Pergi UMRAH Satu Kesalahan Jenayah Terbaru Kata Saifuddin Lembu

Tuesday, November 22, 2011




Semalam, Saifuddin Nasution bising tentang sejumlah wang yang telah dibelanjakan oleh NFC untuk Salleh Ismail, suami Sharizat Jalil dan Pengerusi Eksekutif melakukan ibadah umrah di Makkah. Katanya, duit umrah itu adalah DANA RAKYAT dan Salleh telah menyalahgunakan dana rakyat untuk kepentingan dirinya.

Setiausaha Agung PKR itu barangkali BUKANNYA SEORANG ISLAM yang sangat prihatin dengan Makkah dan Kaabah. Disebabkan itu, tidaklah dia faham maksud sebenar ibadah ziarah.

NFC merupakan pengeluar daging halal dan untuk jangka panjang, ia akan bertukar menjadi skala besar dengan golden share kerajaan di dalamnya. Arab Saudi merupakan pasaran halal terbesar memandangkan negara tersebut menerima kunjungan umat Islam paling ramai sepanjang tahun kerana Makkah, Madinah, Kaabah dan makam Rasulullah s.a.w.

Sebagai Pengerusi Eksekutif sebuah syarikat yang mendapat pinjaman bagi mengeluarkan daging halal untuk umat Islam, pastinya pasaran pertama yang akan diterokai adalah Arab Saudi. Dan untuk menggalas tugas tersebut, maka sejumlah peruntukan diperlukan memandangkan zaman sekarang, orang ke Makkah tidak lagi menunggang unta, berjalan kaki, berenang atau berlayar di lautan menumpang kapal.

Dan apabila sudah berada di Arab Saudi, sebagai seorang MANUSIA YANG BERIMAN dan KASIHKAN NABI-NYA, maka ibadah ziarah dilakukan. Selain daripada mencari keuntungan duniawi, alang-alang berada di negara yang menempatkan dua tanah suci, maka jalankanlah ibadah umrah.

Itu yang dilakukan oleh Salleh Ismail. Malah sesiapa sahaja yang beragama Islam dan mengaku beriman kepada Muhammad s.a.w. Salleh Ismail membuat promosi daging halal keluaran syarikatnya di Arab Saudi. Kesempatan berada di Arab Saudi menghantarnya untuk melakukan sekali ibadah ziarah.

Malangnya, Saifuddin Nasution terlalu buta untuk melihat hal itu. Kemunafikan yang membalut hatinya, amat keterlaluan sehinggakan orang yang mengambil kesempatan untuk melakukan ibadah ziarah pun dikatakan sebagai menyeleweng DANA RAKYAT.

Saifuddin Nasution barangkali tidak pernah melihat contoh teladan seperti itu di sekelilingnya. Ketuanya, Anwar Ibrahim berulang kali ke Jeddah dan Riyadh, tetapi amat liat singgah ke Makkah.

Bahkan Anwar yang mengaku telah dua kali menunaikan Haji, langsung tidak mempunyai sebarang bukti untuk membuktikan kata-katanya, sekadar satu pengakuan yang seringkali dibuat oleh kaum Taslim, Bahai, Brawel dan Qadiani.

Salahkah seorang manusia seperti Salleh Ismail, dalam usaha menjual produk syarikatnya di Arab Saudi yang dibiayai oleh syarikatnya, mengambil kesempatan daripada ruang masa yang tersisa untuk melakukan ibadah umrah?

Read More....

Nik Azi Nik Mat dapat Sponsor Haji tu Halal pulak walaupun terbukti yang sponsor Haji tu adalah pihak yang berkepentingan dalam projek pojek Bilboard dalam negeri Kelantan.
Lagi Menarik KLIK DISINI

Psssttt.... Anwar Ibrahim pi Haji Bila? Ha ha ha


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

79 comments:

Papa Gemuk,  November 22, 2011 at 9:47 PM  

Pengeluar Daging Halal?

Halal apakebendulnya, bongok tahap maksima pemahaman agama yg buat kenyataan ini!

Guna duit rakyat, cara kelulusan tender yang meragukan, ada conflict of interest (lembu jak yg menafikannya), jadi hasil yang diperolehi itu halal?

Ingat sembelih lembu dgn bismillah jak sda dikira halal?

Bodoh mcm umno!

Najjeb Funniest Clown (NFC),  November 22, 2011 at 9:52 PM  

"Psssttt.... Anwar Ibrahim pi Haji Bila? Ha ha ha"

Ko pula bila lagi Popork Gomore? Somalia ko dah pegi, siap sadis punyer berani lagi posting ngko! Ni takat Mekah apa barang bro... aman damai. So, bila lagi?

Anonymous,  November 22, 2011 at 9:59 PM  

umno lembu...
gomo babi.....
puak umno anjing.....
sama ja sume umngok ni.otak,lembu

Anonymous,  November 22, 2011 at 10:05 PM  

Hahaha....milobasi dengan lain2 nama dah masuk. Setiap posting dia tunggu. Lembu pun tak tunggu macam dia.

Anonymous,  November 22, 2011 at 10:08 PM  

9.47
balik chek tender babi....mana tahu meragukan. nanti bila dah sembelih tak halal hehehe...

Anonymous,  November 22, 2011 at 10:09 PM  

khas buat Papa gemuk...
Ngamlah nama kau papa gemuk ..asyik mentedarah babi aje dah tak tahu sembelihan halal atau tidak..
Begitulah kalau dah berkhiblatkan kaum kafir laknatullah.
Klau dah puak umno saudara islam kamu digelarkan anjing apakah kesudahan dengan puak2 islam Pas dan Pkr.
idakkah kamu pun lebih hina daripa anjing menyamai babi yang kamu halalkan ternakkannya.
Bertaubatlah wahhai saudara seagama ku.

Anonymous,  November 22, 2011 at 10:13 PM  

pakatan rosak suka bela babi dari lembu. sekali beranak 12 ekor. cepat untung.

JanganJadiKeldai,  November 22, 2011 at 10:16 PM  

Ternak babi untung woooooo. Kehkehkeh.

Anonymous,  November 22, 2011 at 10:24 PM  

Sian kat kamu ,bini kat umah tengah masak babi panggang nak tunggu abang glemer balik nak makan bersama katanya,bila kita tanya kenapa masak bergini jawapan nya tak ada apa2 ma sebab abang saya suka minum air buih ma dan juga suka cakap bohong ma apa beza dimakan makanan ini ma

Mohd November 22, 2011 at 10:28 PM  

Rakyat Malaysia yg bodoh pun tahu bhw Anwar telah mengarahkan orang2nya utk menjatuhkan kredibiti Sharizat yg boleh menggulingkan Nurul Izzah pd PRU13 nanti.
Satu lagi ialah utk mengalihkan tumpuan rakyat Malaysia yg tidak berapa cerdik dpd kes liwat dan zina Anwar aljuburi.
Kita tunggu dan lihat apakah reaksi rakyat Malaysia terutamanya kaum Melayu di PRU13 nanti.
Kecuali jika Melayu mudah lupa .....

Anonymous,  November 22, 2011 at 10:35 PM  

Kena tengok matlamat asal Dr Salleh ke sana untuk umrah atau bisnes. Kalau dia pergi sbb bisnes, mmg syarikat kena tanggung perbelanjaan dia di sana la. Dah sampai di sana, rugi la kalau tak ambil kesempatan buat umrah sekali. Suami saya pon setiap kali bermesyuarat di sana, dia akan singgah buat umrah jugak. Dan perbelanjaan suami ke sana, syarikat dia yg bayar sbb pergi atas urusan perniagaan. So yg puak2 pembangkang nak kecoh tak tentu hala ni apasal. Dia org jeles sbb tak dak sapa nak sponsor dia org nak buat umrah. Kesian..

Anonymous,  November 22, 2011 at 10:50 PM  

tolonglah gomo jangan nak tutup kesalahan dengan kesalahan orang lain.

kalau pun nik aziz buat, itu bagi lesen untuk salleh tu buat ke?

aku baca pun hati jadi tawar. balik2 benda sama kau ulang.

kalau dah buat tu memang salah, setakat lawan kau buat, tak bemakna apa kau buat tu betul.

apahal pegi umrah pakai duit loan? pakai la duit sendiri. dan kau punya hujah pasal sayangkan nabi la apa lah, kau tau itu sebagai fakta ke kau agak?

kalau macamni la perangai orang dlm kerajaan, kau agak orang nak sokong ke? dah terang lagi bersuluh.

aku enjoy baca blog kau tapi nampak gaya macam kau bekap membabi buta. yg salah tetap salah. itu je.

Anonymous,  November 22, 2011 at 10:50 PM  

anon 9;59

cuba ko chek balik kat surat kabar arus perdana pd 6 july 2001 apa Hj Hadi Awang cakap...

"anjingpun pandai bersatu.Bila musuh masuk dalam kampung,walaupun tengah kelahi sesama dia,dia bersatu,kejar sesapa masuk.Bila dah dapat tangkap musuh ini masa tulah kelahi balik.Anjing pun pandai.Kami lebih pandai daripada anjing lagi"

Muahahaha..tok guru pun dah mengaku
ko orng hanya lebih pandai dari ajing jerrr.Bukan aku cakap tp tok guru korang yng cakap.

Lebih pandai dari anjing hahahahaha
Betul..betull..betulll..betullll!!!

tatuta,  November 22, 2011 at 11:05 PM  

Sebijik muka macam lembu kasi indon ni. Patut pun otak macam lembu. Pasal indon? Sebab nasution tu nama keturunan batak indon satu kaum dengan mustar venaventura batak ketua bendera yang anti malaysia.

Anonymous,  November 22, 2011 at 11:12 PM  

Tengok gambar celaka Saifudin tu buat tangan macam orang siam atau indon hindu/kristian. Kat sukan sea atlit2 lain dari malaysia akan buat tangan macam tu kat pegawai2 sukan. Cara tangan sembah tokong buddha. Dah le muka macam mamat loas.

Anonymous,  November 22, 2011 at 11:17 PM  

jom jadi melayu bodoh mcm anwar...

jom jadi bodoh... kerana melayu sama dengan bodoh..

mari kita jadi bodoh... ayoh... melayu bisa...

Anonymous,  November 22, 2011 at 11:28 PM  

semua bodoh... anu wah jugak pandai... ha ha ko mmg hero lah nua.... idolaku.... nak tuntut ilmu dr bang nua lah.... cap jempol kt abg nua.... he he

Anonymous,  November 22, 2011 at 11:30 PM  

idola.... masyaallah.... mak ngeri la nyah... awww ketiak mak seriau.... bang sabu tulunnnn.... lame tak de cite psl abg sabu.... windu lar....

Anonymous,  November 22, 2011 at 11:35 PM  

Abg sabut sibuk dok kire lembu tak balance2 smpi la ni....nnt da balance abg sabu smbg ceramah yer...

Anonymous,  November 22, 2011 at 11:40 PM  

abg nua mmg pandai.... pandai balun depan belakang.... pandai menipu..sehingga begitu ramai tipah tertipu.... bibir pinkish pun tertipah.... ko ade...ha ha

Anonymous,  November 22, 2011 at 11:42 PM  

abg sabu tengah buat pembedahan ganti tempurung lutut dengan besi titanium sebab banyak nak pakai almaklumla dah jadi orang no. 2 pas mesti ramai muslimah duk ushar. Mak mah kena perati elok2 abg sabu tu na.

Anonymous,  November 22, 2011 at 11:47 PM  

Ummah begitu seronok dan gembira mempertikai nfc..... tentunya org islam bijak utk mbuat pilihan.... kejilah... hinalah sebyk yg ummah mahu...yg di atas sana maha mengetahui....

Anonymous,  November 22, 2011 at 11:49 PM  

muka mcm tong gas .... ade ke org nak ngorat diye.... uwekkkk tasteless

Anonymous,  November 22, 2011 at 11:52 PM  

agak2 kalu sabut tuh wat makeover ... dia follow muka sapew yekkk.... he he

Anonymous,  November 22, 2011 at 11:55 PM  

Dalam ramai2 umat.... mat sabu yg korang berkenan yer... kesiannnn

Anonymous,  November 23, 2011 at 12:00 AM  

fuckatan ni apepun government buat semua serba tak kena di mata mereka... tak der satu pon perkara yg government buat tu baik atau betul.... never ever.... satu jer yg betul....nua mmg pelaku dlm bideo sex tuh...

Anonymous,  November 23, 2011 at 12:38 AM  

gomo, ko pulak bila nak mampos?...hahahahahaha..silap..bila ko nak gi haji?...hahahahahaha.

Anonymous,  November 23, 2011 at 12:47 AM  

aku x heran sgt dgn Al-Jubori..bukannya jadi menteri lembu ke..menteri amaran ke dia ni...ni menteri yg dok memerintah dan ada kuasa,mcm pukimak mengkayakan keluarga ...kerja nak menipu jer rakyat..bagi 100...rembat berjuta2...cerita lah dan coverlah bahlul UMNO...asal keluarga menteri masuk tender kerajaan memanglah rakyat kena tipu...x percaya kalau ada 50 petender..jahanam lah yg 49 lg tu...walaupun ada yg seribu kali layak dari keluarga menteri ni...rakyat x bongok..yg bongok kerajaan UMNO yg bagi keluarga menteri masuk tender kerajaan...patut Hajah Rosmah masuk sekali tender tu baru kerbau keluarga menteri ni bersepai2. hahahahaha.

Anonymous,  November 23, 2011 at 12:56 AM  

suami Sharizat dgn Isteri Hj.Najib kalau masuk tender tu..agak2 dapat x kat suami mami tu...hahahahahaha...
Itu pun bahlul2 dan lembu2 UMNO x faham2 lg...dok kata fitnah...keluarga menteri masuk tender lwn dgn rakyat biasa..hahahahhaha...lembu gomo dok main sentimen Fitnah...yg tu no sepuluh la lembu.CUBA BUAT TAJUK PATUT KA SUAMI MENTERI MASUK TENDER LAWAN RAKYAT BIASA UTK DPT PROJEK LEMBU BAHLUL BERNILAI 250 JUTA. cukup celaka punya wayang.

Anonymous,  November 23, 2011 at 1:13 AM  

Haramjadah lembu2 UMNO x reti2 bahasa pasal Projek Lembu ni...ke dah memang lembu...bukan sentimen fitnah..bukan sentimen busuk hati...

Menteri pedajal rakyat dgn tender kerajaan dimana keluarga menteri terlibat dlm tender tu...

baik suruh Isteri Najib masuk jer semua tender kerajaan...x faham lg, ke dah memang lembu kena cucuk hidung..lembu2 UMNO ni..termasuk bapak lembu gomo..hahahahaha.

Anonymous,  November 23, 2011 at 1:21 AM  

cukup2 lah menteri jadi lembu nak ragut duit rakyat...kesian lah kat rakyat juga..x payahlah masuk tender lwn rakyat yg tiada apa2 kuasa...kalau suami masuk tender samalah isteri pun mcm turut serta,x yah dok gebang lah x terlibat.auta mami rakyat tahu.x tahulah kot suami tido kat kadang lembu mami tido kat kondo mewah...
Ingatlah mampos sikit...jgn bg anak ko mkn duit haramjadah...

Anonymous,  November 23, 2011 at 1:29 AM  

Bodih giler lah mamat pkr nie...
Anu war nak alihkan perhatian rakyat dari kes suntutnye..
Rakyat malaysia tak bodoh cuma dua tiga ekor nie je yang sibuk2.. Entah apala anu war dah janji kat mereka..
Cuma org yang bodoh tolol dan bangang jea yang percaya...Kat manusia yang bersifat iblis sysitan nieee...

Anonymous,  November 23, 2011 at 1:42 AM  

PR pun hancur..BN pun 2x5...aku harap DS HJ Najib do somethinglah kat menteri lembu ni...memalukan..terang2 mengkaya kan family..ini ke menteri yg nak membantu rakyat..harqqqqqq ptuihhhh...patut nasihat suami jgn lah berebut tender dgn rakyat biasa..Kementerian yg keluarkan tender projek lembu ni pun bahlul teramat sgt...250 juta projek bela lembu jer..apalah salahnya pecah2 kan ..ramai yg dapat merasa..nampak sgt projek dah kawtim,buat keje bodoh.cerdik nak mengena tapi bodoh mcm lembu.

Anonymous,  November 23, 2011 at 1:58 AM  

bahlul 1:29
x ada kena mengena dgn Al-jubori...rakyat dah tahu projek lembu make family money..hahahahhaa..ketinggalan betul..

check balik berapa ramai x pegi mengundi...rakyat bosan dgn penipuan..baik PR mahupun BN.ramai akan sokong BN kalau hapuskan segera sikap mcm menteri lembu ni.Bak Tun M cakap busuk sampai ke usus.memperkayakan family dgn duit rakyat didahulukan, rakyat nah amik 100 main jauh2 t tambah g 500..family dia ratusan jutaan projek rembat..gang atas pagar berlambak bahlul..perhatikan jer UMNO dgn PR.sokong sini kena sokong sana lg terkena.Kesian kat Najib...menteri2 beliau yg buat taik busuk kan UMNO.Najib kena make it menteri2 nya telus kalau nak yg atas pagar terjun ke BN.
sampai sudah x berani saman 3 ekor PR yg membuat kenyataan pasal lembu ni...nampak sgt beb...takut ramai lg terkangkang beb..hahahaha

Anonymous,  November 23, 2011 at 2:20 AM  

ko ckp apa gomo...dah lah duit kerajaan yakni sama dgn duit rakyat..kalau yer dpt pun untuk buat projek lembu dan nak kembangkan sampai Arab Saudi sekalipun...bukan untuk buat Umrah ke ..ziarah ker...Nabi pun marah pakai duit rakyat jelata nak gi lawat makam dia.x adanya kesempatan2 berada disana kalau masih duit rakyat digunakan untuk ziarah ke Umrah ker.kalau dah berjaya sgt..hutang betul dah selesai..ada untung dan dah bayar zakat.pegilah ..pukimak lah islam ko gomo.ko islam politik jilat bontot keluarga mami,org mcm ko x layak bawak isu2 islam, ...

kingnek November 23, 2011 at 2:26 AM  

aku setuju pendapat Mohd @10.28pm, memang Brader Anwar Bin Ibrahim (BABI) tahu, Nurul Izzah kemungkinan kalah dalam pertempuran sengit di lembah pantai, sebab itu sharizat diserang bertubi-tubi

XPressMinda November 23, 2011 at 2:27 AM  

duit yg NFC terima tu bukannya duit peruntukan yg buta-buta saja.

NFC terima duit tu sebagai loan/pinjaman dari kerajaan. Bila dah nama loan, depa kena bayar semula.

Macam mana depa uruskan duit tu bukannya kerja kerajaan utk tentukan, yg kerajaan nak tahu projek tu ada potensi dan bila tiba masanya NFC akan bayar semula duit tu.

samalah pinjaman ptptn dan pinjaman mikro perniagaan yg kerajaan luluskan, konsep sama.

dlm laporan audit pun takde sebut NFC gagal berdayasaing ataupun saranan supaya projek lembu NFC di tutup, sebaliknya audit negara mintak supaya di tambahbaik supaya menepati sasaran awal.

Anonymous,  November 23, 2011 at 2:28 AM  

ala apa2 isu halal2 haram dgn stock kaki buntut dan liwat ni ha.. diorang komplot sama geng babi.. di tonggeng halal katanya..

ai orang pas dan pkr.. korang ni memang penyokong tegar peliwat dan penghancor bangsa.. korang bukan islam lagi dah baral....

pas and pkr love babi and buntut sampai ada bulu kat rengkong...

muaha ha ha ha ha... eh salah, mooo ha ha ha ha ha..

ptui to all melayu liberal dan plural and the malay devil..

dah lumrah, lumbu sama lumbu duduk, babi sama pas dan pkr la....

Anonymous,  November 23, 2011 at 2:37 AM  

gomo jahil tahap pukimak...ada ker duit hutang projek lembu boleh guna untuk ziarah,umrah...dah lah tu..duit tu duit kerajaan..duit rakyat...sesuka hati nak menyelam sambil minum air dgn hutang duit rakyat untuk tujuan keagamaan.fatwa mana plak lembu gomo ni pakai?..kalau bodoh mcm lembu jgnlah main sentimen ugama pulak pasal nak jilat sgt bontot family mami ni dlm blog haramjadah ko ni gomo.

Anonymous,  November 23, 2011 at 2:41 AM  

bloggers haprak dah buat komen bongok..bahlul express minda, ko x yah citer penipu haramjadah ko lah...selagi Keluarga menteri masuk tender..dah terang bapak penipu dan rakyat ditipu.ko suggest lah semua isteri menteri,suami menteri masuk tender kerajaan..hahahaha..bahlul tahap lembu...

Anonymous,  November 23, 2011 at 2:45 AM  

anon 2:28

ko kompom bapak ko babi..dan mak ko lembu..tu dapat anak yg bahasa mcm babilembu..hahahahah...7 keturunan ko babi..muaha..muaha..muaha..mulut mcm muncung babi ko ni.

Rayis Yatimee,  November 23, 2011 at 3:20 AM  

bagai menegakkan benang yang basah..Papa gemok....papa gemok...

XPressMinda November 23, 2011 at 3:40 AM  

kerajaan pusat pun ada luluskan RM 600 juta pinjaman mudah utk kerajaan Pas kelantan.

skang masalah air di kelantan masih belum settle, adakah tanggungjawab kerajaan pusat utk memikul kegagalan Nik aziz & kuncu-kuncunya?

Nik Aziz gagal ka, berjaya ka, dia nak beli merc ka guna duit RM 600 juta tu, bukan urusan kerajaan pusat utk monitor semuanya.

tugas kerajaan pusat skang claim semula bayaran pinjaman RM600 juta tu tak kira hang gagal atau berjaya.

Anonymous,  November 23, 2011 at 7:46 AM  

Aduhai... si Yaakop Sapari Penternak Babi Pakatan Haramjadah...kenapa bersembunyi di belakang jubur Babi Betina?

Ari tu bising macam Babi mengawan...bila tiga ekor Lembu kena belasah...Lembu Yaakop Sapari Doktor Cap Lintah Ternakan DAP...sengap pula...

Keluarkan statement Pertanian bodoh cap Ayam. Kat Selangor org bela Lembu bawah tiang cable Tenaga Nasional. Ini cara Si Yaakop!

Anonymous,  November 23, 2011 at 9:50 AM  

Persatuan Penternak Ruminan Selangor ada 500 ahli nak pinjaman 250 juta bermakna setiap ahli dapat 500K seorang. Samad ketua persatuan ni cakap macam pukimak dalam masa 3 tahun boleh bekalkan 30% bekalan daging negara.

Kalau dalam masa 3 tahun bagi 250 juta kepada persatuan tarian poco-poco wanita pun boleh bekalkan 30%. Separuh dari duit pinjaman tu beli lembu muda setara 30% daripada anggaran bekalan daging tempatan, bela 3 tahun lepas tu jual. Apa yang susah. Lepas 3 tahun apa jadi?

Projek ni projek jangka panjang 30 tahun bukan 3 tahun melibatkan pemeliharaan, pembiakan,pembakaan dsb pada skala yang cukup besar. Bermula 2015 NFC meramalkan dapat membekalkan 30% bekalan tersebut secara berterusan dan akan terus meningkat bila ladang-ladang satelit beroperasi sepenuhnya sehingga memenuhi keperluan 100% negara.

Persatuan Penternak Ruminan Selangor sepatutnya cepat bertindak memohon untuk mengusahakan ladang-ladang satelit tersebut bukan buat kenyataan seolah-olah pakar dalam ternakan lembu secara besar-besaran.

Anonymous,  November 23, 2011 at 10:40 AM  

Pencacai dok sebok hal hutang org watpa? Setuju anon diatas pinjaman kjaan Klate 600,000,000 bila mau bayar? Dah la hutang.. Janji tinggal janji kerja sehabuk pun tak siap! Dey POK NIK jgn main giler aaa!!!

Anonymous,  November 23, 2011 at 11:46 AM  

ANON 10:40
SAYA MAU BAYAR LE 600,000,000. NANTI SAYA ANTAR KAT RUMAH...RUMAH KAT MANE..

Anonymous,  November 23, 2011 at 12:39 PM  

Lembu punya pasal , shahrizat dapat nama , Lembu punya pasal , Nik Ajeh kena bantai , lembu puna pasal , semua orang kata mengata ... apalah lembu ni , semua macam lembu juga , otak ada tak guna , kasi orang makan . Cuba lah fikir cerita baik sikit .

Anonymous,  November 23, 2011 at 12:45 PM  

ANON 2011 11:46 AM....
betoi ke lu nak htr duit 600,000,000.
lu jgn kencing la....
ngan lembu lu boleh kencing....
ngan babi lu boleh kencing.....
nti saya takut lu terkencing2 nk bawa duit sebanyak tu....

Anonymous,  November 23, 2011 at 12:48 PM  

Ada berapa ribu tender di malaysia ni.. tender bangunan, tender jalan. tender air, tender letrik, tender bekalan, tender perkhidmatan, dan macam-macam lagi tender yang besar, yang kecil. Coba kira berapa yg menteri dapat berapa yang rakyat biasa dapat..Cuma tender yang ini digembar-gemborkan untuk kepentingan politik saja.

Anonymous,  November 23, 2011 at 12:59 PM  

bodoh punya statement....nak bekal daging lembu untuk Malaysia pun tak mampu...nak eksport ke arab saudi konon...orang arab makan kambing lah bangang..bukan lembu...nak bodek sangatlah ni...bengong...

Anonymous,  November 23, 2011 at 1:49 PM  

12.50 nak bekal pada jemaah haji dari seluruh dunia la..bukan semua jemaah haji makan kambing non oi..

Anonymous,  November 23, 2011 at 2:07 PM  

Inilah otak2 barua Yahudi zionist bacul. orang pi ke luarnegara untk urus niaga, berkepentingan untuk memajukan business, tetapi di spin dan difitnah begitu oleh Mamat Din jerawat Batu konkrit bacul ni. Ketua mereka yg penipu, pembohong, kaki kencingkan rakyat, pi ke luar negara, Berangkat ke Bangkok tengahari pulang esok pagi, naik pesawat mengalah Perdana Menteri,walaupun bekas banduan, peliwat dan masih ada kes liwat yg sudah masuk 3tahun belum selesai, tak pulak beliau menyoal apakah ada kepentingan atau faedah buat Rakyat dan Negeri Selangor? Inilah tahap kebaculan mamat2 jerawat batu konkrit, barua2 Yahudi zionist bacul, yg selalu buat penipuan, pembohongan dan fitnah, untuk menegakkan kote bengkok atok gay tertua. Haramjadah punya speices.

Anonymous,  November 23, 2011 at 2:12 PM  

BN sibuk bertukus lumus untuk agenda pembangunan rakyat dan kekayaan rakyat, tetapi melalak lalak pulak barua2 atok kote bengkok, peliwat terkutok dan gay tertua abad ini. Sedangkang Parti Kencing Rakyat berusha untuk membina ladang BABI terbesar di Selangor. BN nak bina ladang lembu terbesar di rantau ini, PKR nak bina ladang BABI terbesar di asia. Mana ye yg lebih faedah? Tentu penjilat2 juboq atok kote bengkok hendakkan ladang BABI. Sebab memang BABI haramjadah, barua Yahudi zionist, peliwat terkutok, Gay tertua abad ini. Semoga penjilat2 juboq blendir atok terkutok dilahanat dunia dan akhirat.

Anonymous,  November 23, 2011 at 2:20 PM  

Sayang benor penjilat2 BABI, atok kote bengkok, peliwat terkutok, Gay tertua abd ini, dgn ladang BABI. Hinggakan orang bina ladang lembu pun nak melalak lalak buat pembohongan, penipuan dan fitnah. Memang dasar haramjadah, busok hati, benda yg halal nak diharamkan, sedangkan ladang BABI yg hendak dibian di Selangor nak di halalkan. Inilah mainan dajjal dan anak2 muridnya, termasuk BABI, peliwat terkutok, Gay tertua abad ini. Harap2 penyokong2 Parti Kencing Rakyat sedar dan insaf, keluar dan jauhi PKR, parti Haramjadah yg menghalalkan benda2 yg harami, sperti liwat dan BABI, tetapi mengharamkan yg benda yg halal. Janganlah merelakan diri di azab Allah kerana bersengkongkol dgn barua2 Yahudi zionist bacul, pembunoh rakyat Palestina yg tak berdosa.

Anonymous,  November 23, 2011 at 2:22 PM  

BN=Bina ladang lembu, PKR, PAS, DAPigs=Bina ladang BABI. Mana yg halal lagi berfaedah? Harap penjilat2 juboq blendir atok peliwat terkutoik bole jawab? Jawap jangan tak jawap, jangan jjadi bacul macam atok kote bengkok.!!!

Anonymous,  November 23, 2011 at 3:08 PM  

dalam x sedar kita mempertikaikan fardu kifayah

pemerhati November 23, 2011 at 3:44 PM  

tidak salah menunaikan umrah dalam masa lapang yang ada dan soal kebenaran isu ini kelihatan NFC tidak bersalah dan isu ini hanya diburukkan oleh pembangkang sehingga isu fardu kifayah juga dipersoalkan.

POLITIK NEGERI SEMBILAN November 23, 2011 at 3:56 PM  

Assalamualaikum, salam 1 malaysia
Tuan,
Seandainya tidak keberatan tolong masukkan link ini kedalam blog list tuan. kerjasama tuan amat dihargai dan terima kasih.

N9kini.net
url: http://www.n9kini.net

Sekian,
Salam perjuangan.

Anonymous,  November 23, 2011 at 4:11 PM  

Bukan Dr Salleh, boss saya pun saya juga, kalau ada mesyuarat di Jeddah dengar banker disana dan tambahan pula invitation visa pula melayakan seseorg itu boleh berada 90 hari sekali masuk, maka sebagai orang islam sekali pun boss saya juga buat perkara sedemikian buat umrah terus company bayar tiket pergi balik, hotel pulak company tanggung khas untuk mesyuarat baki 6 hari dari 4 hari tu kita org keluar duit sendiri, kadang tu bankers di sana sponsor apa nak hairankan. Lainlah pergi guna duit company atau parti cakap buat bisnes tapi cari pelacur buat kerja haram. Kalau tanya orang busines ni selalunya dah jadi kemestian akan ambik kesempatan buat umrah, bukan mudah nak dapat visa byk songeh tau kalau business visit ni byk paperwork, kalau umrah biasa senang ja bawa buku injection, gambar duit siap tapi kena ikut travel agent.

Kebiasaanya company beri kelongaran pada tiket penerbangan kecuali hotel kena tanggung kerana bukan atas urusan tetapi kalau kontrak kerja cakap dia layak mendapat benefit apa salahnya, kompeni saya org cina tapi ada benefit sedemikian yg mereka beri setahun sekali.

Anonymous,  November 23, 2011 at 4:20 PM  

melayu memang bodoh....

Anonymous,  November 23, 2011 at 5:05 PM  

puak laknaktullah paSHIT/pGAYr sering kali mempertikaikan soal2 fardu kifayah umat islam.
Knp tak dipersoalkan puak2 cina khasnya dlm soal dlm bidang perniagaan. Byk perniagaan dimonopoli oleh puak2 cina?
Kenapa tidak dipersoalkan?
kalo mcm gayanya tak payah mengaku umat islam!

Anonymous,  November 23, 2011 at 7:24 PM  

Bodoh tahap ngok mamat pkr nie...
Orang gi umrah dan haji kan itu jemputan allah...
Yang abg anu war tu dah sampai mekah tak langsung dijemput Allah..
So what is the problem gi Umrah lepas wat bisness..
Bukan cam abg anu war tu lepas ceramah sibuk sondol menyondol...
Pakai otak laaa sikit...
Itu lah otak dah beku sebab sibuk cover line abg anu war kaki sondol....
Lagi satu yg anak betina anu war tu apa sumbangannya...
Takat cakap dan spin jea boleh lah langsung tak ada sumbangan pada malaysia...
Pkr memang parti kaki bontot kalo tengok lambang bendera kat logo buntut tu....
Minta2 malaysia dijauhkan dapat pemimpin cam abg anu war... Kaki putar alam dan kaki bxxxxx

Anonymous,  November 23, 2011 at 7:48 PM  

MEMANG DAH JADI LUMRAH PEMIMPIN ,AHLI DAN PENYOKONG PR , FITNAH-MEMFITNAH NI DAH SEBATI DENGAN MEREKA DAN DAH PUN JADI DARAH DAGING MEREKA. SEBAB ITULAH KEBELAKANGAN INI FITNAH ITU MENJADI-JADI SEBAB KEPALA /PEMIMPIN ATASAN MEREKA SUDAH BIOL/GILA KUASA SAMPAI KERJA-KERJA AMAL IBADAH PUN DIJADIKAN ISU SUPAYA OTAK RAKYAT BAWAHAN PERCAYA APA YG MEREKA KATA. LAGI PUN PARA PEMIMPIN PR NI SUDAH TERLAJAK/MUNAFIK DAN SEBOLEH-BOLEH MEREKA BIAR RAMAI IKUT JEJAK MEREKA. MEREKA SANGGUP LAKUKAN APA SAHAJA ASALKAN MEREKA PUAS. ITULAH KERJA MEREKA. KITA JGN PANDANG RUPA PARAS SESEORANG ITU TAPI KITA KENA LIHAT APA YG DIA BUAT. IKHLAS TAK IKHLAS ITU BIAR ALLAH TENTUKAN. JGN DOK NAK JADI P.A TUHAN. KERJA KITA BUAT APA YG DISURUH [ TUHAN/NABI ] BETUL/IKHLAS/ SALAH BIAR TUHAN YG TENTUKAN. HABIS CERITA. TAK ADA FITNAH MEMFITNAH. NEGARA AMAN. HIDUP HANYA SEKALI DAN BUATLAH SESUATU YG BOLEH DIMANAFAAT OLEH ANAK CUCU KITA.

Anonymous,  November 23, 2011 at 8:55 PM  

PAPA GEMOK.

LU METEKEDARAH BABI PADAN JADI GEMUK,
OTAK MU SEWEL HARI-HARI BERKUBANG DGN BABI, JUBAH YG MU PAKAI DGN SERBAN TAK BAU BABI KER?

Anonymous,  November 24, 2011 at 12:32 AM  

Pas lagi teruk pukimak punya party.Party all shit.nik ajiz toyol ,annuar lebu tua tapi kotek bengkok nak jub-jub orang.cakap orang pi haji annuat mana boleh pi mekah papa gemuk selagi dia tak bertaubat.pork nik bila nak hurai 700 ribu?

Anonymous,  November 24, 2011 at 12:38 AM  

duit nfc tuu belum tentu duit kau dan duit mak bapak kau,punya pasal nak bagi pada siapa pun,takkan nak simpan dibank israel kot.ijah kak long kau orangpun tak berani jawap,jawapan bagipun macam bapak dia,kau orang bisisng-bisingpun PTPN ada bayar ke belum?Income tax dah bayar?kau orang kalau tak suka pada NFC jangan beli daging dia?belilah daging BABI yang Mother Teresa KoK jual?Duit 100 kau orang balun ,nak cakap banyak?ni nak ambik lagi 500 cakap banyak?kau orang yang hentam kerajaan ,lah sebijik macam toyol?kutuk-kutuk,belakang sapu?macam annuat laaaaaaaa

Anonymous,  November 24, 2011 at 12:46 AM  

ahli PKR dan PAs adalah lembu lembu dan toyol toyol belaaan di malaysia.tapi toyol PKR dia ambik duit simpan kat bank israel.Lembu PAS pulak ambik duit cara ikhlas masa ceramah simpan di markas,cukup duit beli merc,lepas tu parking di kondo takut rakyat nampak.manusia dayus lagi munafik,aku jumpa depa nie memang aku ludah dimuka depa atau aku baling kasut.biar padan muka depa.nasusyen memang anak haram,keluar ikut jubur mak dia bukan ikut puki mak dia,sebab tu muka dia macam bulan.kekadang nasusyen nie tuhan PKR dia tahu siapa dapat pahala,siapa dapat dosa,yang confirm ahli PKR dan PAS semua masuk syurga?makan babi dan berzina ngan bini orang pun tuhan depa boleh maafkan?annuatlah tuhan depa?tuhan mata satu macam depa punya logo

Anonymous,  November 24, 2011 at 12:49 AM  

selagi annuat dan pork nik ada melayu tak leh bersatu?dan ahli PKR yang buta ,opppps sorry yang ada mata satu selagitulah malaysia tak akan aman.kalau tak dibendung sekarang nie,anak cucu kita akan merempat.....

Anonymous,  November 24, 2011 at 12:52 AM  

musangka takut nak letak nama,pakai anon pulak.dari semalam kau kata MELAYU BODOH.MELAYU Yang BIODOH tu MELAYU Yang Pangkah PAS dan PKR.tukar nama je lahhhhh .parti Pembangkang jadi Parti Pembangang

Anonymous,  November 24, 2011 at 1:07 AM  

Wei ahli pembangkang lg pembangang.. sedaq la diri ooii.. ampa dok kt Malaysia slama ni pon kerajaan yg bela taw dak?? kalo pembankang lg pembangang ni jg bela ampa dari dlu xdak la ampa nak aman cmni.. anuaat org pematang tu bg ampa senang ka? bg ampa ribu2, juta2 ka? UMNO ngn BN xbg juta2 ngn ribu2 pon depa bg ampa senang.. ampa pembangkang lg pembangang ni mmg bodo la,bkn takat bodo, babi tu bodo kan? ampa lg bodo pada babi..haish..

Anonymous,  November 24, 2011 at 6:29 AM  

Nak buat business ke nak pergi umrah. Takkan pergi buat business belanja RM51k. Macam ni business boleh lingkup. Saya pun pernak ke Europah strictly on business tak pun sampai RM51K. Orang Melayu kalau berniaga joli aja lwbih untung belum dapat lagi.

Anonymous,  November 24, 2011 at 12:37 PM  

nak jadi melayu yang membiarkan pemimpin umngok makan duit rakyat ke?? korang bukan saja pecacai umngok.. malah memangku jd pecacai papa gomo yang bodoh piang ni..

Anonymous,  November 24, 2011 at 2:20 PM  

apa punya bahlol tahap lembu pencacai umngok boleh dakwa isu NFC tuh kerja anwar nk jatuhkn shahrizat utk bg laluan mudah nurul di lembah pantai....hoi bodoh pencacai umngok isu NFC tuh terbarai hasil laporan KETUA AUDIT NEGARA la bahlol!!!!..org umno bodo boleh la hang klentong...BODOH!!!

Anonymous,  November 25, 2011 at 3:57 AM  

pENCACI TAK APA KOT,JANGAN JADI MACAM KAU DAN AHLI PAS DAN PAKATAN YANG LAIN ,KENA CUCUK HIDUNG NGAN DAP MACAM LEMBU NFC,KAH KAH KAH.
TAK PUN KENA NASI KANGKANG NGAN DAP....GELI JUGA AKU TENGOK DEPA BAWA BENDERA FUUUUCKATAN.GELLLLIIIIII,

JANJI PAS BABI,PKR ANAK BABI,DAP PENGEMBALA BABI

anti bohmau November 25, 2011 at 12:17 PM  

ambo pun kalu oghe hantar gi arab saudi berniaga ka, bermesyuarat ka (dlm mimpi kut!) sudah tentu ambo akan mengambil peluang yg Allah SWT berikan utk menziarahi MakkatulMukarramah tu...maklumla, tempat suci idaman umat Islam yg beriman...

tok guru & family pun berapa kali pergi Mekah guna duit rakyat & orang sponsor? sampailah bila rakyat dapat tahu & heboh2, berhentila dia tak jadi ambik sponsor yg terakhir tu....

semoga Allah SWT memberkati umatnya yg berusaha mencari rezeki di jalanNya.

Rezeki Allah Ta'ala...bak kata labi orang gaji hj. bakhil!

Anonymous,  November 25, 2011 at 5:13 PM  

Tengok video dalm blog House PK tak nampak pun lembu2 Yang gemok macam Chairman NFC kata. Semua lembu macam lembu Kelantan dan Kedah.

Anonymous,  November 26, 2011 at 4:23 PM  

Nampaknya ada peluang Raja Nongcik bertanding di Lembah Pantai.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP