GEMPAR - Nurul Izzah Berjaya Membongkarkan Konspirasi Terhadap Papa Nya

Friday, April 1, 2011




Jawapan Nurul Izzah di atas 5 soalan yang di tanya oleh Dato Eskay kepada Papa Hebat Nurul Izzah Anwar Ibrahim:

Soalan-soalannya:

1. Dalam tempoh Dua Tahun ini berapa kali Anwar Ibrahim ke Thailand?
Jawapan: Bapa saya, Anwar ke Thailand banyak kali kerana telah diatur oleh satu konspirasi peringkat tinggi untuk menjatuhkan kredibilitinya sebagai pemimpin anugerah Tuhan.

2. Siapa yang menyambut Anwar Ibrahim apabila sampai di Thailand?
Jawapan: Yang menyambut bapa saya, Anwar di Thailand adalah tokoh-tokoh yang berkonspirasi untuk menjatuhkan maruah bapa saya yang sangat berkarisma dan hebat.

3. Siapa yang menempah bilik hotel untuk Anwar Ibrahim di Tahiland?
Jawapan: Bilik hotel bapa saya, Anwar ditempah khas sebagai satu konspirasi untuk menyekat kemaraan politik bapa saya yang semakin hampir menawan Putrajaya setelah hampir terjadi pada 16 september dulu.

4. Siapa yang menjelaskan bil bayaran segala pakej di Thailand?
Jawapan: Semua bil bapa saya, Anwar sengaja dibayar sebagai sebahagian dari konspirasi untuk melemahkan pakatan rakyat di samping menjatuhkan imej bapa saya yang disanjung di seluruh dunia.

5. Siapa yang bersama Anwar sepanjang masa di Thailand ?
Jawapan: Sepanjang masa di Thailand, bapa saya Anwar bersama dengan konco-konco yang sengaja disediakan oleh pihak yang berkonspirasi untuk menjatuhkan kepimpnan bapa saya dan menghalang pakatan rakyat mengambilalih kerajaan.

Ehsan Laksamana Bentan

Semuanya KONSPIRASI.....Lu orang Fikir fikir kan lah sendiri.......


Kisah Seks Jam Tangan Omega KLIK DI SINI


Psssttt..Jam tangan Omega Hilang pun Konspirasi ke?

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

Wajib Baca - Perbualan Lucah Isu Bulu Kemaluan Anwar Ibrahim




Semalam kawan aku talifon waktu pagi hari sekitar jam 8.00am. Aku yang baru nak masuk Pejabat tepaksa layan panggilan tu memandangkan kalau si jantan tu yang talifon mesti ada benda Suspen yang dia nak sampaikan.

Bila aku jawap panggilan tu dengan takda salam Member aku tanya:

" Bro! Sah memang Lelaki Video Seks tu Anwar Ibrahim"

Aku macam biasa buat muka selamba memandangkan dah jenuh aku menunggu Video Seks ni tapi Hampeh sampai sekarang tak dapat dapat lagi. Aku tanya member aku tu:

"Apa lu merepek pepagi ni bro? Mana buktinya lu kata Anwar Ibrahim?"

Member Aku dengan suara yang agak Bongkak kata:

" Bro? Gua baru call Nalakarupan mintak sahkan tentang Bulu Pele Anwar Ibrahim beb. Nala kata Anwar Ibrahim memang tak ada Bulu Pele. Sejembut pun takda.

Aku makin bingung, Gila ke apa Member aku ni? Takkan lah pasal Bulu Pele takda maka Sah lelaki tu Anwar Ibrahim? Aku mula naik angin dan kata :

" Alooo Bro! Lu gila ke apa? Anwar Ibrahim sorang je ke takda Bulu Pele? Mana lu tahu dia takda bulu Pele? Lu dah tanya Wan Azzizah Isteri Anwar? Lu siasat dulu hal ni jangan main Tuduh je."

Member Aku jawap dengan jawapan yang buat aku lagi pening:

" Bro! Gua tak fitnah beb, Azmin Ali pun dah sahkan memang Anwar Ibrahim takda Bulu Pele, Saiful Bukhari pun kata Anwar memang takda bulu. Takkan Gua nak call Kak Wan Tanya Laki dia ada bulu ke tidak? Lu gila lah bro!"

Aku tersentak dengan jawapan member aku tu. Kalau dan 3 orang cakap Anwar Ibrahim takda bulu memang nampak gaya betul lah. Tapi aku tetap tak percaya sebab Aku tak tengok Video tu lagi mana aku tahu dalam Video tu Ada bulu ke tidak. Aku Tanya:

" Lu dah tengok ke Video Seks tu sampai lu boleh kata Anwar Takda bulu dan pelakon seks tu takda Bulu?"

Member Aku dengan Bangga jawap:

"Gua tak tengok lagi beb, tapi ramai dah kata Anwar memang takda Bulu Pele"

Aku dah malas nak melayan member aku ni dan sebelum aku hempas talifon bimbit Nokia 3210 ni aku kata:

"Bro? Mana best cerita Ada atau takda Bulu Pele Anwar dengan Berapa Besar Batang Anwar? Mana lu nak tahu?

Tak sempat member Aku jawap aku dah letak talifon, Aku dah lambat masuk pejabat. Kalau kau orang yang baca ni mana satu kau orang lebih penting nak tahu?

Anwar Ibrahim ada bulu atau tiada?

Anwar Ibrahim punya kemaluan yang Besar?

Lu baca Lu Jawap......


Sumber Blogg Anwar Pembohong


Gomo dah tengok, jawapan Gomo:

Anwar Ibrahim Memang Tidak Ada Bulu Pele

Memang Anwar Ibrahim Mempunyai Kemaluan Yang Besar


Psssttt...Bila lah dapat di sebarkan kepada rakyat video ni? biar rakyat menilaikannya

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

Misteri Kehilangan Jam Tangan Omega Anwar Ibrahim Semakin Rumit




Dah hampir 2 mimggu berlalu sidang media Anwar Ibrahim yang pada waktu itu menyatakan bahawa Jam Tangan Omega nya berada di dalam simpanan Kak Wan Isterinya. kak Wan pula berdiam diri tampa mengiyakan apakah benar Jam Tangan Omega itu di simpan Anwar Ibrahim.

Dalam minggu lepas seorang wartawan bertanyakan kepada Anwar Ibrahim sewaktu di parlimen mengenai jam Tangan Omega nya dan Anwar Ibrahim tidak menjawap dan hanya menyatakan "ada saya simpan"

Isu waktu pada tarikh kejadian di bahas oleh Anwar Ibrahim, Juak Pemimpin PKR dan Cybertroopers nya. Isu masa di Tweeter dan Facebook begitu hebat di pertahankan mereka ini kononya Anwar Ibrahim mempunyai Alibi pada waktu kejadian.


Tapi isu Jam Tangan Omega milik Anwar Ibrahim?

Gomo dah nyatakan sebelum ini, sewaktu Gomo menonton Domukentari Video Seks Anwar Ibrahim ini Dato Eskay turut menunjukkan kepada Gomo jam Tangan Omega milik Anwar Ibrahim yang beliau simpan.Malah sekarang ini Jam tangan tersebut sudah di serahkan kepada pihak Polis bagi menjalankan siasatan.

Persoalannya di Mana Jam tangan Omega Anwar Ibrahim yang sebenar? Apakah Rakyat mempercayai Dato Eskay ataupun Mempercayai Anwar Ibrahim?

Pihak Polis telah mengesahkan menerima Jam Tangan Omega sebagai bahan bukti dalam penyiasataannya maka Mustahil Dato Eskay cuba nak menipu pihak PDRM dengan memberikan jam tangan Omega yang bukan milik Anwar Ibrahim. Di Jam tersebut juga terdapat DNA milik Anwar Ibrahim dan jika perlu ujian DNA perlu di lakukan bagi mengenalpasti pemilik jam Tangan Omega tersebut.

Anwar Ibrahim pula saban hari semakin senyap mengenai isu jam Tangan Omega, jika benar dalam simpanan nya mengapa tidak di buat PC dan mempamerkan Jam tangan Omega tersebut kepada rakyat?

Rakyat harus melihat hal ini dalam Konteks yang paling mudah, jika benar Anwar Ibrahim mempunyai Jam Tangan Omega dan masih berada di dalam simpanan nya maka sewajarnya Anwar Ibrahim mempamerkan di khalayak ramai jam tersebut bagi menghilangkan keraguan berhubung kes Video Seks nya ini.

Ketua Polis Negara dah mengesahkan Rakaman Video Seks Porno Anwar Ibrahim Pun SAH 100%. Jadi apa Anwar Ibrahim nak jawap lagi? He he he

Semoga Rakyat Malaysia terutama Puak PKR dan PAS dapat menilai.......

Psssttt..Jangan Anwar Brahim pi beli kat Chow Kit udah..huhuhu

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

BREAKING NEWS - Ketua Polis Negara Sahkan Video Seks Anwar Ibrahim TULEN 100%




Ketua Polis Negara Tan Sri Ismail Omar mengesahkan Video Rakaman SEKS yang di kaitkan dengan Anwar Ibrahim adalah TULEN 100%. Ini di sahkan oleh Pakar Forensik Tempatan.

Syukur.....so minta Anwar Ibrahim bawa Pakar Forensik nya pula. Amacam?

MINTA TAHAN PASPORT ANWAR IBRAHIM DENGAN KADAR SEGERA!!!

Psssttt...Apa anwar brahim nak jawap?


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

Papa Hebat - Anwar Ibrahim ANUgerah Tuhan




Saya merasa macam orang yang menang cabutan bertuah kerana dapat menonton video seks yang kini menjadi mimpi ngeri bagi saudara Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Mungkin agaknya saya antara top 10 saja di Malaysia atau sebilangan kecil yang berpeluang menjadi saksi paling awal kepada perilaku insan yang selama ini menampilkan dirinya sebagai tokoh warak, pemimpin Islam dan sering berlindung disebalik tokoh agama terkenal Yusof Al-Qaradawi.

Saya merasa terdorong untuk memberi pandangan saya kerana merasa CUKUP TERHIBUR membaca komentar dua insan yang turut berpeluang menyaksi sendiri video iaitu Datuk Johari Abdul dan Badrul Hisham Shahrin.

Ibarat sekilas ikan di air, kita dapat memahami kenapa mereka bermati-matian cuba meyakinkan itu bukan saudara Anwar.

Mereka boleh berpegang kepada pandangan mereka dan saya juga boleh berpegang kepada pandangan saya setelah menyaksi sendiri video itu.

Tempat dimana saya menontonnya dan bagaimana saya dijemput biarlah menjadi rahsia sendiri.

Rasanya tidak perlu saya pergi secara detail tentang adegan-adegan dalam video itu.Ia sama saja seperti mana-mana video lucah yang boleh kita lihat menerusi internet atau VCD yang dibeli di pasaran gelap.

Apa yang membuat saya merasa sangat-sangat teruja dengan video seks ini ialah aktornya boleh membuat negara ini bergegar.

Saya amat bersetuju dengan pandangan Presiden Parti KITA dan seorang peguam ternama Datuk Zaid Ibrahim bahawa video lucah itu adalah satu dokumenteri dan bukan lucah dalam ertikata lucah yang sebenar.

Saya juga amat bersetuju dengan kata-katanya bahawa ketulenan video itu harus disahkan oleh semua pihak baik dari dalam dan luar negara agar tidak ada keraguan langsung mengenainya.

Kita sendiri tidak mahu saudara Anwar teraniya menerusi satu video yang di fabricate .

Sebelum satu rumusan rasmi dikeluarkan oleh kerajaan hasil siasatan rapi,pandangan yang ingin saya sampaikan di sini ialah semata-mata apa yang saya lihat sendiri dari penayangan video itu.

Kalau tanya saya apa rumusan saya berdasarkan video itu saya pasti memberi jawapan yang sama seperti Datuk Zaid Ibrahim dan blogger Papa Gomo yang tersiar dalam Agendadaily.ITU ADALAH SAUDARA ANWAR.

Maaf jika memberitahu reaksi pertama yang terpancul dari mulut saya sebaik saja melihat kelibat Anwar dengan tuala dalam kamar ialah mencarut panjang.

Di benak pemikiran saya bukan sangat tentang aksi seks dalam video itu.

Ia lebih melayang terkenang wajah-wajah penyokong-penyokong taksubnya di sana sini termasuk pak cik dan mak cik di serata ceruk kampong dan bandar yang sanggup berhujan panas nak mendengar ceramah-ceramahnya.

Saya dapat membayangkan bagaimana remuknya perasaan mereka diperbodohkan ke tahap maksima oleh insan dalam video itu.

Saya juga dapat membayangkan air muka mereka yang hebat membelai insan ini seperti Datuk Nik Aziz Nik Mat,Datuk Hadi Awang dan lain-lain pemimpin parti PKR,PAS dan DAP.

Ahli Parlimen PAS kawasan Titiwangsa Dr Lo Lo yang galak main twitter mempertahankan saudara Anwar mungkin boleh pengsan atau terkedu seribu bahasa.Ketua Penerangan PKR Nik Nazmi yang juga gila main twitter setiap hari mengutuk apa yang dakwanya konspirasi ini boleh lari malam lintang pukang.

Hairan sungguh orang-orang terpelajar dan beragama seperti ini boleh jadi taksub maksimum sampai buta mata dan pekak telinga tak sanggup sekurang-kurangnya hendak usul periksa terlebih dahulu.

Ada orang kata saudara Anwar sentiasa merasa cukup selesa kerana hidup diawang-awangan merasakan semua orang tidak mungkin percaya apa saja dakwaan buruk terhadapnya.

(Jika video itu tulen) saudara Anwar kena mengambil iktibar dari perumpamaan Melayu : sepandai pandai tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah jua.

Walaupun pihak pembangkang sedang berusaha bersungguh-sungguh mencerca kumpulan Datuk Trio kerana menembak tupai kesayangan mereka,saya pasti mereka akan berterima kasih kepada mereka kelak bila segalanya terbongkar secara rasmi kerana Datuk Trio telah menyelamatkan negara ini dari ditebuk oleh tupai itu.

Jangan lupa kita juga sudah biasa dengan kata-kata inggeris yang berbunyi : it takes a thief to catch a thief.

Kita sudah boleh jangka sekalipun video itu akhirnya didapati tulen saudara Anwar tidak mungkin akan seberani Datuk Chua Soi Lek untuk mengakui : ‘it’s me’ .

Saudara Anwar cukup tahu budaya Melayu negara ini tidak akan dapat terima moral seorang pemimpin begitu lebih-lebih lagi yang pamir dirinya warak sewaraknya.

Seperti saya kata tadi saya tidak mahu ulas secara mendalam aksi dalam video itu.Apa yang paling utama bagi saya apa yang terpapar didepan mata saya orang dalam video itu (dari kacamata saya) ialah saudara Anwar.

(Jika video itu tulen) tidak terdetik langsung keraguan dihati saya lelaki yang gagah memuaskan nafsunya dengan pelacur China itu bukan saudara Anwar.

Bagi yang belum berpeluang lagi menonton video itu saya ingin kata seeing is believing.

Biarlah Datuk Johari Abdul dan Chegu Bard bermain dengan igauan mereka yang not believing what they saw.

Mungkin agaknya itu reaksi orang yang terlampau terkejut hingga penglihatan dan pemikiran jadi kabur dan haru biru.

Siapa tahu mungkin juga dibenak hati kecil mereka mengaku diam-diam itu adalah pemimpin besar mereka.

Sebab itulah saya tidak hairan melihat pembangkang rancak berkempen JANGAN TONTON VIDEO ITU.

Sebaliknya jika mereka hendak mencari kebenaran mereka patut kata semua orang patut lihat dan putuskan.

Ini adalah sikap hipokrit tahap terlampau kalau dikenang bagaimana semasa video VK Lingam merekalah yang paling awal menjerit terlakak lalak sana sini minta siasat segera dan tubuh Suruhanjaya Diraja.

Mereka tentu sekali bimbang semua orang yang berpeluang menyaksikannya akan terus membuat rumusan macam saya,Datuk Zaid Ibrahim dan blogger Papa Gomo.

Saya dengar cerita kalangan wartawan yang berpeluang menjadi saksi pertama tayangan video itu di Carcosa Seri Negara juga bagi 100 persatus dia orangnya.

Saya yakin mereka yang kenal lenggok dan stail Anwar akan membuat rumusan sama.

Sebenarnya antara HAKIM yang paling layak untuk menentukan samada orang itu saudara Anwar atau tidak ialah Datuk Seri Wan Azizah Ismail sendiri.

Rasanya sekali imbas pandang video itu Datuk Seri yang bertahun-tahun hidup sekamar boleh kenal siapa gerangannya lelaki dalam aksi video itu.

Semua orang tahu menonton video lucah,seperti kata Datuk Seri itu adalah salah di sisi Islam.

Itu Datuk Seri tak perlu ajar kita semua.

Sebagai isteri tidakkah Datuk Seri sendiri nak tahu siapa lelaki dalam video dokumentari seperti kata Datuk Zaid Ibrahim.

Atau apakah Datuk Seri takut dan gementar itu menghadapi realiti ?

Mana-mana isteri dalam dunia ini pasti jadi orang pertama yang nak tau kebenaran bila ada sesuatu tuduhan melibatkan suaminya.

Itu naluri biasa mana-mana manusia normal.

Saya kira Datuk Seri adalah manusia yang cukup luar biasa.Mungkin agaknya kerana turut sama terpukau dengan insan yang Datuk Seri telah istiharkan di konvensyen PKR tahun lalu sebagai ‘ anugerah Tuhan’.

Mengambil kira saudara Anwar yang sudah berusia 64 tahun dan selama ini mendakwa dirinya sakit belakang,aksinya di ranjang yang perkasa dengan pelacur China itu memanglah layak digelar ‘ anugerah Tuhan’.

Juga saudara Anwar paling layak menerima anugerah Pelakon Terbaik Festival Filem Malaysia.

Maaf jika saya terpaksa membuat satu lagi rumusan (jika video itu tulen) – saudara Anwar....CHECKMATE.


Peminat Discovery Channel
Kuala Lumpur




Sumber Agenda Daily

GOMO: So apa cerita juak juak PKR? nak tunggu apa lagi? Nak tunggu Video Porno Anwar Brahim tersebar baru hangpa semua nak Bertaubat? Gomo setuju dengan surat di atas ni. Bab Makcik dan Pakcik yang di tipu hidup hidup oleh Anwar Ibrahim. Macam mana lah mereka nanti agaknya bila terkeluar nya video porno ni.


Psssttt...Jam tangan Omega Anwar Ibrahim mana? Senyap je...

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP