Solat Hajat Bebaskan Anwar Ibrahim Dari Kezaliman Hakim Malam Ini

Wednesday, December 28, 2011

Malam ini dilaporkan satu ceramah Bebaskan Anwar Ibrahim dari Kezaliman akan dilakukan di Kg Bharu Kuala Lumpur yang mana Anwar Ibrahim turut hadir dalam menyampaikan ucapan ceramahnya.
Dimaklumkan juga kepada hadirin untuk membawa sejadah kerana satu solat hajat tolak Fitnah ke atas Anwar Ibrahim yang mana diimamkan sendiri oleh Anwar Ibrahim di padang Kelab Sultan Sulaiman Kg Bharu.

Program solat hajat bebaskan Anwar malam ini dikelolai SMM Solidatari Mahasiswa Malaysia.

Psssttt . . . Sejak dapat gelaran imam mahdi anwar nak bersolat hajat. Lu org rasa dia berani ke? Hehehe

35 comments:

Anonymous,  December 28, 2011 at 2:01 PM  

Anwar akan bersumpah ke dulu sebelum Solat Hajat?

Kalau Anwar tak bersumpah mungkin Solat hajat akan ditukar kepada Solat minta kebenaran ditunjukkan.

Anonymous,  December 28, 2011 at 2:03 PM  

ALLAH TIDAK AKAN PERKENANKAN HAJATNYA.

Anonymous,  December 28, 2011 at 2:05 PM  

Hujan ribut lah kat Kg Baru malam nanti. Silap-silap banjir kilat sebab Imam Mahdi akan turun.....

Anonymous,  December 28, 2011 at 2:12 PM  

Kalau dia mintak lepaskan dia dari pertuduhan mungkin Allah tak perkenanankan tapi kalau mintak Allah tunjukkan kebenaran Insyallah kebenaran akan ditunjukkan.

Anonymous,  December 28, 2011 at 2:38 PM  

bawa Al-Quran lepas tu suruh dia bersumpah, tapi jangan tunjuk kat dia masa bawa tu, kalau dia nampak mau lari...

Anonymous,  December 28, 2011 at 2:49 PM  

ajaran pas dakwa n.ajis nabi,pkr dakwa nuar brahem imam mahdi ndap nak dakwa apa?dajjal kot.cuba amati 3 lambang bendera depa semuanya mata satu

Anonymous,  December 28, 2011 at 2:51 PM  

Jangan pas solat hajat imam mahdi ajak adam adli chek in kat otel udah ha ha ha..

Anonymous,  December 28, 2011 at 3:05 PM  

nuaq brehem bertukaq menjadi almahdi? konpius2,suruh dia sumpah dulu

Anonymous,  December 28, 2011 at 3:10 PM  

Salam tuan..gomo!
mohon dipautkan blog ini..
http://penaksj.wordpress.com/
terima kasih...blog hebat tuan telah dipautkan ke blog tersebut.

Anonymous,  December 28, 2011 at 3:31 PM  

Buat jangan tak buat barulah nampak macam tak bersalah kan? Hebat memang hebat.. Sanggup dia permainkan Islam demi menutup mata rakyat atas segala kemungkaran yg telah dibuat.
Semoga Allah SWT memberikan petunjuk dan hidayah kepada seluruh bangsa melayu kearah jalan yg benar dan menghancurkan golongan yg berniat jahat.

Anonymous,  December 28, 2011 at 4:19 PM  

Sapa-sapa boleh update program ni dari a-z. Kalau boleh siap ada gambar dan video lg baik. Kita orang awam nak tau apa yang dipohon, apa yang didoakan dan kita sama-sama nilaikan.

Anonymous,  December 28, 2011 at 4:27 PM  

Hj Bontot mahu di liwat dia punya pasal lah. Lagi pun dia sudah dapat banyak wang apa nak difikir tentang keadilan.. Kalau Hj Bontut hendakan keadilan juga pi la jawab tuntutan Qasaf Anwar Ibrahim jika Hj Bontot seorang yang islam dan taat kepada hukum-hukum Allah baru lah Allah berikan keadilan yang setimpal....Faham gymo!

'!@&@$!#!%^&)!@(!*^?'

Zaienal Abidin Omar,  December 28, 2011 at 4:52 PM  

Sejahat mana sekali pun orang melayu tak akan sanggup buat 2 perkara, makan daging babi dan bersumpah junjung Quran kalau dia salah.

Masakan Al Juburi berani bersumpah...dia lebih sanggup makan daging babi.

Anonymous,  December 28, 2011 at 5:05 PM  

Atok Atok.... tobat je la tok... umur pon dah lanjut.. tetek lanjut ... kote lanjut... udah2 le tu... ingat mati lg bagus la tok.. lg dkt dgn NYA... taubat la tok... duniawi ni makin dikejar makin lari.. akhirat jua yg abadi...

Anonymous,  December 28, 2011 at 5:11 PM  

Pada semua yg turut serta solat minta ditunjukkan kebenaran krn terlalu byk bukti ke arah kebejatan morak bapak anuar.. jika bapak berani bersumpah malah lg bagus... jam oh megah sila tunjukin.. jgn ngomong2 tanpa bukti... konspirasi itu cuma omongan ... saya juga bisa bilang...

Anonymous,  December 28, 2011 at 5:23 PM  

solat hajat tu lah akan memamposkan dia.

Anonymous,  December 28, 2011 at 5:39 PM  

melayu oh melayu...

PAShit,  December 28, 2011 at 6:10 PM  

aku nak tergelak besar badrol amin bangang gelar B.A.B.I. Imam Mahadi kahkah...

agaknya banyak sgt main dgn bini muda otak dah jadi sewel kot kahkahkah


PAShit

Anonymous,  December 28, 2011 at 6:25 PM  

Sembahyang wayang! Dulu dlm stadium Shah Alam, Allah dah tunjuk tidak berpihak kpd Nuar belalai bengkok. Dia nak paksa Allah berpihak kpd dia, jika tidak nak merusuh!!!

Pak lebai PAS pun sama, masa BN memerintah Kelantan kalu banjir, kata bala dari Allah. Bawah PAS dah berapa kali Banjir? Diam bila kena batang belalai sendiri!

Dirumuskan, bila berpihak kpd mereka Allah betul, jika sebaliknya...KONSPIRASI!!!! Umno konspirasi.....dgn ALLAH kah?

Anonymous,  December 28, 2011 at 7:13 PM  

Ayat pas : bila kena kt org kata balasan tuhan bila kena kt batang hidung sendiri kata dugaan tuhan... jerk spinner

Anonymous,  December 28, 2011 at 7:17 PM  

Atok tuo takkan takut gi bamboo river kutt... kata pejuang... he he.. oi atok itu br dunia tau.... takat dok penjara makan minum berak tanggung... cuma mayb kena nunggeng sesekali... but i knew atok loicke...

Anonymous,  December 28, 2011 at 8:38 PM  

nik ajis depa kata nabi.. anwar al juburi depa kata imam mahadi.. apa nak jadi la depa ni.. sanggup tu semata-mata kebuloq nak dok putrajaya..

Anonymous,  December 28, 2011 at 10:12 PM  

Hanya orang munafik saja yang sanggup buat camni. Apa saja asalkan dapat kaburkan mata pengikut2 bengongnya. Biarlah budak2 mentah ni berdoa betul2. Semoga Allah menunjukkan apa yang sebenarnya. Kesian saiful. Saiful beristiqomahlah sembahyang hajat juga untuk bantuan Allah supaya kes cepat tamat dan yang bersalah dihukum dengan setimpalnya.

Lebai Malang December 28, 2011 at 11:40 PM  

ooooooohhhhh..sembahyang hajat yg diimamkan oleh 'Iman Mahdi'@ Peliwat Negara ke...'Iman Mahdi' pun nak buat sembahyang hajat mega untuk membebaskan dari kes memliwat..katun punya cerita..

Lagubestbest December 29, 2011 at 6:51 AM  

Ajaran sesat nih. Cuma orang tak perasan sebab.. sama macam Islam cuma lagi best boleh masuk belakang.

Anonymous,  December 29, 2011 at 9:42 AM  

anjing2 umngok konspirasi liwat II pon caye.

Anonymous,  December 29, 2011 at 10:15 AM  

Teman rase dan teman dah pasti anua bukan takut, tapi berani kurang.... hehehe.....

Anonymous,  December 29, 2011 at 2:25 PM  

Semoga rakyat bijak menilai samada Anwar ini bersalah atau tidak berdasarkan bukti-bukti yang ada kerana janganlah terlalu mengikut emosi sampai bukti yang nyata ada didepan tidak mahu dilihat.

Anonymous,  December 29, 2011 at 10:53 PM  

karpal sendiri pun dah buat pengakuan atok meliwat dan atok pun angguk setuju... tp suka sama suka... memang dah sah liwat berlaku.

apa lagi hantar lah keistana buluh atok tu...

tak sanggup nak dengar masyarakat dalam dan luar negara terutamanya umat islam, kata malaysia ada pemimpin gay tahap imam mahadi

Anonymous,  December 30, 2011 at 12:45 AM  

Orang PAS akan gunakan pendekatan Islam sesat mereka untuk buat sembahyang hajat untuk Anwar. Dia ada angkat sumpah laknat seperti yang disuruh oleh Saiful, Dato Eskay dan Dr Mahathir. Buktikan yang dia tak bersalah bukannya susah. Angkat sumpah guna Al-Quran dan tunjukkan kebenaran. Agaknya dia mintak guna Kitab Yahudi untuk bersetuju angkat sumpah kot. Boleh jadik jugak sebab dia ni pewaris Yahudi Pulau Pinang terakhir yang masih hidup la ni.
Dimasa akan datang mungkin akan muncul imam gay atau ulama gay dikalangan puak PAS dan depa pun ikut rentak kafir Laknatullah. Nauzubillah minzalik.

Anonymous,  December 30, 2011 at 1:08 AM  

jgn dia lupa sekali solat hajat mintak munculnya jam omega... ahakahak...

Anonymous,  December 30, 2011 at 3:41 AM  

nwar punya niat hajat lain skit!

'shj aku berhajat utk melepaskan diri dari hukuman ini'!!

'shj aku berhajat utk terus diberikan kudrat supaya dapat terus klentong orang2 yg bodoh krn tak percayakan bukti2 yg ada'!!

'shj aku berhajat utk menang ke putrajaya supaya dapat menjasi PM by hook or by crook'!!

Anonymous,  January 1, 2012 at 1:10 PM  

kau org ni mua cetek agama..bercakappandai.. ulama pun kau org selar..

Anonymous,  January 3, 2012 at 11:06 PM  

err.aku yang cetek agama ni nak tanya...boleh ke kita berimamkan solat orang yang menang kita dah tau KAKI BONTOT?? huhu..apa hukumnya?? eii..tak boleh aku nak fikir..huhu

Anonymous,  January 5, 2012 at 12:19 AM  

ahh... brok mau jilat pun jilat sikit sikit sudah lah brok agak agak lah mau kutuk anuar pun - LI

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP