Dad Gave RM200 Thousand To Settle With The Family Of Woman - Marcus Guang Eng

Monday, October 24, 2011




Dah berminggu isu Raba Tetek Anak Ketua Menteri Lim Guang Eng tersebar dan dimainkan oleh media baru dan tak kurang juga media cetak dan Elektornik. Pendek kata isu Raba tetek oleh anak Lim Guang Eng ke atas seorang remaja perempuan memang cukup panas dan meletop sama sekali.

Tetapi pada pembaca dan rakyat yang mungkin baru mengetahui cerita ini mungkin akan menyalahkan kami Bloggeer Pro Kerajaan yang kononya telah menfitnah Gambar remaja perempuan yang dikatakan diraba tetek nya oleh Anak Lim Guang Eng yang juga cucu kepada Lim Kit Siang.


"We are strong because the money people"

Tahukah anda semua bahawa para Blogger dari Utara seperti Pisau.net, Dr Novandri, Media Permatang Pauh, Pejuang Bangsa dan Empayar Pemuda telah menceritakan mengenai Inseden meraba Tetek ini paling awal dari yang lain. Mereka lah yang mula mula sekali mendedahkan cerita perabaan tetek anak lim Guang Eng ini namun tidak mendapat reaksi yang memberangsangkan dari lim Guang Eng serta pembaca.

Kes Raba Tetek oleh anak lim Guang Eng memang benar benar berlaku kerana sumber yang mengesahkan pekara tersebut datangnya dari Pihak Sekolah iaitu guru guru, Rakan anak Guang Eng, dan juga orang dalaman DAP yang mengetahui cerita ini.

Cerita sudah lama diutarakan oleh beberapa blogg namun kurang mendapat perhatian Lim Guang Eng dan juga pemimpin DAP. Jadi apa kami buat? Kami memang Jahat dan itu tidak dapat dinafikan tetapi jahatnya kami adalah untuk memastikan isu raba tetek Anak Lim Guang eng yang mana sebanyak RM200 Ribu dibayar kepada keluarga remaja perempuan yang diraba itu Hangat serta diketahui rakyat.


: )

Memang betul gambar remaja perempuan yang dikeluarkan itu adalah gambar remaja dari Britain yang bermain catur. Kami ambil gambar tersebut dan mengeluarkan diblogg blogg serta facebook bagi menarik perhatian Guang ENg serta pemimpin DAP. Dan usaha kami itu sebenarnya telah berhasil sama sekali dalam mendapat perhatian Guang Eng.

Bila tersebarnya gambar remaja perempuan itu maka Guang ENg telah dinasihatkan oleh beberapa orang Bodoh yang tidak mengetahui perang Saraf telah meminta Guang Eng menafikan gamabr remaja tersebut dan konon kononya cuba meraih simpati rakyat dengan menyatakan Blogger Blogger menfitnah dengan mengeluarkan gambar remaja yang bukan dicabul.

Bukan main kepalang lah Guang Eng dan Kit Siang serta pemimpin DAP lain menyerang Blogger Blogger dan paling teruk dikecam adalah Papa Gomo dan juga Dr Novandri. DAP kata kami blogger Fitnah, tak bermoral, bla bla dan macam macam lagi dalam isu raba Tetek ini.



Dalam pada ini lah sebenarnya yang buatkan Guang ENg kantoi serta dibantu lagi dengan portal milik pembangkang Malaysiakini dan Malaysian Insider bila ada mengeluarkan kenyataan bahawa remaja yang dikeluarkan gambarnya adalah palsu kerana mengikut sumber remaja yang dicabul adalah orang lain. Dengan kenaytaan tersebut mengesahkan memang benar kejadin tersebut berlaku dan bukanlah satu omongan dan rekayasa dari kami para Blogger.

Selepas hangat dengan gambar remaja bermain catur Guang Eng sekali lagi melakukan pekara Bodoh bila beliau sendiri MENGESAHKAN bahawa anak lelaki nya telah bertukar sekolah atas alasan hendak berambut panjang. RAMBUT PANJANG tukar Sekolah? Mungkin alasan tersebut boleh diterima kita tetapi apakah relevan dalam waktu hujung tahun maka ditukarkan sekolah?

Sekolah sudah hampir melabuhkan tirai cuti Hujung tahun dan pada pengetahuan Gomo dan mungkin juga anda semua adalah amat PELIK apabila seorang pelajar bertukar sekolah dihujung tahun dan paling Pelik bila alasan yang diberikan bagi menukar anak Guang Eng ke sekolah lain adalah kerana hendak berambut panjang. Masuk Akal ke?

Sampai hari ini isu yang dihangatkan oleh Guang ENg dan pemimpin DAP adalah gambar remaja perempuan yang bermain catur yang mana dikeluarkan kami para Blogger. Tetapi sampai kehari ini juga Guang ENg tidak menjawap mengenai RM200 ribu yang dibayar kepada keluarga remaja yang dicabul. Wang dari mana Rm200 Ribu itu? Setakat ini apa yang difahamkan bukan sahaja keluarga yang dicabul meraih habuan malah beberapa orang Guru dan pelajar yang mengetahui kejadian tersebut juga diSOGOK oleh Guag ENg. Wang dari mana untuk beri Sogokan bagi menutup mulut cerita Cabul Tetek ini? Wang Guang Eng sendiri atau Wang Rakyat?

Buat pembaca sekalian, apa yang kami Blogger mainkan adalah isu Raba Payudara namun hakikatnya apa yang kami dedahkan disini adalah Wang Sogokkan kepada keluarga remaja yang dicabul. Apakah bermoral sebagai seorang Ketua Menteri memberi Sogokan bagi menutup kegiatan Juvana anaknya? Apakah itu Ketua Menteri yang layak menerajui Pulau Pinang?

Ada orang Pulau Pinang kata, " Dia mai dari Melaka duduk Pineng jadi Ketua Menteri apa dia tau? La ni dok buat malu orang Pineng ja. Awat tak berambus balik melaka ?"




Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin dalam kenyataan nya mengesa agar Guang Eng mengambil tindakan undang undang ke atas Blogger yang dikatakan menfitnah beliau dan DAP. Kenyataan TPM seperti diatas.

Gomo dan para blogger lain sebenarnya amat mengalu alukan agar Guang ENg mengambil tindakan undang undang dalam pekara ini. Kami Blogger tidak takut kerana apabila Guang Eng menyaman kami maka kami juga berhak membela diri dan kami boleh:

Meminta Mahkamah mengeluarkan SAPINA untuk memanggil Saksi Saksi seperti:

1) Remaja Perempuan yang dicabul

2) Pengetua Sekolah

3) Guru Disiplin

4) Guru Kaunseling

5) Guru Guru yang mengetahui mengenai Kejadian Meraba Tetek

6) Pelajar yang ada pada waktu kejadian meraba Tetek.

dan tidak lupa Anak Lim Guang Eng yang Meraba Tetek remaja tersebut.


"RM 200 Ribu Kecik punya hal , Saya CM ma"

Apabila kami diSAMAN maka kami berhak meminta Sapina dikeluarkan ke atas mereka ini untuk memberikan keterangan dalam mahkamah bagi hakim mendengar sendiri apa yang akan mereka semua luahkan.

Guang Eng mungkin sudah bayar mereka RM200 Ribu, RM 10 Ribu atau berapa amaun sekalipun tetapi harus diingat apabila masuk ke dalam Kamar mahkamah maka adalah menjadi satu kewajipan untuk mereka semua menggangkat Sumpah dihadapan Hakim.

Jadi Gomo serta rakan Blogger lain mengalu alukan agar Guang Eng SAMAN kami ini dalam isu Raba tetek. Dan Guang ENg juga harus ingat bahawa kami berhak MENYAMAN Guang Eng pula setelah habis perbicaraan. So kalau RM200 Ribu duit rakyat digunakan untuk bayar keluarga Remaja yang dicabul nanti bila kami saman duit dari mana pula Guang ENg nak ambil bayar Saman kami yang sudah pasti Jutaan ringgit.

Rakyat perlu menilai Kejantanan Guang Eng dalam isu ini, jika beliau benar dan tidak salah sudah pasti beliau mengambil tindakan Undang Undang keatas blogger yang dikatakan menfitnah keluarganya. Tetapi kalau Lim Guan Eng berdiam diri maka anda sudah mengetahui jawapannya.


Dato Seri Anwar Bin Ibrahim

Anwar Ibrahim sehingga ke hari ini masih lagi GAGAL menyaman para Blogger yang mengeluarkan Video Seks nya. Malah Blogger yang ada sudah beratus kali mencabar agar Anwar Ibrahim menyaman kami. Tetapi sehingga ke hari ini???


Psssttt....Hujung tahun tukar sekolah alasan nak bela rambut panjang, ha ha ha Logik lah sikit nak spin pun Guang Eng oiiiii


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

171 comments:

Papagomo selama ni dok sebar bahan lucah kepada umum malah blog papagomo juga DIPROMOSI KAN OLEH TV3. adekah papagomo KEBAL UNDANG2?? UMUM MENGETAHUI papagomo dan TV3 ADALAH MEDIA RASMI UMNO... October 24, 2011 at 10:09 AM  

papagomo dah keluar banyak artikel fitnah.

banyak laporan dah buat kat papagomo tapi sebab papagomo bersengkongkol dan dapat perlindungan dari rejim semuanya die selamat.

hidup lah artikel lucah untuk negara!

papagomo langgar lah apa2 akta lucah pon papagomo lidah rasmi umno,

najib yang jumpa saiful lepas konon diliwat pon bebas xyah masuk mahkamah samalah dengan hamba umno ni bebas jugak lah die dari undang2


dosa dengan Allah ko boleh mintak ampun bertaubat sesungguh hati kalau sempat bertaubat.

dosa dengan manusia, kalau manusia tu x ampunkan sampai akhirat pon x terampun.

setiap artikel dan penulisan di bawah ni ingat lah dosa dengan manusia kena mintak ampun dengan manusia.

papagomo ni islam ke dok ni?,  October 24, 2011 at 10:16 AM  

blog ni dengan penulis blog memang lebih hina dari anjing,

anjing mulia lagi coz anjing boleh berzikir pada Allah. yang si papagomo ni hari2 keluar artikel fitnah.

utk pertahan kan sangat hak melayu die macam gila die memfitnah,

UMNO XDAK ISU EKONOMI CUMA ADA ISU LUCAH UTK DISAJIKAN PADA RAKYAT!!

Anonymous,  October 24, 2011 at 10:17 AM  

Anon kat atas....mana lak gomo kebal..dia pon makan nasik cam ko juge....bezanya...bos ko tu..LGE dah puas kantoi...mana lagi berani saman...asyik bagi alasan bangang je la takut naik mahkamah..kang kantoi lagi besar dlm mahkamah..tiada maaf bagimu lagi dah..dia dah merasa ..

Anonymous,  October 24, 2011 at 10:18 AM  

HARGA BARANG NAIK HARGA BARANG NAIK

HARGA BARANG NAIK HARGA BARANG NAIK

HARGA BARANG NAIK HARGA BARANG NAIK

HARGA BARANG NAIK HARGA BARANG NAIK HARGA BARANG NAIK HARGA BARANG NAIK

HARGA BARANG NAIK HARGA BARANG NAIK
HARGA BARANG NAIK HARGA BARANG NAIK

HARGA BARANG NAIK HARGA BARANG NAIK HARGA BARANG NAIK HARGA BARANG NAIK

HARGA BARANG NAIK HARGA BARANG NAIK HARGA BARANG NAIK HARGA BARANG NAIK

HARGA BARANG NAIK HARGA BARANG NAIK HARGA BARANG NAIK HARGA BARANG NAIK

HARGA BARANG NAIK HARGA BARANG NAIK HARGA BARANG NAIK HARGA BARANG NAIK

HARGA BARANG NAIK HARGA BARANG NAIK HARGA BARANG NAIK HARGA BARANG NAIK

HARGA BARANG NAIK HARGA BARANG NAIK HARGA BARANG NAIK HARGA BARANG NAIK

HARGA BARANG NAIK HARGA BARANG NAIK

UMNO DOK BAGI ISU LUCAH JE HARI

UMNO DOK BAGI ISU LUCAH JE HARI

UMNO DOK BAGI ISU LUCAH JE HARI

UMNO DOK BAGI ISU LUCAH JE HARI

UMNO DOK BAGI ISU LUCAH JE HARI

UMNO DOK BAGI ISU LUCAH JE HARI

UMNO DOK BAGI ISU LUCAH JE HARI

UMNO DOK BAGI ISU LUCAH JE HARI

UMNO DOK BAGI ISU LUCAH JE HARI

UMNO DOK BAGI ISU LUCAH JE HARI

UMNO DOK BAGI ISU LUCAH JE HARI

UMNO DOK BAGI ISU LUCAH JE HARI

UMNO DOK BAGI ISU LUCAH JE HARI

UMNO DOK BAGI ISU LUCAH JE HARI

UMNO DOK BAGI ISU LUCAH JE HARI

UMNO DOK BAGI ISU LUCAH JE HARI

UMNO DOK BAGI ISU LUCAH JE HARI

UMNO DOK BAGI ISU LUCAH JE HARI

UMNO DOK BAGI ISU LUCAH JE HARI

UMNO DOK BAGI ISU LUCAH JE HARI

UMNO DOK BAGI ISU LUCAH JE HARI

UMNO DOK BAGI ISU LUCAH JE HARI

UMNO DOK BAGI ISU LUCAH JE HARI

UMNO DOK BAGI ISU LUCAH JE HARI
VUMNO DOK BAGI ISU LUCAH JE HARI

UMNO DOK BAGI ISU LUCAH JE HARI

UMNO DOK BAGI ISU LUCAH JE HARI

UMNO DOK BAGI ISU LUCAH JE HARI
VUMNO DOK BAGI ISU LUCAH JE HARI

UMNO DOK BAGI ISU LUCAH JE HARI

UMNO DOK BAGI ISU LUCAH JE HARI

UMNO DOK BAGI ISU LUCAH JE HARI

UMNO DOK BAGI ISU LUCAH JE HARI

UMNO DOK BAGI ISU LUCAH JE HARI

UMNO DOK BAGI ISU LUCAH JE HARI

UMNO DOK BAGI ISU LUCAH JE HARI

UMNO DOK BAGI ISU LUCAH JE HARI

UMNO DOK BAGI ISU LUCAH JE HARI

UMNO DOK BAGI ISU LUCAH JE HARI

UMNO DOK BAGI ISU LUCAH JE HARI

UMNO DOK BAGI ISU LUCAH JE HARI

UMNO DOK BAGI ISU LUCAH JE HARI

UMNO DOK BAGI ISU LUCAH JE HARI

UMNO DOK BAGI ISU LUCAH JE HARI

Cakap Banyak Tak Guna Saman Ajer!,  October 24, 2011 at 10:20 AM  

UMUM mengetahui Malaysiakini Lidah Rasmi Pakatan Rakyat.

Guang Eng dan Brother Anuar Please Saman Papagomo cepat2, Utusan Pun UMUM mengetahui lidah rasmi umno pun boleh kalah bila disaman

Anonymous,  October 24, 2011 at 10:25 AM  

LGE dha tukar cerita..dia tukar dari anak dia tukar sekolah sbb nak berambut panjang..kepada sekolah lama tu sarang dadah..

Anonymous,  October 24, 2011 at 10:27 AM  

Hahahaha...anjing-anjing guan Eng menyalak kat sini sebab tuan dia kena usik. Memang dasar manusia anjing...jilat la taik bos engkau tu hanjing.

Anak Guan Eng tu patut didakwa di mahkamah kerana mencabul kalau benar dia raba tetek budak tu. Buat la laporan polis dan siasat la dengan telus. Bukan hantar anjing menyalak cakap tidak.

berapa ringgit lu dapat umno bagi buat blog ni boleh suap anak bini kah kah UMNOK KALAH PRU13 SIAPA MAU BAYAR GAJI kah kah,  October 24, 2011 at 10:28 AM  

kah kah UTUSAN AKHBAR SAMPAH pon banyak kali kena saman sampai orang tahu utusan akhbar fitnah.

habislah papagomo ni malukan diri sendiri je, tengok lah nnt bila anak2 die besar semua org pergi sekolah semua orang kutuk anak2 die

"wei tengok tu anak papagomo zamrizal porno tu heeii xmo kawan xmo kawan nnt jd lucah"

Anonymous,  October 24, 2011 at 10:28 AM  

Man city 6 - Man Utd 1 . Dua dua pun mans club hehehehehe

Anonymous,  October 24, 2011 at 10:29 AM  

haha..ada penjilat dap dh gila kt sini....pecaya lagi kt babi dap tu

Anonymous,  October 24, 2011 at 10:29 AM  

salakan anjing2 guan eng yg terdiri dari pencacai2 pas sudah berbunyi.

btw..padan muka ko gomo. 6-1 kena belasah.hahaha gay united.

Anonymous,  October 24, 2011 at 10:32 AM  

ekekekeke....bdak2 pas dah panas jubo bebbb....

sbb tu hari2 masuk sini buat kacauuu....

dasar hati komuniss.....

ciannn tgkkan pencacai2 pas kene kerah pertahankan LGE dan anaknye yg kaki raba nenen....

dah la kene paksa pertahankan bos besar mereka yg kaki liwat dan kaki china doll...

ni kene pertahankan bdak inggusan anak LGE palkk....

nasib laaa jadi penjilat dap dan jubo nuarr...

PAPAGOMO AKAN DIKENANG DALAM SEJARAH NEGARA SEBAGAI "BLOGGER SAMPAH MASYARAKAT UPAHAN UMNO YG X HABIS BELAJAR XDEK DUIT TERPAKSA JD TUKANG FITNAH DAN SEBAR BAHAN LUCAH" ---- Tahniah bro blog lu masuk malaysiakini.com sekali lagi = http://malaysiakini.com/news/176175 October 24, 2011 at 10:34 AM  

jangan terkeliru papagomo bukan blogger rasmi umno.

Exco pemuda umno TUN FAISAL sendiri menghina papagomo ni

http://tunfaisal.blogspot.com/2011/07/papagomo-yang-lupa-daratan.html

http://tunfaisal.blogspot.com/2011/07/papagomo-yang-lupa-daratan.html

http://tunfaisal.blogspot.com/2011/07/papagomo-yang-lupa-daratan.html

http://tunfaisal.blogspot.com/2011/07/papagomo-yang-lupa-daratan.html

http://tunfaisal.blogspot.com/2011/07/papagomo-yang-lupa-daratan.html

Anonymous,  October 24, 2011 at 10:35 AM  

buat je la report polis kalau LGE kata tak salah, takkan takott kut nak buat report polis. nuar jubo bleh buat report polis takkan LGE takott...

Anonymous,  October 24, 2011 at 10:35 AM  

dah tenat bdak2 nuarr nihh...

Anonymous,  October 24, 2011 at 10:39 AM  

Bukan pendedahan lucah, tapi gara2 pemimpin yang tak bermaruah dipertahankan sampai habis "tea" oleh konco yang juga tak memikirkan mana satu maruah dan kebenaran....

Anonymous,  October 24, 2011 at 10:41 AM  

Manchester United kalah semalah booooooo Najib boooooo

PRU 13 pon kalah la kau booooo

orang x suka dah woi parti racist umno dah lah isu lucah je hari gaji swasta xmau naik

fikir... October 24, 2011 at 10:44 AM  

teruskan pembongkaran gomo....

KALAU UMNO ADE TELUR ,, BERSAING LAH DENGAN SIHAT MACAM NEGARA2 MAJU JANGAN SEKAT MEDIA RTM UTK PAKATAN RAKYAT BARU PAKATAN RAKYAT BOLEH BIDAS SECARA LIVE,,,,,,,, TAPI UMNO XDEK TELUR NK BUAT CAMANE October 24, 2011 at 10:44 AM  

KREDIBILITI PAPAGOMO DIDEDAHKAN OLEH EXCO PEMUDA UMNO SENDIRI = http://tunfaisal.blogspot.com/2011/07/papagomo-yang-lupa-daratan.html

KREDIBILITI PAPAGOMO DIDEDAHKAN OLEH EXCO PEMUDA UMNO SENDIRI = http://tunfaisal.blogspot.com/2011/07/papagomo-yang-lupa-daratan.html

KREDIBILITI PAPAGOMO DIDEDAHKAN OLEH EXCO PEMUDA UMNO SENDIRI = http://tunfaisal.blogspot.com/2011/07/papagomo-yang-lupa-daratan.html

KREDIBILITI PAPAGOMO DIDEDAHKAN OLEH EXCO PEMUDA UMNO SENDIRI = http://tunfaisal.blogspot.com/2011/07/papagomo-yang-lupa-daratan.html


KREDIBILITI PAPAGOMO DIDEDAHKAN OLEH EXCO PEMUDA UMNO SENDIRI =

http://tunfaisal.blogspot.com/2011/07/papagomo-yang-lupa-daratan.html

KREDIBILITI PAPAGOMO DIDEDAHKAN OLEH EXCO PEMUDA UMNO SENDIRI =

http://tunfaisal.blogspot.com/2011/07/papagomo-yang-lupa-daratan.html

KREDIBILITI PAPAGOMO DIDEDAHKAN OLEH EXCO PEMUDA UMNO SENDIRI =

http://tunfaisal.blogspot.com/2011/07/papagomo-yang-lupa-daratan.html

KREDIBILITI PAPAGOMO DIDEDAHKAN OLEH EXCO PEMUDA UMNO SENDIRI =

http://tunfaisal.blogspot.com/2011/07/papagomo-yang-lupa-daratan.html

KREDIBILITI PAPAGOMO DIDEDAHKAN OLEH EXCO PEMUDA UMNO SENDIRI =

http://tunfaisal.blogspot.com/2011/07/papagomo-yang-lupa-daratan.html

Anonymous,  October 24, 2011 at 10:45 AM  

anon 10.41am

gaji swasta tak naik pun ko nak salahkan kerajaan?

apa ke bangangnya ko ni.ko marahla bos ko tu sebab kedekut.

bodoh,kecik2 tanak mampus,dah besar jadi makin bangang dan menyusahkan orang.

ko ni mesti staff yang ayam2 je dalam opis tu,pangkat kecik,gaji kecik,dah tau gaji kecik takmau usaha lebih.dok ngadap internet,kutuk kerajaan,ngumpat bos ko.kerja malas.aku bajet ko ni mat despatch cabuk atau kerani cabuk je.

to anon 10.45,  October 24, 2011 at 10:50 AM  

anon 10.45 thanks sepanjang gua hidup gua memang xde minat nk undi mana2 gua hidup sendiri2 je , tahun ni gua tengok semangat anak2 muda gua dan gua tengok kebodohan umngok2 dan cara pemerintahan bodo najib memang gua nk undi secara 1st time gua doa umno cepat2 mampos.

peluang pekerjaan utk anak muda dah sikit die lanjutkan lagi usia pencen, org dah tua2 x produktif dah lah.

peluang pekerjaan dah skit bro gua dekan setiap semester bukan keje cybertrooper kira gua dpt keje halal kat swasta gua dah bangga.

manBonda,  October 24, 2011 at 10:59 AM  

aku peduli apa..yang pasti puak2 FUCKatan memang kaki BANGSAT..PAS..PKR..DAP..semua kaki BANGSAT..jangan haraplah nak perintah Malaysia..kkalau dapat pemimpin kaki LIWAT..ZINA..PENIPU..MEMPERGUNAKAN AGAMA..khaatuui..oh lupa lak bila lagi kau orang punya Wali Terompah nak keluarkan FATWA baru..heehee bodoh..dah tua pun bodoh..

headbomb October 24, 2011 at 11:01 AM  

ape lagi pi saman la papagomo.. baru ada teloq dari juak2 pas menjilat teloq lge tu.. haha

Anonymous,  October 24, 2011 at 11:14 AM  

kecewa tengok pemerintahan umno sekarang, kan baik kalau tun mahathir naik semula jadi PM.

tun mahathir pon kecewa dengan prestasi umno. melayu haprak , melayu mudah lupa, umno busuk sampai usus.

Ferror,  October 24, 2011 at 11:15 AM  

Dear Papa Gomo,

It's equally shocking and disappointing to look at your articles. Low class, vulgar and manipulating babble will not get your point across very well.

Only rational debate, factual and unbiased analytical write up would command positive support from readers, e.g. www.chedet.cc, rantingsbymm.blogspot.com, www.tonyfernandesblog.com.

Falsifying evidence or quoting incredible sources reflects badly on the blogger's intellectual. By all means, debate all you can and defend your God given freedom of speech. But at the same time, don't the it for granted.

The sex scandal video of opposition leader is a pretty good job. I thought you would probably win more supports and the article would be more believable if you don't cast so much of your emotion and at times, biased comments.

Striving to fight for justice and truth does not mean that you have to hate and curse.

It's pathetic that you live a life full of hatred. I pray that God have mercy on you and may His blessing of happiness and kindness bestowed upon you.

Best wishes to you.
Ferror - a non-partisan bloke who is interested in all kinds of intellectual debate

Anonymous,  October 24, 2011 at 11:21 AM  

anon 11.15 this is malay blog , pelease speak bahasa melayu to us ! if u want to a speak english pelease speak at Lim guan eng page!

tungau,  October 24, 2011 at 11:36 AM  

MU memang ayam...cap ayam! 6 biji ..hi..hi

-siasat jugak kalau2 kongsi gelap terlibat dlm memeras ugut keluarga mangsa dan pihak sekolah, DAP ni bukan kita boleh percaya sangat. Kes Beng Hock pun dia org pandai kaut untung, nampaknya kes cabul tetek ni pun dia org nak buat untung besar lagi.

fikir... October 24, 2011 at 11:37 AM  

to ferror ....

its simple...
sometimes its hard to tell the truth..

Anonymous,  October 24, 2011 at 11:42 AM  

ferror , dont u do bullshit here this our place.

talk bullshit somewhere else. u look very stupid with that kind of comment . here people talks about pembangkang we dont talk shit.

dont u know what are the meaning of bullshit? yes , u are the word.

Nasi Lemak 200K,  October 24, 2011 at 11:43 AM  

...jaga-jaga, jgn sampai ada yg terjun bangunan sekolah kes nasi lemak 200k ni.

Mama Boom Boom,  October 24, 2011 at 11:44 AM  

...tak usah cakap banyaklah SI BARUA DAP..u all ada hak untuk buat repot polis dan u all juga ada ramai loyer buruk yg berkeliaran kat court tu. Pergi bela Anuar Al Jubb pun sampai 1 team bola ramainya. Buat repot atau saman saja si bloger yg kau kata jahat tu.

Saman jangan tak saman kalau u all memang ada 'anu' walau pun kecil.. Ada berani ke ??????

Anonymous,  October 24, 2011 at 11:46 AM  

Hoi Pukimak Gomo,

Ko ni bodoh kemende? Dah terang2 perempuan tu nafikan yg dia kenal anak guan eng, ko makinkan nak hotkan isu ni pehal?

Blog ko ni memang sampah. Ko pun bukan skola tinggi pun. Ko cuma seorang peniaga pasar malam.

Orang yang menyokong Pukimak Gomo ni memang bodoh. Sebab dah tau si pukimak ni cuma peniaga pasar malam yg x skola tinggi, tapi masih nak percaya kat dia.

Aku cabar ko, kalu ko bagus sangat pergi debat face to face dengan Guan Eng atau mana-mana pemimpin pakatan. Aku rasa kalu ko debat dengan anak Guan Eng pun blum tentu lepas lagi.

Go fuck yourself. Bodoh piang punya Pukimak Gomo

Atuk Gomo

Anonymous,  October 24, 2011 at 11:49 AM  

man.u tewas 1-6 diumpamakan najb/bn tewas...nanti di penghujung musim epl...bila man.u raih juara epl...maksudnya najib/bn menang pru 13...anon 10:41 memang bangang nak mampos...hahaha

Anonymous,  October 24, 2011 at 11:52 AM  

gomo bangang..

gun,  October 24, 2011 at 11:54 AM  

macam mana agaknya rupa Nasi Lemak 200K tu agaknya, wow.. vaa..vooommm..

Anonymous,  October 24, 2011 at 11:55 AM  

yes gomo. mari sogokkan rakyat malaysia dengan tetek. esok kau sogok kan lagi otak kita dengan pepek pula. cipta lah lagi isu isu lucah.

Thanks gomo.

Anonymous,  October 24, 2011 at 11:57 AM  

budak2 sekolah semua dengar nama blog ni kat tv3 , papagomo jadi idola masyarakat. ibubapa semua sayang papagomo

jan,  October 24, 2011 at 12:00 PM  

kita patut panggil Namwee buat sambungan cerita nasi lemak 2.0, nasi lemak mega 200K.

Anonymous,  October 24, 2011 at 12:01 PM  

anon 11.46 ko lagi la pukimak gampang bodoh piang kang kang. pg tak sekolah tinggi pun dia lagi pandai dari mat sabun pojaan hai mo waima lagi bijak dari profesof bangang aziz basi uia tu. blog dia 14 juta orang dah ketik... mungkin blog paling ramai pengunjung di dunia maya...tak pandai lagi ke cam ni..

Anonymous,  October 24, 2011 at 12:03 PM  

Pukimak....ramai sungguh anjin-anjing LGE dakat sini. Diketuai oleh babi haram jadah hamPAS.

Apalagi... LGE dah kantoi... si aljuburi haramjadah tu memang dah lama kantoi...

Ade berani??

Buatlah report!!

Teruskan Papagomo...hamPAS dan DAPig macam cacing kepanasan sekarang.. LU KANTOI BEB!!!

diN,  October 24, 2011 at 12:05 PM  

ini semua salah UMNO yg menyebabkan tetek diraba dan punggung Saiful di toron, hi..hi..

Anonymous,  October 24, 2011 at 12:09 PM  

Bro Gomo,

Lantak la apa pencacai2 puak PR tu nak cakap. Tak jadi kudis pun. Makin hari yang saya tgk sayap bro serta rakan2 seperjuangan yang lain semakin mengembang. Saya rasa blog bro akan jadi bualan mulut serta rujukan setiap kali ada isu2 besar tentang politik dibincang kan oleh khalayak umum. Perjuangan bro serta rakan2 telah byk membuka mata rakyat Malaysia tentang siapa sebenarnya puak2 PR ni.

Mungkin juga Sumpah Laknat Saiful serta Solat hajat puak PR telah di makbulkan Allah. Allah telah menunjukkan kebenaran sedikit demi sedikit. Semakin hari, puak2 PR nampak semakin terhimpit dan terdesak. Pinjam kata2 YB Zul "Nak tunggu bukti apa lagi yg nak ditunjukkan Allah Yop".

Kami doakan semoga bro serta rakan2 seperjuangan dikurniakan keuatan serta dilindungi Allah dari puak2 munafik serta penghancur bangsa dan agama. Allah akan sentiasa memudahkan perjalanan bagi org2 yang menentang kemungkaran serta menegakkan kebenaran.

Teruskan perjuanganmu bro...

praha2,  October 24, 2011 at 12:09 PM  

tersinggun jo den dengan kato kato yang menghotam papgomo ni. den memang peminat papagomo dan menyokong dio buet tulisan ni. mengapo oran pr hontam papagomo? apo tak tanyo lge? apo lge tak saman ? oran putih kato-silent means guilty. botol kato muhyiddin buet laporan jangan berdalihjo. eden syorkan kepado papagomo buet yang terbaik biar rakyat tahu apo yang dirancang olih pr ni. tapi soalan nyo mano datang duit yang banyak tu. lge eden bertanyo mano poi nyo CAT yang ekou jorit joritkan tu. atao pon CAT and DOG are brothers?

EXCO PEMUDA UMNO TUN FAISAL HINA BLOG NI,  October 24, 2011 at 12:09 PM  

http://tunfaisal.blogspot.com/2011/07/papagomo-yang-lupa-daratan.html

http://tunfaisal.blogspot.com/2011/07/papagomo-yang-lupa-daratan.html

http://tunfaisal.blogspot.com/2011/07/papagomo-yang-lupa-daratan.html

Anonymous,  October 24, 2011 at 12:15 PM  

Pukimak....ramai sungguh anjin-anjing LGE dakat sini. Diketuai oleh babi haram jadah hamPAS.

Apalagi... LGE dah kantoi... si aljuburi haramjadah tu memang dah lama kantoi...

Ade berani??

Buatlah report!!

Teruskan Papagomo...hamPAS dan DAPig macam cacing kepanasan sekarang.. LU KANTOI BEB!!!

Anonymous,  October 24, 2011 at 12:17 PM  

karam singh dah dapat datuk
lepas ni gomo pulak..
datuk papagomo...
sapina gomo jangan tak sapina
ehhh
najib boleh tolak sapina.......

Anonymous,  October 24, 2011 at 12:19 PM  

marcus..betul ka lu raba tetek
budak 16 tahun
kecik dik...tak berbaloi 200k
baik raba tetek bini gomo
power...mesti kena bayar 200juta.

diN,  October 24, 2011 at 12:22 PM  

tak payah nak salahkan sana sini, YA atau TIDAK anak Guan Eng raba buah dada yg melibatkan kos 200K,

HIDUP MELAYU HIDUP UMNO!!! UMNO UTK MELAYU!!! BUMIPUTERA!!1 HAK ISTIMEWA!!! HAK ISTIMEWA!!1 XDEK HAK ISTIMEWA MELAYU XBOLEH MAJU!!! JADILAH PAK TURUT!!!,  October 24, 2011 at 12:29 PM  

ALHAMDULILLAH TEGUH BENAR PERJUANGAN PAPAGOMO MASYARAKAT PERLU LAHIRKAN RAMAI LAGI INSAN SEPERTI BLOGGER RASMI UMNO NI.

PAPAGOMO = BLOGGER RASMI UMNO

ARTIKEL GOMO = MENTALITI UMNO.

kari,  October 24, 2011 at 12:33 PM  

manalah Gomo ada duit sampai 200k

Anonymous,  October 24, 2011 at 12:36 PM  

kalau saya jadi tuan punya gambar tu dah lama dah saya saman website yg saje je nk kaitkan sy ngan isu ni. takde akai ka main letak gambar org lain, pastu wat2 tak bersalah tu sbg rujukan? what the hell????

leman,  October 24, 2011 at 12:37 PM  

pegidaa.. UMNO jgn nak tumpang kredit sangat ngan Gomo, jgn lacurkan Gomo, Gomo bukan Tun Faisal si bangkai yg expert dlm cari publisiti.

tetakan tegempar,  October 24, 2011 at 12:40 PM  

kau raba tetek bini Gomo 200k tarak tendangan tampa bayang ada..

Anonymous,  October 24, 2011 at 12:44 PM  

PENCACAI LIMGUANENG DAN ANWAR DAH MASUK SIBOK SIBOK KAT SINI..KALAU TAK SUKA PAPAGOMO KENAPA SENTIASA MASUK BLOGNYA ITU MAKNANYA SEMUA ORANG SUKA.

KENAPA KAMU SEMUA TAK NAK SURUH ANWAR BAGI DNA, ANGKAT SUMPAH DAN SAMAN PAPAGOMO..TAKUT KANTOIKAH.

PENCACAI PAPAGOMO DAN AMWAR CUBA NAK LENCONG CERITA HABIS-HABIS TUDUH UMNO..KAHKAH UMNOLAH LANCAP ANWAR TAROK SPERM DALAM JUBOK SAIFOL..CAKAP PASAI UTUSAN KENA SAMAN YANG AHLOL PKR KENA SAMAN DGN DATO RAIS YATIM TERPAKSA BAYAR RM300RIBU TAK CAKAP PUN, SUARA KEADILAN KENA DENDA RM200JUTA KERANA FITNAH FELDA BANKRUP TAK SEBUT PUN..MEMANG DASAR PENCACAI BUSOK MCM MANAPUN DIA JILAT JUGA.

AKU CABAR LIMGUANENG/ANWAR SAMAN DATO ESKAY/PAPAGOMO KALAU BERANI DAN MEREKA SUDAHPUN BERKALI KALI MENCABAR ANWAR / LIUMGUANENG.

DR HOOGLAND KATA KOTE ANWAR TAK BOLEH BUAT SEKS PASAI SAKIT TULANG BELAKANG NANTILAH KITA TENGOK VIDEO ANWAR TUTOH CINADOL PADA FEBRUARY 2011 BIAK DR HOOGLAND TEBELIAK MATA.

Anonymous,  October 24, 2011 at 12:53 PM  

tetakan tegempar said...
kau raba tetek bini Gomo 200k tarak tendangan tampa bayang ada..

power lu bro...

takan lu sorang je nak raba terek bini gomo...

UMNGOK JIJIK 12.44 PM October 24, 2011 at 12:58 PM  

kah kah ade UMNGOK KATA kitorg masuk sini sebab kitorg suka

kah kah nampak benor bongok nye UMNGOK NI.

umngok woi blog rasmi mentaliti umno ni memang jijik kitorg masuk nak kutok umngok yang jijik ni je kah kah

Anonymous,  October 24, 2011 at 12:58 PM  

senang anak lu raba atau tidak

kalau tidak - lu saman

kalau ya - lu liam2 luluk selupa sekalang

Anonymous,  October 24, 2011 at 1:14 PM  

Anonymous October 24, 2011 11:46 AM

Hoi Pukimak Gomo,

Ko ni bodoh kemende? Dah terang2 perempuan tu nafikan yg dia kenal anak guan eng, ko makinkan nak hotkan isu ni pehal?

Blog ko ni memang sampah. Ko pun bukan skola tinggi pun. Ko cuma seorang peniaga pasar malam.

Orang yang menyokong Pukimak Gomo ni memang bodoh. Sebab dah tau si pukimak ni cuma peniaga pasar malam yg x skola tinggi, tapi masih nak percaya kat dia.

Aku cabar ko, kalu ko bagus sangat pergi debat face to face dengan Guan Eng atau mana-mana pemimpin pakatan. Aku rasa kalu ko debat dengan anak Guan Eng pun blum tentu lepas lagi.

Go fuck yourself. Bodoh piang punya Pukimak Gomo

Atuk Gomo

jawapan kepada: Anonymous October 24, 2011 11:46 AM

Hang Tak Payah Kata Pukimak Gomo, sebab mak hang pon ada puki, jadi hang pung keluar kot puki ngeh ngeh

sebelum hang nak kata orang bodoh, pikiaq dulu! orang yang kena rogol tu kenal ker perogol? isu mesti kena kasi Hot lah, kalo tidak dia basi ngeh ngeh

blog sampah pon ada orang masuk jugak cari sampah, peniaga pasal malam tu lebih baik dari ahli politik yang sekolah tinggi tapi jadi pelingkup negara, bangsa dan agama ngeh ngeh

Orang yang menyokong pakatan rakyat ni memang bodoh. Sebab dah tau si pakatan rakyat ni cuma penipu siang dan malam walau pon sekolah tinggi, tapi masih nak percaya kat pakatan rakyat ngeh ngeh

apa barang berdebat sama guang eng dia tu kan cakap berbelit-belit, samalah juga dengan pakatan rakyat, haha bapak borek, anak rintik ngeh ngeh

hang pon bodo, nak kata orang bodo!!!

pstt..umno tu bukan lah bagus sangat, tapi lebih baik dari pakatan rakyat (pakatan menyusahkan rakyat) ngeh ngeh

Anonymous,  October 24, 2011 at 1:26 PM  

Mentaliti puak PR bila dah kantoi kes RABA...

"Kes RABA? Why do you ask me?" ... "You completely lack of adab..."

"Kenapa perlu saya angkat sumpah pasal kes RABA? Yusof Qardawi, ... Hasan Al Juburi, Husin al Liwati, Rahman Al Suntuti, ... (dan lain-lain nama berbunyi Arab yang konon dia tahu akan disebut) sudah sebut salah hukum bersumpah."

"You ni dari pejabat mana? Pejabat Utusan? Pejabat TV3?Tak pa kita bagi dai sola. Saya nak tunjuk permainan BN macam mana"

"Sebelum mula soalbalas, diminta pendakwa raya dari Utusan Malaysia, TV3 dan agendadaily diminta tinggalkan kamar dahulu."

"DNA apa? RABA apa? Cuba cakap RABA apa? RABA APA? You cakap tadi RABA.. RAABA apa? You dari mana TV3? Dari TV3 kan? DNA apa? RABA apa? ...Cuba terangkan?"

"Sila jawab saya apa kaitan RM200K dengan kes RABA ini. Sudahkah awak establishkan?"

"Saya hanya akan beritahu jawapan kepada kes RABA pada ketika yang sesuai. I decide the timing. I decide when the timing is right. I decide ..."

"Tuan Hakim. Doktor pakar saya boleh mngesahkan yang say ni mati pucuk!!!Takkan saya nak raba lagi sebab dan tak boleh naik pun kalau saya raba"

"Dah habis cakap, now shut up!"




Nota kaki:
Ayat2 dipinjam dari Blog Tuan Husin Lempoyang.

kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah

oRang kAmpong,  October 24, 2011 at 1:39 PM  

FERROR. I dont think u cannot speak malay i know u may be china but ini malaysia maaa...u masok cni ckp melayula bro.xp takpe lu sukalah apa lu mau ckp.satu sajer lu kasi tau sama sombong punya olang apek LGE.itu china vote bukan dia kontrol punya maaa.ada satu big taiko jaga punya.xp itu olang sulah mati maa..sebelum mati dia alee tulis satu WASIAT.to brother and sister. ulong klu mau kaya jgn undi sama DAP lg.itu DAP manyak hansap punyaa.ini x u punya bos LGE mesti abis punya.sema olang tau pasal itu surat wasiat.luu xpecaya lu itu LIM AH LEK.

Anonymous,  October 24, 2011 at 1:44 PM  

blog papagomo lucah... seringkali memaparkan isu2 porno... yang melucah tu sapa? anuar ibrahim, mat sabu dan yang latest anak guan eng. pergh!!! semua wakil chief pembangkang tu beb! bila kantol marah pulok... kalau tak mampu menjaga diri dan keluarga sendiri jangan la mimpi nak jaga rakyat malaysia ni...

p/s : guan eng memang racist sama macam bapak dia kit siang. tu 2 ekor tu memang komunis. kalau bangsa sendiri buat naya apa lagi bangsa lain. bodoh nak mampos org melayu yang menyokong DAP ni.

Anonymous,  October 24, 2011 at 1:44 PM  

Kesian tn hj Saifool La bontot..tetek tn hj ni kena raba tak heboh pun.....lahanat punya gay.

Anonymous,  October 24, 2011 at 2:04 PM  

Nasib baik team Najib kalah..
Kalau team Anuar kalah?

- Ini semua konspirasi Barisan Nasional

- Referee pekakas Umno

- Ini semua salah Datuk Seri Najib

HOHOHOHOHOHO..

Itu sebab Anuwar tak minat sukan sebab takut kalah.. Takda sikap 'SPORTING' tahu melenting je.

Anonymous,  October 24, 2011 at 2:05 PM  

Aisey!!! Ada gak org kata si Pukimak Gomo ni lebih pandai daripada Profesor Aziz Bari. Pandai sebab ada ramai pengikut blog. Ayah Pin pun ada ramai pengikut gak. Pandai ke Ayah Pin? Namewee pun tak kurang gak pengikut dia. Namewee pandai? Memang tak salah meniaga pasar malam. Tapi kalu keje fitnah org je, pastu siap dapat royalti lagi. Pandai ke si pukimak ni?

Atuk Gomo

Anonymous,  October 24, 2011 at 2:13 PM  

HAHAHA PENCACAI P.R MEROYAN LAGI.....

WOY! YG KORANG BACKING APEK APAHAL?
TAK TAKOT HILANG UNDI MELAYU KE?
INILAH JADINYA BILA KAFIR HARBI DI ANGKAT JADI KETUA!!!

Anonymous,  October 24, 2011 at 2:25 PM  

wow! ferro u sorta got my back on this one machaaa..seems like the ppl here r talking like hooligans (wonder if they know what that means) kalo emo2 gado2 n maki2 cmni malays are goin nowhere...so memalukan maki2 org sane sini..cm xde religion! iq sume tahap peniaga pasar malam lol!

Anonymous,  October 24, 2011 at 2:27 PM  

....dari dulu aku mengikuti blog ni serta komen2 dr pencacai prinsip mereka mudah "SENDIRI BIKIN CERITA SENDIRI PERCAYA" malahan kalo dibuat bancian kat luar setiap posting yg keluarkan tak menaikan rating tuk UMNGOK pun....tapi apa boleh buat dah syok sendiri...cari makan kat kaki lima UMNGOK

Anonymous,  October 24, 2011 at 2:31 PM  

pandai ke aziz bari tu? dapat prof dari u yang penuh ngan lembu. lembu malaysia lembu nigeria lembu bangla dan segala macam bapak lembu macam aziz bari. apa sal aziz bari skang diam..? takut kena sack le tu.. periuk nasik tak berasap sapa nak tanggung cara hidup senang yang ada sekarang sebagai prof bila kena tendang nanti..?? ipta lain sori nak ambik.. ipts pun takut nak ambik sebab nak jaga lesen meniaga

pukimakmo,  October 24, 2011 at 2:39 PM  

hoi pukimak gomo,

Kamu ingat anak guan eng itu serupa macam anak anak orang melayu kah. mesti disiplin mereka lagi tinggi dari anak anak kamu. melayu lah yang sangat gatal. bapa kongke anak. bapa liwat bayi berusia 23 tahun sebab tak dapat kongke isteri dia. gadis gadis melayu suka kongke bangla lepas itu hamil kemudian buang anak dalam tandas atau tong sampah. Dayus2 melayu kemudian kahwin pelacur2 ini yang sudah koyak puki. aku tak pernah orang2 cina buat perkara2 sebegitu hina dan terkutuk.

Anonymous,  October 24, 2011 at 3:00 PM  

jadi2 lah....dari Allah kita datang kepada Allah jua kite kembali...insaflah........

Anonymous,  October 24, 2011 at 3:05 PM  

hoi pukimakmo, dah nama pun pukimak.. cina kuat balun indon, sbb tu lah indon marah sangat kat malaysia tapi yg kena melayu..

Anonymous,  October 24, 2011 at 3:32 PM  

Yes, Father Gomo. I am Jonathon Hardluck Ngombopo. I am Nigerian Prince. I also go to school with this son of LGE and I have hot threesome with him and his many lovers, male and female. Also Anwar have join us for dildo session. If you want to see video, please email to XXX@hotmale.come. Together we can make much money from these Malaysians who believe your wonderful stories because you are man of truthiness.

Anonymous,  October 24, 2011 at 3:37 PM  

Aloo cina yang kuat mencarut kat atas tu . . . Ko balik bukak buku sejarah k. . . Ko baca betul ye sohai sebelum ko kena buku lima baik ko belajar beradab. . . .org melayu belum pernah tumbang dgn org cina k. . . Lagi satu kalau dah 23 tahun tu bkn baby la sohai

Anonymous,  October 24, 2011 at 3:51 PM  

tu bukan kaum cina kat atas tu..tu melayu juak fuckatan yang menyamar..sekalis ikan di air tau jantan betina atau pondan ha hah

Anonymous,  October 24, 2011 at 3:57 PM  

Yes my friends. I am Jonathon Hardluck Ngombopo and I have sex many many times with all of your Pukitan politicians. They all like my big African rooster. I want to help you my friends. Give me your bank account and passport details. I will send you dvds of all the hot and sexy encounters together. Also, my late father O.B. Wan K'nobee was the Prime Minister of Lower-Niger, so I have many funds which I want to bring to Malaysia.

Anonymous,  October 24, 2011 at 4:10 PM  

Pehhh. Prof. Aziz Bari pandai ke? Dia tu ada Ph.D. Yg ngutuk tu abuk pun tarak. Cuba ko gi mintak keje kat UIA sbg prof. Aku rasa sbg pensyarah biasa pun ko x layak.

Atuk Gomo

Anonymous,  October 24, 2011 at 4:19 PM  

Lol....!
Ferror, October 24, 2011 11:15 AM.

You want vulgar:
Fuck you and your mother fuckin' mama..lol...ha..ha..! FUCK YOU!!!

Do published it..!

papagomo kebal undang2 tak??? http://malaysiakini.com/news/179521 October 24, 2011 at 4:23 PM  

ibu wanita yang difitnah gomo nk saman gomo

http://malaysiakini.com/news/179521

http://malaysiakini.com/news/179521

kita tengok camana papagomo upahan umno ni KEBAL UNDANG2 KE TAK???

Anonymous,  October 24, 2011 at 4:25 PM  

Anon 2.25 PM

HOOLIGANS? Have u heard ROWDY? RUFFIAN? sounds way cool rite.. but not a cool act as we saw in bersh 2.0 organized by d opponent leaders.. the real hooligans.

Anonymous,  October 24, 2011 at 4:26 PM  

Puki lu punya amak...pukimakmo, October 24, 2011 2:39 PM
Lu bodohkah..,lu punya bangsalah the first one Jual amoi since the era before wong fey hong la wei...tu belum lagi candu and gangsterism ..ha..ha..pukitiang punya bangsa anak pun lu bangsa kasi jual dia punya cibai as long as $$$$$ Fuck you and your mother fuckin' mama.
Cibai punya cina kui..!

Anonymous,  October 24, 2011 at 4:29 PM  

woi pukimak anjing anjing guan eng kt atas, pegila report polis pasal anak tuan nkorang kene fitnah! klau tk pcaya kt polis Malaysia, pegi la report kt polis antarabangsa, bisingla lu orang menyalak kt sini, masa tgh azan pon lu orang nk menyalak, mmg dasar pengikut guan eng yahudi!!

Anonymous,  October 24, 2011 at 4:31 PM  

Prof Bari pandai ke? Peh! sebab jasa BN /UMNO saja naik jadi prof kat UIA senioriti sebab dah 22 tahun melongo kat UIA nak pergi tempat lain tak ada uni yang mahu. Sekarang nak lawan tokey. Pakar Perlembagaan? Mintak maap. Nama dia meletop sebab kebangangan dia nak bela parti politik pembangkang pro Anwar Al Juburi. Nak banding dengan Prof Shad Faruqi pakar Perlembagaan Persekutuan bak langit dengan bumi. Kulliyah Undang-undang UIA, Aziz Bari tak setaraf langsung dengan Allahyarham Prof Ahmad Ibrahim. Kau yang tak pernah belajar bidang undang-undang jangan banyak membebal.

Anonymous,  October 24, 2011 at 4:57 PM  

Saya ingat dia ni dah insaf sikit. Tapi langsung tak berubah. Mmg pantat punya orang. xhabis habis dgn fitnah.

Anonymous,  October 24, 2011 at 5:04 PM  

Haha best betul la aku baca blog papagomo...

Penuh dengan isu2 lucah, fitnah, menghasut dan lain2 yang seumpanya itu...

Susah nak cari blog yang terkenal seperti ni..

Dah la kebal dengan undang2 Malaysia pasal porn, sex. Mencaci orang lain no. 1 lak tu...

Lagi best bila baca komen penyokong BarisanxPembangkang. BNxPR. Haha cam tajuk porno lak.

Puak BN gelar PR aljuburi, peliwat, peraba. Puak PR gelar BN UMporno, Barang Naik. Hahaha lawak sial aku baca.

Memang tergelak aku baca komen2 korang yang tabis2 ni. Korang tak rasa ke yang korang pencacai2 BNxPR ni hanya alat mainan ahli politik yang korang sanjungi jer?

korang bertekak, bertekik camne pun ader orang atasan korang peduli?

Diorang habis sidang dewan rakyat jer pi lepak minum kopi same2. Rilek jer. Korang jer yang melalak
cam binatang tak abis2.

Sedar sikit woi!

Anonymous,  October 24, 2011 at 5:09 PM  

http://1.bp.blogspot.com/-nyiw0aZiIoE/TisP8eQO2EI/AAAAAAAANEs/h75pFzL7xP8/s1600/Papa%2BGomo%2Btahi.jpg

Anonymous,  October 24, 2011 at 5:38 PM  

psst...sah gomo ni bangang..

umporno,  October 24, 2011 at 5:38 PM  

umporno
UMporNo
umporno
UMporNoumporno
UMporNoumporno
UMporNoumporno
UMporNoumporno
UMporNovumporno
UMporNoumporno
UMporNoumporno
UMporNoumporno
UMporNoumporno
UMporNoumporno
UMporNoumporno
UMporNoumporno
UMporNoumporno
UMporNoumporno
UMporNoumporno
UMporNoumporno
UMporNoumporno
UMporNoumporno
UMporNoumporno
UMporNoumporno
UMporNoumporno
UMporNoumporno
UMporNoumporno
UMporNoumporno
UMporNoumporno
UMporNoumporno
UMporNoumporno
UMporNoumporno
UMporNoumporno
UMporNoumporno
UMporNoumporno
UMporNoumporno
UMporNoumporno
UMporNoumporno
UMporNoumporno
UMporNoumporno
UMporNoumporno
UMporNoumporno
UMporNoumporno
UMporNoumporno
UMporNoumporno
UMporNoumporno
UMporNoumporno
UMporNoumporno
UMporNoumporno
UMporNo


tutup blog la, menyampah da baca citer porno lu..

atas pagar

Anonymous,  October 24, 2011 at 5:41 PM  

Anon 5.04 ko pandai sangat le tu ek? Dah masuk blog politik mesti komen ambik belah mana yang nak sokong. Takkan nak buat cerpin sastra atau berpuisi. Daripada jadi manusia tak berguna langsung macam kau tu yang tak tunaikan hak tanggungjawab kau sebagai warganegara mengundi tu lagi macam binatang kibas orkk sana orkk sini.

Anonymous,  October 24, 2011 at 6:06 PM  

Oiii anon 5:38. Kalau cakap kat Boss hang mesti Boss hang dah tanya balik kat hang macam ni...

"Tutup Blog apa? Citer Porno apa? Cuba cakap Blog apa? Citer Porno apa? You cakap tadi Tutup Blog.. Blog apa? You dari mana TV3? Dari TV3 kan? Blog apa? Citer Porno apa? ...Cuba terangkan? Tak pa biar dia nak tanya. Kita nak tunjuk permainan BN"

kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah

Anonymous,  October 24, 2011 at 6:16 PM  

KEPADA BLOGGER PR!
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH

Anonymous,  October 24, 2011 at 6:17 PM  

YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH

Anonymous,  October 24, 2011 at 6:18 PM  

YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH

Anonymous,  October 24, 2011 at 6:19 PM  

YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH

Anonymous,  October 24, 2011 at 6:19 PM  

YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH
YANG MAIN PORNO PUAK PR BOODOH

GotYou!,  October 24, 2011 at 6:45 PM  

Hahahaha. Bodohnya si bodoh yang membodohkan orang :p

Anonymous,  October 24, 2011 at 6:45 PM  

Perghhhhhhhhhh.cayalah,baca blog ne macam tgk movie best sial.jap nak ambik pop corn.stim siot. Go go papa gomo go, ohhh yessss

Anonymous,  October 24, 2011 at 6:59 PM  

"Bodoh apa? Membodohkan Orang apa? Cuba cakap Bodoh apa? Membodohkan Orang apa? You cakap tadi Bodoh.. Bodoh apa? You dari mana TV3? Dari TV3 kan? Bodoh apa? Membodohkan Orang apa? ...Cuba terangkan? Tak pa biar dia nak tanya. Kita nak tunjuk permainan BN"

kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah

Anonymous,  October 24, 2011 at 7:20 PM  

WAJIB FAHAMI LAPURAN AUDIT NEGARA

WAJIB FAHAMI LAPURAN AUDIT NEGARA

WAJIB FAHAMI LAPURAN AUDIT NEGARA

WAJIB FAHAMI LAPURAN AUDIT NEGARA

WAJIB FAHAMI LAPURAN AUDIT NEGARA

WAJIB FAHAMI LAPURAN AUDIT NEGARA

WAJIB FAHAMI LAPURAN AUDIT NEGARA

WAJIB FAHAMI LAPURAN AUDIT NEGARA

PAPA GOMO October 24, 2011 at 7:33 PM  

Ramainya pencacai meroyan, aku suka please tunjukkan kebodohan hangpa lagi. Ha ha ha

Anonymous,  October 24, 2011 at 7:38 PM  

Gomo,

pandai nya engo EDIT video ' Wonder Gays- Nobody '. Baru kemarin gomo Kata TECHONOLOGI EDIT MACAM NI BELUM ADA LAGI.....sekarang engko jawap lagi macam mana blogger boleh edit video SEKS china doll tu?

ter'kantoi' lah cai-cai amnog sendiri

sempoi October 24, 2011 at 7:39 PM  

dIA MAU BALIK MELAKA PON RAKYAT MELAKA XKAN TERIMA DIA LA MEMANG KLU JUMPA KENA LUDAH AJE HAHAHA .... DEKAT MELAKA DIA X BERANI TUNJUK TARING .. KLU DIA TUNJUK TARING DAH MATI RASANYA HAHAHA

Anonymous,  October 24, 2011 at 7:43 PM  

YA LAH ANON 7.38, SAYA NAK TAHU PROGRAM APA YANG DIGUNAKAN KALAU GOMO BOLEH BERITAHU, DIMANA BELI? BERAPA HARGA? KALAU ADA YANG CEPLAG PUN TAK APA. SEBAB SAYA NAK EDIT VIDEO LGE BUNTUT NIK AJIS, AMBIGA, ANUAR SEMUA.

Anonymous,  October 24, 2011 at 7:51 PM  

Setahu saya program 'after effect' keluaran Adobe yang top. saya tak tahu program yang pro lah.

Anon 7.43 boleh beli online dengan harga US$ 399.00 melalui link ni..... http://www.adobe.com/products/aftereffects.html

Anonymous,  October 24, 2011 at 7:55 PM  

Gomo kantoi...

PM Najib sudah maki orang blogger pro-politic...PM kata Pro bloger seperti gomo tu tak beretika..jatuh maruah umno saja...
Lepas ni pemuda akan pasti u gomo hidup susah...takziah..hehhe

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak menggesa pemimpin-pemimpin tidak kira parti politik supaya tidak mengheret urusan keluarga demi kepentingan politik masing-masing, sebaliknya memfokus soal berkaitan dengan dasar.

Ia kenyataan pertama Najib sejak blog pro-Umno membuat dakwaan kononnya anak lelaki Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng telah mencabul kehormatan rakan pelajar wanita dan menggunakan kedudukan bapanya untuk melepaskan diri daripada hukuman.

“Apabila anda membahaskan kelemahan polisi dari sudut kelemahan pelaksanaan, biarkan keluarga ke tepi atau (anda) mengeksploitasi urusan keluarga bagi keuntungan politik sendiri,” kata beliau selepas menghadiri perhimpunan perdana pesara polis dan bekas anggota polis di PWTC di sini.

“Anda perlu bersetuju dengan beberapa (elemen) etika. Ia terpakai kepada kedua-dua sebelah.
“Saya tidak bercakap mengenai fakta kes ini. Saya tidak tahu mengenai fakta kes ini, tetapi jika anda mahu bercakap mengenai etika, kecualikan keluarga, maka setiap orang perlu mematuhinya termasuk pembangkang,” kata beliau.

Cepat mampus gomo..heheh

Anonymous,  October 24, 2011 at 7:58 PM  

Apa lah anon 7.43, macam orang gua baru hidup, hang search dalam google melambak application video trik, edit, merger, minched dan macam-macam ada. satu satu nya contoh di link ni ( http://softwaretopic.informer.com/camera-video-trick-download-program/). hang pilih lah sendiri mana hang mau. Yang mahal yang murah yang free pun ada.

Anonymous,  October 24, 2011 at 8:03 PM  

gomo ambik yang mahal
sebab bukan dia bayar pun...
ehhh gomo dah bersediakah...

selamat berblog gomo
renung renungkanlah...

Anonymous,  October 24, 2011 at 8:05 PM  

wahhhhhhhhhhhhh........
byknyer mat2 kristian a.k.a ANJING fuckatan melalak kat sini....

setahu aku, yg kongkek dlm video besi tu la yg lucah......
yg jilat bur*t la yg lucah.....
yg pegang nenen la yg lucah.....

teruskan PG, londehkan ajer geng2 fuckatan@murtad

ingat lucah, ingat si ANU 'GAY' video besi,
ingat lucah, ingat paSHIT jilat bur*t
ingat lucah, daPIGS pegang nenen.

Anonymous,  October 24, 2011 at 8:09 PM  

Abe anu suko blog porno.... dio kato i like i like..... he he

Anonymous,  October 24, 2011 at 8:15 PM  

Lucah pemimpin fuckatan ni.... semua lucah. Raja lucah Anu...raja muda lucah sahbut.... ratu hilir lucah elleh wong...panjang la list....fenat jari mak la nyah.... huhuhubuwooooohuhohoho

Anonymous,  October 24, 2011 at 8:17 PM  

Abg mus ang tak do kt cni keh.... windu arrr....he he

Anonymous,  October 24, 2011 at 8:24 PM  

Atok tuo tak perlu special effect. totey belalai memey real..... pherrhhh baek punya aksi. ambo pon dok ngango .....he he tak bole tengoj dah muko dio.... terbayang lah.....

Anonymous,  October 24, 2011 at 8:27 PM  

Gomo.... bideo siam mana.... lama sgt dah ni gomo..... takkan nak tunggu smpi pilihanraya kuttt.... post je lar.... ko jgn kencing gomo

Anonymous,  October 24, 2011 at 8:29 PM  

Anon 6.59 memang bodoh.

Anonymous,  October 24, 2011 at 8:34 PM  

LGE.... apa tunggu saman je la blogger... Muhyidin pon bilang saman je blogger .....

Anonymous,  October 24, 2011 at 8:42 PM  

papagomo...setiap ko tulis dlm blog ni malaikat mungkar dan nakir catit word by word...jgn ingt hidup kat dunia ni macam ko takkan mati...tulisan yang penuh dgn hasad dan kebencian...ape yg ko dapat?baik tulis pasal agama..ade faedah..xkan pegi kemana pon kalo ko tulis benda2 mcm ni..politik malaysia xkan maju pon kalo asyik dok ungkit isu lucah...bukan tulisan dlm blog ni yang akan bela ko kat akhirat nnti

Anonymous,  October 24, 2011 at 8:49 PM  

kan...

fitnah tu ajaran PAS...
seks itu ajaran PKR...
raba,ramas,rasuah ajaran DAP....

tu politik msia lingkup...
dapat pembangkang mcm bangkai....

Anonymous,  October 24, 2011 at 8:52 PM  

Video Barack Obama salahkan blogger pro amno tentang penyebaran video seks Anwar yang tak dilapurkan oleh TV3 .
1. www.youtube.com/watch?v=S0Tfu27Bz2w

2.www.youtube.com/watch?v=fGXljWc0Ago

Anonymous,  October 24, 2011 at 8:59 PM  

anjing2 fuckatan nih kata blog papagomo blog sampah la fitnah la tp dok layan a.k.a bukak blog ni sapa suruh ? pi la layan blog2 syok sendiri fuckatan hangpa...apa daaaaa

Anonymous,  October 24, 2011 at 9:22 PM  

pengacau blogger pr penuh kat situk

Anonymous,  October 24, 2011 at 9:26 PM  

helo ....October 24, 2011 8:42 PM

sblm lu kata kt org lain, nasihat sikit puak laknaktullah.....
org suruh pi HIMPUN, tak HIMPUN pun.... kalo ambiga suruh HIMPUN utk kristian nescaya puak laknaktullah ANJING2 FUCKATAN akan HIMPUM mcm BER'SHIT'.

dh la tak HIMPUN, sokong lagi gerakan kristian, dok fitnah 23+1jam, suruh org islam murtad lagi... byk tu dosa. Jenuh malaikat tulis dosa2 puak laknaktullah ANJIGN FUCKATAN.

siap ada pemimpim pasHIT dpt gelaran GEREJA... sampai la tua/mati org akan sebut khalid gereja.

LIM MAA TEE,  October 24, 2011 at 9:38 PM  

AIYA APEK AA! LU ANAK TALAK MIKIN ITU KILIJE HANGSAP APA PASAT LU TALAK SAMAN?

kak rosmah ku sayang,  October 24, 2011 at 9:42 PM  

hahahahah......baru td tv3 suku keluar kenyataan yg semuanya adalah mainan media alternatifdan tiada sangkut dgn UMNO/BN............hahahahah.....
apa keputusan...... bapa anjing x mau tolong anak anjing dia la......kahkahkah

Anonymous,  October 24, 2011 at 9:43 PM  

video LGE mengamok untuk tatapan anon-anon papagomo www.youtube.com/watch?v=l-czAssxO8E&feature=related

Anonymous,  October 24, 2011 at 9:45 PM  

suruh lu punya barua itu n.ajis n penganut pas buat semayang hajat buang kes

Anonymous,  October 24, 2011 at 9:47 PM  

Memang pon GOMO kalau kita tengok komen2 dari pencacai PR ni semuanya bodoh2 belaka. kalau tak suka GOMO mgpa masuk blogg PAPAGOMO ni????

BODOH MACAM CIBAI semua pencacai PR neh!!!!!!!!!

mdzu,  October 24, 2011 at 9:56 PM  

semua org yang ko nak sapina tu nnti mahkamah akan ckp xreleven, mcm najib ngan rosmah.hah amik ko. harap2 la ko kena saman papgomo...

Anonymous,  October 24, 2011 at 10:00 PM  

Hi Gomo,
Allow me to join this merry comments of DAP meroyaning!

Marcus should not worry.
Like his dad, his dad will groom him to be boss once Marcus is old enough to hand over the reins.

Long Live the Lim's!
and f*ck every other DAP member!
Ha!ha!

Anonymous,  October 24, 2011 at 10:01 PM  

LGE tengah ketaq la ni.

pakteh adam October 24, 2011 at 10:02 PM  

Anon 7:55 Oct. 24th

Kenapa kelabu sangat kepala otak lu Bro?

Najib menyindir LGE ler!!

GOMO,

sebab tu aku cakap, depa semua ni kena cuci bathin, dengan mandian zam zam.

Cakap dan explain cam mana pun tak masuk. Apa tak nye, bila membaca pun depa tak faham. Nak di ajar sombong lak tu.

Semuanyer bila bercakap berkarkterkan Hishammuddin Gay Tua Tukar Tube

pencinta negara,  October 24, 2011 at 10:33 PM  

teruskan berjuang gomo kerana kebenaran

Anonymous,  October 24, 2011 at 10:49 PM  

Apapun, blog Papagomo masih jadi pilihan untuk dapatkan jawapan bagi setiap tohmahan terhadap kerajaan.

Malah, beberapa peluru Papagomo tak dapat ditangkis oleh pembangkang..

Maknanya Papagomo ada kredibiliti juga, walaupun ada yang mempersoalkannya.

Rahim Kajai,  October 24, 2011 at 10:58 PM  

Apa la depa ni DS Najib perli Lim Gawang Egg [LGE] pun tak faham. Apa yang datuk sri nak kata benda-benda kotoq yang pembangkang buat ingat semua UMNO ke yang canang? Sekarang ni rakyat sendiri dah boleh nampak sama dedahkan macam lahanatnya puak2 PR ni.

Anonymous,  October 24, 2011 at 11:12 PM  

Muhammad Zamrizal @ PAPAGOMO .. ingatlah malaikat sedang menulis amalan kamu..

GotYou!,  October 24, 2011 at 11:14 PM  

Sebenornya puak2 pencacai ni suka mende2 porno nih. Hari2 masuk sini nak tgk ada ke video terbaru. Bila tengok gomo blom update lg video kantoi terkini, tu yg dok meroyan sakan tu kahkahkahkah. Depa2 ni benci tapi rindu dgn blog papagomo nih tp segan nak ngaku, dah terlanjur masuk buat2 la kutuk kan kan kan? Muehehehe.

Anonymous,  October 24, 2011 at 11:16 PM  

Gomo kaki lucah...UMNO pun mula reject gomo...Tun Faisal sebagai bukti awal2 dah balun sibangang gomo..muaha..muaha..muaha...
gomo ni belalai x malu bontot tersorong-sorong dgn UMNO..muaha..muaha..muaha..sakai2 dan cipai2 bahlul jer sokong bahlul ni..Top2 UMNO reject dah..buat malu UMNO jer cerita burit,bontot,belalai.buah dada.merendahkan mertabat UMNO jer.

Anonymous,  October 24, 2011 at 11:16 PM  

Muhammad Zamrizal @ PAPAGOMO .. ingatlah malaikat sedang menulis amalan kamu.. dan akan dipersoalkan satu persatu di depan Tuhan mu..

Moy Da Re,  October 24, 2011 at 11:25 PM  

Lim Guan Eng sepatutnya berkata iaitu tujuan beliau menukari persekolahan anaknya adalah kerana remaja tersebut hendak menyimpan KUKU panjang. ;p

Anonymous,  October 24, 2011 at 11:37 PM  

Takyah sebut nama gomo tu.loyar telinga dengar.

Anonymous,  October 24, 2011 at 11:55 PM  

Oiii anon 11:37. Kalau interview Boss hang mesti dia cakap mcm ni...

"Nama apa? Loyar Telinga apa? Cuba cakap Nama apa? Loyar Telinga apa? You cakap tadi Nama.. Nama apa? You dari mana TV3? Dari TV3 kan? Nama apa?

Loyar Telinga apa? ...Cuba terangkan? Tak pa biar dia nak tanya. Kita nak tunjuk permainan BN"

kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah
kah...kah...kah

Anonymous,  October 24, 2011 at 11:56 PM  

aku masuk blog gomo saja nak pundek kan gomo jer...artikel lucah..muaha..muaha..muaha..kalau x pasal nak pundek kan gomo ..aku pun x hengin ler.kih..kih..kih..aku beli surat khabar minggu lalu..saTU KEPING BESAR muka surat sejarah Bukit Kepong...kah!kah!kah!Punya lah panik dgn Mat Sabu...relax lah UMNO oi..sejarah x boleh ditagih dgn rakyat..x boleh di ubah..lama2 rakyat tahu juga...lebih baik kalau silap dibetulkan...kalau dah hampas..hampas la...cari yg isi..
Akal aku pun berfikir logik 1950 mana ada merdeka lagi...Malaya masih dijajah British.muaha..muaha..muaha, Polis yg ada tu kerja dgn British(Penjajah).Terimalah hakikat ni..kita tentang Polis yg bekerja dgn British..samalah menentang Penjajah..hahahahahaha

Anonymous,  October 25, 2011 at 12:09 AM  

Gomo dibantai bukan kerana memfitnah tetapi dibantai kerana dia Islam.

Kalau dia bukan Islam tak dak siapa peduli. noktah.

kik kik kik

Anonymous,  October 25, 2011 at 12:14 AM  

anon 11:56,

"Terimalah hakikat ni..kita tentang Polis yg bekerja dgn British..samalah menentang Penjajah"

Komen:

hujah kamu itu dalam konteks terkini membawa maksud, penentangan terhadap parti isler yang bersekongkol dengan puak yang memurtadkan umat...samalah menentang pemurtad. harap terima ya.

Anonymous,  October 25, 2011 at 12:14 AM  

sedih tengok UMNO gelabah pasal sejarah..Lepas Najib..muhyiddin..patah balik Najib..Mula polis diceramahnya..bekas..polis..veteran Polis..balu polis..habis dia kempen Pasal sejarah Bkt.Kepong.Nak mengamburi mata rakyat konon sejarah bukit kepong tu tidak sebagaimana yg Mat Sabu kisahkan.sumbang duit jutaan kat puak2 ni atas tiket kerajaan perihatin,..memancing undi hanya sekadar nak betulkan sejarah yg sebenarnya x betul..Tapi syg, rakyat bnyk dah sedar penipuan sejarah ni...mana ada 1950 Malaya merdeka? British masih menjajah Malaya...sedih lah nak menipu rakyat. baik terima kenyataan dari rakyat menuduh kerajaan menipu...sorylah tukar tajuk ..x minat tajuk ramas buah dada.lucah.aku rakyat bermaruah.

Anonymous,  October 25, 2011 at 12:16 AM  

anon 12:14
Sory beb aku x minat politik Malaysia..lucah..fitnah..aku minat sejarah beb...lebih2 lagi yg menipu sejarah..hahahahahahah.

LIM GUAN ENG HUM SUP LOH,  October 25, 2011 at 12:22 AM  

KA NI NA BO LIM GUAN ENG

ANWAR IBRAHIM CHEE KO PEK

Anonymous,  October 25, 2011 at 12:31 AM  

Gomo, I have no idea if you are reporting fact or not but as a father I feel really sorry for both parents of the teenagers. And worst still this incident will forever haunt both teenagers involved. Is this what you want?
I guess are a father too right? Do you want this to happen to your children?
At the end of the day, what do you achieve? CM resignation, PR downfall, etc? I can tell you what you are going to achieve i.e. destroying the future of two young souls. Congrats to you!
Remember Karma always has a role in our life even if you dont believe.

Cheers

Anonymous,  October 25, 2011 at 12:32 AM  

PKM parti komunis Malaya.memanglah namanya dilabel pengganas..tetapi ditubuhkan oleh anak Watan Malaya, Cina ada Melayu pun ada semata-mata nak menentang British(Penjajah).
Apakah mulia anak watan Malaya yg menjadi Polis bekerja dgn penjajah tanah air kita British..lebih kurang barua penjajah dari PKM yg menentang Penjajah?
Hukum akal aku berkata lebih baik PKM.hahahahahahaha

Anonymous,  October 25, 2011 at 12:33 AM  

gomo dicerca bukan kerana dia disahkan buat fitnah oleh istana keadilan tetapi dia di tuduh oleh makamah rimba pembangkang sebagai memfitnah mereka.

walhal tiada satupun bukti yang mereka (pembangkang) dapat tunjukkan bahawa Papa Gomo telah memfinah mereka. semua tuduhan terhadap Papa Gomo hanyalah rekaan mereka saja.

Percaya atau tidak, agenda tersirat pembangkang waktu ini ialah satu: PG & Co perlu dihapuskan. kalau tidak lebih banyak misteri yang akan menggegarkan internet.

makanya jangan hairan kalau ada saja isu yang menyakitkan telinga pembangkang, Papa Gomo & Co yang akan dijadikan puncanya.

Malah tidak keterlaluan kalau isu yang didedahkan oleh blog Dap/Pas/PKR termasuk malaskini, Gomo juga yang akan dituduh meletakkan artikel berkenaan dalam blog mereka.

fulamak sampai begitu sekali?

Atas Pagar

Anonymous,  October 25, 2011 at 12:39 AM  

ceh!..anak cina ramas tetek kecohlah sgt...anak Melayu mengandung buang anak..bunuh anak...gomo oi...tempat ko bnyk oi...sibuk jaga tepi kain org...terbukti video kongkek pun still bos MCA..UMNO..UMNO..lu betul dulu diri lu..baru jaga tepi kain org.Ini kes budak x cukup umo pun nak canang...bahlul punya gomo...politik hampeh..buat malu jer..hahahahahaha.

Anonymous,  October 25, 2011 at 12:41 AM  

sikap anti-Gomo terbina bukan kerana dia mendedahkan pekung di dada barisan.

sikap anti-Gomo terbina kerana dia dedahkan pekung di dada puak-puak yang telah diangkat oleh mursiyidul am sebagai setaraf anbia itu dan ini dan ada yang nobatkan sebagai qhaliph itu dan ini.

hik hik hik

Anonymous,  October 25, 2011 at 12:43 AM  

anon 12:41am
elok sikit dari bingai gomo...hahahahaha

Anonymous,  October 25, 2011 at 12:48 AM  

Adake bodoh nak suruh gomo ikut contoh tulisan mcm blog chedet. Kalau gitu baik pegi masuk aje blog chedet. Org masuk blog gomo sebab ada kelainan. Kalau ada sikit lucah tu pun semua maklum siapa pelakunya. Cuma org tak seberani gomo nak paparkanya secara megaphone.

Syabas gomo kau dah buat puak munafik pas pkr dan dap melecur telor. Lagi ramai anjing2 mrk menyalak kat sini lagi seronok aku layari. Dalam perkara serius ada kelakarnya. Memang unik. Memang akan mudah diingat dan dicerite kepada semua org.

Well done.

Anonymous,  October 25, 2011 at 12:48 AM  

kalau aku jumpa babi dgn gomo..aku tembak gomo dulu..sekurangnya babi tu x cerita lucah...walaupun haram dimakan..muaha!muaha!muaha!..

Anonymous,  October 25, 2011 at 12:59 AM  

Gomo diperangi bukan kerana dia whistle blower. ini kerana dalam pakatan haramis ada beribu juga whistle blower.

pakatan haramis sayang whistle blower mereka kerana aktif mendedahkan pekung di dada lawan.

tetapi apbila Gomo mendahuli whistke blower pembangkang dengan rentetan isu sensasi yang menaikkan emosi, dia wajib diperangi.

sungguhpun ada beribu whistle blower pakatan haramis, mereka tak sama darjatnya dengan segelintir whistle blower anti-PR yang terkenal kuat jack dan pam..

whistke blower pakatan haramis tidak sampai hati mendedahkan pekung di dada sendiri. atas sebab itu, pemimpin haramis yang tidak biasa di dedahkan dada mereka, akan cepat masuk angin apabila ada pihak membuka dada mereka.

kalau ada whistle blower pakatan haramis tersasul mendedahkan pekung di dada pembamgkang, jangan hairan kalau Papa Gomo juga yang akan dituduh sebagai tok dalang.

keh keh keh

Anonymous,  October 25, 2011 at 1:11 AM  

sikap prejudis umat terhadap umat sebangsa bukanlah baru.

bagi umat yang taksub, tak mengapa kalau mereka mengumpat CSI.

tetapi kalau rakan CSI (LEG) diumopat, cepat-cepat mereka meroyan.

tak cukup dengan royanan, agama pula di petik untuk menghalang LEG dari diumpat.

umat, umat, macam manalah kome nak jadi khalifah bagi menggantikan khalifah LEG kalau asyik lagu tu yang dibawa?

kik kik kik

Anonymous,  October 25, 2011 at 1:20 AM  

semua manusia sama taraf. kalau mukmin buat salah kta tegur dan kalau bukan mukmin buat salah, wajib juga ditegur. tak ada sekelumit diskaunpun.

tukulkayu,  October 25, 2011 at 1:53 AM  

relek jer papa gomo..hehehh padan muka gang2 pakatan haram ni...

Anonymous,  October 25, 2011 at 2:24 AM  

Pengikut pas dalam ni betui2 terbakar jubo bila gomo hentam khalifah lge kesayangan depa kakakakakakakaka

Anonymous,  October 25, 2011 at 4:54 AM  

200k itu kecil saje kalau banding dengan 24juta yg dikatakan? haha

Anonymous,  October 25, 2011 at 8:25 AM  

UMNO hilang arah kali ni....gula2 belanjawan rakyat dah sedar..kah!kah!kah! rumah 400k rumah mampu milik,hilang akal apa..ingat rakyat Malaysia rata2 gaji 7k sebulan apa? ...budget cina didahulukan india diutamakan...1 sekolah kebangsaan..2 sekolah jenis kebangsaan...pooorah..bangkit dan sedarlah org Melayu...budget kali ni UMNO nak beli undi cindia .

Anonymous,  October 25, 2011 at 9:11 AM  

Pas tu hang nak undi PR... hang ingat PR menang PRU nanti org Melayu boleh perintah negara ini. Habis DAP tu nak buang kat mana?

Anonymous,  October 25, 2011 at 9:25 AM  

Memang kalau PR menang DSAI jadi PM. Itu MOU PR jer, tapi kuasa sebenar akan dapat kat DAP. DSAI (PKR), DAP dan PAS yang tersangatlah kemaruk kerusi PM dan Menteri tu sudah semestinya akan bertarik tali sesama mereka dalam apa juga keputusan. Nak bahagi-bahagi harta rampasan (kerusi kabinet) pun mereka sudah tentu memerlukan masa sehingga sekurang-kurangnya habis sepenggal. Pas tu baru hangpa sedar, buku jingga entah ke mana, janji pilihanraya tinggal janji. Akhirnya PAS ngan PKR berperang tak mahu mengalah, bangsa Cina dan India PKR dan penyokong PAS yang Kafir semua join DAP. DAP yang dominan maka mereka akan tetap pilih Melayu DAP jadi PM. Tapi sure Melayu Boneka pengkhianat bangsa yang akan jadi PM yang mana semua kepentingan bangsa Melayu di Negara tercinta ini yang dulunya dipertahankan oleh sebuah Parti Melayu yang dibenci oleh sebahagian besar bangsanya sendiri akan tergadai habis tak tinggal sedikit pun. Macam yang hampir terjadi di Perak dan telahpun berlaku di Singapura. Masa tu kalau hangpa orang melayu berdemo nak letupkan bom kat badan pun orang dah tak peduli lagi. Dia kata kalau lu orang Melayu mahu mati... pegi matilah. Saya tak boleh buat apa-apa. Ingatlah, dari sejak zaman berzaman, sejarah telah membuktikan pasti ada pengkhianat bangsa yang akan merosakkan bangsa dan negara dia semata-mata kerana kepentingan dan matlamat diri sendiri.

Anonymous,  October 25, 2011 at 9:39 AM  

Kerajaan BN yang diterajui oleh UMNO tak pernah pulak tangkap orang sesuka hati tanpa sebab, nak solat kat masjid mana pun boleh apa. Nak ikut ceramah sesiapa pun tak pulak dia halang tapi penceramah mestila ikut peraturan dan undang-undang. Ramai juga rakyat Malaysia berbagai bangsa yang berjaya seperti Late Lim Goh Tong, Boon Siew, Robert Kuok, Khalid Ibrahim, Ananda Krishnan, Tony fernandez dan sebagainya. Ramai orang Melayu jadi Profesional melalui agensi seperti Mara dan sebagainya. Banyak kemudahan dan prasarana berkelas dunia. Kesihatan dan kebajikan rakyat juga tak lah seteruk sesetengan negara jiran yang ramai rakyat mereka mengadu nasib di negara ini. Inflasi terkawal, peratusa pengangguran masih rendah kalau nak dibangdingkan dengan sesetengan negara maju walaupun ramai rakyat asing mengisis pasaran kerja di negara ini... rakyat terlalu memilih kerja. Harga banyak barangan pengguna dan petroleum disubsidi sebahagiannya oleh kerajaan BN. Keselamatan rakyat dan negara terjamin kerana anggota pasukan keselamatan sentiasa siap siaga di perbatasan dan juga di dalam negara. Apa yang patut kita lakukan ialah bersyukurlah dengan rezeki yang diberikan oleh Tuhan kepada kita... amin...

aduhai papagomo,  October 25, 2011 at 11:34 AM  

pencacai UMNO masuk sini dia seronok la.

boleh sembang lucah. kutuk2 PR.

tapi kalau masuk malaysiakini dia hangat la. kat malaysiakini punya banyak isu. semak perut pencacai UMNO ni..

tak terjawab. kah kah kah...

aduhai papagomo,  October 25, 2011 at 11:36 AM  

loser is gonna lose...

pencacai UMNO loser. buta mata.. ha ha ha...

korang masih tak tau kenapa orang tak percaya berita-berita korang. sebab UMNO ni penipu dan pemfitnah.

kalau betul-betul nak orang percaya, cari lah media yang tak berat sebelah macam Sinar Harian.

tapi jangan korang bayar Sinar Harian dah lah. bukan boleh percaya korang ni... dah nama pun penipu..

Anonymous,  October 25, 2011 at 1:22 PM  

Sapa jd PM ka sapa berkuasa ka lantak p..yg penting umno si anjing british dpt di kebumikan di PRU nanti..pas tu baru la rkyat kn tau sapa itu umno..byk mna duit rkyat dia dh kedarah..lh la penyokong anjing british dpt sksikan pemimpin kesyangn di heret ke mahkamah yg tlh di bersihkan..so kalau nk tgk sila lh undi PR nanti..

Anonymous,  October 25, 2011 at 6:15 PM  

Korang duk sibuk2 dengan barang naik ni, korang tahu tak sape yang control market sekarang ni.... tu seme kerja taiko2 besar yang terbukti penyokong kuat agenda DAPig.... Dari pembekal, pemborong, middleman, peruncit, seme puak2 diaorang... Sebab tu bile kerajaan nak bukak Kedai Rakyat diaorang duk bising2 sebab kerajaan dah try nak resolve that issue... abih la modal diaorang nak naikkan darah rakyat dengan issue harga barang naik...

sama gak dengan harga rumah.... dari developer, supplier, agent, speculator, investor, majority puak2 penyokong DAPig.... rakyat kena start sedar situasi ni... jangan asyik nak melalak tak tentu pasal jek... ini kes lembu punya susu, sapi yang dapat nama.... tu pasal la aku benci sangat DAPig ni... HamPAS!!!

Anonymous,  October 25, 2011 at 9:34 PM  

GOMO TERUSKAN PENDEDAHAN ,PUAK PUAK KOMINIS ,CAKAP TENTANG ISLAM ,MORAL ,PIDAHHHHHHHHH.SEJAK ANWAR SODO BUNTUT PUAK PUAK KOMMINIS NI JADI MACAM BABI KENA SAWAN.

Anonymous,  October 27, 2011 at 1:56 PM  

FUCK u PAPA GOMO... u adalah SISAK...

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP