Percaya Atau Tidak Hantu Mak Lampir Lari Malam?

Sunday, December 18, 2011



Siapa yang tak kenal dengan Mak Lampir dari Ampang ni... Tengok senyuman dia saja dah boleh buat budak-budak kencing malam. Memang horror betul kalau sesekali dia tersenyum beb.. Tapi semalam.......



Shahrizat yang hadir memberi ucapan pedas mengherdik Zuraida yang disifatkannya 1 serangan yang diperakui Muslimat PAS sendiri sebagai tidak berhemah. Malah Shahrizat mendakwa Zuraida sewajarnya mencermin dirinya terlebih dahulu dan tidak membuat pertuduhan dengan cara menghasut tanpa melampirkan sebarang bukti kukuh terhadap beliau.



Shahrizat menganggap serangan tersebut sebagai serangan politik untuk menjatuhkan Wanita UMNO secara amnya yang banyak memberi kekuatan terhadap sokongan dan kekuatan UMNO. Read More....


Psssttt.... Ingat hebat sangat si Mak Lampir Zuraidah Ampang tu.... penakut rupanya

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


15 comments:

Anonymous,  December 18, 2011 at 6:19 PM  

1.ada hangpa dengaq dia makan duit berpuluh ribu!
2.lainla sharijat tu!bukan berpuluh ribu!250 juta bhaiii!!
3.tak payah tuduh dia la bhaii!!pakat-pakat boleh nilai sendiri!memang puak-puak umno ni pemakan duit rakyat!semua orang tau!!

Anonymous,  December 18, 2011 at 6:48 PM  

wei lembu pr
tuduh orang pandai tapi tak pula beri bukti.bila kena setempek kat muka mula minta bukti kan

mamat anuwar berahi ada bukti tutuh chinadoll n meliwat,tak plak korang terima

haramjadah punya otak lembu

Anonymous,  December 18, 2011 at 6:58 PM  

1.hangpa nak bukti apa lago bhaii!!sedonia dah tau kes nfc ni!
2.hangpa tenguk puak ahli parlimen sabah dah tuntut sharijat letak jawatan!hangpa ingat depa boddo macam hangpa ke bhaii!!
3.yang dok cerita kes anuar apa kisah bhaii!!ini entry mengenai zuraidah dan sharijat!hangpa baca sampai u ke bhaii!!dok kelih macam puak akai tak dak jee!!

Anonymous,  December 18, 2011 at 7:01 PM  

hahahahaha...bhaabhaaaii mangkuk ni pemuja mak lampir ke?
kahkahkah...muka huduh sangat...
pecah rumah punya muka....
kahkahkahkah......

Anonymous,  December 18, 2011 at 7:25 PM  

Semakin kuat puteri jerit dan sorak, semakin menyerlah kebodohan puteri-puteri ni dimata rakyat....apa tak bodoh ?
kak zat kata 'kak ambil 2-3 juta nak beli kondo di kata menyelewing, beli kerita menyelewing, hutang sama anak syarikat menyelewing, belanja umrah, melancung menyelewing'......muka-muka beruk puteri semakin kuat jerit.....
Apamacam ni gomo? tak kan audit negara bohong.

Anonymous,  December 18, 2011 at 7:42 PM  

Tewas pilihan raya lalu.
Penyokong dah lama tolak dia.
Dia tidak wakil rakyat.....serangan politik apa yang katakan ni alahai papagomo? Ini cuma alasan untuk dia kekal berkuasa. Dia tak sedar kah bahawa kedudukan dia dalam kabinet, Puteri dan kawasan parlimen yang dicabar oleh wakil umno sendiri, apa kena mengena dengan Kak Zur pulak.
Belum bangun bangun lagi kah. Gomo sendiri tak tahu politik agaknya.

Anonymous,  December 18, 2011 at 7:46 PM  

ijat tokey lembu!!!!

toke lembu,  December 18, 2011 at 8:07 PM  

yang lari tu ialah lembu -lembu masuk kandang untuk disembelih.lembu tu lembu shahrizat lah.

dia dapat juga projek lembu.
yang kaki sorak dapat ape.tahi lembu pun tak dapat.

Anonymous,  December 18, 2011 at 8:12 PM  

wakakakakakakaka.....aku kalau tak tengok blog hang...memang tak tido malam tau Gomo.....nasib hang tak letak muka si mak lampir ni besar2.....sejuk juga tgk muka kak Jat....tak kisah lah org nak kata apa kak Jat...yg aku tau mak lampir memang bongok piang tak macam kak Jat yg bertahun2 membela kaum wanita....cam mak lampir wanita kena dera dtg jumpa dia, dia tambah lagi mendera....sebabnyer dia mak lampir bingai....

Anonymous,  December 18, 2011 at 8:18 PM  

Bodoh betui laa puak2 pkr nie...
Tak tengok fitnah demi fitnah yang korang punya pemimpin kaki juboq buat..
Altantuya
Kapal selam
Tun M
Lembu
Dll

Semua nya fitnah2 jea,.
Kalo korang akal waras atau ada akal korang bole pikiq ...
Tapi sebab korang bengap dan nak duit mudah/ jln mudah nak kuasa dan wang.. Jadilah korang dipergunakan oleh any gay.. Termssuk lah minah diats..,

Anonymous,  December 18, 2011 at 8:33 PM  

tawaran projek lembu siapa mahu.untuk wanita sahaja.pemuda dan puteri sorry.

Anonymous,  December 18, 2011 at 8:41 PM  

Silalah dial 999 utk bantuan. Kah.kah.ka
hidup BN

Anonymous,  December 18, 2011 at 9:16 PM  

Sedutan sembang-sembang kedai kopi:

Sup lembu punya angkara.Kesian kakak dan makcik kita.Pulun punya pulun.Mereka cuma dapat kuah danm tulang sahaja.Daging lembu orang lain punya.

Demekianlah sebuah lagenda perjuangan kini.

Ramai-ramai lah turun kekedai kopi untuk menjawab isu ini.

Anonymous,  December 18, 2011 at 11:43 PM  

mari ramai2 pakat tingalkan PR, parti yg semakin parah, parti yg banyak membawa kerosakan pada rakyat...

PRU 13 utk BN/umno

Anonymous,  December 19, 2011 at 1:40 AM  

kejahilan sendiri yg terdedeh

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP