Chin Peng Tenat Nak Mampos, Mat Sabu Desak Kerajaan Bawa Pulang Chin Peng

Saturday, October 1, 2011

Dilaporkan Chin Peng ketua Pengganas Komunis sedang Nazak nak mampos di hospital bangkok. Bila Mat Sabu pejuang komunis nak pi melawat Chin Peng?

Gomo juga nak ingatkan kepada kerajaan Malaysia agar jangan sama sekali membenarkan Chin Peng dikebumikan di Malaysia bila dia dah mampos nanti. Kami tidak terima Pengkhianat Negara yang telah membunuh beratus orang awam, polis dan tentera.

Dia nak mampos biar dia mampos diluar negara dan nak tanam ke apa ke biar diluar negara. Jangan sesekali jejak ke Malaysia walau tubuh yg tak bernyawa sekalipun.

"Muka Abang Bau Burit Mah" - kata Mat sabu.... Hahaha
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

52 comments:

Anonymous,  October 1, 2011 at 2:40 PM  

tak payah balik lah...kat thailand tu ada juga tanah maaa..

Anonymous,  October 1, 2011 at 2:52 PM  

Dilarang bawa balik... Nanti kubur Chin Peng akan dijadikan bahan untuk memutar-belitkan sejarah. Ahli dan penyokong mereka dan juga anak-anak muda yang buta sejarah akan diajar bahan yang salah di kubur Chin Peng sebagai bukti yang akan disalah ertikan oleh mereka ni semua..

Lebih baik disemadikan di luar negara jer untuk mengelakkan huru-hara pada negara di masa hadapan.

Anonymous,  October 1, 2011 at 2:58 PM  

nak bawak balik nak wat apa.... nak junjung jadi hero..... nak tanam kan guna tanah.... kan bakar jer..... pastu buang kat laut phuket.... abis citer.... bodohnya mat sabu.... kapir laknat tu yang dia nak tolong..... bodoh piang......

Anonymous,  October 1, 2011 at 3:04 PM  

Chin Peng pon takut nak dekat dia takut terhidu bau burit Mah...... !


Bini Chin Peng

Anonymous,  October 1, 2011 at 3:07 PM  

BAHAYA!! BAHAYA!! BAHAYA!!

Tak perlu buang masa. Jangan mengundang masalah pada masa hadapan. Jika bukan sekarang, jangan kita susahkan zaman politik anak-anak, cucu-cicit dan keturunan pewaris kita akan datang nanti. Kita dah lihat komunis pun boleh dipolitikkan dan diangkat martabatnya hinggakan bangsa seagama Islam kita sendiri

***Dilarang bawa balik... Nanti kubur Chin Peng akan dijadikan bahan untuk memutar-belitkan sejarah. Ahli dan penyokong mereka dan juga anak-anak muda yang buta sejarah akan diajar bahan yang salah di kubur Chin Peng sebagai bukti yang akan disalah ertikan oleh mereka ni semua..

***Lebih baik disemadikan di luar negara jer untuk mengelakkan huru-hara pada negara di masa hadapan.

Anonymous,  October 1, 2011 at 3:21 PM  

Siapa yg mulakan maki hamun? PAS. Siapa yg mulakan mencarut di khayalak awam dn berani mengatakan Tuhan pun mencarut? N.AJIS pemegang kunci syurga. Siapa yg mengkafirkan orang sebangsa seagama yg solat 5 waktu, haji di mekah, byr zakat mcm dia jugak? HADI LAKNATULLAH. Siapa dewa agama pluralisme? ANWAR AL-JUBURI. Siapa mau dilangkah mayatnya dulu kalau negara Islam tegak? KARPAL SIAL. Siapa yg setaraf dgn Khalifah Umar bin Abdul Aziz? LIM GUAN END.

Anonymous,  October 1, 2011 at 3:24 PM  

Buang kat tengah laut je. Confirm bumi Malaysia x akan terima mayat dia. Akan dihimpit sampai hancur lumat tulang belulang. hatta x tinggal debu pun.

Atau tanam kt belakang umah Mat Sabu. X pun, kt porch letak kereta dia. Leh la Mat Sabu bina patung Chin Peng kat situ sbg tanda kenangan anak cucu dia. Lama2 nanti, cicit dia leh sembah patung tu. Ada lah jugak agama cicit tu nanti, daripada datuk dia - si Mat Sabu Komunis yg berslogan `Agama itu Candu'.

arcadia October 1, 2011 at 3:25 PM  

bawaka le balik, pastu sampai je kat kl kite pakat campak dlm sungai klang. tapi aku confirm ader kuncu² mat syabu akan pakat terjun nk selamatkan mayat tu n puak dapig akan dok tepi sungai tu sambil bg press statement kat foreign reporter XD

Anonymous,  October 1, 2011 at 3:35 PM  

Sabar Bro PapaG...

Marah pun kita..biar berhemah sikit

Anonymous,  October 1, 2011 at 3:44 PM  

Anan 3.35 apa nak berhemah dengan orang yang telah membunuh bangsa kita, apa kau pemuja ching peng ka? kalau boleh sedang dia nazak macam ni lah kita tembak dia biar rasa macam mana mati kena tembak, tak sah lah kau mencarut gila babi kau,

Anonymous,  October 1, 2011 at 4:00 PM  

Aku rasa ada juga kutu dapat upah sembunyi bawa balik abu mayat dia nanti. Bukan orang tahu pun. Senyap senyap dia tanam kat kubur cina....dalam kerusi besar. Tak letak gambar dan tukar nama. Sapa pun tak tahu. Kita habis air liur je tak kasi.

Anonymous,  October 1, 2011 at 4:04 PM  

3.44...tengah dia nazak tu terbuka hati dia mengucap masuk islam, habis semua dosa dia. Dia ahli syurga, kita yg melopong...hehehe tak mustahil kan.

Anonymous,  October 1, 2011 at 4:06 PM  

Suruh Mat Sabu bawa balik abu sial tu kalau dah mampos nanti, boleh dia campur abu tu dgn kopi jantan setiap pagi untuk sarapan.

Anonymous,  October 1, 2011 at 4:47 PM  

bangkai mat sabu juga jangan arus ditanam kat malaysia ni..

nanti kubor dia bau burit mah pula..orang pas kata mat abu mampus sahid..kubor bau burit mah.

hadi laknatulah keluarkan fatwa macam2.
nik ajis almurtad bawa dia masuk surga.
orang pas letak gambar mat sabu alburit mah buat tokong mereka.

pas memang dajal.

manBonda,  October 1, 2011 at 4:53 PM  

pi MAMPUS la lu Chin Peng..kimak lu ..lagi cepat lu mampus la baik ma..cibai lu komunis lahanat..

Anonymous,  October 1, 2011 at 4:55 PM  

buat apa nak bawa balik mayat cin peng tu?...kan penggantinya ada di Malaysia ni? tengok je rupa dia dah macam cin peng..bila dia mampus nanti tanam je kat mana jirat atau depan rumah guan eng kat pulau pinang tu......kat batu nisan tu tulis "AI..YA..ITU BAPAK KOMINIS MALAYSIA SUDAH MATI.TARIH MAMPUS: ../.../2011.NAMA: AHMAT PENG SABU.

Anonymous,  October 1, 2011 at 4:59 PM  

TAPI....kalau x dikebumikan kat MALAYSIA...cam ner kita leh LUDAH berak kat kubur dia.....biar bagi hina skit..buat LOGO ... PENGKHIANAT NEGAARA...tepi2 letak la bangkai babi..atau gambar MAT SABU...hahahha

Anonymous,  October 1, 2011 at 5:03 PM  

Actually, kalu dah mampus, nanti dia orang bakar dan abunya disebarkan satu Malaya.
Sebenarnya elok dibawa balik dah kita boleh bawak2 anak2 kita ke kubur beliau dan katakan kpd anak2 kita inilah dia sejahat2 dan sezalim2 manusia di Malaysia.

praha2,  October 1, 2011 at 5:04 PM  

pantang nenk moyang den nak bawa pengkhianat tu pulang. kalo dizaman dahulu, oran macam dio ni seoran pengkhianat, seluruh saudaro maro nyo pon harus dihapuskan.
jangan di bori muka dio oran ni. rashid mydin pun tak ditanam di malaysia ni pulak cina bangsat ni. apo ke jadahnyo.

Anonymous,  October 1, 2011 at 5:30 PM  

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

Butuh hang gOmo...UMNO tolak hukum ISlam hang tulis UMNO itu Islam...


Babi punya UMNO....sanjung cina babi namwee dan chin peng......UMNO komonis...

Anonymous,  October 1, 2011 at 5:32 PM  

bakor aje, yeop

abu dia bagi kat mat sabu

Anonymous,  October 1, 2011 at 6:23 PM  

Alamak Gomo, Pork Nik kan dah standbye nak sembahyangkan mayat pukimak babi cina kapir lahanat tu. Dah nangis2 dah Mat Syabu dgn puak dia al-Juburi...Apalah kau ni...bagilah chan dia dibawa ke Malaysia, boleh jugak veteran perang kita belasah dengan peluru penabur...

PAShit,  October 1, 2011 at 6:26 PM  

" Jika Chin Peng balik, sy org pertama akn tunggu di airport bukan utk
meraikannya, tp utk sembelih 'makhluk ganas' tu."

- Bekas perajurit, Mejar(B) Ahmad Shafie, yg putus tangn kiri berkecai ditembak komunis.

"Golongan yang menyokong Chin Peng bole dianggap sebagai berfahaman komunis."

- tegas Presiden Persatuan Bekas Tentera Malaysia(PBTM), Dato Muhammad And Ghani.

"Negara akan mengalami huru-hara jika Chin Peng dibenarkan kembali."

amaran Pertubuhan Seni Silat Gayong Malaysia(PSSGM).

*********************************

walaupun jika Chin Peng dah mampus dan mayatnya atau abunya di bawa ke sini maka ramai2 lah kita tunggu di lapangan terbang untuk menghalang kapalterbang dari mendarat!

PAShit

PAShit,  October 1, 2011 at 6:32 PM  

Tiada maaf bagimu Chin Peng

Sumber : Utusan

KUALA LUMPUR 27 Nov. – “Sekali lagi diulangi, jika Chin Peng dibenarkan balik, saya orang pertama yang akan tunggu di lapangan terbang untuk mengajarnya,” tegas Mejar (B) Ahmad Shafie Abdul Manas yang putus tangan kiri akibat berkecai ditembak komunis.

Sebelum ini, beliau yang kini menjadi peguam sepenuh masa pernah membuat kenyataan berani itu untuk menjadi individu yang akan menyambut Chin Peng yang disifatkan sebagai makhluk ganas, bukan untuk meraikannya, tetapi untuk ‘diajar’.

Tegas Ahmad Shafie, 59, walaupun penyangak itu meminta maaf disusuli air mata darah sekalipun, segala kejahatan, keganasan dan dosa Chin Peng terlalu besar kepada negara dan rakyat negara ini.

“Chin Peng tidak layak dan tidak berhak untuk meminta maaf dan dimaafkan. Biarlah apa sekali alasan dia meminta maaf termasuk untuk mati dan ditanam di sebelah kubur bapanya.

“Saya tetap tidak boleh menerimanya dan saya rasa pendirian ini dikongsi bersama anggota keselamatan yang tercedera dan keluarga mereka yang terkorban,” katanya ketika dihubungi Utusan Malaysia di sini baru-baru ini.

Beliau mengulas laporan eksklusif akhbar The Star baru-baru ini bahawa Chin Peng meminta maaf di atas keganasan yang pernah dilakukan oleh Parti Komunis Malaya (PKM) kepada rakyat dan pejuang negara ini sewaktu pemberontakan satu ketika dahulu.

Dalam temu ramah yang diadakan di Bangkok, Thailand bulan lepas itu, Chin Peng berkata, walaupun PKM tidak berniat membunuh ‘orang tidak berdosa’, namun beliau mengakui ada kalanya mereka melakukan kesilapan dalam beberapa tindakan.

Sementara itu, Ahmad Shafie secara sinis mencadangkan sekiranya Chin Peng tegar juga untuk meminta maaf, dia tidak boleh melaksanakan secara ‘borong’ atau terbuka.

“Kalau nak minta maaf juga kena minta daripada setiap anggota keselamatan dan keluarga yang terlibat, jika yang terkorban kena minta maaf daripada ahli keluarganya.

“Juga daripada setiap rakyat Malaysia, jika ada yang putus tangan atau buta kerana PKM, maka Chin Peng kenalah juga potong tangan dan cabut matanya sebagai balasannya,” katanya.

Sementara itu, bekas Dekan Fakulti Bahasa Moden dan Komunikasi Universiti Putra Malaysia (UPM), Profesor Dr. Amat Juhari Moain sebak apabila dimaklumkan mengenai permohonan maaf Chin Peng itu.

Beliau berkata, perasaan sebak itu bukan kerana kesanggupan Chin Peng meminta maaf, tetapi mengenangkan betapa jahat dan rakusnya dia dan PKM membunuh rakyat negara ini.

“Kenapa dia nak sangat balik ke negara ini sedangkan dia bukannya warganegara, mesti dia ada agenda,” katanya dengan nada keras.

Sehingga kini, beliau menyatakan masih tidak dapat melupakan keganasan dan kezaliman yang dilakukan oleh PKM terhadap bapa dan ahli keluarganya yang lain.

“Ayah dan bapa saudara saya diikat dengan tali antara satu sama lain, mereka diseksa, seluruh tubuh ditetak dan ditakik-takik sebelum leher kedua-duanya disembelih.

“Semasa ditemui, mayat kedua-duanya hanya tinggal rangka dan tulang, bercampur antara satu sama lain tanpa kepala, amat jelas kesan takik bertubi-tubi seperti sebatang pokok kayu untuk mengeluarkan getahnya.

“Seorang lagi bapa saudara dan pembantu ayah saya turut dipenggal kepala mereka, tetapi ditinggalkan berhampiran mayat ayah dan bapa saudara saya,” katanya.

PAShit

Anonymous,  October 1, 2011 at 6:51 PM  

kalau kerajaan masih simpati jugak dengan cina babi sorang ni,takpa biarkan dia ditanm disini lepas 2 hari kito korek bkasi berak atas muka cina bai ni & lempar ke pada anjing saja macam mana dia buat kat mayat orang melayu islam dulu2

Anonymous,  October 1, 2011 at 6:57 PM  

mana ada isu macam namewee dan isu kominis muncul zaman tun mahathir.. ini adalah hasil zama belaian sitonggong melayu pas dan pkr yg dok kasi muka kat cina2 kurang ajar terutamanya dap dan sampai la ni diorang kena screw kat belakang pon tak nampak..

tun mahathir dah pencen, karpal, lim kit siang dan nik aziz masih lagi ada berpolitik..

wei, time tun dulu korang kata dah terlalu lama.. yg ni korang tak kata2 apa pon kan..

tau pasal apa? melayu dayus yg membuh bangsa dan agama sendiri..

Anonymous,  October 1, 2011 at 6:59 PM  

Sapa-sapa boleh pi rakam macamana keadaan Ching Peng ketika malaikat maut rentap nawanya, aku boleh agak dia akan mengelupur macam ayam kena sembelih dan kemudaian masukkan kedalam you tube supaya menjadi teladan kepada Kapal layar dan orang lain yang telah memporak perandakan negara Malaysia ini.

Kominis yang nak balik ke Malaysia boleh dibenarkan dangan syarat mata mereka ditutup dan kemudian mereka hendaklah ditembak di hadapan orang ramai kerana mereka telah pernah menjadi pembuhuh. kemudian mayat mereka diberi kepada buaya kerana mereka juga bukan sahaja penganas tetapi mereka juga pernah menjadi buaya darat.

warga sebelum merdeka

Anonymous,  October 1, 2011 at 7:06 PM  

Benarkanlah jasad dia dibawa balik ke Malaysia, kemudian kita awitkan untuk dibuat pameran di Muzium Negara, kemudian kita senaraikan nama dan gambar prajurit yang telah dibunuh diletakan sekeliling mumia ching peng untuk dijadikan bahan sejarah dan kajian rakyat Malaysia.

warga sebelum merdeka

Anonymous,  October 1, 2011 at 7:09 PM  

Mumianya itu hendaknya diletak berdiri dengan pakaian kominis yang lengkap bersenjata.

Marx Belalai,  October 1, 2011 at 7:14 PM  

..Marx Sabun akan gerakan jentera PAS untuk arak keranda Chin Peng di Dataran Merdeka..dan akan istiharkan Chin Peng sebagai Bapa Kemerdekaan untuk mengapu bodek Big Bos dia Lim Guan Eng, SU Agung DAP.

Anonymous,  October 1, 2011 at 7:39 PM  

Kerajaan!,jangan jadi pak turut kerana takut hilang undi mereka.

tapi pikirkan undi kami yg semakin yakin dgn usaha kerajaan yg telah di lakukan selama ini.

ex FUCKATAN RIOT.

Anonymous,  October 1, 2011 at 7:53 PM  

kalau nak dia bawak balik,suruh dia jadi kerajaan(kalau menjadi) baru dia bawak balik,nak di korek ke suka hati korang le.

tapi selama mana kerajaan yg ada jgn sesekali di turut hati nurani nilai politik jahanam mereka.(jgn berpolitik sampai mengadai agama dan bangsa)

Anonymous,  October 1, 2011 at 8:14 PM  

Mat Sabu nanti akan mengarahkan kader-kader Pas macam Taliban menyeludupkan abu mayat Chin Peng bila pengganas no. 1 negara itu mampos di ranjang hopital.Pal taliban khawarij berjiwa komunis di baha Mat Sabu petulang.

Anonymous,  October 1, 2011 at 8:16 PM  

Piiirah bewak....dengan babi namewee pun tak leh buat apa....nak gempak chin peng....bebal punya Melayu

Anonymous,  October 1, 2011 at 8:17 PM  

Pas taliban khawarij berfahaman komunis di bawah Mat sabu petualang sangat sanjung Chin Peng, Mat Indera, Ahmad CB, Rashid Mohiden, Josef Stalin, Karl Marx dan Mau Ze Tung.

Yamashita,  October 1, 2011 at 8:21 PM  

oi bahlun 8.16 sama namawee aku tak kenal kalau dia komunis skang jugak aku pegi potong dia punya kapara hait!

Anonymous,  October 1, 2011 at 8:57 PM  

Humbankan ke sungai golok jer biar jd sarapan buaya....hakptuiiiiiii...

Abd Razak October 1, 2011 at 8:59 PM  

abu mayat ching peng boleh dibawa balik dgn syarat hendaklah dimasukkan kedalam mangkok tandas awam dan flus,biar bersemadi didalam logi taikkk..

bagus tak idea aku?

Anonymous,  October 1, 2011 at 9:23 PM  

Kalau PKM menang dengan British dulu dan berjaya bentuk Republik Komunis Malaya, ayah ibu, datuk nenek kita akan menerima nasib yang sama seperti umat islam Kampuchea dulu. Chin Peng akan jadi seperti Pol Pot menghapuskan agama dan kebudayaan melalui penyembelihan beramai-rama orang melayu dan islam seperti yang berlaku dalam penyembelihan killing fields ke atas orang-orang melayu islam Kampuchea di bawah regim komunis Pol Pot. Chin Peng amat bernasib baik kerana tidak diburu untuk dibunuh oleh pasukan keselamatan Malaysia kerana dia adalah ketua pengganas negara. Chin Peng tidak diterima sebagai warganegara Malaysia jadi tidak timbul kelulusan untuk benarkan dia pulang ke negara ini atau mayatnya ditanam di bumi Malaysia bila dia mati nanti.

Anonymous,  October 1, 2011 at 9:56 PM  

Piiiirahhhhh......mangkuk yg babi namewee melalak hina Melayu...hangpa diam aje...nak cite pasal chin peng....gi lancap lagi baik ... Mat monggol sayang kat babi ni.....bebal punya Melayu....

Anonymous,  October 1, 2011 at 10:58 PM  

bagi ke Kuomintang je. Boleg diawet dan baring sebelah Mao Tze Tung. Jadi bahan muzium.

Anonymous,  October 1, 2011 at 11:03 PM  

chin peng bukan warganegara malaysia...dia mungkin bapa idola dap...jangan bagi dia mati dulu...seksa dulu dia dengan segala ubat-ubat dan cucukan sampai lumat tubuh nya..biar dia sengsara...

Lebai Malang October 1, 2011 at 11:27 PM  

Kalau PKM menang selepas Jepun lari dulu, parti PAS pun tidak sempat didaftarkan....

Anonymous,  October 2, 2011 at 6:18 AM  

Kalau Rosmah masih anak dara dulu, Mat Monggol tidak sempat jadi PM...banyak le kalau hangpa...kalau butuh hangpa....

Anonymous,  October 2, 2011 at 8:41 AM  

kalo nyawa dan ajal dah di kerongkong...mana nak diterima tobatnya...mongken mat syabu patut berada di sisi idola nya di kala ini...A'AAAA...WUUUU...HUH...HUUUUUU

PUTRA HEIGHT,  October 2, 2011 at 10:47 AM  

Boleh bawa balik dengan syarat bangkainya ditanam dihalaman rumah MAT SABUN sebagai idolanya....

Anonymous,  October 2, 2011 at 11:50 AM  

MAT BIN SABU BIN CENG PENG
SAPA TAK SUKA ATOK, LEBIH LAGI ATOK POLUPER SEBAGAI BAPAK KOMUNIS.

DARAH YG MENGALIR DAN OTAK MAT SABU SEBATI DGN IDOLOGI KOMUNIS, KOMUNIS YG MENYERANG POLIS DINOBATKAN SEBAGAI WIRA, SAMA JUGA KAKI JUBUR DINOBAT PEMIMPIN ANUGRAH TUHAN.

Anonymous,  October 2, 2011 at 3:10 PM  

Nama arab mat sabu "mat sabu al buriti", sama macam anwar aljuburi.

Anonymous,  October 2, 2011 at 4:41 PM  

suruh je mat sabu/sabun/syabu tu yang berambus pi jaga chin peng kat China saja...suruh mat sabu gentel apa-apa yang boleh! kot2 boleh naik lagi wpun dah nazak...komunis kan power..sebab tu mat sabu suka..nua brahim lagi suka..ah sedap! ah sedap! ah sedap!!!!!!

Anonymous,  October 2, 2011 at 10:18 PM  

Bertambahlah lagi satu tabung selain tabung memali... Tabung Chin Peng.. kayolah ekau abg mat bapak kominih...

Anonymous,  March 11, 2012 at 1:54 PM  

emm..tapi knape x hkum jepun?jpun pun buat mende same tapi kite x penah usulkan utk dakwa jepun (siap sanjung lg)..pastu british..lagi byk yg dorang buat sampai aku rase nak tulis sini pun xmuat..guane tu?aku nak tanye la.tp t.pulang org2 sini nak sound ape pun.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP