Al Kisah Anwar Al Juburi Bapak PKR Parti Kencing Rakyat

Sunday, May 8, 2011


Anwar Al Juburi


ALKISAH

Maka diberitakan diseluruh pelusuk curuk-curuk warung-warung tersebarnya video seks yang melibatkan pemimpin pembangkang yang bernama Anwar Ibrahim, lalu bermulalah siri episode sang lebai kantoi mencucuh lurah si perempuan cina, bertempiklah si penyokong-penyokong setia pak lebai kononnya ia adalah fitnah dan dongengan ada-ada si pemerintah.

IDENTITI

Pak lebai masih lagi dengan identitinya, kool steady dan inovatif, nampak tenang walaupun sebenarnya fikirannya bercelaru kusut hairan dan musykil, memikirkan bagaimana aksi 18sx dirinya tersebar sedangkan adegan itu di aksi kan secara tertutup, maka sekali lagilah si penyokong-penyokong bertempik tak ubah seperti anjing yang meminta merayu tulang kepada tuannya.

OMEGA

Pak lebai tetap dengan keangkuhan dibantu oleh pencacai setia nombor satu, isteri kesayangan yang sering dijadikan sebagai balaci pencacai najis tahap hina busuk kotor dan bangsat, kononnya jam Omega yang diceritakan dikhabarkan tertinggal ada di dalam genggamannya, bila disoal ditanya akan kebenarannya, meroyan meracau disampuk iblis mahupun jembalang.

MELAYU BANGSAT

Pak lebai memang berketuruan melayu, ibu bapanya seorang melayu, dia juga pernah menjadi anak emas kepada ultra-melayu, tapi mungkin nalurinya sering dibayangi oleh pemikiran yahudi dan komunis, atau mungkin pak lebai lebih suka berdiri dan duduk dikalangan mereka-mereka yang kononnya inginkan keadilan, pak lebai hanya layak digelar sebagai melayu bangsat, dalam erti kata lain si bodoh yang kononnya pandai.

KEBENARAN

Si pembawa cerita khabar sudah pun bersumpah, bahawa adanya cerita itu bukanlah direka-reka dibuat-buat diada-ada, pak lebai gusar, maka akan terpacul lah dari mulutnya konon ulamak-ulamak menasihatkan dirinya tidak payah bersumpah, berkelahi lagilah rakyat jelata, bergaduh lagilah,
bersengketa lagilah sehingga ke akhirnya.

Perjuangan Baru Bermula.

Sumbangan Rakan Blogger Baru

aimi-naqiuddin.blogspot.com



Psssttt...Semakin ramai Blogger Pro BN Muncul.....Syukur seruan jihad semakin kuat....


video



DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

PERKASA Beri Tempoh 2 Minggu Kepada POLIS




Kuala Lumpur 8 Mei - Pertubuhan Peribumi Perkasa memandang serius isu pihak Gereja yang cuba menjadikan Agama Kristian sebagai agama rasmi Malaysia menurut Presien Perkasa Dato Ibrahim Ali yang mengadakan sidang media bertempat di Kelab Sultan Sulaiman.

Sebanyak 14 laporan polis telah di buat semalam oleh Perkasa seluruh Malaysia yang mana isu ini amatlah membimbangkan rakyat malaysia kerana apa yang Read More.....


Psssttt....Jangan pulak pihak Polis buat tak kesah hal ni......


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

Protes Ke Atas DAP Pineng Ramai Di Tangkap




Pagi tadi satu demonstrasi di adakan di Pulau Pinang di atas isu Ugama dan juga penipuan yang di lakukan Lim Guang Eng ketua Menteri. Dalam Demo aman tadi beberapa orang telah di tahan pihak Polis bagi siasatan lanjut.

Untuk berita selanjutnya KLIK DI SINI


Psssttt.....Kita terus asak DAP dan Guang Keparat ni....Pergi Mampos sama dia


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

PANAS 18 SX - Video Seks Poligraf Muncul.......

video


Jeng Jeng Jeng

Jeng Jeng Jeng

Jeng Jeng Jeng


Lu orang nak tahu amende yang gua dok Jeng Jeng Jeng ni?

ESOK JAM 10 Pagi
Waktu Malaysia Ataupun Jam 9 Pagi Waktu Thailand Dan Indonesia

Jeng Jeng Jeng


Psssttt...Tengok video tu...tengok...he he he


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP