Gambar Bogel Tersebar, Kak Jat Didesak Letak Jawatan

Thursday, December 15, 2011








Belum diam lagi desakan demi desakan yang meminta Ketua Wanita UMNO Shahrizat Jalil meletakkan jawatan. Suara sumbang yang mendesak itu bukannya datang dari pihak pembangkang tetapi dari kalangan pemimpin Barisan Nasional sendiri. Mulut orang bukan senang kita nak tutup namun itulah realitinya apa yang ada dalam Barisan Nasional terutamanya UMNO.

Gomo tidak menafikan isu Lembu memang panas dan dikaitkan pula dengan Kak Jat Ketua Wanita UMNO memandangkan yang menjalankan projek Lembu di Gemas N. Sembilan itu adalah suami Kak Jat.

Namun demikian apakah Kak Jat terlibat? Apakah Kak Jat yang menjadi perantaraan dalam projek NFC itu? Disudut mana Kak Jat terlibat? Apakah dengan menjadi Isteri kepada pemilik NFC maka Kak Jat perlu diasak dan ditekan sehingga meminta beliau berundur dari jawatan yang disandang?

Pemimpin Pemimpin BN yang mendesak Shahrizat Jalil untuk meletakkan jawatan sebenarnya tahu Kronologi Ladang lembu Fiedlot ini. Mereka sebenarnya amat faham dan mengetahui apa sebenarnya yang berlaku. Malah mereka ini juga tahu bahawa Shahrizat Jalil tidak langsung terlibat dalam proses mendapatkan tender, pinjaman serta serba serbi yang bersangkut paut dengan NFC.



Gomo? Gomo dan rakan rakan lain sudah mengetahui apa yang berlaku, kami juga telah mendapat penerangan dari pelbagai pihak yang terlibat dalam projek NFC ini malah kami juga telah turun dan melihat sendiri ladang Lembu NFC di Gemas N. Sembilan. 100% Kak Jat tidak terlibat dan tidak sepatutnya didesak untuk berundur.

Pembangkang sememangnya mahukan Kak Jat ketua Wanita UMNO berundur kerana Wanita UMNO yang dikepalai Kak Jat pada tiap kali PRK mendatangkan impak yang besar dalam menarik pengundi khusunya kaum wanita. Kita sendiri boleh lihat bagaimana pada dua pilihanraya terakhir di Tenang dan Kerdau Wanita UMNO membangkitkan "Gelombang Merah" yang sememangnya ditakuti oleh pembangkang. Untuk mematikan langkah wanita UMNO dalam gerak kerja mereka si Kepala mesti dimatikan dan Kak Jat lah merupakan sasaran mereka yang paling penting.

Kehebatan pembangkang dalam isu ini ialah mereka hanya mengeluarkan isu dan selebihnya dianyam sendiri oleh para ahli UMNO dan Barisan Nasional dalam melicinkan apa yang pembangkang mahukan. Ini masaalah utama dalam UMNO kerana mudah terhasut dan terpengaruh walaupun mereka itu sendiri tidak tahu pucuk pangkal cerita yang sebenar.

UMNO mempunyai Dato Seri Najib Razak sebagai pemimpin malah didalam kerajaan Malaysia Najib Razak lah juga Perdana Menteri yang juga merupakan BOSS kepada Kak Jat selaku Menteri Pembangunan Wanita dan Keluarga. Undur atau tidak, Letak Jawatan atau Kekal biarkan Najib Razak yang menentukannya. Bukan pemimpin lain yang mempunyai kepentingan dan agenda peribadi yang lebih sudu dari kuah dalam hal ini.

Buat pemimpin UMNO yang meminta Shahrizat Jalil meletakkan jawatan adalah diminta untuk anda berjumpa dan bertanyakan sendiri kepada pihak pihak yang terlibat dalam Projek NFC. Tanya pada mereka dimanakah pembabitan Kak Jat dan apakah yang boleh dikaitkan dengan Kak Jat dalam isu NFC ini.

Pemimpin dan ahli UMNO perlu melakukan Tranformasi kata Najib Razak, namun dalam diri mereka ini kebanyakkan nya masih lagi ditakuk lama yang lebih suka menjadi langau dalam mematikan sesama sendiri.

Gambar Bogel Orang Lain Kak Jat Pula Yang Didesak Letak Jawatan......


Adun Bukit Lanjan Yang Juga EXCO Negeri Selangor

Lihat sahaja pembangkang yang Gomo boleh katakan pandai bermuka muka sampaikan Eli Wong Adun Bukit Lanjang PKR yang terbukti mengalami masaalah moral yang mana gambar Bogelnya tersebar masih Kekal sebagai Adun dan jawatan Exco kerajaan negeri.


"Ketua Pakatan"

Anwar Ibrahim, Wan Azizah, Azmin Ali, Saifuddin Nasution, dan ramai lagi pemimpin pembangkang terutamanya PKR mempunyai masaalah moral yang begitu teruk sama sekali berbanding Kak Jat yang hanya merupakan isteri kepada pemilik syarikat NFC. Apakah ada desakan dari dalaman PKR untuk mereka yang terlibat dalam masaalah moral dan kreabiliti ini untuk meletakkan jawatan? Malah mereka yang sudah terbukti bersalah ini diangkat dan dijulang sehingga mematikan isu keruntuhan moral tersebut.


Skandal China Doll

Kita perlu belajar akan hal ini, rakyat dibawah yang merupakan pengundi mempunyai mata, telinga dan mulut. Jika penjelasan dan penerangan kita salurkan kepada mereka dalam pelbagai isu maka ianya akan mampu membersihkan nama para pemimpin kita yang difitnah pembangkang.


"Dimana masaalah Moral Kak Jat?"

Pada Gomo Shahrizat Jalil perlu kekal dengan jawatan yang disandang waktu ini dan kepada mereka yang mendesak untuk Kak Jat meletakkan jawatan perlulah tampil kehadapan bertanyakan mengenai isu sebenar NFC dengan pihak pihak yang terlibat. Kami juga para Blogger yang difitnah sebagai Blogger Lembu sudi menerangkan secara peribadi kepada mana mana pemimpin akan isu ini.


Psssttt... Modus operandi pembangkang dimudahkan dengan kerja orang BN sendiri.

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

98 comments:

Anonymous,  December 15, 2011 at 10:08 AM  

1.mai pakat-pakat lawan teka dan agak!!
2.kalaulah laki minah tu bukan laki shahrizat!!agak-agak dia akan dapat tak pinjaman dana 250 juta tu!!
3.sapa-sapa boleh teka!!

Anonymous,  December 15, 2011 at 10:15 AM  

sambung..

1.pakat-pakat teka pulak no!
2.kalau sigomo nila nak pinjam 250 juta !lulus atau tidak pinjaman agropertanian tu!
3.sapa nak teka dulu!lepas tu baru kita jawab entry guna akai kepala lutut gomo kali ini!

Anonymous,  December 15, 2011 at 10:16 AM  

Mai kita pakat-pakat lawan teka, kalau yang meletakkan daging dalam chinadoll itu bukan Pemimpin yang berpelukan dengan Hadi dan Kit Siang, adakah beliau akan dibela sedemikian rupa?

Anonymous,  December 15, 2011 at 10:32 AM  

Mai, mai pakat teka apakah yang DAP telah dan sedang rancang untuk menlingkopkan Melayu? menggunakan sepenuhnya kebodohsanaan orang-orang Melayu yang dipimpin Anwar Ibrahim dan Nik Aziz bagi menguasai Malaysia secara penuh strategi?

Tengok kemana perginya penguasaan bahasa Malaysia?, apa jadi dasar pelaksanaan Islam, dasar pemilikan tanah-tanah dan lain-lain dasar menguntungkan Melayu di negeri diperintah pembangkang?
Apakah kehendak Pas dan PKR diikuti di negeri-negeri pembangkang?

Memang pengundi Pakatan Rakyat lebih mengunakan XXXX dari akai mereka.

Anonymous,  December 15, 2011 at 10:36 AM  

bro gomo,
apa yg pemimpin BN lain suarakan adalah mewakili 'LIDAH NAJIB',
masakan angin, takkan pokok bergoyang!
tak perlu la kipas si kak jat tu..
dulu ko bukan main ANTI dgn filem nasi lemak 2.0,bila najib cakap filem tu ok, ko terpaksa Jilat Balik ludah ko,
takkan ko nk tggu Najib gugurkan kak jat,baru ko nak akui kesalahan kak jat??

Anonymous,  December 15, 2011 at 10:40 AM  

kenapa pembangkang nk takut ngan shahrizat? dengan nurul izzah pon bule kalah!!

Wak Jengkol December 15, 2011 at 10:40 AM  

Kepada Ngok yang kat atas tu..

Tak payah nak teka-teka. Itu adalah HAK ALLAH sebagai pemberi rezeki kpd siap yg dikehendakiNya

Setiap apa yg berlaku semuanya melalui keizinan dari Allah. Sebagai org islam juga jgn lupa akan hal ini.

Cuba org lain pula yg pertikai apa yg ko ada hari ini dgn bertanya 'dari mana sumber rezeki ko datang'...ko nk jawab apa?..

Jawab lah..

Mae,  December 15, 2011 at 10:45 AM  

Kalau dah SUAMI punya projek, apa pulak isteri tak terlibat. Apa nama suami isteri macam tu. lainlah kalau SUAMI dia dapat dana dari BANK dan bank itu bukan bank yang ada kaitan dengan kerajaan, maka aku percaya Shahizat Tak Terlibat. Apa yang berlaku ialah samada SUAMI Shahrizat menyalahguna kedudukan isterinya dalam kerajaan, atau Shahrizat buat bodoh aje.

Kalau dalam sekolah pun, apa kata kerajaan kalau isteri guru besar masuk tender buat tandas sekolah ? nak kata tak ada kena mengena ke ?

Lu pikirlah sendiri. Harap2 hasil pemikiran anda ialah Shahrizat mesti letak jawatan.

Anonymous,  December 15, 2011 at 10:46 AM  

... zaman AAB depa raya .. bila AAB dan SIL kena.. depa demonized DSN pulak.. sekarang depa demonized kak jat pulak... pasai nak raih undi kaum wanita.. selain dari itu, depa juga melancarkan kempen tak nak UMNO.. bukan ler pasal UMNO nie buruk sangat, tapi pasal depan ini dari gulungan demon yang jiwa nya sudah rosak ... tak ada kerja lain, selain dari jadi demon... ini ler antara strategi depa menjelang pru 13 untuk merosakkan negara.... ini kerja think tank PR melalui personalized attack... kat kedai kopi pun dedepa nie melalui pecacai-pecacai menyebar fitnah sebanyak mungkin.. bila minta fakta.. he.. he.. he.. haprak.. sah muka jadi masam ... bila ler agaknya mereka ini nak bertaubat dari mengumpat dan memfitnah...

regards
ben

Anonymous,  December 15, 2011 at 10:49 AM  

hahaha...WAK JENGKOL yg dangkal, fikiran mcm tong sampah pn ada ati nk komen....kuikuikui

NikNajis,  December 15, 2011 at 10:56 AM  

mae, kalau lah isteri guru besar tu contractor yg bagus dan ada nama apasalah nya? kalau rezeki dia, dia dpt lah. bank mana yg bodoh amik jamin kerana bini dia menteri? kalau besok tak jadi menteri mcm mana nak byr balik.. bank Pakatan rakyat kot yg bagi pinjam duit. tu pasal anwar keluar negeri suka hati. beli rumah million2. luar negari punya hasil belum lagi kira. laki dia buat busnis halal korang mata merah. org lain buat busnis haram kau tak mata merah.

Anonymous,  December 15, 2011 at 10:57 AM  

Ini bukan isu pembangkang atau dalaman BN. Ini isu integriti!!! Kalau Ketua Wanita sendiri boleh dapat kontrak utk keluarga sendiri, mcm mana rakyat lain nak maju. Sudah tentu rakyat biasa tidak akan dapat pinjaman kalau tidak ada punyai talian mcm dia. Shahrizat bukan lagi calun 'winnable' sbb kalau dia bertanding di Lembah Pantai sekali lagi, pengundi akan humbankan terjerumus. Bagi ahli Wanita Umno yg ingin menjadi ketua, inilah masanya utk jadi HERO. Rakyat dan BN akan sokong tindakan mereka yg dapat menyingkirkan Shahrizat. Harapkan Pagar, Pagar Makan Rakyat

Bebulu,  December 15, 2011 at 11:00 AM  

Assalamualaikum... kepada pemimpin UMNO khususnya kenapa anda lambat bertindak??? tengok LGE cepat betul tindakan samannya keatas musuh musuh dia dan bawa kredit kepada kerjaya politik beliau... kalau rasa kita difitnah fikir skit skit dah la lepas tu saman lah jangan tangguh so we get the credittt...

Anonymous,  December 15, 2011 at 11:16 AM  

Kata Gomo:

"...Undur atau tidak, Letak Jawatan atau Kekal biarkan Najib Razak yang menentukannya. Bukan pemimpin lain yang mempunyai kepentingan..."

Janganlah jadi LEMBU FIDLOT Gomo. Dalam SISTEM DEMOKRASI, Najib selaku PM TIDAK diberi KUASA VETO untuk menentukan jawatan seseorang. Dia juga masih tertakluk kpd pandangan & nasihat ahli2 bawahannya.

Anonymous,  December 15, 2011 at 11:18 AM  

Nama pun pinjaman.. Boleh bayar nanti.. Ape korang nak bising.. Melayu buat projek lembu korang bising.. Cina bela babi korang senyap.. bukan kecik anak projek nie.. Ape ko nak heboh kan 250 juta.. Bukan boleh bawak mati pun.. 250juta duit rakyat? Sikit2 duit rakyat.. Sikit2 duit rakyat.. Bosan!!

Anonymous,  December 15, 2011 at 11:19 AM  

nape eli wong, atok totey tak letak jawatn walaupun nyata terlibat dgn skandal ...ptuihhhh

ASHAMSURI December 15, 2011 at 11:35 AM  

sama ada kak jat perlu letak jwtn atau idak, tetapi pd org UMNO yang mendesak beliau, perlu diperhalusi dan ditolak sebagai calon akan dtg pasal memperlihatkan sikap tiada setiakawan dlm parti dan bersifat gunting dlm lipatan, api dalam sekam..UMNO jadi lemah pasal anasir2 mcm ni lah, serangan dr dalam. bukannya nak bersatu hati dalam menghadapi ujian getir PRU 13 ni..

Anonymous,  December 15, 2011 at 11:53 AM  

Kata kuncinya..she is a loser...dah kalah bertanding pun pada org muda di pru12..how a loser can be a minister???...UMNO ni pun satu hal, takada org lain yg lebih layakke..asyik cari calun dari tong sampah aje..

Anonymous,  December 15, 2011 at 12:30 PM  

Task ada sebab Kak Jat nak letak jawatan!!!
Desakan ini membuktikan yg Pembangkang takut dengan kekuatan WANITA UMNO.
Yang setengah pemimpin UMNO dok melatah apa hal???
Hidup Kak Jat!!!
Hidup Wanita UMNO!!!

AnNisbah,  December 15, 2011 at 12:30 PM  

Suka hati kau lah gomo. Ini adalah last call untuk shahrizat. NFC cuma bucu dihujung tanduk. Kau pun tau aku tak suka cerita kosong, tapi aku ingin menasihatkan kau dan seangkatan dikuatiri musibah akan menimpa shahrizat dan umno. Perang persepsi akan menjadi realiti.

Usahlah kita samakan pemimpin yang kotor seperti PKR masih berkuasa dengan kemuliaan kepimpinan negara seperti umno kerana umno berada diatas kelasnya tersendiri, the best of the best.

Eli wong tidak bernasib baik seperti shahrizat kerana zaman internet dan blog "ketika itu" belum matang. ...Read between the lines... Banyak peristiwa2 panas "ketika itu" terlepas teropong dan hidden camera tapi Allah swt Maha Melihat. Yang lepas biarlah berlalu.

Anggaplah ini satu nasihat yang berniat menyelamatkan kesejahteraan shahrizat dan keluarga. Shahrizat banyak berjasa juga dalam kapasiti sebagai menteri dan biarlah di ingati sebagai begitu. Bantulah suami dan belalah lembu2 dengan baik dan buatlah kami merasa bangga bahawa anak2 melayu jika diberi peluang emas seperti suami shahrizat tidak akan mengecewakan bangsanya.

Kepada najib, janganlah pergi perang menggunakan APC yang rosak tayarnya. Jadilah pemimpin yang bijaksana.

Anonymous,  December 15, 2011 at 12:31 PM  

dalam PR, cina buat projek bela babi mega RM100 juta di selangor kenapa puak2 melayu PKR, Pas senyap je...

duit rakyat tu... bukan sikit punya projek....

cuba crite skit... pelik kenapa tak meroyan plak puak2 melayu PR ni... utk mempertahankan duit rakyat, itu hanya berkepentingan satu kaum jee.... kenapa senyap
mana perginya wira2/panglima2 melayu PR ni...

kalau apek tu buat semuanya betul... untung apek Dap ni depa kaut/sedut segala kekayaan sambil goyang kaki, minum teh cina... sambil cucuk org melayu PR lawan melayu sama melayu, bantai projek melayu kononnya x betul... projek puak2 cina Dap ni semuannya betul... apa dah buta ke mata/hati puak2 melayu PR ni.... hanya hasad dengki/irihati..kauorg sanggup jadi hero kaum cina Dap....

woi kalau nak tahu cina Dap duduk goyang kaki yamseng sambil gelak terbahak2 tengok melayu PKR, Pas yg depa dah berjaya cucuk hidung, kauorg x periksa ke apa projek yg cina ni buat, apa kontrak yg cina ni dpt... sayang betul kauorg dgn cina Dap ni...

kalau nanti kampung dah tergadai jgn menyesal... nak mintak balik dgn cina Dap ni.. silap2 depa tunjuk dgn tapak kaki pintu keluar itu kira ok lagi kalau depa tunjuk pisau potong babi ape mcm...kalau nak tahu prinsip cina ni... kalau mereka nak sesuatu pungkoq hangpa depa sanggup basuh tp kalau dah dpt, pungkoq hangpa cina ni potong balik bagi mkn anjing...


ada kauorg nampak cina sama cina bergaduh, jatuhkan perniagaan sesama sendiri, x pernah dengar langsung malah dapat apa saja yg mereka tuntut, walaupun pemimpin mereka bertukar ganti tp demi kepentingan bangsa, mereka tetap bersatu....

sejarah dah membuktikan wahai org2 melayu...pakat sama2 ingat

Anonymous,  December 15, 2011 at 12:32 PM  

Tolong meroyan supaya mereka letak jawatan; nama2 seperti berikut:

Sharizat -NFC- Dituduh songlap
Khalid -sedut pasir- dituduh songlap
LGE -projek p.p- kronisme
Nik Aziz -rasuah- org asli dan balak
Anuar Brahim -liwat- terbukti

Alang2 kita utamakan rakyat, mari kita tolak mereka yg tak bermoral ini.

KAH KAH KAH KAT SINI LAH TERSERLAHNYA KEBODOHAN MANUSIA2 UMNO ,, MAHATHIR DAH SURUH UNDUR DAH KANTOI SEGALA BAGAI DEPA NAK PUTAR BELIT GAK CERITA KAH KAH MENTALITI BLOGGER UMNO December 15, 2011 at 12:40 PM  

umno memang melambangkan kebodohan

hang putaq belit tara mana pon nampak gak bodohnya umno ni

kah kah org2 kampung kedai kopi leh la kena tipu

kah kah patutla melayu x maju2 disogok dengan mentaliti mcm papagomo

kak jat bodo

papagomo bodo

najib bodo

rosmah bodo

semua sokong umno bodoh

kah kah

org umno x maju2 cuma reti cakap "masih baik berbanding negara jiran" kah kah kah


isu2 lucah bukan main cepat jaja kat rakyat

isu2 pecah amanah depa putaq belit cerita

haha mentaliti umno serupa lembu

mooooooooooooooo

siapa2 sokong umno semua lembu

mohd hafifi December 15, 2011 at 12:43 PM  

Membodohkan orang lain tidak memandaikan anda =)

Anonymous,  December 15, 2011 at 12:47 PM  

Meroyan..... aku dah kate gomo... juak2 ni dah jatuh centa kt hang..... sehari tak meroyan kt blog hang mau gila... mmg dah gila pon... b careful gomo...aku nasihatkan hang pakai cawat besi....ha ha...i lap u lah gomo....

Anonymous,  December 15, 2011 at 12:49 PM  

Milo da bekpes keh.... he he..tonggeng ckit...

Anonymous,  December 15, 2011 at 12:53 PM  

Sentap tak hengat juak2 juboq nih.... cam boss dia juga.... korang tonggeng je le tak payah kesah pasal yg lain....janji masyukkk meroyan camne pon atok gak yg untung balun depan belakang....bak kate milo..hade aku kesahhhhh....

Anonymous,  December 15, 2011 at 12:56 PM  

Kebanyakan komen di atas menggambarkan betapa teruknya mental melayu hari ini yg kufur nikmat, dengki khianat dan tamak haloba dah dikategorikan dlm golongan kafir juga. Tak tahu hujung pangkal, tak payah nak pnjangkan fitnah ini. kafir dan peliwat yg sahih bersalah disokong, shahrizat yg bnyk berjasa pada wanita nak ditongsampah. Bukankah ini perangai mcm kafir laknatullah, mcm yahudi!!golongan zionis ni dah berjaya merasuk fikiran melayu yg penuh hasad dengki, nak usaha sndiri tak tahu, bila org lain usahakan itulah yg nak direbut, nak dikhianati. Pada yg dngki khianat tu, kalau tak puas hati pergi tanya sndiri pada shahrizat, jgn dengki membutatuli dan sokong peliwat yg dah tentu masuk neraka jahanam..isu ini mainan perkakas sipeliwat, yg org umno jd langau ni knp? cukuplah bung radin je jd langau. yg lain tu nak ikut juga ke? bung tu kasanova yg dengki pada shahrizat. Kalau dia bagus sangat dah lama dilantik jd menteri. Ini sbb tak bagus jd penyalak bukit bolehlah..dah kena denda lagi oleh mahkamah syariah..tak insaf lg. Shahrizat ni ada kes mcm peliwat, mcm bung dan mcm eli wong tu ke yg terang2 moral mereka dah lingkup!! Anda mahu ke neraka ikut peliwat dan mereka yg rosak moral ini juga ke? Cukup2lah tu. Tak payahlah nak diumpat keji shahrizat tu kalau diri sendiri pun takde kelayakan nak jd menteri. kalau loser pada anak sipeliwat tu, sbb pengundi dah kufur nikmat. Skrg terhegeh2 cari shahrizat minta tolong, knp tak kejor je anak peliwat tu yg anda sokong. Minta dia duit sbb papanya dah simpn duit untuk dia juta2 di bank israel..yg sokong butatuli ni dapat apa? Anak peliwat tu kaya..kejor dia jgn tak kejor..dpt juta2 umur muda lagi. Mana datangnya duit banyak2 tu. Knp langau2 ni takut nak persoalkan?

Anonymous,  December 15, 2011 at 12:58 PM  

Kesian kt atok... harapkan kapal, kapal pulak tak bole menyelam. Juak2 dah mcm mati laki...atok da kena checkmate... senjata mkn tuan. apekate juak2 nasihatkan atok letak jawatan aje... sure org dah tak nak amik tau dia balun kambing sekali.pon...betul tal milo... hade aku kesah... cak cak cak

Anonymous,  December 15, 2011 at 1:03 PM  

Dah bossnya pon terukkkkkk...pengikutnya apatah lagikkkk...

Anonymous,  December 15, 2011 at 1:15 PM  

Audit negara tak ikut,
PAC tak ikut,
PDRM tak berani,
MACC tak juga......jadinya suci dalam debu lah Kak Zat kesayangan Papagomo ni!!!!!!!!!!!

Seekor kerbau membawa lumpur?
Setitik nila?
One bad apple?
Salahkah ahli umno lain menyeru kat zat ( ampubodek papagomo) diminta meletak jawatan.

ABU,  December 15, 2011 at 1:21 PM  

HAi mkan duit rkyat 250 juta pun org umno x mrh..pemimpin pr tutuh pungkok ka simpan pompuan ka depa x guna duit rktay lantak p la kt depa..yg mrh ni pasai pemimpin seleweng duit kita rkyat..patut la ahli umno ni senang di perlembukan oleh pemimipin umno..pas tu mrh kat DAP..yg makan rasuah mkn duit rakyat org umno kena mrh DAP..senang je pemimipin UMNo pusing cerita..depa sedap2 kaya raya DAP plak kena mrh..Ingat UMno itu lembu lembu itu Umno..

Anonymous,  December 15, 2011 at 1:38 PM  

Duit si Gay di bank Israel tu duit sapa pulak? Muahahaha.

Anonymous,  December 15, 2011 at 1:48 PM  

Atok hebat.... anak beranak kayo rayo... 7 keturunan tak habis...duit dr mane jual pongkoq keh.... anyway... ade ke org nak bli pungkuq atok.... ha ha .... lu pk la sendiri

Anonymous,  December 15, 2011 at 3:22 PM  

sampah betul website ni. kali pertama dan last , phuitt phuikk sampah masyarakat betol papagomo ini. hishh

Anonymous,  December 15, 2011 at 4:02 PM  

bila ekonomi melayu/islam nak dimakmur-suburkan...ada saja pihak yg dengki dan susah-hati...kisyian sungguh mengenangkan sikap segelintir manusia yg iri-hati dgn usaha memperkasakan ekonomi islam...oink oink oink

Anonymous,  December 15, 2011 at 4:02 PM  

Aku nak tanya satu je....

Kalau memberi pinjaman kepada husband Shahrizat satu kesalahan, mengapa pinjaman diberi dulu?? Jika dulu betul, mengapa hari ini jadi salah??

Atau ada yang nak cari nama??

Anonymous,  December 15, 2011 at 4:12 PM  

takkan ampa tak paham2 lagi spin pihak pembangkang...habes sumua kapla pusing kena spin...tdm pon terkena tempias spin...sedarglah akan matlamat spinning pembangkang...woot woot woot

Anonymous,  December 15, 2011 at 6:18 PM  

umno tunggulah sokongan kami pengundi muda...

cukup2 lah peluang yg kami bagi pd PR ni... hancur... lintang pukang dibuatnya.....

PRU 13..I come back....

KAH KAH KAH KAT SINI LAH TERSERLAHNYA KEBODOHAN MANUSIA2 UMNO ,, MAHATHIR DAH SURUH UNDUR DAH KANTOI SEGALA BAGAI DEPA NAK PUTAR BELIT GAK CERITA KAH KAH MENTALITI BLOGGER UMNO December 15, 2011 at 7:43 PM  

1,maahathir suruh kak jat bhenti.

2.bung mokhtar suruh kak jat letak jawatan

3.suami kak jat xde pengalaman bela lembu langsung tiba2 dpt projek
(sepatutnye penternak yg dpt)

4. beli kondominium , kereta mewah guna duit NFC

5. laporan audit negara bongkarkan masalah projek


tiba2 kata pembangkang spin. UMNO UNTUK MELAYU BODOH

tiba2 kata pembangkang spin

Anonymous,  December 15, 2011 at 8:21 PM  

Bagi aku Projek Feedlot NFC tu mesti dijalankan sebaik mungkin. Jangan tersekat ditengah jalan disebabkan kontrovesi ini. Projek ini adalah projek yang berpotensi dan berisiko tinggi. kalau x ada bantuan kerajaan sukar untuk berjaya. Projek seperti ini telah dicuba beberapa kali tetapi gagal. contohnya Projek Ladang Hijau di Kluang ketika 80-an dulu. Konsep NFC mungkin dicedok dari konsep Ayamas dan KFC yangmana penternak-penternak kecil bernaung dibawah syarikat ini selain ia mempunyai ladangnya sendiri. Cumanya membela ayam x le sesusah membela lembu.
RM250 Juta tu memanglah duit kerajaan dipinjamkan bukan beri percuma. Sesiapa yang berkelayakan adalah layak untuk mengusahakan projek ini. Jika suami Shahrizat x layak, kenapa diluluskan. Kalau mempertikaikan kepada yang membuat kelulusan, itu bukan salah Shahrizat. Kalaulah ada perbuatan melobi itu adalah lumrah manusia sedangkan nak memohon jawatan pun ke Know Who.
Soal Interigiti Shahrizat x lah teruk sangat berbanding tokoh-tokoh pembangkang yang sememangnya kita sedia maklum.
Saya doakan projek ini berjaya dan boleh memecahkan monopoli usahawan bukan bumiputera.

Anonymous,  December 15, 2011 at 8:40 PM  

tu dia anon 8.21 cuba pusing ayat lagi

sikit pon x sentuh mahathir ngn ahli parlimen BN suruh kak jat berhenti haha

semua org tahu kalu kak jat bhenti ade lagi pihak lain kena tarik berhenti kah kah

ni soal duit rakyat woii
x ke bodoh korang ni isu2 lucah yg umno fitnah rajin dengaq isu ekonomi buat x reti

Anonymous,  December 15, 2011 at 8:59 PM  

laporan audit negara tipu lah aku rase,

cam berat sebelah je sian kak jat kena sabotaj ngn laporan audit

AinaPelangi December 15, 2011 at 9:19 PM  

Anonymou 8:40 PM

Memang lah duit rakyat. Dia curi duit rakyat ke? Projek tu rakyat x dapat faedah ke?
Kalau ladang tu berjaya, Duit RM250 juta dah dipulangkan. Ladang NFC semakin maju. Daging lembu dijual kepada rakyat dengan harga murah. Ini bermakna RM250 juta itu x lah sia-sia saja. faedahnya kepada rakyat juga.
Projek pasir kat selangor tu bukan ekonomi ke. Kronolojinya hampir sama dengan NFC. Duit rakyat, harta rakyat, kroni, interigiti. Bezanya NFC pinjam duit rakyat utk majukan projek tapi Semesta kaut harta rakyat masuk poket sendiri.

ainal 9.19 pm melayu umno bodo sila balas 7 hujah aku,  December 15, 2011 at 9:30 PM  

1.anon 9.19 serlahkan lagi kebodohan umno

2.dah laporan audit negara kata projek tu bermasalah ,

3.dah lah beli kondominum mewah juta2 dgn kereta mewah dibuktikan pulak dengan akuan khairy jamaludin kononnye beli kondo utk investment wakakaka bodo2 sungguh umno

4.projek kerajaan yg juta2 gini selambe je nak bg kat org bodo yg xde kepakaran dalam penternakan lembu, patutnye bg kat penternak ni tiba2 suami kak jat dpt

5.dah dpt projek mcm2 masalah timbul masih pertikaikan

6.kesimpulannya melayu umno memang bodo2 x reti guna hujah reti guna statement tipikal

7.biasalah sama darjat dgn mentaliti papagomo kah kah kah melayu umno bodoh ditipu pemimpin yg songlap duit depa tp x sedaq2 lg

dairi syairi,  December 15, 2011 at 9:37 PM  

1- woi ko pandai sgt ke??

2- fikir lah sikit ade kemungkinan konspirasi dlm laporan audit apesal semua laporan tu asyik serang kerajaan?

3- kereta n tanah tu asset bodo ,asset ko paham tak asset tu ape?? blaja akaun lah dulu bodo

4- rezeki Allah jgn ko pertikaikan

5- jgn salahkan takdir , percaya pada hikmah dan akibat

6 & 7 - ko perasan ko pandai tp ko x sedar ko diperbodohkan pmbangkang

AinaPelangi December 15, 2011 at 9:49 PM  

2011 9:30 PM

1, 6 dan 7 tu bahasa kurang sopan perlu aku jawab ke?

2, 3 dan 4 tu papagomo dan lain-lain bloger dah jawab berjela-jela, x faham lagi ke?

5 - disebabkan 2 org yg kena buang tu membuat onar.

Anonymous,  December 15, 2011 at 10:08 PM  

2,3,4 ape yg papagomo fasik bgtau ce terang skit

hahaha sumber rujukan pon papagomo penyebar bahan lucah , xpe lah sila2 lah kasi ape papagomo bgtau kat hangpa??

Anonymous,  December 15, 2011 at 11:52 PM  

wahh...kemain marah puak2 pecacai ni yee.....

hawat hang marah sangattt....

seronok la blog ni... sentiasa diziarahi oleh puak2 al jub...

ramai jugak kawan2 kau gomo dari puak2 ni....

sila2 kan lah masuk jgn malu2 ye...

Anonymous,  December 16, 2011 at 12:05 AM  

bagi suami projek lembu takpe, tapi jangan bagi suami projek dengan china doll..

Anonymous,  December 16, 2011 at 10:00 AM  

Assalam, Papagomo is stupid as a cow, he like to spin nonsense just to earn money for living.Tuhan bagi otak dan letak diatas bahagian tubuh manusia yang paling atas tetapi dia ingat dia pandai, dia pindah otak dia pi letak kat kepala lutut.....kalau kamu nak tau orang cam Papagomo nilah yang menghancurkan orang Melayu dan seterusnya menghancurkan ugama Islam...Istighfar banyak-banyak gomo

Anonymous,  December 16, 2011 at 10:37 AM  

anon 12.31, 4.02 & 8.21
Jgn bangkitkan isu lain sbb kita skrg tengah komen isu Shahrizat. Samada puak2 PKR, DAP, PAS atau Umno, semua sama aje - nak kaya sendiri. Cakap nak berkhidmat utk rakyat tp bila dah menang, semua lupa utk buat harta sendiri. Sebagai pemimpin, tak cukup ke harta keluarga Shahrizat sampai peluang pinjaman utk penternak tegar yg lebih layak pun dia nak ambil. Habis buat ape rakyat pilih dia jadi pemimpin klu semuanya utk keluarga dia aje? Ini bukan spin tapi kenyataan dan takde kena mengena pasal Umno, PAS, PKR atau DAP. Aku cuma sokong pemimpin yg dipilih berlaku adil utk RAKYAT tanpa mengira parti mana!

Anonymous,  December 16, 2011 at 6:18 PM  

memang betul... pilih pemimpin yg adil tanpa mengira parti dan bukan utk keluarga saja...

projek pasir diselangor tu dpt pd siapa ye..senyap je kaut untug... projek bela babi mega rm100 juta dpt kat siapa yg hanya berkepentingan satu kaum bukan utk semua kaum..
PKR/DAP parti satu keluarga.. ape dah x ada org lain ke yg layak

Anonymous,  December 17, 2011 at 4:26 AM  

pasal nfc ni bkn ke nmpk kemonopoliannye? klu berjaya pon, mula2 la jual murah, nnt da xde pesaing, mula la up harge, mcm gula... hurmmm.....

Anonymous,  December 18, 2011 at 12:37 AM  

La, pok najis oyat dulu bilo Tun M doh letak jawate PM diao slalu ake letok jawate MB. Pashit lonig tok dengar kaba nok ko dok ko. Lagu ningloh Isle lening kemaskemin mulek sokmo, dia kato Allah bulih pekataae tu digunake oleh kafir sebobnyo untok semua umat, dale gerejo pon ada tulis Allah, ore kristian pon dalam gereja ramai doh boleh azan. Dr Ehsan Ah Li kata araok tu hare tapi fucktan suruh pule smula. Pashit kato pulok tok llaki nyo gomo sto kunyit bini dio tak apa2 tak kena ukum liwati hu dud demo...

cer oyat ke kawe gatek weh. Lagu mano weh...

Anonymous,  December 25, 2011 at 4:44 AM  

dairi syairi...

"kereta n tanah tu asset bodo ,asset ko paham tak asset tu ape?? blaja akaun lah dulu bodo"

kau ni baru lahir ke dairi syairi?? beli kereta adalah satu asset! hahahah satu lagi makhluk didikan gomo and umno!

Anonymous,  December 26, 2011 at 12:28 AM  

Inilah mentaliti penyokong ameno, blog2 merapu mcm ni pun dia org layan & percaya? Patutla suka baca Utusan Meloya ...Otak beku betul!

Anonymous,  December 26, 2011 at 1:16 PM  

Biasalah bila orang melayu nak berniaga dan berjaya ckit pasti akan dipancung habis2 habisan. Berniaga lembu ni bknnya mcm berniaga emas cepat dapat untung, kena bersabar dan belanjanya pun tinggi. Cuma permasalahannya di sini yg saya nampak isu kondominium. Mungkin tujuannya baik utk aset syarikat dan sebagai sumber kewangan tambahan dalam dalam mengakses perbelanjaan syarikat dan mendapat keuntungan sikit. Kebanyakan pekerja NFC orang melayu dan kalaulah mengalami kerugian siapa yg rugi?Bagi orang UMNO yg mendesak Kak Jat pula mungkin mereka ini cemburu tidak dikurniakan sebuah projek yg besar dan cepat melatah.Ingatlah perjuangkanlah bangsa melayu itu supaya tidak ditindas oleh orang lain dan jgn kita asyik menuding dan memaki orang sesungguhnya kita sendiri harus cermin diri terlebih dahuku..Wassalam..

Banyak duit kau Nurul,  December 27, 2011 at 1:00 PM  

Nurul duit berjuta kat bank Israel ,mana dia dapat duit banyak tu, mana duit rasuah yang orang bagi, kenapa pakatan pembangkang diam ttg perkara ini. Ada sapa sapa boleh jelaskan perkara ini sebab saya kurang faham, mnana dia dapat duit banyak tu, Agaknya bapaknya Billionarie ker!!!!!!

Anonymous,  December 30, 2011 at 6:26 AM  

ceh .. ada lagi malaun2 bodoh yg pertahankan si shahrizat ni .. korang dapat apa .. bodoh macam lembu dah la pergi serang kandang cheras .. shahrizat rileks jer dapat juta2 .. korang tolong sapu taik lembu .. bodoh tahap cikai sapa2 yang pertahankan shahrizat ..

Anonymous,  January 1, 2012 at 8:51 PM  

shahrizat itu isteri , yg buat projek dan urus segala perjalanan projek dari awal ialah suaminya , kenapa shahrizat disuruh undur ?

Azizah itu isteri , yg buat onar ialah suaminya , dosa besar Nabi tak akui umat , itu maksud ayat dalam Quran Allah yang cakap bukan manusia !
kenapa Azizah tak disuruh undur letak jawatan ??

kes ni sama , yang 'menjalankan' ialah suami masing2 , kalau nak adil , shahrizat dan Azizah keduanya harus letak jawatan sebagai YB !

Anonymous,  January 3, 2012 at 5:32 PM  

Sedih2!!! tgk org melayu dok mancarut sesama sendiri camnie,,,

org lain dok gelak tgk kita dok gaduh mcm bdk2 kecik...

Anonymous,  January 4, 2012 at 7:09 AM  

anom 10.00am kat atas tu..

ko lah sebenarnya pergi tobat banyak2

kita nak sedarkan org2 melayu yang berugama islam yang si peliwat tengah dok meliwat bontot2 orang islam.

yang ko pegi jilat lubang bontot dia pasal apa??

dasar melayu bangang nak mampos

Azam Aziz January 6, 2012 at 11:07 AM  

masing-masing menyalak.. ape pun tak boleh... kalu dah namanya "manusia", ape nak heran... PR ka, Umno ka, Pas ka, DAP ka, MCA ka, MIC ka, MICKEY MOUSE ka, kalau dapat duit, habis lupa dah kat orang lain... wasting my time. chit...

bombastika,  January 6, 2012 at 11:11 PM  

Wahai sahabat2ku PR dan BN, sudah-sudahlah dok bertelagah sesama sendiri dengan perkara dunia ini. Cuba lihat Singapora, banyak juga Menteri dia kaut keuntungan tapi senyap-senyap aje, yang penting kerajaan dapat berkuasa dan bangsa mereka kaya. Tidak mendengki macam kita. Orang bukan Melayu Singapura pun ada yang susah tapi mereka tidak komplen kerajaan supaya menjaga rakyat Melayu dan lain-lain. Asalkan mereka terus berkuasa siapa yang pandai cari dan ada kelayakan boleh jadi kaya. Kita di Malaysia tidak boleh tengok Melayu BN dapat senang sikit asyik nak berontak tapi kalau Melayu pembangkang senang buat tak nampak, apatah lagi kalau bukan Melayu pembangkang senang, buat tak tau saja...Yang peliknya Parti yang menjurus kpd Akhirat lebih banyak dengki tentang urusan keduniaan dan rakus nak berkuasa sedangkan mereka tahu tamak dunia menjauhkan mereka dari Redha Allah. Nawaitu bukan nak tegak agama Allah tapi nak kejar kuasa politik dunia sehingga sanggup fitnah dan menuduh tanpa bukti dan penyelidikan rapi..

Anonymous,  January 10, 2012 at 5:09 PM  

Di antara azab di akhirat nanti penzina akan dibesarkan kemaluan, baik lelaki atau perempuan sebesar Bukit Uhud. Anda tahu besar mana Bukit Uhud? Semoga kita dan anak keturunan kita terselamat dari bencana durjana ini.

Anonymous,  January 10, 2012 at 8:21 PM  

sory mencelah.. aku selalu layan blogger yg pro PR.. ni sekali sekala aku jengah kat blog pro BN ni.. memang betul la kata orang. jauh langit dgn bumi.. blog ni penuh dgn dgn pitnah dan sex. Ingat lah papa gomo hidup kita ni bukan setakat di sini.. masih panjang perjalanan kita ke tempat yg tiada mati.. tak ada secebis iman ke di hati kamu. guna la ilmu bila berhujah jgn merapu menabur fitnah. kalu xde bukti duk diam la. kalu dah byk sgt bukti nah srahkan pada pihak polis. aku sedih melihat melayu yg hina seperti kamu ini.. sesat dan menyesatkan

akusayangmalaysia,  January 11, 2012 at 4:11 AM  

dah2 la tu gomo, x kenyang2 lg ka?dah ramai yg nasihat kt hang baik dari segi moral or agama.org yg jenis tak dengaq ckp ni selalunya 'mendapat' yg kaw2 jgk akhirnya nanti

Anonymous,  January 11, 2012 at 2:03 PM  

Ni blog dia - ikut dia la nak tulis apa pon; kalau korang bagus sgt! - buatlah sendiri blog - mana tau ada pengikut tegar hahaha....

Anonymous,  January 16, 2012 at 1:42 AM  

beli kondo ngan kete tu asset. gi vacation lak utk apa? tp apa guna beli semua tu? apa faedah nya beli kondo ngan kete utk membangunkan syarikat membabitkan lembu? nape x besarkan tanah utk tambah ternakan lembu or beli lori utk angkut lembu? pelik bin ajaib.

Anonymous,  January 16, 2012 at 9:37 PM  

kalau anak menantu nik aziz tu yang dilantik jadi pengarah kelantan incorporated tak ada plak salah. ni suami kak ijat yg ada pengalaman bangunkan banyak projek sblm ni dijadikan isu. apa salah dia? dia ada plak doktor dlm bidang veterinar apa. apa beza anak menantu nik aziz dgn suami kak ijat?

Anonymous,  January 17, 2012 at 11:51 PM  

ha.ha.ha...kak jat kan kalah pilihanraya yg lalu...ha.ha.ha... lawak sungguh artikel ini...

Anonymous,  January 18, 2012 at 3:16 PM  

anwar pas ni kenalah buat report sama polis kasi saman sama Datuk T yg sudah kasi malu sama lu pasai video X tu!...barulah rakyat caya sama lu...misti berani saman?...baru gentleman dan betul2 bersih he he he!

Anonymous,  January 19, 2012 at 10:33 AM  

hai yg korang2nak gaduh ni xde dapat ape pon..juak2 UMNO,BN,LEMBU2,BIK MAMA,POK NAJIB sume dok senang lenang je..xheran pon ngan suara2 rakyat2 die ni..asalkan JUAK2 die leh kumpul harta sampai 7 keturnan sudah la..rakyat kene berjimat2 cermat,beli brg2 kat kedai 1 malaysia supaya merka boleh berbelanja dengan mewah ok..

Anonymous,  January 20, 2012 at 11:14 AM  

orang lain goyangggggggggggg kaki kenyang... koranggggggggggggggg
cam nak mampos menaip bergadoh....hahahahahaha semua bodoh......

Anonymous,  January 23, 2012 at 2:54 PM  

Wah.. ramai betul pengikut al-juburi kt sini..kakakakak

Anonymous,  January 24, 2012 at 7:14 PM  

Korang ni kan ... kalau aku kata korang bodoh, korang marah.

Sharizat tu Melayu kan? Laki dia pun Melayu. Kalau Melayu kaya apa salahnya? Berapa kerat je Melayu yang kaya dalam Malaysia yang kemain makmur ni?

Korang pikir kalau Sharizat tu CINA. Masalah ni timbul tak? Tak timbul kan? Sebab aku rasa korang tak pernah dengar cerita Ketam Cina dengan Ketam Melayu dalam bakul ...

Salam. Dah, dah .. jangan gaduh2.

Anonymous,  January 27, 2012 at 1:14 AM  

boooodooooh sharizat tu bukannya melayu bodoh.... dia tu mamak mana tah sesat....kalau tgok muka org tau la bangang

Anonymous,  February 4, 2012 at 7:45 PM  

demi parti umno dan kerajaan yg memerintah sktg eloklah berenti je.. boleh tumpukan bisnes keluarga dan tak harapkan dengan kuasa yang ada utk mengaut keuntungan cara mudah.

Anonymous,  February 20, 2012 at 1:20 PM  

rata2 pmbyr ckai pendapatan adalh peniaga.. dn rata2 pniaga adlh org cina... bg yg byr ckai pndptan 2 aku fhm knp diorg bising.. tp yg x byr ckai pendapatan ni.. bising2 mgalahkn buntut kuali.. klau tkat byr ckai pin2 sthun Rm40 -Rm50 x pyh lh nk smbg.. ingt la yg rta2 peniaga 2 org mn? org kaum cina.. tht's why diorg asyk ptikaikan hk bumiputra.. sbb duit2 ckai 2 smua x roling msk blk pd diorg.. psl 2 lh diorg mrh.. cblh fkr 2 pnjg ckit.. duit rakyat dtg dr mn..? cb kaji ckit.. especially org2 PAS ni.. sllu aku jp ilmu pgthuan krg... asyik myalak ja... isi kosong..

Anonymous,  February 20, 2012 at 4:08 PM  

Kak Jat tak perlu letak jawatan!...kes anwar aljuburi dgn video seks yg sampai la ni tak berani saman Datuk K ( org yg kasi malu sama dia pun dia tak saman n letak jawatan?) bukankah itu lebih dahsyat dan memalukan?... apa tidaknya seluruh dunia dah tahu!..kes lembu ni jelas tak ada kaitan dgn kak jat cuma pembangkang je yg dok jadikan isu kok sebab dah tak ada modal!...senang bah itu suami kak jat boleh bayar! kata pinjaman kan?... mestilah bayar habis cerita...tak gitu!

Anonymous,  February 23, 2012 at 4:48 PM  

suka dengar ceramah dr Hasan ali!...dia berjaya dedahkan parasit2 dlm PAs yg sanggup gadaikan agama demi nak jaga hati DAP n Pkr yg nyata perjuangannya merugikan Melayu dan boleh menghancurkan perpaduan n keamanan negara!...fikirkanlah wahai saudaraku sebelum nasi menjadi bubur!Subhanallah!

Anonymous,  March 6, 2012 at 12:41 AM  

Mmg gomo nie bodoh tahap lembu la....x tau la bila nak jd org.....sian kat ko nie...tp xpe la kan...bodoh pn bodoh la...janji bln2 dpt duit kan...hhehehehh...

Anonymous,  March 9, 2012 at 12:43 PM  

layari pendedahan blog AIDC di www.anwaraidc.com berhubung surat Anwar kpd 2orang tokoh yahudi laknatullah carl Gershman!.. bukti ketua pembangkang itu adalah ancaman kpd rakyat negara ini khusnya umat Islam!

Anonymous,  March 9, 2012 at 1:01 PM  

menurut s/u kerja gabungan NGO Malaysia GNM, Mohd Arafat muhabat,...Anwar sekarang begitu terdesak untuk menawan Putrajaya,sehingga sanggup lakukan apa saja termasuklah menjual negara ini!...apabila negara menerima campurtangan asing, semua kekayaan akan diperah mereka sehingga rakyat tak dapat apa2 pun macam di Iraq dan Afghanistan!..masyarakat perlu tahu bahawa Anwar adalah risiko besar kpd negara kerana sekarang ni pun dia sanggup memburuk2kan Malaysia setiap kali berada di luar negara!....fikirkanlah rakyat Malaysia!

pencacaiANWAR,  March 14, 2012 at 10:43 PM  

Anonymous 1:01
aku nak perbetulkan ayat kau tu...
"Anwar adalah risiko besar kpd negara" bukan negara sebaliknya kpd UMNO.

"Anwar adalah risiko besar kpd UMNO" Hebat betul orang nama anwar ni, siang malam orang dok canang nama dia macam dia tu dah jadi PM.

Otak sempit tol korang ni, pas,keadilan dan dap dah bersatu tak tahu ke.. pikir-pikirkanlahhh..

Hamba Allah..,  March 17, 2012 at 9:53 PM  

kepada Anonymous yang bangang jgn jd paraok bodoh serupa keldai bangan serupa lembu, lu pikir time mati nanti lu jawab la sapa pemimpin lu pilih masa kat dunia nie, cakap mcm org berpelajaran tp rupanya lu la sang kaldai yag jadi paraok.. bodoh punya org.. lu pikir la sendiri... kalau agama kat malaysia nie rakyat bole bbas pilih nie kn plk pemimpin kami nak pemimpin yg btol2 bole memimpin kami so kami akn ttp memilih pemimpin kami sendiri walau pun kat media mengutuk2 n mengada2kn cter yg xder supaya rakyat ubah pikiran tp kami berpelajaran n berotak x mcm lu yg xder otak.. kami nak nasib rakyat nie terbela n terjaga hk kami.... lu pikir la sendiri.. wasalam.....

Anonymous,  March 20, 2012 at 10:30 PM  

tolak pemimpin yg tidak bermoral...pemimpin yg ada masalah moral tak layak diberi amanah dan mandat oleeh rakyat pada pru 13...demikian kata bekas ajk dewan ulama Pas Prof madya mohd nor Deris!...ana tambah sikit...tolak juga pemimpin yg bersekongkol dgn Ambiga pemimpin pro seksualiti merdeka yg dikatakan ditawarkan akan memegang jawatan Timbalan presiden Pas...kemudian tolak juga pemimpin yg menyokong usaha melindungi Israel seterusnya tolak pemimpin yg nak wujudkan politik Islam pluralisme-libralisme dgn amalan seks songsang spt gay dan lesbian!

Anonymous,  March 24, 2012 at 10:32 PM  

AWW...anwar the chameleon atau sesumpah politik ni amat bahaya selaku pemimpin...antaranya dia mudah berubah warna ikut persekitarannya...bila dia berhadapan dgn golongan libral, dia akan jadi libral, dgn Pluralisma agama dia akan bertukar jadi pelopor pluralisme agama...kemudian bila berhadapan golongan agama Islam dia akan bersalin kulit pula jadi seorang Islamist dgn menjaja nama beberapa nama tokoh Islam hebat spt Yusuf al-kardawi dsb, dia juga akan membaca sepatah dua ayat al Quran dn istilah2 Arab yg canggih utk memikat pendengar, bila berhadapan pelobi Yahudi dan AS dia akan bertukar pula menjadi pro demokrasi tulen sehingga ke tahap boleh menerima amalan2 songsang spt homoseksual gay dn Lesbian sanggup menyokong kebebasan utk murtad spt kes Lina Joy!...kenapa dia berani buat begitu?...jawabnya kerana Anwar tak perlu risau, segala maksiat, salah laku,kenyataan salah yg dibuatnya akan diampunkan dan difatwakan halal oleh PAS selagi pas meletakkan kerakusan kuasa melebihi agama!...petikan tulisan Dr Rahman kadir...Renungkanlah!

Anonymous,  March 31, 2012 at 9:00 PM  

semua gila kuasa, terus terang lah, betul2 ke demi bangunkan negara? ikhlas2 ke demi kesejahteraan rakyat? lol

Anonymous,  April 2, 2012 at 8:18 PM  

I've never seen a bigger Dumb-Ass than PR supporters.

Anonymous,  April 11, 2012 at 5:54 PM  

I'm not registered as member in any political party but I will certainly vote for Barisan Nasional as Pakatan Rakyat is full of shit.

Wanna asked PAS to uphold Islam? At this point of time PAS is a joke.

Wanna asked DAP to uphold the Malays? That is also a joke to get malay members into DAP as basic political party in Malaysia are base on race.

Thus, what's gonna differentiate between PAS, DAP and PKR? As for PKR, no real objective that shall benefit the Rakyat as Anwar already free and his objective is to become PM. Wanna talk about corruption? Crony? Common, grow up, that's what we the Rakyat gonna get from ALL political party.

Anonymous,  May 3, 2012 at 10:35 AM  

bersih 3.0 Ambiga,Anuar,Azmin Unit Amal Pengikut Ambiga Sesat/Setan...rempoh halangan polis....rempoh lah israel nu kalau nak bela islam.....bukan rempoh polis

Anonymous,  May 22, 2012 at 3:27 PM  

betul ke ni?

Anonymous,  May 26, 2012 at 7:33 AM  

Org melayu tolong melayu makan duit org melayu bodoh cam ngko,seks,seks,seks,seks.

PR Cybertroopers,  May 31, 2012 at 12:20 PM  

xde fakta dalam gomo nie. fitnah fitnah dan fitnah.. sape la yg cayo kat blog sampah cmnie.. hish..

pastu, ade la si dungu racist yg komen

'' kita sesama melayu bergaduh, bangsa lain tepuk tangan'' aduhai, muak sungguh aku dengar,. xde fakta dok senyap2 jela...

Anonymous,  November 3, 2012 at 12:18 AM  

Fitnah ore no satu....blog ni!!!

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP