Anwar Al Juburi Memang Kaki Suntut - Mat Sabu

Saturday, December 17, 2011

Anwar Ibrahim atau lebih dikenali dengan nama Anwar Al Juburi. Siapa bagi gelaran Al Juburi? Hehehe....

Terima kasih pada Mat Sabu Timbalan Presiden PAS yang memberikan gelaran Al Juburi kepada Anwar Ibrahim. Mat Sabu dari PAS tahu bahawasanya Anwar Ibrahim memang kaki Jubor. Pemimpin PAS juga tahu Anwar kaki Sodomy. Semua orang tahu Anwar memang suka Punggung lelaki.

9hb semakin hampir, Al Juburi akan dihukum atas kecuaian kote bengkoknya yang balun Jubor Saiful Bukhari sehingga meninggalkan Air Mani dalam dubur.

Keadilan semakin hampir.... Jahanam lah Kau Anwar Al Juburi

16 comments:

manBonda,  December 17, 2011 at 3:22 PM  

Tunggang kuda berpeluh - peluh..

Tunggang mari dari tepi..

Selamat datang ke Sungai Buluh..

Wahai Anwar AlJuburi AlSuntuttii..

Anonymous,  December 17, 2011 at 3:23 PM  

Sama aje kedua-duanya, sorang Al-Juburi dan sorang lagi Al-khalwati..

fashion trends December 17, 2011 at 3:31 PM  

anwar lagi suka masuk jel....kat dalam nu berlambak lagi blh pilih :D

Anonymous,  December 17, 2011 at 5:01 PM  

APA NAK BUAT
TAIK KAMBING BULAT BULAT
TUHAN KASI KOTE GUNA UNTUK MELIWAT
DOK SG BULOH BANYAK BANYAKLAH BERTAUBAT...

ANWAR,

MALAYSIA DAN DUNIA SUNGGUH AMAN DAN NYAMAN TANPAMU....

Anonymous,  December 17, 2011 at 5:04 PM  

Inilah berkat sembahyang hajat yg pas buat tempohari... Kalo puak2 pkr nie buta lagi tak tahu lah...
Mungkin depa tak dapat petunjuk lagi atau dah dibutakan hatinya oleh Allah swt...

Anonymous,  December 17, 2011 at 5:09 PM  

Perarakan besar-besaran masa mahkamah jatuh hukum 9 januari 12? Sori lah ni bukan 1998.. ni time orang dah tau sapa Anwar Ibrahim.

Anonymous,  December 17, 2011 at 5:22 PM  

Nak tunggu 9hb. jan, masih lama tu.
Anuar aljuburi tengah minta fatwa baru pork nik najis, mukin ada hadis terkini bahawa lelaki menyontok sudah tidak salah,, kan pork nik tunggu wahyu dari syitan berhubung kerajaan langit putrajaya.

bersabor je lah kita, jgn terikut2 puok pork nik anjurkan bershit 9hb jan nanti. dah gilo

Anonymous,  December 17, 2011 at 6:20 PM  

Baca di sini :

http://suarapakatanrakyat.com/2011/12/kalau-obor-perjuangan-itu-jatuh/

Fuh! Obor perjuangan konon!

Obor perjuangan tu bukan saja jatuh malah dah terpadam kerana cucuh kat dalam bekas kunyit basah!

Lebai Malang December 17, 2011 at 7:05 PM  

..kerana berajakan 'punai bengkok' badan binasa..begitulah berakhirnya satu kesah tentang seorang anak muda Melayu yg berkarisma tinggi dan sukar dicari ganti, bakal pemimpin bertaraf global yg akhirnya tersungkur di 'pintu jambang'...kesian DSAI

Anonymous,  December 17, 2011 at 7:12 PM  

News online tak lagu releven untuk propaganda politik, apa lagi berita dari blogger mamak ular ni mudah saja buat buat cerita tampa batasan etika dan sekatan SMMM.
Rakyat pun dah tahu.
Apa kan daya papagaymo? Duit RM 10 juta dah dibelanjakan nak promote parti melalu internet tapi gomo cuma dapat RM 10k aja.
Rasionalnya :- Papagaymo guna duit rakyat promote parti rakyat A , ditomah parti rakyat B.... Dua dua pun rakyat +/ - rakyat juga untungrugi nya. Kalau tak buat pun untungrugi pun sama.
Malah lebih baik lah kerana tak payah bayar blogger-blogger yang rosak ni dan dapat membentras mereka- mereka ni daripada terjerumus lebih parah dan sifat-sifat munafik.
Macam Idris Jala, rasional study aku buat ni?

Anonymous,  December 17, 2011 at 7:28 PM  

ahirnya mengaku meliwat dan untuk mendapatkan hukuman ringan spt kes Liwat1 dakwa suka sama suka.Kalaulah suka sama suka kenapa mati2 nak heret Najib ke mahkamah.Kan kah itu semua pembohongan.Nampaknya peliwat tua bangka ni dalam jiwanya tidak ada rasa menyesal atau berdosa.Nauzubillah jangan sekali2 kita menyokong orang yang Nabi tidak mengaku umat kerana akan jatuh berdosa.Mana yg sangsi sila rujuk kepada alim ulamak dan bukan ulamak yang jadi orang politik

PAShit,  December 17, 2011 at 7:44 PM  

Al Syaikh Al Buriti kutuk Al Syaikh Al Juburi hahaha

boleh pegi mampus lah korang hahaha

PAShit

Anonymous,  December 18, 2011 at 1:02 AM  

dulu x mengaku, dgn berbagai2 alasan, konspirasilah/tak ada ditempat kejadian lah/pinggang sakit tak mampu kongkeklah dan mcm2 alasan dibuat sekarang tetiba je mengaku plak meliwat tp suka sama suka...pulak dah.
tp betul jugak... kalau suka sama suka kenapa nak babitkan org lain?? suka sama suka tp kenapa si saiful buat laporan polis??

cukup2 lah... bawak2 lah bertaubat selagi ada hayat yg diberi... sebelum terlambat.

Anonymous,  December 18, 2011 at 12:44 PM  

buang masa rakyat & org melayu melayan si cilako anwar...

hidup tak abis2 menyusahkan & memalukan org melayu..

yg bodoh piang penyokong melayu jugak...

tunggulah balasan di akhirat nanti... atas apa keroskan yg ko dah buat pd orang melayu, negara, individu, samada secara fizikal, mental, pemikiran...etc.... aku tak maafkan kerosakan & pembohongan yg ko buat terhadap minda org melayu...

Anti PR December 18, 2011 at 9:34 PM  

Pakai kopiah, pakai songkok,
Air bersepah, kote bengkok.

Anonymous,  December 18, 2011 at 11:56 PM  

dah dah la tu dengan duit rakyat ko tu..bayar cukai pun tidak..banyak cakap pasal duit rakyat..getik aku..ko ingat kalau ko tak bayar cukai pendapatan negara menyusut ke?

ko tunggu je la anwar depan court 9hb ni..ko cium tangan dia..kalau dia tak ada kat situ mungkin dia ada kat kedutaan indonesia ke amerika ke..

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP