Ekslusif Part 2 - Pendedahan Konspirasi Terancang PAS Meraih Undi Melalui Video Seks

Friday, October 14, 2011




Anda nak mengetahui mengenai Gambar diatas ini? Gambar siapa? pelakunya? Mohon baca sampai habis artikel ini dan kita temui jawapannya.....

Dalam artikel semalam Gomo ada maklumkan mengenai kes Kepala Babi yang diletakkan diatas bendera PAS dalam sebuah surau di Kampus Universiti Malaya pada tahun 2009 KLIK DISINI.

Mengapa dengan gambar diatas? Apa yang sebenarnya berlaku?

Untuk makluman Gambar diatas adalah gambar yang diambil dari sedutan sebuah video yang telah pun mula disebarkan melalui talifon Bimbit dan juga bentuk DVD. Video tersebut sekarang semakin mendapat tumpuan dipasaran kerana aksi Seks tersebut berlatarbelakangkan Bendera PAS.

Video tersebut dirakamkan oleh ahli PAS sendiri yang mana watak perempuan mukanya terdedah manakala lelaki yang melakukan Seks dengan wanita tersebut ditup menggunakan kain. Perakam pula terdiri dari rakan lelaki tersebut dan Gomo jangkakan semasa rakaman ini dibuat terdapat kira kira 4 orang lelaki kesemuanya.



Rakaman Video Seks yang berlatarbelakangkan bendera PAS ini mengambil masa 4minit 42 saat yang mana rakaman Video Seks ini tidak habis dirakamkan.

Sepertimana yang Gomo nyatakan disini bahawa PAS akan menggunakan apa sahaja dalam meraih undi simpati rakyat dan dengan adanya Video Seks remaja yang berlatarbelakangkan bendera PAS maka simpati dari mereka yang menyaksikan video seks tersebut akan pergi kepada PAS kerana orang akan menggangap bahawa video Seks tersebut dilakukan oleh orang UMNO.



Gomo nyatakan sedemikian kerana dalam isu Kepala Babi bila diletakkan diatas bendera PAS maka Pro Mahasiswa yang disponsor oleh PAS telah menang besar pada tahun 2009 yang mana isu kepala Babi tersebut telah mendatangkan simpati pada mahasiswa di UM kepada Pro Mahasiswa. Isu Kepala Babi atas bendera PAS telah didijaja oleh calon calon Pro M dalam meraih undi dan mereka telah berjaya sama sekali dalam mememanagi Pilihanraya kampus 2009 di UM.



Dibawah ini komen dari pelajar Pro Aspirasi 2004/2005 :

"Perkara yg sama pernah dialami masa aku di UKM tahun 2001 dulu. Puak IPU (geng pembangkang) menggunakan reverse physiology dgn menconteng dinding2 bilik kuliah Kejuruteraan dgn kata2 yang menghentam mereka dan Islam sedangkan malam terakhir sebelum pengundian, mereka berkubu disitu, masa bila pulak TSB(pro kerajaan) buat kerja tu? Esok nak mengundi dah tak sempat nak counter-attack sbb tak de masa. Benda yang sama diorg buat dgn rosakkan motor calon mereka lepas tuduh pro kerajaan yg buat. Taktik keji ni memang dilatih oleh Pemuda Pas. Kalo nak tau tanya Salahuddin Ayob dgn Idris Ahmad. Diorang mmg tren keldai2 mereka di kampus dgn fahaman yg sgt ekstrim. Sehingga sanggup kurang ajar dgn pegawai Universiti. Kasihan mak bapak diorg dpt anak yg kurang ajar.. Bro, Mereka sgt advance dlm taktik mcm ni. UMNO jauh ketinggalan.."

Itu hakikatnya apa yang dilakukan PAS dalam meraih undi melalui cara cara yang kita tidak dapat jangkakan. Dan dalam isu Video Seks ini Gomo yakin dan amat pasti isu ini akan digunakan oleh PAS menjelang PRU 13 yang tidak lama lagi.

Mereka akan menuduh UMNO sebagai dalang video Seks walhalkan bagi mereka yang buka mindanya pasti sedar adalah teramat BODOH untuk UMNO melakukan pekara sedemikian dalam menentang PAS.

Mari kita fikirkan sejenak, jika anda melihat video Seks tersebut yang berlatarbelakangkan bendera PAS maka anda pasti akan merasa jijik dengan video seks sebegini dan pada masa ini anda akan kata ada pihak yang cuba mengenakan PAS sehingga sanggup meletakkan bendera PAS. Dan bila anda berfikir sedemikian maka yang akan mendapat kesan dari penyebaran video seks tersebut adalah UMNO.

PAS pasti akan tampil ke hadapan dan menyatakan bahawa UMNO telah melakukan politik kotor dalam meraih undi. Ini adalah fakta apa yang Gomo sampaikan dan Gomo bagi contoh kepada anda beberapa isu untuk anda nilaikan.



Gambar Eli Wong Bogel

- Bila tersebar nya gambar Eli Wong Adun PKR Bukit Lanjan maka pihak Pakatan pembangkang terus menyalahkan UMNO sebagai punca penyebaran gambar tersebut. Walaupun akhirnya Eli Wong mengakui bahawa gambar tersebut dirakam teman lelakinya namun UMNO terus dipersalahkan dalam Gambar Eli Wong bogel.



Serbuan JAIS & PDRM Ke Atas Gereja Haram DUMC

- Bila operasi JAIS dan POLIS dilakukan keatas gereja haram DUMC yang mana terdapat aktiviti memesongkan akidah umat Islam maka PAS dan PKR serta DAP menyalahkan UMNO sebagai dalang operasi tersebut. Hassan Ali Exco PAS yang turut menyokong serbuan JAIS itu pula mengakui UMNO tidak terlibat dalam operasi berkenaan. Sehingga ke hari ini PAS menyatakan UMNO lah dalang serbuan JAIS walhalkan JAIS terbukti berada dibawah pentadbiran kerajaan Negeri Selangor yang mana Kerajaan nya adalah Pakatan PAS,DAP,PKR.



Titah Sultan Selangor Yang Mengesahkan Wujud Aktiviti Memesongkan Akidah Di Gereja Haram DUMC.

- Bila Duli YM Tuanku Sultan Selangor menyatakan bahawa memang terdapat aktivi memesongkan akidah umat Islam pada hari Operasi JAIS maka PAS yang tertekan pada waktu itu sekali lagi menyalahkan bahawa UMNO dalangnya.

Sebenarnya banyak lagi yang yang tidak sepatutnya berlaku disalahkan oleh PAS ke atas UMNO. UMNO musuh utama PAS dan ini adalah realiti kepada mereka yang tahu permainan politik ini.

Sekali lagi Gomo nak ingatkan kepada rakyat Malaysia, apabila berlaku sesuatu isu yang melibatkan PAS dan UMNO adalah dinasihatkan untuk menilai secara rasional keadaan tersebut. Banyak helah dan simpati digunakan PAS bagi meraih undi dan ini adalah jelas sama sekali dalam banyak pekara yang berlaku sebelum ini.

Isu Video Seks berlatarbelakangkan bendera PAS ini pasti akan hangat tidak lama lagi. Dan waktu kekecohan ini PAS akan menyalahkan UMNO sebagai dalang dalam penghasilan video tersebut. UMNO sekali lagi akan dipersalahkan sepertimana sebelum ini.



Isu Video Seks Anwar Ibrahim yang mana telah terbukti bahawa pelakunya adalah Dato Seri Anwar Ibrahim juga disalahkan kepada UMNO. Semua yang berlaku dalam masaalah Pakatan Pembangkang yang akan menjadi mangsa adalah UMNO.

Semoga Rakyat Malaysia sedar akan hal ini, kita tidak mahu terus terusan diperbodohkan oleh mereka yang begitu taksub mendapatkan kuasa politik yang mana Agama, Bangsa dan Negara sanggup digadaikan walau apa cara sekalipun.

Psssttt... Gomo tak stim tengok Video Seks tersebut..... Tak Best..... Serius cakap ni....


Gambar Ni Pun depa Tipu Hasut rakyat


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

132 comments:

hartanah October 14, 2011 at 10:04 AM  

hahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....PAS dr dulu mmg hampehhh

Anonymous,  October 14, 2011 at 10:10 AM  

lawak,lawak,lawak, buat sex pasang bendera dulu...politik2...rakyat x bodus gomo...artikel ko kali ni x lain sentimen melagakan Melayu..harqqqqqq tuih. X ada Melayu yg nak pegang kepala babi...kepala butuh ko pun x lalu pompuan melayu nak pegang..cina jer yg nak pegang..kah!kah!kah!

Anonymous,  October 14, 2011 at 10:12 AM  

Malang sungguh UMNO dapat bloggers bodoh mcm gomo..rosak kan nama UMNO jer..Tun Faisal pun kutuk ko gomo.

Anonymous,  October 14, 2011 at 10:13 AM  

bodoh lah gomo ni......pagi2 jumaat ni pun nak buat fitnah.....ingatlah, azab Allah taala sangat pedih......ke.....you ni jenis tak percaya dngan perkara mcm ni??...bertaubatlah segera sebelum malaikat maut mengambil nyawa anda.

Anonymous,  October 14, 2011 at 10:14 AM  

politikawan tidak akan jadi lebih baik dari lain-lain institusi dalam memperbetulkan kebobrokan seks. kalau kebobrokan yang menggejala kebelakangan ini dijadikan projeksi makanya kalau PR yang berkuasa, jangan hairan seks akan terus membobrok.

kah kah kah

Anonymous,  October 14, 2011 at 10:15 AM  

saya setuju dengan gomo memang puak pas nie telah di tanamkan di asah minda mereka hari2 dengan cacian hasutan memburuk2kan bangsa seagama sendiri.. anak muda inilah hasil useha tarbiah yang di lakukan sejak puluhan tahun.... syabas putarbelit Pas amat keji lagi hina sehina2 teruskan angkatan muda pas buatkejabodoh

Anonymous,  October 14, 2011 at 10:17 AM  

kalau agama sanggup dijual dengan harga yang murah makanya apalah sangatnya kalau mamat pembangkang memegang kepala babi untuk dijadikan bahan dagangan politik. tak da hal punya.

hik hik hik

Anonymous,  October 14, 2011 at 10:18 AM  

gomo memang muka kulit bewak..dia bukan reti jumaat ker...janji hasil lendir asyuuuuk...memang dasar x ada pegangan ugama langsung...DS Najib pun hormat ari jumaat dgn pakai baju melayu gi opis...haprak betul..itu pun pencacai bodoh puji gomo..sial lah lu gomo.Haprak..malukan UMNO dan bangsa jer mat Kelantan sekor ni.

Anonymous,  October 14, 2011 at 10:20 AM  

x ada siapa yg nak jual agama..ko jer pandai2 ckp...

SAMADLELONG October 14, 2011 at 10:24 AM  

JUAK KHAWARIJ PAS ANAK HARAM JADAH SESAT LAGI MENYESATKAN.

ANAK HARAM JADAH LAKNATULLAH.

ibrahim yahaya October 14, 2011 at 10:33 AM  

Berpolitik jangan sampai maruah orang Islam tergadai. Jangan matlamat menghalalkan cara. Allah SWT akan melaknatkan mereka yang menghina agama waima dari Pas sekalipun. Sedarlah umat Islam.

Anonymous,  October 14, 2011 at 10:40 AM  

penyokong2 pas sedar lah.. klu ibrahim libya pon mayatnya tak dimandikan dan dikafankan krn didakwa mati syahid dan slps tu disiram minyak wangi bg tujuan membuatkan org ramai percaya yg ibrahim libya mati syahid. seigt aku hal mati syahid nie begitu hangat ketika itu hingga masuk ke dewan parlimen rasanya dan terbantut bila ade pihak yg cadangkan digali semula kubur arwah bg tujuan pengesahan...

kalau merujuk kpd perbuatan menyiram minyak wangi bg tujuan menarik perhatian org tentang ahli mereka yg terkorban bertempur dgn polis dan mendpt syahid. tidak mustahil isu kepala babi dan vedeo seks mereka boleh lakukan bg meraih sokongan.....

Anonymous,  October 14, 2011 at 10:40 AM  

jangan risau.. pembangkang dah stress ni.. sebab ada bulu kat rengkong..

ha ha haa.. itu lah pujaan pas.. pornstar.. siap makan bulu lagi..

berserabai budak2 dah belah dari menyokong pembangkang..

sebab dalam otak ada taik!

taik cina zionist la..

Anonymous,  October 14, 2011 at 10:48 AM  

omaik ai...article 100% fitnah

balik2 tuduh pas...MANA BUKTINYA??

6 org student ditangkap...MANA BUKTINYA???

student ditangkap pengikut pas...MANA BUKTINYA???

memang padan la kau bgaduh ngan APC...atleast APC nampak ada adab dlm berhujah, kau ni hujah mmg bodoh...kaki fitnah
keji betul

lagi sekali...MANA BUKTINYA??

Anonymous,  October 14, 2011 at 10:51 AM  

strategi pembangkang (penafian video seks, isu kepala babi dan penutupan kejadian murtad) menampakkan betapa mereka akan buat apa saja asalkan dapat kuasa.

namun, kemahuan yang tinggi terhadap kuasa membuatkan mereka alpa dan terdedahlah bahawa mereka tidak lebih sempurna dari golongan establisment dan sistem beraja.

kalau ada kepositifan di kalangan pembangkang sekarang ini, ia adalah berkaitan dengan komunisme: iaitu pembangkang sedikit lebih baik berbanding komunis.

kik kik kik

Anonymous,  October 14, 2011 at 10:57 AM  

pembangkang sudah sampai tahap di mana mereka tidak kisah siapa dan apa yang dilakukan oleh rakan-rakan asalkan impian tercapai. skandal seks, kepala babi dan isu murtad adalah isu kecil yang mudah disapu bawah karpet PR.

harimaumalaya October 14, 2011 at 10:57 AM  

False Flag Operation

http://en.wikipedia.org/wiki/False_flag

Anonymous,  October 14, 2011 at 11:10 AM  

to: Anonymous October 14, 2011 10:48 AM

kalau dh bagi bukti pun ko bleh percaya ke?tgk la kes nuar yg ko agungkn sgt tu,dh berlambak bukti tp ko percaye ke?

Anonymous,  October 14, 2011 at 11:11 AM  

Org2 pas mmg mcm ni...ckp mcm leh msuk syurga jer tp haprak mcm nik aziz..klu tgok suratkhabar harakah lg haprak smua fitnah jer..aku pun xth mcm mn puak pas ni bole kta dorg msuk syurga klu hdup dgn fitnah.. Sbb tu lah pas xpnah mng pilihanraya..nik aziz xleh jd ketua negara psal allah xberkati pejuangan dia...klu allah berkati pjuangan dia mcm mn tipu pun pilihanraya tu klu allah kata dia mng pasti akan mng punya... Ni tak aku tgok mcm tu jg jer... Berubah lah puak2 pas jgn pemain kan agama islam..kembali pada kbnaran..

Anonymous,  October 14, 2011 at 11:18 AM  

saya setuju untuk tidak setuju.... eh ..saya tidak setuju untuk setuju ... eh saya tidak setuju untuk tidak setuju.... eh.. eh... pap penin lak ....

Anonymous,  October 14, 2011 at 11:23 AM  

pembangang tuduh sistem feudal tidak berlaku adil dalam perkara seks, agama dan perumahan rakyat tetapi apakah pembakngang adil kepada rakyat dalam aspek seks, agama dan perumahan?

contohnya, berapa banyakkah rumah ibadat yang telah pembakngang dirikan? dan berapa banyakkah rumah mampu milik yang pembakangang telah dirikan?

kah kah kah

Anonymous,  October 14, 2011 at 11:27 AM  

Bro pagi pagi bergini kalau pekena air bueh lagi sedap layan pc ni baru sedap tulis fitnah kepala tak rasa bersalah kena kena pagi jumaatni tak gitu bro.

Semifallen,  October 14, 2011 at 11:31 AM  

Woi bodo...kalu ikut rekod lepas2, sapa yang banyak keluarkan clip2 porno untuk tujuan politik?
Ni trick mu utk tolong parti dlm PRU13 nnt? Bukan rakyat makin sokong, makin meluat adalah...mu ingat rakyat bodo supo mu ko?
Sikit2 porno, sikit2 gambar orang berjubo...baso menate takdok akhlak...sebab tu la ore beci blako ko UMNO lonih...kih ore2 supo mu la gomo...PEROSAK & PARASIT parti UMNO...

Anonymous,  October 14, 2011 at 11:34 AM  

PAS ni ikut cara yahudi zionis...zionis ikut gurunya,iblis...macam2 cara iblis buat nak hancur kan umat nabi Muhammad..Awas iblis bertopengkn Pas so korang buat research disebalik wajah hati pemimpin2 pas..sebahagiannya menakutkan sebahagian lagi terpedaya...nauzubillah

Anonymous,  October 14, 2011 at 11:37 AM  

Jangan cepat sangat melatah, jangan kita lupa ada satu puak lagi dalam PR. Peranan DAP juga tak kurang hebatnya. Segala taktik mungkin didalangi oleh DAP.

Kalau kita lihat sekarang, kalau PAS, PKR dan UMNO bergaduh, siapa yang untung. Taktik begini kita dah sedia maklum siapa punya angkara.

Jadi DAP mengatur langkah supaya pihak yang membenci UMNO dalam PAS dan PKR akan menyokong DAP sekiranya ditakdirkan PKR dan PAS berkubur satu hari nanti.

Langkah ni boleh kita lihat, bila DAP sekarang sudah mula mencari2 bakat2 melayu dalam UMNO, PAS dan PKR untuk bertanding bagi pihak DAP dalam pilihan raya umum satu hari nanti.

Perancangan yang sangat halus....

Ya Allah, selamatkan umat islam Malaysia daripada anasir2 jahat ini.

Berpadulah demi, Agama, Bangsa dan Negara.

Anonymous,  October 14, 2011 at 11:39 AM  

Kekawan kalau nak tahu gambar kat atas tu kalau tak silap itu lah buah hati gomo sampai hati mu keluarkan gambar dia kat sini lepas mu ......pekena dengan dia

gun,  October 14, 2011 at 11:42 AM  

apa nak peliknya Gomo, Murshittdool amnya pon boleh gadai dan ejust fatwa2 demi survival politik inikan pulak anak buahnya yg tak berapa nak alim mcm dia.nampaknya bapak2,ibu2 sekalian kita dah dapat melihat hasil tarbiah Nik Ajiz Syaitonirrajim telah membuahkan hasil. Lebih kurang sama mcm Al Arqam, mula2 memang bagus tapi sesat lagi menyesatkan.

Pena Biru October 14, 2011 at 11:50 AM  

suka benar papagomo dgn gambar bogel....

Anonymous,  October 14, 2011 at 11:53 AM  

Ape la nk jadi orang melayu zaman skang ni.. kerana batakkan dan kemarukkan kuasa
yang haram dihalalkan..
yang hina dimulia2kan..
yang jahil didiperjuangkan..
yang zalim dijulang2kan..
yang munafik diagung2kan..
yang nyata dan benar dipalsukan..
yang pendusta ditaatinya..

Cubalah bersyukur dengan segala kenikmatan, kesejahteraan, keamanan yang Allah berikan kepada kita selama ini..
Cubalah kita bersatu hati untk sama2 mengekalkan nikmat yang diberi selama ini.. buangkan sikap ego, dengki, khianat tu semua..

sampai bila harus begini??? berfikirlah secara rasional dengan hati yang tulus suci..

Tolonglah wahai bangsaku... Tolonglah bersatu...

Anonymous,  October 14, 2011 at 12:00 PM  

Kat mana blh dpt download video tu aku nk tgk la.....

pr bodo dulu kini dan selamanya,  October 14, 2011 at 12:01 PM  

pembngkang mlysia ni mmg teruk gile babas...pemimpin2 islam yg dikaitkn dgn zina n liwat diangkat2 jd pemimpin..nabi sendri pon x ngaku org yg meliwat ni dr umat die..tp pok nik n pas plak angkt peliwat jd ketua die..mmg lawak..hahahahahaha.
lps tu xabis2 slhkn org lain ats sume isu..oi pr bodo..korng yg berak tepi jln lps tu slhkn org lain plak..mmg iq bdk2 pr n pemimpin die tahap longkang..hahaha

Anonymous,  October 14, 2011 at 12:06 PM  

masa saya umur 7 thn saya berpindah dari KL ke K. Terengganu. masa tu baru saya tahu wujudnya parti hamPAS ni. masa tu saya jugak masih terlalu kecil utk faham apa itu politik. tapi bila tgk perangai pemimpin2 dan penyokong2 hamPAS ni saya rasa diorang ni bukanlah golongan yang boleh dijadikan ikutan..bila ceramah berdegar-degar memaki hamun..mencarut..mcm2 lagi..buruk betul perangai!! pastu lak penyokong2 hamPAS yg tua-tua ni bila selesai ceramah je mula la tunjuk mcm dia tu dah tinggi satu darjat dari org lain...dia je la yg lebih Islam! dia je la yg lebih alim! dia je la yg dijanjikan tempat di syurga! org BN semua jahat! kapir!! wajib diperangi!!
yang muda2 lak bertakbir dan melaung-laungkan kata2 jihad tapi dalam nada tak ubah mcm kera dan beruk sarkas!! sejak dari tu satu demi satu keburukkan hamPAS dan penyokong2nya saya nampak...dan saya rasa tak mustahil pun apa yg Papagomo paparkan ni memang hasil kerja org2 hamPAS sendiri!!

Anonymous,  October 14, 2011 at 12:06 PM  

Klaau tak menipu bukanlah anak buah Pope nik aziz nik mat....

takkanlah najib pakai NAME TAG jumpa Pope kahkahkaha...

tu pun dah kontoii...

FucKatan Haram kalu nak menipu pun buat real skit ok...

jean,  October 14, 2011 at 12:09 PM  

Umno dah lama rasional, kalau tak rasional dah lama makan kaki puak2 PAS.

langau,  October 14, 2011 at 12:15 PM  

Gomo, dedahkan 6 pelajar yg kena tendang pasal babi tu.teringin aku nak tengok muka babi 6ekor tu, demi politik sanggup cemari masjid dgn kepala babi, sial punya manusia.6 org ini harus dipantau kerana matlamat menghalalkan cara dah menjadi aqidah mereka. Mereka2 ibarat bom jangka yg akan menjahanamkan Malaysia.

Anonymous,  October 14, 2011 at 12:17 PM  

DAH DASAR PENCACAI P.R GOMO, ADATLAH...

blog gomo ni mmg top no.1 di Malaysia.. tak heranlah semua pencacai gred A pakatan berkumpul kat sini.

buktinya bila ko posting je ape2 biarpun benda yg remeh atau biasa2 je diorang masih counter balik dgn hujah tumpul.

Akupun tertanya tanya jugak apa la yg diorang buat kat sini hari2 macam aku kalao blok org tu sampai lebampun aku tak jejak.

Aku agak ni dah mmg keje dioranglah jadi tukang maki. Silap2 ada elaun lagi hohohoho...

papagomo teruskan usahamu bongkar segala muslihat puak khawarij ni.

lalat,  October 14, 2011 at 12:20 PM  

sambil mengomen jgn lupa siap2 pergi solat Jumaat.

Anonymous,  October 14, 2011 at 12:24 PM  

Gomo
Nampaknya hampas dah terkejut beruk bila 'rahsia' keunikkan mereka Gomo dedahkan. Seperti yg kita tengok hampas memang suka buat benda pelik2.....berguling atas jalan, telefon seks mat sabu, seks dlm koc keretapi, kahwin banyak dera isteri dan macam2. Pengakuan bekas penuntut UM yg hampas dera minda dan fizikal mereka lebih memeranjatkan.

Tahniah Gomo. Dah memang patut terlingkup hampas tu...banyak ajaran sesat.

Anonymous,  October 14, 2011 at 12:27 PM  

Umno dan politik lucah xdpt dipisahkn.bgai isi ngn kuku.so mulai dr skng rkyat hrus bfikir..ingat umno ingat lucah...terbaikkk

Anonymous,  October 14, 2011 at 12:28 PM  

aku nak calonkan gambar P.M dgn pope masuk pertandingan seni foto internasional..
aku yakin mesti menang punye 100% utk kategori gambar lawak bangsat..
aaaaaaahahahahaha.....

Anonymous,  October 14, 2011 at 12:32 PM  

Gomo ko mmg bodoh...hahaha

Anonymous,  October 14, 2011 at 12:33 PM  

....ko yg bergelumang dng benda lucah ko kata kat orang plak! sape yg reverse phsyco ni....? sape yg terdesak sgt meraih sokongan ni...? sape yg takut sgt hilang kuasa ni...? sape yg tgh dok bagi IC kat PATI ni...? dah lah gomo ko buat ape pun tak kena....!!!!

Anonymous,  October 14, 2011 at 12:37 PM  

Stakat video blakng bendera pas sapa pun bleh wat.pasni wat video bini ko kna rogol boh bndera umno..bodoh pny manusia.

kari,  October 14, 2011 at 12:37 PM  

"smalam sda sesiapa yg lekat bulu kat kerongkong"? saya cikgu! - Abg MatSab

Anonymous,  October 14, 2011 at 12:42 PM  

semua yang biadab adalah tahi lembu (bull shit) tak kira parti apa pun. lu tahu siapa yg biadab, lu tanya itu olangla..., ahli politik color hijau ka, biru ka, merah ka, biru gelap ka,, mereka tahu level SPRM masing2. So tahi lembu (BS).

Anonymous,  October 14, 2011 at 12:43 PM  

bagi PR tak mengapa kalau mereka jadi pelakon adegan porno tetapi yang salah ialah puak yang dedahkan adegan porno berkenaan?

apa punya politik da!!!

gas,  October 14, 2011 at 12:43 PM  

Stakat video blakng bendera pas sapa pun bleh wat.pasni wat video bini ko kna rogol boh bndera umno..bodoh pny manusia.October 14, 2011 12:37 PM

-masaalahnya 6org mahasiswa yg letak kepala BABI dlm masjid tu dari pembangkang, mcm mana org tak syak korang.kebiasaanya org BN jarang buat benda2 tak rasional ni.

anti bohmau October 14, 2011 at 12:45 PM  

budaya memaki hamun orang lain yg tidak sehaluan memang budaya pas.

budaya fitnahkan umno juga budaya pas.

budaya menyalahkan kerajaan pusat 100% juga budaya pas.

budaya ambil pemberian kerajaan usat tanpa bersyukur & berterimakasih kpd pemberi juga budaya pas.

budaya mengambil kredit atas usaha2kerajaan pusat membuat projek2 pembangunan di negeri2 pembangkang juga budaya azali pas.

budaya menghukum orang lain semua berdosa & haram jika berbaik dgn kapir juga budaya pas.

tp bila pas sendiri bercium mulut dgn dap, tidak pula menjadi berdosa mahupun haram demi utk memenangi undi.

pas juga rela buat apa sj dibawah telunjuk dap demi utk memenangi hati orang2 cina yg selama ini mrk cukup benci. sekarang orang2 cina dap sudah menjadi sebahagian dari keluarga pas...

pas akan buat apa sj utk menunjukkan mrk lebih isle tp mrk gagal menjadikan pencacai2 mrk bersifat mukmin sejati. hati perut masing2 enggan menerima fakta, benci kd kebenaran, slps mrk tekun memohon petunjuk Allah dlm solat2 hajat mrk sendiri, mrk tetap enggan menerima qadha & qadar Allah tp lbh suka kpd fitnah....

pencacai pas tak bolehla nak suka2 hati hukum orang lain kalau orang lain bukan ahli pas buat silap sbb orang2 lain tu bukan ahli pas yg terlampau isle!!!

Anonymous,  October 14, 2011 at 1:13 PM  

gua ada ramai kenkawan yg sokong pas ni..diorang ni suka bergaduh,maki hamun memang makanan diorang,rasuah dia ambik..diaorang kata takpa asal jangan mintak..kalau mintak hukumnya haram...solat slalu miss...puak ni ramai kat **kl...makan gaji ngan kerajaan..memang tak sedar dek untung.

Anonymous,  October 14, 2011 at 1:54 PM  

aku penah tgk macam mane org melayu masuk PAS....dorg siap angkat sumpah...wabilllahi...bla...bla...bla... perggghhh...terkejut aku... n selepas 2 ada sorg pakcik ni nk kuar dari PAS...terus dorg cakap..dulu bersumpah xkan tinggalkan PAS... main sumpah2 lak puak2 PAS ni...

Anonymous,  October 14, 2011 at 2:08 PM  

NI ANAK HARAM PAPAGOMO!!BAIK HG BUAT BLOG PORNO..ADA GAK FAEDAH AKU LEH DONLOD..

NI KATA BLOG POLITIK..TP AKU TGK SUMA CRITA SEX..DAH XDE IDEA LEN KE NK ATTACK PEMBANGKANG.

AKU NK KASI TAU HG ANAK HARAM WOI!!AKU UMO DALAM 26THN N RAMAI KWN2 DAN ORG DI SEKELILING AKU MMG MELUAT NGAN UMNO EVEN AKU SENDIRI AHLI UMNO..

YG BUAT AKU BERTAMBAH MELUAT ADALAH BILA ADANYA BLOG PAPAGOMO NI..X MEMBERI PEKDAH LANGSUNG..BLOG PRO KERAJAAN YG LEN AKU LEH TERIMA KERANA ISU YG DIBAWA MEMBOLEHKAN AKU MENILAI YG MANA BETUL @ SALAH.

UDAH2 LE PAK ANG GOMO WOI..G CARI LA ISU YG KT LUAR NUN.AKU KALU JMPA HG MMG AKU AKAN AJAK GADUH..PUIII!!!!

Anonymous,  October 14, 2011 at 2:20 PM  

Babun kul 1:13...

hang solat jumaat kat tokong mana????....bodo punya Melayu sendiri punya agama tak reti nak hormat....kalau tak nak solat jumaat tolong hormati waktu jumaat...gi menyork dalam jamban ke..
ni melayan blog jamban...bagi komen bodoh.....bodo punya Melayu.

Anonymous,  October 14, 2011 at 2:23 PM  

Terima kasih Gomo ....terbaik dapat juga aku pancut dpn komputer ...lama dah tunggu video clear hang tu.....kalu dapat pancut kat muka lagi besttt...I like.

Gambaq bini hang mandi dlm bath tube bila nak siarkan lagi...yg tu aku 2 kali pancut...

home,  October 14, 2011 at 2:30 PM  

jgn lupa solat taubat lepas main jubo- Anuar berahim

bob lukmang,  October 14, 2011 at 2:38 PM  

ponggong sepol siapa belasah aa..

PEMBELA BANGSA,  October 14, 2011 at 2:48 PM  

Aku xnak komen banyak cuma aku nak kata hanyalah....PAS KLUK KLEK ...SYABAS GOMO,GOMO TERBAIK....

PArti Anus Semalaisia,  October 14, 2011 at 3:09 PM  

tahap bajang punye psywar budak paeh nih....strategi nih macam org kentut busuk pastu tuduh orang lain yg kentut...keh keh keh

Anonymous,  October 14, 2011 at 3:23 PM  

bayangkan kalau PR menang cuma kerana penyokong PR percaya kepada gambar palsu Najib dan Pope. Apakah para penyokong PR tidak lebih teruk dari membunuh kerana percayakan gambar terkandung unsur fitnah?

Anonymous,  October 14, 2011 at 3:28 PM  

Nasib baik Gomo ni blogger yang `opened minded' bagi kat semua orang buat komen. Termasuk juak Fuckatan.

Tapi blogger pro pembangkang tak de telur nak bagi anon komen. Takut kena kutuk.

Gomo blogger anak jantan.

Anonymous,  October 14, 2011 at 3:29 PM  

kah kah kah

video yang dunia tahu adalah tulen tetapi kerana kemaluan pembakngang kata kata palsu; dalam masa sama, gambar yang jelas palsu mereka mahu dunia percaya sebagai tulen...pembakngang memang bangang.

kah kah kah

Anonymous,  October 14, 2011 at 3:33 PM  

perkembangan yang membangangkan dalam gelanggang politik nasional menunjukkan betapa pembangang bukan saja tidak sebijak yang mereka akui, malah lebih bangang dari insan paling bangang yang pernah diketahui(....).

Lagubestbest October 14, 2011 at 3:47 PM  

Ni bukan taktik reverse psikologi, tapi taktik fitnah. Xpe, at least dapat pengajaran dari blog ni. Macam2 orang lam dunia.

YB Raz October 14, 2011 at 3:48 PM  

mana nak dapat video ni haa?

Anonymous,  October 14, 2011 at 3:55 PM  

Anon 3:28pm

GOMO BLOGGER ANAK JANTAN?

Kalau betul anak jantan,kenapa dok pakai Anonymous untuk jawab tomohan orang dalam blog komen hang sendiri?

No Balls, Tak ada teluq!!!

rakab,  October 14, 2011 at 3:59 PM  

Bongkar! kasi bongkar lagi!!

Biar semua orang tahu taktik kotor Pas nih !

Anonymous,  October 14, 2011 at 5:30 PM  

Dosa pun dah x kenal gomo ni..termasuklah bongok2 pencacai haramjadah yg menyokong gomo..memang sial lah hidup ko gomo..hari Jumaat yg mulia penghulu segala hari ko siarkan..tayangkan gambar lucah untuk tontonan satu Malaya... jahanam lah keturunan ko.Politik2 juga ..tp sebagai org islam biarlah bermaruah..x kira UMNO ke PR ke.

Anonymous,  October 14, 2011 at 5:32 PM  

Blog pembangkang lg bacul!! layak kerat je kote bg anjing makan, pencacai PR pon dh mcm anjing, elok la tue. Kurang2 nya blog gomo release sumer comment, tk kira comment tu ngutuk kerajaan, klau blog pembangkang dh tentu2 kene delete klau komen pasal pembangkang

Anonymous,  October 14, 2011 at 5:50 PM  

nak komen gi mamposlah tp x kan jumaat pun keluar gambar lucah.....aku komen benda yg x sepatutnya...x kan pekara ni pencacai gomo melatat.aku pun sokong UMNO.pekara x sesuai harus tegur.kalau boleh x payah lucah.

choc-mint,  October 14, 2011 at 5:51 PM  

musykil..musykil..musykil....
naper ler ppuan tu mangkok tingkat ayun beno....kaler llki tup muka yg p main gak naper....xkira ler raper llki tu bayo...yg penting muka 2 2 kna clear water....
huh....dasar jantan xguna seduit pn....coiiiii.....

Anonymous,  October 14, 2011 at 6:32 PM  

Kes kepala babi.

Wujudkan PGTV. Cari bukti-bukti berikut:-
1. Nama-nama 6 jahanam (4 kelate 2 ganu)
2. Gambar 6 jahanam
3. Surat rasmi dari Universiti ttg tindakan tatatertib.
4. Temuramah dgn Pentadbir U.
5. Gambar perbicaraan.

Kes main background bendera PAS.
1. Buat laporan polis. Polis boleh siasat.
2. Kenalpasti nama pelakon dan perakam.
3. Trace IP address yang mendownload ke internet.
4. Trace no hp yg bluetooth klip.
5. Cari sampai ke lubang cacing.

Then baru mr. Gomo keluarkan artikel. Kes lain boleh keluarkan bukti. Takkan kes ni tak boleh? Setakat evidence ni, tak kuat. 50-50. Serah kat polis, biar depa siasat. Bila nak cukup bukti, dakwa mereka. Kalau ada hudud, lagi bagus.

Anonymous,  October 14, 2011 at 7:29 PM  

makin lama makin merepek2 isu yg ditimbul oleh mamak gomo nie..kamonn gomooo, kamu blogger yg berbayar lumayan..cari la isu yg logik dan kreatif..ini kebudak-budakan sgt..malu la blogger berbayar mcm tulisan nya..rugi bayar 7 8 ribu tiap2 bulan

Anonymous,  October 14, 2011 at 7:51 PM  

Macam ni ke tahap bloger UMNO...tulisan anda memundurkan pemikiran orang2 melayu terutama orang2 UMNO yg terkenal dengan bebalnya.Buat la isu yg boleh buat melayu maju dalm pemikiran.Bukan cerita liwat..video sex..jilat puki..
Setiap bloger punya peranan dalam membentuk pemikiran masyarakat.tapi kalu blog PG..nampaknya anda mempamerkan kebodohan PG dan UMNO...

Anonymous,  October 14, 2011 at 7:53 PM  

bahalol punya ANJING2 fuckatan....
bila ckp nk bukti!!! dh bagi bukti kata konspirasi pulak....

mmg bengap la ANJING2 fuckatan.
bagi video kata BESI,
tapi takut pulak nk bagi DNA.

suruh sumpah laknat, tak mau pulak. Katanya, hanya org yg tidak minum arak ajer yg layak sumpah laknat. Yg cakap tu mcm minum arak ker???? sampai tak mau sumpah laknat.....

makin hari pemimpin paSHIT n ANJING2 daPIGS makin merapu dlm perjuangan. Dulu perjuangkan isle... skrg ni perjuang pulak kebajikan..????? ishhhh makin konpius...

Dulu kata sapa kerjasama ngan kafir adalah kapir... la ni boleh pulak peluk2, pegang tangan, boleh tazkirah sama2. la ni benarkan org2kafir baca ayat2 suci AL-QURAN. Entah betoi atau tidak tajwid yg kafir baca, siap takbir... ehhh silap.. takebeer...!!!!!

la ni paSHIT ckp tak serupa ngan apa yg mereka pakai. Pakai kopiah, tp dok fitnah org 24jam.....

skrg ni, kita pakat doa agar mereka yg terpesong dh jauh sgt, kembali ke pangkal jln.... sblm ALLAH S.W.T kurniakan BALA, mcm si ANU.... siap ada video kongkek... (video besi... kata si aji adi)

Anonymous,  October 14, 2011 at 8:49 PM  

Parti Ajaran Sundal sekarang menggunakan taktik kotor dari oatk bacil barua Yahudi zionist. Sperti yg sudah2, dimana budak yg kena tetak tak berdarah dan budak kepala pecah tetapi darah sirup Ros, ini semua antara idea bacul Yahudi zionist yg sudah diterap didalam keparat2 dalam Parti Ajaran Sundal. Harap ahlul2 sedar dan insaf, keluar dan jauhilah menyokong PAS yg hanya memperbodoh bodohkan ahlul2. Ingatlah Azab Allah sungguh dahsaht, janganlah merelakan diri di azab keran bersengkongjol dgn Parti Ajaran Sundal yg sanggup menjilat juboq komunis biaDAP dan atok gay tertua, barua yahudi zionist lahanat.

Anonymous,  October 14, 2011 at 8:56 PM  

ahlul2 PAS yg bengap nak mampos, sanngup merogol anak sendiri lepas itu akan menfitnah yg orang UMNO yg melakukan, ini semua adalah ajaran bacul dari barua Yahudi zionist yg sudah diterapkan di dalam PAS. Hanya kerana PRU13 sudah dekat, PAS sudh terdesak, mereka akan melakukan apa saja, walaupun merogol, meliwat anak isteri hanya untuk membuat fitnah dan mengahalal apa cara sekalipun, sperti insiden kepala babi. Benda sperti ini sudah pun mereka lakukan, Din Puduraya pernah melakukan perbuatan itu dalam piliharan kecil, dgn foto budak kena tetak zorro tetapi tak berdarah dan foto budak kepala pecah dgn darah Ros Sirap. Inilah semua adalah idea bacul dari Yahudi zionist yg diterrapkan didalam parti Ajaran Sundal. Harap ahlul2 semua sedar dan insaf, selamatkanlah diri dan keluarga, jauhi lah parti keparat dan bangsat yg sanggup menjilat komunis biaDAP dan atok gay tertua dan menipu dan memperbodoh bodohkan ahlul2. Sedar dan insaflah, keluar dan jauhi lah PAS= Parti Ajaran Sundal.

Anonymous,  October 14, 2011 at 9:15 PM  

Aku ingat pompuan dalam video tu ialah bohsia sangap sex atau minah indon diupah oleh pemuda-pemuda PAS iaitu budak-budak yang kurang didikan agama masa sekolah atau dalam bahasa mudah jahil. Kita kena tahu PAS semata-mata parti politik yang cuma minat untuk menang pilihanraya bukan pertubuhan islam yang mempunyai objektif meningkatkan taqwa ahli-ahlinya serta menegakkan islam. PAS sekarang tidak sama dengan PAS yang sebelum merdeka dulu yang adalah sayap parti UMNO.

Anonymous,  October 14, 2011 at 11:16 PM  

gomo oh gomo...dah tak ada ayat yg bole nak dickpkan lagi..suka hati kau lah..kau sendiri yang tanggung..alangkah malu dan rugi nya umno mendapat blogger berbayar macam kau..

FIKIRMAN October 14, 2011 at 11:33 PM  

SEDIH aku tengok korang..klu ckp psl politik jer mesti nak selit dgn cerita2 fitnah dan aibkan orang..tak payah lah mcmtu..bila cerita politik x boleh ke klu x campuraduk cerita sex dan fatwa org Islam xleh buat kerja politik dgn org kafir..aku tgok baik BN atau PR semuanye bekerjasama dgn org kafir dlm politik mereka..apade hal? haram ke dua2 tu?..biarlah kita semua bersatu dan boleh bekerjasama dan berteloransi antara kaum dan agama supaya kita semua aman dan bebas nak beribadat dan bermasyarakat..nak berdakwah pun senang klu semua bergaul dgn baik dan hormat menghormati..aku melihat politik dan parti politik ini byk membawa kpd perpecahan dan permusuhan sesama kita...lebih baik aku x join parti politik nie..lg selamat dari dosa fitnah dan menghina orang..aku tau org2 kat dalam page ni bkn nye baik sgt..dari cara korang menulis dan mengkritik aku tau korang ramai yg jahat dan xleh pkai..apapun msh ada gak segelintir yg ok dan guna otak yg waras bila bagi pendapat yg bernas..hmmm inikah Malaysia ku dan rakan senegara ku..? adoii!

FIKIRMAN October 14, 2011 at 11:45 PM  

apa pasal penyokong UMNO seronok bila kutuk PAS, DAP & PKR?..dan nape penyokong PAS, DAP dan PR x rase bersalah bila keji org UMNO dan parti BN?..
boleh tak korang berhujah atau berbincang hal negara dan masalah2 negara yg besar dan perlu diberi perhatian spt contohnye dah bertahun2 negara kita mengalami defisit dlm belanjawan, taraf pusat pengajian tinggi yg tak tinggi mane, kadar jenayah yg menggusarkan, pencapaian dlm bidang sukan rendah, masalah sosial dan kejahilan dlm agama yg meningkat?..itu kan lbh penting utk dilihat dan diambil tindakan segera..?

Anonymous,  October 15, 2011 at 12:37 AM  

tak habih2 dok bawak fitnah...jawap laa kat akhirat isuk depan Allah wahai PAPA GOMO..

Anonymous,  October 15, 2011 at 12:53 AM  

DAP- Duduk Atas PAS
PAS- Punggung Aku Sodok
PKR= Punggungku Koyak Rabak

Anonymous,  October 15, 2011 at 12:53 AM  

yg dok kutuk mengutuk kat sini pencacai bewak je akal singkat. dia orang ni mana ilmu tinggi adap sopan pun belum habis belajar dah tu nak berpolitik...adios..

Big O'Hara,  October 15, 2011 at 1:42 AM  

Ahli pejuang masyarakat mana macam pokemon sial nak berkhutbah kat atas tu. Jangan buat lawak lah hipokrit. Defesit belanjawan apa yang kau tau? Mungkin kau ingat duit tu daun ke tumbuh dari pokok yang ditanam? Kau nak baca teori ekonomi? Kau nak sosiologi? Kau nak sains sukan? Kau sila pergi ke laman-laman berkenaan. Sini adalah blog hal ehwal parti politik serta para pemimpinnya.Cara ulasan pelbaga. Ada negatif ada positif. Itu asam garam. Kau ni baru keluar gua kot? Kau ni fikirman ke tak fikirman?

PKR@ Punggung Kami Robek October 15, 2011 at 2:03 AM  

Oh, Wan Azizah yg muka nyer setebal tapak kaki kerbau pendek mix with unta mandul.

Si Anwar Al Juburi terang-terang terkantoi ngan Ah Moi, kau masih lagi berkempen sehingga berpeluh bulu2 ketiak, phookie dan dubur masam kau itew. Jam Omega dicari...sampai kini tak muncul-muncul. Mula lah kau terhegeh-hegeh kata 'itu semua dusta'!

Dasar talam 2 muka..kau mengadu macam anak keling kat Clinton dan Obama..kononnyer laki kau difitnah. Mungkin laki kau tengok Bill Clinton stim. Konek mat salleh dia suka jugak kot...hanya kau jer yg tahu.

Sesuailah muka Wan Azizah yg semacam ibu keldai di zoo Mexico yg dicucuk hidungnya. Dah terkena 'kenan' si Najib...sebab kuat menuduh dan mengfitnah orang. PAS pun samer gak. Jerit hudud dah 21 tahun...sampai terkeluar cirit panas dihidung. Last- last DAP cakap hudud tak sesuai. Bulan kaurang bukan syurga..bulan kaurang macam lubang bontot Elizabeth Wong dan Lee Guan Eng.

PKR dan PKR aja dok syok sendiri. Sebab Wan Azizah nak jadi 1st Lady Yg TerBodoh lagi TerHodoh. Hinanyer kau wahai Azizah. Peliwat diangkat jadi hero...jasa pembakti hero2 negara dicemuh. Mungkin hanya Cing Peng dan komunis mau hisap tetek2 kau yg masam macam kari toseh yg basi. Nyot..nyot!

Anwar 'cucuk paku' di motel murahan, ayooo Wan Azizah berhempas -pulas cakap si suaminyer difitnah. Walaupun bukti terang-terang ada...Wan Azizah lebih takut pada peliwat dari Allah. Jesus Christ pun terbangun dari salib jika dengar statement eng'cow'. Layak dapat 'Wanita Yang Tak Berputus Asa 2011".

Oh Wan Azizah, sampai bila mau jadi Dr Kerbau binti Wan Keldai Tolol Tua ha? Phookie kau sudah lama tak dicucuk dan dibajak oleh Anwar Al Juburi makin lama makin rentung dan expired. Oh, Al Juburi...sah sah semua lubang dia suka..lubang wanita, lubang najis dan lubang hancing dan bancing Mukhalazah.

Menurut sumber2 tak resmi for your husband- a hole is a hole. Sumbat aja...janji phacutttt...ahhh...mimpi indah ya, donk?

Kesian Wan Azizah, sampai hati si suami buat nyer begitu padanya.

Ex-PAS October 15, 2011 at 2:08 AM  

Rakaman penuh akan menyusul dan harus kita ingat bukan kami nak mengaibkan Anwar Ibrahim dan para keluarganya namun demi menyelamatkan rakyat Malaysia maka pekara sebegini haruslah didedahkan agar rakyat memilih pemimpin yang berkaliber bagi memimpin kita.

Apa lagi alasan Anwar Ibrahim untuk menafikan video video ini adalah bukan dirinya? Perut buncit, tisu terbang, sedang kemaskini twitter adalah alasan yang sudah diberi. Terbaru ada video menunjukkan sebuah kenderaan pacuan empat roda yang mungkin di dalamnya dinaiki oleh pelakon video sex tersebut. Jam Omega pun belum tunjuk lagi. Semua orang sedang menunggu mana dia jam Omega ? Wan Azizah pun dah tersasul pasal leher Anwar, apa hendak selindung lagi?.

Makin pening kepala Wan Azizah nampaknya.

Sampai hati Anwar buat begitu pada Wan Azizah!!!!!

Anwar Ibrahim bercita cita menjadi seorang Perdana Menteri dan tanya dalam diri anda semua apakah anda inginkan seorang pemimpin yang Moral dan Ahlaknya sebegini yang melanggan pelacur setiap masa dan seorang bisexual? Lubang depan belakang..apa pun boleh.

Yang bodoh sini Wan Azizah. Kena tipu tak putus putus oleh suami yang suka lubang wanita, lubang tahi lelaki dan semua jenis lubang.

aku setuju Wan Bodozah kata,“Allah tau apa kita buat” sebab tu insan pujaan ko takut nak bersumpah dengan nama Allah… mungkin sebab dia memang tahu apa yang dia buat, ko jer yang tak berapa tahu… yang ko tahu sokong membuta tuli laki kau yg masuk keluar hotel. Mana laki kau waktu demonstrasi Bersih? Sorok kat dalam hotel kan?

Berani kerana benar, takut kerana LIWAT!

PAS @ parti suka sogok October 15, 2011 at 3:52 AM  

Pada masa kejadian wanita tersebut ke bilik penginapan Mat Sabu untuk menghantar pakaian Mat Sabu.

Tidak lama selepas itu mereka berdua telah diserbu oleh sekumpulan penguatkuasa Majlis Agama Islam Kelantan. Jika tidak silap saya bilangan penguatkuasa yang serbu bilik Mat Sabu seramai 7 orang. Anggota polis juga turut serta.

Apabila dihadapkan ke Mahkamah Syariah Kelantan, Mat Sabu dibebaskan kerana campur tangan Kerajaan Pas Kelantan. Salah seorang penguatkuasa yang menangkap Mat Sabu juga telah pusing cerita semasa perbicaraan.

Mat Sabu dibebaskan oleh sebab teknikal. Bukannya dibebaskan kerana dia tidak berkhalwat. Khalwat tetap berlaku. Kalau tak khalwat tak mungkin Jabatan Agama tangkap mereka berdua dalam bilik.

Itulah moral timbalan presiden Parti ISLAM Semalaysia yang ada hari ini.

Bila bercakap bab Islam, seolah-olah mereka sahaja yang Islam dalam negara ini. Orang lain semua tolak islam dan kafir.

Kalau pemimpin parti ISLAM dia tak akan benarkan wanita bukan muhrim masuk ke biliknya.Apatah lagi wanita tersebut isteri orang. Kalau nak ambil pakaian dia boleh turun ke lobi hotel untuk mengambilnya.

Yang tangkap Mat Sabu adalah Majlis Agama Islam Kelantan iaitu sebuah agensi yang dibawah Kerajaan Kelantan. Bukannya Majlis Agama Islam Melaka, Johor atau Pahang. Kalau mereka yang tangkap logiklah dikatakan itu semua adalah konspirasi.

Penguatkuasa yang datang tangkap Mat Sabu lebih dari 4 orang. Maknanya cukup 4 saksi, tetapi Mat Sabu dibebaskan juga kerana ada saksi yang telah pusing cerita.

Allah Maha Adil, Allah Maha Saksama, Allah Maha Kaya, hari ini Allah tunjukan kepada kita wajah sebenar Pas. Kaki khalwat telah diangkat menjadi timbalan presiden Parti ISLAM Semalaysia, manakala kaki liwat pula sebagai rakan sekutu mereka.

Selama ini islam yang dilaung dan diperjuangkan Pas hanya semata-mata untuk mendapat undi. Seperti yang saya pernah kata sebelum ini, bapa dan ibu ayam lacurkan pelacur untuk keuntungan mereka. Pas pula lacurkan islam untuk mendapat undi. Maknanya Pas setaraf dengan bapa dan ibu ayam. Tidak lebih dan kurang dari itu cuma berbeza benda yang mereka lacurkan.

Wahai rakan-rakan ku sekalian, ketahuilah oleh kamu saat kehancuran Pas sudah terlalu dekat. Kaki khalwat diangkat sebagai timbalan presiden, perjuangan negara islam telah digugurkan, ulama-ulama Pas pula bermuktamar mempertahankan penzina. Ejen-ejen DAP dan PKR juga telah meresap masuk ke dalam parti mereka. Itu semua adalah sebahagian tanda-tanda kehancuran mereka sudah dekat. Kita tunggu dan lihat tibanya saat itu.

Anonymous,  October 15, 2011 at 5:43 AM  

jijik konon....tp itu lah yg dibuat psst eli punya x jelas la

Anonymous,  October 15, 2011 at 8:43 AM  

Mesej sebenar yang cuba diserap oleh video seks remaja berkenaan adalah- PAS menggalakkan seks bebas & luar nikah- selaras dgn pendirian PAS esp Nik Aziz menyokong Anuar Ibrahim dalam kelas liwat beliau & main China Doll.

Anonymous,  October 15, 2011 at 11:01 AM  

"PAS (Parti Ass Sex) akan menggunakan apa sahaja dalam meraih undi simpati rakyat".

Statement di atas banyak kebenaran dan telah terbukti.

"Semoga Rakyat Malaysia sedar akan hal ini, kita tidak mahu terus terusan diperbodohkan oleh mereka yang begitu taksub mendapatkan kuasa politik yang mana Agama, Bangsa dan Negara sanggup digadaikan walau apa cara sekalipun".

Statemnt yg tidak boleh di nafikan.

Maka itu PAS (Parti Ass Sex) dan Lembu2 PAS berhak Untuk Bersetuju Untuk Tidak Bersetuju dgn statment2 tu ...KAH KAH KAH.

Anonymous,  October 15, 2011 at 11:29 AM  

mmg sah umporno sendiri yg wat video sex tu. hahahaha! x habis ngan porno UMPORNO ni!!!!!

Anonymous,  October 15, 2011 at 11:41 AM  

tobat2lah papagomo. mmg terang lagi beruluh ko pelakon video seks yg kononnya org pas. dah ada anak bini tp masih suka berzina!!! pttlah ko suka mencaci, menghina n tolak hukum hudud Allah.

Anonymous,  October 15, 2011 at 2:32 PM  

TAh apa apalah kau merepek Anon..11.41. Senang senang je pahala bagi kat Gomo.

aduhai papagomo,  October 16, 2011 at 12:24 AM  

@ Anon 2:32PM: Aku tengok cara Anon 11:41AM cakap tu sama ja macam cara papagomo cakap. tuduh jer tanpa ekmuka bukti. so, kenapa yang papagomo ko boleh teirma yang Anon 11:41AM tu ko tak boleh terima?

sebab ko tu fanatik!

p/s: artikel papagomo ni dan komen anon 11:41AM, kedua-duanya tak patut dipakai

Elizabeth Wong October 16, 2011 at 4:25 AM  

m@suk lah bang....puki ku gersang nie..

Anonymous,  October 16, 2011 at 4:30 AM  

Ahlul2 bahalul harus sedar dan insaf. Carilah kebenaran, jangan diperbodohkan oleh pemimpin terencat akal dari Parti Ajaran Sundal. Tanya kepada sekor2 sperti Nizar bintang 3, Din Puduraya, Haji Hadi, Husam Kusam, Mat Burit, Adun Koch dan Adun Selinsing, apakah mereka2 ini beriya iya hendakkan hukom hudud? Kerana saya percaya sekor2 yg bergelumang dalam maksiat tidak mahu Hukom Hudud yg sebenarnya. Mereka tahu kalau hukom hudud dijalankan sekor2 sudah harus kene rejam sampe mampos. Ahlul2 kena buka minda, jangan lah bengap nak mampos, sampe bila nak dikencingkan oleh pemimpin2 terencat akal Parti Ajaran Sundal. Apakah Nik Najis betul2 faham apa erti Hukom Hudud? Kalau sendiri dah jahil dan bengap tak payah lah nak buka mulut yg bau najis itu, memalukan orang2 Islam saja. Jikalau hukom hudud di adakan di kelantan, orang2 yg pertama sudah harus terima adalah pemimpin PAS yg penuh dgn maksiat dan dosa. Rakyat Kelantan hidup dalam kedaifan semua dari tangan pemimpin2 Parti Ajaran Sundal. Harap2 ahlul2 semua sedar dan insaf, selamtkanlah diri dan keluarga, jauhilah PAS = Parti Ajran Sundal yg hanya hidup menjilat gay tertua Semalaysia dan komunis biaDAP. Itu pun ada hati nak masuk syurga Allah.

Kan bengap nak mampos???

Nural Ijjah October 16, 2011 at 4:36 AM  

Wan Azizah memang tahu hal sebenat tp dah terlalu jauh die pergi dalam politik die x bole kembali ke belakang. Nak x nak kena lah die plastik support suami kalo die tinggalkan suami die apa perasaan dan maruah anak2 die nk berdepan masyarakat. Kalo kite letak diri kite di tempat Wan Azizah kite akan faham apa die rasa. Die tiada peluang lagi utk berpatah balik. Ingat semua wanita2 di luar sana check dulu bakal suami anda walaupun nampak mcm lelaki sejati belum tentu die betul2 sejati……nanti merana di kemudian hari……

Anonymous,  October 16, 2011 at 10:57 AM  

kau semua mmg bodoh...tak tahu mana kaca mana permata..mana betul mana salah dan fitnah..nural .pakai otak laa..bandingkan azizah dgn rosmah mcm bumi ngan langit..tu laa..kalau hidup lebih mementingkan dunia..ni laah padah nya..bnyk2 bertaubaat dan muhasabah diri..jgn sama gak menanggung dosa fitnah..INGAT TU!!!!

Anonymous,  October 16, 2011 at 11:00 AM  

anon 4.30 am..kau tersangat lah biadap..kau tak layak dipanggil manusia lagi...

Anonymous,  October 16, 2011 at 11:04 AM  

ex - pas 2.08...bodoh nya kau..buat apa nak keluarkan video ciptaan fitnah tu..tangkap hidup2 lah anwar masa dia tgh meliwat tu..kenapa tak intip..pas tu tangkap...tu laa nama nya engkau tu bodoh..

zamri October 16, 2011 at 1:11 PM  

Bila malaysia kini (MK) buka ruangan komen PUAK2 UMNO suruh MK bertanggungjawap, Tapi ruangan komen PAPA GOMO awal2 da tak nak BERTANGGUNGJAWAP, KENAPA GOMO?????
Belajar2 la BERTANGGUNGJAWAP, kerana ianya menggambarkan AHKLAK seseorang.

Berbalik kepada ISU video DS Anuar Ibrahim, PELIK YA!!!!! ianya USHASAMA ANTARA PG PRODUCTIONS SDN
BHD dengan DT PRODUCTIONS SDN BHD, BAJET untuk FILEM tinggi sebab DT PRODUCTIONS sebagai PENERBIT DAN PENGARAH MEMPUNYAI KEWANGGAN YANG CUKUP untuk MENERBITKAN FILEM WARNA ( LOKASINYA PUN DI NEGARA JIRAN- THAILAN ) dan bukan HITAM PUTIH, kerana ZAMAN SEKARANG bukan setakat FILEM WARNA tapi sudah HD FILEM.
Dengan terbitnya FILEM TERBARU yang di ushakan ANTARA PG PRODUCTIONS SDN BHD dengan ..... lupa pulak la namanya, yang BAJET TIDAK TINGGI ( LOKASI PENGGAMBARAN HANYA DALAM NEGERI ) tapi dapat MENHASILKAN FILEM WARNA walaupun BUKAN HD FILEM.... betulkan PELIK.

GOMO GOMO, SUDAH2 LAH... CARI2 LA KERJA LAIN YANG HALAL.... PEMIMPIN UMNO DENGAN UMNO SEKALI DAH SAMPAI AJAL MEMERINTAH... HE HE HE

SELAMAT MAKAN TENGAHARI....
INGAT2 KALAU MAKAN IKAN... HE HE HE

Anonymous,  October 22, 2011 at 5:42 AM  

taktik ni da banyak kat u skarang. i'm from utm n my rumet is one of pro pembangkang punya calon n i know apa yg diorg buat. stiap mggu bercamping yg knonnya camping keagaamaan dr jabatan swasta tp hakikatnya ditaja pembangkang sdiri. keje kotor ni memang keje pmbangkang.. kat utm pun banyak kes maen reverse psycho ni.. sy taw sbb sy pun salah sorg jentera utm so sy taw selok belok dalaman pro-u berkempen... dats y sy bleh cakap ni memg keje pmbangkang... peace!

Anonymous,  October 23, 2011 at 12:06 PM  

Penyokong PKR dan PAS masih buta dan tuli ..... anda semua memang bodoh.... PAS dah hilang ciri keislamannya.....PKR pulak asyik sembah aljuburi.... mungkin sekarang ni ramai dakwa yang pr boleh rampas negara .... tapi hakikatnya ... pas sendiri akan hilang kuasa sepenuhnya dan pkr makin kacau bilau .... rakyat takkan pilih pemimpin yang akhlak rendah mcm aljuburi dan sabujubuh..

Anonymous,  October 24, 2011 at 5:46 PM  

gomo penipu..

Anonymous,  October 27, 2011 at 9:42 PM  

beberapa bulan lalu pihak akhbar ada melaporkan satu kes pelajar perempuan yg menjadi calon pilihanraya univ malaya hilang tapi kemudian dijumpai d masjid. adakah itu jugak satu strategi meraih undi???? tak pasti beliau dari pihak mana....

Anonymous,  November 12, 2011 at 1:59 PM  

gomo memang bodoh. bawak2 la bertaubat gomo oii!

Anonymous,  November 13, 2011 at 8:56 PM  

Kau orang..,orang2 melayu ni memang bangsa bodoh..kalau berfatwa tu melebihi yg termaktub.. bersyukur aku sebab bukan drp kalangan korang ...namun apa yg boleh aku katakan ialah...
Kalau atuk nenek aku tak sebar ajaran allah taala dulu.., mungkin bangsa kau ni masih lagi tinggal kat pokok dan pakai cawat. Bodoh nak mampuslah korang ni..
Sesiapa saja yg memerintah.. akan ada rasuah sebab bangsa korang memang suka cekik haram... itulah sebabnya anak bangsa korang makin lama makin jahanam..bangsa lain kalau makan haram...aku pedulik apa..,dah memang dia org takda HUKUM..!Bangsa kau nilah yg banyak memalukan dan menjahanamkan Agama Allah Taala. Inilah Bangsa Ajam Yg Paling Bodoh dan Hina yg pernah aku kenali.
Nak marah...memang itu ajelah yg bangsa kau mampu buat.
Harta rakyat buat macam makbapak dia punya.,bini org macam bini dia jugak., buang anak., makan anak...agama pun dah macam made in sendiri...sebutlah apa lagi...memang pukimak punya bangsa... tak ubah2.. Tak nampak lagikah apa dah jadi pada anak2 bangsa korang...Aku berdoa agar masih terdapat lagi Bangsa Melayu yg masih mampu merubah semua ni.
Kalau kau nak maki bangsa aku..kau makilah...tapi ingat.., nak maki pun biarlah pada yg nyata dan benar.

Anonymous,  November 17, 2011 at 11:06 AM  

papadiva..papadiva..dimana kau

dasar kepala bapak munafik

hahahahahahahah...

wei kawan2,,jgn bagi komen banyak2..nanti papgomo kaya sorang2

dah la dapat upah tiap2 bulan....

gomo..lu busuk la bau taik tungkik..

hahahahahaaa

alee khanna November 22, 2011 at 7:59 PM  

Kepada semua,

Kenapa kita pertikai papagomo kalau org lain buat yg sama malah lebih berbentuk `confrantation' lagi.

Tak salah PapaGomo buat ini semua, bukan hanya atas alasan kebebasan bersuara malah keadaan semasa memerlukan respons dan kesan lebih agresif, provokatif, `assertive' dan `destructive' kepada tindakan pembangkang yg dilihat `ill mannered, uncultured' melampaui batasan agama dan bangsa.

Pendedahan demi pendedahan dibuat oleh papagomo adalah sesuatu yg cukup baik bagi kita `membuka mata' dan menilai yg mana betul dan salah?.

Kalaulah tidak kerana dia, kita tak lihat `bentuk tubuh badan DSAI' dan mengetahui jumlah simpanan Izzah dalam bank Israel?.

Memang sukar utk mengakui kesilapan kita tetapi tidak juga mudah menerima kenyataan org lain, lebih2 lagi yg menyentuh prinsip dan peganggan kita.

Kita harus `melihat' bukan dari mata ke hati tetapi dari hati ke mata. Yg baik bukan utk kita saja tetapi utk generasi anak2 Melayu dan Islam mendatang.

Anonymous,  November 22, 2011 at 8:26 PM  

Wahai pejuang2 Islam jangan sesekali kita mengikut rentak tarian orang yang tidak beriman biarkan luncai terjun dengan labu2nya

Anonymous,  November 22, 2011 at 8:29 PM  

Dulu bangsa Cina dan India cukup menghormati Melayu kerana kesatuannya atas landasan agama yg kuat, tetapi kini bangsa tersebut cukup mudah melontarkan kata2 kesat dan mencabar hak kita.

Kenapa ini berlaku? Ini kerana kita org Melayu bertelagah dan mencemuh sesama sendiri atas alasan menegakkan ideologi politik sempit. Memang wujud Melayu yg lupa daratan, tamak kerana kuasa, tetapi adakah kita harus bertindak menemplak semua org Melayu yg baik.

Org Melayu yg tidak baik memang harus dinyah tetapi kita perlu tahu bangsa lain yg jahat dan tidak mahu melihat bangsa Melayu terus gah harus juga dunyah. Cara `nyah' mengikut kaum mungkin berbeza kerana walau seburuk2 Melayu kita harus perbetulkan utk jadi baik kerana apabila dia sedar atas kesalahannya kelak dia juga akan menghantar kita ke kubur. Ini tidak berlaku kepada kaum lain?

Jadi seburuk2 bangsa Melayu, tunjukkan dia ke jalan yg benar agar kita tidak berbelah bagi. Bangsa lain mungkin `kata' baik tetapi belum tentu lagi sebenarnya baik?

Baca sejarah DAP?, PKM dan banyak lagi? Kaum Melayu kurang membaca sebab tulah kurang mengetahui `amalan' disebalik tabir kaum2 lain terhadap kaum Melayu?. Sebab tulah ada kalangan pembangkang yg sanggup menggangkat Mat Indera sebagai pejuang kemerdekaan?. Apa bezanya Mat Kilau, Tok Janggut dll?. Ini kerana pengetahuan tentang sejarah perjuangan Melayu dahulu amat cetek, namun kerana agenda politik `mereka' rela mempertaruhkan bangsa dan agama?. Kaum lain cukup gembira dan berterima kasih kerana adanya kalangan org Melayu yg rela berbuat demikian utk memenuhi kepentingannya.

Sedarlah org Melayu, kita sepatutnya berpatah arang dgn mereka yg cuba mencabar maruah bangsa dan agama kita.

Anonymous,  November 22, 2011 at 8:31 PM  

Dulu bangsa Cina dan India cukup menghormati Melayu kerana kesatuannya atas landasan agama yg kuat, tetapi kini bangsa tersebut cukup mudah melontarkan kata2 kesat dan mencabar hak kita.

Kenapa ini berlaku? Ini kerana kita org Melayu bertelagah dan mencemuh sesama sendiri atas alasan menegakkan ideologi politik sempit. Memang wujud Melayu yg lupa daratan, tamak kerana kuasa, tetapi adakah kita harus bertindak menemplak semua org Melayu yg baik.

Org Melayu yg tidak baik memang harus dinyah tetapi kita perlu tahu bangsa lain yg jahat dan tidak mahu melihat bangsa Melayu terus gah harus juga dunyah. Cara `nyah' mengikut kaum mungkin berbeza kerana walau seburuk2 Melayu kita harus perbetulkan utk jadi baik kerana apabila dia sedar atas kesalahannya kelak dia juga akan menghantar kita ke kubur. Ini tidak berlaku kepada kaum lain?

Jadi seburuk2 bangsa Melayu, tunjukkan dia ke jalan yg benar agar kita tidak berbelah bagi. Bangsa lain mungkin `kata' baik tetapi belum tentu lagi sebenarnya baik?

Baca sejarah DAP?, PKM dan banyak lagi? Kaum Melayu kurang membaca sebab tulah kurang mengetahui `amalan' disebalik tabir kaum2 lain terhadap kaum Melayu?. Sebab tulah ada kalangan pembangkang yg sanggup menggangkat Mat Indera sebagai pejuang kemerdekaan?. Apa bezanya Mat Kilau, Tok Janggut dll?. Ini kerana pengetahuan tentang sejarah perjuangan Melayu dahulu amat cetek, namun kerana agenda politik `mereka' rela mempertaruhkan bangsa dan agama?. Kaum lain cukup gembira dan berterima kasih kerana adanya kalangan org Melayu yg rela berbuat demikian utk memenuhi kepentingannya.

Sedarlah org Melayu, kita sepatutnya berpatah arang dgn mereka yg cuba mencabar maruah bangsa dan agama kita.

Anonymous,  November 27, 2011 at 2:43 PM  

Ramai yang panas hati dengan artikel nih .. aduyai .. sedarlah korang2 sekelian ... baru kena psycho sikit korang dah melenting ...

Anonymous,  November 30, 2011 at 3:40 PM  

Papa gomo tayang cikit gambar Atan Tu Ia dgn C4 bersantai dgn pink lipstick.

Anonymous,  November 30, 2011 at 4:04 PM  

terasa nak pindah negara... ^.^

Anonymous,  December 1, 2011 at 10:44 AM  

KJ JANGAN LUPO PAK MERTUA KAU LA MENCAMPAKKAN IMEJ POLIS DALAM MANGKOK JAMBAN...KAU PUN SAMA...ZAMAN PAK MERTUA KAU LA POLIS DI AIBKAN, D MALUKAN APA POLIS BUAT PEMBANGKANG BUAT ISI PAK MERTUA KAU TUBUHKAN PELBAGAI SURUHANJAYA...TAK HASILNYA "KOSONG" WARGA POLIS DAN KELAURGA MEKA, SAHABAT HANDAI KEKA UNDI PAKATAN.. CIBAI LA LU KJ...

Anonymous,  December 1, 2011 at 10:45 AM  

INGAT LA PAS... KAMU SEMUA LEMAH KAMU UNDI KAMU PADA PRU 12 SEBAB KAMI BENCI DGN "PAKLAH" BEBAL TU...DAP PUN HANYA BERGANTUNG DGN KEKUATAN KING "JUBUR" , KING "JUBUR" KINI DA NAZAK... DAP X BERGANTUNG SANGAT SEBAB DIA TAU.. KING AKAN U TURN.. KAKI TIKAM BELAKANG AKAN TETAP MAIN BELAKANG...PAS LU MEMANG CELAKO CILAKO..CIBAI ...SANGGUP DI KUDA OLEH PARTI KAFIR HARBI..

mdsaf_kyo December 2, 2011 at 10:20 PM  

Posting ni dan komen2 kt sini semua lawak... hahahahha

Laporan fidlot mana nk percaya???

Anonymous,  December 3, 2011 at 2:05 AM  

Politik mmg jahat...dlu kwn skrg dh musuh.dlu baik2 belaka tp skrg mcm2 cerita...yg peliknya plg hebat tikam menikam skrg ni smua ISLAM,melayu plak tu.jd mn tauladan yg nk ditunjuk.duduk semeja xnk.patutnya berkenaan ISLAM dan bangsa melayu xkira la apa2 parti pun mesti la seiring.klu nk berbeza ideologi pun biarla pd yg umum je.itu kn lbh baik.mslh skrg ni bl pemimpin huru hara rakyat ikut juga mengata.jd dh berapa banyak dosa KITA semua??cukup2 la..klu rasa x yakin buat la Istikharah...mudah2an dpt petunjuk mn benar n mn salah.janji x mengata,mengumpat,fitnah,menghasut dsb yg sama erti dgnnya.

Anonymous,  December 6, 2011 at 6:51 PM  

hahahha..geng2 pembangkang ni xad jwpn ke nk bg....asyk ckp umno fitnah je.....kate xleh berkerkasama ngan org kafir tp kamu berkerjasama gak nga org kafir..pelik2

Anonymous,  December 9, 2011 at 10:06 AM  

pembangkang cakap besar ja tau.......mmg la mna2 parti politik smua ada x betulnya......tpi aku rasa skrg ni parti PK lgi byk x betul berbanding umno......dlu aku pilih PAS tpi skrg ni rasanya tidak lgi...selagi PAS bersekongkol ngan anwar mmg aku x nak la.....

Unknown December 11, 2011 at 9:39 PM  

bawak2 la bertaubat gomo....

umur kita ni bukan panjang..entah esok..entah lusa...

lagi satu kalau rezeki bagi kat anak isteri makan....rezeki memfitnah...

dosa2 org yg percaya yg ngikut ko pon takkan ko nak tanggung kot??

jgn cakap org lain tak bagi nasihat...

kalu benci sekalipon,tak suka sekalipon jgn la buat cerita2 fantasi melampau sangat...

taubat ye gomo...Allah SWT MAHA PENYAYANG...LAGI MAHA PENGAMPUN

Anonymous,  December 11, 2011 at 9:40 PM  

apsal la blog ni bodoh xabis2.. otak kuning je.. xabis2 ngn politik lucah ko ni. fitnah menfitnah.. ya Allah.. ape la ni jd nk manusia sekarang ni

Anonymous,  December 11, 2011 at 9:57 PM  

cantik org umno setting bendera..pelakon pn nmpaknya boleh tahan..haha
brapa laa org umno bayor budak nie..dh syiok2 buat sex dpt g duit g ..taubat laa..istighfar laa byk2

Anonymous,  December 11, 2011 at 10:01 PM  

subhanaallah~~~
ko papagomo xhabis2 dok fitnah,,,,,, ko kena ingat,,,,, hidop ats dunia nie hanya sementara saja,,,,,
so ko ingat tauu!!!!!!
kat AKHIRAT kelak ko akan dibangkitkan dan akn ditanya atas segala perbuatan ko yg keji ini!!!!
FITNAH2
*aku harap ko nie bukan hanya islam atas nama sja*
assalamualaikum~~~~~~

Anonymous,  December 11, 2011 at 10:06 PM  

AllAHHUAKBAR!!!!

Dan janganlah kamu campur adukkan yang benar itu dengan yang salah dan kamu sembunyikan yang benar itu pula padahal kamu semua mengetahuinya.(Surah Al-Baqarah: Ayat 42)

Anonymous,  December 11, 2011 at 10:07 PM  

ALLAHUAKBAR!!

Dan janganlah kamu campur adukkan yang benar itu dengan yang salah dan kamu sembunyikan yang benar itu pula padahal kamu semua mengetahuinya.(Surah Al-Baqarah: Ayat 42)

ghuyup,  December 14, 2011 at 6:26 PM  

ko ni buat malu rakyat pasir puteh je...... bodoh sangat isu nih

Anonymous,  December 16, 2011 at 12:49 AM  

rasanya gomo ni......bangsa kafir yang tiada again...haram!

Anonymous,  December 17, 2011 at 1:11 PM  

PAS.....dulu, kini dan selamanya bodoh.(Sepanjang masa)

Anonymous,  December 17, 2011 at 1:16 PM  

Tahniah pada Si Najis dan Harbi Sawang kerana memikul tanggungjawab yang diberikan oleh pihak Zionis, Freemason, LGBT dan setan-setan yang sekongkol dengannya. Marveloussss........

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP