rakan sendiri dan kesannya jelas dan nyata maka terpulanglah kepada para pengampu sama ada mahu terima atau tolak.

ingat: anda sokong anda dapat. cumanya bagaimanakah dunia akan menilai anda?

Fikir-Fikirkan

Anonymous,  October 20, 2011 at 1:32 PM  

PELIK...KALAU ITU BUKAN KAU..KENAPER NAK SAMAN????????????????????


***GARU KELAPA****

Anonymous,  October 20, 2011 at 1:39 PM  

FUckatan RAKyat Dah TERkantoi !!!!!!

1) PAS- takut DAP; tolok HUDUD sokong Murtad di Selangor. Eik..Fening!

2) DAP- anak babi Guan Eng- ramas kopek/nenen. Tersasul-sasul tok wan dan ayah nak buat statement. Bini dah balik ke Melaka. Dah terMalu..


3) PKR- al-juburia nak saman. Kalau bukan kau perlaku nyer kenapa menggelabah????

Takut Hillary Clinton tengok bontot kau yang meloyot berkerak tu ker?????

Ha ha ha, masing2 dah nyayuk. Meloyakan citer Pakatan Kote Ranum.

Anonymous,  October 20, 2011 at 1:41 PM  

Jom Mortad!!!!!!

Anonymous,  October 20, 2011 at 1:48 PM  

Kalau individu islam sendiri tak dapat bendung masaalah akidah mereka , kerajaan BN seharusnya memain kan peranan utama dalam menangani nya. Kenapa bersembunyi di sebalik HIMPUN pulak atau ada agenda lain kah gomo?

Anonymous,  October 20, 2011 at 1:59 PM  

Anon 1:48,

pilihanraya umum di negara ini juga diistiharkan mengikut piawaian Pbb tetapi pembangkang tetap teruskan agenda nasi lemak 2.0 bukan membuktikan Pbb tak betul? atau ada lain agenda?

Anonymous,  October 20, 2011 at 2:03 PM  

ketua negara akan berurusan dengan dunia makanya fikirkan apakah pandangan dunia kalau bakal ketua negara anda terlalu tinggi cita-citanya tetapi rendah serba serbinya?

Anonymous,  October 20, 2011 at 2:06 PM  

Kalau dalam Pas sudah ada 'musang berbulu ayam' (laporan Harakah), bayangkan berapa banyak lagi musang berbulu ayam dalam kalangan rakan Pas.

aduhai papagomo,  October 20, 2011 at 2:06 PM  

@ Anon 1:59 PM

sementara pilihanraya ikut piawaian PBB, ada juga daftar pengundi hantu macam yang Bersih dakwa sebelum ni.

mana korang yang kata pembangkang buat alasan ja pasal pengundi hantu ni? ambik la balik ludah korang tu. ptuih! campur dengan ludah aku sekali. ptuih! ptuih! ptuih!

Anonymous,  October 20, 2011 at 2:10 PM  

Di luarnegara kalau ada pemimpin2 mereka yg ada salah laku, seperti terlibat dalam kancah berzina dgn pelacur2 jalanan, yg mempunyai skandal dgn isteri orang, yg melakukan perhubongan sulit dgn jantan2, boypren2 atau adik2 terangkat, sudah jelas, rakyat dan penyokong mereka yg humban dan kutok sekutoknya. Lihat saja Presiden IMF yg ditudoh merogol pembersih bilek, lihat saja Bill Clinton dgn skandal seks dgn Intern, mereka semua letak jawatan dan disisih jauh2 dari penyokong2 mereka dan rakyat mereka. Itu mereka yg bukan beragama Islam, orang2 kafir. Tetapi Di Malaysia, seorang penzina, peliwat, atok kote bengkok, masih di sokong da dijilat oleh ahlul2 yg mengaku mereka lebih Islam dari orang2 Islam kan keparat dan bngsat punya binawe. Cubalah ahlul2 buka minda dan insaf. Mana bole jadi pemimpin kalau terjebak dalam pelacur, berzina dan meliwat, baik2 dgn isteri orang, mahupun dgn boypren2 dan jantan2. Sedarlah dan insaflah, selamtkan diri dan keluarga, jauhilah atok gay tertau dan PAS=Parti Ajaran Sundal harami.

Anonymous,  October 20, 2011 at 2:15 PM  

PG,

Tak salah kalau tayangkan video kantoi. Yang salah adalah tayangan video porno.

Nah kalau dipotong bahagian yang porno makanya jadilah ia video kantoi. PG memang bijak.

Lebih bijak kalau video kantoi ditayangkan tanpa menyebut nama pelakonnya.

Yakni terpulang kepada penonton untuk menilai dan membuat konklusi sendiri.

Kalau ada pihak menunjukkan reaksi terhadap video makanya pihak berkenaan akan jadi macam reaksi Dap terhadap isu 3R (raba, ramas dan rasuah) -- Dap kantoi!

Anonymous,  October 20, 2011 at 2:19 PM  

Anon 2:06,

kalau piawaian Pbb tak nak diiktiraf sebagai paling adil apakah piawaian Atok Lim?Opah Ambiga ko paling layak dan adil...Korak ko lah, mangkuk.

blublu,  October 20, 2011 at 2:21 PM  

ko ni gomo...asik on the way jee..
nanti basi bro..orang lain dah jemu tgk baru ko nak kuarkan...dah x hot..

Anonymous,  October 20, 2011 at 2:22 PM  

Hanya Di Malaysia, atok tertua gay, sudah lah terjebak dalam meliwat, adik2 terangkat, drebar2 peribadi, tukang2 jahit pakaian, pembancuh2 kopi, setiausha2 peribadi, tukang2 urut, isteri2 orang, isteri assmin bacul, pelacur2 dalam dan luar negara, tetapi masih menggila dan tidak mahu meletak jawatan, masih menggila nak rampas Putrajaya walau secara menipu, meliwat, dari belakang. Sedangkan kita semua tahu beliau peliwat terkutok, sakit kronik, pakar mengjahanam ekonomi, pakar membuat huruhara dalam negeri. 1 hari Saiful buat laporan polis, kenapa beliau panik giler, terus larikan diri, curi masuk kedutaan asing, anak isteri pergilah mampos, yg penting kote bengkok beliau. Apakah alasan yg beliau berikan? Ada pembunoh upahan yg hingga kin masih mengalami cirit birit. Bila ditanya, apakah beliau kenal Saiful? Apa yg beliau jawap? Saya banyak staff, saya tidak kenal Saiful? Ada hati berkata lawan tetap lawan, tetapi bacul. Sudahlah meliwat 7kali, 7kali melepaskan air kote ke dalam juboq Saiful, sudahlah membawa Saiful ke luar negara, HongKong, bangkok, Singapore, dan lain2, tetapi masih tak kenal siapa itu Saiful. inilah atok bacul barua yahudi zionist yg keparat, bangsat dan lahanat. Atok gay tertua sudah harus direjam sampe mampos. Hanya penjilat2 juboq atok yg menggila cuba menegakkan kote bengkok atok. bengap nak mampos.

Anonymous,  October 20, 2011 at 2:28 PM  

Malaysia boleh..... ha ha ha

Anonymous,  October 20, 2011 at 2:28 PM  

Manusia mana tidak buat silap. Tupai yang pandai melompat akhirnya jatuh jua.

Tupai yang jatuh itu pun selepas terpinau-pinau lantas mampu bangun dan melompat semula.

Makanya manusia yang buat silap apabila jatuh tetap boleh bangun semula.

Cumanya tupai tidak ada perasaan malu. Tupai melompat kembali seolah-olah tiak ada apa-apa berlaku.

Sedangkan manusia ada perasaan malu. Pilihan yang ada ialah untuk berasa malu atau pura-pura tidak malu.

Fikir-Fikirkan

Anonymous,  October 20, 2011 at 2:31 PM  

Yang dlm video tuh bkn anuar..... itu pelakon siam..... muke sebijik nua.... badan cam nua... sume cam nua cume bukan nua..... gomo upah pelakon tuh..... tak gitu gomo.... huhuhu....

Anonymous,  October 20, 2011 at 2:39 PM  

Caiyokla gomo....

Anonymous,  October 20, 2011 at 2:44 PM  

Kalau bukan Anuar kenapa bila ditanya apakah beliau kenal Datuk Eskay, beliau jawap tidak kenal. Kalau Bukan Anuar, bila ditanya mana jam Omegay, kenapa mengamuk? Kenapa kak jijah dan Nurul nasik sawan? Kalau bukan Anuar, kenapa kasi alasan berjambul, rupa sama, tetapi tetek dan perut tak sama. Kenapa takut hendak jawap 5 soalan datuk Eskay hingga ke harini? kenapa tak saman Datuk T? Kenapa tak mengheret dan saman Papa gomo? Janganlah lah jadi bengap penjilat2 juboq blendir atok gay tertua? jawapan nya mudah, Kak jijah dan Nurul mulut bau taik tahu, yg Papa belaiu sakit kronik, iaitu ketagih seks, ketagih lobang taik, lobang najis, lobang juboq jantan2, pelacur2 dalam dan luar negara. Tak payah lah penjilat2 juboq atok hendak mempertahankan dan menegakkan kote atok terkutok, rakyat semua bole menilai si keparat, bngsat, barua yahudi zionist bacul, bernama BABI memang species2 lahanat yg sepatut direjam sampe mampos.

Anonymous,  October 20, 2011 at 2:45 PM  

APAKATA KITA BUAT SOLAT HAJAT MASA PERHIMPUNAN SEJUTA UMMAT NANTI.. RASANYA TENTU DOA SALAH SEORANG DARI KITA DIPERKENANKAN ALLAH..JOM JANGAN LUPA JUMPA KAT STADIUM..............

Anonymous,  October 20, 2011 at 2:56 PM  

Sampai satu tahap umat akan terpisah tanpa ada ruang kemungkinan untuk bertaut kembali hinggalah ke satu masa (turunnya Nabi Isa).

Apakah jangkaan kehadiran semula Nabi Isa AS atas muka bumi di akhir zaman membuatkan umat sekarang dilanda "kristus mania"?

Umat yang dilanda kristus mania membayangkan bahawa agama akhir zaman adalah agama Kristus?

Justeru, pengikut kristus mania harus bertanyakan soalan ini pada diri mereka: Agama apakah yang akan disahkan oleh Nabi Isa AS? Kristus?

Kalau itulah kepercayaannya makanya tidak hairanlah kalau sesetengah kumpulan ummah merapatkan diri dengan gerakan kristus atas alasan yang tidak difahami oleh akal yang normal.

Atas Pagar

Anonymous,  October 20, 2011 at 3:23 PM  

Temubual Media dan YB:

Malaysiakini: "apa komen YB tentang itu dan ini?"

YB: "No comment"

Malaysiatoday: "apa pandangan YB tentang tuduhan berkaitan kampung buah pala?"

Malaysinder: "apa hujah YB tentang dakwaan salah laku, dot dot..."

YB: "no comment."

Papa Gomo: "apa komen YB terhadap dakwaan bloger terhadap video kantoi"

YB: l**cau...c@#i, &^hai, %$# &*^. bla, bla, bla...lu mana mariii!, hah....??

Ex-Pakatan October 20, 2011 at 3:27 PM  

TIDAK KAH ANUAR MAU MEMBERSIHKAN NAMA NYER DEPAN QURAN DALAM MASJID.

DULU PUN AKU INGAT INI MAINAN POLITIK..TAPI BILA SAIFUL DAH ANGKAT SUMPAH....HANYA D S A I BERDOLAK DALIH...@ JADI LONE RANGER.

MAKNA NYA APA? SEKARANG NAK SAMAN? OKAY LA....TAPI TIDAKKAH ANDA MAU MEMBERSIHKAN NAMA ANAK ANDA, ISTERI ANDA, KELUARGA ANDA BILA DIFITNAH?
KALAU ANDA BENAR KENAPA PERLU TAKUT?

TEPUK DADA TANYA SELERA P K R!!!!!

Anonymous,  October 20, 2011 at 3:34 PM  

FUckatan RAKyat Dah TERkantoi !!!!!!

1) PAS- takut DAP; tolok HUDUD sokong Murtad di Selangor. Eik..Fening!

2) DAP- anak babi Guan Eng- ramas kopek/nenen. Tersasul-sasul tok wan dan ayah nak buat statement. Bini dah balik ke Melaka. Dah terMalu..

3) PKR- al-juburia nak saman. Kalau bukan kau perlaku nyer kenapa menggelabah????

Takut Hillary Clinton tengok bontot kau yang meloyot berkerak tu ker?????

Ha ha ha, masing2 dah nyayuk. Meloyakan citer Pakatan Kote Ranum.

Anonymous,  October 20, 2011 at 3:37 PM  

Aku rasa gomo ni ...otak di dah bengong...terlalu banyak sangat tengok ceta blue......

dah jadi iblis dah.....

Anonymous,  October 20, 2011 at 3:42 PM  

Anwar Ibrahim & PKR telah jual kuasa Melayu keDAP

Memualkan!

Anonymous,  October 20, 2011 at 3:44 PM  

anon 3:34,

henti2kan la fitnah tuu...xbaik..lg satu xyah la nk mencarut sgt..mcm budak kecik

Anonymous,  October 20, 2011 at 3:56 PM  

Kalau itu bukan anu.... buktikanlah.... kalau benda betul bukan fitnahlah bodoh..... fitnah tuh tuduh org buat tp tak buat.... yg mmg betul org tu buat tu bukan fitnah.... bodohhhhhhh......... fuhhh lega lama dah nak ......

Anonymous,  October 20, 2011 at 4:02 PM  

Anwar Ibrahim = AL JUBORI, atok gay tertua. Mat Sabu= AL PUKIKI wal jilati, Gun Eng = AL TETEK, MarKus Lim = AL RABA, Lim Kit Sial=AL POKEMON. BABI, atau atok gay tertua abad ini, sudah harus direjam bersama sama dgn Wali Terompah jamban yg jahil dalam agama, bengap nak mampos dalam pentabiran negara. 20tahun Kelantan mendapat musibah kerana melantk Wali Terompah Jamban, bukan saja Kelantan mundur dan miskin, bukan saja tak menjadi Kota Serambi Mekkah, mesjid tidak banyak dibina, tetapi patong Buddha yg tumbuh macam cendawan, Kelantan bole di ibaratkan Darul Patong Buddha, dan juga menjadi kota Serambi AIDS, kerana pesakit AIDS yg terbanyak, ni semua adalh berkat tarbiyah dan doa mustajab wali terompah jamban. Ahlul2 suda harus bertaubat dan jauhilah dari menyokong PAS=Parti Ajaran Sundal harami. Selamatkan diri dan keluarga, PAS sudah terang lagi bersuloh adalah sesat, penjilat komunis baiDAP, penonggeng atok gay tertua, barua yahudi zionist.

Anonymous,  October 20, 2011 at 4:04 PM  

sabarrr..dia tgh nk buktikan lah tu, bini dgn anak dia yg terlalu dekat dgn dia pon xngaku dlm tu anwar..ini kan ko yg lgsg xtaw ape2 psl anwar.dh la,xminat la cite pasal video lucah nih,pe kata tuka cite pasal cincin plak...yg 24 JUTA tuh..hahaha..

Anonymous,  October 20, 2011 at 4:08 PM  

Kalau bukan Anuar kenapa bila ditanya apakah beliau kenal Datuk Eskay, beliau jawap tidak kenal. Kalau Bukan Anuar, bila ditanya mana jam Omegay, kenapa mengamuk? Kenapa kak jijah dan Nurul nasik sawan? Kalau bukan Anuar, kenapa kasi alasan berjambul, rupa sama, tetapi tetek dan perut tak sama. Kenapa takut hendak jawap 5 soalan datuk Eskay hingga ke harini? kenapa tak saman Datuk T? Kenapa tak mengheret dan saman Papa gomo? Janganlah lah jadi bengap penjilat2 juboq blendir atok gay tertua? jawapan nya mudah, Kak jijah dan Nurul mulut bau taik tahu, yg Papa belaiu sakit kronik, iaitu ketagih seks, ketagih lobang taik, lobang najis, lobang juboq jantan2, pelacur2 dalam dan luar negara. Tak payah lah penjilat2 juboq atok hendak mempertahankan dan menegakkan kote atok terkutok, rakyat semua bole menilai si keparat, bngsat, barua yahudi zionist bacul, bernama BABI memang species2 lahanat yg sepatut direjam sampe mampos.

Anonymous,  October 20, 2011 at 4:21 PM  

Kalau bukan Anuar kenapa bila ditanya apakah beliau kenal Datuk Eskay, beliau jawap tidak kenal. Kalau Bukan Anuar, bila ditanya mana jam Omegay, kenapa mengamuk? Kenapa kak jijah dan Nurul nasik sawan? Kalau bukan Anuar, kenapa kasi alasan berjambul, rupa sama, tetapi tetek dan perut tak sama. Kenapa takut hendak jawap 5 soalan datuk Eskay hingga ke harini? kenapa tak saman Datuk T? Kenapa tak mengheret dan saman Papa gomo? Janganlah lah jadi bengap penjilat2 juboq blendir atok gay tertua? jawapan nya mudah, Kak jijah dan Nurul mulut bau taik tahu, yg Papa belaiu sakit kronik, iaitu ketagih seks, ketagih lobang taik, lobang najis, lobang juboq jantan2, pelacur2 dalam dan luar negara. Tak payah lah penjilat2 juboq atok hendak mempertahankan dan menegakkan kote atok terkutok, rakyat semua bole menilai si keparat, bngsat, barua yahudi zionist bacul, bernama BABI memang species2 lahanat yg sepatut direjam sampe mampos.

Anonymous,  October 20, 2011 at 4:37 PM  

umno juara fitnah..

Pakatan Kote Ramas October 20, 2011 at 4:42 PM  

Pakatan Rakyat memang tak layak memerentah sebab tak pandai rompak harta rakyat....UmnoBN memang cerdik memerentah sebab pandai rompak harta rakyat dan jual negara kat bangsa asing,rasuah semakin kronik....Aku ucapkan Tahniah pada UmnoBN sebab pandai memerintah fuuuyoooo 'thumb up....sekarang seorang rakyat Malaysia akan terpaksa menanggung hutang negara RM 15,000 seorang termasuk anak kau yang masih menetek susu ibunya, sebabnya UmnoBN pandai memerentah hutang negara kini mencecah RM 437 billion...

Contoh di Kedah : Sebab UmnoBN pandai perintah Kedah 50 tahun memerintah Kedah hasil balak yang kerajaan negeri dapat dibawah BN banyak giler RM 9juta setahun,kerajaan Pakatan Rakyat memerintah Kedah 3 tahun setengah hasil balak yang kerajaan negeri dapat sikit
jer RM 70 juta setahun....pandai betul-lah Umno perintah...itu belum cerita negeri lain lagi....

Tahniah pada kau jugak sebab akan menjadi salah seorang yang akan menolong meranapkan Malaysia di masa depan....Tahniah jugak kerana kau masuk dalam treat ini sebagai penyokong tegar Umno barua atau pun ko ni sesumpah yang dah tukar nama....lepas ini bila kena hentam ko bukak citer seks Anuwar....tak tahan kena hentam lagi ko cakap nak bersara dari politik....pastu tukar nama lagi, itulah korang sampai bila nak insaf aku pun tak tau...

Anonymous,  October 20, 2011 at 4:50 PM  

Suruh bersumpah..tak mau!!!
Suruh bagi DNA... tak mau!!
Suruh ujian poligraf..Tak mau!!!
Suruh disoal balas pendakwaraya
di mahkamah ...tak mau!!!
Suruh tunjuk jam omega..tak mau!!!

Apa punya jantan daaa .. harap kote je bengkok mcm sabit,tengok muka macam garang tapi penakuttttt
kihkihkihkih.


Psssst..
Ilmu apa ar bungkus kote dengan tisu lepas menutuh china doll??

Anonymous,  October 20, 2011 at 4:52 PM  

Jikalau Anwar menjadi PM, habislah pekerja2, dara dan teruna, lelaki atau pompuan, dara atau isteri orang di putrajaya. Pagi pergi kerja elok, balik terkangkang kangkang dikerjakan oleh atok kote bengkok. Penjilat2 dan pencacai2 puna jangan harap mereka selamat, yg selamat adalah merke2 yg sakit buasir saja.

Anonymous,  October 20, 2011 at 4:54 PM  

MANTAP!!!!

Wan Azizah bodoh….suami dia nak jadi PM..berpeluh-peluh bulu juboq dan pukinyer berkempen untuk laki dia. Last-last video seks dihadiahkan pada dia. Ha ha ha. Sesuai muka kau...masam!

Yang bodoh sini kau Wan Azizah yg tua bangka. Kena tipu tak putus putus oleh si suami yang suka lubang wanita, lubang tahi lelaki dan semua jenis lubang. Kau kena maki hari2 ...tup tup dia bayar pompuan Siam. Tom Yum Kum..he likes! Pacut berapa kali?

Aku setuju Wan Bodozah kau kata,“Allah tau apa kita buat” sebab tu insan pujaan ko takut nak bersumpah dengan nama Allah…kan??

Mungkin sebab dia memang tahu apa yang dia buat, ko jer yang tak berapa tahu… yang ko tahu sokong membuta tuli laki kau yg masuk keluar hotel di Thailand & KL.

Mana laki kau waktu demonstrasi Bersih? Sorok kat dalam hotel kan? Dia ada membership card...keluar pintu belakang. Siapa bayar? Nurul Izzah ker? Kau macam lembu kena pil pelali. Angguk2 jer ha..

Apa lagi beb, Wan Azizah…oiiii. Ruang penafian memang langsong dah tak ada. Anwar memang sudah dihimpit ke reban ibu ayam Siam. Kenapa takot Allah..mau ka junjung AlQuran ayat tersuci?

Perut Anwar sudah berapa lama kau tak tengok. Dia asyik ke Bangkok...kau tidur peluk bantal. Jam Omega...kau gadaikan ke?

Tapi maklumlah, Anwar bukan sebarang manusia kan? Dia anugerah tuhan sebagaimana dakwaan kau bininya yg tolol PAS dan DAP. Karpal Sign suruh langkah mayatnyer dulu nak buat negara Islam. Laki bini karoang cium celah kangkang dia yg bau kari dan pappadom..Yum Yum.

Raja temberang, pembohong dan miliki kulit muka tebal melebihi kulit badak air nak jual Malaysia kepada kafir. PAS pulak jadi pencuci bontot Cina DAP guna lidah Mat Sabu. Hinanya Pakatan kaorang. Macam yahudi nak tanah Palestine. Mat Sabu kena tangkap basah...suami kau kenapa tak jerit HUDUD? Islam kah?

Berani kerana benar, tapi Wan Aziah takut kerana peLIWAT bukan Allah.

Kesian kan? Oh Azizah!

PS; Video yg bakal dikeluarkan November, akan nampak muka suami kau masuk hotel naik pacuan 4 roda. Kau jer yg tak ade Wan Azizah. Puki kau pasti nak tisu..berpeluh nanti!

PKR @ Punggung Koyak Rabak October 20, 2011 at 4:58 PM  

AKU SYOR KAN KEPADA YG NAMA PKR NI, SURUH MAK KAU OR BINI OR ANAK POMPUAN DIE TONGGENG DEPAN ANWAR…
LUBANG BONTOT JANGAN TUTUP DENGAN GABUS PULAK…!!!
HAAAA PASTU PAKAT TENGOK CAMNE CARA ANWAR BALUN DAN TARAM LUBANG DIEORG….
KALAU TAK PUAS TENGOK, NAK YG LEBIH
REAL DAN UTK BERLAKU ADIL MAKA MALAYSIAWAVES BOLEH IKUT TONGGENG….1 KELUARGA PAKAT TONGGENG..BARU LE SESUAI DGN NAMA
PAKATAN RAKYAT….
THUIIIIIIIi….MANYAK MANGANG PUNYE OLANG….!!!

Anonymous,  October 20, 2011 at 5:04 PM  

nasihat aku budak2 muda remaja sekarang korang kena paham 2 betul2 apa maksud DEB....AKU DULU BODOH ikut org jer skrg aku dh tahu matlamat DAP SEBENAR.....MMG CILAKA DAP NI..NK HAPUS KEISTIMEWAAN MELAYU....KO NAK JADI MCM SINGAPORE TU PEGI JAHANAM ...BARU AKU TAHU SEJARAH 13 MEI...PUNCA KOMUNIS DAP, GERAKAN, PAP..MERUSUH .KORANG CARILAH APA MATLAMAT DAP JGN IKUT ORG NASIHAT AKU......DIORG MMG TERANG 2 MENENTANG ISLAM.....SBGAI AGAMA RASMI.....TP TKPA PRU13 AKU AKAN UNDI BN....PEGI JAHANAM PKR

Anonymous,  October 20, 2011 at 5:05 PM  

ni lah dia anak muda remaja skrg kacang lupa kan kulit susah payah nenek moyang kita perjuangkan kemerdekaan kita anak muda remaja skrg hidup dlm suasana aman dgn makmur dah ada mcm2 kemudahan zaman skrg tk tahu kesusahan org2 dulu nak nikmati kesenangan hidup skrg.....aku nak tanya korang klu korang tengok kat tanah melayu ni berapa byk bisnes2 rumah2 kedai..syarikat2 besar.....rumah2 teres kereta mewah yg dkuasai oleh bangsa melayu.......apa korang nak bangga sangat dgn keadaan skrg...ekonomi bangsa melayu...ni kuat sangat ke korang nak megah sgt ......mat rempit, minah2 mat2 kilang pengangur, despatch, penagih dadah, remaja2 melayu yg trlibat dgn seks bebas arak judi buang anak merata2....mcm2 lagi yg melibatkan bangsa melayu..cuba korang tengok bangsa cina peringkat remaja golongan belia cina brapa ramai buka kedai sendiri kat pertama kompleks, sungai wang merata2 tempat semuanya rata2 anak muda cina.....dari situ lah kita boleh lihat bertapa hebatnya ekonomi bangsa cina ini nasib baik bangsa2 ini tidak kuasai kerajaan kita skrg klu tk jgn mimpi org melayu kita pegang jawatan tinggi dlm gov.....sbb tu la syarikat besar cina terpaksa ambil pekerja bumi bekerja dgn mereka utk dpt kan projek gov....klu tk jgn harap syarikat2 besar cina ni nk ambil org melayu kita sedarlah wahai melayu... sbb tu la klu DAP menang besar dlm malaysia ni org melayu akan risau...DEB DHAPUSKAN ...KLU KORANG TENGOK DLM MALAY MAIL JAWATAN KOSONG RATA2 SYARIKAT CINA MAHUKAN ORG CINA YG FASIH BAHASA MANDARIN DAN KANTONIS ITULAH SYARAT2 KERJA YG DKENA SYARIKAT2 CINA..DARI SITU KITA BOLEH TAHU BRAPA RAMAI BANGSA MELAYU YG TAHU BAHASA CINA ITULAH DINAMAKAN DISKRIMINASI.....

Anonymous,  October 20, 2011 at 5:11 PM  

Gomo the porn manufacturer again with his new pornography. A sex scandal or Najib the altantuya murderer is more serious here? Hell of course it's the murder case. Hey why don't you distribute that piece of news?

Anonymous,  October 20, 2011 at 5:14 PM  

Anuar can go and fuck Guan Eng yellow asshole and let Wan Azizah lick..

Anonymous,  October 20, 2011 at 5:17 PM  

Pakatan Rakyat is like gay sex act in which a man with a gas problem(who farts alot) is being screwed in the ass by his partner PKR and then gives sexual stimulation by farting into his partner's penis (PAS).

It's kinda like giving a blowjob, but through your ass instead of through your mouth. So that's why it's called a "fart-job!"

Anuar(fucking his partner Lim in the ass): Hey Anuar, do you have one coming already?

Lim: Yes! Yes, here comes a BIG one!

*Lim lets out a rather long-lasting, noisy, and pungent-smelling fart*

Anuar: Aaaaaahhh! That dick (PAS) felt so good!

manjung,  October 20, 2011 at 5:19 PM  

cerita banyak tak mau gomo, cepat sikit keluarkan video tu supaya puak2 haramjadah tu melopong....saman jangan tak saman...saman jangan tak saman...

Anonymous,  October 20, 2011 at 5:21 PM  

Anwar al juburia.....cakap macam keling...kecoh....saman lah...


would love to see who will come out....

Anonymous,  October 20, 2011 at 5:24 PM  

....ini sahaja yg mampu GOMO usahakan tuk membantu UMporNO meraih sokongan rakyat!...sian

Anonymous,  October 20, 2011 at 5:25 PM  

sohai..=.="

Anonymous,  October 20, 2011 at 5:28 PM  

Anuar can go and fuck Guan Eng yellow asshole and let Wan Azizah lick. say no to agent komunis!!!

joehan October 20, 2011 at 5:32 PM  

oi bdk2 pr yg bodo!!!!
cthnya anon October 20, 2011 10:37 AM
dan anon October 20, 2011 10:42 AM

isu ni mngkin diliht lucah sbb isu ni melibatkn salah laku seksual..mmg la luch..tp ni kebenaran..xyah la nk divert isu lain yg korng reka utk burukkn kerajaan..

isu salah laku seks ni mmg perlu didedahkan..semua umat islam malaysia selaku majoriti xnk BERPERDANA MENTERIKN MANUSIA BANGSAT,MANUSIA PELIWAT N PENZINA yang bernma anwar ibrahim yg diangkat setinggi langit oleh puak2 pakatan haram xkira 'ustaz2' pas,pastor2 dap,sami2 dap n manusia2 celaka dlm pkr..

oi nuar juburi..mula2 dlu ko kate xknal eskay..lpstu berlambak gmba n video ko bersm eskay..lpstu ko kate nk saman eskay..tp smpi skrng ko xsaman2 lg..blogger2 pon ko xsaman2 lg..ko tkt ke kalo kes saman ni ke mahkamah ko akn lg kantoi!!!oi manusia munafik bernama anwar juburi..saman jgn x saman.penakut ke..mana slogan lawan ttp lawan ko tu..dasar pengecut!!!!

Anonymous,  October 20, 2011 at 5:41 PM  

Sian betul......ini saja yang dapat disumbangkan untuk Umno. Untuk masyarakat pulak? perbelahan antara kaum. Lebih teruk lagi perbelahan sama Tun Faisal, kawan akrab sebelangga Gomo sendiri.

Anonymous,  October 20, 2011 at 6:02 PM  

tak payah lah nak cakap pasal sumbangan..wifi pun guna hasil kerajaan jugak....


beli lah cermin...baru 1.20 sen!

Anonymous,  October 20, 2011 at 6:05 PM  

Anuar can go and fcuk Guan Eng yellow asshole and let Wan Azizah lick. Say no to agent komunis!!!

Anonymous,  October 20, 2011 at 6:08 PM  

Adalah menjadi tanggungjawab sesiapa yang anti-blues untuk mendedahkan pelakon blues kalau dia kenal.

Dalam kes De Fakto, Eskay bukanlah pelakon tetapi sekadar whistle blower saja. Pemblow adalah pelakon dalam video berkenaan.

Makanya janganlah kecam whistle blower sebaliknya kecamlah pemblow berkenaan. Barulah betul dan tidak songsang.

Anonymous,  October 20, 2011 at 6:17 PM  

Anon 4.42 PM..

Pas kantoi!!! Jual hasil balak yerr kjaan BNtakkan blasah bnyk2 sampai gondol bukit sbb kedah bukan pengeluar balak lagipon ada sumber lain lg tmsuk industri nampak sgt pas kedah dah serupa klantan yg jual balak sbg sumber pendapatan.. KANTOI

joehan October 20, 2011 at 6:29 PM  

konon2 gov klate berjimat cermat,xmembazir,terer urus tadbir negeri..tp rupenye defisit rm80juta..hahahahaha..marah kerjaan pst defisit..tp die pon defisit gak.hahhahahahhaa.

GotYou!,  October 20, 2011 at 6:43 PM  

Aku tumpang gelak sekali ye joehan kah kah kah kah muahahahaha mehehehehe kihkihkihkih kohkohkohkoh. Ni cermin!

Arab October 20, 2011 at 6:56 PM  

bro...link kan blog aku. www.hurairahady.blogspot.com. thanks bro.

Topik PapaGomo Hangat Best October 20, 2011 at 7:14 PM  

Rakaman penuh akan menyusul dan harus kita ingat bukan kami nak mengaibkan Anwar Ibrahim dan para keluarganya namun demi menyelamatkan rakyat Malaysia maka pekara sebegini haruslah didedahkan agar rakyat memilih pemimpin yang berkaliber bagi memimpin kita.

Apa lagi alasan Anwar Ibrahim untuk menafikan video video ini adalah bukan dirinya? Perut buncit, tisu terbang, sedang kemaskini twitter adalah alasan yang sudah diberi. Terbaru ada video menunjukkan sebuah kenderaan pacuan empat roda yang mungkin di dalamnya dinaiki oleh pelakon video sex tersebut. Jam Omega pun belum tunjuk lagi. Semua orang sedang menunggu mana dia jam Omega ? Wan Azizah pun dah tersasul pasal leher Anwar, apa hendak selindung lagi?.

Makin pening kepala Wan Azizah nampaknya.

Sampai hati Anwar buat begitu pada Wan Azizah!!!!!

Anwar Ibrahim bercita cita menjadi seorang Perdana Menteri dan tanya dalam diri anda semua apakah anda inginkan seorang pemimpin yang Moral dan Ahlaknya sebegini yang melanggan pelacur setiap masa dan seorang bisexual? Lubang depan belakang..apa pun boleh.

Yang bodoh sini Wan Azizah. Kena tipu tak putus putus oleh suami yang suka lubang wanita, lubang tahi lelaki dan semua jenis lubang.

aku setuju Wan Bodozah kata,“Allah tau apa kita buat” sebab tu insan pujaan ko takut nak bersumpah dengan nama Allah… mungkin sebab dia memang tahu apa yang dia buat, ko jer yang tak berapa tahu… yang ko tahu sokong membuta tuli laki kau yg masuk keluar hotel. Mana laki kau waktu demonstrasi Bersih? Sorok kat dalam hotel kan?

Berani kerana benar, takut kerana LIWAT!

Pencuci PKR October 20, 2011 at 7:31 PM  

Bagaimana Mencuci Kemaluan PKR Dengan Betul?

Lelaki :
Selepas membuang air kecil, disunatkan berdehem 2 atau 3 kali supaya air kencing betul-betul sudah habis keluar. Lepas itu, urutlah kemaluan dari pangkal ke hujung beberapa kali sehingga tiada lagi air kencing yang berada dalam saluran. Kemudian basuhlah dengan air sebersihnya.

Wanita :
Apabila membasuh kemaluan, pastikan dicuci bahagian dalam dengan menjolok sedikit dengan jari dan dipusing-pusingkan semasa dilalukan air bersih. Bukan dengan hanya menyimbahkan air semata-mata. Jika dengan melalukan air sahaja ia tidak membersihkan bahagian dalam kemaluan wanita yang berbibir-bibir itu.

Kenapa penting untuk kita bersihkan kemaluan kita dengan betul?

Ramai orang merasakan diri mereka cukup bagus dengan banyak amal ibadah, bersedekah dan lain lain, tetapi masih tidak terlepas dari azab api neraka.

Saidina Abu Bakar pernah hendak menyembahyangkan mayat seorang lelaki tetapi tiba-tiba tersentak dengan suatu benda bergerak-gerak dari dalam kain kafan lelaki itu. Lalu disuruh orang membukakannya. Alangkah terkejutnya apabila seekor ular sedang melilit kepala kemaluan mayat lelaki itu.

Saidina Abu Bakar mencabut pedang lalu menghampiri ular tadi untuk membunuhnya. Tetapi ular itu tiba-tiba berkata-kata. Katanya ”Apakah salahku kerana aku diutus oleh Allah untuk menjalankan tugas yang diperintahkan”. Setelah diselidiki amalan lelaki itu semasa hayatnya, jelas dia merupakan orang yang mengambil ringan dalam hal menyucikan kemaluannya setelah selesai membuang air kecil.

Betul atau tidak cara kita selama ini? Kalau tak betul, jom sama-sama betulkan supaya diri kita bersih dan suci.

-PEACE- >_<"!!

Anonymous,  October 20, 2011 at 7:41 PM  

Hanya kerana temolok, perakus, dan kemewahan hidup Kak Jijah sanggup bersengkongkol dgn Sang Suami, Sanngup berlakon murahan, sanggup menitis airmata mengemis memohon simpati, hanya kerana ingin membela dan menegakkan kote Sang Suami, supaya bebas menyondol, lobang taik, lobang najis, lobang taik jantan2, boypren2, adik2 terangkat, pembancuh2 kopi, isteri2 orang, isteri assmin bacul dan pelacur2 dalam dan luar negara. Hanya kerana temolok perakus, inigin rumah besau, kereta besau, katil besau, jamban besau, wang harami dalam dan luar negara, dikipas oleh Sang Barua Yahudi zionist dgn janji2 hendak menjadikan beliau 1st Lady, Kak Jijah sanggup bersengkongkjol, menipu, menfitnah, pelakon murahan terbaik, untuk membebaskan atok bereteusan melakukan perbuatan yg keji, jijik lagi terkutok. Bila ditanya wartawan mana Jam Omega yg dikatakan oleh BABI ada dalam simpanan Si Ikan Sepat Kering, beliau dan Nurul mulut bau taik, naik sawan, mengherdik wartawan yg bertanya, " Are you the prosecutor? Insaf dan bertaubatlah lah Kak Jijah, berapa ramai lagi anak2 bngsa yg tak berdosa harus menjadi mangsa liwat Papa Hebat Nurul? Dan Kak Jijah dan Nurul harus bertanggung jawab kerana membela dan menegakkan kote papa hebat. Ingatlah azab Allah yg sungguh dahsaht menantikan mereka2 yg menyokong dan bersengkongkol dgn atok gay tertua terkutok. Selamatkanlah anak2 bnagsa dari menjadi mangsa buas atok kote bengkok.

Anonymous,  October 20, 2011 at 7:49 PM  

Blog fitnah class jamban. Sebenarnya rakyat caya video tu anwar tapi oleh sebab gomo pembohong selalu buat fitnah , penyokong tagar umno pun tak caya dengan blog ni. Cuba anon2 kat sini tanya Tun Faisal?

UMNO@fcuk,  October 20, 2011 at 7:59 PM  

Terbaik Gomo....bila video baru nak release....mlm ni release baguih juga...leh buat modal merancap...pancut depan komputer....

Gomo..Pengedar bertauliah Video Lucah...diJamin Halal tak kena tangkap punya.....tolong sebarkan demi kebenaran.

Kak Eli Wong Blogspot October 20, 2011 at 8:21 PM  

Mantap!!!!!!

Hanya kerana temolok, perakus, dan kemewahan hidup Kak Jijah sanggup bersengkongkol dgn Sang Suami, Sanngup berlakon murahan, sanggup menitis airmata mengemis memohon simpati, hanya kerana ingin membela dan menegakkan kote Sang Suami, supaya bebas menyondol, lobang taik, lobang najis, lobang taik jantan2, boypren2, adik2 terangkat, pembancuh2 kopi, isteri2 orang, isteri assmin bacul dan pelacur2 dalam dan luar negara. Hanya kerana temolok perakus, inigin rumah besau, kereta besau, katil besau, jamban besau, wang harami dalam dan luar negara, dikipas oleh Sang Barua Yahudi zionist dgn janji2 hendak menjadikan beliau 1st Lady, Kak Jijah sanggup bersengkongkjol, menipu, menfitnah, pelakon murahan terbaik, untuk membebaskan atok bereteusan melakukan perbuatan yg keji, jijik lagi terkutok. Bila ditanya wartawan mana Jam Omega yg dikatakan oleh BABI ada dalam simpanan Si Ikan Sepat Kering, beliau dan Nurul mulut bau taik, naik sawan, mengherdik wartawan yg bertanya, " Are you the prosecutor? Insaf dan bertaubatlah lah Kak Jijah, berapa ramai lagi anak2 bngsa yg tak berdosa harus menjadi mangsa liwat Papa Hebat Nurul? Dan Kak Jijah dan Nurul harus bertanggung jawab kerana membela dan menegakkan kote papa hebat. Ingatlah azab Allah yg sungguh dahsaht menantikan mereka2 yg menyokong dan bersengkongkol dgn atok gay tertua terkutok. Selamatkanlah anak2 bnagsa dari menjadi mangsa buas atok kote bengkok.

Anonymous,  October 20, 2011 at 9:23 PM  

TAK PELIK...KALAU ITU BUKAN KAU..KENALER SAMAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


***TAK GARU KELAPA****

Fuckatan Rakyat Is A Pigtail bastard October 20, 2011 at 9:51 PM  

Pakatan Rakyat is like gay sex act in which a man with a gas problem(who farts alot) is being screwed in the ass by his partner PKR and then gives sexual stimulation by farting into his partner's penis (PAS).

It's kinda like giving a blowjob, but through your ass instead of through your mouth. So that's why it's called a "fart-job!"

Anuar(fucking his partner Lim in the ass): Hey Anuar, do you have one coming already?

Lim: Yes! Yes, here comes a BIG one!

*Lim lets out a rather long-lasting, noisy, and pungent-smelling fart*

Anuar: Aaaaaahhh! That felt so good!

Anonymous,  October 21, 2011 at 2:16 AM  

I find amazing you can say God and puki in the same sentence.

Reading your comments just further proves that you guys lack an iota of intelligence.

Anonymous,  October 21, 2011 at 3:56 AM  

puak2 pembangkang ni dah tak boleh nak buat apa dah.yang depa dok bangkang lani pun bukan sebab kerajaan jahat atau baik. tapi memang jenis suka bangkang. sapa perintah pun mesti depa bangkang punya. yang salah tu bukan sapa tapi hati perut depa. kalo selama ni pas dok memerintah sekalipun puak2 ni la yang akan jadi puak2 membangkang..maksudnya kalau la...kalo ada kepala2 yang sealiran dengan depa dok membangkang, tak kira sapa kaki judi ka, kaki betina ka, waima bob lokman sekalipun depa iktiraf sebagai ulamak.hehe.. asalnya dulu nak marahla jugak dengan puak2 jenis ni, tapi ingat2 balik bila tengok depa bersorak masa bob sampaikan ceramah, dan2 saya pun nak tergelak sama..kesian sungguh tengok puak2 ni. bangang tahap maksimun. rasa2 macam dah takda ubat dah hehe

Anonymous,  October 21, 2011 at 4:08 AM  

itu la..tgk muka bob lokman lani pun dah macam mambang tanah, hehe. pantang bob bersuara sikit dalam ceramah, depa pun bertakbir. bob sakai tu pun apalagi makin menjadi. jadi la. sampai jalanraya pun bob kata tak penting sangat. bukan saya saja tapi beruk dalam video tu pun gelak kat dia hehe.

Anonymous,  October 21, 2011 at 7:06 PM  

Aku sokong!!!!!!!!!!!

Mat Kelate dok KL

LC October 22, 2011 at 10:30 AM  

hey guys! I also had sex with anwar! for hot video, msg me at XXXX@hotmale.com. Oh ya by the way I am also a Nigerian Prince...

Mohd,  October 22, 2011 at 10:16 PM  

Musangka,kenapa kau ni baghal macam keldai,jgn fanatik tak tak tentu pasal,kalau tak tahu cerita sebenar,tanya dan buat homework siasat dulu,jgn nak belasah tak tentu pasal,jgn jadi pak turut,ikut je bontot org,itulah org Melayu,sokong tak berfikir panjang,aku dah lama dgn pembangkang 15 tahun,pengorbanan masa,tenaga dan duit,tak payah nak cerita,ceramah kesana kemari,buat provokasi dan macam2 lagi.akhirnya.......hampas,lebih teruk dari BN,kroni,cantas keting dan fitnah mainan biasa,nasihat aku jgn jadi mangsa pada mereka,mereka cuma gunakan kau je......dah dpt....tak pandang langsung.so awaslah anak muda,tenaga muda mu disumbangkan kepada bangsa ,agama dan negara.fikir2lah

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP