4 Sasaran Menjadi Keutamaan - Najib Razak

Saturday, December 3, 2011



Terdapat 4 sasaran yang menjadi perhatian Presiden umno,Dimana Beliau mahu persidangan ini menjadi utuh dan kukuh dengan UMNO sebagai teras.sasaran kedua,Kata Presiden UMNO ini mahukan gerakan didalam keadaan siap sedia menghadapi apa jua kemungkinan yang mendatang dan menyiap nyediakan UMNO sebagai Parti yang bermaruah.

Selain daripada itu,tegasnya mahukan sokongan daripada pelbagai etnik yang terdapat di Negara ini,dan diharap dapat memberikan kepercayaan sepenuhnya kepada UMNO untuk membela nasib rakyat di masa akan datang.Tidak ketinggalan juga,UMNO akan membawa perubahan besar kepada rakyat dan pembangunan.

Akhir sekali,Beliau mahukan segala isi yang dibentangkan di persidangan ini membawa kebaikan kepada seamua pihak terutama 27.0 juta penduduk rakyat Malaysia dan mengharapkan mereka tidak akan kecewa memilih UMNO sebagai Pilihan mereka.

Psssttt. . . Harap ahli UMNO merealisasikan apa yang dinyatakan Najib Razak

Published with Blogger-droid v1.7.4

32 comments:

Anonymous,  December 4, 2011 at 12:28 AM  

hehehe...PAS memang sial. Ade ke panggil apek racis ni dlm ceramah PAS. lepas makan babi terus bagi ceramah kat pentas PAS. bodoh la melayu2 PAS. janggut & serban je panjang. akal xde...selagi PAS bersekedudukan ngan cinapek & hindraf. selagi tu la haram pangkah PAS. sama gak ngan PKR. selagi ANUwar sial tu belum bersara. selagi tu haram pangkah PKR.

Anonymous,  December 4, 2011 at 12:33 AM  

ni apa cita najib buat sumpah baiah ni?? haritu kata pas sesat sebab buat sumpah baiah??

kah kah kah

dah la najib berdoa baiah tapi x tadah tangan...bodoh punya presiden, dah la baru lepas balik haji...nak berdoa pon x reti??

kah kah kah

patut la sumpah dia diragui

ni lagi satu...alor gaja ni skang tengah banjir ni...apa cita??
ali rustam korek pasiaq ka??

kah kah kah

Anonymous,  December 4, 2011 at 1:54 AM  

eleh anon 12.33am nie....aper ko tuhan ker boleh terima sumpah org???? saper ko nak letak sumpah org leh diragui ker tak??? Otak letak mana???..tau nak komen sal sumpah org...naper ko tak suruh atuk tua kutuk yg ko jilat2 tu BERSUMPAH???? Suh ar dia bersumpah!!! Ada berani ker nak suh dia buat, atau ko pun sama juga 2 X 5 dengan dia suka menjubor....ni lah kalau dah penyokong PELIWAT, PENZINA memang takde akal...

TokAyah,  December 4, 2011 at 2:12 AM  

Kalau pun sumpah baiah tak la sampai jatuh talak tiga kepada isteri. Apa wanita tu tak ada nilaikah? Boleh pula dibuat bahan taruhan?

ataspagar-ataspagar December 4, 2011 at 3:23 AM  

parti politik kat malaysia ni sama saja..semua tak bleh pakai,kutuk sana kutuk sini,melayu sama melayu kutuk tak sangga,cuba kutuk bangsa lain,ada berani kaa???

Anonymous,  December 4, 2011 at 4:02 AM  

bahalol @ataspagar-ataspagar kat atas ni nak jadi batu hapi pulak ko ye?

ataspagar le sangat.. atas pagar kandang babi aku percaya le ko ni

anyway nice try..

but sorry no takers today

try again another day.. bitch

Anonymous,  December 4, 2011 at 4:43 AM  

PAS lagi banyak berubah, kena jerkah ngan DAP sikit terus berubah, kena Jerkah ngan Kapor Singh sikit terus berubah, kena jerkah ngan Ling Kop Sial sikit terus berubah. He he he dan mereka akan berubah asalkan dijerkah oleh Kafir2 tersebut.....

Anonymous,  December 4, 2011 at 4:47 AM  

Anon 12:33 berdoa mesti tadah tangan ke? apa hukum doa tadah tangan?

Anonymous,  December 4, 2011 at 6:45 AM  

...atuk ghasa la no...najib di terus dihantui oleh rosmah dan altantunya..buat-apa pun..kata apa pun..beghapi-ghapi lagu manapun...rosmah tetap akan telanjangi najib...ish..ish.ish..awattt jadi lagu tu noo...tok chowww dulu..pi motong sat..kena pi lepaih subuh..kalau tidak getah skrapp habih kena curi...awatttt la budak-budak muda lani lok lak sakan..tak ketawan hala sakan..to dok pikiaq jugak...kot-kot dok makan benda dai duit rasuah kot nooo....atau sitem lama umno ni kena tukaq kotttttt....

Anonymous,  December 4, 2011 at 7:34 AM  

Oooooi puak pkr yg bahalul al bodohi al tonggoli and aljuburi...
Oooi takan masa mak kau nak main kena tadah tangan lepas tu baru kuar kau...
Takat spin cam tade issue jea....
Aku tak pernah dengar najib marah atau mengamuk pada rakyat atau reporter..
Bukan cam anu gay sial baru tanya pasal jam omegay terus mengamuk dan suap kata kOnspirasi umno..
Cam nie nak jadi pemimpin.. Hatinya busuk , jiwanya penuh ngan hasad dengki.. Nalurinya asyik ngan pungkok...

Anonymous,  December 4, 2011 at 7:46 AM  

Anon 6:45, awat hg bodo tahap gaban dok sangkut rosmah dgn altantuya...klau bab fitnah memang serah kat hampa...klau rosmah terbabit knapa masa bicara dulu peguambela altantuya xpanggil rosmah pun..nama rosmah pun xpernah sebut..peguambela dia bukan sebarang org oo..karpal singh...bodo la hg otak dok kat lutut kot..ckap tu biaq kena ada fakta sikit..

Anonymous,  December 4, 2011 at 8:42 AM  

Saya rasa Pakatan Rakyat (yang lebih tepat dipanggil Penipu Rakyat) telah dan sedang menyalah gunakan banyak perkara: salah guna demokrasi, salah guna kuasa, salah guna media, salah guna Islam (oleh hamPAS) dan Parti Kejumudan Rakus (PKR), salah guna takrifan moral, salah guna seks, salah guna kebebasan bersuara dan sebagainya. Jangan kita semua yang rasional dan pintar salah gunakan undi kita. Jangan sokong Penipu Rakyat ini.

Anonymous,  December 4, 2011 at 8:44 AM  

Atuk 645, kalau dah tua pi mampuih cepat2 baguih, jangan meliwat pemikiran anak cucu dgn fitnah lendir tanpa asas. Lagi lama idup lagi tambah dosa je. Tuh member kamu, atuk si kotey bengkok siap ditayang bukti video luar dalam apa crita?

manBonda,  December 4, 2011 at 8:48 AM  

Apa yg aku pasti oranr2 UMNO dah siap sedia dari segi mental dan fizikal untuk menentang habis-habisan puak2 FUCKatan yang kian BERCELARU dengan prinsip perjuangan yang CACAMARBA...Aku akan tetap setia bersama UMNO sehingga ke hujung nyawa..

Anonymous,  December 4, 2011 at 8:49 AM  

Marilah kita semua beramai-ramai memggalikan kubur dan membacakan talqin untuk HamPAS dan Parti Konek Rakus (PKR) ini.

Blog Mamak Pedukang December 4, 2011 at 9:38 AM  

REEZAL MERICAN TIDAK AKAN BERTANDING?!!! @ http://mamakpedukang.blogspot.com/

Anonymous,  December 4, 2011 at 9:41 AM  

....atok dulu pun ingat kes altantunya tu mainan puak pkr dan pas jee..atuk buat tak tau je lee..bila atuk jumpa kawan-kawan yang dah jadi oghang-oghang besaq kat bukit aman..kawan-kawan yang jadi oghang besaq kat kementrian dalam negeri..daghi ceghita depa..ada signifikannya altantunya tu dengan najib..secara langsung atau tidak langsung...takkan atuk yang dah berumuq ni nak percaya kat sumber-sumber dari ceramah pkr atau pas..buat malu atuk la...sebab tu golongan macam atuk ni tak beghapa percaya kat najib ni walaupun dia dah tunjuk selughuh dunia dia buat haji...pagi tadi atuk dan la tenguk najib dalam tb..berita tujuh..macam baca doala pulak..yang dok belakang dia..khir jamil..rais yatim..aminkan doa najib...ish.ish.ish atuk tak nampak kejernihan di muka depa pun...rais yatim bakaq jambatan dulu..kih.kih.kih....last sekali anak dapat kontrak wayar lebar berpuluh juta..belain sungguh dengan kata-kata mohyuddin 10%..masuk umno jangan dok haghapp nak jadi wakil..nak dapat habuan..kih.kih.kih...pakat-pakat dok gelak je laaa...macam depa tak sedaq..depa macam ketam la jee....ish depa semua tu tak cermin diri dulu ka sebelum dok cakap macam-macam tu...kalau tok..tok malu la aihhhhh....ingat pakat-pakat lupa ka sejarah depa nooooooo....

Pandak Leman,  December 4, 2011 at 10:03 AM  

He he he: puak umno macam hangat tahi ayam.

balik tempat sendiri bergaduh lah pulak:pasal berebut nak jadi calon.Berebut projek.

Dalam dewan punyalah teriak sokong.Keluar dewan piraaah auta sahaja.

Dlm UMNO banyak kasta.Ada yg makan cafe ada yg tak makan merayau cari sponser.Ada yg tidur hotel 5 bintang.Ada yg tidur dalam bas,

Kerets besar dan mewah tersadai kat hotel.Puak UMNO kampung marayau lah kat PWTC.

Menteri dan MT tak berani tunjuk muka takut kena belanja.Masa pemilihan punyalah mesra.Lepas tu salam pun hujung jari.

Kasih sayang tahi kucing......

Pandak Leman,  December 4, 2011 at 10:03 AM  

He he he: puak umno macam hangat tahi ayam.

balik tempat sendiri bergaduh lah pulak:pasal berebut nak jadi calon.Berebut projek.

Dalam dewan punyalah teriak sokong.Keluar dewan piraaah auta sahaja.

Dlm UMNO banyak kasta.Ada yg makan cafe ada yg tak makan merayau cari sponser.Ada yg tidur hotel 5 bintang.Ada yg tidur dalam bas,

Kerets besar dan mewah tersadai kat hotel.Puak UMNO kampung marayau lah kat PWTC.

Menteri dan MT tak berani tunjuk muka takut kena belanja.Masa pemilihan punyalah mesra.Lepas tu salam pun hujung jari.

Kasih sayang tahi kucing......

JuborMakHang,  December 4, 2011 at 10:42 AM  

Nasib baik ada kak Ros ...Sharizat selamat tak kena pecat...UMNO menghalalkan wang rakyat disalah gunakan...bila ke Melayu nak maju ..dari, kini dan selamanya lembu.a

Anonymous,  December 4, 2011 at 10:44 AM  

Ingat persidangan UMNO 2011..ingat kembu....ramai juga lembu yg mai.

PAShit,  December 4, 2011 at 11:13 AM  

pencacai2 anjing anak2 haram PAS PKR dan DAP babi dah mula menyalak kat laman blog ni...hahaha

Mari sama2 kita gelakkan pengikut2 kaum Nabi Lut ni....kahkahkah

PAShit

Anonymous,  December 4, 2011 at 11:15 AM  

JGN SEKADAR CAKAP. UMNO HARUS MENJIWAI RAKYAT.JGN JADI MCM ZAMAN PAK LAH MULA MENANG BERGAYA LEPAS SEPENGGAL BNYK NEGERI TERGADAI

Koboi,  December 4, 2011 at 11:52 AM  

Kawan kita laki dia dapat juga projek lembu.
Laki kau orang semua dapat ape?

Anonymous,  December 4, 2011 at 12:16 PM  

ATOK MANE PULAK NI? ATOK NON KOTE BENGKOK KEW? EKEKEKE....
APAPUN TAHNIAH LA ATOK NON VIDEO TU MMG TERBAEK LA RASENYE MUNGKIN DAH BERIBU/JUTA ORG TENGOK/DOWNLOAD LAGIPUN ANU ATOK TELAH TUNJUK LAKONAN YG SUNGGUH MANTOP TAPI AMOI TU PULAK AGAK KURANG MENYERLAH SERUPA GRED C JEW.. MUNGKIN SBB DIA ANAK TAUKEY BUKAN PELACUR PRO ALA MCM ANAK TAUKEY GENTING TU LERRR
TAPI I FRUST LA TOK KNAPE TAKDA DOGGIE STYLE?HMM TAKPE MUNGKIN DIA TAKUT TERKENANG KEKASIH GELAPNYA KAN ATOK KAN...?

Anonymous,  December 4, 2011 at 12:43 PM  

@Pandak Leman... (customer tetap iklan ubat kuat sokabar harokah)

Knapa nak pertikai hiraki? Selamani kita hanya kuli kaum cina org melayu dianggap tak setaraf dgn mereka depa pakai keta besaq kita hanya mampu tengok ja atas moto apa salah org melayu kaya? sifat gigih, oppurtunist patut ada dlm diri melayu sekarang bukan masa duduk mencangkung tunggu kerja cari kita kalau kita idea carilah peluang... cuba kenali kaum cina anda akan tahu siapa mereka betapa pentingnya wang dlm hidup mereka..

Anonymous,  December 4, 2011 at 12:47 PM  

Kalau diberi peluang kepada Mona Fendi, mona fendi juga ingin membuat sumpah lahanat dalam kamar mahkamah agar beliau dapat lari dari hukuman gantung, tapi kenapa beliau tidak diberi peluang kalau dgn sumah lahanat itu beliau akan selamat dr tali gantung.

Anonymous,  December 4, 2011 at 1:56 PM  

Ha.ha.ha.. Pertahankanlah perangai2 YB UMNO tu sampai ke liang lahad!!! Tak ubah seperti zaman Pak Bodolahh UMNO nih!!!

Semua yang menegur UMNO akan dikira sebagai ejen yahudi, penjubur dan sebagainya. Tapi tak apalah, cuba buat PRU13 dan lihat sendiri apa kesudahannya!!!

Degil tak bertempat UMNO skg nih mcm perangai Pak Bodolah, semua salah jadi betul, yang betul pulak jadi salah!!!

Anonymous,  December 4, 2011 at 2:46 PM  

Nota untuk atuk yang ada phd ke tu? Berapa banyak duit dah PKR habis nak bawak isu kapal selam upah peguam-peguam perancis tapi kes ni tak jugak dilayan oleh mahkamah perancis.

Kalau atuk tau undang-undang satu kes kalau nak failkan jadi kes jenayah di mahkamah kena bawak ke pejabat pendawaraya dulu untuk diteliti sama ada cukup bukti untuk pendakwaan. Tapi dah bertahun-tahun gagal. Kerana apa? Kerana semua tu hannya penipuan pembangkang tak dapat dibuktikan.

Kenapa pulak pembangkang tak saman bawak kes ni ke mahkamah sivil yang tak perlu masuk pejabat pendakwaraya dulu? Kerana tak ada pihak di Perancis yang berani saman kerana dah tau akan kalah kerana fitnah dan disaman balik jadi samping terpaksa bayar beratus juta franc pasal kes ini akan lawan kerajaan Malaysia reputasi masing-masing pun buruk di mata masyarakat perancis, kerajaan Perancis dan kesatuan eropah.

PAShit,  December 4, 2011 at 3:36 PM  

Pencacai2 anjing PAS PKR dan DAP babi...

pertahankanlah YB2 PAS yang main bini2 orang tu demi politik dunia bangsat korang!

Degil tak bertempat pencacai2 anak haram ni. Kecik2 dulu tak nak mampus dah besar menyemak je kat sini kahkah...

Kita tunggu PRU 13 korang semua jadi mcm N.ajis!

PAShit,  December 4, 2011 at 3:38 PM  

semua salah jadi betul dan betul jadi salah tu lebih tepat kena kat muka Parti Jual Agama PAS hahaha

PAShit

hamba allah,  December 4, 2011 at 6:54 PM  

alahai... ni blog maki2 orang ke? teruk betul bahasa yang korang guna, macam orang tak bertamadun je, sama je macam blogger ni pun. sepatutunya gunalah bahasa yang sopan cket, tunjuk contoh yang baik. ni tak hentam ikut dan je... ape korang bela sangat pemimpin yang korang sokong tu PR/BN.. x salah nak berpolitik tapi agak2lah. x boleh ke tonjolkan kebaikan parti kita sokong je, x payahlah nak dedahkan keburukan parti len. YANG BETUL TU MENGUMPAT, YANG SALAH TU FITNAH... dua2 BERDOSA. dahlah ngumpat and fitnah, maki2 plak. bawa2 tobatlah ye.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP