Ekslusif 18SG - Gambar Gambar Anwar Ibrahim Ketika Diserang Pihak Polis

Sunday, July 10, 2011





Dato Seri Anwar Ibrahim (PANDYKUTTY) Sudah Keluar dari Hospital 5 Bintang setelah bermalam seharian di sana ekoran mendapat kecederaan serius yang mana kita sendiri pun tidak tahu kecederaan apa yang beliau alami.

Mengikut dari Cerita nya begini:



Anwar Ibrahim telah di serang pihak POLIS dan menyebabkan beliau dan Bodyguard nya mendapat kecederaan. (Lihat baju Bodyguard nya yang di penuhi darah)

Hakikatnya GIGI Bodyguard nya telah terhantuk di kepala Anwar Ibrahim dan menyebabkan Gigi Bodyguard nya berdarah ( Lihat Mulut Bodyguardnya) Dan dalam waktu itu juga air mineral di basahkan muka Bodyguard nya menyebabkan Air Mineral dan Darah yang bercampur itu membasahi baju Bodyguard dan kelihatan seakan akan Cedera parah.

Anwar Ibrahim pula memang benar sakit kepala nya apabila Gigi Bodyguard nya telah menghantuk kepalanya. Sakit bukan kepalang waktu itu namun tidak lah sakit berpanjangan.



Video Di Atas menjelaskan kepada kita semua bagaimana Bodyguard Anwar dan Anwar Ibrahim sendiri mendapat kecederaan. Aksi Rempuhan ini lah yang menyebabkan kejadian di mana Bodyguard Anwar yang cuba melindungi beliau telah terhantuk Gigi nya di kepala Anwar Ibrahim.


Gambar di mana Anwar Ibrahim sedang terbaring dan masih lagi memegang sebelah kanan kepalanya. Izzah anak gadis nya datang melawat memandangkan isu kecederaan ini boleh di jadikan isu menarik dalam meraih simpati rakyat.



Setelah sampai di Hospital 5 Bintang Anwar Ibrahim pada waktu ini sebenarnya sudah tidak lagi sakit di bahagian kanan kepalanya akibat dari hantukkan Bodyguard nya. Namun demikian atas kesempatan ini maka Anwar Ibrahim gunakan agar rakyat melihat bahawa beliau seakan akan Nazak dan tidak berupaya kerana di serang pihak Polis.

( Muka pun nampak dah nak mampos)



Beliau kemudiannya di lihat memakai pendakap leher. atas alasan apa pendakap leher di pakai adalah tidak Gomo ketahui namun jika di imbau rekod Anwar Ibrahim beliau memang suka memakai pendakap Leher kerana pendakap tersebut boleh di lihat orang ramai dan boleh menjadi satu elemen dalam meraih simpati rakyat ke atas dirinya.

Dari sakit kepala sebelah kanan beliau memakai Pendakap Leher yang mana tidak ada kena mengena dengan Hantukkan dari Bodyguard nya.



Bagi menunjukkan lakonan beliau berjaya maka Gambar Anwar Ibrahim sedang di lawat pemimpin (KHALID GAGAP) di ambil dan di sebarkan agar semua percaya bahawa beliau benar benar sakit akibat dari Kekejaman pihak Polis.

Itu kronologi apa yang berlaku setelah Gomo dapat pengesahan dari sumber dalaman PKR. Akibat dari Hantukkan Kepala nya maka beliau sakit kepala dan Bodyguard nya berdarah Gigi.Ambil peluang keemasan bagi meraih sokongan rakyat terutama para penyokong nya.

Bagi menguatkan apa yang Gomo katakan di bawah ini adalah sedutan Video dari luar negara yang merakamkan aksi Demo Semalam.



Mula mula Anwar Brahim berlakon sakit tapi bila di temubual wartawan maka lain jadinya..Perhatikan minit 46 apa yang berlaku ke atas Anwar Ibrahim? Anwar Ibrahim sihat dan tidak mengalami apa apa masaalah malah Tengkok nya juga Stabil dan tidak bermasaalah. Percakapannya juga lancar ketika menfitnah Kerajaan dan POLIS.

Semoga penjelasan ini kepada anda semua mampu menyedarkan anda siapa Dato Seri Anwar Bin Ibrahim. Beliau merupakan pelakon yang cukup hebat dan mampu mengaburi mata rakyat Malaysia.

Ingatlah kita semua, Anwar Ibrahim bukan manusia Biasa
Lidahnya Bercabang dan Mempunyai Pelbagai Wajah.


Psssttt....Abang sakit jah, jah tak datang melawat Abg ke? kenapa suruh si Gagap ni datang?




BONUS ARTIKEL INI


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


Read more...

Ekslusif 18 SG - Bukti Bergambar Kekejaman PDRM Didedahkan





Hari ini kesemua Blogg Pakatan pembangkang memainkan isu Demo BerSHIT semalam yang GAGAL di laman Blogg Blogg mereka. Bermacam maca cerita yang di keluarkan dan pastinya artikel dengan entry KEKEJAMAN POLIS menjadi target utama mereka.

POLIS KEJAM, POLIS ZALIM, POLIS YAHUDI dan bermacam macam lagi yang mereka nyatakan ke atas pasukan PDRM yang semalam bertungkus lumus menggagalkan demo haram berSHIT.

Polis menjalankan kewajipan mereka dalam menjaga ketenteraman awam dan apa sahaja yang mengundang masaalah kepada ketenteraman awam mestilah di patahkan cubaan tersebut melalui pelbagai cara sekalipun.

FRU Pasukan Polis yang merupakan elemen terpenting dalam pengkuatkuasaan semalam banyak di persalahkan oleh Pakatan Pembangkang kerana di katakan kasar dan bertindak tidak berhati perut kepada para pendemo. Benarkan begitu?

Ya Gomo tidak nafikan memang cara FRU Kasar sewaktu demo semalam namun itulah FEDERAL RESERVE UNIT yang kerja meraka adalah untuk mengawal kekecohan dan mematahkan aktiviti yang boleh menggugat keamanan negara.

Yang Ni Menatang Apa Pulak?

FRU Harus bertindak demikian memandangkan provokasi dari pihak BerSHIT berterusan dari tiap saat. Arahan yang di keluarkan tidak di patuhi oleh para pendemo dan hal ini tidak sewajarnya di lakukan pihak Pendemo memandangkan mereka menyatakan akan berdemo secara aman dan akur arahan pihak Keselamatan.

Kes di mana seorang pendemo BerSHIT Mati akibat sesak nafas turut di persalahkan ke atas FRU kerana di katakan akibat dari Gas Pemedih mata yang di lepaskan menjadikan lelaki itu meninggal.

FRU di persalahkan atas kematian sia sia seorang pendemo BerSHIT sedangkan pihak penganjur iaitu BerSHIT yang di ketuai Ambiga dan timbalan nya Mat Sabu yang sewajarnya di persalahkan. Keluarga si mati sewajarnya bertanya kepada penganjur dan penjelasan wajar di berikan.


"Jika Takut Pada Risiko Usah Bicara Soal Perjuangan"


Ayat di atas berulang ulang kali di laungkan oleh para Pendemo sendiri yang berarak semalam dan dengan ayat tersebut juga jelas bahawa mereka lah yang sebenarnya menempah maut mereka sendiri. Demo BerSHIT adalah Haram dan Risiko yang ada semalam memang perlu mereka tanggung dan tidaklah boleh jika meletakkan apa yang berlaku kepada Pasukan Polis Di Raja Malaysia.

Tapi satu haram Blogg pakatan pembangkang pun tidak mengeluarkan mengenai cerita di bawah ini. Cerita yang sebenarnya membuat mereka rasa Malu dan takut bahawa cerita ini akan di ketahui rakyat Malaysia terutama mereka puak Pakatan pembangkang yang tidak tahu mengenai insiden ini.


Dah Macam Kedai Kopi

Berwuduk

Rawatan Turut Di Berikan Patut Anwar hantar Sini Je

Selesa Beb, Ada Ke Kena Pukul?

Nasi Beryani Gam

Ruangan Solat

Cukup teratur Tampa Prejudis Dan Hadapan Semua Orang


Gambar Gambar di atas membuktikan kepada kita Semua PDRM bukanlah kejam dan zalim sebagaimana yang di kata malah lebih meyakinkan kita apabila gambar gambar di atas membuktikan bahawa mereka yang di tahan semalam juga senang dan santai dengan segala yang di lakukan PDRM. Mana mungkin mereka pendemo BerSHIT boleh duduk bagaikan di kedai kopi sewaktu berada dalam tahanan Pihak Polis.

Cuba lihat negara negara luar apabila seseorang di tahan maka layanan yang di berikan adalah amat teruk sama sekali. Itu belum lagi Gomo cakap mengenai negara dunia Ketiga yang mana seseorang yang di tahan akan di kurung dan di dera malah ada yang mati sewaktu dalam tahanan.

Pasukan Polis Di Raja Malaysia menjalankan kewajipan mereka dalam menjaga keselamatan rakyat Malaysia dan juga ketenteraman awam agar tidak tergugat. Menjadi keutamaan mereka dalam hal ini dan sebarang tindakan yang di lakukan semalam oleh PDRM adalah mengikut lunas undang undang yang ada dalam Negara.

Hak PDRM dalam mengawal keadaan dan tidak ada Hak untuk kita berdemo semalam kerana demo tersebut adalah satu perhimpunan HARAM yang kita semua tahu bermotifkan politik.

Rakyat perlu sedar akan pekara ini, jika mereka Pakatan Pembangkang telus sudah pasti mereka juga akan memuji tindakan pihak POLIS dalam mengawal keadaan dan menjaga keselamatan rakyat Malaysia.

PDRM di anggotai oleh mereka yang juga serupa dengan kita. Mereka juga Manusia biasa yang kadang kala melakukan kesilapan. Namun yang membezakan kita adalah peranan mereka dalam menjaga keselamatan rakyat Malaysia keseluruhannya.

Terima Kasih PDRM, teruskan Usaha Murni anda dalam menjaga kami rakyat Malaysia.


Psssttt....yang Mati tu mati KATAK beb, bukan Mati Syahid


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT




Read more...

Hanya Laungan Reformasi, Polis Zalim, UMNO APCO, BN Zalim Di Sorak Pendemo BerSHIT





Demo Bersih semalam GAGAL dan ini jelas membuktikan kepada kita semua bahawa seluruh rakyat Malaysia menolak demo jalanan yang di bawa oleh Pakatan Pembangkang.

Semalam waktu mereka pendemo Bersih berjalan sekitar Kuala Lumpur tidak terdengar langsung suara menyebut 8 tuntutan mereka ke atas SPR. Tidak ada juga suara suara yang menuntut pilihanraya bersih melainkan suara suara sumbang yang melaungkan reformasi, polis zalim, umno apco, BN zalim, Najib Altantuya dan macam macam lagi kata nista dan cerca mereka laungkan.

Jelas lah hakikat mereka sebenarnya bukan membawa agenda bersih sebaliknya agenda pakatan pembangkang yang kita tahu niat mereka dalam merampas kuasa secara tidak demokrasi.

Kita ingat kembali bagaimana pelan 16 september yang di rancang Anwar Ibrahim dalam merampas kuasa secara tidak bermaruah tampa proses demokrasi.

Kita ingat kembali bagaimana usul undi tidak percaya pada kerajaan dalam pengulungan bajet bagi menidakkan kakitangan kerajaan menerima gaji dan seterusnya akan mengugat kerajaan yang setia ada.

Ini semua adalah agenda yang mereka impi impikan iaitu tawan Putrajaya walaupun tampa proses demokrasi.

Rakyat semakin bijak dan jelas apa agenda pakatan pembangkang dan semoga Malaysia akan aman dan sejahtera hendaknya.


Psssttt. . . Ada benda nak meletop? Hehehe
Published with Blogger-droid v1.6.7

Read more...

Al Fatihah



Tidak ada apa yang Gomo nak cakap untuk hari ini dalam seharian menghadiri dan membuat liputan BERSIH yang di anjurkan oleh Pakatan Pembangkang PAS,PKR dan DAP.

Gomo cuma nak mengulas sedikit sahaja yang mana :

DEMO BERSIH GAGAL sama sekali kerana kehadiran tidak sampai 20 Ribu dan Matlamat yang mereka pemimpin Pakatan Pembangkang war warkan seramai 100 Ribu peserta ataupun 300 ribu peserta tidak berlaku sama sekali.

Malaysiakini yang pro Pakatan Pembangkang menyatakan 50 Ribu hadirin namun jika di lihat dari keadaan jelas bahawa penyokong yang berarak tidak melebihi dari 20 Ribu kesemuanya.

Apa pun Analisis mengenai Demo ini akan di nyatakan oleh Gomo esok!!! Tahniah PATRIOT kerana berani memakai Baju Merah tidak seperti Pendemo Bersih yang Takut memakai baju Kuning.


DEMO BERSIH GAGAL!!!

Sorry pakai gambar ANwar tengah nazak tu dan tajuk nya Al Fatihah...huhuhu saje je nak kasi Anwar Brahim cepat cepat MAMPOS!!! ha ha ha



Psssttt...Gagal beb, memang gagal tak tentu arah para penyokong depa huhuhu



DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP