WAJIB BACA - Cara Halus Tauke Cina Bersama Pakatan Pembangkang Menghasut Rakyat Malaysia

Monday, June 13, 2011


Barua Tauke Cina Besar


Minyak Ron 95 tidak di naikkan dan sebaliknya Subsidi Minyak nelayan laut dalam di tarik balik serta subsidi minyak kepada Pengangkutan juga di tarik balik. Ikuti kenyataan Dato Seri Noh Omar:

"Nelayan laut dalam tidak lagi mendapat bekalan minyak pada harga super subsidi iaitu RM1.25 seliter, kata Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani Datuk Seri Noh Omar

Beliau berkata sehubungan itu, pengusaha bot nelayan laut dalam kategori Zon C2 perlu membeli minyak mengikut harga di stesen minyak iaitu RM1.80 seliter. "Bukan sahaja nelayan Zon C2 yang kena beli minyak dengan harga RM1.80, lori, trak dan kontena yang berbentuk industri kena beli pada harga berkenaan,"

Gomo menyambut baik apa yang di lakukan oleh Kerajaan Malaysia dalam hal ini dan ini menjadi satu kepastian yang sepatutnya sudah lama di lakukan oleh Kerajaan Malaysia. Namun oleh kerana hal ini semakin keterlaluan maka keputusan kerajaan dalam menarik balik subsidi pada waktu ini adalah tepat sama sekali.

Namun yang tidak enak adalah suara suara sumbang dari pihak Pakatan Pembangkang yang cuba memanipulasi isu inin dengan menyatakan akan kenaikkan harga barang dan makanan ekoran subsidi minyak di tarik balik. Malah di katakan harga ikan akan naik kerana Nelayan Laut dalam terpaksa menampung kos lebih dalam mencari ikan di laut dalam.

Ni yang Gomo nak jelaskan kepada semua dan di harapkan anda semua dapat mengambil iktibar dan seterusnya menyampaikan kepada rakan rakan, sanak saudara dan sesiapa sahaja dalam menjelaskan isu Penarikan Subsidi minyak kepada Nelayan Laut dalam dan Pengangkutan.

Selama ini mereka Nelayan laut dalam mendapat harga Subsidi Minyak namun Harga ikan pun tetap MAHAL dan kadang kadang mereka menjual Ikan dengan harga yang melampau kepada peraih Ikan. Harga tersebut kemudiannya mejadi lebih mahal buat rakyat.

Mereka Nelayan laut dalam dapat harga Subsidi tapi mereka menjual nya pula ke negara Jiran dan ini berlaku sama sekali. Mereka membeli dengan harga subsidi dan kemudiaan nya menjual ke negara Jiran seperti Thailand, Indonesia, Filipina.

Mereka Nelayan Laut dalam dengan harga minyak Subsidi menangkap Ikan jauh di luar pesisiran laut Malaysia dan apakah anda semua ingat Mereka akan balik ke Malaysia dan menjual semua ikan yang di tangkap kepada Rakyat Malaysia? Ini TIDAK BERLAKU sama sekali kerana kebanyakkan nelayan Laut dalam menjual Ikan yaang di tangkap kepada Negara Singapura kerana harga lebih tinggi berbanding Malaysia.

lagi satu Gomo nak nyatakan di sini, sentimen bahawa Kenaikkan harga Ikan akan berlaku di sebabkan penarikkan balik Subsidi Minyak adalah di setkan oleh Tauke Tauke Besar CINA yang memang menjadi agenda mereka dalam mendesak kerajaan Malaysia agar akur dengan kehendak mereka. Ini lah yang sebelum ini berlaku dalam isu Tong Ikan yang di wajibkan oleh kerajkaan untuk pemborong Ikan membeli Tong tersebut.

Mereka Tauke Besar Cina ini Berkomplot dengan Pakatan Pembangkang agar menaikkan sentimen Rakyat benci dan marah pada Kerajaan BN dan seterusnya rakyat akan di hantui dengan kenaikkan harga barang dan makanan. Ini modus operandi Tauke Cina dan ianya bukan setakat dalam penjualan Ikan tapi termasuk lah dengan barang barang lain.

Subsidi Minyak kepada Pengangkutan juga di tarik balik kerana bukan sahaja Lori membawa makanan yang perolehi subsidi tapi lori Simen, Lori Batu, Lori Pasir, dan macam macam jenis kenderaan berat pun perolehi subsidi minyak. Ini adalah satu hal yang patut kita halang kerana mereka ini Tauke Tauke Besar buat Projek yang mereka Untung besar dan tidak layak menerima Subsidi minyak yang sepatutnya Rakyat terima.


Namun demikian Pemberian super subsidi dikekalkan kepada kenderaan yang melibatkan kepentingan orang ramai seperti bas sekolah, teksi, individu yang membeli enjin bot sangkut dan sebagainya.

Lagi sekali Dalang dalam mencetuskan isu ini juga adalah terdiri dari Tauke Tauke Cina dan Pakatan Pembangkang yang nak memainkan sentimen BN Barang Naik kerana penggangkutan tidak dapat harga minyak Subsidi.

Ingatlah wahai rakyat Malaysia, mereka kaum Cina memonopoly serba serbi barang keperluan di dalam Malaysia dan ini menjadikan mereka kuat di tambah dengan sokongan Pakatan Pembangkang yang memainkan Strategi ini dalam menghasut rakyat membenci kerajaan Malaysia.

Percayalah jika menjelang Pilihanraya Harga Barang akan di naikkan oleh Pembekal tauke Tauke Cina ini dengan berbagai bagai alasan yang pastinya kesan nya akan menjerat Kerajaan dan seterusnya rakyat akan marah pada Kerajaan.

Kaum Cina sekarang ini 80% beralih kepada DAP dan Pakatan Rakyat dan ini yang menjadikan mereka mampu mengawal harga satu persatu dan yang akan mendapat kesan dari hal ini pastinya orang Melayu.

Ini Game mereka Kaum Cina dan Jangan lah kita marahkan Nyamuk sampai kelambu di bakar. Perhalusi setiap tindakan Kerajaan BN. Ingatlah BN sudah bertahun menjaga kebajikan Rakyat dan tidak pernah mengabaikan Rakyat Malaysia.

JAGA JAGA PERMAINAN TAUKE CINA DAN PAKATAN RAKYAT

Psssttt....tu hakikatnya, mereka kawal dan akan desak kerajaan....rakyat jangan emo tapi selidiki dari semua sudut.


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

Kelab Taat Suami Anutan Iblis Syaitan Wajib Di Ambil Tindakan Segera




1- INI kes berat dan sesat, yang perlu pihak berkuasa bertindak segera. Kisahnya, isteri pengasas Al Arqam Ashaari Muhammad, Khadijah Aam mendakwa suaminya tidak mati sebaliknya ghaib dan bergabung dengan Rasulullah SAW dan Imam Mahdi bagi mengerakkan aktiviti dan program kumpulan tersebut.


2- Menurut Khadijah atau dipanggil Bonda Ummu Jah, Ashaari atau lebih dikenali dengan nama Abuya yang meninggal dunia pada 13 Mei tahun lalu akibat jangkitan paru-paru tidak mati sebaliknya hanya ghaib sahaja dan akan menjelma semula “sedikit masa lagi”.


3- Sila baca dan dengar video dengan fikiran terbuka supaya tidak terpesong dengan Al-Arqam.


KLIK DI SINI
& DI SINI


Psssttt...Ini yang PAS inginkan....Habis Jahanam Islam

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

Kalau Anak Pembaca Khutbah PAS Ni Kita Gang Bang Ok Tak?


Anak Gadis Syahren


1. Khutbah fuckutan dibaca oleh Syahren b Iberahim PAS/PKR di masjid Nahdhah Al-Islam Sek.18, Shah Alam. Dan betullah sebagaimana blog Penenbak-tepat katakan. Semenjak fuckutan take-over Selangor masjid nee tak pernah lekang dgn peceramah maki hamun, putar dan spin, fitnah-mefitnah ummah sendiri (kalau bangsa/agama asing tak mengapa), menabur janji palsu oleh ularmak berpankat PHD (penyakit hasad dengki) ini. Dan text khutbah berkenaan Qazaf ini telah beberapa kali dibaca dikhutbah Jumaat dimasjid ini.




2. Sekarang mana2 pompuan yang mengadung/melahir anak sebelum menikah boleh dikotogeri tidak berzina kerana tiada 4 orang saksi semasa perbuatan zina dilakukan jadi boleh dikira halal lah anak luar nikah jika menurut hukum hakam PAS dan lelaki yang melakukan tidak boleh diambil apa-apa tindakan kerana tiada 4 orang saksi. Sehidup saya tak pernah kes-kes sebegini yang pernah mendakwa dilihat oleh 4 orang saksi, kalau ada beritahu saya di akhbar mana. Yang anehnya Dato Eskay berada ditempat kejadian itu tak diambil kira langsong - itulah keparat dan anjing2 Pas yg bertopengkan Islam. Saya kira tak lama lagi atas nama kebesaran Allah akan berlaku kepada anak2 dara orang2 Pas mengadung anak luar nikah secara beramai-ramai..........lepas tuu lu fikir la sendiri! Ini telah terbukti dimana Anuar sibuk mengata pandi-kutti tapi tepalek diri sendiri terjadi BABI - Bro Anuar Bib Iberahim atau Bapak Anuar Bin Iberahim atau Pandi Kutti Reformasi/Raakyat



3. Dulu PAS pernah berkata UMNO yg besengkokol dalam BN adalah kafir dan tak Islamic dan PAS hanya menyendiri dalam perjuangan politiknya. Nah sekarang PAS besengkokol dgn kapir harbi DAP yg tak pernah iktiraf Islam & Kedaulatan/Ketuanan melayu. Ini adalah pentada jelas dari Yg Maha Kuasa Allah mendatangkan bala kepada pehak2 ini (PAS) yg selalu mencaci seranah, keluar fatwa yg bukan-bukan dan yang paling hina adalah masuk/pangkah PAS atau sembahyang bersama NikAjis masuk shurga ini adalah setaraf mana-mana agama Islam yang sesat. Dan ditambah pula tiap2 markas PAS ada gambar besar NikAjis & Hadi sepertimana penganut syiah dan begitu juga mana-mana agama Islam yang sesat.



4. Manakala DAP dan LGE penuh dgn agendanya untuk menghapus kepadatan melayu di Pulau Pinang sepertimana yg dilakukan di Singapura sebaik saja keluar dari Malaysia dgn pelbagai cara. Selepas itu di Singapura semua masjid wakaf dihapuskan dan di Pulai Pinang masjid diperoakperanda oleh DAP secara halus. Lepas itu di Singapura keutaman bahasa Cina (Mandarin) diutamakan berselindung di sebalik bahasa Inggeris. Dan begitulah juga akan berlaku agaknya di Pulau Pinang nanti.



Emel Kiriman

GOMO: Aku takda nak ulas apa sangat dalam hal ni cuma nak cakap satu je kepada Syahren bin Iberahim yang membaca Khutbah dan menyatakan Anwar Ibrahim tak salah serta di aniaya.


KEPALA BUTOH BAPAK LU MASAK ASAM!!!!


Psssttt...Gua rasa macam nak pijak dia ni...jom kita Gang Bang ramai ramai...


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP