Individu Yang Memurtadkan Umat Islam Wajib Dibunuh

Sunday, October 23, 2011



Cukup dasyat dan semuanya adalah benar sepertimana yang dikatakan sebelum ini. Gomo yang telah menerima risalah sepertimana gambar diatas merasakan sudah sampai masaanya mereka yang terlibat dalam memurtadkan umat Islam DIBUNUH tampa rasa was was lagi.

Bunyi memang kasar apa yang Gomo nyatakan namun kepada mereka yang telah menerima risalah seperti gambar diatas semalam pastinya tahu apa yang terkandung dalam risalah tersebut. Bukti nyata serta gambar gambar anak Melayu Islam dimurtadkan oleh individu mewakili pihak Gereja DUMC haram terbukti benar dan bukanlah satu omongan kosong.

Setelah melihat segala yang ada dalam risalah ini Gomo juga berdetik hati bertanyakan mengapa PAS yang kononya memperjuangakan Islam masih lagi melindungi mereka yang sudah terbukti terlibat dalam memurtadkan umat Islam di Selangor? Mengapa PAS sanggup membelakangkan ugama Islam demi meraih Politik? Apakah PAS sudah hilang pertimbangan dalam hal ini sehingga sanggup merelakan umat Islam di Selangor dimurtadkan?

Ada rakan yang turun dalam Program Perhimpunan Sejuta Umat selamat menyatakan kepada Gomo apabila risalah tersebut diedarkan ada juga mereka yang namanya Islam Melayu telah bertindak memekik terlolong menyatakan risalah tersebut Fitnah UMNO ke atas Pakatan Rakyat. Tidak cukup dengan itu ada yang bertindak mengoyakkan risalah tersebut dan enggan menerima apa yang terkandung dalam risalah tersebut.

Ya Allah, betapa ego dan bongkak nya mereka ini kerana tidak mahu menerima kebenaran yang terkandung dalam risalah tersebut. Kita tahu isu Gereja Haram DUMC disokong oleh PAS namun takkan lah sampai begitu sekali mereka yang taksub pada PAS ini sanggup menutup mata akan kegiatan memurtadkan umat Islam di Selangor?

Gomo akan keluarkan Gambar gambar dan individu yang merupakan dalang disebalik aktiviti memurtadkan umat Islam di Selangor. Mereka ini sebenarnya layak di BUNUH bagi memberi peringatan kepada orang lain yang melakukan kerja memurtadkan umat Islam di Selangor dan juga Malaysia.



Gomo tidak takut untuk menghasut rakyat MEMBUNUH Individu yang memurtadkan umat Islam di Malaysia ini kerana pada Gomo :

"Wahai orang orang Islam, bangunlah kamu menentang Kafir Lakhnat ini. Mari kita berjuang hingga ke Titisan darah yang terakhir. Jangan lah kita takut kerana mati. Dijalan ini adalah mati Syahid."

Malaysia ini negara Islam dan kita sudah memaklumkan beribu ribu kali kepada Agama lain bahawa jangan mencetuskan suasana yang tidak elok dalam keharmonian Malaysia ini. Dan apabila wujud aktiviti sebegini dalam Malaysia menjelaskan kepada kita semua ada pihak yang cuba menggugat keharmonian ugama yang ada sejak zaman berzaman di Malaysia ini.

Melayu di Malaysia Islam agamanya, pergi lah ke pelusuk dunia mana sekalipun tidak akan ada satu bangsa itu yang Islam agamanya selain dari orang Melayu di Malaysia. Itulah Malaysia yang mana dikawal oleh perlembagaan Negara yang jelas menyatakan Melayu nya seseorang itu maka Islam lah agamanya.



PAS harus melihat dimana Moralnya mereka ini bila bercakap soal Islam


Psssttt.... Semoga anak anak kita tidak terjebak dalam aktiviti murtad ini....Amin


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

60 comments:

Rainbow Warrior,  October 23, 2011 at 10:45 AM  

Sila rujuk Al-Maidah 5:33

Anonymous,  October 23, 2011 at 10:49 AM  

Greeting dear father gomo. My name is jonothon wingfall ngombopopoo. I have proof of having sex with anwar. I am also a nigerian prince. Send me your bank account details and i will share the video with you.

Mamagomo,  October 23, 2011 at 11:16 AM  

Hasutan membenci penganut agama lain. Hasut supaya membunuh penganut agama lain. Hasutan berbentuk agama yg boleh menimbulkan pergaduhan dan huru hara di Malaysia. Hasutan seperti ini wajib diambil tindakan ISA.

Tapi siapa yg berani sentuh Papagomo. Dia kebal. Kebal lg dari sultan. Papago adalah satu2 nya entiti yg boleh menghasut dan bebas dr ISA.

Sbb nye Papagomo TAK PERNAH BERANI menunjukkan identiti sebenar seperti wartawan yg menulis di laman web yg lebih berintegriti. Papagomo BACUL. Menulis di sebalik jamban busuk. Keluar lah gambar dan nama penuh. Barulah benar berjuang untuk syahid. tak gitu Papagomo?

Rasanya Papagomo takkan berani approve atau balas comment ni. Dayus nya Papagomo. Mamagomo kuciwa...

Anonymous,  October 23, 2011 at 11:21 AM  

org yg memurtadkn org lain memang ptut pn kene bunuh...zmn saidina abu bakar pn dulu memerangi golongan yg murtad..xdenye nk bnci kaum lain.

Anonymous,  October 23, 2011 at 11:24 AM  

mamagomo,

pihak yang dayus adalah pihak yang memancing penganut agama lain agar menukar agama menggunakan kaedah bohong dan pemberian gula-gula.

pihak yang dua kali dayus adalah macam mama gomo -- dua kali lima macam PG -- nama samaran.

kik kik kik

Anonymous,  October 23, 2011 at 11:28 AM  

Dulupun ada juga parti agama hasut penyokongnya agar benci perkataan kafir tetapi last-last si kafir juga yang jadi teman setiduran. Takdak huru-hara macam yang kamu bayangkan, mamagomuk?

manBonda,  October 23, 2011 at 11:39 AM  

sepatutnya puak2 FUCKatan yang kononnya memperjuangkan Islam datang beramai2 untuk memberikan sokongan tetapi memang ternyata dan benar2 pasti bahawa puak2 FUCKatan adalah " anjing2 " suruhan DAPig..

Anonymous,  October 23, 2011 at 11:51 AM  

Baru tiga tahun PRians berada di Selangor, banyak yang kusut-masai.

Baru tiga tahun Pasik pegang hal ehwal ummah, pegangan ummah macam tak berjaga.

Anonymous,  October 23, 2011 at 11:59 AM  

Kalau dibuat pada ummah (sebaran agama) depa (bukan ummah) kata ia adalah hak.

Yakni sebaran agama yunani adalah hak yunanis berbuat demikian.

Cuba kata ummah gunakan kesemua wang zatak untuk tujuan dakwah, apakah mereka akan kata itu hak ummah untuk sebarkan agama umah?



Justeru ummah sudah jadi mentimun. digolek kena, menggoleh juga terkena. Kenapa? Kerana Pasik yang diharapkan jadi jurucakap ummah rupa-rupanya musang berbulu

Anonymous,  October 23, 2011 at 12:00 PM  

gomo bangang..

Anonymous,  October 23, 2011 at 12:34 PM  

apa kejadah nih..mana ade org yg memurtadkn kena bunuh..yg murtad kena bunuh ..bljar agama dgn ustaz @ ulamak..jgn bljar ngn artis yg tahu buat kek seksi..kikikih

Anonymous,  October 23, 2011 at 12:37 PM  

Ya Allah, berilah hidayah kpd makhluk yg bernama papagomo ni. sesungguhnya dia sekarang ni bertuhankan wang ringgit ya allah..insafkan lah dia , ya Allah...jadikan dia seorang yg bersolat 5X sehari ya Allah sebagai titik permulaan kpd keinsafan nya..AAMIIIIN

Anonymous,  October 23, 2011 at 12:45 PM  

apa ni gomo senang senang nak bunuh orang. macam la tak dak undang undang.apa ni zaman batu ke?
suka hati bunuh orang.bodoh tak bertempat.

harakahaktuih,  October 23, 2011 at 1:46 PM  

BUNUH!BUNUH!BUNUH!BUNUH!BUNUH!

Ada sapa berani?

Takde?

Kenapa?

Sebabnya....Allah tarik kegerunan orang kafir daripada umat Islam!

Lupikirlah sendiri!

harakahaktuih,  October 23, 2011 at 1:52 PM  

Alamak silap tulis daa...

Allah tarikbalik kegerunan orang kafir TERHADAP umat Islam!

Sebaliknya Allah memasukkan kegerunan dalam hati umat Islam terhadap orang kafir!

PerHIMPUNAN ini kecil pada bilangannya tapi besar matlamatnya sebesar hati-hati mereka!

Anonymous,  October 23, 2011 at 2:03 PM  

Papagomo.. Ko bagitau aku sapa ko nak kami bunuh tu? Bagi detail skit.. InsyaAllah kami akan usahakan..

Demi Allah dan demi masa..Kami akan selamatkan akidah saudara seIslam kami.. Amin!

Anonymous,  October 23, 2011 at 2:14 PM  

Salam,

anon 11.16,12.00,12.37,12.45

Nak tanya sikit, dalam kepala lu ada isi otak ke atau tahi?

PAS IS DEAD

Anonymous,  October 23, 2011 at 2:24 PM  

Melayu Islam adalah melayu kaki minum arak dan taik judi. Mengaku saja Islam tapi 54 tahun diberi peluang memerintah negara langsung ketepikan hukum Alllah spt mana termaktub dlm Quran. Nak pertahankan akidah orang melayu macam mana kalau hukum Allah pun tolak ketepi. Sebelum nak pertahankan akidah belajar dan amalkan tafsir Quran dull. Jgn jadi melayu mabuk...

Anonymous,  October 23, 2011 at 2:41 PM  

saya penyokong awak gomo. but jangan buat macam ni. jangan salah tafsiran macam yb zul..kalo kita buat macam kita juga sama macam ekstrimis agama yang lain. islam lebih mulia sifatnya. jangan salah tafsir al quran dalam bab nak perangi anasir2 mcm ni. tolong tarik balik artikel tu.

Anak Bugis October 23, 2011 at 3:09 PM  

Kalo PR menang.. apalah nasib nko GOMO.. sure diheret kat jalan, dibelasah, perut buncit nko di pijak2.. "Tolong.. tolong.. jgn bunuh aku.. aku nak bertaubat lah ni.." hehehehe

YMIS October 23, 2011 at 3:19 PM  

..tak ramai yang bersuara seperti papagomo...Melayu Islam lain kecut....dan diperbodoh2kan oleh bangsa sendiri dan bangsa lain.. nak tegakan agama Islam tetapi masih takut2 dan beri mcm2 alasan...

AnNisbah,  October 23, 2011 at 3:28 PM  

Spt yg diFirman dalam Al Maidah-33 (terima kasih Rainbow Warrior 10:45am), bunuh memang dibenarkan tapi baca juga ayat Al Maidah-34 jika mereka bertaubat. Alternatif hukum yg boleh dijatuhkan mengikut Al Maidah-33 ialah buang negeri. Ini lebih mudah dilakukan oleh kerajaan negeri.

Penjenayahnya bukan sahaja 'orang murtad' tapi juga 'orang yang memurtadkan' iaitu orang yang 'memerangi islam dalam apa cara sekalipun'. Baca lah surah Al Maidah-33 itu. Tak susah nak fahamnya.

Ini adalah hudud Allah, bukan hudud PAS.

Anonymous,  October 23, 2011 at 4:01 PM  

Gomo anak babi hutan.Apa macam? Semoga kau mampos digilis lori..kematian ko adalah rahmat buat umat islam..

Anonymous,  October 23, 2011 at 4:14 PM  

Betul kata Gomo "Gereja Haram DUMC disokong oleh PAS namun takkan lah sampai begitu sekali mereka yang taksub pada PAS ini sanggup menutup mata akan kegiatan memurtadkan umat Islam di Selangor?".

Tapi Gomo, PAS sanggup bukak mata malah siap menyokong penuh akan kegiatan "Suami2 PAS di benar meliwat lubang dubur isteri2 mereka".

Apa nak jadi Parti Ajaran Seks (PAS) ni.

Anonymous,  October 23, 2011 at 4:17 PM  

gomo...kawwe anok kelate sokong demmo..puak2 ni mmg karung telur je besar,,tp penakut nak bersuara!!!!..hok patut bunuh dulu nik ajis...dia ni la penghalang kepada bersatu UMMAH..kawwe kalu buley nok tengok UMNO n PAS bergabung...kite runtuhkan dinding kafir dn laknatullah mcm anuwar berahim tu..dia ni la sebenar2nya setan bertopengkan manusia..
perosak nusa bangsa...agama dan negara..alhamdulillah...org2 kg aku dh sedar dh perkara ni!!!termasuk abg sulung ku yg dulu penyokong kuat pas dh bersatu dgn pak s
edara aku,UMNO!!!...ayohhh...bersatulah melayu..

melayu ni tk sadar..kluar dr jubur mak,sekolah,hospital,dn sampai ke kubur..kerajaan yg bantu!!!,,dasar puaka!!



bacokbugis

Anonymous,  October 23, 2011 at 4:27 PM  

Puki haram jadah buat pas dan penyokong

Anonymous,  October 23, 2011 at 4:35 PM  

Itu lah ko jahil Hudud. Apa pulak yang memurtadkan dihukum bunuh. Yang murtad yang hudud hukum bunuh.
Bikin aku penat!!!

Besuk HIMPUN akan demo menentang ' melayu minum ARAK' berapa banyak dah mereka mereka ni. Besok lagi yang beli numbur ekor, yang tak solat, yang zina, yang curi duit, rasuah, Habis lah melayu di dunia dan anon- anon kat atas. Keh3x

Anonymous,  October 23, 2011 at 4:39 PM  

PAS hadir HIMPUN tu PAS tak tau diri, gila harta bercita cita nak jadi billionaire yang lupa akhirat.....bersatu kapala otak engko!!!

Anonymous,  October 23, 2011 at 5:26 PM  

Murtad bermaksud meninggalkan ("keluar") dari sesuatu agama. Orang murtad boleh beralih kepada agama yang lain atau memilih untuk kekal tanpa agama (ateisme).

Terdapat juga orang yang murtad tetapi masih mengaku kekal dalam agama yang sama. Ini terjadi apabila seseorang itu menolak sebahagian asas kepada agama mereka tersebut tetapi patuh kepada asas yang lain. Dalam Islam, mereka yang mengaku kekal dalam Islam tetapi melakukan perkara yang jelas bertentangan dengan ajaran Islam, dianggap sebagai musyrik.

UMNO@fcuk,  October 23, 2011 at 5:29 PM  

Setuju dengan Gomo ....UMNO patut dibunuh...UMNO yg bertanggung jawap memurtad ramai melayu Islam dengan menolak asas Islam iaitu hudud...golongan pilih masih kekal dalam agama Islam....

Anonymous,  October 23, 2011 at 5:40 PM  

YMIS said...
..tak ramai yang bersuara seperti papagomo...Melayu Islam lain kecut....dan diperbodoh2kan oleh bangsa sendiri dan bangsa lain.. nak tegakan agama Islam tetapi masih takut2 dan beri mcm2 alasan...

gomo berani sebab umno yg cover
takde sapa bole kacau dia
gomo buat macam ni sebab dapat fulus........
ingat gomo buat free ke
huhhhh jgn harapla 24 jam mengadap komputer....tak dapat hasil

gomo itu duit
duit itu gomo
ingat gomo ingat porno
ingat porno ingat gomo
asal ada gomo ada lucah
asal ada lucah ada gomo

hidup gomo
hidup gomo
hidup makan duit ni

aduhai papagomo,  October 23, 2011 at 6:05 PM  

cuba ko yang gi bunuh gomo. tobat tak berani. sembang deras ja ko ni gomo. boleh kenal lah gaya cam ni.

orang penipu memang dia sembang deras. sebab bagi dia, penting untuk orang percaya. kalau tak penting, buat apa dia tipu?

p/s: mana hukum ko ambik kena bunuh orang yang memurtadkan orang Islam ni?

Abu Noh,  October 23, 2011 at 6:29 PM  

anon 6.05 bunuh maksud papagomo tu bukan bunuh betul tapi kasi hapus. Yang patut kena bunuh si penzina macam aljuburi ia itu dilontar dengan batu sampai putus nyanya.

Anonymous,  October 23, 2011 at 6:38 PM  

gomo kata dia tak takut hasut rakyat untuk BUNUH orang yang memurtadkan umat islam negara ni. Aku raykat kalau cukup bukti ada seseorang yang murtadkan orang islam aku akan bunuh sebab aku bukan penakut macam pengikut Pas tak de telo penjilat DAPig.

aduhai papagomo,  October 23, 2011 at 6:43 PM  

Abu Noh, cuba ko bagitau kat mana yang papagomo kata atau maksudkan bukan bunuh betul-betul?

p/s: meliwat dan zina pun hukumnnya bunuh ka? orang munafik ja melebih-lebih dalam agama ni, nak tunjuk kata dia lagi Islam dari orang lain.

"lagi islam dari islam"

Ustaz Al Khalabu Malami,  October 23, 2011 at 8:06 PM  

aduhai

di dalam kitab I’anah Al- Thalibin juzuk 2 muka surat 146 yang bermaksud :

”Lelaki atau perempuan yang melakukan zina muhsan wajib dikenakan keatas mereka had (rejam), iaitu dibaling dengan batu yang sederhana besarnya sehingga mati”.

Seseorang yang melakukan zina bukan muhsan sama ada lelaki atau perempuan wajib dikenakan ke atas mereka hukuman sebat 100 kali sebat dan buang negeri selama setahun sebagaimana terdapat di dalam kitab Kifayatul Ahyar juzuk 2 muka surat 178 yang bermaksud :

”Lelaki atau perempuan yang melakukan zina bukan muhsin wajib dikenakan keatas mereka sebat 100 kali sebat dan buang negeri selama setahun”.

penzina muhsan: orang yang telah berkahwin

penzina bukan muksan: orang yang belum berkahwin

Anonymous,  October 23, 2011 at 8:08 PM  

SATU KUPASAN DARI SEORANG ISLAM YG JAHIL MURAKAB(ORANG JAHIL YG TAK TAHU DIA JAHIL)YANG MEMBAWA KEARAH EKSTIMIS DAN SEMPIT.JIKA TAK ARIF TENTANG AGAMA LEBIH BAIK BERDIAM DIRI....GOMO..DUNIA ILMU ANDA HANYA LAYAK DLM MENGUPAS ISU SEKS SAHAJA..INI SAJA KEPAKARAN ANDA....T'KASIH....

Anonymous,  October 23, 2011 at 8:15 PM  

Alo YMIS...

lu jgn hukum sebelah pihak...
blogger2 fuckatan murtad dpt duit dari sape??? Sapa yg cover??

kalo lu rasa papagomo ni lucah, org dlm video tu kenapa tak diberi hukuman sebagi ZINA. Lu tahu kan hukuman ZINA.

lu boleh yakin ker duit yg lu dpt 110% halal.??????

Anonymous,  October 23, 2011 at 10:04 PM  

PAS adalah Parti Ajaran Sundal, mereka sanggup mempersundalkan diri hanya kote, temolok dan nafsu pemimpin2 terencat akal mereka. Sedarlah dan insaflah ahlul2 sampe bila nak teru terusan diperbodoh bodohkan oleh pemimpin2 haramjadah dan ustaz2 kote yg hanya mengakkan kote sendiri. jauhi lah PAS g sudah terang sesat menyesatkan.

Anonymous,  October 23, 2011 at 10:06 PM  

kalau semua melayu muslim dinegara ini alim, taklah no 1 pembuang bayi, zina dan juara skodeng.....

Anonymous,  October 23, 2011 at 10:29 PM  

p/s: meliwat dan zina pun hukumnnya bunuh ka? orang munafik ja melebih-lebih dalam agama ni, nak tunjuk kata dia lagi Islam dari orang lain.

Apa punya bangang statement si 6.43pm

Habis kalau kau dah ade anak bini, masih dok balun bini orang, balun china doll, balun jubur jantan lain... aper cite..

Anonymous,  October 23, 2011 at 10:30 PM  

http://amenoworld.blogspot.com/2011/08/gambar-papagomo-bersama-keluarga.html

sultan_kongkek,  October 23, 2011 at 10:54 PM  

Wat mcm2 perhimpunan tp anak2 kat rumah solat pun tak tau..haha

Yelah, sultan pun prangai cam anjing..pandai perabih reta rakyat je..

aduhai papagomo,  October 23, 2011 at 11:39 PM  

tak per, tak per.. memang aku silap. no hal lah. asalkan mengaku.

memang patut rejam sampai mati untuk orang yang berkahwin. aku sedia maklum, cuma terburu-buru. patut jadi pengajaran buat aku.

p/s: pencacai UMNO, silakan mengutuk. it's your nature

Anonymous,  October 24, 2011 at 1:01 AM  

PAS yg bodoh tu la...!!!!!!

Anonymous,  October 24, 2011 at 1:02 AM  

PAS= Punggung Aku Sakit
DAP= Duduk Atas Punggung
PKR= Punggung Kami Rela

Anonymous,  October 24, 2011 at 1:08 AM  

Maka tatkalanyer berpeluh-peluh lah phookie dan lubang jubor Wan Azizah dan Nurol Izzah...sebab ye lah..bapak mereka tu kan suka main saluran najis manusia.
Hudud Kelantan @ PAS merelakan liwat. Sungguh tak terkejut. Kalau PAS boleh jilat tahi kering Bak Ku Teh DAP @ Donkey & Penises..tak mustahil..liwat akan dihalakan oleh pembela-pembela kafir dan komunis nie yer.
Makin menjadi-jadi la si Anuar Al Juburia..berpesta najis bergelumang dengan tahi berlendir isterinya itew. Jangan lupa beli cadar plastik...senang nak basuh..Klorox pun kena lah sedia takut terkena seletan warna kuning cirit!
Sampai hati PAS, merelakan saluran najis diterjah demi nak menegakkan hukum Fuckatan Rakyat yg semua sudah tahu..tolol bin keldai.
Sayang, parti yg kononnyer warak pijat semot tak mati akhirnyer menjadi PAS @ Punggung Aku Selera.
Wow, hebatnyer negeri serambi HIV+ nie yer. Yang haram dah tak kira...yang mereka tahu nak sedap kepala konek masuk jubur sang isteri yang semuanyer tahu...hanya tahu angguk macam Jepun.
Kasihanilah lubang najis isteri anda wahai Fuckatan Robekyat...silap-silap nanti kena ulser dubur.

erpanupa October 24, 2011 at 8:50 AM  

papagomo lu ni otak dungu, sah-sah lu ni keturunan kelate punya orang, tiada sivik punya orang. dulu atok lu tidak pakai sluar dalam,sebab sluar dlam susah nak jumpa, skarang lu bebas nak pilih jenama ikut lu punya keselesahan, "dulu-dulu punya crita" letak dalam arkib jer, sejarah perlu diperbaiki bukan diikuti. lu banyak sangat termakan hasutan tu yang otak lu tak center tu, lu suka sangat gereja, masjid jadi mangsa hasutan kebongkakkan lu tu, manusia bijak ada jalan penyelesaian, kalau banyak rakyat malaysia spesis macam lu, pasti malaysia akan terbelah empat.

Virus Ebola,  October 24, 2011 at 10:37 AM  

Liwat boleh mendatangkan AIDS. Allah melarang liwat maka diturukan Nya virus AIDS yang amat dasyat ini yang sampai hari ini tidak mampu dibunuh oleh pakar-pakar perubatan dan saintis. PAS pula nak halalkan liwat.

Virus Ebola,  October 24, 2011 at 10:39 AM  

virus HIV.. penyakit AIDS. Renung-renungkan lah

Anonymous,  October 24, 2011 at 11:56 AM  

gomo bangang..

pukimakmo,  October 24, 2011 at 2:28 PM  

Papagomo pukimak, berapa ramai orang Islam telah dimurtadkan oleh orang kafir. Yang aku tahu, orang islam telah mengislamkan beribu ribu orang kafir. Ini macam mana, adakah orang kafir bersuara untuk membunuh orang Islam. Orang seperti kamu yang mesti di bunuh kerana menghasut orang Islam serang orang kafir. Sultan selangor kata tindakan Jais betul—tetapi tiada cukup bukti untuk mengambil tindakan. Apa punya logic ini. Kalau tiada bukti, tindakan apa Jais yang betul. Sultan sultan ini mesti lah sokong tindakan songsang kerajaan BN—kalau tada abuk pun tak dapat. Kalau tak sokong, mana boleh dapat RM1 bilion mahligai di Jln Duta. Mana boleh dapat kontrak kontrak perniagaan untuk keluarga mereka. Parasit2 ini memang hisab darah rakyat.
Kamu kata "Wahai orang orang Islam, bangunlah kamu menentang Kafir Lakhnat ini.
Mari kita berjuang hingga ke Titisan darah yang terakhir. Jangan lah kita takut kerana mati. Dijalan ini adalah mati Syahid." Ya kalau mati syahid, nanti dapat 99 anak dara untuk kongke di syurga. Kenapa tak mau berperang di Palestin menentang Israel takut di hapuskan oleh orang Yahudi. Apa sangat nak berbangga dengan orang Melayu Islam berbanding dengan Yahudi---yang merupakan kaum yang paling cerdik di dunia. 12 dari 13 nabi dalam Islam adalah orang Yahudi.
Yang aku hairan, melayu melayu macam kamu ini mati mati mempertahankan Islam dan kamu kata dengan banga
Melayu di Malaysia Islam agamanya, pergi lah ke pelusuk dunia mana sekalipun tidak akan ada satu bangsa itu yang Islam agamanya selain dari orang Melayu di Malaysia.
Tapi yang hairan Melayu Islam di Malaysia saja suka kongke anak sendiri.. Perempuan Melayu Islam suka kongke Bangla, hamil dan buang anak dalam tong sampah. Lepas itu lelaki Melayu dayus kahwin bohsia2 Melayu ini. Apa jenis manusia you orang ini, sampai ada bapa sanggup liwat bayi sendiri yang berumur 23 hari—alasan isteri dia tak bagi kongke dan ada dalam pengaruh dadah. Melayu lagi teruk dari binatang. Di Malaysia Melayu moralnya yang paling hina banding dengan bangsa lain. Pemimpin Melayu Islam paling kuat makan rasuah di Malaysia . Kes penagih dadah, paling ramai Melayu Islam. Mat Rempit paling ramai Melayu Islam. Jadi apa sangat lah nak berbangga dengan Melayu IslamDelete ReplyReply ForwardSpamMovePrint Actions NextPrevious

Anonymous,  October 24, 2011 at 3:24 PM  

Undang-undang mencegah penyebaran ugama lain kepada penganut Islam telah 30 tahun digubal:

1. Enakmen Kawalan Dan Sekatan (Pengembangan Agama Bukan Islam) Terengganu, 1980 (Enakmen No. 1/1980)

2. Enakmen Kawalan Dan Sekatan (Pengembangan Agama Bukan Islam) Kelantan, 1981 (Enakmen No. 11/1981)

3. Enakmen Kawalan Dan Sekatan (Pengembangan Agama Bukan Islam) Kedah, 1988

4. Enakmen Kawalan Dan Sekatan (Pengembangan Agama Bukan Islam) Melaka, 1988 (Enakmen No. 1/1988)

5. Enakmen Kawalan Dan Sekatan (Pengembangan Agama Bukan Islam) Perak, 1988 (Enakmen No. 10/1988)

6. Enakmen Kawalan Dan Sekatan (Pengembangan Agama Bukan Islam) Selangor, 1988 (Enakmen No. 1/1988)

7. Enakmen Kawalan Dan Sekatan (Pengembangan Agama Bukan Islam) Pahang, 1989 (Enakmen No. 5/1989)

8. Negeri Sembilan: Enakmen Kawalan Dan Sekatan (Pengembangan Agama Bukan Islam) Negeri Sembilan, 1991

9. Enakmen Kawalan Dan Sekatan (Pengembangan Agama Bukan Islam) Johor, 1991 (Enakmen No. 12/1991)

daripada tahun 1980 hingga 2011, dah beribu yang murtad.

yang murtad tu tentunya bukan dengan suka-suka nak murtad kalu tidak dipengaruhi oleh sisapa.

Soalan:

Dah berapa orang penyebar kristian, hindu, budha yang menyebabkan orang Islam murtad telah didakwa?

Kalu tak ada yang didakwa, kenapa buat kecoh?

Jawapan:

Buat kecoh kerana UMNO nak tipu rakyat kununnya UMNO amat prihatin atas isu murtad.

Tetapi sebenarnya UMNO memang sah menipu....undang-undang dah 30 tahun dah wujud tapi sekor haram pun tak kena dakwa kerana memurtadkan orang Islam.

Anonymous,  October 24, 2011 at 4:45 PM  

Saya doakan Papagomo mendapat hidayah dari Allah.Berubahlah Papagomo sebelum terlambat.Kalau Papagomo melakukan solat,buatlah dengan khusyuk dan mintalah petunjuk dari Allah dan Papagomo tanyalah diri sendiri 'Ya Allah,apakah aku berada dijalan yg benar?.." Semoga hidayah sampai kepada mu Papagomo.(Sedih melihat melayu yg mengaku Islam tapi kuat membuat fitnah)

Anonymous,  October 25, 2011 at 9:52 AM  

Ingatkan PAS sudah berjaya bagi kefahaman tentang Islam pada DAP sebab kata dia DAP lebih faham Islam dari UMNO. Rupa-rupanya ada pemimpin DAP yang terlibat memurtadkan orang Islam. Rupa-rupanya Tok Guru kena tipu dengan DAP. Cayalah DAP.. lu orang memang manyak pandai. Sebab itu gua manyak faham kalau PR menang ini PRU 13, lu DAP mesti angkat ini negara punya. Gua tahu lu punya orang ada banyak dalam PKR (org Cina dan India), PAS (penyokong bukan Islam), MCA, Gerakan, MIC, PPP, Hindrap, Makkal Sakti dan di Sabah juga Sarawak. Tunggu masa saja mahu join sama lu. Bila lu orang sudah anggkat ini Malaysia, itu Perlembagaan kasi tukar, itu Raja kasi turun, Malaysia jadi Republik. Orang Melayu jadi 3rd class citizen after Chinese and Indian. Last sekali kasi join Malaysia masuk Singapura jadi Republik Singapore yang besar dan kuat. Next will be Indonesia.

Anonymous,  October 25, 2011 at 9:57 AM  

Anwar masa Bala angkat sumpah fitnah Najib, dia punya muka nampak sungguh puas. Seronok semacam jer. Tapi bila dicabar buat sumpah.... tak berani pulak. Sekurang-kurangnya bersumpahlah tak buat mende tu. bukannya susah, bebudak pun berani bersumpah kalau dia tak buat menda yang dituduh ke atasnya. Tak kan DSAI tak berani kut.....

Anonymous,  October 25, 2011 at 10:12 PM  

aku dapat firasat tak lama lagi papagomo akan dapat hidayah dan akan join PAS, lepas tu dia akan menjadi seorang muslim sejati yg memastikan dia dan ahli keluarganya bersolat 5X sehari dan menutup aurat kerana ALLAH semata2...percayalah cakap aku

Anonymous,  October 26, 2011 at 4:35 AM  

Hukum Allah tolak ketepi? Habis tu pas pakai hukum Allah ke? kalau btl buat islam n tarbiah rakyat dgn ugama, xde jadinya negeri kelantan pengidap HIV tertinggi kt Malaysia, xdela plk kes rogol bwh umur yg tinggi, kes curi motorsikal yg antara tertinggi di malaysia, tu xmsk kes2 lain lg

.Bukan perintah 2 thn tp dh 20 tahun! xkn xmmpu buatsesuatu. Alasannya demo tu(dorg) bagi mudah je,kt mekah pn ada pelacur..nk lpskan diri. Baso menate!Aku org kelantan, aku tahu la negeri aku mcm mana. luaran je nmpak bgs, tp munafikun ramai...

Bila karpal singh Dap kata langkah mayat aku dl baru buat hudud,sekor pn xberani jwb..siap bela karpal singh n rela mati demi karpal singh lg (chegu rahim). situ nampak dh kebahlolan utk pg msk neraka dgn si kafir harbi tu(mati kerana nk bela kafir yg nk lwn islam xke masuk neraka?)

Orang2 bacul mcm ni nk dibuat pemimpin? habis hancur satu dunia bkn 1 malaysia. orang pas n pkr ni otak die sengal. bodoh lebih daripada lembu!tuhan bg otak suruh fikir, bukan buat sup! xpayah dk ckp baik2 dgn dorg ni, patut maki hamun je mcm depa maki hamun org lain krna xsokong depa. dengan lembu2 ni xblh ckp baik2.. die xreti n xfhm.

Anonymous,  October 28, 2011 at 5:20 PM  

Mmmmmm .... last2 Melayu sama Melayu Islam sama Islam gak yang bergaduh ... ontah apo2 ... PAS kata UMNO ... UMNO kata PAS ... Papa Gomo jugak yg kono balun ... sampai kesudah le Melayu/Islam kat Malaysia ni kena gula2 dek kafirien ...

Anonymous,  July 23, 2012 at 2:23 PM  

sahlah Agama yang mengajar umatnya membunuh adalah kafir sebenarnya kerana islam agama sesat... membunuh adalh kesesatan yang paling gelap....

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP