Ekslusif - Pengakuan Anwar Ibrahim Kepada Haji Hadi Dan Kit Siang Beliau Adalah Pelaku Video Seks

Wednesday, October 5, 2011


Video Baru Di Bangkok Thailand Bakal Menyusul

Dah berapa lama kita tunggu jawapan Anwar Ibrahim dalam menyatakan apa tindakan yang akan diambil beliau ke atas Dato Eskay yang mendedahkan Video Seks beliau bersama China Doll. Kita juga dah berapa lama menunggu Anwar Ibrahim dan Wan Azizah menampilkan jam Omega yang kononya disimpan mereka. Berapa lama lagi kita nak tunggu?



Video diatas ini menjelaskan bahawa memang Dato Seri Anwar Ibrahim lah pelaku dalam Video seks tersebut malah Gomo menerima makluman dari sumber rapat mengesahkan bahawa beliau pelaku Video Seks Dato Seri Bin Anwar Ibrahim telah mengakui bahawa beliau lah pelaku dalam video seks tersebut kepada Haji Hadi dan Lim Kit Siang pada minggu lalu.

Anwar Ibrahim telah pun mengakuinya namun seperti dijangka beliau menyatakan kepada Lim Kit Siang dan Haji Hadi bahawa beliau telah dipaksa oleh Dato Eskay untuk melakukan Seks tersebut bersama Pelacur.

Itu lah Anwar Ibrahim, sudah jelas lagi nyata bahawa beliau melakukan aktiviti seks tersebut namun diletakkan kesalahan kepada Eskay bahawa beliau telah dipaksa. Sama lah juga sepertimana kes liwat bila Air Mani beliau dalam dubur Saiful Bukhari namun Najib Razak dan Rosmah Mansor yang dipersalahkan.


Dato Seri Anwar Bin Ibrahim

Apa respon Haji Hadi dan Lim Kit Siang bila Anwar Ibrahim sudah mengakui bahawa beliau adalah pelaku dalam video Seks tersebut? Apakah Haji Hadi yang mana merupakan Presiden PAS hanya berdiam diri dan bertindak menghalalkan apa yang dilakukan Anwar Ibrahim? Kit Siang pula bagaimana? Para penyokong Pakatan?

Gomo telah mendapat satu lagi sumber makluman sahih bahawa Video Seks Anwar Ibrahim di Bangkok berada didalam simpanan Blogger RBF Online. Gomo dan rakan rakan Blogger lain mengetahui bahawa RBF Online telah menyaksikan rakaman Video tersebut dan kami dengan ini juga meminta RBF Online mengeluarkan Video Seks Awnar Ibrahim di Bangkok bagi memberi pengajaran kepada Anwar Ibrahim yang masih lagi enggan berundur setelah jelas beliau tidak bermoral untuk menjadi pemimpin.


Psssttt RBF Online bila nak keluarkan video seks Anwar Ibrahim made in Bangkok?


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

45 comments:

Anonymous,  October 5, 2011 at 3:38 PM  

Tak layak nuar jadi PM..
Hipokrit yang nyata..

Anonymous,  October 5, 2011 at 3:44 PM  

Bodo PAPA GOMO...bawa fitnah..isuk jawab la di akhirat...

Anonymous,  October 5, 2011 at 3:51 PM  

Klu ko xtgk ko jgn ckp bro...baik ko diamkan diri je...lain la klu ko Ada dok sebelah katil je..leh la ko ckp...

Anonymous,  October 5, 2011 at 3:53 PM  

anon 344,

kalau gomo betul ko berdosa mempertahankan al jub...

ko ni pun kaki belakang jugak ker...

pejuang hamas...

Anonymous,  October 5, 2011 at 3:54 PM  

video bleh diubah...blh diproses..blh diedit...

Anonymous,  October 5, 2011 at 3:57 PM  

Anwar Ibrahim= AL Jubori, Mat Burit= AL Pukiki wal jilati, Din Puduraya, Adun perupok= Adun Koch, inilah diantara pemimpin yg sudah bergelumang dalam kancah terkutok. Gara AL Jubori KL dan sekitarnya tumbuh bagai cendawan Klub2 Gay2. Hanya sekor BABI rosak anak2 bngsa. Rakyat menolak pemimpin2 yg suka berzina, suka buat seks dgn isteri2 orang, jantan2, boypren2, pembancuh2 kopi, pelacur2 dalam dan luar negara. Rakyat membenci pemimpin2 yg suka melakukan perbuatan terkutok dan menjijikkan. Species2 ini sudah harus direjam sampe mampos. Selamatkanlah bumi Tanah Melayu dari species2 keparat2, bngsat dan lahanat.

Anonymous,  October 5, 2011 at 3:59 PM  

gomo..oh gomo..jahat nya engkau..tak takut mati..tak takut balasan Allah ker..banyak nya dosa2 kau memfitnah..sudah2 lah tu..aku dan rakyat m'sia semua dah muak citer kau..rakyat m'sia semua dah tahu anwar kena fitnah..hanya kau org jer yg tak puas2 memfitnah..ksian kau gomo..muflis kau di akhirat nanti..semua pahala kau di kutip oleh anwar...

Anonymous,  October 5, 2011 at 4:11 PM  

Hanya sekor2 pencacai2 najis babi dan penjilat2 jubor blendir atok kote bengkok yg menggila mempertahankan dan menegakkan kotex bengkox atox terkutox. sekor2 ini sudah harus kecik2 mampos, bila kotex dah berbulu menyusahkan keluarga, agama, bngsa dan negara. Hidup sia2, bengap nak mampoi, hidup menghabiskan beras je, kan lebih baik ikut conth TBH pi terjun dari tingkat 10. Lahabau punya melaun, sokong atox kotex bengkox, barua Yahudi zionists dapat apa, nak kena liwat ke sampe koyax rabax nanti atok kerjakan baru tahu, bahlul punya binawe.

Anonymous,  October 5, 2011 at 4:13 PM  

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM <----yg ni klakar..

Anonymous,  October 5, 2011 at 4:18 PM  

aduyai..ksian2 engkau gomo dan kawan2 yang sewaktu dengan kau..muflis dipadang masyar..baik minta ampun kat anwar ..bertaubat sebelum terlambat..itu pun kalau anwar nak ampunkan..kalau tak terima jer lah padah nya..kesian2..

Anonymous,  October 5, 2011 at 4:37 PM  

kalau sesiapa yg menyokong org yg salah sedangkan kesalahan yg dibuat adalah nyata maka akan bertambah la hitam hatinya untuk mencari kebenaran...

puak penyokong anwar hanya menyayangi si bengkok al jub jer...

banyak yg harus bertobat...

kalau nak jaga batang anwar pun tengok la anwar ni mcm na...

berani ka barua ni bersumpah!!!

kalau macam tu baik korang wakil anwar pi bersumpah kat depan hadi bawang,lks,kapal pusing dan jgn lupa moshe nik ajis...

pejuang hamas...

Anonymous,  October 5, 2011 at 4:41 PM  

CAN I FUCK YOU TODAY - BABI, sekarang dgn kuasa Allah, seorang pemimpin, Ass Sheik, Sahibus Samaha, Sivaji D Boss, Mat king Leather, Ketua Umum PKR, Pakar ekonomi tetapi lulusan pun takde, Autaw Keling, Anwar Ibrahim, atok kote bengkok, di malukan, di aibkan maruah, di londeh kan, di khayalak umum, satu dunia bole menonton, beliau melondehkan diri, telanjang tanpa sehelai benang, tetek menggelebeh, perut boroi, pantat berkerak, kote2 terjuntai juntai, eeekkk sungguh keji dan memalukan. beliau beraksi melakukan zina dgn pelacur Cina Doll, seorang atok melakukan perbuatan terkutok di pertonton dalam video dan bole dilihat dgn mata kepala sendiri, diperakui konfirm 99% adalah Anwar Ibrahim. Walaupun beliau, Kak jijah ikan sepat kering, Nurul mulut bau taik dan penjilat2 menggila mempertahankan, membela dan menegakkan kote bengkok beliau, melalak ke seluroh pelusok dunia, konspirasi lah, kompolt jahat lah, mahkamah berat sebelah, agenda Ds Najib lah, Tun Mahathir lah, Ketua polis lah, peguam negara lah, hakim, tetapi hingga ke hari ni, belaiu tidak bole menunjokkan bukti jam omegay, hingga ke harini kenapa tidak mengheret Papa Gomo? Berani kerana benar, bacul, pengecut, barua Yahudi zionist, diam tersipu sipu dan terkucil kucil siang dan malam. Inilah BABI keparat, bngsat dan lahanat. Selamatkanlah bumi tanah Melayu dari sang barua dan anak dajjal yg hanya inginkan mengjahanamkan agama, negara dan bngsa.

Anonymous,  October 5, 2011 at 4:47 PM  

semoga Anwar Ibrahim, Wan Azizah yg memalukan ibu2 sedunia kerana sanggup mempersundalkan diri dan Nurul puaka di rejam sampe mampos. Hidup menhabiskan beras je, kecik2 sudah harus mampos, dah berbulu menyusahakan agama, negara dan bangsa. hanya Sekor BABI rosak anak2 bngsa. Selamatkanlah anak2 bngsa supaya jangan jadi gay yg suka berkecimpung dalam benda2 yg dikutok dan menjijikkan iaitu seks sejenis, menyondol macam babi hutan, lobang taik, lobang najis, lobang jubor. hidarkan diri anda, dgn benda2 yg terkutok dan menjijikkan. Semoga BABI dilahanat dunia dan akhirat.

Anonymous,  October 5, 2011 at 4:48 PM  

Sekiranya betullah Al-Faggot dipaksa oleh Eskay untuk membajak CD, maka ini menunjukkan Eskay lagi powerful dari Al-Faggot.

Hebat Eskay ni. Agak2 apa method yang dia ugut?

1. Taknak urut belakang?
2. Taknak contribute duit?
3. Taknak entertain lagi di Thailand?

Anonymous,  October 5, 2011 at 4:56 PM  

Kah kah kah kena paksa??? Kote kena paksa boleh memancut....kah kah kah nuar nuar. Sendiri cari, orang lain yg kena. Sendiri sedap, orang lain yg tanggung.

Anonymous,  October 5, 2011 at 5:01 PM  

Ds Najib lagi powerful, diperintahkan atok menyebut perkataan :Can I Fuck you today kepada Saiful. Lepas Ds Najib menyuroh atok buka pakaian sampe bogel. Lepas Ds najib memerintah kotex atox menegang. Bila dah menegang Ds Najib memberi arahan atox masukkan ke dalam jubor Saiful. Dan Ds Najib suroh atox menghenjut henjut - ala2 aku gosok engkau lipat. Selang berapa minit Ds Najib memerintah atok memancutkan air kotex atox ke dlam jubor Saiful. Atox ikut saja perintah. Bila dah selesai Ds Najib beri arahn kepada atox pi mandi dan lap dgn tuala Good Morning. Lepas itu Ds Najib memerintah atok makan karipap dan memulakan takzirah agama dgn Saiful. Atok menganguk je. BABI punya atok kan. Hanya penjila2 dna pncacai2 najis BABI saja yg bengap nak mampoi.

Anonymous,  October 5, 2011 at 5:11 PM  

dalam video tak nampak pun anwar dipaksa, tak diheret masuk lif, tak ada paksaan masa bersetubuh, semua nampak rela je, lebih daripada rela

Anonymous,  October 5, 2011 at 5:20 PM  

WA LESPECT SAMA ANWAR AND FAMILY...WA PUNG TAK SEKUAT LIORANG PUNYA FAMILY WOOO...SATU MALAYSIA HENTAM PUNG MASIH BELUM JATUH2 MAAA...MESTI TUHAN ALLAH SAYAG PADA MEREKA YG JADI MASA FITNAH...WA BANGSA CHINA PUNG TALAK SUK FITNAH2 WOOO...WA ALE DENGAR ITU AJARAN ISLAM PUNG ADE KATA FITNAH LEBIH HINA DARI MEMBUNUH...TAPI INI ORG MELAYU OOOOO TARAK RETI BAHASA LOOO...FITNAH SAJA TAU...OK LE...WAU MAU PANTUN BOLE LA...ANAK CHINA MAKAN NASI...LU LANGSI WOOO...HAHAHAHHA JANGAN HENTAM WA...I LUV U ALL..

Anonymous,  October 5, 2011 at 5:30 PM  

"Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim"...Ingatlah manusia-manusia yang kerdil..kite tidak akan selame-lamenye menongkat langit...kepadaNya juge kite akan kembali...

manBonda,  October 5, 2011 at 5:36 PM  

aku tengok muka siNuar tu langsung tak ada ceria..kusam je..cantik lagi " TIN BISKUT " kat rumah aku..cam ni ke nak jadi PM ? masuk bakul angkat sendiri le Nuar oi..heehee

Anonymous,  October 5, 2011 at 5:38 PM  

Tak habis2 pencacai2 ni nak tarbiah nak backing sangat al-juburi tu yer....macamlah pahala korang sendiri tu korang boleh kira sampai pandai2 leh kira gomo nyer dosa yer....Kalau Juburi nie jadi PM Malaysia, seluruh rakyat Malaysia masuk neraka sebab sokong bapak segala SETAN jd pemimpin di bumi yang dirahmati nie.....eeee, taknak aku kotorkan Malaysia nie dgn jadikan peliwat, penzina, pembohong pemimpin Malaysia....eeeee...

Anonymous,  October 5, 2011 at 5:38 PM  

apek 5.20pm

lu dok diam-diam saja suda. ini bukan fitnah maa.. lu ada tgk itu klip? kalu lu tgk, lu misti bikin copy manyak2, kasi jual. manyak untung ooo...

itu chua soi lek punya hal, memang lu tarak lasa apa2, pasal lu sama chua cina olang, mana ada hal. tapi ini anuwar aa.., tak bole oo.. tuhan Allah manyak malah oo.. Ini olang nanti bikin suwey ini malaysia.

tiuniama....

Anonymous,  October 5, 2011 at 5:41 PM  

Lawak bodoh minggu ni... http://mymassa.blogspot.com/2011/10/ucapan-penuh-bajet-alternatif-anwar.html

Anonymous,  October 5, 2011 at 6:04 PM  

ceh..........video sama je....fitnahlah tu.........

Anonymous,  October 5, 2011 at 6:15 PM  

Menidakkan Anwar Ibrahim melakukan zina ketika mana sudah terang lagi nyata bukti terpampang di depan mata sama lah seperti menyokong perlakuan terkutuk tersebut.

Anonymous,  October 5, 2011 at 6:18 PM  

kesian pulak aku tengok pencacai2 PR ni diorang mampu reply satu je Ini fitnah...... sedangkan kebenaran sudah ada depan mata! Cuba dengar nasihat Zul Noordin cuba kaji Anuwar ni... Tengok video betul2, baca ucapan pluralismnya, kaji sumber dana, kaji hubung dia dgn org luar, barulah kita tahu siapakah sebenar anuwar..... Yg lebih hebat semuanya dlm bukti lengkap dari bekas pekerja/penyokong rapat dan dari tulisannya sendiri dlm isu pluralisma

Anonymous,  October 5, 2011 at 6:26 PM  

Papagomo aku tak sabar2 tggu video baru agak2 bila la boleh kluar, cadangan utk tajuk;

KOTE BENGKOK DE' KOTA BANGKOK..

Anonymous,  October 5, 2011 at 7:10 PM  

APA?APA?APA?..ANWAR kata Eskay paksa dia.hahahaha...lawak gila betul la.Oiiii anwar mu jantan ke tino.ANWAr dipaksa melakukan sex dgn ChinaDoll.ESKAY paksa?,ANWAR buat!!!.HAHAH...HEHEHE....Hohoho..lawak gileeeee..

Anonymous,  October 5, 2011 at 7:49 PM  

Sial nko Gomo...ALjuburi main dgn bini hang ke...fitnah semacam aje..ake suruh Nameewee fuck nko kaw kaw...

Mana UMNO...Namewee fuck Utusan kaw liau...beb...sampai Utusan buat laporan Polis , Nameewee babi edar nbahan lucah...Utusan sebarkan tak pa...tak kan PERKASA duk diam bila babi ni ckp Utusan sampah masyarakat...yg baca pula melayu sampah ....Jom Fcuk Nameewee babi.
ada berani ke?

UMNO@fcuk,  October 5, 2011 at 7:56 PM  

Nak jadi bangang jgn jadi bangang cam Tn hj Saifool al Bontot..suruh gi hospital besar Tn hj gi pusrawa...
...suruh hisap konek tn hj tak nak...suruh menonggeng tn hj sendiri sapu KY kat lubang jubor...kalau tn hj hisap konek leh pancut dlm mulut...lubang jubor tak perit...kes dah settlle Aljuburi dah pindah sg buluh....tak yah nak heret DS Najib...tak yah Dato T temberang buat video lucah..tak yah gomo jadi pengedar bahan lucah...tn hj ni memang menyusahkan..keci kecik takk nak mampus...

Anonymous,  October 5, 2011 at 9:47 PM  

aku ni tak pandai nak memaki2..cuma aku kesian2 sgt2 dengan gomo dan kawan2 yang sewaktu dengan nya...ksian2..bila la nak dapat hidayah agak nya..aku cuma nak doakan mudah2an gomo dan kawan2 sewaktu dgn nya berhenti memfitnah..memaki..berdosa..ingat tu..

Anonymous,  October 5, 2011 at 9:48 PM  

Sesunguhnya dosa fitnah itu lebih besar dari membunuh..renung-renungkan

Anonymous,  October 5, 2011 at 9:55 PM  

Ape ko dpt dgn fitnah yg ko wat ni gomo?duit??dosa yg btimbun???

Anonymous,  October 5, 2011 at 10:46 PM  

Anwar Ibrahim=AL JUBORI, Mat Burit= AL PUKIKI wal Jilati.
Jikalau Anwar Ibrahim difitnah, konspirasi, di aibkan maruah dan lain. Kenapa tak mengheret Tun Dr Mahathir? Kenapa tak mengheret Ds Najib? Kenapa tak berani nak sumpah lahanat? Kenapa takut nak berikan DNA? Kenapa takut nakj bandingkan DNA dgn Afifa anak aunty Sidar, isteri Assmin bacul, kenapa tak tunjokkan jam Omegay? kenapa naik sawan bila wartawan suroh tunjjokan jam Omegay? Kenapa tak berani hendak dudok di tempat terdakwa? Kenapa hingga ke hari ini, sudh berkali kali Papa Gomo cabar suruh saman dan heret belaiu ke dalam mahkamah hingga ke hari, diam seribu bahasa bacul? Beranbi kerana benar, cabut lari, diam, kerana bersalah. kepada pencacai2 dan penjilat2 senang saja tak payah nak gado2, pakso lah Anwar Ibrahim buat di atas senang saja kan, benda sekecil itu pun anda pencacai2 dan penjilat2 tak berani nakj buat ke? Kenapa nak melalak lalak kat blog ini, pilah potong kote masing2 dan kasi anjing makan, kerna itulah yg terbaik buat sepcies2 bacul sperti anda. hidup sia21 menghabiskanb beras je. Pokemon punya melaun.

Anonymous,  October 5, 2011 at 10:48 PM  

Aku pun pelik macam mana penyokong Wak Sodo masih bebal dan tak percaya pelakun video tu adalah tulin Wak Sodo.Mungkinkah mereka semua adalah buta atau bermata rabun?.Sudahlah begitu,mereka terus mewar-warkan dosa kerana memfitnah,tapi mereka lupa pula dosa kerana bersubahat.Kerana sikap bebal mereka ini lah yg menjadikan Wak Sodo kian rancak melakukan kerja terkutuk tu.Dalam kes sodome,Wak Sodo bukan saja melakukan perbuatan yg mana Nabi tidak mengaku umat,malahan Wak Sodo juga telah menzalimi org yg lemah,iaitu pekerja bawahan beliau dan juga seorang anak yg ketidaan ibu serta di tinggalkan bapa.Mungkin penyokong PR sudah mempunya pahala yg berlebihan,itulah sebabnya mereka tidak takut mendapat dosa kering dari kerja jahat Wak Sodo.

Anonymous,  October 5, 2011 at 10:52 PM  

Rakyat benci pemimpin2 yg suka berzina, yg suka melakukan zina dgn pelacur2, boypren2, jantan2, pembancuh2 kopi, drebar2 peribadi, adik2 terangkat, isteri assmin bacul, isteri2 orang, pelacur2 dalam dan luar negara, Mak-Nyah2 dan Gay2 dalam dan luar negara. Rakyat menolak pemimpin yg bukan saja bergelumang dgn lobang taik, lobang najis, lobang jubor malah sanggup menjadi barua kepada Yahudi zionist. Selamatkanlah anak2 bangsa dari menjadi mangsa liwat terkutok atok kote bengkok. Atok kote bengkok sudah harus di rejam sampe mampos bersama sekor2 yg sewaktu dgnnya..

Abd Razak October 5, 2011 at 11:03 PM  

kalau betul anwar difitnah kenapa anwar takut bersumpah? dah menjadi kelaziman umat islam bersumpah.berani kerana benar.dalam islam suami isteri bila bertelagah dibenarkan bersumpah.kepada para penkritik dan masih lagi mengatakan anwar difitnah ,fikir fikirkan lah ,kita mencari kebenaran bukanya politik yg kita cari.
kenapa anwar begitu takut sekali nak bersumpah? ini yang mendatangkan keraguan kita semua.
aku tak mau di perbodohkan oleh anwar..dia kaya raya kita juga yang rugi dok pi pertahankanya

Anonymous,  October 5, 2011 at 11:07 PM  

Anwar Ibrahim adalah peliwat tegar. Beliau sudah bergelumang dalam kancah terkutok sperti petikan dari kenyataan adik terangkat beliau sejak dari tahun 75/76 lagi, waktu itu Anwar masih bujang sehingga beliau mendirikan rumah tangga. Adik terangkat tinggal bersama satu bumbung bersama kak jijah anak beranak. Mustahil bin ajaib Kak jijah anak beranak tidak tahu menahu didalam sebuah bilek berputik cinta pandan pertama diantara adik terangkat dgn abang terjunkit jongkat, dua merpati secoli, beradu kasih sayang, feeling dan belain manja, berasmara dana, aku gosok engkau lipat. Berhari hari, berminggu minggu, berbulan bulan, bertahun tahun, aku gosok engkau lipat berlaku. Apa kak Jijah dan anak beranak pikir mereka berdua di dalam bilek sedang menderas mengaji? Inilah kehebatan si Ikan sepat kering kontang dan nurul mulut bau taik, hanya menipu dan berbohong saja, sengaja nak membela dan menegakkan kote bengkok papa hebat. semoga pencacai2 dan penjilat2 juboq blendir atok kote bengkok yg menggila, kerna sudah tidak ada apa2 yg mereka dapat mempertahankan, sudah jelas terpampamg, lihat saja rupa wajah dan gelagat atok yg terkucil kucil siang dan malam, kerna tahu yg beliau hanya menghitung hari kedalam Bamboo River resorts menanti ketibaan beliau, ataupun sperti sang bacul macam RPK dan autaw keling PI Bala, cabut lari persis bacul.

Anonymous,  October 5, 2011 at 11:40 PM  

Paksa? Siap kis lagi tu. Suruh eskrem. Lepas bagi naik kuda main bilon buat posisi gusti. Memang babi punya manusia. Orang tua patut ingat mati yang dia ni ingat balun kaw-kaw sebelum konek mati. Macam ni nak pilih jadi pemimpin negara islam Malaysia? Kalau jadi jugak maka dia ni la dajjal yang muncul petanda dunia nak kiamat.

Anonymous,  October 6, 2011 at 8:26 AM  

aduhaiiiipenat,letih,marah..konfius macam mana aku nak pilih pemimpin aku ni!! nak pilih bang nuar,dah kaki jubur pulak (orang kata,bukan aku kata).nak pilih najib ada pulak sibabi namewee sebelah dia.nak pilih nik aziz dia sendiri pun macam ular.nak pilih perkasa belum ada surat beranak...macam mana ekk!!!!

Anonymous,  October 6, 2011 at 1:54 PM  

anon 8:26:

Aku dah muktamad pilih PERKASA,sebab aku bukan nak menang pilihanraya tapi nak jaga kepentingan Melayu dan ugamanya.Masa menundi nanti,baru pilih parti yg mana,tapi sudah tentulah yg lebih Melayu.Sekarang hanya Perkasa yg tak malu nak membela Melayu,yg lain semuanya dah rasa rendah diri dgn perjuangan hak Melayu-malu konon.Dlm Umno hanya Mahyuddin yg pilih Melayu ,yg lain 1 Malaysia belaka.

Anonymous,  October 6, 2011 at 6:52 PM  

asal masa anuar masuk & kuar lif rambutnya lebat tapi dlm bilik ngan pompuan tu rambutnya dibelah blkg nampak macam nipis jer....haaa kantoi

Anonymous,  October 7, 2011 at 1:59 PM  

salamm...yg mana komen2 x elok psl YB ni, nak tanya ckit?? korg ni penah tgk x muka YM yg "sebetul2nya"....wakakakkaka..lawak gila..budak tadika pun tahu beza mukan jantan dlm video ni dgn wajah YB yg sebenarnya, ni apalagi korg yg dh matang tratangtangggg...nampak sgt TERDESAKnya parti lawan smpi boleh dakwa ni klip video YB..Insaflah...Jangan kerana kesilapan memfitnah mcm ni, parti lawan akan hilang lebih kawasan jajahan slps ni...hanya ALLAH SWT yang lebih tahu segalanya...jgn la kita menghukum seseorang n mempercayai sesuatu tanpa usul periksa.....salam 1 ummah.... :)

grie joey August 1, 2012 at 9:52 AM  

Ada ku kesah..janji aku bhagia..

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP