Bila Cina Bangsat DAP Ni Nak Mampos?

Thursday, December 1, 2011





"Kasi Bungkus Ini Cina BABI"

‘Hitam metalik’ – itu adalah ungkapan yang ditujukan kepada Zambry Abdul Kadir, Menteri Besar Perak. Disusuli pula dengan ungkapan ‘HARAMJADAH’ atau dalam bahasa Melayunya, ‘ANAK HARAM’. HARAM JADAH dimelayukan daripada ungkapan Hindi, HARAMZADEH yang bermaksud ANAK YANG DILAHIRKAN LUAR NIKAH. Read More

Inilah sebenarnya belang parti DAP yang sememangnya RACIST dan biadap keatas umat Islam. Malah kerana DAP Bangsat ini lah juga ada Melayu yang menjadi Barua Gila BABI dengan menjilat setiap lendir yang DAP keluarkan walaupun ianya menghina umat Islam itu sendiri.



Dalam Video diatas ini kita dapat lihat DAP yang mana melalui pemimpin mereka Ngah Ko Meng si Cina Racist Gila Babi menghina Menteri Besar Perak Yb Dato Seri Zambry Abdul Kadir sebagai "Hitam Metalic yang Haramjadah"

What The FUCK? Nak biarkan ke si bangsat Cina Pendatang Komunis ni sesuka hati menghina dan memaki pemimpin Islam? Nak biarkan sahaja si Bangsat Cina DAP Pendatang ni yang berketurunan Komunis bermaharajalela?

Gua nak ajak orang Melayu Islam agar bersama memberi ajar kepada si Cina Bangsat Nga DAP ni. Gua mintak agar ada yang tampil kehadapan AJAR si bangsat ni agar dia tahu hormat orang Islam di Malaysia.

Makin lama makin menjadi si Cina Cina bangsat DAP ni, kalau lah takda undang undang dah lama Cina Bangsat DAP ni diBakar dan dibuang dalam lubang Najis kandang BABI. Haramjadah betul lah CIna DAP bangsat ni.

Puak PAS? Kepala BUTOH Mak Bapak depa masak Asam lah beb, yang dok gelak bila si Kafir ni hina pemimpin Islam adalah si puak PAS babi yang sesat Ugama ni. Konon berkopiah nampak warak tetapi Bini depa lubang Jubor pun depa tala. Memang Kimak lah juak PAS dan DAP ni.



Sampai bila nak biarkan si Bangsat DAP ni? Sampai bila? Takkan takda yang nak Ajar si PUKIMAK ni? Nak biarkan je? Cibai lah DAP Komunis.

Kasi MATI je.....


Psssttt... Gua bukan Racist tetapi dengan DAP ni patut ajar je depa kasi MAMPOS


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

73 comments:

Anonymous,  December 1, 2011 at 4:41 PM  

ingat pas teringatkan anjing

ingat kan pkr teringatkan jubor

ingat dap teringatkan BABI.

Anonymous,  December 1, 2011 at 4:42 PM  

Dah mmg keturunan puak2 DAPig ni asal dari haram jadah.tu pasal la dia suka2 samakan org lain dgn dia.

Anonymous,  December 1, 2011 at 4:42 PM  

Kita tak benci Cina. Tapi kita benci Cina DAP yang racist.

Anonymous,  December 1, 2011 at 4:47 PM  

Tapi yang paling bangsat lagi bangang adalah org Pas yg dgr ceramah tu..

itu sampah masyarakat melayu..

nanti anak bini dia kena romen ngn cina DAP dia pun bertepuk suka!!!

Naif lagi dayus Pas nih..!!!

Anonymous,  December 1, 2011 at 4:48 PM  

kita marah dia maki puak kita..
tapi kita pun maka puak dia.. apa beza ??
sama je la..

Anonymous,  December 1, 2011 at 4:54 PM  

1.dah Allah bagi kulit hitam!hitamla!takkan nak kata putih kot!!
2.seryauuuu mata tenguk!!hitam metalik!!
3.carila isu lain gomo oii!!
4.rasanya sui lek lagi bahaya!!siap dengan blue film!siap dengan hina islam!!siap dengan pertikaikan hudud!
5.menang kawasan melayu la pulak tu!!akai tak dak ka oii!!sekurangnya mamat dap tu menang dikawasan majoriti puak dia!!

Anonymous,  December 1, 2011 at 4:59 PM  

...ooop! jgn marah nnt kena jual! masa PRK DUN Tenang CSL hina Cikgu Mala pasal x salam, Pak Din support CSL peciter...?

Anonymous,  December 1, 2011 at 5:00 PM  

bkn cina DAP je bangsat.tp geng seangkatan n sefahaman ngn dirg pown sme je.x cye cbe bce artikel ni.

http://armandpju.blogspot.com/2011/11/pengakuan-bekas-kader-pas-kenapa-kami.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+ArmandAzhaGerakanSuaraAnakMuda1malaysia+%28ARMAND+AZHA+GERAKAN+SUARA+ANAK+MUDA+1MALAYSIA%29

Teuku Nyak Hitam,  December 1, 2011 at 5:01 PM  

DAP:-

DEB - mesti diberhentikan

Raja Melayu - mesti dibersarakan

Agama Islam agama Persekutuan- ditamatkan menjadi negara sekular bebas agama

Bahasa Melayu bahasa resmi - mesti disama tarafkan dgn bahasa mandarin. Bahasa Inggeris bahasa rasmi

Hak-hak istimewa bumiputera dalam Perlembagaan - mesti dipinda dan ditamatkan

Tempat di IPTA - kuota bumiputera mesti diganti dengan meritrokasi

Penjawat awam Melayu - dikurangkan melalui pemberhentian

Pembinaan masjid - mesti disama banyakkan dengan gereja, tokong cina, patung buddha dan kuil hindu.

Perkahwinan - bukan islam boleh kahwin dengan islam tak perlu peluk islam

Perdana Menteri - mesti diundi dalam PRU bukan dilantik oleh YDP

Melayu - yang bodoh akan terus diperkudakan demi cita-cita di atas

CopyPaste-TembakJerr!!! December 1, 2011 at 5:09 PM  

GAMBAR-GAMBAR LIPUTAN PENUH PAU 2011 DI
http://copypaste-tembakjerr.blogspot.com/

Anonymous,  December 1, 2011 at 5:29 PM  

...mai atok nak bagi tau hangpa semua no..puak cina mai dari tanah besaq dulu ikut kongsi depa...gee hin dan hai san...semua puak cina tak kira dapka,mcaka,gerakanka..sama saja...kongsi yang sama..tak kira apa bidang..depa tetap satu hati..suara dap adalah suara mca..suara mca adalah suara dap..cuma mca untung besaq...depa menang dikebanyakkan kawasan majoriti melayu..hadiah dari umno...hangpa paham semua..tosah la hangpa dok kata kat dap..mca pun sama...sekurangnya pas kelih cedik sikit..dikedah dan kelantan depa tak bagi kawasan melayu kat dap..umnoo...oihhhh..nampak boddo benar..perlihh..2 kawasan melayu depa bagi kat cina..johor...banyak lagi aihhhhh...yampoi sakan puak cina kongsi gee hin dan hai san ni..boleh jadi ketua dikawasan melayu..sui lek boleh jadi ketua dikawasan 50%melayu...puak dia cuma 38% jeee...akai letak mana..tuuu yang tok tak rela dok pangkah umno tu...macam dok pangkah cina pulak..

Anonymous,  December 1, 2011 at 5:31 PM  

jangan hairan kalau lembu-lembu pas sedang tercari-cari hujah untuk menjustifikasikan kerasisan Dap!

Anonymous,  December 1, 2011 at 5:33 PM  

jangan hairan kalau puak karat hijau akan kata "nabi dulupun rasis"???

Far Lungeng,  December 1, 2011 at 5:54 PM  

Kalaulah kita buat 100% calon sesuatu kawasan ikut majoriti bangsa kawasan tu...maka disemua bandar2 besar tidak akan ada pemimpin melayu islam. Pasal melayu ramai kat kampung2 dan Felda2. Dikawasan Estet2 calon dari kaum India. Bagus gak cadangan tu. Kita patut renung2kan tulisan si Anonymous diatas. Kita pun patut lebihkurang ngan Cina nih macam PAS dan PKR buat. Klau tak ada bangsa nih..Kt KL tu ada beberapa menara tinggi sahaja. Itu pun sykt GLC punya. Klau silansai Kor Ming boleh maki Zambry..apa kurangnya mulut Soi Lek tu. Cuma aku nak tunggu orang UMNO tepuk tangan dan bertakbir bila Soi Lek baca ayat Al-Quran atau pun Hadith.

Anonymous,  December 1, 2011 at 6:08 PM  

5:54,

lebih kurang?

bukankah lebih kurang telah lama dihayati?

kalau tak ada lebih kurang masakan negara boleh terus aman sejak merdeka?

dalam konteks rasisme mana boleh ada lebih kurang?

rasisme tak boleh dihalalkan cuma kerana perasis memiliki beribu bangunan. apa yang ko merepek?

Dalam konteks sesama agama, kenapa parti isle tak nak lebih kurang dengan sesama ummat berlainan ideologi?

Nor Basra

Anonymous,  December 1, 2011 at 6:30 PM  

Tuan Pemblog,

Dunia tak akan marah kalau pemimpin dunia tak nak bersalam kerana ada kaitan dengan kehendak agama tetapi dunia akan kecoh kalau pemimpin berkenaan tak nak bersalam cuma kerana perbezaan warna kulit.

Itu baru salam. bagaimana pulak kalau ada PEMIMPIN mulut celupar bertweet atau berceramah mengaitkan presiden AS dengan hitam metalik? perang dunia ke tiga!!??

INI MENUNJUKKAN DUNIA AMAT MELUAT KALAU SESEORANG ITU JADI RASIS KERANA PERBEZAAN WARNA KULIT.

SESUNGGUHNYA ERA APARTHEID SUDAH BERLALU TETAPI PEWARISNYA MASIH ADA DI UFUK SEBELAH SINI -- DAP/PAS

KALAU DI AS, DAP/PAS BOLEH UCAPKAN SELAMAT TINGGAL KEPADA DUNIA POLITIK. KALAU KAT SINI? HAHA BOLEH dapat diskaun!

PELAYAR BLOG POLITIK

Anonymous,  December 1, 2011 at 6:33 PM  

pengikut ajaran pas ni eloknya suruh tok non tibai pungkok depa baru nak sedaq kut.bodo mcm teloq tok non

Anonymous,  December 1, 2011 at 6:49 PM  

PG,

apabila rasis muncul setelah kaduk naik jungjung ia perlu dipantau.

apabila rasis muncul kerana berasakan dirinya telah kuat kerana ada sokongan dari lain-lain individu rasis maka ianya perlu dinoktahkan sebelum nasi jadi bubur.

Anti Rasis

Anonymous,  December 1, 2011 at 6:55 PM  

Tuan PGomo, izin kan saya,
Hebat padat tepat!!!
Saya amat gembira masih ada lagi Roti JANTAN!

Manusia saperti DAP itu dan ahli ahli yang ketawakan saorang kafir hina saorang Islam lain, yang menjadi sahabat sahabat karib nya saperti kita semua maklum itu,saya sarankan di biarkan saja teruskan menjadi contoh ulong rasis tegar demi mengingatkan ALIF BA TA bahawa musuh kita bukan didalam selimut.

Saya marah sebab kita semua yang jadi kan dap bermaharajela semenjak 2008.

Mereka dan sahabat sahabat mengeksploitasikan sistem kenegaraan kita yang memberi nya perlindungan dan 1M najib yang galakkan sikap saperti yang di amalkan mereka semenjak 2008.

Sayugia di ingat bahawa ada 7(tujuh)juta pasang mata telinga yang sedang memerhati kan nya dan setiap gerak geri ucapan tabiat DAP yang di lapor dengan teliti olih akhbar vernakular dan tabloid bahasa inggeris.

Berita berita itu di bincang dan di bahas di ratusan kopi tiam dan warong yang tidak pernah di jejaki olih kaum saya.
DAP amat di sanjung olih kaum cina dan sanjungan mereka tidak sama ketebalan nya saperti sanjungan cina terhadap mca dan gerakan dan dap memang di canang dan di apikan dan mengapikan sentimen Islam dan Melayu serta institusi Islam dan Melayu.

Yang si sahabat dap di perak memang suka lah hipokrasy hina dan dan maaf hina dan maaf atas sebab nak kan balas dendam di Perak dan ini menjadi pendorong dendam kesumat yang amat tebal taksub pekat mendalam sedalam nya.

Kalau hati kite orang PERAK memang lah nak .....kan dia...saya akan ambil teladan dari pasir salak tuan birch....sebagai contoh.

Maka perlu kita hebah dan hujah dengan apa cara kapada umat Melayu yang sudah lupa dan juga yang muda yang tak tahu dan tak kesah dan tak peduli akan sejarah.
Kita tidak lupa.
Terima kasih diatas pendirian sikap tegas keras anda kapada dap dan sahabat mereka.
terima kasih daun keladi

arjuna waspada.
changkat lobak.

Anonymous,  December 1, 2011 at 7:08 PM  

kah kah kah!!!! hitam melattic! kelakar sial!!!!

danf,  December 1, 2011 at 7:18 PM  

depa tu komusis, depa peduli apa perasaan orang melayu? Islam bagi depa agama jahat sebab Islamlah orang Melayu tak sokong komunis dulu. La ni ada org Islam bodo sokong komunis. OOOiik suka sangatlah puak tu.

Oraitt PAS dan PKR amat berjasa serah negara kat cina komunis... cayalah... PAS hebat, sehebat tok non (liberal). Munafik no satu.

Anonymous,  December 1, 2011 at 7:32 PM  

bila lagi 3 line nak boh guni puak2 komunis ni

JuborMakHang,  December 1, 2011 at 7:48 PM  

Nampak lembu ingat UMNO..

Selamat Jadi Lembu...bodo punya melayu

Anonymous,  December 1, 2011 at 8:24 PM  

racist pigs berpeluk dengan racist bulls inilah jadinya RACIST PIGBULLs!

kah kah kah

Anonymous,  December 1, 2011 at 8:26 PM  

melayu Pas/PKR seronok dengar bangsa sendiri dan agama diperkotak katik oleh bangsa kafir cina Dap ni...

tp melayu Pas dan PKR x pernah pulak kutuk maki org cina yg lain depan cina Dap sbb apa ye...

sebabnya takut kena jeling dgn cina Dap laaa....

melayu Pas/PKR memang dah jadi pecacai hina tahap babi bagi puak kafir cina Dap sehingga sanggup gadai maruah bangsa dan agama utk diperlekehkan oleh puak kafir...

malu woi tengok pak2 lebai, alim ulamak Pas tergelak besar bila maruah bangsa dan agama di hina depan mata sambil bersorak bukannya nak menegor tp memuji dan disanjung plak puak2 kafir tu...

hancur... islam dalam Pas dah mati...
lebai, serban, janggut dan jubah hanya perhiasan diri semata2 bagi puak2 Pas...

Pas hanya memalukan ORANG2 ISLAM

Tok2 sami budha dan hindu lebih baik aklak dan tutur kata mereka daripada pemimpin Pas yg kononnya alim ulamak lagi warak tp mulut, hati dan perwatakan busuk mcm longkang/bangkai.

Anonymous,  December 1, 2011 at 8:27 PM  

Tanah Melayu aman kerana selama ini racist pigs tidak diberi muka.

Kini ada pihak cuba beri muka pada racist pigs.

Jadinya, bermuka-mukalah racist pigs!

khik khik khik

Anonymous,  December 1, 2011 at 8:30 PM  

Anon 8:26,

Kini 'penyakit' Pas berkenaan berjangkit pada pastor Dap.

Apa ubatnya?

Anonymous,  December 1, 2011 at 8:33 PM  

8:26,

sami budha dan hindu adalah golongan profesional.

ular dalam semak pas adalah politikus yakni tak sama.

Anonymous,  December 1, 2011 at 8:36 PM  

Sampai kiamatpun DAP tidak akan senang hati dengan kekuasaan politik dan pemerintahan berada di tangan bumiputera dan orang Melayu. Kekayaan negara yang majoriti dimiliki oleh kaum cina tidak cukup buat mereka sekiranya tiada kuasa memerintah. Mereka mahu berkongsi malah pada matlamat akhirnya membolot kuasa tetapi dalam masa yang sama kekayaan yang mereka ada adalah mutlak milik mereka. Mereka mahu kaum lain dalam sebarang aspek apapun berada di bawah mereka. Malangnya segolongan pengkhianat bangsa seperti Melayu PAS dan PKR yang mempunyai hasad dengki kepada bangsanya sendiri yang lebih berjaya telah dimanipulasi serta diperalatkan oleh DAP ini demi mencapai matlamat mereka tadi.

Anonymous,  December 1, 2011 at 8:36 PM  

racist pigs jadi kuat bermuka2 sbb adanya pembelot2 melayu yg sokong mcm melayu Pas dan PKR..

x pernah dengar sebelum ini si pigs ni jadi kurang ajar mcm ni hingga agama, bangsa dan negara nak pertikaikan dan dihina tp sejak si pigs ni dijadikan idola/khalifah oleh melayu Pas/PKR cina si pigs ni dah jadi semakin sombong dan kurang ajar terlampau.

Anonymous,  December 1, 2011 at 8:49 PM  

1.siapla hangpa juak-juak umno!pru 13 nanti beribu puak mahasiswa ipta akan turun kempen untuk pr!
2.tak dak sapa boleh halang lagi!!
3.nanti pakat-pakat tenguk juak-juak umno ni akan sembunyi balik tiang jee!!atau dok komen di komputer je!!
4.hangpa berani turun padang nanti!

Anonymous,  December 1, 2011 at 8:55 PM  

bendera: racist pigs nak "change"

hitam metalik: racist pigs jadikan name calling.

apa lagi lepas ini?

haha jangan hairan kalau agama pula dimangsakan oleh racist pigs!

kuang kuang kuang

Anonymous,  December 1, 2011 at 8:58 PM  

Seorang bekas pilot bukan beragama Islam beralih kepada Islam setelah beliau mengalami sendiri satu kejadian aneh empat tahun lalu.

menurut beliau,kejadian itu berlaku semasa beliau ditugaskan untuk membuat 1 penerbangan ihsan bagi menghantar jenazah seorang ulamak terkenal tanahair dari Kuala Lumpur ke sebuah negeri di Utara tanahair.

dari penceritaan,beliau amat takjub kerana sepanjang perjalanan,pesawat itu dipayungi oleh awan sedangkan pada waktu itu cuaca panas terik dan ini disaksikan juga oleh krew-krew lain dalam pesawat itu.

“itulah ana paling takjub.Ana anya kawan2 ana,mereka juga kata tak pernah alami kejadian sepertu itu.Masya Allah! awan sentiasa payungi pesawat yang bawa allahyarham daripada terkena terik matahari ” kata beliau.

“ana tahu,jenazah yang ada dalam pesawat itu seorang ulama.Ulama ini membuat kerja2 dakwah,suruh orang berbuat baik,jauhi mungkar…tiba2 hati ana terdetik,ulama ini seorang Islam.Ana lihat ada kebenaran dalam Islam.” katanya lagi

“selepas tengok awan pelik dari mula sampai akhir penerbangan,ana beritahu rakan Muslim dalam pesawat,ana nak masuk Islam,ana betul2 kagum dengan kebesaran Allah ujar bekas pilot itu lagi yang sebelumnya tidak pernah terfikir untuk menukar agama nenek moyangnya.

Menurut wartawan yang menulis artikel ini,sebenarnya beliau juga merupakan seorang sukarelawan dan turut membantu menguruskan jenazah ulama terkenal itu sebelum dibawa menaiki pesawat.

wartawan tersebut menceritakan kepada bekas pilot itu yang dia turut menyembahyangkan jenazah almarhum yang meninggal akibat serangan jantung di sebuah hospital di Kuala Lumpur.Jenazah dimandi dan di kapankan di hospital sebelum dibawa ke Surau Al Mustaqimah,Bandar Tun Razak untuk disembahyangkan.

Ketika itu beliau melihat ribuan orang datang dari setiap pelusuk negara dan sama2 memberi penghormatan terakhir kepada almarhum.Beliau juga memberitahu kepada bekas pilot itu yang beliau amat takjub apabila melihat bilangan orang yang hadir sangat ramai sehingga terpaksa bersesak sesak berdiri.

Wartawan itu juga mengatakan yang beliau amat terasa bangga a[abila melihat jenazah turut di iringi anggota polis ke pangkalan TUDM Subang.

Mengikut wasiat ,almarhum mahu jasadnya disemadikan di madrasah yang menempatkan sebuah kolej pengajian Islam di negeri kelahirannya..

(dapatkan berita penuh dalam majalah Mastika keluaran Julai 2008)

# siapakah Almarhum?

kalau tak salah tok dari penceritaan tersebut beliau adalah Almarhum Ustaz Haji Fadhil Noor (bekas Presiden PAS dan ABIM) yang disemadikan di sebelah Madrasah Darul Ulum ,Pokok Sena,Kedah

AL- FATIHAH….

SUBHANALLAH, ALHAMDULILLAH , ALLAHU AKBAR!

Anonymous,  December 1, 2011 at 8:59 PM  

Anon 8.49 tu le gamaknya Dato Seri Najib nak pinda Akta Universiti dan Kolej Universiti bagi membolehkan mahasiswa-mahasiswa ni semua turun ramai-ramai bagi PR ambik alih Malaysia masa PRU 13 dok?

Anonymous,  December 1, 2011 at 9:12 PM  

Anon 8:58,

gaya kamu mempromosi politikus pujaan hati dah ketinggalan zaman. Sekarang cara itu orang dah tak pakai lagi.

Anonymous,  December 1, 2011 at 9:31 PM  

..tu cerita tentang ulama yang meninggal tu..atuk teringat waktu atuk maca mastika bertahun dulu..tuk google tenguk..ada rupanya..atuk copy bagi pakat-pakat baca..pilot yang peluk islam tu tak sebut nama pun..cuma bila atuk pikiaq..ia berkaitan dengan allahyarham fadzil noor..kebetulan pulak presiden pas..atuk cerita saja..bukan nak kempen...tak dak faedahla atuk nak kempen..atuk bukan nak jadi calon pas..kalau atuk ada cita-cita..atuk akan kempen habih habisanla..yang juak-juak umno ni..ada harapan ka dipilih jadi yb umno nanti..kalau tidak dok jadi barua,gurkha orangla jawabnya..oghang dapat jadi yb,dapat duit berjuta-juta...yang hangpa habuk pun tak dak..tok takpa la..pencen gred 52..tak sapa boleh ugut atok suruh undi umno..lainla peneroka felda..depa pangkah umno kerana diugut akan ditendang keluaq felda..tak dapat hakmilih tanah dan lain lagi..kalau hangpa tenguk..puak-puak buat bendang dikedah..semua pakat batu nisankan umno pada pru 12 dulu..depa ada tanah sendiri..10 atau 20 ghelong..tu puak buat bendang..atuk tenguk kawasan-kawasan melayu yang kelas pertengahan sikit..semua pakat-pakat pangkah pr..kawasan wilayah..kl ..contohnya hanya satu batu nisan tinggai kat umno..negeri yang maju sikit..penang..perak..selangor..semuanya pakat-pakat pangkah pr..hangpa bila nak sedaq lagi..anak-anak mat det jadi jutawan..anak-anak tun razak..jadi jutawan...hangpa dok telan ayaq lioq jee..siann kat hangpa noo..lupa pulak atuk..anak dan laki syarizat pun dah jadi jutawan mee segera...boleh kot tempias kat hangpa sekupang dua..

Anonymous,  December 1, 2011 at 9:34 PM  

elok juga tanya pada Pas tentang hal ini:

apa kedudukan di sisi agama kalau ngah kok meng masuk ladang khinzir dengan memakai kasut dan dengan kasut yang sama memijak lantai rumah muslimat berkenaan?

Anonymous,  December 1, 2011 at 9:36 PM  

Bukan pukimak tapi "pukimak lia" tatak sunat. Ini kafiaq aa, lancau tatak motong, pikimak lia tatak sunat ini kafiaq sulung tatak lasa talik pon tatak rasa. Itu lancau itu lia munya totey dia ata itu kuluk manyak musuk. Aiya lu konkek tatak ankat adas musak. Itu pukimak lia kasi lia konket sama anjin. lia totey pon sama macam itu lia bos hanuaq totey mengkok...

Anonymous,  December 1, 2011 at 9:39 PM  

anon 9:31,

bila surau runtuh bagi beri laluan pada megamall, pesawah tu kena tipu dek umnu atau parti isle?

Anonymous,  December 1, 2011 at 9:42 PM  

atuk tote bengkok 9:31,

kalau tak ada skim bantuan banjir, pada siapa pesawah berkenaan nak tuntut kalau sawah digenangi air? Dap? Pas? PKR? Umno?

Anonymous,  December 1, 2011 at 9:46 PM  

Atok 9:31,

kah kah kah

ingatkan Pas yang convertkan pilot berkenaan, rupa-rupanya pilot itu convert sendiri?

kah kah kah

terer atuk buat lawak dan dalam masa sama jual ubat!

kah kah kah

Anonymous,  December 1, 2011 at 9:54 PM  

memang dah anak haram perangai pun macam haram le...

Anonymous,  December 1, 2011 at 10:09 PM  

..atuk cerita ..hangpa nak ikut ..nak dengaq..ikut suka hati hangpa la noo..atuk pun tau..yang totok umno macam diatas tu..keghass hati..maklumla muda belia lagi..atuk pun macam tula dulu..kalau dah tua macam atuk..akan jadi macam atuk la jugak..nyesal pi sokong puak-puak jahil agama..tapi hairan jugak atuk..puak-puak buat bendang di kedah..bijak dari hangpa nooo......gena hangpa dah daftar untuk pru nanti..kawan atuk yang jadi wakil rakyat umno kata..banyak kerja kosong untuk puak muda keghasss hati macam hangpa....tukang keghabattt tiang dan pokok..pasang bendeghaa umno...sesuila untuk hangpa noo...dapat makan ghoti ..ayaq botoika...puaih hati la hangpa nooo!!

GotYou!,  December 1, 2011 at 10:14 PM  

Cerita dongeng basi pencacai muahahahaha. Pi la jilat segala lendir pembangkang tu wehhhh! Pok Nik pun dah dinabikan oleh ustaz budaknya muahahahaha.

Anonymous,  December 1, 2011 at 10:21 PM  

oiii bebal 9;31

Mazlan aliman generasi ke2 felda mengkhianati felda mengutuk felda tp mak bapak dia masih metekedarah duit felda..dan felda tak pernah pun menghalau mazlan aliman atau keluarganya.begitu juga ada 2,3 ekor
lembu2 pas spesis mazlan aliman yng tidak memangkah BN masih dengan tak malunya menerima duit daging bila hari raya
tp felda tak pernah nak berkira pun.
Mana fakta babi dap sekor ni ambik klu tak menyokong umno akan di tendang dari felda?
Haramjadah punya 9;31!Kerjanya sebarkan fitnah.



ANAKFELDA

Anonymous,  December 1, 2011 at 10:30 PM  

..amboi semangat anak felda diataih tu..atuk cerita berdasarkan pengalaman atuk..dulu dikawasan atuk ada dua felda..waktu tu calon bn adalah calon mca..calon pas adalah melayu..kawasan majoriti melayu..sekari sebelum mengundi..risikan kata puak cina semuanya sokong calon pas..puak felda pun dah nak sokong pas...malam tu puak umno pi gertak peneroka felda..kalu sokong pas..terajang keluaq felda..takkan atuk nak bohong hangpa pulak..betui jugak..kalau hangpa tak sokong umno..kena terajang keluaq felda..hangpa nak meghempat kat manala pulak..sejarah puak peneroka..semua pakat-pakat kenai...nasibla najib ada puak macam hangpa ni noo...ish banyak sungguh blogg anak peneroka yang pro pr nooo.....ketaq lutuit najib...

Anonymous,  December 1, 2011 at 10:39 PM  

10;30PM
cuba cita sikit kat felda mana tu?


ANAKFELDA

Anonymous,  December 1, 2011 at 10:43 PM  

..anak felda kan bijak..cari sendirila..felda yang pernah beryb cina mca ..

aku budak gunung December 1, 2011 at 10:45 PM  

pakai selipar masuk umah??

depan owg tua lak tuu

makin kuang ajar

Anonymous,  December 1, 2011 at 10:47 PM  

KO tak boleh jawab pas tu tukaR status jadi 10;43PM ,patutla jadi babi dap..atok konon ...
ptuihhhhh...


ANAKFELDA

Anonymous,  December 1, 2011 at 10:51 PM  

x yah marah lah...dah memang hitam...kalau dia tambah metalic kira up lah tu...
aku nak marah pasal dah x ada Melayu pure ke kat perak ni yg pilih mamak jadi MB...bangsat betul lah melayu perak...org melayu perak dulu adalah pahlawan menentang penjajahan british..x pulak aku dengar mamak,india,keling yg pertahankan tanah perak...menentang penjajah...last sekali melayu perak bahlul pilih keturunan asal usul India jadi pemimpin org Melayu kat Perak...hahahahahaha.melayu UMNO memang bangsat.penjual bangsa sendiri,menjilat bontot mamak...hahahahha..

Anonymous,  December 1, 2011 at 10:56 PM  

..sapa yang tak boleh jawab anak felda..atok nak tanya..ko ni baca ketidak..ko carilah kawasan felda yang berybkan mca..keja senang pun ko kantoi..gena jawatan keghabattt tiang..pasang bendera umno..kosong lagi....sesuaila untuk ko..

Anonymous,  December 1, 2011 at 11:07 PM  

Bongok 10;56pm

Klu ko merujuk labis aku datang dari sana.Ko memang PEMFITNAH krn tidak ada ugutan tk menyokong umno kena keluar felda.

Haram syarae klu memangkah BN ..kahkahkah masih ingat lagi kata2 nizar sang kelembai sebab tu Allah swt tak mengizinkan cikgu mala berlakikan penipu MC menang.

Anonymous,  December 1, 2011 at 11:08 PM  

...ni atok nak bagi tau..ko tenguk adun tititinggi,perlis..rimba mas,mata air dan lubuk sireh(felcra)..meroyan siang malam ko ni..

Anonymous,  December 1, 2011 at 11:14 PM  

DAP NI MEMANG PARTI PALING RACIST....asal cina jer racist...tak caya pegilah u all tanya yg keje swasta yg dikuasai cina...bukan company cina pun tapi klu management dah dikuasai cina, habiss semua top management diganti oleh bangsa dorang jer...memang bangsat betul!!!

Korang yang tak penah merasa bekerja dgn bangsa cina memang takkan faham betapa jijiknya cara pengurusan dorang naikkan bangsa dorang sendiri...org yg penah bekerja dengan swasta walaupun syarikat asing tapi bila dah dikuasai oleh pekerja cina yg ilmu tak sampai ke mana pun, habis melayu dan bumiputra yg dah keje lama dipijak2 oleh pekerja cina baru yg dijadikan boss ikut cara kotor....yg dah lama berkhidmat dan bermati-matian berkhidmat dinanti2kan utk ditendang keluar...bygkan kalau bangsa kapir ni diangkat menjaga dan menguruskan Malaysia...memang sah alamatnya tak akan ada lagi raja2 melayu, tak akan ada lagi universiti utk bumiputra, takde lagi kakitangan melayu yg duduk sebaris dgn org atasan...semuanya akan dicantas untuk naikkan anak bangsa dorang sendiri.....tak caya tanyalah syarikat2 asing yg dikuasai oleh org cina...tanya gaji bumiputra berapa dan gaji org cina berapa....bagai langit dan bumi beb....org cina hanya guna kepandaian dan dedikasi org melayu dan bumiputra yg bertungkus lumus jer...tapi, jgn harap dorang nak hargai atau kesian walaupun anak bini kita dlm keadaan sakit...jgn haraplah dorang nak jaga kebajikan...nak bagi bonus pun mimpilah...org bumiputra memang bijak dan sgt berkemahiran berbanding bangsa lain terhadap kerjaya walaupun gaji sikit...namun, hampir 80% bumiputra yg bekerja dgn swasta tak pernah dihargai sebaik bangsa lain di syarikat bukan bumiputra atau syarikat yg hanya guna nama bumiputra....org cina bukan berjaya kerana mereka rajin atau sangat bijak...namun mereka naikkan bangsa mereka secara jijik dan memberikan pendapatan gaji 200 kali ganda lebih tinggi drp bumiputra...tak caya tanyalah org yg keje swasta....tak penah rakan sekerja cina akan tunjuk slip gaji dorang dgn org bumiputra sebab boss buat perjanjian jgn tunjuk....tak caya pi curi2 tgk...pasti ramai terkejut...

Kalaulah org melayu dan bumiputra lain nak angkat juga bangsa ni jadi pemimpin negara, silap2 negara tergadai dan hidup merempat di negara sendiri....kakitangan bumiputra ramai kena buang dr kerajaan (itu sdh pasti sebab DAP dah janji nak kurangkan supaya bolehlah kroni2 dorang masuk sekaki cara senang...siap kroni dari CHINA lagi)<<<<< inilah yg selalu dijanjikan dengan org muda yg belum layak bekerja dan tak penah keje ngan cina....takyah gi keje dulu, tanyalah kengkawan atau saudara mara yg bekerja dengan cina memang kena layan mcm BANGSAT!!!!!

P/s: Org cina ingat dorang jer punya cara yg betul dan maju....memang maju pun sebab tu hari2 ada jer kes kat CHINA semua org suka masuk lobang..masuk lubang dindinglah, lubang mesinlah, lubang pembentunglah (tengok beritalah beb, hari2 kes kat CHINA pelik2..selagi boleh "curi" dorang akan "curi" jenama IPAD pun nak curi kan))....keje ahli bomba kat CHINA semua kena lepaskan org cina tersepit dr lubang.....sebab kaki mencari lubang mana2 boleh bg wang walaupun SALAH kan..

Anonymous,  December 1, 2011 at 11:19 PM  

Atok... mulanya nampak macam neutral.. sekadar nak berkongsi maklumat... tapi akhirnya nampak sangat totok pas...apalah... lepas hilang budi bahasa... macam tu ke orang Islam kita...

Anonymous,  December 1, 2011 at 11:23 PM  

hahahahaha bila aku sebut labis terus ko rujuk perlis di utara tadi apasal tak nak sebut terus terang..nampak sangat nak menipu..patutla ambik ketua pun kaki jubor dan pemfitnah!



ANAKFELDA

Anonymous,  December 2, 2011 at 12:09 AM  

atuk tu sebenarnya bodoh..dia ingat kalau dap menang dia hidup senang lenang..silap silap makin teruk lagi ada...hai beginilah melayu makin tua makin tak sedar diri...hari hari makan subsidi masih lupa diri...

Anonymous,  December 2, 2011 at 12:19 AM  

...ish apa kena dengan anak felda ni..tak belajaq loghat bahasa kot..adaka pulak loghat perlis dia kata loghat johor..kalau dah guna loghatt perlih..maknanya felda di perlih la..adun titi tinggi ada dua felda...felda mata air dan felda rimba mas..adun dia adalah cina mca..dah sah mamat ni ngaji tapi tak baca.....siannnnnn...taraf keghabatttt tiangla untuk umno..oooo labis jugak berketuakan cina jugak noo...anak beranak blue film..ko tau hukum berketuakan kapiaq jika kawasan majoriti melayu dan islam...

Anonymous,  December 2, 2011 at 12:21 AM  

..sapa yang sanggup makan subsidi umno...sumber rasuah..pakat-pakat nak termuntah..atuk dah lama muntahkan hasil dari umno tu...nasib baik sampai kat kerongkong jee..

Anonymous,  December 2, 2011 at 12:26 AM  

...berbalik dengan kerajaan peghak tu..kerajaan zamry..sepatutnya atuk tenguk pr yang menang...tapi bila 2 calon pkr lompat parti..bn pun ambiq kuasa..tapi atuk tengah dok pikiaq ni...mana kes rasuah terhadap dua calon pkr tu..awattt dok senyappp jeee...sebab tu atok pikiaq..kalau nak menang..menangla cara jantan..ni menang cara betino...malu la aihhhh...maruah nak letak mana...kalau atok jadi zamry..atok dah buat pilihanraya kecik dulu...baru nampak jantan..menang cara terhormat..

Anonymous,  December 2, 2011 at 12:40 AM  

baik undi melayu dari undi mamak...hahahaha...cat metalik mahal woooo. kira ok lah tu dari dikutuk hitam legam. x kan nak kata putih metalik kot...

Anonymous,  December 2, 2011 at 1:31 AM  

melayu pn ade jgk kulit gelap selain cerah n sawo matg

kalo undi pas pn tp dap jgk yg menentukn dasar n pinda perlembagaan kt perak mcm nizar jd mb tp sape yg kontrol dia sbb krusi dap lg byk dr pkr n pas

nsb bek la 11 bln je berkuasa kalo x agaknya byk lg dasar yg merugikn melayu n islam akan digubal

Anonymous,  December 2, 2011 at 8:23 AM  

haa..., nasib baik 11 bulan, klau 11 tahun takkan nampak la bangsa melayu kt bangunan SUK Perak, haramjadah punya nizar leh bagi tanah pajakan kekal sampai 999 tahun, klau bagi kt melayu tk pa la, yg dpt sumer kaum cina, muka dia pon dh mcm komunis pon ada, patut org melayu pakatan masuk & tgk cina wat langsi kt dlm bangunan SUK Perak, jgn harapla pembekal melayu nk dpt kontrak dari kerajaan Perak pd waktu tu!!

Anonymous,  December 2, 2011 at 9:07 AM  

isu di sini adalah kerasisan Dap. yang hairannya kenapa puak melayu Pas tak mahu komen tentang kerasisan Dap? kalau melayu PKR kita faham? kalau Pas apa alasan? apakah agama pas galakan sikap rasis sesama manusia?

kesimpulannya: melayu pas sama rasis macam Dap?

UMNO Johor,  December 2, 2011 at 9:27 AM  

Firman Allah SWT:
"Wahai manusia! Sungguh, kami telah menciptakan kamu dari seorang lelaki dan seorang perempuan, kemudian kami jadikan kamu berbangsa-bangsa dan bersuku-suku, AGAR KAMU SALING MENGENAL. Sungguh, yang paling mulia di sisi Allah adalah orang yang bertaqwa. Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui lagi Maha Teliti."
(Al Hujurat:13)

Agak malang bila penyokong Pakatan lupa firman Allah ini, memberikan penghinaan kepada bangsa seseorg mahupun suku-suku dalam bangsa mereka sendiri. Membandingkan pula warna kulit samaada hitam atau putih. Malah menghina seseorg sebagi hitam metalik.

Dalam bangsa/kaum Melayu itu sendiri terdiri dari pelbagai suku, ada yg asalnya bugis, jawa, minang, campuran arab, campuran india, melayu brunei dan sebagainya.

Inilah buktinya. Sesungguhnya sememangnya bila kita mencelikkan mata ke dunia ini, menangis, sudah DITETAPKAN bahawa kita ini bangsa apa. Dan ditakdirkan menjadi orang bangsa Melayu. Bangsa memang tidak dapat kita pilih, itu pilihan Allah SWT. Bukan kehendak kita.

Namun, Allah tidak menjadikan sesuatu perkara itu sia sia. Dalam ayat di atas, Allah menyeru kepada semua manusia, bukan sahaja orang Islam, bahawa kita semua sebenarnya BERSAUDARA. Mungkin adik beradik, saudara, sepupu, dua pupu atau beribu ribu pupu. Semua berasal dari 2 manusia ini: datuk kita, Adam dan nenek kita, Hawa.

Mengapa perlunya Pakatan Rakyat menghina seseorang sebagai mamak, india muslim dan sebagainya?

Adakah bagi PAS mahupun PKR warna kulit seseorang lebih tinggi nilainya disisi Allah?

Anonymous,  December 2, 2011 at 9:47 AM  

yg sedihnya..orang2 melayu jugak yg jadi tukang sorak kat belakang tu...sanggup memperlekehkan saudara seagama semata mata kuasa...

Anonymous,  December 2, 2011 at 10:19 AM  

Di Penang DAP hina Melayu Islam, perniagaan Melayu dihancurkan,, perkampungan Melayu dileburkan,
orang islam dikata pengkhianat dan halau keluar dari Negara.

Restaurabt mamak muslim di sabotaj, menggunakan penguatkuasa MPPP yang diketuai DAP menyerang restoran tersebut ambil tong gas cam buang, makanan dan semua peralatan dimusnahkan.

DAP/PKR/PAS janji kpd penduduk India Kpg Buah Pala kalau depa MENANG PRU12 Kpg Buah Pala terjamin dan tidak perlu pindah, lepas seminggu menang Lim Guan Eng tandatangan meluluskan Kpg Buah PALA dibanghunkan dan penduduk dihalau keluar.

DAPO menghina MB Perak dengan gelaran hitam metalik dan haramjadah.

DAP mengarahkan supada semua arak yang dirampas dipulangkan semula kepada pekedai. dan banyak lagilah.

perkara diatas berlaku sebab disokong oleh PAS dan PKR.

undi FUCKATAN adalah undi DAP.
undi PAS adalah undi DAP.
undi PKR adalah undi DAP.

Anonymous,  December 2, 2011 at 11:25 AM  

anon 12;19,

Ko rasa bijak sangat pi ajar n.ajis yng berkerat rotan berpatah arng mempertahankan Anuar pelirwat jubo..

Apakah hukum menurut islam dan bagi mereka yng menyokong pengamalnya..temasuklah korng yng menyokong anuar secara langsung dan tidak langsung.

Anonymous,  December 2, 2011 at 11:27 AM  

anon 12;19,

Ko rasa bijak sangat pi ajar n.ajis yng berkerat rotan berpatah arng mempertahankan Anuar pelirwat jubo..

Apakah hukum menurut islam dan bagi mereka yng menyokong pengamalnya..temasuklah korng yng menyokong anuar secara langsung dan tidak langsung.

Porahhhh..

ANAK FELDA

Anonymous,  December 2, 2011 at 11:44 AM  

anon December 1, 2011 8:58 PM

Rasulullah ketika kematian anaknya, hujan turun, lantas sahabat berkata sesama mereka, bumi turut bersedih sehingga hujan turun, Rasulullah terdengar lantas menegur mereka, apa yg berlaku adalah hukum alam, tidak ada kene mengena dengan yg mati atau hidup.

saya sendri penah dgr org cerita tentang pilot tu, tp bila dgr hadis ni terus tak jadi kagum.jadi tlg beritau semua org itu semua karut.hukum alam adalah sunnatullah, allah dah tetap apa akan berlaku, kes itu cuma satu kebetulan.

berbalik kes nga kor ming, tidak sempurna iman kamu selagi kamu tidak menyayangi saudara seisle kamu seperti kamu menyangi diri kamu sendiri (maksud hadis or quran saya tak ingat, tp rasanya ramai penah dengar). jd ustaz2 pas masa tu dok tolong pi gelak bila org KAFIR mencerca saudara seisle wpun berlainan politik, adakah mereka menyanyangi saudara isle tersebut?di mana tahap iman mereka?

Anonymous,  December 2, 2011 at 2:21 PM  

jangan samakan allahyarham ustaz fadzil noor dgn pemimpin pas skarang la bhaiii...
dulu allahyarham tokoh politik agama yang agung. benar tetap benar, salah tetap salah, halal tetap halal, haram tetap haram!
perjuangan PAS dulu independent tak perlu bangsa dan agama lain masuk campur. Pemimpin UMNO pun dulu silap percaturan terkedu kalau allahyarham berhujah.
bukan macam pemimpin pas sekarang. jauh terpesong. halal dah jadi haram, haram dah jadi halal...

exPAShit

JanganJadiKeldai,  December 2, 2011 at 4:07 PM  

Manalah orang PAS nak sayang saudara seisle mereka yg bukan penganut PAS. Kan terang-terang mereka kata org UMNO @ BN ni kapir bkn isle.Betul pun kan. Org UMNO Islam bkn Isle. Ahaks. Diorg lebih sayang kapir yg memang jelas kekapiran mereka. Noktah!

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP