Breaking News - Anwar Ibrahim Akui Pelaku Video Seks Adalah Beliau

Monday, November 14, 2011






Baru sahaja mendapat maklumat bahawa Anwar Ibrahim telah pun mengakui kepada Haji Hadi dan Kit Siang bahawa beliau pelaku video seks yang tersebar di internet.Namun Anwar Ibrahim menyalahkan Dato Eskay diatas apa yang berlaku.

Mengikut maklumat Anwar Ibrahim sudah berkira kira untuk mengundurkan diri dari politik setelah keputusan Kes Liwat diketahui Dalam masa beberapa bulan lagi.

Dalam pada itu: Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Hishammuddin Hussein berkata kertas siasatan ke atas Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim berhubung dakwaan memberi maklumat palsu ketika disoal siasat berkenaan video seks, yang dipertontonkan oleh “Datuk T” Mac lalu, telah diserahkan kepada Peguam Negara.

Bagaimanapun Hishammuddin berkata, beliau tidak mengetahui kes itu secara terperinci termasuk beberapa kes lain yang melibatkan Anwar dengan pihak polis.

Beliau menambah, polis hanya menjalankan tugas dalam konteks siasatan dan Peguam Negara akan memutuskan sama ada mahu membuat pendakwaan atau tidak.

“Sama ada ia dibawa ke mahkamah atau tidak akan ditentukan oleh Peguam Negara, saya tidak boleh mengulas lanjut, namun apa yang dimaklumkan oleh Tan Sri Ismail Omar (Ketua Polis Negara) kepada saya bahawa kertas siasatan itu telah dipanjangkan kepada Peguam Negara,” katanya pada sidang media selepas merasmikan Persidangan PJP/KP, Komander dan Komandan di Maktab Polis Diraja Malaysia (PDRM) di sini.

Siasatan terbaru itu dibuka selepas pegawai penyiasat kes video DSP Shanmugan Moorthy membuat laporan polis mendakwa Anwar dengan sengaja memberi maklumat palsu, yang diklasifikasikan sebagai satu kesalahan di bawah Seksyen 182 Kanun Keseksaan.

Siasatan itu dijangka akan memberi tekanan ke atas Anwar, yang sebelum ini telah menafikan bahawa pelaku dalam video seks dengan seorang pelacur itu adalah dirinya.

Anwar Al Juburi Harus Bertaubat.



Psssttt. . . . Haji Hadi diam buat apa? Cakap lah pada penyokong PaS.



Published with Blogger-droid v1.7.4

48 comments:

Anonymous,  November 14, 2011 at 4:02 PM  

FItnah jew taw GOMO nie... anak bini tu dah buncit makan duit haram gomo oi....

Anonymous,  November 14, 2011 at 4:04 PM  

1.kih!kih!kih!budak tadika permata pun susah nak percaya bhaii!!
2.nak buat lawak pun!!bagila pakat-pakat tergelak bhaii!!

Mat Kelubi November 14, 2011 at 4:09 PM  

hidup anwar ibrahim 3x
klu betul la dia ngaku cam tu
aman Malaysia mcm ni

neo sintok,  November 14, 2011 at 4:28 PM  

payah...payah...
memang susah nak percaya...
kalau betullah apa yang ditulis...
ini akan menjadi satu sejarah...
untuk pertama kalinya anwar bercakap BENAR....hehe

Anonymous,  November 14, 2011 at 4:35 PM  

Hanya penjenayah sahaja tak akan mengaku kesalahan yang dia buat...walaupun dah dibuktikan

AsamMasin,  November 14, 2011 at 4:47 PM  

agak kurang boleh dipercayai celanat tu nak mengaku dia dalam vedio enjut ayam cina mestipun tulin berlaka. Apa kah ini benar en papagomo atau sekadar senda gurauan? Kalau betul pun biar lah toksah caj dia bagi maklumat palsu sebab dia ni pun dah nyawa-nyawa ikan. Apa yang afdhal:-

ANWAR AL JUBURI HARUS BERTAUBAT

Fahmi Ismail November 14, 2011 at 4:52 PM  

Gomo, tak sabar nak tunggu pengakuan Anwar di TV3 malam ni...kehkehkeh

AsamMasin,  November 14, 2011 at 4:53 PM  

..dan harus BERUNDUR DARI POLITIK serta digantikan dengan BOB LOKMAN sebagai ketua pembangkang. Kesian Bob dah le takde job skang nak kena dakwa dek Jais pulak silap ribulan Qodhi mahkamah syariah hukum masuk fenjara lah...

Anonymous,  November 14, 2011 at 5:23 PM  

Gua baru nak bagi tau lu gua penah main ngan cina doll yang kat umah tu sebelum lu rasa,kira u dapat gua punya kesan lah,kasian gua sama lu

Anonymous,  November 14, 2011 at 5:26 PM  

kalau siapa pun pelakon tu, sampai mampoi tak akan mengaku kerana Islam tak sama macam agama lain. Hadi lebih faham kot kenapa pelakon tak perlu mengaku. cumanya...

khik khik khik

Anonymous,  November 14, 2011 at 5:28 PM  

INI ISU LEWAT SULAH BASI MAAA....TALAK BEST LAGI MAAA....SEKALANG ADE LEBIH HANGAT WOOOO...ISU LEMBU MAA RANKING NO. 1 TIP TOP..HAHAHAHHAA...SHAJILAT SULAH KANTOI....DUIT INCIMTAX WA SULAH DISELEWANGKAN..TALAK MALU PUNYA BETINA MAMAK...HAIYA....MAU KAYA PAKAI WANG SENDIRI MAAAA....JGN PAKAI WANG RAKYAT MAAA..TALAK MALU PUNYA ORANG...MULUT MANIS TAPI HATI BANYAK BUSUK...

Anonymous,  November 14, 2011 at 5:31 PM  

Semua ini berlaku kerana nasihat lawyer yang tak boleh pakai. Masakan Lawyer yang dibayar juta-juta tak beritahu pelanggan bahawa menipu pihak berkuasa adalah satu kesalahan serius? nasib ko, bro...harap pagar pagar, pagar bebai nak mampoi.

hik hik hik

Anonymous,  November 14, 2011 at 5:36 PM  

Si bodo mana suluh pelakon buat lepot hah?

Kalau wa peLAkon, itu lumbu mesti wa tendang belakang.

Kini, ramai peguam kata: itu lumbu saja mahu kasi pelakon masuk dalam lebih cepat!

WOW, BERTAMBAH PANAS!

Anonymous,  November 14, 2011 at 5:40 PM  

LKS bukanlah anak kecil yang tidak dapat menilai kebenaran sesebuah video. Cumanya apakah LKS akan melakukan perkara betul atau tidak, hanya dia yang ada jawapannya.

JANGAN LUPA, LKS ADA BANYAK MUKA LOL.

Anonymous,  November 14, 2011 at 5:43 PM  

PAKAH KONSENSUS MENOLAK HUDUD PAS ADA KAITAN DENGAN ISU INI?

APAKAH DAP GUNAKAN ISU INI UNTUK MEMINTA JASA BAIK PELAKON AGAR MENOLAK HUDUD?

FIKIF-FIKIRKAN

Anonymous,  November 14, 2011 at 5:50 PM  

pas harus kaji dengan mendalam kenapa tiba-tiba impian hudud di musnahkan oleh rakan sendiri yang selama ini menyanjungi hukum/kam berkenaan? bukalah minda seluas-luasnya agar pas boleh nampak putarbelit rakan dan taulan.

CUKUP-CUKUPLAH DIPERKUDAKAN

Anonymous,  November 14, 2011 at 5:54 PM  

Betul, kalau Pelaku mengaku dan dalam masa yang sama dia menyokong hudud maka dia akan berhadapan hukum lebih berat di bawah hudud berbanding syariah atas pengakuan tersebut, maka keperluan 4 orang saksi di bawah hudud tidak terpakai.

Ustaz Don,  November 14, 2011 at 6:05 PM  

Surah AL ‘IMRAN (KELUARGA ‘IMRAN) : 103

Dan berpeganglah kamu semuanya kepada tali (agama) Allah, dan janganlah kamu bercerai berai, dan ingatlah akan nikmat Allah kepadamu ketika kamu dahulu (semasa Jahiliyah) bermusuh-musuhan, maka Allah mempersatukan hatimu, lalu menjadilah kamu kerana nikmat Allah, orang-orang yang bersaudara; dan kamu telah berada di tepi jurang neraka, lalu Allah menyelamatkan kamu daripadanya. Demikianlah Allah menerangkan ayat-ayat-Nya kepadamu, agar kamu mendapat petunjuk.

Anonymous,  November 14, 2011 at 6:07 PM  

sapa beri dia nasihat suapa bikin lepot? karpal? siapa?

Anonymous,  November 14, 2011 at 6:26 PM  

Gomo, aku harap berita engko ni benar-benar belaka. Tapi lagi best kalau ada sidang media kat TV3 malam ni. Sekadar nak confirmkan je.

Anonymous,  November 14, 2011 at 6:30 PM  

jangan mudah percaya bahawasanya lawyer yang pandai melompat tak akan tergelincir. jadikan iktibar.

Anonymous,  November 14, 2011 at 6:33 PM  

PG,

Aku dah arrange ngan TV3 agar jangan paparkan cerita ini malam ini. Tunggu arahan dulu. Bukan apa kita tak mahu mereka ingat sume ini Umno punya keja.

harap maklum.

Anonymous,  November 14, 2011 at 6:39 PM  

pengakuan ini tidak berguna buat pas/dap di waktu ini tetapi amat bermakna selepas PRU nanti. apabila pengakuan ini digunakan untuk tujuan negatif oleh pas/dap, barulah Pkr nampak siapa pas/dap sebenarnya.

kah kah kah

Anonymous,  November 14, 2011 at 7:04 PM  

So, my dear uncle, what is your next destination after this? Expect them (dap/pas) to give some discount?

Anonymous,  November 14, 2011 at 7:07 PM  

Dialog antara Anwar Ibrahim bersama LKS dan Haji Hadi

hari sebelumnya

Anwar: Mr Lim dalam itu video saya bukan BN tipu punya kerja

LGE: Haiya! Kalau ini macam nanti PAS mau jalan hudud you sokong you lagi kena terok maa. You mesti jangan sokong hudud law.

Anwar: Gua setuju sama Mr. Lim. Gua tak akan sokong hudud law.

Esoknya

Anwar: Ya Sheikh itu ana lah dalam video china doll bukan orang lain.

Hj Hadi: Masyaallah. Ente biar betul. Kalau macam susah lah ana mau bikin hudud sebab ente itu ketua pembangkang mengaku zina hukum kena baling dengan batu sampai kholu ya sheikh.

Anwar: Itu pasal ana minak tuan sheikh runding sama Nik A'ziz batalkan hudud. Ana bukan tak mau sokong tapi setakat ni kalau hudud tak jalan semua kita dalam PR senang.

Anonymous,  November 14, 2011 at 7:08 PM  

Pkr paling banyak dianggotai oleh loyer (kononnyalah) tetapi episod ini membuktikan kebanyakan mereka adalah loyer buruk. nasib baik loyer yang terbabit kes Banting bukan dari Pkr (Dap munya), kalau tidak lengkaplah gelaran buat mereka: "auta keling"

Anonymous,  November 14, 2011 at 7:55 PM  

akhirnya terbukti presiden Mca lebih bijak dan matang dari ketua umum dalam mendepani masalah peribadi.

Anonymous,  November 14, 2011 at 8:08 PM  

Aduh...malunya..
manalah ajis laknat dgn hady bongok tu nk letak muka kt pencacai mereka..

dibalunnya UMNO cukup2..dan dibela peliwat dan penzina.. akhirnya Tuhan tunjuk jua..

hayat PR akan berkubur tidak lama lagi.. AMINNN!!!

Anonymous,  November 14, 2011 at 8:09 PM  

Berita Gempar beb...Hj Rosmah berbikini di Hawaii...fcakatan jadikan ia isu besar....

JuborHang,  November 14, 2011 at 8:11 PM  

Ini lagi gempak...lembu buat pengakuan diliwat dalam kondo...Sharizat dituduh bersubahat.

Anonymous,  November 14, 2011 at 8:24 PM  

woiii monyet. nak fitnah pun agak agak lah. bukan semua rakyat malaysia bodoh macam kau dan puak puak kau. lahanat punya manusia. sapa sapa yang percaya pada papa lahanat ni berganda ganda bodoh sebab boleh diperbodohkan oleh orang bodoh. tak habis habis buat fitnah. tak kesian dekat anak bini ke bagi duit hasil fitnah. wooi pergi mampus lah

PAPA GOMO November 14, 2011 at 8:45 PM  

kenapa penyokong pakatan tak tanya anwar ibrahim sendiri? pi lah tanya aku pun nak tahu apa anwar kencing lu orang lagi ha ha ha

Anonymous,  November 14, 2011 at 8:46 PM  

tahnya pegi la tanya atok terkutok pojaan hampa tu keh keh keh

Anonymous,  November 14, 2011 at 8:48 PM  

8:11, 8:24,

Korang tak reti defens bos sebab tu bos korang nak pelingkup.

Nak defens bos dalam kes seumpama ini perlu pakai otak tetapi bukan pakai emosi.

Bila bos kantoi, korang kepuk saja dahi korang tuh.

kalau aku bos korang dah lama aku suruh korang tonggeng satu demi satu

kah kah kah

Anonymous,  November 14, 2011 at 8:54 PM  

Ntahnya fuckatan nih... cer tunjuk kat atok tuo tuh tanya dia.... tok, ni sapo dlm bideo nih... atok kato pitnah bukan atok.... tok tak nak tau ko sapo muko badan sobijik muko atok.... he he.... den tau apo atok jawab.... tuh bukan atok tuh mat sabula... cer tgk perot dio buncit... perut atok cam anuar zain... he he

Anonymous,  November 14, 2011 at 8:56 PM  

Kalau bos korang (juak pembangang) jatuh dek kerana lepot polisi yang diarahkan oleh peguam mangkuk, makanya korang ketuk kepala mangkuk tadi. Baru depa ada akaii.

Anonymous,  November 14, 2011 at 8:57 PM  

Tgk kat baris belakang sekali masa himpun seksualiti tak merdeka tuh.... ada abg anu... he he tp pki wig... orghe tak kenal...ngeh ngeh ngeh ... pitnah tuuuuu

Anonymous,  November 14, 2011 at 9:00 PM  

kalau nak upah loyer, jangan pilih jenis pembangang. silap haribulan, kos konsultasi hangus tetapi masalah undang-undang terus membelengu korang.

*pilih mereka yang jujur yakni bukan jenis makan keliling (depan dan belakang).

Anonymous,  November 14, 2011 at 9:02 PM  

Si mahpusss bengong budus samo ngan atok tuo.... org dok kutuk si penghimpun seksualiti.... deaorg dok sebok marah org yg against himpun.... bengap sangap... atok kutok tuh org paham la nape... si mahpussss pun dah tak straight gak keh... bengap jgn habiskan simpan tok esok2 plak..... bengapppp

Anonymous,  November 14, 2011 at 9:07 PM  

Kellasss kao anon 8:54...

Anonymous,  November 14, 2011 at 9:11 PM  

Cer carik sape malaun dlm video tuh..... ped up la... asik kate bukan anuar.... abih tu sape.... hantu raya.... hish .... pelikla....

Anonymous,  November 14, 2011 at 9:12 PM  

Tadi akt nengok berita ambabiga kena soal siasat ngan polis pasal perhimpunan seksualiti merdeka jenis. Yang sorang lagi aci tua tu sapa?

Anonymous,  November 14, 2011 at 9:53 PM  

Papagomo sudah gila. Gila burit, gila porno, gila pangkat, gila kuasa, gila ampu. Engko tulis lah apa engko suka.
Siapa caya puak puak ni, samun duit rakyat dianggap suci.

Anonymous,  November 14, 2011 at 10:05 PM  

Anwar belum PM lagi, macam? minah dickson belum ada video lagi?

Anonymous,  November 14, 2011 at 10:06 PM  

sape yg tertipu dn siapa yg mnipu.tk sngka dlm crdik2 korng smua dh kna tipu dgn si gomo.ada akai ka,nk prcaya ckp si pmbohong.

Mat Indera Sipejuang November 15, 2011 at 2:04 AM  

PUAK2 lembUMNO KAH KAH KAH !!!!!!!

JANGAN LAH NAK TUTUP CERITA PASAL lembUMNO DENGAN FITNAH KAU ORANG PUAK2 lembUMNO....

CERITA YANG PUAK2 lembUMNO BUAT NI CARA PRA-SEJARAH MASA TU KALAU CALON puak2 lembUMNO LETAK KATAK PUN BOLEH MENANG....

DALAM HIDUP PUAK2 lembUMNO NI YANG KAU ORANG FIKIR HANYALAH UNTUNG TAK KIRA DENGAN APA CARA...

KALAU PATUT LACUR KAN PUAK2 lembUMNO PUN KAU ORANG SANGGUP INI KAN PULAK KALAU FITNAH KAT PARTI LAWAN....

hemmmm.. puak2 lembUMNO KALAU dengan fitnah ibarat irama dan lagu, betul2 meloyakan heeeeeee..

mat indera pengkhianat,  November 15, 2011 at 10:57 AM  

aik..ade komunis la bg komen..si mat indera tu..oi komunis..dh ko bunuh beribu2 umt islam..lpstu ko ngaku pejuang plak ye..meh aku saman ko..hehehe

Anonymous,  November 16, 2011 at 11:54 AM  

Memang perlu pun bung anwar bertaubat sebelumnya terlambat...suruh anak bini bung anwar bertaubat sekali sbb byk menipu rakyat...moga-moga allah trima taubat bung anuwar dan sekeluarga.Amin

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP