KANTOI - Video Konspirasi UMNO Keatas Anwar Ibrahim Didedahkan Blogger MiloSuam

Thursday, December 15, 2011


Blogger Milo Suam



Video diatas wajar ditonton kita rakyat Malaysia bagi menilai sendiri siapa Anwar Ibrahim yang sebenar. Dengar tutur katanya dalam isu Liwat dan anda nilaikan nya sendiri sama ada apa yang dijanjikan Anwar Ibrahim telah ditunaikan mahupun tidak.

Untuk maklumat lanjut layari Otai membalun Jubor Anwar Ibrahim AIDC KLIK DISINI

Ops lupa.... detail pasal Milo Suam? Tak perlu lah beb, Gua nak Liwat dia nanti ha ha ha tunggu je. Tu Gay Jamban kita kasi koyak dia punya dubur. No KY Jelly tapi Ludah je...hua hua hua


Psssttt... Habis lah kau Nuar Berahi....padan muda kau kaki Bontot


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

38 comments:

Anonymous,  December 15, 2011 at 1:53 PM  

kita lihat siapa yg kena.... ha ha ha Atok sudah kena checkmate...sory milo....mmuahhh

Anonymous,  December 15, 2011 at 2:01 PM  

bukan milo tapi CarlsbergSuam (kulit tin sama hujau)

manBonda,  December 15, 2011 at 2:29 PM  

Selamat Datang Ke Sungai Buluh

Anonymous,  December 15, 2011 at 2:36 PM  

ini ker rupa milo suam? macam suam2 jer.jambu anwar ni..huhuhuhu....

Anonymous,  December 15, 2011 at 2:37 PM  

KY suam tu weh...

Anonymous,  December 15, 2011 at 2:47 PM  

kahkahkahkah.....milo suam tu ropa cicak kubing bro...

kahkahkahkahkah....tu ropa blogger kesayangan puak2 nik aziz...hahahahahaa

sakit prot aku bebbb....... muka cicak kubing ada hati nak klentong aku.....

Anonymous,  December 15, 2011 at 2:51 PM  

Atok tuka selera siut.... ha ha

Anonymous,  December 15, 2011 at 2:54 PM  

AIYOYOYOOYYO...MAU MAKAN ANGIN SUNGAI BULOH KA...TALAK BEST MAA...INI WA ALA SATU TEMPAT MAU REKMAN UNTUK BULAN MADU MAA..ITU TEMPAT NAMA CEMPAKASARI SHAJILAT LEMBURAN..JANDA BAIK SANA WMAAA...BANYAK CANTIK ITU TEMPAT OOOO...SANA AAA LU ORANG BOLEH TENGOK ITU LEMBU-LEMBU PAKAI BIKINI MAAA...APEK SUKA...APEK SUKA....GOMO & GENG UMPORNO TAK MAU PEGI KA...ADE PACKAGE HISAP TITIK LEMBU MAAA...AIYOYOYOYOOYOOYO SODAP OOOO..MUAAHAHHAHAHA...AIYOOO PISAU GETAH BELUM ASAH LAGI OOOO.....WA PEGI DULU OOOO...PEKENA MILO SUAM SEDAP JUG NI...CAN CIN CAU

Anonymous,  December 15, 2011 at 2:54 PM  

Aramak.... ini keh.... buleh ker dia nunggeng...

Anonymous,  December 15, 2011 at 2:58 PM  

Dah meroyan dah.... cer tonggeng ckit...lagi lagi lagi.... stok geli2 pon tak naik kekdahnya

Anonymous,  December 15, 2011 at 3:01 PM  

Gomo.. ko tak bolehke alter ckit foto tuh bg dia tinggi ckit ker... ha ha ha ...

Anonymous,  December 15, 2011 at 3:05 PM  

Gomo

Pakai ludah kah kah kah...kesian jubur milobasi, kurap lah.

Ish ish gitu rupanya ko ya. Rupanya aku perang dengan cicak kobeng. Lain kali minum fresh oren jangan minum milo basi.

Anonymous,  December 15, 2011 at 3:13 PM  

Histeria aku tengok muka milobasi.

Anonymous,  December 15, 2011 at 3:15 PM  

Yang sebelah tu girlfriend dia ke?

Anonymous,  December 15, 2011 at 3:31 PM  

Seharusnya itulah yang menjadi panduan ustaz-ustaz dan Ulama UMNO di dalam menentukan sokongan mereka. Menyokong membabi buta akan menyebabkan mereka terdedah untuk menerima nasib yang sama dengan kelompok ini kelak. Rasulullah Saw telah bersabda dalam banyak hadis yang saya rangkumkan peringatannya, antara lainnya untuk mengenali akhlak seseorang yang baik itu ada beberapa ciri utama:-
1. Pertama lihat suaminya samada dia bersolat fardhu di masjid atau tidak?
2. Kemudian lihat isterinya, apakah dia menutup aurat atau tidak?
3. Kemudian lihat pula anak-anak gadisnya, apakah mereka menutup aurat atau tidak?
4. Lihat bagaimana mereka sekeluarga berbelanja, apakah mereka boros atau tidak?

Anonymous,  December 15, 2011 at 3:33 PM  

Fakta Individu-individu yang terbabit secara langsung @ tidak dalam kes Pembunuhan Altantuya:
 Altantuya Sharibuu @ Aminah bt. Abdullah adalah penterjemah Bahasa Perancis bagi urusan pembelian kapal selam oleh Kementerian Pertahanan Malaysia melalui 'Perimekar' milik Penganalisis Strategi Ketenteraan Malaysia yang juga merupakan teman baik Dato Seri Mohd Najib.

 Dato Seri Mohd Najib - Menteri Pertahanan Malaysia / Timbalan Perdana Menteri Malaysia.

 Abdul Razak Baginda - Penganalisis Pertahanan kepada Kementerian Pertahanan Malaysia / pemilik 'Perimekar'.

 Ketua Inspektor Hazilah Hadri - (UTK) yang berkhidmat sebagai 'body guard' di pejabat Dato Seri Mohd Najib.

 Koperal Sirul Azhar Umar - (UTK) juga berkhidmat sebagai 'body guard' di pejabat Dato Seri Mohd Najib.

 Aziz Buyong - Kolonel Tentera / Pakar bom C4.

 Abdullah Ahmad Badawi - Perdana Menteri Malaysia / Menerima Kertas Siasatan dari Penyiasat Polis Tentera Malaysia (MP).

 Khairy Jamaludin - Menantu Perdana Menteri Malaysia / Menyimpan Kertas Siasatan berkenaan bagi tujuan survival politiknya setelah ketiadaan Pak Lah nanti.

 Rosmah Mansor - Isteri Dato Seri Mohd Najib / Berada di tempat mayat diletupkan dengan C4.

 Norhayati - Isteri Kolonel Aziz Buyong / Pembantu Khas Rosmah yang turut berada di tempat kejadian letupan bom C4.
Fakta-Fakta lain dalam kes Pembunuhan Kejam Altantuya:
 Bom C4 milik Angkatan Tentera Malaysia.

 Dua anggota UTK - Suspek utama pembunuhan adalah body guard di pejabat Dato Seri Mohd Najib.

 Rekod Imigresen kemasukan Altantuya dan sepupunya ke Malaysia di'lenyap'kan oleh seseorang dari Jabatan Imigresen Malaysia dengan arahan orang-orang tertentu bagi menutup konspirasi ini.

 Zahid Hamidi ketika mengambilalih tugas Menteri Pertahanan Malaysia akhirnya terpaksa membuat kenyataan 'konon'nya Angkatan Tentera Malaysia tidak memiliki Bom jenis C4 dan itu adalah amat bercanggah dengan kenyataan sepanjang kes perbicaraan Pembunuhan Altantuya di mahkamah. Atas arahan siapakah beliau 'berbohong' dan untuk survival siapa?

Anonymous,  December 15, 2011 at 3:35 PM  

Berilah peluang kepada Pakatan Rakyat menguasai Putrajaya pada PRU ke 13 nanti. Pakatan Rakyat akan pastikan semua mereka yang boros membelanjakan wang rakyat termasuk Rosmah Mansor yang sanggup membeli sebutir cincin berlian berharga RM24juta di kala rakyatnya ada yang masih hidup dalam kemiskinan dan ahli keluarga kepada Ketua Wanita UMNO Shahrizat Jalil yang tergamak membelanja sampai RM250 juta wang dana Tabung Makanan kita dalam skandal NFC di bawa ke muka pengadilan.

Janganlah 'terpedaya' atau 'diperbodohkan' lagi hanya kerana 'sogokan' wang RM100, RM500 dan beberapa ratus lagi menjelang pilihanraya yang akan di'saji'kan oleh pemimpin-pemimpin BN. Lihat angka yang mereka 'baham'. angka yang diberikan kepada anda amatlah kecil berbanding jumlah yang mereka ambil tanpa restu anda semua. Nasihat saya, anda ambillah wang itu kerana wang itu memang milik rakyat dan bukan milik mereka, kemudian undilah Pakatan Rakyat dalam PRU-13 nanti. Pakatan Rakyat akan pastikan mereka-mereka yang bertanggungjawab atas setiap kesalahan mereka itu menerima hukuman yang setimpal dengan kesalahan yang telah mereka lakukan kepada negara dan rakyat Malaysia.

Bangkitlah wahai rakyat Malaysia!!!

Anonymous,  December 15, 2011 at 3:48 PM  

kesian puaka Parti Anutan Syaitan sepert Anonymous 3.35PM diatas ni minta simpati daripada org ramai... agaknya dia Take BEEEER kot...CarlsbergSuam

Anonymous,  December 15, 2011 at 3:59 PM  

Bangkit lah rakyat Malaysia Dari pemimpin gila seperti Anuwa & pengikut2 nya. Kisah nabi Luth jadi iktibar kepada kita semua...

JoN December 15, 2011 at 4:02 PM  

anon 3.33pm, 3.35pm, takat dalil camtu bek ko gi merepek kat mak and bapak ko leh gak dpt pnampar free.. apa pnya bodo dalil ko guna la...
ko xnk pk ke camna anuar darling ko tu leh knal btina spy mongolia tuh..

Anonymous,  December 15, 2011 at 4:02 PM  

Penyokong gay & freesex tegar sedang merekacipta utk mengaburi rakyat agar menyokong golongan terkutuk laknatullah.....

Anonymous,  December 15, 2011 at 4:09 PM  

Jika PR memerintah, mereka akan pastikan stok atok tuo tak habis 7 keturunan. Ade anak bujang jambu ckit tolong larikan, anak dara rupa china doll pon tlg sorokkan. Atok tuo & pengikutnya dah terlalu taksub dgn cara hidup yg begitu. Nafsu buas mereka letakkan yg plg atas... rakyat tak bule tonggeng2 tmpt awam... bahaya.... ha ha milo suam satu....

Anonymous,  December 15, 2011 at 4:11 PM  

Hahaha...sebijik macam peliwat. Bila dah kantoi, keluarlah hadis yang disusun dan disesuaikan dengan keadaan semasa utk menyelamatkan tengkok mereka.

PELIWAT TETAP TERKUTUK. Tiada cara lain melainkan bertaubat. Oh lagi satu, tudung bini dan anak tak boleh mensucikan dosa meliwat.

Anonymous,  December 15, 2011 at 4:12 PM  

Kisah nabi luth, kisah pompei yg hilang ditelan bumi... fikirkanlah....

Anonymous,  December 15, 2011 at 4:15 PM  

Dunia akhir zaman.... peliwat, penzina disanjung sedemikian rupa... kenapa agaknya.... sbb yg mempertahankan adalah golongan yg sekufu dgnnya...

Anonymous,  December 15, 2011 at 4:15 PM  

3;35;

'Bangkitlah wahai rakyat Malaysia"

hahahahaha bangkitkan kote sekali untuk menjubor klu PR menang.
woii bodoh ko tak ikut perkembangan semasa ke bagai mana 4 negeri yng di tadbir pembangkang telah gagal!GAAAAAGALL!!!Yng cakap gagal tu bukan orng2 BN tapi penyokong korng jugak!

Mau tadbir P.jaya.??????
ko luruskn konek anuar jng bagi bengkok wakakakakaka..

BANGKITLAH PENYOKONG2 PR YNG KENA
BODOH SELAMA INI,INI LAH MASANYA UTK ANDA MENGAJAR KETUA2 PR YNG TELAH MEBODOHKN ANDA DALAM PRU13!!!!!

Opsss lupa nak cakap lepas ko luruskn konek nuar..suruh tunaikn
apa yng PKR,PAS dan DAP janjikan
dlm PRU12.


EXPKR

Anonymous,  December 15, 2011 at 4:38 PM  

bukan sahaja digelar pecacai umngok, malah dah jadi pecacai papagomo bloger lucah umnok.. hahhah

Anonymous,  December 15, 2011 at 5:01 PM  

Meh kita luruskan totey atok... milo suam tolong yer... he he... tonggeng ckit

Anonymous,  December 15, 2011 at 5:01 PM  

4;38
tak kisah lah lu nak gelar apa ...kami faham akan kesedihan korng kerana ketua korng bakal ke bamboo river!Hakikatnya karpal pernah kata anwar pelu bertaubat kehkehkeh.

Anonymous,  December 15, 2011 at 5:53 PM  

Itu MiloSuam? Macam lahanat cam jambu je aku tengok jubor dia ok lg x? Ke dah koyak rabak hehe..

Wey MiloSuam tak payah la post artikel fitnah kat sini. Aku dah jelak da layan mende tu ko tak tau aku dah lama follow blog pro pakatan tapi sejak akhir2 ni aku rasa muak. Tak banyak dpt dibuktikan.. Kes Altantuya spt yg semua maklum hanya seorang saja yg tampil mengatakan Najib terlibat dimahkamah itupun pro kjaan dpt buktikan itu agenda politik dan penglibatan PKR dlm saksi itu. Manakala semua yg lain termasuk tertuduh yg dihukum mati pun takda mengeluarkan kenyataan pembabitan PM. Tahun lepas aku dengar tindakan sekumpulan peguam dari France cuba menyiasat salah laku urusan terbabit tapi hingga kini gagal membuktikan apa2 dan gagal memulakan walaupun satu dakwaan! Pucuk pangkalnya tiada korupsi dlm urusan itu malah nama Najib pun tiada ketika proses lobi dan urusan pembelian berlangsung ianya hanya rekaan (IKD/ ejen yahudi?) yg disampaikan kpd RPK.

Anonymous,  December 15, 2011 at 6:04 PM  

si karpal ni pun x patutlah...
dulu kata atok memang peliwat... ada bukti atok seorg peliwat dan pernah nasihat supaya atok bertaubat...

malangnya atok ambik jugak si karpal jadi pembela dia apa pasal....

kan dah kena klentong...

kes terbaru ni, si karpal kata akan mempertahankan atok.... tup tup dia kata atok memang meliwat tp suka sama suka... sudahhh..

dah kena dah penyamun jual penyangak

jadi cuba teka, atok ke yg salah.. atau si saiful ke yg bersalah.. atau si karpal patut dipersalahkan

Anonymous,  December 15, 2011 at 7:34 PM  

alibi kepala konek bengkok dia. gampang punya penipu. mana ada alibi bila peguam dia buat kenyataan dia memang peliwat. makhamah pun lambat no bagi keputusan 9.1.12. lepas ni pak bai puusing mesti merayu. lambat lagi la rakyat nak tengok dia ni masuk resort sungai buluh.

pssst... harap mahkamah pinda hukuman orang lebih 50 tahun pun boleh kena sebat. bukan tu je harap mahkamah tambah hukuman peliwat yang mesti jugak dihukum buang kote...

Anonymous,  December 15, 2011 at 9:53 PM  

Kalu atok kena buang totey, stok kunyit yg 7 keturunan tak abis tu nak wat hape.... rejeki kolah nampak nya milo....he he

Anonymous,  December 15, 2011 at 11:44 PM  

kasihan pecacai2 ni, meroyan dah tahap icu... hehehheee

benci tp rinduuuu.........

makin benci makin rinduuuu......

abg milo tulun sambunggg......

Anonymous,  December 16, 2011 at 4:27 PM  

yela...mcm lembut2 sket..patot la mulut jahat...hahahha

Anonymous,  December 19, 2011 at 2:40 PM  

dah confirm ke anwar tu meliwat si saiful?mahkamah blom jatuhkn hukuman pun lg.klu iye pun tggula kputusan 9 januari ni nnt.sesungguhnya perbuatan fitnah itu lbh terkutuk dari membunuh! takbir! Allahuakbar!!!

Anonymous,  October 30, 2012 at 12:09 AM  

Blog papagomo meme byk gambar lucah la...meme best!!sbb papagomo suka sex....

Anonymous,  October 30, 2012 at 12:55 AM  

Milosuam jenis otok tak betul.......

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP