Rusuhan 9-01-2012 Menjanjikan Para Mahasiswa Robot Anwar Ibrahim Bertamadun?

Sunday, December 25, 2011


"Kempen Membebaskan Anwar Ibrahim
Menjadikan Mahasiswa ROBOT pada
9 Januari 2012"

Apa yang Kerajaan yang ada hari ini tidak berikan kepada para Mahasiswa dalam kemudahan mereka menuntut ilmu di kampus kampus yang sedia ada? Cuba anda lihat kampus di Malaysia dan bezakan dengan kampus kampus yang ada di Luar negara. Banyak perbezaan nya dan yang pasti kampus di Malaysia dengan sistem pentadbiran yang efeksyen memberikan para Mahasiswa peluang yang terbaik dalam menuntut ilmu.

Tapi apabila mereka ini para Mahasiswa diracuni pemikirannya oleh segerombolan pemimpin Pembangkang yang menjadikan para mahasiswa ini ROBOT maka perbuaatan yang tidak bertamadun dilakukan para Mahasiswa.



Video diatas ini dirakamkan pada tanggal 29 Januari 2010 ketika pilihanraya Kampus Malaya, kumpulan mahasiswa Pro Pembangkang ini yang dijanakan dengan keewangan oleh pemimpin pembangkang bertindak diluar jangkaan dengan memecahkan pintu HEP.

Perbuataan mereka ini yang jika kita nilai merupakan satu perbuataan yang amat biadap dan setelah insiden ini berlaku para mahasiswa yang terlibat dalam kejadian memecahkan pintu HEP bertindak bodoh dengan enggan memohon maaf diatas pekara yang berlaku.

Ini lah keganasan yang bakal dilakukan sekali lagi oleh para mahasiswa ini pada tanggal 9. Januari 2012 apabila Anwar Ibrahim mengheret para mahasiswa ini kejalanan untuk merusuh bagi kepentingan dirinya.

Apakah mahasiswa dinegara kita ini tidak mempunyai Akal dan fikiran ataupun sebenarnya mereka dahagakan belantan dan gari dari pihak Polis? Jika keganasan yang mereka bawa pada 9 Januari 2012 nanti pihak PDRM diminta untuk tidak teragak agak menjalankan kewajipan dengan mengheret mereka ini dan menyumbat pelajar yang terlibat ke dalam Lokap.

Demi keselamatan rakyat yang lain petualang petualang yang merusuh ini perlu dinyahkan demi menjaga keselamatan awam dan ketenteraman awam.


Psssttt... Mahasiswa yang menjadi ROBOT Anwar Ibrahim semakin malap masa depan mereka......Stupid
DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

28 comments:

Anonymous,  December 25, 2011 at 4:27 PM  

ANUwar ibrahim + adam adli = gay jamban !!

graduan pasca,  December 25, 2011 at 5:29 PM  

Kalau nak cari penyakit dan bergelap masa depan buatlah wahai mahasiswa Malaysia. Kamu semua kena tahu majoriti warga Malaysia yang dewasa dan matang memandang anda semua hanya sebagai budak-budak hingusan yang belum kenal erti kehidupan apatah lagi politik. Mahasiswa Malaysia tidak relevan dalam membawa apa juga perubahan kepada kemajuan, kesejahteraan dan keamanan kepada Malaysia.

I Mum Mahadi,  December 25, 2011 at 5:39 PM  

Bebaskan Anwar Ibrahim, lawan tetap lawan? Ni pelesit mana punya idea ni nak bagi bapak setan bermaharajalela? Kalau betul jadi tepak kot ramalan Notradamus dan kalender kaum Maya bahawa 2012 adalah tahun yang akan membawa kepada malapetaka di dunia walaupun komet biru dan tsunami tu dah dibuktikan hanya palsu belaka.

Anonymous,  December 25, 2011 at 5:51 PM  

ni dah melampau...mana menteri amaran hisapkerismudin auw auw tangkap aje masuk ISA atau menteri ni dipecat.

Anonymous,  December 25, 2011 at 6:06 PM  

masa dorang buat rusuhan tu la peluang kita berjumpa Gomo. Hubungan sulit pun, hubungan sulitlah, janji aku dpt merasa aw aw dgn kejantanan gomo.

Lepas tu Gomo bincang baik2 dgn isteri, yg gomo nak kawen lagi satu. tentang giliran tu, biarlah isteri tua dpt 5 hari. Sabtu plak giliran I (kita buat anak dari pagi sampai malam).

Hari Ahad biarlah kita ber threesome...amacam! OK tak?

Anonymous,  December 25, 2011 at 6:10 PM  

taktik lama ...sendiri punya kempen/ sendiri bikin poster/ sendiri yg bodoh kenmudian nak tuduh mahasiswa ....bangang punya UMNO Ngok....Adam Adli tidak takut dengan UMNO ngok kah ...kah..kah

Anonymous,  December 25, 2011 at 6:30 PM  

A.B.U......Selamatkan Malaysia dari dipelingkupkan oleh UMNO.

komeng berdarah,  December 25, 2011 at 6:31 PM  

adal adli tak takut tapi terkincit jek ngan abang rakyat pakai cap henckler & koch. Macam sisi budak pondan lark menyorok belakang cigu bard. Cam tu ke nak jadi pemimpin negara masa depan? jadi budak jambu al juburi boleh ler hihi

gomo2 man.,  December 25, 2011 at 7:07 PM  

PAPA GOMO GEMOK BABI

Anonymous,  December 25, 2011 at 7:30 PM  

"Bebas Anwar 901". Cantiknya slogan tu macam sesuatu yang dah dirancang papagymo dan amno.
Aku dah tercium bau dia , yang buat rusuhan tu nanti mat dan minah rempit, mat dan minah lepak, tentera, polis off duty, bangla, indon dan budak sekolah upahan. Perkasa 5000 akan buat counter demo kunonnya. 50 aja nampak batang hidung selebihnya bersembunyi dibawah lori dan dalam kain bini. Belum mula lagi KJ juak juak depan polis minta ditangkap. Wartawaran rtm, tv3, utusan, papagymo dan blogger pro caicai akan berselindung dan menyamar sebagai wartawan pembangkang. NGO memihak kepada anwar dikata pro govt. Puteri-Puteri pulak lindungi ibu lembu......period!!!!!!

Anonymous,  December 25, 2011 at 7:39 PM  

"Rusuhan 901" buatan Amno




"Rusuhan 901" ciptan Amno





"Rusuhan 901" ilhaman Amno





"Rusuhan 901" mimpi Amno





"Rusuhan 901" idaman Amno





"Rusuhan 901" penyambung nadi Amno






" Rusuhan 901" kapala otak wan m azri yang sudah rosak dan ketandusan modal





Selamatkan Amno sokong 'Rusuhan 901'

Anonymous,  December 25, 2011 at 7:59 PM  

Bebaskan jubor taik! Halalkan gay! Gay untuk semua!

Perjuangan tak jauh.. celah kangkang. Bebaskan kote bengkok yang sedap sorang orang lain yang malang!

Anonymous,  December 25, 2011 at 8:17 PM  

OO AL JUBURI NAK MENGGUNAKAN BUDAK2 SEKOLAH UNTUK SELAMATKAN KOTER BENGKOK DIA? INI SUDAH LEBEY...

Anonymous,  December 25, 2011 at 8:19 PM  

Kote bengkok.....kalau tnhj hisap kote bengkok...kote bengkok jadi tegak boleh rabak lubang jubor tn hj..tak yah guna kote plastik .kes dah settle ..aljubri dah pindah sg buluh...lembu aje percaya temberang tn hj

Anonymous,  December 25, 2011 at 8:19 PM  

Ingat Al Juburi ingat gay

ingat al juburi ingat penzina

ingat al juburi ingat dajjal!

Anonymous,  December 25, 2011 at 8:21 PM  

A.B.Bu...Selamatkan Malaysia dari dilingkupkan oleh UMNO. Parasit.

Anonymous,  December 25, 2011 at 8:22 PM  

takkan dengan budak2 pon takut bhai??!!

Anonymous,  December 25, 2011 at 8:24 PM  

slogan yg sebenarnya bebaskan gay...

bersedia utk berkorban demi membebaskan pemimpin gay...

pecacai2 semua bersedia berada dihadapan utk membebaskan pemimpin yg didapati bersalah menyondol depan dan belakang...

bersiap sedia lah semuanya utk melindungi atok yg didapati bersalah melakukan seks songsang...

ingat perjuangan kita hanya lah semata2 utk melindungi pemimpin yg mengamalkan seks songsang...

Anonymous,  December 25, 2011 at 8:25 PM  

anony 8.19 tapi al juburi sendiri dah mengaku suruh loyar dia tuan hajee sarban kapal sing bagi tau hakim al juburi memang ada toron jubok apa tu? Banyak baca lucah punya cerita punya orang alias bodoh lembu nafsu babi anony 8.19 ha ha ha..

pondan tua,  December 25, 2011 at 8:28 PM  

8.24

hidup bapa gay Malaysia Anwar Ibrahim!

Anonymous,  December 25, 2011 at 9:01 PM  

mana penyokong2 atok kote bengkok ni?

Tak kan merayakan krismas kot melayu2 ni semua? Tengah mabuk wine promosi nurul izzah binti al juburi ke?

Anonymous,  December 25, 2011 at 9:37 PM  

Long life for the great father gay of M'sia.....

Anonymous,  December 25, 2011 at 9:40 PM  

Mmg depa ni betoi2 nak jadi kaum nabi luth......

Anonymous,  December 25, 2011 at 10:16 PM  

bertenang rakan Pakatan Rakyat sekalian. sungguhpun Anwar Ibrahim disumbat ke sg buloh sekali lagi apa nak heran. kita ada pemimpin lain standby utk memerintah Putra Jaya.

hidup gay jamban!

Anonymous,  December 26, 2011 at 2:35 PM  

Anwar sebenarnya dah ketandusan idea untuk menarik penyokongnya untuk menang PRU akan datang. Berapa kerat sangat manusia berakal dalam PKR, PAS dan DAP. Yang sedar ditipu ramai dah keluar dan yang tinggal hanya sebahagian dari keldai dan lembu je yang masih dalam kekal dalam parti....cuba dapatkan pengaruh dari Indonesia tapi dia orang tak boleh datang sini mengundi. Upah suruh rakyat Indon yg goblok ugut kat kedutaan Malaysia disana bolehlah itupun dengan hasil upahan tak seberapa tapi warga Indon kat sana ambil saja disebab kemiskinan tapi kerajaannya banyak duit beli kapal selam.
Sekarang Anwar upah mahasiswa dua alam untuk meraih simpati dan ada rancangan untuk merosakkan peniaga-peniaga di sekitar Kuala Lumpur pada 9 Januari 2012. Bersih 2.0 tak laku. LGBT(LaGi Baik maTi)mendapat tentangan. Apalagi musibah selepas ini. Anwar Ibrahim merupakan PM (Pembawa Musibah) yang tiada tolak bandingnya.

Anonymous,  December 26, 2011 at 6:37 PM  

tak payah kecoh2 kat sini.. anwar confirm masuk sugai buloh..

Anonymous,  December 27, 2011 at 12:04 AM  

Eh...janganlah doa Anwar masuk penjara Sungai Buloh. Tak baik tau.....kalau hukum gantung sampai kitaorang setuju teramat sangat. Kalau dihududkan potong tangan, kaki dan tote dia pun kita setuju jugak.

Anonymous,  December 27, 2011 at 3:28 AM  

kalau ada la hukum hudud..aku rasa kote bengkok d.s.a.i dulu yg kena potong...dia la insan pertama kat malaysia ni akan direjam sampai mati atau disebat 100 kali...itulah hukum hudud bg yg berzina...tp apa boleh buat...dunia akhir zaman...pemimpin yg berzina, pemimpin yg gay mcm d.s.a.i ini nak disanjung, nak dijulang...dah lupa ka, Allah pernah laknat kaum umat Luth kerana mengamalkan cara hidup gay / liwat...nak ka Allah laknat umat nabi Muhammad plk????fikir-fikirkan...Nauzubillahi Minzalik...

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP