Selamat Hari Depavali Dan Minta Saksikan Video Dalam Kenangan Ini

Wednesday, October 26, 2011




Gomo mengucapkan selamat Hari Depavali kepada seluruh Rakyat Malaysia yang berbangsa India dan berugama Hindu. Semoga Depavali ini memberikan satu pengertian yang bermakna buat anda semua dalam menempuh kehidupan yang berbilang kaum di Malaysia.

Dalam sambutan Depavali ini juga Gomo nak mengambil kesempatan untuk berkempen kepada rakan rakan India agar teruskan bersama Barisan Nasional dan meninggalkan Parti pakatan Rakyat Haram.

Usah lah kaum India terus terusan ditipu oleh pemimpin Pembangkang ini dalam cubaan mereka meraih undi dalam mendapatkan kuasa politik. Mereka pandai berjanji namun tidak mampu melaksanakan apa yang dijanjikan.

Barisan Nasional telah terbukti meningkatkan taraf kehidupan masyarakat India di Malaysia dan itu merupakan satu pekara yang seharusnya kaum India di Malaysia hargai dan terus bersama BN dalam menghadapi era Mendatang.


" Si Bangsat Guan Eng"

Dibawah ini Gomo sertakan satu video buat seluruh masyarakat India untuk menghayatinya dan Gomo juga mengharapkan anda semua berfikir akan janji janji manis pemimpin Pakatan Pembangkang.




Bukan niat nak mendukacitakan masyarakat India dihari yang bahagia ini dengan Video kesedihan Kg Buah Pala. Namun menjadi kewajipan kita dalam memberikan kesedaran agar semua masyarakat India dan juga rakyat Malaysia mengetahui bahawa janji janji manis pemimpin Pembangkang adalah pembohongan semata mata.

Selamat Hari Depavali dan teruskan bersama Barisan Nasional!!!


Psssttt.... Sapa nak jemput Gomo pi open House Depavali ni?


Ini Dua Orang Kuat Tipu Kasi REJECT

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

33 comments:

manBonda,  October 26, 2011 at 10:23 AM  

wow..Guan Eng berpeluk ngan Nuar..??

Anonymous,  October 26, 2011 at 10:45 AM  

dijempat PG ke RUmah Deepavali di Dewan Serbaguna Sg, Bakap utk memeriahkan sambutan Deepavali....pada 30/10/2011

jgn lupa snap sana snap sini.....

Anonymous,  October 26, 2011 at 11:04 AM  

kalau dia tak buat kerja...ini bukan anwar...tapi...ini paksheikh al joob joob pukui kelileng...nah amek ampa...toing toing toing...hahaha

Anonymous,  October 26, 2011 at 11:28 AM  

Ya Allah....juburi kalau tak menipu memang tak sah. Sapa yang pangkah dulu rasakan. Orang kalau betul, dia akan kata....'saya akan check status dan usahakan yg terbaik' atau 'saya tak janji apa2 tapi saya akan usahakan'.

Baru aku tahu, juburi tu takde power sebenarnya. Power menipu je banyak.

Anonymous,  October 26, 2011 at 11:44 AM  

umno tu ISLAM ???? Mcm langit vs bumi.. Beli cermin besar2 & cermin2 la...

Anonymous,  October 26, 2011 at 12:05 PM  

anon 11:44...lu pehal....komen ikut posting lar..jgn tunjuk yg ko tur bangang....yg sememang ko mmg bangang...dh camtur kena tipupun...ko masih jilat lagi jubur BABI tur...mmg betullaR ko mmg BANGANG....

Anonymous,  October 26, 2011 at 12:14 PM  

1.dey tambi!ini depavali semua orang hindu telah bersatu padu!
2.itu minta kasi kerusi parlimen dan DUN banyak sikit la!itu kawasan majoriti melayu kita minta!mesti bole menang!

Anonymous,  October 26, 2011 at 12:38 PM  

kalau wa kumut...gelenti putus maa...tapi...kalau pakseh kumut...wa punya kulub putus pulak...huahwahwahwah

Anonymous,  October 26, 2011 at 12:40 PM  

satu yang ketara dalam video ketua umum dan Kpg Buah Pala ialah jari-jemari.

Maksudnya, jari yang digunakan untuk menggeruk hidung ketua umum adalah tak ubah macam jari yang dilihat dalam 'video cindol'.

Soalnya:

1. Mungkinkah bentuk jari seumpama itu memang banyak pemilikinnya dalam kalangan manusia di atas muka bumi?

2. Atau sememangnya insan pada usia begitu memiliki paten jari-jemari seumpama itu?

PEMERHATI

Anonymous,  October 26, 2011 at 1:07 PM  

Sikap tipikal para penyokong dalam negara membangun ialah mudah terpengaruh dengan kemampuan lakonan selebriti politik/ketua umum mana-mana parti.

Di awalan era Gadafi, dialah hero dan dialah penyelamat hinggakan penyokong fanatik dari sebuah parti menamakan para pejuang politik mereka sebagai %%*-Libya, #$%-Libya dsbnya.

kik kik kik

Anonymous,  October 26, 2011 at 1:09 PM  

kHAS BUAT PENJILAT2 DAN PENCACAI2 NAJIS ATOK GAY TERTUA, "2 MINGGU SUDAH MENANG!!!! KALAU DIA TAK BUAT KERJA...INI BUKAN ANWAR! KAH...KAHH...KAHH..KAHH pendudok2 kampong buah pala diperbodoh bodohkan oleh Bapak pembohong, Bapak Penipu, Bapak barua yahudi zionist, Bapak gay SeMalaysia. Inilah yg akan terjadi kepada semua rakyat termaksuk penjilat2 dan pencacai2 jikalau dajjal berkuasa. Beliau akan meliwat dgn sewenang wenangnya, penjilat2 dan pencacai2 juga jangan pikir mereka juga terselamat, hanya mereka2 yg sakit buasir je terselamat, kerana atok terkutok muhanas.

Anonymous,  October 26, 2011 at 1:27 PM  

Bukan kah masalah Kg Buah Pala berpuncal dari kerajaan Negeri BN dahulu. Kenapa salahkan LGE gomo ? dan isu ni sudah dialehkan tanggungjawap kepada kerajaan pusat. Kenapa belum selesai?

Anonymous,  October 26, 2011 at 1:32 PM  

Bro 1.27, mungkin bujet dia dah ada tapi terselewing. Bro, tak jumpa kah dalam lapuran audit negara 2010? Papagomo boleh tolong semakkan dimana bujet nya . Faham2 lah dalam lapuran audit tu banyak menteri salahguna dan salah laku perbelanjaan.

Anonymous,  October 26, 2011 at 1:44 PM  

AKU RASA WAHAI ANON DIATAS PAPAGOMO TIDAK MENGERTI ATAU TAHU APA MAKSUD ATAU TUJUAN LAPURAN AUDIT TU. DIA BUAT-BUAT TAU AJA. KALAU DIA FAHAM DIA AKAN DENGAN KERAJAAN BN. BAIK AKU BERI TAU GOMO SEKARANG. KERAJAAN BN TELAH MEMBOROSKAN DUIT DAN BERUTANG UNTUK ANAK CUCU KITA GENERASI AKAN DATANG MEMBAYAR NYA NANTI.
MACAM ? GOMO ADA FAHAM!

Anonymous,  October 26, 2011 at 1:46 PM  

anon 1:27,

Cuba ko buat kenyataan terbuka di AS macam ini: "jangan salahkan Obamak kerana ekonomi AS terus merundum...sebaliknya salahkan Pak Bushra".

Nah! apakah warga AS akan terima alasan seumpama itu? Tidakkan? Sudah tentu warga AS akan salahkan regim semasa tetapi bukannya yang telah tiada.

Justeru dalam konteks isu yang dibincangkan, salahkan regim haprak sedia kerana itulah cara berfikir yang betul dan tidak menyongsang.

PEMERHATI

Anonymous,  October 26, 2011 at 1:58 PM  

Anon 1:44,

Laporan audit perlu di nilai secara adil menyentuh dua pihak. Ini kerana setiap sen terbazir adalah duit kita bersama.

Maksudnya setiap sen yang terbazir waima di tangan PR tetap juga adalah duit rakyat yakni bukan duit PR. Betulkan?

Masalah audit di mata penyokong fanatik ialah, pembaziran dikatakan berlaku kalau ianya berada di pihak sebelah sana tetapi pembaziran yang berlaku di pihak sendiri buat-buat tidak nampak.

Dalam konteks politik, PR sepatutnya mampu capai tahap pembaziran sifar kerana itulah yang mereka laung-laungkan selama ini. Apakah itu realitinya?

Makanya apabila pembaziran di depan mata PR sama seperti dahulu, makanya bolehlah disimpulkan dalam konteks pembaziran, PR adalah pilihan yang salah dalam kategori berkenaan.

PEMERHATI

Anonymous,  October 26, 2011 at 2:01 PM  

kah kah kah

para juak dan pencacai pakatan hamish meroyan salahkan makpak kerana mereka dilahirkan bebal dan dunggus?

kah kah kah

Ibnu Sulaiman,  October 26, 2011 at 2:41 PM  

PEMBOHONG!!!!!!!!!!!!!!!!

Nak menang punya pasal! Memang tak ada MARUAH!!!

Anonymous,  October 26, 2011 at 2:43 PM  

Mengikut firasat hamba, Selangor tidak mampu dirampas BN ... ini kesan dari perilaku pimpinan terdahulu yang rakus dengan kekayaan dan begitu gawat moralnya .... makanya rakyat agak sukar untuk memberi peluang kedua ... sementelah kerajaan kini dikatakan telah memberi beberapa peruntukkan yang menguntungkan rakyat, begitu juga pimpinan kini juga dikatakan mesra dan lebih mudah didekati berbanding pimpinan dahulu yang bongkak dan mementingkan kantung dan seluar dalam sendiri ...

bersambung ....

--Crest Factor--

UMNO BUSUK SAMPAI USUS. INDIA X SUKA UMNO October 26, 2011 at 3:35 PM  

dah memang umno busuk sampai usus mahathir pon tahu keadaan dalam umno camana orang yang nk pertahankan umno sekarang sama ada bodo atau ade kepentingan gak.

Anonymous,  October 26, 2011 at 6:24 PM  

Ish seram nengok gambor terlampau guan eng dgn nuor tengoh berpeluk..
kalau kite nengok kedudukan badan guan eng dah macam berlaga pelir pulak dgn nuor..

Buweeek buweeek buuuwweeeeekkkkk..

Tanda Negara,  October 26, 2011 at 6:52 PM  

Pencacai2 pembangkang minta maaf la..kerajaan sekarang adalah terbaik..dalam kerajaan negeri pembakang yg diperintah semua perbelanjaan tidak ikut prosedur boros sbb dicampur adukkan dgn politik...gerun saya melihatnya..untuk pengetahuan pencacai najis pakatan rakyat dimana borosnya kerajaan? kalau awak duduk dlm kerajaan baru awak tau..sejak 2008 hampir puluhan juta bajet2 kementerian dan jabatan dipotong bagi mengurangkan kos perbelanjaan kerajaan. Segala perbelanjaan hendaklah mengikut keperluan sahaja...BN adalah kerajaan terbaik...dan pencacai najis pembangkang semua harus ingat dalam tiada kerajaan atau badan atau organisasi dalam dunia ini yang sempurna..setiap organisasi ada kelemahannya tetapi apa yg penting setiap penemuan terhadap kelemahan organisasi hendaklah ditangani dgn segera... ingatlah kerajaan BN bukanlah sempurna tetapi diantara ketidaksempurnaan BN jauh lebih baik dari pakatan rakyat..lihatlah pakatan rakyat sekarang hanya pandai berpolitik tanpa membangunkan kehidupan rakyat dan negara...mereka gila kuasa...fuckatan rakyat...sampai bila2 pun awak tidak layak memerintah malaysia...parti sendiri huru-hara mcm mn nk memerintah negara...alahai pencacai2 smua...

XXX,  October 26, 2011 at 9:45 PM  

Di mana boros nya kerajaan?? buat-buat tak nampak ke bro?
dah nyata tunjuk dalam audit report kan

Anonymous,  October 26, 2011 at 10:49 PM  

saya orang bumi-mamak, satu malaysia, semua bangla-melayu-mamak-india!

Anonymous,  October 26, 2011 at 11:41 PM  

kpd XXX,
sekurang kurangnya, kerajaan BN xtakut utk berdepan dengan kenyataan yg mendedahkan kelemahan jabatan2 atau ahli dibawah payungnya dan juga tidak menafikan/menegakkan benang basah.. adakah pemerintahan PR sanggup buat macam tu? klu mengikut kronologi kes2 dibawah pemerintahan PR pun byk juga yg xbetul tp 100% mereka akan nafikan walaupun adanya bukti2 kukuh.lepas tu mula la nk kata ini konspirasi, salahkan kepimpinan terdahulu demi "politics survival" masing2. tgk jelah mcm video kt atas apa yg berlaku? dgn BONGKAKNYA menabur janji tp semuanya palsu! mana anwar masa kg buah pala kena roboh? kenapa dia tak tampil menjawab isu ini? di s'gor misalnya, apa yg dibanggakan oleh kerajaan negeri, hanya air 20mpd percuma. mcmana dengan janji2 yg berpuluh2 dulu? bila ditanya jawapannya senang saja, "ini semua kerana salah pemerintahan terdahulu sbb tu kami xdpt nk laksanakan" semestinya mereka dh tahu akan masaalah yg akan timbul tp tetap juga berjanji tp kemudian lepas tangan. ini ke ciri2 pemimpin/pemerintahan yg kita perlu angkat? dah la taknak mengaku silap malah menyalahkan pihak lain pulak atas kesilapan sendiri, berjanji melebihi kemampuan.. bagi diri sy, sy mengaku kesilapan sy dulu kerana memberi undi kpd pakatan masa PRU 12 dan kini sy berjanji akan mengubahnya pd PRU 13 nanti. " ini janji yg tak sukar utk sy tunaikan.

Anonymous,  October 27, 2011 at 12:34 AM  

huh orang bodoh UMNOBabi di atas...Ini balasan bila u marah DAPig.

Pasal Kg.buah pala...lu orang kata bodoh x bodoh...hanya bodoh kat kira-kira saja...patuh u orang ni seumur hidup jadi penhutang ..hutang bank, kredit card, personnel loan, loan rumah, loan kereta, loan along, loan study n loan sampai x boleh bayar habis sampai mati...akkakakak...suka hati saya tengok muka u orang ni sentiasa berhutang sini-sana...

Pasal Kerajaan negeri lah penduduk asal Kg.Buah pala dapat rumah ber harga dari RM600000 ++ ke atas. tak percaya... dapat tengok sendiri...sekarang dah jadi taman buah pala...OC pun dapat...tak perlu bayar sesen pun...dulu dia orang ni duduk rumah kayu / dinding kayu , atap besi...
Saya gaji 10k pun tak mampu beli rumah kat kawasan tu...
Tak pernah kerajaanBN sungguh buat perkara macam ni..ganti rugi untuk tuan rumah yg tulen...

Anonymous,  October 27, 2011 at 2:19 AM  

org bodoh yg atas ni lg bodoh hahhahaha..

lu tak tau mau tulis jgn tulis la.. gaji 10k tak guna klu tulis pun mcm org tak pg sekolah bodoh punya BABI...wakaaakakaka kesian la sama org DAPig ni... gua ingat lu punya bos pun bodoh serupa lu jgk, bg org tak tau tulis gaji 10k. lagi kesian lo! bodoooo ... hahahahahahahaha......

Anonymous,  October 27, 2011 at 2:28 AM  

Selangor pasti terlepas dari tangan PR. Sebabnya mudah iaitu Melayu meluat melihat kepura-puraan...

Anonymous,  October 27, 2011 at 8:38 AM  

tengok muka anuwar teringat kes meliwat dan porno....hehehehe
tegok muka guan eng teringat komunis dan ramas tetek hahahaha
ini muka ek 1 kasi umpan buaya dan 1 lagi kasi letak kat kandang harimau......

PAPAGOMO Malaun,  October 27, 2011 at 10:55 AM  

org buat kerja ikhlas...bukan cam BN...baru buat keje skit...udah nak suruh org kenang...wtf

Anonymous,  October 27, 2011 at 11:40 AM  

Kg buah Pala da jadi Taman Buah Pala. kepada yg membangangkan org tu, sila cari info. umah berharga 500k dan telah di diami oleh penduduk.

PAPAGOMO ANAKHARAM,  October 28, 2011 at 11:46 AM  

at last penduduk kg buah pala dapat gak rmh berharga 600k..Fre xxperlu byr apa2 pun..BODO punya GOMO..SIYE LAHANAT

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP