Bapak Anwar Bin Ibrahim ( BABI ) Pilihan Rakyat Indonesia

Friday, November 25, 2011



Kalau orang kata dia ni BABI ramai yang marah kononya tidak elok mengelarkan Dato Seri Anwar Ibrahim dengan nama sedemikian. Tetapi realitinya di Indonesia Bapak Anwar Bin Ibrahim (BABI) memang amat digemari oleh rakyat Indonesia kerana mereka melihat Bapak Anwar ini layak menjadi Pemimpin negara.

Gomo malas nak ulas panjang mengenai Bapak Anwar Bin Ibrahim (BABI) ini dan minta anda lihat sediri video BABI ini dalam menghina dan memperkotak katikkan Malaysia negaranya sendiri.
KLIK DISINI

Gomo sarankan agar rakyat Indonesia pilih ataupun lantik Anwar Ibrahim sahaja sebagai Presiden Republik anda. Kami rakyat Malaysia tidak mahu si BAPAK BABI ni... dipersilakan ambil ya pak....

Psssttt... Babi dengan Anwar ni sama je....memang kimak anak haram lah Anwar Ibrahim ni


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

33 comments:

Anonymous,  November 25, 2011 at 3:46 PM  

BABI pun tak meliwat..
ni bukan BABI lagi tapi SETAN

Anonymous,  November 25, 2011 at 3:56 PM  

balun cina doll,bantai pungkok laki semua tu salah umno.haramjadah dajal ni.

YB Raz November 25, 2011 at 4:08 PM  

tak sampai setahun BAB* ni pegang jawatan presiden Indonesia, sudah beribu orang Indon berguling atas jalan suruh dia masuk penjara hahahaha

XPressMinda November 25, 2011 at 4:12 PM  

Anwar ni tak abis-abis duk busukkan nama negara di luar negara. kerja giler. langsung takde sikap patriotisme.

+++

bro Gomo, esok pagi hang pi ka majlis bekwoh anak kelate di Bukit jalil?

Anonymous,  November 25, 2011 at 4:17 PM  

ha??

aku x dgr lansung anwar kutuk malaysia...aku dgr anwar kutuk umno ja..

kah kah kah

dah mmg umno layak dikutuk...puii parti melayu paling jijik

anwar ckp pasal demokrasi n reformasi...jadi apa slhnya??

tengok dulu la pencacai baru ulas...jijik betul

XPressMinda November 25, 2011 at 4:30 PM  

sahih anon 4.17 hanya baca tajuk video. patut la sewel sokmo siang malam.

rakab,  November 25, 2011 at 4:34 PM  

Anwar celaka !! celaka !! celaka !!

Supardjo Nasution TNI,  November 25, 2011 at 4:38 PM  

Iya benar Bapak Anwar Bin Ibrahim (BABI) cocok sekali menjadi presiden NKRI karna warga pancasila amat membutuhkan BABI yang gampang sekali mentuntaskan reformasi juga revolusi oposisi.

Otak Geliga,  November 25, 2011 at 4:38 PM  

sempat lg puji air percuma yg Selangor bg......dia kata KESELURUHAN SELANGOR dpt air percuma???.....asyik kena temberang je la org Indonesia ni......hehehehe

aku harap sgt Indonesia amik Anwar ni jd penasihat ekonomi negara mereka dgn nilai 1 rupiah.....murah je...hehehehe

Anonymous,  November 25, 2011 at 4:52 PM  

woi bodoh penyokong anuar.. anwar kutuk umno je ye.. psl demokrasi dan reformasi ye.. kepala hotak ko.. bodoh je mak bapak ko bela ko nie la... demokrasi ape bendanya ade dlm PKR.. tgk la pemilihan PKR aritu ... tu ke demokrasi ... bodoh2....

Anonymous,  November 25, 2011 at 4:57 PM  

HAH, ORG INDON...silalah ambik Pak Nuar ni jadi pemimpin anda...semua akan dapat PERCUMA nanti ya...rokok pun percuma tu.....bisa dapat rumah besar2 lagi tu...Sungai Buloh mungkin dah penuh kot, jadi takde tempat untuk dia...jadi, bisa ya pak nuar jadi pemimpin kamu....dia pakar ekonomi tu....bisa sekali naik kan rupiah...

Anonymous,  November 25, 2011 at 5:00 PM  

dalam 10 orang ada juga sekor penyokong BABI peliwat penipu pembohong ni ya. tapi biasa la. yang 10 tetap majoriti ..heeee..selalunya yang sedikit ni yang mulut becok membohong dan menipu orang. so biarkan jer la yang sekor tu jadi peliwat dan di liwat BABI sekor tu..

Anonymous,  November 25, 2011 at 5:37 PM  

Bapak Anuwar Bin Ibrahim (BAB*) mungkin juga bercita-citaingin menjadi Bapak Presiden Republik Indonesia kerana ruang di Malaysia semakin sempit memandangkan tipu muslihatnya tidak berkesan lagi di Malaysia. Kini sebagai usaha terakhir BAB* sekor ni cuba memperbodohkan pula warga Indon dengan harapan mendapat simpati ketika dibawa ke Sg Buloh .....

Anonymous,  November 25, 2011 at 5:39 PM  

Tak sangka ada juga sekor penjilat BABI tersesat di sini ......

Anonymous,  November 25, 2011 at 5:41 PM  

Apakah warga Indon MEMBUTUHKAN seekor BAB* .....

Memang sesuai dengan Al-Jub..

Anonymous,  November 25, 2011 at 5:46 PM  

Yang Penyokong BABI tu memang tolol. Anwar marah sangat pada UMNo sebab kacau line dia buat duit.... Masa dia TPM dan Menteri Kewangan berapa banyak dia balun...... semua dia balun, duit, burit dan segalanya. Bebudak sekarang mana tau

Jadi yang dia marah sabgat sebab line kena kacau... bukan pasal apa.... Duit dia dah banyak......

Anonymous,  November 25, 2011 at 5:47 PM  

Memang kaki balun.... tapi UMNO yang salah... bak kata org PKR kat Subang Jaya.... kalau nak menutuh pun aku nak kena pegang kote.... payah la....

Anonymous,  November 25, 2011 at 5:49 PM  

Anwar, Kenapa tak cerita kat Indon-indon tu yang kau bawak lari duit banyak ke Indon? Duit ABRAR group tu mana. Dr. Ghous dok mana la ni?

Anonymous,  November 25, 2011 at 6:35 PM  

Ala BAB* nie...dulu time jadi menteri dan timbalan Perdana Menteri dia yang kawal semua...polis SB lah ketua kementerianlah sampai ramai menteri takut...dia yg sebenarnyer merosakkan kuasa eksekutif dulu, sekarang nak tuduh plak kehakiman dikawal apa semua...org biasa buat keje cam nie, dia jer tau jenayah cam nie. Nasiblah dulu masa dia kena bicara Mendiang Datuk Augustine Paul tu garang dan telus...dia ingat bila Augustine Paul dah takde, maka senang ler dia nak "beli" hakim tu. Hakim yg sekarang tgh bicara dia pun berabis dia nak halau sebab dia sendiri takleh beli....sekarang dia senang ler sebab dah "beli" ramai peguam2....hakim jer takleh nak "beli"....

Anonymous,  November 25, 2011 at 7:25 PM  

Tak plak dia cite.... pengalaman membalun pelbagai pungkoq...

Anonymous,  November 25, 2011 at 7:29 PM  

Elok dia tgh mempitnah tuh...roll dia balun chinadoll... dia ingat org terlopong dengar ceramah dia rupanya terlopong nengok belalai terjuntai...cer bayangkan... mmmm chavo...

yoko ono November 25, 2011 at 7:31 PM  

gua ok.lu penakut.tapi lawak.bini lu gua dah main.lu cari gua.

Anonymous,  November 25, 2011 at 8:07 PM  

nAMA pun dah pakatan haram pemimpinnya mestilah bernama BaB*,dan kutu2 BaB* pulak yang sokong dialehhh...

Anonymous,  November 25, 2011 at 8:32 PM  

x pa b.a.b.i.nanti n.ajis ampun hang punya dosa.

Anonymous,  November 25, 2011 at 8:43 PM  

menteri amaran ni pun satu,rampas je pasport BABI ni jgn bagi keluaq negara

manBonda,  November 25, 2011 at 8:58 PM  

Anuar Ibrahim memang BABI..kah..kah..kah

abe ja,  November 25, 2011 at 10:09 PM  

ala apa yg korang leh harapkan daripada segerombolan orang paling tak bertamadun kat rantau ni?rakyat indon rata2 uncivilized,bongok,sombong.so tak hairanla diorang suka nuar.sebab hanya orang yg bongok dan gay je yg suka nuar

Anonymous,  November 25, 2011 at 11:18 PM  

nuar memang cilako. buat malu melayu ja. gua bisnes man. gua ramai kawan kawan niaga cina penyokong dap. kitaorang selalu gak bincang hal hal politik terutama bab kepentingan bangsa masing masing. gua dengar sendiri dari mulut diaorang yang nuar ni memang petualang bangsa.. orang cina ramai yang tak percaya dengan si nuar ni walau diaorang penyokong dap. diaorang tuntut hak untuk bangsa diaorang. kita melayu tuntut hak bangsa kita. biasala tu. tapi nuar yang banyak merosakkan hubungan sesama kaum di negara kita. nuar memang sial. yg paling ku tak sangka si jijah dan nurul tergamak menyorokkan rasia si nuar. anak beranak haramjadah babi anjing.

Anonymous,  November 26, 2011 at 4:57 AM  

Selalunya orang otak sama suka sama sendiri. Ngam!

Sah lah Anuwar sesuai dengan otak Indon. Anuwar kira kelas orang Indon paling advanced kot.

Lebih kurang kata, lembu walau datang dari New Zealand sekali pun tetap nama dia lembu juga.

Anonymous,  November 26, 2011 at 10:40 AM  

Suruh je orang Indonesia lantik dia jadi pemimpin kat sana. Anwar ni dah tak laku kat Malaysia.Aman Malaysia nanti...

Anonymous,  November 27, 2011 at 7:11 PM  

agak2nyer kat INDON, menteri INDON mana jadi mangsa ANUGAY.....

pasai itulah ada golongan yg sanggup jual juburrrrrrrrrrrr kat ANUGAY........

sila siasat 2x

Mat Belalai,  November 29, 2011 at 9:27 AM  

..memang semuanya salah UMNO kerana UMNO yg telah memberi peluang dan ruang sehingga Sheikh Anuar berjaya mentransformasi diri dia menjadi PELIWAT NEGARA yg digeruni pemuda-pemuda jambu yg kini dikenali sebagai Anuar Al Juburi...

Anonymous,  April 21, 2013 at 1:01 AM  

namer jer Islam tp amalan x ikut cara Islam cmner tu..

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP