SULIT - Surat Terbuka Buat Johari Abdul Berkaitan Video Seks Ai

Friday, October 7, 2011



Pertama sekali Gomo mintak maaf kepada Ahli Parlimen Sg Petani Dato Johari Abdul dari PKR kerana mungkin artikel ini kurang enak buat beliau dan para peminat beliau sekalian. Namun tidak terlintas dalam pemikiran Gomo nak membangkitkan kembali namanya dalam kes video Seks Dato Seri Anwar Ibrahim. Namun inilah realitinya apabila beliau Johari Abdul terpaksa dikaitkan dan artikel ini adalah khas buat beliau.


Surat Terbuka Buat YB Johari Abdul Ahli Parlimen Sg Petani

Salam YB, Saya Papa Gomo nak mintak Maaf jika artikel saya ini menyinggung perasaan YB. Saya tahu sejak Blogg saya dan rakan rakan Blogger yang lain mendedahkan klip video YB sedang ketawa melihat aksi video seks Anwar Ibrahim YB seakan menjauhkan diri dari media dan soalan soalan berkaitan video seks Anwar Ibrahim.

Untuk makluman YB, tujuan saya mengarang artikel ini adalah ingin bertanya kepada YB apakah YB Johari Abdul telah pun menyampaikan 5 soalan yang saya ajukan kepada Yb sebelum ini dalam artikel KLIK DISINI.

Mungkin YB terlupa namun saya dengan mood yang baik waktu ini mengeluarkan lagi 5 soalan tersebut agar YB dapat mengingatnya kembali :

1) Meminta Dato Seri Anwar Ibrahim Menyerahkan DNA kepada Pihak Polis bagi membantu mengenal pasti pemilik Jam tangan OMEGA yang kini berada di dalam simpanan Pihak Polis.



2) Meminta Dato Seri Anwar Ibrahim menjalankan ujian Poligraf bagi membuktikan beliau Jujur dalam menjawap soalan pegawai Penyiasat



3) Meminta Dato Seri Anwar Ibrahim Menunjukkan Jam Tangan Omega yang di dakwa Anwar Ibrahim dan Kak Wan berada di dalam simpanan mereka.



4) Mengesa Dato Seri Anwar Ibrahim melakukan Sumpah Lakhnat sebagaimana yang Dato Eskay lakukan



5 ) Meminta Dato Seri Anwar Ibrahim Menjalankan Tindakan SAMAN ke atas Tan Sri Rahim, Dato Eskay, Dato Shuib


Itulah 5 Soalan yang saya minta YB sampaikan kepada Dato Seri Anwar Ibrahim pelaku dalam video Seks tersebut.

Setakat itu sahaja coretan saya buat YB, sekali lagi saya memohon maaf kerana mungkin cara saya ini Biadap kerana hanya berkomunikasi melalui Blogg. Tapi siapalah saya YB, saya bukanlah pemimpin Agong macam Anugerah Tuhan yang punya jawatan, pangkat dan harta macam Anwar Ibrahim. Saya hanyalah Blogger jalanan yang sentiasa makan nasi bungkus.

Semoga YB dapat menjawap artikel saya ini melalui apa apa medium sekalipun.




Oh sebelum saya terlupa saya nak maklumkan kepada YB bahawa video yang YB buat di Thailand tempoh lalu seeloknya dipersiapkan semula memandangkan ada ura ura video Dato Seri Anwar Ibrahim yang beraksi melakukan hubungan Seks di Thailand akan tersebar. Semoga kali ini YB dapat membuat kerja yang lebih bermutu daripada kerja sebelum ini. Diharapkan YB berjaya dengan apa yang YB lakukan.


Pecah Kaca Pecah Gelas,
Lepas Baca Harap Balas : )


Psssttt... Kira gua respek le dia ni beb, kalau aku keluar video dia mintak duit dengan Dato Shuib?


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

41 comments:

Cincin Berlian,  October 7, 2011 at 10:11 AM  

Surat terbuka utk PM kesayangan Papagomo tak ada ker?

Tanya dia tentang akta buang daerah yg telah memberi kebaikkan kepada pesalah2 sebelum ini, termasuklah BAPA dan MAMA AYAM yg telah dibebaskan... Untunglah si penjenayah2 ini!!!

Tanya juga tentang pembahuruan bangunan Parlimen sehingga 500juta... kalaulah setiap rakyat Malaysia mendapat 1 juta (anggar jumlah penduduk 50juta!!!)... bukankah lebih baik??? Tiada rakyat yg bergelar MISKIN lagi!!!!

Apalah punya PM nih!!! Suka membazir duit sahaja!!!

manBonda,  October 7, 2011 at 10:15 AM  

Salah tu GOMO..Pecah kaca pecah tong..Sudah baca harap gantung..heehee

1 Mehsia,  October 7, 2011 at 10:15 AM  

Menghabiskan duit rakyat memang tersangat mudah di bawah jajahan UMNO. Yang kaya bertambah-tambah kaya, yang miskin hanya melihat 'gambar' Najib tersenyum...

Rakyat Didahulukan (utk membayar cukai), Belanja Diutamakan!!!!

U Makan Nasi Orang (UMNO),  October 7, 2011 at 10:18 AM  

Pecah Gelas Pecah Kaca,
Sudah Belanja Harap Lupa....

Anonymous,  October 7, 2011 at 10:36 AM  

Hehe..Joe bedul senyap je skang ni?rindu plak gua kat dia..kehkehkeh..dia punya gelak sapa bleh lwn woo..

Anonymous,  October 7, 2011 at 11:04 AM  

Species2 penjilat2 dan pencacai2 najis BABI mana ada berani, semua bacul macam ketua mereka. Sehari selepas Saiful buat laporan polis, kenapa atok panik giler? Kenapa atok larikan diri dan curi masuk kedutaan Turki? Kenapa alasan atok ada pembunh upahan yg hingga ke hari ini masih mengali cirit birit? Berani kerana benar, takut, bacul, cabut lari. Inilah atok terkutok barua Yahudi zionist dgn species2 bengap nak mampoi.

Adi Kencana October 7, 2011 at 11:14 AM  

Jo tgh sibuk layan China Doll. Xda masa mau layan Papa Gomo... Tapi Anwar mungkin minat kat Papa Gomo...

Mahfuz Omar - Jaguh Kg Bharu Yg Tolol bin Bahlol. Baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/

Anonymous,  October 7, 2011 at 11:14 AM  

Cincin Berlian diminta balik ke sekolah rendah belajar balik subjek matematik...ni lah akibat menulis dari kepala lutut........mana datang 500 juta bahagi penduduk sebanyak 50 juta dapat sejuta sorang....10 ringgit dapat la....kalau 1 juta sorang maknanya 500 org aje yg dapat...

Anonymous,  October 7, 2011 at 11:24 AM  

Anwar Ibrahim memang peliwat tegar, dan rakyat semua tahu Kak Jijah ikan sepat kering dan Nurul mulut bau akan ketagihan papa hebat beliau terhadap lobang taik, lobang najis, lobang jubor, Memang BABI sudha harus direjam.

Anonymous,  October 7, 2011 at 11:36 AM  

Aku RESPECT la kat Najib...

menyokong Namewee dengan membawa gagasan 1Malaysia...

korang ape hal tak sokong Namewee...?
korang smua apa tau, x nampak visi masa depan...!!!
Najib pon sokong tau...!!!

Hidup Namewee...!!!
Hidup Namewee...!!!
Hidup Namewee...!!!
Hidup Namewee...!!!
Hidup Namewee...!!!

Najib pon sokong tau..!!!

Anonymous,  October 7, 2011 at 1:58 PM  

Pakar cakap Konek LAjuburi tak leh naik...Gomo hang test tengok..tala bontot bini hang...tengok naik tak naik...leh rabak luabng jubor bini kena konek bengkok..tp tn hj Saifool , konek bengkok tak beri kesan..calar pun tidak...memang powe jubur tn hj ni....kesian Melayu hidup dalam jubur.

Anonymous,  October 7, 2011 at 2:00 PM  

Terima kasih yg menghormati waktu solat jumaat...dah ramai yg insaf...semoga berkekalan

PAShit,  October 7, 2011 at 2:17 PM  

kahkahkah fenin lalat pencacai2 anjing Pakatan Syaitan nak cari alasan2 sial nak pertahan jubo anugerah setan DSAI ni!

Satu persatu bukti dah tunjuk. Kita tunggu dan lihat pencacai2 anjing berak kapur!

PAShit

Anonymous,  October 7, 2011 at 2:21 PM  

NAmewee fuck Melayu dalam Video Fuck Utusan...dia cakap Melayu Pemalas , hidup kuat bodeg.....Jom fuck Babi Namewee.....Tak leh tunggu Perkasa & UMNO lembab lembam

Anonymous,  October 7, 2011 at 2:36 PM  

sokong UMNO memang sokong tapi apa kejadah Membaik pulih bangunan Parlimen sampai 500jut? Pembaziran betul...rakyat di suruh berhemah berbelanja..kerajaan pulun berbelanja. Sama2 lah kita renungkan.

Anonymous,  October 7, 2011 at 2:43 PM  

sokong Namewee..!!!
Hidup Name wee...!!!

Anonymous,  October 7, 2011 at 2:52 PM  

Pencacai dok sibuk kisah konek al-jubori...kerajaan dok pulun duit rakyat..kah!kah!kah!..Dewan sementara 24 juta...baik pulih Bangunan Parlimen 500 juta..tu kat parlimen jer...kat lain2...bodoh betul org Melayu.Rakyat ada yg dok merempat...Pokimon betul.Rakyat didahulukan konon..pundek.

PAShit,  October 7, 2011 at 3:05 PM  

kahkahkah pencacai sialan anjing2 kt atas ni cuba nak tukar isu...

woi sialan2 pencacai Pakatan Syaitan kalau nak tukar cerita pun bagilah bukti - bukti jangan cerita kosong ikut jubo...

Aku tabik spring Papagomo keluarkan bukti2 kukuh satu demi persatu hinggakan pencacai2 anjing berak kapur!

Memang dasar pencacai2 sialan anak haram...bukti jelas depan mata tak nak terima tapi tetap tabur fitnah dan tuduhan2 tanpa bukti sahih tetapi korang nak expect masyarakat terima bulat2?

memang dasar pencacai2 anjing low class zero IQ! kahkahkah...

PAShit

Anonymous,  October 7, 2011 at 3:07 PM  

gwa pon ada soklan wat joe bladigol...awat hang gelak kuat sangat eh...bukan pasai paksheikh tu...pasai...pasai the scene tu ka....hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh

Anonymous,  October 7, 2011 at 3:10 PM  

Berkenaan kos parlimen RM500 juta. Masa nak buat jambatan Pulau Pinang dulu apa kata yg membangkang?Membazir,buang duit, nak tiru negara luar yang ada jambatan, nak belagak dengan title jambatan terpanjang di asia tenggara. SEKARANG ni umum sedar peri pentingnya jambatan tu. Dah tak muat dah, tengah buat lagi satu. Pemimpin masa tu dah baca apa boleh berlaku 20 tahun akan datang. Kita ni tak apa pun. Asyik dengar cakap orang lain. Mudah dipengaruhi dengan cakap-cakap tanpa bukti sahih.Sebab tu lah kita ni tak ditakdirkan jadi pemerintah. Mohon maaf andai tak sedap di baca.

Anonymous,  October 7, 2011 at 3:56 PM  

Daripada bangunan parlimen tu dirobohkan ganti condo atau chopping complex baik dibaik pulih. Tu bangunan keramat lambang demokrasi Malaysia. Takkan pak-pak menteri nak bersidang bawah pokok pisang. Buat yang sebijik lagi kat situ atau kat Putrajaya lagi la mahal. Ada mata lihat, ada telinga dengar, ada otak fikir.

Anonymous,  October 7, 2011 at 3:57 PM  

Ketua harus lebih bermoral dari orang yang di bawahnya agar sentiasa dihormati. Kalau orang di bawah menyaksikan video rendah moral membabitkan ketua, bayangkan macam mana ketua akan dihormati oleh orang yang dibawah?

Pelayar Blog Politik

Anonymous,  October 7, 2011 at 4:01 PM  

Kalau dua insan adalah kenalan biasa, lebih-lebihpun kalau bertemu dalam majlis akan hanya bersalam-salaman.

Kalau dua insan saling bertepuk bahu dalam suasana keceriaan maka bukanlah mereka kenalan biasa malah lebih dari itu.

Pelayar Blog Politik

Anonymous,  October 7, 2011 at 4:02 PM  

Bedul ni memang YB bukan Yang Berhormat tapi Yang Bangang keh keh keh

paridah October 7, 2011 at 4:06 PM  

nak masuk jerat sekali lagi..mesti tak nak. sekali terkena dua kali tahu..

Anonymous,  October 7, 2011 at 4:07 PM  

Seorang yang ada prinsip dan ketaatan kepada Bos tidak akan semudah itu terpengaruh/hilang ketaatan dan menyindir di belakang Bos apabila kebobrokan Bos didedahkan oleh mana-mana pihak.

Pelayar Blog Politik

Anonymous,  October 7, 2011 at 4:13 PM  

Apabila Bos tahu orang bawahnya hilang keyakinan dan tidak pertahankan kredibiliti Bos apakah Bos akan percaya orang bawah berkenaan?

Apabila Bos berasakan dia tidak lagi dihormati, apakah masih ada ruang buat orang bawah berkenaan di sudut sanubari Bos?

Apakah perlu orang bawah berkenaan angkat kaki atau terus tebalkan muka seolah-olah tiada apa yang berlaku?

Pelayar Blog Politik

Anonymous,  October 7, 2011 at 4:22 PM  

Mukmin tidak berada dalam dilema kalau pemimpin yang disyaki melakukan kemungkaran moral mengaku melakukannya.

Kalau pemimpin yang disyaki tidak mengaku keterlibatan tetapi mukmin berasa yakin akan keterbabitan makanya timbullah delima.

Kelaziman dalam gelanggang politik glokal ialah apabila timbul was-was maka massa akan mengambil jalan tengah -- julang tidak, tolak tidak.

Pelayar Blog Politik

Anonymous,  October 7, 2011 at 4:30 PM  

To anon 10.11 am
U bel math dgn cikgu mana? Sek mana? Bkn salah guru dan sek klu x reti math, tp rase2 bodoh sdiri. 500 juta bahagi 50 juta dpt 1 juta. Ish2 bodoh thp gaban nih! Klu ye pun nak condemn gomen, biarle ada ilmu, ni ado sijil prasek pon nak tnjuk hebat. Piiilah mabok!

Anonymous,  October 7, 2011 at 4:33 PM  

Papa Gomo,

Ada banyak jenis cabaran...tetapi cabaran yang Papa lontarkan itu adalah ibarat menyuruh pencuri yang mana pencuriannya jelas disaksikan oleh para saksi agar mengosongkan poket lantaran para saksi nampak dengan jelas si pencuri memasukkan barang dicuri dalam poket.

Apakah Papa ingat si pencuri akan sahut cabaran agar mengosongkan poketnya?

Justeru, dalam kes sebegini, jangan suruh pencuri kosongkan poketnya tetapi suruh dia sendiri yang buktikan bahawasanya tidak ada barang curi berada dalam pemilikannya.

Pelayar Blog Politik

SAMADLELONG October 7, 2011 at 6:10 PM  

PAPA GOMO:

BETUL LAH HANG KATA DOKTOR TULANG DARI GERMAN TU KATA ANALWAR KOTE MAMPUS, XBOLEH KERAS.

YANG AKU HERAN DIA TUTOH PUKI CINA DOLL TU BOLEH PULA.

ANAK HARAM JADADH

Abd Razak October 7, 2011 at 6:27 PM  

cincin berlian tu bukan lulus matematik pun.bodoh piang!!!
dia ingat banyak ke rm 500 tu.dapat kat puak pr pi siam sekali tutuh jer habis..balik gadai jam omega

Abd Razak October 7, 2011 at 6:33 PM  

membazir konon!!! patut pun PR perak bersidang bawah pokok..macam beruk bersidang jer..parlimen tu kebanggan kita tak salah pun 500 juta.untuk keselesaan wakil rakyat gubal undang2
bodoh piang cincin berlian.subsidi baja pun rakyat jual,kesian kat pokok getah kurus kering tapi nak susu getah banyak..

Anonymous,  October 7, 2011 at 7:12 PM  

matsabu dan juak pas naik minyak...marah pm... sebab bagi rasuah pilihanraya rm3000 kepada 60ribu bekas perajurit dan balu2 pejuang....jahhh...jam omaga abang mana??..mahh...bulu mah.dok lekat.....kahkah..argggggg...cincin berlian konon.....pooorahhhhhh...jom kita berdemo ramai2..dah nak masok waktu..magribbbbb niihhhh......

Anonymous,  October 7, 2011 at 8:57 PM  

Aku RESPECT la kat Najib...

menyokong Namewee dengan membawa gagasan 1Malaysia...

korang ape hal tak sokong Namewee...?
korang smua apa tau, x nampak visi masa depan...!!!
Najib pon sokong tau...!!!

Najib sokong Namewee...!!! Hidup Namewee...!!!
Najib sokong Namewee...!!! Hidup Namewee...!!!
Najib sokong Namewee...!!! Hidup Namewee...!!!
Najib sokong Namewee...!!! Hidup Namewee...!!!
Najib sokong Namewee...!!! Hidup Namewee...!!!
Najib sokong Namewee...!!! Hidup Namewee...!!!
Najib sokong Namewee...!!! Hidup Namewee...!!!
Najib sokong Namewee...!!! Hidup Namewee...!!!

Anonymous,  October 7, 2011 at 9:17 PM  

cincin berlian, awat hang bodo sangat.....nak komplen,tapi tak tau kira,bodo betui.

Anonymous,  October 7, 2011 at 9:40 PM  

baik aku layan poker... lg bagus..

Anonymous,  October 7, 2011 at 11:25 PM  

Sayang lah kalu bn kalah dalam pr13 nanti.... Sebab umno ja parti melayu yang nak pertahankan agama islam dan org melayu.... Pas dan kena cucuk hidung dgn anwar penangan dap parti tolak islam,.. Klu pbamgkang menang... Yg paling rugi org melayu... Yang paling untung cina.... Sedarlah orang2 islam melayu pas dan keadilan.... Orang cina kat malaysia ni tunggu masa ja nak pijak kepala melayu after pilihanraya klu pembangkang menang.... Cuba tanya org melayu pulau pinang.... Depa lebih paham org cina ni lebih dr org lain... Penang ni ibarat anak angkat singapore la...

Buat pemimpin umno, tolong lah berjuang seikhlas hati demi masa depan islam dan melayu di malaysia.... Kami rakyat Makin lama makin tersepit....

Anonymous,  October 8, 2011 at 4:41 AM  

PM saja nak kasi Namebabee tu syok dulu sbb tu dia kata dia sokong, pas tu diam2 dia suruh GSC tarik filem yg main kat wayang tu.

RM500juta utk repair parlimen. Parlimen tu bukan utk wakil rakyat kerajaan saja, tapi jugak wakil rakyat pembangkang. Satu institusi yg penting untuk menentukan halatuju negara & rakyat Malaysia. Takkan la nak kasi bangunan parlimen mcm rumah anon yg komen tu. Wakil rakyat pembangkang pon tentu tahu tentang kos ni, dia org tak bising pon. Kalau tak da isu, tak payah la nak cari isu yg sebenarnya bukan isu.

helang,  October 9, 2011 at 2:19 AM  

Bangunan parlimen kan utk negara. Utk mana2 gov gak tak kira pembangkang or mana2 gov yg perintah. mmg bangang tahap cipan

Joe bedul dah kena trap dlm game ni.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP