Malaysiakini Bongkar Penipuan SPR Dan Kali Ini Terbukti Kantoi

Thursday, August 11, 2011





Gila dan memang gila itu yang Gomo boleh cakap mengenai Portal Malaysiakini milik Pembangkang apabila sekali lagi dan boleh dikatakan berterusan mengeluarkan isu mengenai Daftar pilihanraya.






Kali ini Malaysiakini sudah menyebabkan kerajaan BN bakal tumbang pada PRU ke13 nanti kerana laporan yang dikeluarkan cukup teratur. Gomo pinta anda semua baca selanjutnya KLIK DISINI


Psssttt....Hebat Malaysiakini dengan bajet rm200 Ribu sebulan.....mereka mampu


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

PANAS - Kenyataan Terkini Nik Aziz Dalam Isu JAIS Dan Hassan Ali







* Pagi tadi satu mesyuarat MBPJ diadakan dan mengambil keputusan untuk menyita bangunan Gereja Methodist Damansara Utama )DUMC) hari ini. Namun Khalid Gagap MB Selangor telah mengarahkan MBPJ membatalkan penyitaan tersebut serta merta atas faktor yang boleh kita katakan disini akibat campur tangan DAP.


PENDAHALUAN

kisah ini adalah penjelasan lengkap mengenai operasi pemeriksaan 12 orang islam di gereja yang dijalankan pada 2 ogos 2011 beralamat di dewan 3, damansara utama methodist church (dream center) jalan 13/1,seksyen 13 ,46700 petaling jaya ,selangor de.

LATAR BELAKANG

pemeriksaan dibuar berdasarkan maklumat awam yang mendakwa berlakunya jemputan beberapa orang islam ke majlis berbuka puasa yang dinamakan 'thanksgiving diner program itenary' seperti alamat di atas.

tindakan berdasarkan seksyen 10 enakmen jenayah syariah (negeri selangor) tahun 1955 iaitu menghina atau menyebabkan dipandang hina agama islam.

siasatan juga dibuat mengikut enakmen agama bukan islam (kawalan perkembangan di kalangan orang islam ) negeri selangor tahun 1988.

program ini disyaki bertujuan untuk menyambut orang islam berbuka puasa dan meraikan thanksgiving.

operasi ini disertai oleh 13 pegawai penguatkuasa agama jabatan agama islam selangor dibantu oleh sepasukan polis diraja malaysia seramai 20 orang daripada IPD petaling jaya dan sea park.


PERANCANG UTAMA DAP

PERLAKSANAAN OPERASI

taklimat dibuat di pejabat jais pada jam 8.40 malam

bergerak ke lokasi dan tiba jam 9.30 malam.

tiba di lokasi keadaan di kawasan tersebut adalah tenang dan anggota terus bergerak ke dewan 3.

jam 9.45 anggota masuk ke dewan. 100 orang ada di dalam dewan.

semasa pemeriksaan, kelihatan seorang pemuda telah melakukan pengucapan awam di atas pentas, di depan tetamu yang hadir.

anggota didatangi oleh wanita bernama tag 'sofea' dan meminta anggota membuat perbincangan di luar dewan.

anggota pdrm dan jais yang tela memasuki dewan diminta keluar sambil diberi arahan untuk menghormati majlis tersebut kerana dihadiri oleh beberapa orang kenamaan. selain itu, mereka menyatakan bahawa tempat tersebut adalah tempat persendirian dan mereka mempunyai hak ke atas kawasan.

sedikit pertelingkahan berlaku antara anggota dan penganjur.


"PAS kata nak nyayi apa salahnya"

anggota telah meminta buku pendaftaran peserta program untuk memeriksa kehadiran orang islam di majlis tersebut. pada awalnya, penganjur memberitahu tiada orang islam hadir di majlis tersebut.

maklumat pendaftaran diperolehi tanpa kerjasama dari penganjur. anggota akhirnya memperolehi tentatif program. terdapat di dalam tentatif tersebut nyanyian lagu 'alhamdulillah dan allahuakbar'.


"PAS kata borang ni ok Tak Salah"

terdapat juga satu borang kuiz islam yang disyaki diedarkan kepada peserta yang hadir.
sementara itu, anggota yang menjaga ointu dibelakang premis mendapati beberapa orang yang disyaki orang islam cuba dibawa keluar oleh penganjur melalui pintu belakang.

setelah berbincang selama hampir sejam, mereka bersetuju untuk membenarkan pemeriksaan dibuat selepas majlis tamat dan pemeriksaan ke atas individu dibuat selepas peserta keluar dari dewan.


"Teresa Kok Pertikai Tulisan Jawi (ISLAM)"


12 ORANG ISLAM YANG DIKENALPASTI

1) nadeane binti che mohd salleh (sofea) .
ic 79xxxx-01-6094

2) muhammad khairul dhillon bin abdullah
ic 69xxxx-08-6039

3) ina reima fitriza binti mahadzir
ic 85xxxx-71-5018

4) ade andrian putra bin mahadzir
ic 94xxxx-02-5609

5) nea reima mareana binti mahadzir
ic 90xxxx-02-5778

6) rasyidah binti abd razak
ic 77xxxx-01-5908

7)nur umrah binti abd razak
ic 95xxxx-01-6002

8) mohd haslan bin bob hasnan
ic 80xxxx-10-5045

9) faridah binti abdul rahman
ic 71xxxx-12-5478

10) nur al ashikin bt shaikh dawood
72xxxx-10-5072

11) faridah bt abdul latep
ic 72xxxx-71-5256

12) sahrunida bt assad
ic 81xxxx-08-6246

terdapat ibu bapa yang beragama islam membawa anak-anak kecil.


"Kau Orang Lupa Ke Kejadian Buang Tulisan Jawi (Islam) ni?"


ELEMEN YANG MENIMBULKAN SYAK

jemputan secara tertutup walaupun peserta yang ingin hadir itu di kalangan orang yang bukan islam.

peserta islam (3 orang) dibawa keluar jalan belakang secara senyap.

nyanyian 'alhamdulillah dan allahuakbar' dilakukan di tempat yang tidak sepatutnya (gereja).

soalan kuiz islam yang diberikan kepada peserta yang hadir.

majlis tersebut disyaki bertujuan untuk menarik orang islam kerana terdapat ciri-ciri tarikan seperti ;

- bunga manggar diletakkan di pintu masuk dewan.

-baju yang dipakai oleh bukan islam adalah baju kebaya,kebangsaan dan kurung.

-cebisan soalan kuiz yang dikoyakkan oleh penganjur.

-majlis diadakan di premis kristus.

-salah seorang peserta ditanya lisan oleh anggota penguatkuasa berhubung agamanya. jawapannya 'i believe in god'.

FAKTA TAMBAHAN

tiada serbuan dilakukan oleh anggota, sebaliknya rundingan.

(sebarkan fakta in kepada seluruh umat islam di malaysia ) PENTING !

Sumber Blogg GAP


Psssttt....Nak kata apa lagi? Babi betul lah puak DAP, PAS dan PKR ni.....



"Serabut lah Puok Puok ni nok main Angry Bird pun tokleh"


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


Read more...

Menteri Parasit Bangsat Yang Membebankan Kerajaan





Bila mana KAFIR bercakap soal kebebasan berugama tetapi mereka lupa Malaysia ini bukan negara China mahupun India yang boleh sesuka hati nak itu ini.


Presiden Gerakan, Tan Sri Dr. Koh Tsu Koon menganggap JAIS kurang sensitif kerana membuat tindakan tanpa mengetahui tujuan utama aktiviti diadakan. Beliau berkata demikian semasa diminta mengulas berhubung insiden serbuan Gereja Methodist Damansara Utama (DUMC) baru-baru ini.

Tsu Koon berkata pihak JAIS dalam menjalankan tugas mereka perlu lebih peka dan mengekalkan tahap sensitiviti, bukannya mencetuskan kontroversi atau membangkitkan sentimen perkauman.

Selain itu, majlis makan malam yang dianjurkan oleh gereja tersebut adalah majlis kesyukuran dan bukannya penyebaran agama seperti yang didakwakan.

Beliau mengambil contoh semasa berlaku tsunami, Buddhist Tzu-Chi Merit Society Malaysia telah pergi ke Tanjong Tokong, Penang untuk menghulurkan bantuan dan mangsa menghargai bantuan tersebut tetapi ia tidak bermakna mereka perlu menukar agama.

Sin Chew Jit Poh 080811


GOMO: Ni Apa punya Bangsat Presiden GERAKAN dok bercakap? Dia lupa ke Malaysia ni negara Islam dan dia juga berada dibawah pentadbiran Kerajaan Malaysia yang dipimpin oleh Perdana Menteri seorang Melayu Islam? Presiden GERAKAN ni lupa kah bawah Malaysia mempunyai Raja Raja Melayu yang juga Yang Dipertuan Agong merupakan Ketua Ugama Islam dalam Malaysia ni.



Kalau tidak ada bukti dan maklumat lengkap takkan lah JAIS nak pi serbu majlis Memurtadkan umat Islam tu? Dah jelas lagi nyata terdapat orang Islam pada majlis tersebut dan turut membuat kenyataan diberikan Kitab Injil berbahasa Melayu apakah beliau tidak nampak bukti tersebut?

Siapa Tsu Koon ni? Jawatan pun SENATOR yang dilantik atas simpati Perdana Menteri nak bercakap lebih pulak. Parti GERAKAN yang dibawah pentadbirannya pun sampai sekarang LEMAH dan LEMBIK tampa apa apa peningkatan dalam membawa kaum Cina kembali kepada BN lagi dia nak cakap banyak.

Ni lah si bangsat dalam Kerajaan Barisan Nasional yang sekarang ni Gomo boleh cakap dia ni tak ubah seperti PARASIT yang hanya menumpang dibawah kekuasaan UMNO sahaja. Berapa kerusi GERAKAN ada dalam Malaysia ni?

Beliau sendiri si Parasit bangsat ni pun Kalah BESAR pada PRU 12 yang lalu walaupun bertahun jadi Ketua Menteri Pulau Pinang. Bukan semua orang tak tahu beliau dan Guang Eng dah siap mencatur dan mencongak akan peralihan kuasa sebelum PRU12 yang lalu.



Sebab tu apabila menang besar nya DAP di Pulau Pinang dengan muka tersengeh dan tersenyum beliau meraikan kejayaan DAP dan kemasukkan Guang Eng ke dalam pejabat Ketua Menteri.

Si Parasit Bangsat ni dilantik senator atas kasihannya UMNO kerana nak pastikan pemimpin semua komponen merasai jawatan yang ada pada kerajaan. Kalau ikutkan dalam GERAKAN ramai lagi yang layak dari si bangsat ni cuma dah dia ni Presiden parti maka terpaksalah dilantik Parasit hidup ni.

Bila jadi Senator dan diberi jawatan Menteri di Jabatan Perdana Menteri maka si bangsat ni ditugaskan pula dengan tugasan portfolio dan prestasi. PRESTASI apa yang si bangsat ni ada? Dia sendiri pun tak berprestasi dan cukup lemah dalam menjalankan tugas. Kalau tak kerana KASIHAN dah lama kena buang dari Senator tu.

Si Bangsat ni sebenarnya sudah tidak diperlukan dalam kepimpinan BN kerana beliau lah kaum Cina tidak menyokong Kerajaan. Kerana kelemahan beliau dan ala ala Pondan beliau menjalankan tugas kaum Cina sendiri pun tidak mahu menyokong kerajaan.

Buat apa disimpan si bangsat ini lagi? Apa dia buat sebagai menteri? Pemimpin lain pun baik yang Menteri dan Timbalan Menteri banyak le aku tengok buat keraja. Tapi si Bangsat ni lain kerja takda melainkan duduk menempel muka nya di program program PM.

Bukan sekali tapi dah banyak kali aku tengok si bangsat ni kemana sahaja Program PM dok tayang wajah dia tu. Hoiiiiii kaum Cina pun tak suka sama lu lah Sukun.

Psssttt....Lu orang suka ke dengan si celako bangsat ni?


"kita sudah kawtim sama GERAKAN ma"


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP