Solat Hajat Keadilan Buat Anwar Memang Tepat Sama Sekali

Wednesday, March 30, 2011



Syukur di atas Solat Hajat yang di lakukan ahli jemaah Pakatan pembangkang semalam. Memang tak di nafikan hadirin yang hadir lebih dari 10 ribu orang! Hebat dan memang hebat!

Gomo juga amat bersyukur di atas solat hajat yang di lakukan malam tadi kerana atas Solat Hajat itulah juga Allah memberikan satu petunjuk jelas buat Anwar Ibrahim dan seluruh rakyat Malaysia.

Dalam masa terdekat ini di harapkan semua rakyat Malaysia akan menghadapi nya dengan Tabah memandangkan Pelakon Porno Anwar Ibrahim akan di Bogelkan bagi membuktikan siapa Anwar Ibrahim yang sebenar.


Solat Hajat semalam telah memberikan petunjuk jelas buat Pakatan Pembangkang bahawa doa mereka di makbulkan Allah SWT. Dengan solat Hajat itu juga Rakyat akan bangkit mendesak Anwar Ibrahim melepaskan semua jawatan yang di sandangnya dalam Parlimen.

Terima Kasih Pakatan Rakyat! Anda semua telah membantu Rakyat Malaysia mendapat maanfaat di atas Solat Hajat yang di lakukan.


Psssttt.... Habis lah kau Nuar, Jumaat ni! Hehehe

Read more...

Eskay 2 - Dato Eskay Cabar Anwar Ibrahim SAMAN Beliau Sebelum Kisah Porno Di Siam Terdedah




Anwar bin Ibrahim, Dato Eskay sampaikan salam dan ingin bertanyakan soalan. 5 Soalan yang di pinta untuk Anwar Ibrahim jawap:

Dalam tempoh Dua Tahun ini berapa kali Anwar Ibrahim ke Thailand?

Siapa yang menyambut Anwar Ibrahim apabila sampai di Thailand?

Siapa yang menempah bilik hotel untuk Anwar Ibrahim?

Siapa yang menjelaskan bil bayaran segala pakej di Thailand?

Sepanjang masa di Thailand siapa yang bersama Anwar?

“You pi tanya dia...tengok apa dia jawab,”kata Eskay sambil mengakui beliaulah orangnya.

so Anwar Ibrahim jangan cakap banyak kerana Dato Eskay tak berniat nak mendedahkan hal hal lain. Namun jika Anwar Ibrahim nak cuba berlawan maka cerita lain yang berlaku di Thailand akan di buka bagi rakyat mengetahui nya.

Namun katanya jika Anwar cakap banyak beliau akan ‘ membuka a can of worms’ (mendedahkan pekung) di Thailand pula.

Boleh Anwar Ibrahim tunjukkan Pasportnya kepada media dan rakyat bagi menafikan kenyataan Dato Eskay?

DI BAWAH INI PETIKAN BLOGG KICKDEFLLA

“Suatu masa, Anwar duduk di kediaman rasminya sewaktu jadi Timbalan Perdana Menteri dan Menteri Kewangan, Anwar kehilangan wang tunai berjumlah RM200,000 di rumah tersebut….” Eskay memulakan cerita.

Eskay mendakwa Anwar kemudian mengajaknya ke rumah untuk melihat tempat wang itu disimpan dan hilang. Ketika di rumah tersebut, Eskay terlihat Sukma di dalam sebuah bilik bersebelahan dengan bilik tidur Anwar.

“Saya tanya dia, siapa tu… Anwar kata oh itu adik angkat saya…” tambah Eskay yang mendakwa dia curiga kenapa bukan anak-anak Anwar yang tinggal dibilik sebelah Anwar, sebaliknya, apa istimewa seorang lelaki dewasa yang ‘lembut’ itu untuk diberi bilik betul-betul disebelah bilik tuan rumah.

“You like him?” tanya Anwar. “Please, I am straight” kata Eskay dan menurutnya, Anwar juga segera menepuk tangan ke dadanya dan berkata, ‘I pun straight tau….”

“Selepas itu Anwar seolah-olah mahu buktikan bahawa dia memang straight dan ajak saya pergi berhibur…” itulah penjelasan Eskay bagi menceritakan bagaimana Anwar sering meminta dia ikut serta dan kemudiannya mengendalikan perempuan-perempuan untuk Anwar.

lagi selanjutnya sila ke Blogg Kickdeffela

Psssttt habis lah lu Nuar, juak pakatan nak jilat nuar lagi?
Published with Blogger-droid v1.6.7

Read more...

Saya Yakin 1000% Lelaki Porno Itu Adalah Anwar Ibrahim




Ini cerita satu-satunya blogger setakat ini yang berpeluang tengok video klip seks tersebut yang didakwa melibatkan ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Blogger yang hanya mahu dikenali sebagai Papagomo memberitahu Agendadaily bahawa dia yakin 1,000 peratus orang yang dilihat beraksi dalam video seks yang sedang hangat diperkatakan itu memang Anwar Ibrahim.

“Confirm 1,000 peratus itu adalah Anwar,” kata Papagoma.

Menurut beliau, dia dibawa oleh seorang pemimpin NGO mengajaknya bertemu.

“Aku tak tahu apa-apa sampailah dibawa ke sebuah hotel dan kena tanggal jam serta serah hand phone, masa itu baru aku sedar hendak tengok video seks…”katanya.

Dia disambut oleh Datuk Shahryl Eskay Abdullah yang terus menunjukkan rakaman menggunakan laptop itu.

Menceritakan lebih lanjut, kata Papagomo, video tersebut bermula dengan kelibat seorang lelaki berada di hadapan CCTV.

“Kemudian nampak seorang wanita yang bertubuh kecil molek yang mana aku difahamkan oleh Datuk Eskay adalah seorang model dari negara China.

“Gadis itu hanya berdiri di hadapan katil tanpa membuat apa apa sambil memegang beg tangannya.

“Sejurus itu seorang lelaki keluar dari bilik air dan hanya memakai tuala putih… Wajah lelaki itu amatlah jelas sama sekali,”kata beliau.

Menurutnya, seorang lelaki kemudiannya kelihatan beredar masuk ke bilik sebelah dan meninggalkan lelaki dan wanita di dalam bilik.

“Lelaki yang beredar dan di lihat dalam rakaman tersebut adalah Datuk Eskay yang mana beliau juga telah mengakui dalam sidang media sebelum ini memang beliau juga berada dalam rakaman CCTV tersebut,”katanya.

Pada satu peringkat, lelaki dalam video klip itu, menutup semua suiz lampu dalam bilik tersebut.

“Beliau mundar mandir ke serata bilik bagi menutup apa sahaja yang bernyala dan setelah itu masuk ke bilik air dan membuka lampu serta membuka sedikit pintu bilik air tersebut,” katanya.

Kata Papagomo,walaupun lampu ditutup keadaan dalam bilik samar samar dengan limpahan cahaya lampu dari bilik air.

“Rakaman CCTV pada waktu semua lampu di tutup amatlah jelas sama sekali mungkin kerana teknologi tinggi yang di pakai pada perakam video jenis I-CATCH tersebut.”

“Setelah selesai menutup lampu lelaki tersebut menanggalkan tualanya dan kemudiannya berbaring di atas katil. Wanita itu kemudiannya berbaring di sebelahnya.

Kemudian berlaku adegan seks yang mana Agendadaily terpaksa tapis, tapi menurut Papagomo, ada tiga posisi yang dilakukan yang mana semua itu ambil masa lebih kurang 17 minit.

Selepas berakhir, lelaki tersebut dirakam mencabut kondom yang dipakai pada waktu beliau masih berada di atas katil.

“Setelah itu, beliau mengambil tisu dan mengelap kemaluannya, kemudiannya bangun dan turun dari katil.

“Wanita itu kemudiannya keluar dari bilik air dan di lihat mengemas barang barangnya di bucu katil manakala lelaki tersebut dalam keadaan telanjang.

“Lelaki itu kemudiannya memasuki bilik air manakala wanita itu dalam keadaan berbogel itu yang berdiri di hadapan CCTV mundar mandir.

“Lelaki itu keluar semula dari bilik air dan kemudiannya membuka tuala yang di pakainya.

“Waktu ini lelaki itu berdiri betul-betul di hadapan CCTV dan segala-galanya dapat di lihat dengan jelas dari muka, perut malah kemaluan sendiri.

“Wanita itu kemudiannya masuk ke bilik air seketika dan kemudiannya mengenakan semula pakaian nya satu persatu. Lelaki itu kemudian mengenakan singlet putih terlebih dahulu dan kemudiaannya mengenakan seluar dalam putih,”

“Wanita itu tersebut kemudiannya beredar keluar dan tidak kelihatan lagi selepas itu, manakala lelaki itu memakai semula seluar slack dan kemudianya masuk ke bilik sebelah.

“Rakaman video tersebut tamat di sini” kata beliau.

Ditanya apa yang menyebabkan beliau begitu pasti, Papagomo berkata, pada babak di mana lelaki itu berdiri memakai seluar dalam, wajahnya betul-betul menghadap kamera.

“Dia dia sedang memakai seluar dalam, saya agak jaraknya dengan kamera lebih kurang satu meter sahaja. Wajah dia memang jelas kelihatan.

“Memang perut dia buncit sedikit, tapi wajahnya memang jelas Anwar Ibrahim. Dia pakai seluar dalam macam yang dipakai Mr Bean,” kata Papagomo.

Menurut Papagomo, video itu menunjukkan pergerakan yang sama dari empat sudut berbeza.

Ditanya apakah beliau sudah dipanggil polis memberi keterangan, Papagomo berkata, setakat ini beliau belum dihubungi sesiapa.

“Tetapi saya bersedia memberi kerjasama jika dipanggil,” katanya.-29/3/2011

Sumber Agenda Daily

GOMO: Nantikan hal yang bakal menggegarkan negara pada minggu ini. Anwar Al Juburi Dato Eskay kirim salam, beliau ingatkan U mengenai apa yang berlaku di Thailand sepanjang 2 tahun ini. Jangan cabar hal yang bukan bukan wahai Anwar Al Juburi.

Psssttt Harap semua ready maybe Jumaat ini. Hehehe
Published with Blogger-droid v1.6.7

Read more...

Video Porno - Inikah Pelacur China Yang Di Balun Anwar Ibrahim?


Pouji @ Topeng Perak

Emmm susah jugak nak cakap tapi memang ada lah iras iras Pelacur China yang Anwar Ibrahim balun tu sama dengan Pelacur di sebelah Kanan yang sedang Mengepit Blogger Upahan Hussam Musa si Topeng Perak @ Pouji.

Ada kebarangkalian si Topeng Perak ni pun terlibat sama dengan Skandal Video Porno Anwar Ibrahim memandangkan Gambar ini di rakam di China dan selepas dari itu pada bulan Febuary Anwar Ibrahim melanggan Pelacur China di sebuah pusat SPA.

Sampai hari ni si Topeng perak masih lagi tak menjawap siapa yang SPONSOR beliau ke China dan siapa dua orang China Doll itu juga masih tidak di perjelaskan oleh si Topeng Perak. Apakah dalam hal ini Hussam Musa juga terlibat?


Mungkin juga memandangkan Hussam Musa mengupah si Topeng Perak bagi menggantikan Kickdeffela yang sebelum ini bersama Hussam Musa. Kalau dulu Kickdefela di bayar RM4 juta dan sekarang Topeng Perak di bayar RM2 Juta.


Kita minta Suruhanjaya Di Raja di adakan bagi menyiasat Video Porno Anwar Ibrahim dan Pelacur China dalam Video tersebut dan di sini juga ada bukti bahawa berkemungkinaan Pelacur China yang Anwar Ibrahim langgan itu seperti di dalam Gambar di atas.

Emmm Sapa nak jawap ni? China Doll dah terang terang dengan Blogger Pakatan. Konon Menegakkan Islam tapi? China Doll baik punya Kepit kiri kanan...sedap lah tu kena Kemut..celako.

Psssttt...Nik Ajis Maaf Doh Pouji @ Topeng perak....huhuhu


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

TAIB enda Layak nyadi Kepala Menteri.!!!! SERAH KA PERINTAH SARAWAK NGAGAI APAI SALOI PAKATAN RAKYAT!!!!!




Taib Mahmud mesti badu…., Taib udah kelalu lama nyadi CM, Taib udah tuai, Taib arghhhhh, macam-macam isu ka selalu dipansut ka bala sida ari pembangkang endang sengaja bejai ka Taib Mahmud, Enti nitih ka penemu bala sida ari pembangkang seakan-akan Taib Mahmud Ketua Menteri Sarawak udah enda laku agi serta enda larat nyadi ketua Menteri Sarawak agi……… Tang IA KA BENDAR tauka HAKIKAT NYA!!!!!!!

Read More.....

Psssttt...Khas buat rakyat Sarawak......

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP