Ekslusif 18 SX - Video Chegubard Ini Bakal Mengoncang PKR

Wednesday, December 7, 2011





Papa Gomo itulah yang diperkatakan semalam oleh media media pembangkang yang mana setelah seorang barua REFORMIS pro Anwar Ibrahim iaitu penulis upahan Amin Iskandar membuat laporan Polis ke atas Blogg Papa Gomo berhubung artikel yang menemplaknya.

Artikel yang membuatkan Amin Iskandar menangis tak berlagu KLIK DISINI.

Bukan main hebat lah juak pakatan menyerang Papa Gomo yang mana mereka sebenarnya nak menjatuhkan moral Gomo dalam dunia media baru ini. Hebat modus operandi mereka dan boleh Gomo katakan modus operandi yang sebenarnya berjaya jika orang lain yang menjadi mangsa.


Apa yang Gomo nak nyatakan disini sebenarnya adalah mengapa mereka menyerang Papa Gomo secara total. Mengapa dan kenapa? Jeng jeng jeng.....

Untuk makluman 2 minggu yang lalu Gomo telah memberi HINT didalam twiiter mengenai Video Chegubard yang kini sudah berada ditangan Gomo. Video yang mana jika tersebar akan mematikan terus kerjaya Chegubard sebagai pemain politik dalam PKR parti yang kini beliau sertai.

Gomo tidak mahu mengulas apa yang terkandung didalam video tersebut namun Gomo nak ingatkan anda mengenai video yang sebelum ini Gomo keluarkan yang mana membabitkan Johari Abdul MP Sungai Petani.


Video diatas ini dirakam sewaktu Johari Abdul menonton video seks Anwar Ibrahim dan kerana video diatas ini lah Johari Abdul melompat dan melenting kerana ahli PKR sudah mengetahui beliau telah memperkecilkan Anwar Ibrahim sehinggakan ketawa berdekah dekah. KLIK DISINI

Video Seks Anwar Ibrahim

Apa yang Gomo nak maklumkan disini sesiapa sahaja yang menyaksikan rakaman Video seks Anwar Ibrahim secara automatiknya telah dirakam ketika menyaksikan video seks tersebut. Siapa lagi yang menonton video seks tersebut dihotel 5 bintang sekitar Kuala Lumpur?


Malas untuk Gomo nyatakan siapa tetapi yang pasti Chegubard, Anuar Mohd Nor Reform menonton video tersebut. Reaksi mereka? Jeng jeng jeng.... Video Coming soon Bebeh.....

Bertindak dari apa yang Gomo maklumkan dalam Twitter mengenai video Chegubard yang sudah berada ditangan Papa Gomo maka Chegubard telah mengarahkan agar seseorang cuba membeli Gomo untuk tidak mengeluarkan video tersebut. Namun silap kerana Papa Gomo bukan boleh dijual beli kerana kepentingan nya adalah Amanah yang dipertanggung jawapkan demi kesedaran Masyarakat.

Mungkin atas sebab itu Chegubard mengadakan operasi besar besaran dalam menentang Papa Gomo bagi mendesak pihak Polis dan SKMM menghalang Blogg Papa Gomo dari terus beroperasi membongkarkan segala Bukti dan Fakta akan kejahatan Pakatan Pembangkang terutama pemimpin mereka.

Jika anda semua lihat semalam yang hadir menyokong Amin Iskandar adalah mereka yang terlibat dalam gerakan Reformasi 1998. Hebat mereka ini, satu hati dari dulu sehingga sekarang walaupun ada diantara mereka yang waktu ini menerima Hasil bulanan dari UMNO.

Apa sekalipun yang mereka cuba lakukan Gomo bukanlah pondan sebagaimana Anwar Ibrahim yang melarikan diri ke kedutaan Turkey setelah Saiful Bukhari membuat laporan Polis. Malah Gomo still Alive dan tidak gentar dengan ugutan dari pihak Pembangkang ini.

Malah kenyataan Amin Iskandar yang menyatakan akan mengambil tindakan Mahkamah keatas Papa Gomo amatlah dialu alukan kerana dalam hidup ini ada prinsip yang kita perlu pegang dan dukung.

Badai melanda macam mana sekalipun Papa Gomo tidak gentar dan akan perang habis habisan keatas mereka Juak Juak Pakatan Pembangkang terutama Musuh no 1 iaitu Anwar Al Juburi dan keponakkan nya.


Si Botak Kiri Anak Buah siapa? Chegubard or Sam Ketot?

Buat Amin Iskandar penulis upahan CIA usahlah berperangai kebudak budakkan yang berhingus merintih mencari Populariti dan menumpang kepopularan Papa Gomo. Sudah sudahlah menjilat Anwar Ibrahim sejak zaman Reformasi sehingga kini kerana reformasi yang anda perjuangkan sekarang ini sudah BASI sama sekali.

Amin Iskandar dibiayai SUGAR MUMMY KLIK DISINI

Buat Chegubard, siap sedia lah untuk membungkus kain baju anda dan beredar dari Parti Keadilan Rakyat kerana bila keluarnya video ini nanti sudah pasti anda tidak akan dihormati oleh anggota Parti Keadilan Rakyat.

Dan Gomo juga nak sampaikan kepada para pembaca yang sentiasa menyokong Papa Gomo serta rakan rakan Blogger seangkatan agar jangan kita lemah semangat dengan serangan juak juak pencacai ini. Ingat kita menyampaikan kebebasan dalam berblogg dan menjadi keutamaan kita menyampaikan kebenaran dengan cara apa sekalipun walaupun ianya akan mendatangkan masaalah dikemudian hari.

" U FUCK With Me, U Fuck With The Best"
-Petikan Kata kata Tony Montana


Psssttt..... Lawan tetap lawan, depa berani ke tidak ni? ha ha ha


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT



261 comments:

Anonymous,  December 7, 2011 at 9:32 AM  

FUCK U Wan Muhammad Azri bin Wan Deris

Anonymous,  December 7, 2011 at 9:33 AM  

Wan Muhammad Azri bin Wan Deris, can i FUCK your china doll wife??

Anonymous,  December 7, 2011 at 9:33 AM  

Kesian Wan Deris lahirkan anak babi ini

Anonymous,  December 7, 2011 at 9:34 AM  

Wan Muhammad Azri bin Wan Deris, haptuihhhhhhh...muka macam puki anjing je

Anonymous,  December 7, 2011 at 9:35 AM  

hodoh gila wajah papagomo ni. mamak rupanya. perasaan melayu seh

Anonymous,  December 7, 2011 at 9:36 AM  

Wan Muhammad Azri bin Wan Deris, bolehkah aku FUCK pantat bini cina engko???kakakakaa

Anonymous,  December 7, 2011 at 9:37 AM  

FUCK U, mother fucker Wan Muhammad Azri bin Wan Deris

Anonymous,  December 7, 2011 at 9:39 AM  

Wan Deris, engko adalah bapak anjing kot...

Anonymous,  December 7, 2011 at 9:40 AM  

Wan Muhammad Azri bin Wan Deris, Fuck U!!!!!!!!!!

Anonymous,  December 7, 2011 at 9:42 AM  

Wan Muhammad Azri bin Wan Deris, can i FUCK your china doll wife??
Dengar cakap bini Cina Doll engko kena FUCK oleh Anuar kot, BETUI keh????

Anonymous,  December 7, 2011 at 9:44 AM  

Ohoooooooo..CINA DOLL GOMO FUCK BY ANUAR...HAHAHAHAHAH...ANAK ENGKAU TU BETUL DRPD ENGKAU KEH????? MACAM ANUAR JE????

Anonymous,  December 7, 2011 at 9:44 AM  

Bagus Puki Gemuk, setiap hari saya suka membaca anda blog ke berak. skarang saya membaca blog anda ketika saya mahu melancap. Ohhh yeaaaah!

akaknilai December 7, 2011 at 9:44 AM  

Anon 9:32 - 9:35 adalah peminat no 1 Papa Gomo. Macam akak jugak, cuma bezanya depa ni cuba nak pikat Papa Gomo cara benci-benci manja. Teruskan berjuang Papa Gomo! Akak terus sokong! Telanjangkan Chegu BAD cukup-cukup!

Anonymous,  December 7, 2011 at 9:45 AM  

Wan Muhammad Azri bin Wan Deris, Haptuihhhhhhh...pukimak betul..suka sangat puki Cina..

Anonymous,  December 7, 2011 at 9:47 AM  

FUCK U Wan Muhammad Azri bin Wan Deris

CnB,  December 7, 2011 at 9:47 AM  

Papa Gomo rule!!

Anonymous,  December 7, 2011 at 9:48 AM  

Betulkah anwar kongkek wife gomo??? Kesian gomo

Anonymous,  December 7, 2011 at 9:48 AM  

Betulkah anwar kongkek wife gomo??? Kesian gomo

Anonymous,  December 7, 2011 at 9:49 AM  

Terbaik PG....Teruskan usaha....:)

Anonymous,  December 7, 2011 at 9:49 AM  

HAHAHAHA....anak gomo sebenarnya adalah dari anuar...kakakakakaka

Anonymous,  December 7, 2011 at 9:50 AM  

Wan Muhammad Azri bin Wan Deris, bolehkah i FUCK pantat bini cina engko???kakakakaa

Anonymous,  December 7, 2011 at 9:50 AM  

FUCK U Wan Muhammad Azri bin Wan Deris

Anonymous,  December 7, 2011 at 9:52 AM  

Meroyan la tak habis2 .....aku rase diaorg dah ketagih blog hang la gomo..... he he... menatang fuck tu je la yg diaorg tau.... mmg kaki fuck kut diaorg nih... cam pemimpin nya jugak... semua benda nak difuck....

Anonymous,  December 7, 2011 at 9:52 AM  

Wan Deris, engko adalah bapak anjing kot... Ko pancut dalam jubor anjing mana???

Anonymous,  December 7, 2011 at 9:52 AM  

tu dia .... tahniah Gomo...mereka dah gabra dah tu....teruskan pendedahan.

Anonymous,  December 7, 2011 at 9:53 AM  

Issssstttttttt.... puki cina doll gomo dah kongkek dgn anuar..

Anonymous,  December 7, 2011 at 9:54 AM  

Wan Muhammad Azri bin Wan Deris, Fuck U!!!!!!!!!!

Mr. Eee December 7, 2011 at 9:54 AM  

Rasulullah s.a.w bersabda: "Sebaik-baik jihad ialah berkata benar walaupun di hadapan raja yang zalim"

Firman Allah dalam surah al-Ahzab ayat 70 dan 71: Maksudnya: "Wahai orang-orang yang beriman, bertakwalah kepada Allah, dan katakanlah perkataan yang tepat – benar (dalam segala perkara). Supaya Ia memberi taufik dengan menjayakan amal-amal kamu, dan mengampunkan dosa-dosa kamu".

Hadith Rasulullah s.a.w yg bermaksud.."Apabila Allah menghendaki seorang hambaNya mendapat kebaikan, Ia buka kunci hatinya dan menjadikan dalam hati itu rasa keyakinan dan kepercayaan yang kukuh, dan Ia menjadikan hatinya sentiasa sedar tentang liku-liku hidup yang dijalaninya dan Ia jadikan hatinya sihat sejahtera, lidahnya bercakap benar, tingkah laku, gerak geri dan perangainya lurus. Juga Ia menjadikan telinganya mendengar kebenaran dan matanya melihat hakikat kenyataan"

Teruskan Perjuangn Kebenaran mu Wahai PapaGomo...

x macam bang nuar... suh tunjukkan kebenaran pon payah...

p.s. rasenye org yg dok kutuk tu org sama kot.. dapat upah kutuk org, konon bg semangan down la.. hu hu hu..

nirlestari December 7, 2011 at 9:56 AM  

cayalah gomo..
sempoilah pendedahan demi pendedahan yg gomo buat..
tapi para penyokong PR ni susah sikitlah nak terima, diorang ni terlampau fanatik sampaikan susah nak terima keburukan pemimpin mereka yg dah terhidang di depan mata

kalau tidak keberatan, mohon saudara link kan sekali blog saya http://lamanizzs.blogspot.com
tq

Anonymous,  December 7, 2011 at 9:56 AM  

Wan Muhammad Azri bin Wan Deris, haptuihhhhhhh...
apasal muka engko macam puki anjing je.....
Wan Deris tuh kongkek dgn anjing kehh??

Anonymous,  December 7, 2011 at 9:57 AM  

Wan Muhammad Azri bin Wan Deris, can i FUCK your china doll wife??

Anonymous,  December 7, 2011 at 9:58 AM  

hodoh gila wajah papagomo ni. mamak rupanya. perasaan melayu seh

Anonymous,  December 7, 2011 at 9:59 AM  

FUCK U Wan Muhammad Azri bin Wan Deris

Anonymous,  December 7, 2011 at 10:01 AM  

Dengar cakap bini Cina Doll engko kena FUCK oleh Anuar kot, BETUI keh????

Anonymous,  December 7, 2011 at 10:03 AM  

Pukimak ko Wan Muhammad Azri bin Wan Deris

Anonymous,  December 7, 2011 at 10:05 AM  

Wan Muhammad Azri bin Wan Deris pukimak haramjadah....

Anonymous,  December 7, 2011 at 10:06 AM  

hahaha pas pkr dap nya pencacai dah meroyan cam lahanat hahahaha.. asyik maki ko jela gomo keje dorang hahaha kasi keluar itu video cepat cepat hahaha

Anonymous,  December 7, 2011 at 10:08 AM  

Wan Muhammad Azri bin Wan Deris, can i FUCK U???

Anonymous,  December 7, 2011 at 10:11 AM  

" UR wife FUCK With Anuar, U Fuck With The Khairy"
-Petikan Kata kata anak babi haramjadah Wan Muhammad Azri bin Wan Deris

Anonymous,  December 7, 2011 at 10:13 AM  

papa gomo, teruskan berjuang. biar lah pencacai serta anjing PR nie duk meroyan x puas hati. nk fuck sana sini.. teruskan berjuang demi islam dan bangsa malaysia nie. mereka anjing2 PR nie x pernah nk tau bersyukur. nama pun anjing kan? perangai mcm anjing lah. haha.. all the best.
zul
jln langgar, kedah

Anonymous,  December 7, 2011 at 10:14 AM  

" Wan Deris FUCK With Anjing, Wan Muhammad Azri Fuck With BABI"

-Petikan Kata kata Cina Doll GOMO

Anonymous,  December 7, 2011 at 10:17 AM  

"Wan Muhammad Azri bin Wan Deris FUCK With Cina Doll, Anuar FUCK With Cina Doll"

Cina Doll yang sama keh????????

Anonymous,  December 7, 2011 at 10:18 AM  

FUCK U Wan Muhammad Azri bin Wan Deris

Anonymous,  December 7, 2011 at 10:19 AM  

muhahahahaaa....

aku suka... aku sukaaa....

puak fuckatan dah gila.. merapu mcm org gila... mcm babi gila tersedut serbuk kunyit....

Anonymous,  December 7, 2011 at 10:20 AM  

Wan Muhammad Azri bin Wan Deris, can i FUCK your china doll wife?
Harga berapa ko charge anuar??? Puki Cina tak mahal

Anonymous,  December 7, 2011 at 10:22 AM  

Wan Muhammad Azri bin Wan Deris, haptuihhhhhhh..

Anonymous,  December 7, 2011 at 10:23 AM  

"Wan Muhammad Azri bin Wan Deris FUCK With Cina Doll, Anuar FUCK With Cina Doll"



kakakaka

Anonymous,  December 7, 2011 at 10:25 AM  

" My wife FUCK With Anuar, I Fuck With Cina Doll"
-Petikan Kata kata anak babi haramjadah Wan Muhammad Azri bin Wan Deris

Anonymous,  December 7, 2011 at 10:26 AM  

Gomo..gomo, sampai meroyan dibuatnya puak-puak mahataksub ni. Bagus juga, dapatlah kita tengok nilai diri "pejuang" mahataksub ni. Otak mereka hanya mampu memikirkan the four letter word saja. Tidak hairanlah mereka boleh ditipu Anwar dan konconya sepanjang masa..

Wak dOb December 7, 2011 at 10:27 AM  

ramai peminat ko gomo...hahaha..
bagus2..aku pun nak tolong dedah juga pasal cheguebardoh ni... 12Dec ade ceramah isu semasa kt meru.. aku nak bakar tempat tu..

love u PapaGomo!!!!hahaha

Anonymous,  December 7, 2011 at 10:28 AM  

papa gomo ni cm anjing gile dh jdnya, mengigit xtentu pasal

Anonymous,  December 7, 2011 at 10:28 AM  

" My wife FUCK With Anuar, I Fuck With Cina Doll"
-Petikan Kata kata anak babi haramjadah Wan Muhammad Azri bin Wan Deris

Anonymous,  December 7, 2011 at 10:29 AM  

memang confirm... mereka yang dok maki hamun.. mencarut tak tentu pasal dalam bog ni... memang kaum kaki liwat.. kaki jubur... kaki main belakang.... kaum ni memang pantang diusik idola mereka si BABI tu... cuit sikit melatah macam pukimak haramjadah...

Ape2 pun... teruskan Papagomo

Anonymous,  December 7, 2011 at 10:29 AM  

papagomo ni banyak tuduhan2 yang dia buat dan paparan lucah dan seks di website dia tanpa tapis. Agak hairan kenapa tiada siapa buat aduan dan tiada tindakan pihak berkuasa diatas tuduhan2 dan paparan gambar dan video lucah tidak bertapis. Ia merosakkan budak2 termasuk anak2 ahli UMNO.

Anonymous,  December 7, 2011 at 10:30 AM  

FUCK U Wan Muhammad Azri bin Wan Deris

Anonymous,  December 7, 2011 at 10:31 AM  

Anon 10.29

Ko perlu diingatkan bahawasanya papagomo.com nie adalah PRO UMNO,jadi tak ada sesiapa berani nak mengusik atau menangkap mamat nie.rasa saya apa yg encik amin kita nie mintak tak cukup,sekadar minta maaf dapat ker nak menlenyapkan fitnah yg dah dibaca oleh sejuta rakyat?

Anonymous,  December 7, 2011 at 10:32 AM  

papagomo bangsat ini bukan manusia tapi hantu belaan umno, dia muncul dgn propaganda jijik dan hina...hanya pencacai umno rela dirogol bergilir gilir dgn papagomol

FUCK U Wan Muhammad Azri bin Wan Deris

Anonymous,  December 7, 2011 at 10:34 AM  

Wan Muhammad Azri bin Wan Deris, can i FUCK your china doll wife?

Anonymous,  December 7, 2011 at 10:34 AM  

BABI atau lebih dikenali di Indon dengan nama Bapak Anwar Bin Ibrahim

Spesis yng kuat menyondol..tak kira depan atau belakang..

Anonymous,  December 7, 2011 at 10:36 AM  

tak guna kalau setakat dok maki hamun si Wan Muhammad Azri Wan Deris a.k.a papagomo tu. org mcm tu elok diheret ke mahkamah je, x kisah lah mahkamah ni bn punya pun tapi sekurang2nya org tahu yg si papagomo ni memang kerjanya memfitnah org. kalau aku jadi hakim org mcm ni aku suruh dia makan cili api 8 kilo!!!!!

Anonymous,  December 7, 2011 at 10:36 AM  

Fuck ajelah yg diaorg tau..... tu pon aje tahap juak2 nih. 2 x 5 dgn pemimpinnya.... like father like son

Anonymous,  December 7, 2011 at 10:36 AM  

Bila papagomo bersopan dengan meminta izin dulu "Can I Fuck you..." semua golongan mahataksub marah. Tapi bukankah itu ayat "Pemimpin agung kaum mahataksub apabila meminta izin dulu sebelum berbuat sesuatu. Bukankah itu ayat minta izin kepada saiful bukhari yang tidak pernah dinafikan oleh ANwar? Lagipun bukankah perjuangan tubuh saya hak saya dalam LGBT selaras dengan imam ambiga yang dimakmumkan oleh mahataksub.

Anonymous,  December 7, 2011 at 10:37 AM  

Haai .papagomo berapa lah upah yg kamu dapat..sampai begitu sekali kamu sanggup membuat fitnah sama sabangsa dan saagama..kalau kamu dari kalangan YAHUDI aku Xpelik Xheran..yg menghairan aku kamu di katakan dari kalangan melayu beragama ISLAM. .atau mungkin kah kamu ini dari kalangan "IBLIS BERTOPENG KAN MANUSIA "

Anonymous,  December 7, 2011 at 10:38 AM  

" My wife FUCK With Anuar, I Fuck With Cina Doll"
-Petikan Kata kata anak babi haramjadah Wan Muhammad Azri bin Wan Deris

Anonymous,  December 7, 2011 at 10:40 AM  

Anon 10.36

manusia babi laknat seperti papagomo ni tak harus diberi muka....!!!
MAKI JE....!!!!

Anonymous,  December 7, 2011 at 10:41 AM  

BABI atau lebih dikenali di Indon dengan nama Bapak Anwar Bin Ibrahim

Spesis yng kuat menyondol..tak kira depan atau belakang..

Anonymous,  December 7, 2011 at 10:41 AM  

Wan Muhammad Azri bin Wan Deris, can i FUCK your china doll wife?

Anonymous,  December 7, 2011 at 10:43 AM  

muka mcm papadom...kah kah kah....woi..cr mkn lain cara la.....ko cacat ke ape.... haptuihhhh Wan Muhammad Azri bin Wan Deris

Anonymous,  December 7, 2011 at 10:46 AM  

Bila papagomo tulis pasal Pakatan Rakyat, maka timbullah istilah fitnah. Tapi semua rakyat Malaysia tahu bahawa siang malam pagi petang PR dok fitnah Umno. Sampai dalam kongres PKR lebih banyak cakap pasal Umno dari parti sendiri.

Kadang-kadang, tukang fitnah dalam PKR ni kena diajar apa itu fitnah, baru dia faham.

Teruskan papagomo, depa tau depa perlu jawab disini sebab blog depa dah tak laku.

Strategi pembunuhan karektor ini telah lama dilaksanakan sebagai strategi kekal mereka. sebab itulah jika ada ahli agama yang pro Umno akan ditekan habis-habisan jika tidak menyokong PR. Sebab itulah tak ramai ustaz yang berani sokong Umno terang-terangan. Walhal Naib Presiden Pas mat sabu taik bur*t tu takda kerja lain selain menfitnah.

Anonymous,  December 7, 2011 at 10:49 AM  

Aku sokong 100% saman dajal papagomo nie..meluat aku dgn tulisan fitnah setan nie..berani tulis, takut kenalkn identiti...aku doakan setan nie cepat mati, sblm dia merosakkn m'sia

Anonymous,  December 7, 2011 at 10:49 AM  

BABI atau lebih dikenali di Indon dengan nama Bapak Anwar Bin Ibrahim

Spesis yng kuat menyondol..tak kira depan atau belakang..

Yang ni betul BABI...

Anonymous,  December 7, 2011 at 10:49 AM  

Go all the way brother. The truth must be told...Support to you in my thought and prayers.

Anonymous,  December 7, 2011 at 10:50 AM  

papagomo dilahirkan beribu bapa anjing so sifat manusia tiada pd fikirannye .. yg ada dlm pemikirannye bagaimana nak MUSNAHKAN manusia yg beriman dan mencari kebenaran !!!!

Anonymous,  December 7, 2011 at 10:51 AM  

Wan Muhammad Azri bin Wan Deris, can i FUCK your china doll wife?

Anonymous,  December 7, 2011 at 10:52 AM  

" My wife FUCK With Anuar, I Fuck With Cina Doll"
-Petikan Kata kata anak babi haramjadah Wan Muhammad Azri bin Wan Deris

Anonymous,  December 7, 2011 at 10:52 AM  

Papagomo,
jangan lupa video cikgu butt yer. kami sabar menunggu. Jangan lupa buat artikel dan schedulekan post untuk dedah cikgu butt siap-siap.mana la tahu notebook papagomo kena rampas ka, posting dah ada cuma tunggu masa saja untuk blogger.com publish.

Siap la hang Chegu Butt

Anonymous,  December 7, 2011 at 10:53 AM  

Buang je nama PAPA...tu, buat malu kaum bergelar bapak je, lebih baik letak nama PAPAKEDANA..lagi masuk akal..keh..keh..keh.

Anonymous,  December 7, 2011 at 10:54 AM  

papa gomo ni mmg bangsa pukimak haram jadah....poraahhh...

Anonymous,  December 7, 2011 at 10:55 AM  

FUCK U Wan Muhammad Azri bin Wan Deris

Anonymous,  December 7, 2011 at 10:57 AM  

Can I FUCK U PAPAGOMO?

Anonymous,  December 7, 2011 at 10:59 AM  

tak payah ckp byk gomo... ko keluakan aje bideo mangkuk tuh.....they want fuck.... show them the real fuck by their own fucker.... ha ha

Anonymous,  December 7, 2011 at 10:59 AM  

hahaha papagomo. U R BASTARD opsss no sorry because u r son of bastard BUSTED

Anonymous,  December 7, 2011 at 11:02 AM  

Atok tuo punye fuck kt siam tuh ape jadi gomo..... since juak2 tgh gila meroyan fuck nih...... ko keluokan aje sekali.... mcm2 jenis fuck kekdahnya juak2 fuckatan nih...

Kuntum,  December 7, 2011 at 11:02 AM  

Papa memang kellasss...skali kuar artikel, terkinja2 mcm beruk kena belacan macai pkr kehkehkeh

PRP December 7, 2011 at 11:03 AM  

Terukan GOMO!.. Teruskan.. mereka semua dah semakin panas...hahaha

Anonymous,  December 7, 2011 at 11:04 AM  

ikut hati aku klu jumpa papagomo ni depan mata nak je aku HEMPUK kepala dia dgn camera aku ni... aku dgr dia ni fotografi... memalukan fotographer2 malaysia je... lg malu sbb ko ni manusia yg mungkin beragama islam... tp mkin hanya pada ststus je... klu kna langgar lori TAIK pn bagus jgk ko ni...

Anonymous,  December 7, 2011 at 11:07 AM  

Wan Muhammad Azri bin Wan Deris, can i FUCK your china doll wife?

Anonymous,  December 7, 2011 at 11:16 AM  

papa gomo ni mmg bangsa pukimak haram jadah....poraahhh...

Anonymous,  December 7, 2011 at 11:18 AM  

aku doakan papa gomo ditimpa musibah dari allah agar dia sedar bahawa wang yg diperolehi hasil dari fitnah yang dilakukan adalah haram dimakan oleh beliau, isteri serta anak2 beliau.

Anonymous,  December 7, 2011 at 11:20 AM  

Papa gomo memang seorang barua, pencacai, khadam yang paling kurang ajar pernah gua jumpa dengan tulisan nya yang tak berilmiah yang disokong pihak umno/bn

Anonymous,  December 7, 2011 at 11:20 AM  

Aku tengok ada seko je meroyan kat atas..agak2 siapa gerangannya ,ek?

Sugar Mummy dah servis rini, Amin?

WAKAKAKAKAAKA

Anonymous,  December 7, 2011 at 11:21 AM  

Wan Muhammad Azri bin Wan Deris, can i FUCK you?

Anonymous,  December 7, 2011 at 11:22 AM  

papagomo.....pok mu laa gomo mu gilooo nate beruk ni laaa hok buat fitnah ada akai tapi x geti pakai ada otak macam lembu.

Anonymous,  December 7, 2011 at 11:25 AM  

Wan Muhammad Azri bin Wan Deris, can i FUCK your china doll wife?

Anonymous,  December 7, 2011 at 11:32 AM  

Korang sume tak perasan ke....ada sorang je pondan yang berkeliaran kat blog papa gomo ni. Naik kesian aku tengok....tergugat habis dia dengan papa gomo.

Wa caya lu lah papa gomo. Cara lu nak keluarkan video pun sikit punya suspend. Bersiap sedialah cikgu fart yg selama ini tak habis memfitnah Rosmah.

Gomo you're the best....muahahaha....

Anonymous,  December 7, 2011 at 11:34 AM  

lah, gomo la sgt...keje buat fitnah je tau bro? ak knal la sape die dol...

Anonymous,  December 7, 2011 at 11:35 AM  

wooooo...blog xde modal..woooo..da xreleven..wooo..pasni da malas la tu nk tulis tu yg mngarut2 tu...wooo papa gomo..woooo..mmalukan diri...pasni mntal hacker hack je blog ni..xreleven n bnyk fitnah pas wat muka tembok..content bodoh je sume..come on bro..hadap dgn tulus n telus la..mne aci maen fitnah2...ko aku ckp dalil quran pn ko xpduli sbb hati da hitam...tggu bala je ko ni weii..~hamba allah~

Anonymous,  December 7, 2011 at 11:40 AM  

Wan Muhammad Azri bin Wan Deris, can i FUCK you?

Anonymous,  December 7, 2011 at 11:44 AM  

Puak pencacai fuckatan...yg lu fuck gomo tu apsal?.buat penat lu je.nampak sgt mentaliti lu taraf rendah yg amat kronik.
Gomo akan terus mendedahkan apa yg perlu di dedahkan.itu sudah pasti.dan gua akan pasti menyokong gomo.teruskan melondeh kemungkaran puak fuckatan.

Anonymous,  December 7, 2011 at 11:48 AM  

B.A.B.I. atau lebih dikenali di Indon dengan nama Bapak Anwar Bin Ibrahim

Spesis yng kuat menyondol..tak kira depan atau belakang..

Yang ni betul BABI...

Tapi yang duduk meroyan tak tentu arah dan maki hamun sana sini...
tu semua... nak didik BABI

Kiranya... ANAK BABI la tu...

Anonymous,  December 7, 2011 at 11:49 AM  

" My wife FUCK With Anuar, I Fuck With Cina Doll"
-Petikan Kata kata anak babi haramjadah Wan Muhammad Azri bin Wan Deris

Anonymous,  December 7, 2011 at 11:58 AM  

dh mcm cacing kepanasan ja puak2 jubur ni...ni smua kes dh tanda idea la 2..tu yg maki hamun...hahaha...lu org pny komen gasi gua gelak la wahai parasik2 negara..hahaha...papagomo lu btoi2 wa pny hero la..lu jgn jd sama itu nuar la..dia tu telur ja ada 1..asyik dok kokok ja..hahaha

Anonymous,  December 7, 2011 at 11:59 AM  

betul-betul punye marah juak pakatan ni papa keh keh keh

Anonymous,  December 7, 2011 at 12:01 PM  

gomo aku sokong 1000%. berani kerana benar. jangan jadi fuckatan yg hanya berani lawan china doll ekekeke...

teruskan gomo. kalau dorang tak buat salah nape nak maki dan marah ye tak??

Anonymous,  December 7, 2011 at 12:02 PM  

melihatkan kata-kata yg tak beradab kat sini..membuatkan aku lebih yakin bahawa keputusan aku memilih UMNO adalah tepat...Terima Kasih org PR

Anonymous,  December 7, 2011 at 12:03 PM  

Papa gomo? cam kenal jer.... di mana ya? oooo yang hari tu heboh tengah tunggang kat pub,,, waktu maghrib pulak tu....... ayat famous dia,,, TAKE BEER,,, TAKE BEER,,,, TAKE BEERRRRRR.... Silap2 dia buat tuduhan tu... tulis dalam blog tgh penin lalat...... tu yg merapu meraban tu.....

Anonymous,  December 7, 2011 at 12:03 PM  

PG jgn tunduk pada tekanan.Ramai lagi dibelakang lu.Dont b kuatir

Anonymous,  December 7, 2011 at 12:04 PM  

Wan Muhammad Azri bin Wan Deris, can i FUCK you?

Anonymous,  December 7, 2011 at 12:06 PM  

Elok didedahkan si mamat ni yang saban kali kerja menfitnah. Keluarkan gambar-gambarnya supaya semua orang boleh kenal kaki fitnah ini

Anonymous,  December 7, 2011 at 12:06 PM  

teruskan usaha. penyokong2 PR , PAS dll mmg lebih taatkan pemmimpin drpd tuhan. sorok semuaa keburukan yg jelas demi mempertahankan pemimpin. org bodoh je yg selalu buat mcmtu. mcm lembuu. ikut jeee kemana tuannya tarik. pikirlah. pakai otak. jgn pakai kepala lutut.


Papa gomo , teruskan usaha. kalau negara dipegang pemimpin mcmtu, alamatnya lingkuplahhhh. teruskan! tuhan tahu niat anda.

Anonymous,  December 7, 2011 at 12:07 PM  

Wan Muhammad Azri bin Wan Deris, can i FUCK your china doll wife?

Anonymous,  December 7, 2011 at 12:07 PM  

Pukimak ko Wan Muhammad Azri bin Wan Deris

Anonymous,  December 7, 2011 at 12:08 PM  

Wan Deris, engko adalah bapak anjing kot... Ko pancut dalam jubor anjing mana???

Anonymous,  December 7, 2011 at 12:09 PM  

Wan Muhammad Azri bin Wan Deris, dengar cakap bini Cina Doll engko kena FUCK oleh Anuar kot, BETUI keh????

Anonymous,  December 7, 2011 at 12:13 PM  

Lembugomo.....pencacai yg makan najis lembu...

Anonymous,  December 7, 2011 at 12:16 PM  

video semua upload nak kabur la , night vision la..takde video yg clear ker? fitnah jer memanjang.cuba bg video clear sikit mcm video chua soi lek tu wahai wan mohd azri..haihh

Anonymous,  December 7, 2011 at 12:16 PM  

Issssstttttttt.... puki cina doll gomo dah kongkek dgn anuar..

Anonymous,  December 7, 2011 at 12:21 PM  

Rasulullah s.a.w bersabda yang maksudnya: “Sesiapa yang menolak kata-kata buruk terhadap kehormatan diri saudaranya, nescaya Allah menolak api neraka daripada mengenainya pada hari kiamat.”

Hadith riwayat Ahmad dan Tirmizi

Huraian:

Memperli, memperolok-olok, mengejek, menghina, memperleceh, memperlekeh, memanggil dengan gelaran yang memalukan, menyatakan kekurangan orang secara terang-terangan dan sebagainya adalah perbuatan yang sangat dilarang oleh Allah.

Sesiapa yang mencaci orang lain sebenarnya dia mencaci dirinya sendiri.

pengguna internet,  December 7, 2011 at 12:23 PM  

Apa gamaknya kandungan video Cikgu Bad tu? Adakah ianya merupakan musibah balasan di dunia ke atas beliau kerana fitnah cincin tersebut? Allah maha kaya. Amin.

Anonymous,  December 7, 2011 at 12:23 PM  

Papagomo ini adalah satu blog yg penuh berunsur fitnah, penuh dgn dosa. Mereka2 yg terlibat hanya akan diampunkan dosa2 mereka dgn cara memohon ma'af dari siapa yg mereka fitnahkan, walaupun telah terlepas dari hukuman dunia. Setiap org yg membaca tulisan mereka, samada mereka percaya ataupun x, merekalah yg menanggung dosa semuanya. Bayangkan lah 1 juta org yg telah membaca blog mereka, betapa besarnya dosa mereka jadi. Bertaubatlah wahai papagomo dari jadi alat pd pihak2 tertentu. Status km skrg telah pun ada dlm 'blacklist' UTK DPT BALA DARI ALLAH!!!...

Anonymous,  December 7, 2011 at 12:24 PM  

Kita sebagai manusia (orang yang berakal berilmu dan beramal Insya Allah) jangan mencaci menghina orang lain. Mulut memang tidak dapat menutup segalanya. Kalau hina sangat orang yang anda caci dan hina tadi, tolong perbaiki mereka. Sama-sama jadi umat yang terbaik di muka bumi. Tapi, zaman sekarang susah dan sukar mencari orang sebegini. JIKA ADA, syukurlah kerana kamu membantu orang dan menjadikan hidupnya lebih bermakna. Kepada mereka yng dicaci dihina, jangan putus asa. Terus berusaha dan berdoa agar kamu beroleh keberanian dan kebenaran dalam hidup kamu…

Anonymous,  December 7, 2011 at 12:24 PM  

Pemunya laman Papagomo tu bodoh, bodoh dan bodoh. Mesti dapat balasan tehadap dosa2 menfitnah. Bodoh betul Papagomo.

Anonymous,  December 7, 2011 at 12:25 PM  

TAHNIAH PAPAGOMO KERANA USAHA ANDA DAN KUALITI YANG ANDA TUNJUKAN, INILAH YANG SEMUA BLOGGGER PRO BN HARUS LAKUKAN..CARI MAKLUMAT,SIASAT DAN DEDAHKAN...BERANI KERANA BENAR DAN LAWAN TETAP LAWAN...KOMEN2 LUCAH DAN NEGATIF YANG DITUJUKAN KEPADA PAPAGOMO INI ADALAH TANDA BERAPA GENTARNYA MEREKA KEPADA PENDEDAHAN PAPAGOMO...

BlackBelt7676,  December 7, 2011 at 12:26 PM  

Thank you very much my beloved comrade bloggers; Papagomo, Parpukari, Semut Hitam & others. Jasa kalian akan kami sekeluarga kenang. Sumbangan kalian kepada agama & bangsa dengan cara kalian amat kami hargai. Baru kini puak bingai pakatan bertemu buku dengan ruas. Baru si bangsat bingai ini tahu langit itu tinggi atau rendah. Buat fitnah selama ini ikut suka mak bapak dia orang. Padan muka barua!!!!!!

Anonymous,  December 7, 2011 at 12:26 PM  

papagomo bangsat ini bukan manusia tapi hantu belaan umno, dia muncul dgn propaganda jijik dan hina...hanya pencacai umno rela dirogol bergilir gilir dgn papagomol

FUCK U Wan Muhammad Azri bin Wan Deris

Anonymous,  December 7, 2011 at 12:28 PM  

manusia babi laknat seperti papagomo ni tak harus diberi muka....!!!
MAKI JE....!!!!

Anonymous,  December 7, 2011 at 12:29 PM  

papagomo, UR China Doll wife FUCK With Anuar, how much u charge him???

Anonymous,  December 7, 2011 at 12:30 PM  

Ada banyak hikmah sebenarnya laporan polis tu. Kita semua pun nak tahu bila siasatan polis selesai...

1. Mengapa papa gomo kata penulis amin telah diliwat...bahagian mana yg telah diliwat?
2. Apakah kegiatan yg telah memburukkan negara diIndonesia hingga pasukan harimau muda diserang dan dimarahi oleh rakyat Indonesia seperti yang dinyatakan oleh dato rozali.
3. Apakah rahsia disebalik penulis amin mempertahankan serangan rakyat Indonesia terhadap kita?

Rasanya semua rakyat nak tahu kebenarannya dan jangan pula menarik balik laporan polis tersebut.

Pengundi,  December 7, 2011 at 12:31 PM  

Tahniah papagomo atas sambutan yang amat-amat hangat ke atas blog milik tuan. Kami menanti perkembangan selanjutnya dengan penuh minat.

Anonymous,  December 7, 2011 at 12:32 PM  

Wan Muhammad Azri bin Wan Deris, PUKI CHINA DOLL BINI ENGKAU HARGA BERAPA? BOLEHKEH AKU FUCK BINI ENGKO?

Anonymous,  December 7, 2011 at 12:33 PM  

I am confident you are on the right track PG. Itulah sebabnya posting ini mendapat respons yang begitu "baik" daripada pihak sebelah sana; mungkin sorang saja yang membuat komen sebab semuanya serupa saja. Itulah standard mereka, cuma tahu "itu" saja, the F word.

Macam ni kalah lah depa, tak ada modal selain yang digemari sangat oleh Ketua Umum mereka, umum itu dalam segala aspeklah seperti satu dunia sedia maklum.

Teruskanlah perjuangan PG; ramai memberi sokongan padat kepada anda.
Amin

Anonymous,  December 7, 2011 at 12:34 PM  

FUCK U Wan Muhammad Azri bin Wan Deris

Anonymous,  December 7, 2011 at 12:36 PM  

Saya sangkakan papagomo ini sudah berumur, rupanya rupa nampak tua tetapi masih muda. Mungkin kerana terlalu banyak dosa. wallahualam. Kerana itu juga saya agak kurang selesa dengan penulisannya.

Anonymous,  December 7, 2011 at 12:37 PM  

muka papa gomo macam pondan lorong haji taib

Anonymous,  December 7, 2011 at 12:39 PM  

org cam papagomo nie mana pernah masok penjara.kali nie biar dia kena tangkap, masuk penjara lepas tu biar bebudak dlm penjara tu main jubur dia.ALLAH tu maha adil

Anonymous,  December 7, 2011 at 12:39 PM  

Aku nak tengok sejauh mana kekebalan ko! dasar budak gemok pengecut! ingat muka camtu habis garang la? sekali aku tampor dengan gigi dengan misai ko sekali terbang!

Anonymous,  December 7, 2011 at 12:42 PM  

Wan Muhammad Azri bin Wan Deris, dengar cakap bini Cina Doll engko kena FUCK oleh Anuar kot, BETUI keh????

Anonymous,  December 7, 2011 at 12:43 PM  

Hadith :
Rasulullah saw. Bersabda bermaksud:
“Sesungguhnya Allah telah memberi wahyu kepada Aku yang memerintahkan supaya kamu semua bersifat tawadduk sehingga tidak ada seseorang pun merasa dirinya megah (lebih bangga diri) dari orang lain dan tidak boleh seseorang itu menzalimi dan melampaui batas terhadap orang lain”.
(Riwayat Muslim)

Huraian
1. Islam menuntut umatnya beramal dengan sifat tawadduk dan hormat menghormati sesama Islam dengan demikian akan lahirlah sebuah masyarakat Islam yang harmoni.
2. Kedudukan orang Islam disisi Allah adalah sama sahaja tarafnya. Oleh sebab itu Islam melarang umatnya melakukan kezaliman dan hendaklah menjauhkan sifat-sifat keji seperti membesar diri, bermegah dan sebagainya.
3. Islam melarang umatnya bersifat bangga diri, kerana mempunyai pangkat dan kedudukan yang tinggi, tetapi hendaklah bersifat hormat menghormati antara satu sama lain dan jangan merendahkan orang lain, kerana semulia mulia manusia di sisi Allah ialah orang yang paling bertaqwa.
4. Tanpa mengira umur, yang muda harus menghormati yang tua; yang tua harus menghormati yang muda.
5. Janganlah menggunakan kata-kata kesat dan memberi unsur-unsur penghinaan.

Anonymous,  December 7, 2011 at 12:44 PM  

Sapa yg sokong indon, blah lah. Nape masih cari makan di msia.

Anonymous,  December 7, 2011 at 12:45 PM  

" My wife FUCK With Anuar, I Fuck With Cina Doll"
-Petikan Kata kata anak babi haramjadah Wan Muhammad Azri bin Wan Deris

Anonymous,  December 7, 2011 at 12:47 PM  

dr dulu sampai skang aku dgr psl mamat ni, Nickname tu yg aku paling x bley blah....mcm bapak ayam je bunyinye....O_o seswai la dgn status pencacai UMNO tu....

Anonymous,  December 7, 2011 at 12:48 PM  

al-Quran juga mengingatkan agar orang yang menerima maklumat hendaklah menanyakan kepada orang lain yang mengetahui dan yang dapat dipertanggungjawabkan maklumatnya sebagaimana firman Allah yang bermaksud:

“Hendaklah kamu menanyakan kepada orang-orang yang berpengetahuan jika kamu tidak mengetahui.” (Surah al-Nahl: ayat 43)

Allah juga melarang sesuatu yang masih merupakan sangkaan atau andaian dikemukan sebagai maklumat dalam bentuk pasti sedangkan tidak mempunyai suatu pengetahuan pun tentang itu.

“Mereka hanya mengikut sangkaan, sedang kan sesungguhnya sangkaan itu tidak berfaedah sedikit pun terhadap kebenaran.” (Surah al-Najm: ayat 53)

Sangkaan (dugaan) yang dibenarkan untuk dikemukan dalam keadaan tertentu adalah dugaan atau sangkaan yang beralasan. Oleh kerana itu al-Quran mengingatkan perkara tersebut, yang bermaksud: “Hai orang-orang yang beriman, jauhilah banyak daripada prasangka, sesungguhnya sebahagian prasangka adalah dosa.” (Surah al-Hujurat: ayat 49)

Anonymous,  December 7, 2011 at 12:49 PM  

Wan Muhammad Azri bin Wan Deris, bolehkah i FUCK pantat bini cina engko???kakakakaa

Anonymous,  December 7, 2011 at 12:52 PM  

Firman Allah SWT, "HAI orang-orang yang beriman! Janganlah sesuatu puak (dari kaum lelaki) mencemuh dan merendah-rendahkan puak lelaki yang lain (kerana) harus puak yang dicemuhkan itu lebih baik daripada mereka dan janganlah pula sesuatu puak dari kaum perempuan mencemuh dan merendah-rendahkan puak perempuan yang lain (kerana) harus puak dicemuhkan itu lebih baik daripada mereka dan janganlah sesetengah kamu menyatakan keaiban sesetengah yang lain dan janganlah pula kamu memanggil antara satu sama lain dengan gelaran yang buruk. Seburuk-buruk panggilan ialah (panggilan) nama fasik sesudah iman dan barang siapa yang tidak bertaubat (daripada perbuatan yang fasik), maka mereka itulah orang-orang yang zalim." (Surah al-Hujuraat [049], ayat 11)

AYAT ini menceritakan keadaan seorang sahabat Rasulullah SAW yang bernama Thabit ibnu Qais ibnu Syammas. Beliau merupakan seorang yang pekak dan tuli. Walau bagaimanapun, beliau suka menghadiri ceramah-ceramah agama yang diadakan oleh Rasulullah SAW. Setiap kali beliau hadir majlis ilmu tersebut, para sahabat yang lain akan memberikannya tempat duduk berdekatan dengan Rasulullah SAW supaya pendengarannya akan lebih jelas dan nyata. Dia juga dapat mendengar dengan lebih baik setiap apa yang diajarkan oleh Rasulullah SAW.

Pada suatu hari, ketika beliau sampai di masjid, tempat yang biasa didudukinya telah diambil oleh orang lain. Beliau pun melangkah selangkah demi selangkah untuk sampai ke hadapan. Walau bagaimanapun langkahan kakinya tidak disukai oleh orang ramai kerana beliau melangkah di atas belakang dan kepala jemaah di dalam masjid. Ketika beliau melangkah, beliau berkata, "Lapangkanlah, lapangkanlah, berilah aku ruang."

Tidak diendahkan

Walaupun begitu, kata-katanya tidak diendahkan langsung oleh orang ramai. Beliau pun meneruskan lagi langkahnya sehinggalah sampai ke hadapan, kemudian beliau pun duduk. Apabila beliau duduk, berkatalah lelaki di sebelahnya, "Ini tempat aku dan aku lebih berhak untuk duduk di situ."

Thabit tidak mempedulikan kata-kata lelaki tadi. Beliau pun bertanya lelaki tadi, "Siapa kamu ini?"

Jawab lelaki itu, "Si anu anak kepada si anu." Thabit berasa tidak puas hati dengan jawapan tadi. Beliau pun bertanya lagi sambil menyebut nama ibu lelaki itu dengan panggilan yang memalukan di zaman jahiliah.

"Kamu anak kepada perempuan si anu binti si anukah?"

Apabila mendengar pertanyaan Thabit tadi, lelaki itupun tertunduk malu. Dia malu kerana gelaran itu amat mengaibkan ibunya.

Selepas kejadian itu, maka turunlah ayat ini, ayat 11 surah al-Hujurat.

Menurut sebuah hadis yang diriwayatkan oleh Imam Tirmizi pula, pada zaman Rasulullah SAW, ada seorang lelaki yang mempunyai dua atau tiga nama gelaran. Orang ramai biasanya memanggil nama lelaki itu dengan nama gelaran yang ketiga. Lelaki tersebut tidak menyukai jolokan itu.

Sehubungan dengan itu, turunlah ayat tersebut di atas. Rasulullah SAW lalu membacakan ayat tersebut. Baginda melarang umat Islam memanggil seseorang lain dengan nama gelaran yang tidak elok.

Pengajaran
* Jangan sesekali memanggil seseorang dengan panggilan yang tidak disukai olehnya.

hartanah December 7, 2011 at 12:59 PM  

gomo...cayalah gomo....puak2 pakatan ni cm pelesit je...xada nilai......kih2....oi penjilat2 anuwar.......melalak la korang sblm menangis satu ari nnti....

Gomo....kami belakng ko..



Super hero..

Anonymous,  December 7, 2011 at 1:02 PM  

12.52.....betul tu. Mentaliti pencacai pr kat sini tahap nauzubillah.

Anonymous,  December 7, 2011 at 1:03 PM  

ingat PAS ingat ANJING

ingat PKR ingat JUBOR

ingat DAP ingat BABI

Anonymous,  December 7, 2011 at 1:07 PM  

dari segi bahasa orang yang meroyan dkat sini orang yang sama... agak2nya sapa ye...? hahahaha3

Anonymous,  December 7, 2011 at 1:11 PM  

Wan Muhammad Azri bin Wan Deris, bolehkah i FUCK pantat bini cina engko???kakakakaa

Anonymous,  December 7, 2011 at 1:12 PM  

gomo,
ko dah berlatih muay thai tak? Takut terserempak dgn itu Hardcore Bung Mokhtar yg bertulang besi berurat dawai. Jangan tersilap kenakan orang lagi yerr Gomo. Ko sendiri selalu nampak panas baran Bung kat dlm Dewan Rakyat. Kat luar ko belum nampak lagi, penumbuk besinya dah ramai yg merasa...tak caya ehh? sila google sendiri & lihat kepalan tangannya...

Anonymous,  December 7, 2011 at 1:14 PM  

yeahhh cayalah gomo. meloncat2 puak22 beruk ni ngak3. taksub kat Pmimpin Ajaran Sesat. Kasi boontooot satuuuu

Anonymous,  December 7, 2011 at 1:18 PM  

kalau anda pergi berburu di hutan nampak harimau dan papagomo, anda perlu tembak siapa dulu? Aku akan tembak telor papagomo dulu...

Pejuang Bangsa December 7, 2011 at 1:19 PM  

Pergh papagomo ramai kipas susah mati hang ni mesti chegubard hantar suh komen ramai2 ni wakakakakakaka

Anonymous,  December 7, 2011 at 1:20 PM  

aku tak sabar tengok anak gomo membesar...nampak macam si anuar saje...kakakakaka

Anonymous,  December 7, 2011 at 1:22 PM  

" My wife FUCK With Anuar, I Fuck With Cina Doll"
-Petikan Kata kata anak babi haramjadah Wan Muhammad Azri bin Wan Deris

Anonymous,  December 7, 2011 at 1:29 PM  

muka papa gomo macam pondan lorong haji taib

Anonymous,  December 7, 2011 at 1:31 PM  

Cayok cayok papa gomo....teruskan perjuangan hingga ke titisan darah terakhir...HIDUP UMNO!!!

KITA HAPUSKAN PAKATAN HARAMJADAH HAKKTUIHHHH!!!!!!!!!!

Anonymous,  December 7, 2011 at 1:32 PM  

Nampak macam salah orang je. Aku tak rasa Gomo umur 28 tahun. Last orang yg buat laporan polis kena saman malu sebab salah orang.

Anonymous,  December 7, 2011 at 1:33 PM  

Ha ha.... makin meriah blog hang gomo. panas bontot cbard..... kita tungguuuuuuu

Anonymous,  December 7, 2011 at 1:42 PM  

ketawalah dulu puas-puas wahai papagomo nampaknya ko memang bahagia dgn perbuatan ko yg menfitnah, mencaci, memaki dan mengaibkan orang lain dan seolah-olah ko akan idup selamanya kat dunia yang fana ini...aku sebagai saudara se agama cuma nk berpesan supaya jangan sampai x sempat nk minta maaf pada tuan yang empunya badan dan x sempat nk bertaubat..ko tau ke ajal ko tu bila? ko tau ke pukul 6 ptg ni ko idup lg?.......mungkin sesaat lagi atau seminit atau sejam atau sehari lagi giliran ko dijemput oleh Allah ? mcamana? bukan nk menakut-nakutkan tapi ingatlah Allah dalam setiap apa yang kita buat dan sentiasa mengingati mati....Insya Allah kau x akan teruskan kerja-kerja yang x berfaedah ni lagi......

Anonymous,  December 7, 2011 at 1:53 PM  

ingatlah saudara ku wan mohd azri...perbuatan menfitnah, mencerca, memaki dan mengaibkan saudara seagama adalah dilarang oleh Allah.....tidak kah kamu terfikir jika kamu juga diperlakukan sedemikian rupa?...bagaimana perasaan isteri dan anak2 kamu?...mereka2 yang kamu fitnah, yang kamu aibkan, yg kamu cerca dan yang kamu maki juga punya anak dan isteri.....kamu ada masalah peribadi dengan mereka2 itu ke? jadi kamu berbuat perkara2 yang dilaknat ini semua untuk siapa? fikirlah nasib kita di akhirat kelak...adakah apa yang kamu buat sekarang ini memudahkan kaum untuk menghadapi sakaratul maut? memudahkan kamu di padang masyar kelak? memudahkan kamu meniti siratul mustaqim?....berhijrahlah kamu sempena tahun 1433 ni.....

Anonymous,  December 7, 2011 at 1:59 PM  

Wan Muhammad Azri bin Wan Deris, bolehkah i FUCK pantat bini cina engko???kakakakaa

Anonymous,  December 7, 2011 at 2:12 PM  

aku nk tanya ni apa dosa anwar ibrahim dgn ko? apa dosa nik aziz dgn ko? apa dosa ahli2 politik pembangkang yang seagama dgn ko? selama ni pon ko cuma dapat maklumat dpd pihak ke 3 je n ko trus sebarkan..ko pasti ker maklumat tu sahih? kejadian tu berlaku dpn mata ko ker? so apa faedahnya ko maki hamun , cerca, fitnah n aibkan mereka2 yang xde kena mengena dgn hidup ko? untuk apa ko bermati-matian pertahankan setengah2 pihak yg xde kena mengena dgn idop ko? sedarlah bahawa ko hanya dipergunakan je...kalau betul ko x dpt apae habuan daripada tindakan ko tu, jadi apa matlamat ko sebenarnya? ce citer.....

Anonymous,  December 7, 2011 at 2:16 PM  

anon 2:12

yang ko nak pertahankan aljuburi tu apq paasal.. ko dah kena jubor ka...?

YMIS December 7, 2011 at 2:22 PM  

....teruskan usaha kamu papagomo!!! ramai yang menyokong kamu... papagomo ialah fenomena media baru politik...kalau dulu cuma juak2 pembangkang yg menulis pelbagai dakyah...kini muncul golongan yg menepis dan menyangkal dakyah2 n fitnah2 tersebut..bukan itu saja, siap dengan bukti2 kukuh dan ulasan yg relevan... Allah bersama orang yg benar...

Anonymous,  December 7, 2011 at 2:31 PM  

Pengikut mahataksub mengelupur dan melompat-lompat tidak puas hati kerana tidak tahan di kritik oleh papagomo. Sekarang mereka merasakan perbuatan mengutuk mengeji yang selama ini menjadi profesion sepenuh masa mereka diambil alih sedikit oleh papagomo. Maka dengan itu mereka mengelupur seperti anjing gila yang terlajak minum todi.

Mereka begitu marah sehingga akal mereka yang dulu ada sesudu jatuh kelongkang. Maka dengan tiadanya akal itulah sebabnya mereka sekadar manjadi buruk tiong yang mengulang kejian yang sama berkali-kali. Begitulah Apabila Allah mahu membuka aib seseorang, Allah jadikan orang itu sendiri mencaci maki agar ketiadaan akalnya diketahui orang, dan tiadalah orang lain perlu bersusah payah membuktikannya..

Anonymous,  December 7, 2011 at 2:37 PM  

gomo sendiri bagi komen dalam blog sendiri...bangang betul..

Anonymous,  December 7, 2011 at 2:45 PM  

anoy 2.16, aku x pertahankan anwar atau sesiapa tapi aku x bleh terima kalau kita mengaibkan sesama islam...kalau gomo belasah LGN, karpal ke, eli wong ke,atau sesiapa pon yg bukan islam, lantak dialah...tp org-org yg gomo belasah tu kan sedara seislam....

Anonymous,  December 7, 2011 at 3:01 PM  

FUCK U Wan Muhammad Azri bin Wan Deris

andi,  December 7, 2011 at 3:04 PM  

aku heranlah cukup heran...semua cakap PG ni fitnah...yang pasal video anwar tu korang taknak komen ke? 99% tulen banggg.....

apa korang ingat PG ni macam pelakon PKR yang berlakon mati masa bersih tu ke?

AH AKU LUPA YANG TU PUN FITNAH JUGAKKAN....

konon cerita integriti, hak asasi, keadilan...

bila sendiri buat salah...entegeli, hakk tuih air liuq basi, kerdilkan diri konon tak bersalah...

dabel decker standard punya manusia

XPressMinda December 7, 2011 at 3:05 PM  

ler.. rata-rata komen pencacai PKR dan Pas hanya mampu mengutuk & memaki saja PapaGomo.

depa punya jiwa dah tertekan tahap kronik sangat ni.

putrarahman,  December 7, 2011 at 3:09 PM  

Fitnah bila tidak betul. Untuk tahu betul atau tidak, kenalah siasat bukan setakat nafi atau terus tolak dan kata fitnah.

Sehingga kini tak ada satu pun berita Papa Gomo yang dibuktikan tidak betul.

Berita dari orang fasik pun kena siasat dulu betul atau tidak, mana boleh terus kata fitnah atau nafikan sahaja.

kiri kanan,  December 7, 2011 at 3:15 PM  

papagomo ni dia arif bab bab seks jer. cuba tengok isu-isu lain yang dia bawa. semua hancus jer.

jadi, kalau isu seks memang dia yakin sangat. sampai satu hari nanti tersebar lah pulak video seks ko, baru ko tau papa gomo oi.

dan aku syak ko memang kaki juga ni.

Anonymous,  December 7, 2011 at 3:20 PM  

....fenomena ke bendanya GOMO nih! yg dikatakan fenomena mampu bawak perubahan!!ni nampak bodo semacam je! nmpk mcm orng fasik x ingat dosa pahala pun ada!...yg dah tentu dia dibayar, setiap posting mengikut tuan yg membayarnya!!!

Anonymous,  December 7, 2011 at 3:20 PM  

hahahahah si ANON yg dok mencarut tak tentu hala tu sebenarnya ANAK EMAS KESAYANGAN ANWAR IBRAHIM YANG TELAH DISONTOT.. itu la pasal dia meroyan pasal GOMO dedah kecurangan ANWAR pergi sontot CHina DOll pulak..hahahaha

Anonymous,  December 7, 2011 at 3:22 PM  

Nik Ajis dgn awang hadi berfatwa kata takpe nak dedah kemaluan org lain asalkan benar dan mencarut OK pasal tuhan pun mencarut...
betul tak wahai ahli PAS??

Pesara guru,  December 7, 2011 at 3:23 PM  

Semua ni berpunca hanya satu - perilaku dan kedurjanaan seorang manusia melayu yang hampir-hampir membawa kebinasaan kepada negara, bangsa dan agamanya selama lebih dari satu dekad.

Anonymous,  December 7, 2011 at 3:37 PM  

cayalah papa gomo, memang hot sambutan dari semua pihak, pro pembangkang dan pro UMNO, ramai yang datang berkunjung, sehinggakan yang biasanya malu-malu nak bertandang pun boleh datang bawa machine-gun (saja buat gempak)...

yg bestnyer stakat ni, dalam banyak-banyak blog yang Cinta Pergi, hanya blog Pro UMNO jer yang membenarkan orang komen ape2 jer, Cinta pernah ke Blog Anwar, adelah beberapa kali submit komen, tup tup, tak pernah keluar pun Komen Cinta... pelik, pelik!

Anonymous,  December 7, 2011 at 4:00 PM  

blog pembangkang blog bacul!! kote letak dlm jubor anwar

Anonymous,  December 7, 2011 at 4:15 PM  

membuka aib orang tu hukumnyer haram.... bodo jugak kamu ni encey papa gomol.... sudah2 ler.... kamu cakap orang len buta hati.... cuber tengok diri kamu sendiri... tidakkah raser diri sendiri yang buta hati buta mater.... segalanyer buter.... kiamat dah dekat... bawak2 ler bertaubat....

Anonymous,  December 7, 2011 at 4:20 PM  

Aku pun dah confius. Orang pkr tu bila terkena kat batang hidung mereka, mereka kata 'fitnah'. Bila bukti dah diberi pun mereka kata 'fitnah'. Tapi bila mereka tuduh DSNajib/Rosmah bunuh Altantuya dan TIADA bukti, mereka kata itu benar. Gambar pun mcm anime, hinggakan kepala altantuya boleh pusing 300 dg.

Perkataan fitnah dah digunakan sesuka hati. Tahu ke apa makna fitnah tu. Anwar pun sampai hari ini tak berani nak saman Gomo. Dlm kes saman Anwar keatas Dato Trio, video tape telah disahkan oleh pakar2 sebagai tulen. Kalau tulen, mengapa pula dikata fitnah.

Siapa yang mengaibkan siapa sebenarnya?

Anonymous,  December 7, 2011 at 4:28 PM  

Wan Muhammad Azri bin Wan Deris, bolehkah i FUCK pantat bini cina engko???kakakakaa

orangkampung,  December 7, 2011 at 4:31 PM  

Salam bro,
Ni ada satu lagi isu panas puak2 PKR cuba kacau main taik. puak2 PKR ni cuba pecah belahkan sesame geng UMNO. mmg busuk hati btol. link

diorg dah mula rasa gelap kat ujung jalan dah ni.

Anonymous,  December 7, 2011 at 4:33 PM  

Islam mengajar kita untuk tidak mengaibkan orang islam lain. Islam juga mengajar kita menentang kemungkaran. Aku lihat cara Papa Gomo menentang kemungkaran lebih dari nak mengaibkan orang lain. Jadi teruskan Papa Gomo. Semuga Allah bersama orang2 yang benar.

Anonymous,  December 7, 2011 at 4:34 PM  

SABAR SAHABAT2 KU DALAM PAKATAN RAKYAT TIDAK PERLU KITA RISAU NGAN PAPA GOMO LEBIH BAIK KITA DENGAR KATA PEMIMPIN ATASAN KITA. JANGAN LUPA 10/12/2011 BER..SAMA2 LAH KITA MINUM WINE SAMPAI MABUK DIBANGSAR DEMI MENYAHUT SERUAN YB NURUL IZAH ANAK ANUGERAH TUHAN YG KITA KASIHI DAN CINTAI.. JOM YUM SENG!

Anonymous,  December 7, 2011 at 4:34 PM  

Terima kasih banyak-banyak GOMO
atas pendedahan yang membuka mata banyak pihak. Selama ini kebenaran hanya diselimuti dengan permaidani tebal tak berani orang nak selak.


Teruskan perjuangan, ramai yang di luar sana secara diam-diam yang menyokong GOMO menelanjangi pembangkang dengan segala kemungkarannya.

Empayar Pemuda December 7, 2011 at 4:35 PM  

Ramainya pencacai-pencacai pakatan haram...tapi malangnya mereka hanya tau maki saya...hahahahaha...tak reti nak berhujah....mungkin tahap tu saja standard puak-puak pencacai ni...diajar menggunakan kepala lutut untuk maki..bukannya kepala otak untuk berdebat atau berhujah....go gomo...

Anonymous,  December 7, 2011 at 4:36 PM  

tuih...papagomo

Anonymous,  December 7, 2011 at 4:38 PM  

gomo tak yah komen dlm blog sendiri lagi, cam bodoh je

Anonymous,  December 7, 2011 at 4:47 PM  

Hahahah....yum seng. Inilah bahana pluralisme atok kote bengkok.....terkena pada anak sendiri.

Anonymous,  December 7, 2011 at 4:49 PM  

tu lah akibatnya bagi mentedarah anak pakai duit yahudi..anak pun dah jadi macam yahudi..

Anonymous,  December 7, 2011 at 4:49 PM  

Tumpang sekaki jap, wah ..wah..wah.. hebat kau Gomo dengan serta merta hari ni kau jadi pames, aku tahulah blog kau dari dulu memang pemes tapi aku nampak respon hari ni lebih sikit dari hari-hari biasa, go go go gomo you memang best..aku sokong kau dari dulu hingga sekarang.. telanjangkan semua yang ada di dalam seluar ,,, ha..ha..ha.. biar nampak ...????

Anonymous,  December 7, 2011 at 4:52 PM  

Cegu Bard dok ketaq teloq nanti rasa vid beredar di rangkaian internet media baghu.. jangan luroh teruih dah la nooo.. sat lagi jadi daghai macam bapok kat ataih tu keh naya..

Anonymous,  December 7, 2011 at 4:57 PM  

Apa le korang hina gomo cam tu..biar la..dh dia pilih jalan cam ni untuk bagi anak bini makan..nak sara mak pak dia lagi..nak keja lain belum tentu layak atau d terima..teruskan gomo..den sokong kau..psssstss..cepat la bg bedeo tuu..kami dah x sbr menunggu..gersanggg..

Anonymous,  December 7, 2011 at 5:04 PM  

Pemez la blog gomo nih....tak kira tua muda... gay lesb sume suke lepak cni......mmuahhhb... ko ade....

Anonymous,  December 7, 2011 at 5:04 PM  

Bro, video ini keh???

http://www.youtube.com/watch?v=zKAv_U-v1HE

Anonymous,  December 7, 2011 at 5:06 PM  

Ko ni PG boleh buat chegu Butt tak tidor mlm daaa. Entah2 handphone dia pun OFF memanjang takut Nuar tanye cerita sebenar.. Boleh dapat sawan chegu Buttt nih.

Anonymous,  December 7, 2011 at 5:06 PM  

Hahahahahahaahahhhhhhhhhhhhhhhhhh

http://www.youtube.com/watch?v=zKAv_U-v1HE

Anonymous,  December 7, 2011 at 5:06 PM  

penat nye spinnnn..... milo suam satu...he he

Anonymous,  December 7, 2011 at 5:08 PM  

Ini pun best jugak

http://www.youtube.com/watch?v=K1qBBCpPYGU&feature=related

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP