Ekslusif - Video Pengakuan Mismah Yang Ditakuti Malaysiakini

Monday, August 15, 2011


FITNAH PORTAL MILIK PEMBANGKANG
MALAYSIAKINI



Video diatas menjelaskan kepada kita semua akan kebenaran yang telah diberikan oleh Puan Mismah yang sebelum ini difitnah cukup hebat oleh portal milik pembangkang Malaysiakini.

Realitinya Mismah bukanlah sepertimana yang dinyatakan oleh Portal Pembangkang Malaysiakini itu tetapi banyak prosedur yang terpaksa dilakukan Mismah bagi memperolehi kewarganegaraan.


Suami Mismah Dengan Kad Pengenalan Merah
Miliknya

Suami Mismah masih memegang Kad Pengenalan Merah penduduk Tetap Malaysia sama sekali yang membuktikan kepada kita JPN dan SPR malah kerajaan Malaysia bukan sepertimana yang diFitnah Malaysiakini dan juga portal dan akhbar milik Pembangkang.

Ini lah modus operandi mereka pakatan pembangkang yang mana mereka akan menggunakan apa sahaja bagi menghasut rakyat Malaysia agar membenci kerajaan Malaysia dan kemudiannya apabila sesuatu isu berjaya dijawap maka mereka akan membiarkan ianya berlalu seolah tidak ada apa apa yang berlaku.


Hebat FITNAH Akhbar PAS yang kononya
Memperjuangkan Islam

Sampai kehari ini Portal Malaysiakini dan akhbar Pakatan Pembangkang yang memainkan isu Mismah tidak mengeluarkan artikel Mohon Maaf ataupun artikel yang menjelaskan pekara sebenar. Bukankah jelas kepada kita bahawa mereka sebenarnya ingin rakyat percaya akan pembohongan mereka?

Bukan sekali dua portal dan akhbar Pembangkang melakukan pekara ini dalam menyampaikan berita palsu malah sudah beratus kali ianya terjadi namun tidak ada tindakan tegas yang diambil oleh pihak yang bertanggungjawap sama sekali.




Sampai bila Rakyat hendak dimomokkan dengan berita Palsu sebegini dalam kehidupan seharian mereka? Buat mereka yang melayari Blogg dan Barita mengenai jawapan yang diberikan sudah pasti dapat menerima kebenaran akan pembohongan Akhbar dan Portal Pembangkang. Tapi kepada mereka yang tidak?


Agenda Portal Media Pembangkang KLIK DISINI


Kerajaan Diminta Tegas terhadap Rekayasa dan Fitnah jahat Pakatan Pembangkang.


Psssttt....malaysiakini buat bodoh je macam depa tak salah, PAS babi pun sama. Celako depa ni


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

Zulkifli Nordin Akui Air Mani Anwar Ibrahim Telah ........




Teman juga mahu bertanya, mengapa Anwar tidak mahu panggil teman sebagai saksi? Teman bersedia bila-bila masa. Malahan teman cabar Anwar dan Karpal supaya memanggil teman sebagai saksi. Tak sabar teman nak ke Mahkamah memberi keterangan. Dan bila dipanggil nanti, teman akan beritahu Mahkamah perkara berikut:

1. bagaimana keadaan Anwar apabila mendapat maklumat Saiful telah membuat lapuran polis yang dia diliwat Anwar. Apa rupa dia masa tu? Ramai yang tahu tu yop. Teman akan ceritakan macam mana Anwar pada hari Saiful membuat lapuran polis itu. Teman tidak akan lupa tarikh 28.06.2008 itu, masih segar dalam ingatan teman;

2. Teman juga akan ceritakan apa berlaku dalam bilik hotel Quality Inn, Shah Alam malam 28.06.2008 itu selepas Saiful membuat lapuran polis itu. Bagaimana keadaan Anwar masa itu? Apa Wan Azizah buat malam tu?

3. Teman juga nak ceritakan kepada Mahkamah apa yang dibincangkan malam itu. Bagaimana Rahimi dibawa datang ke Quality Inn Hotel malam itu? Apa yang dia disuruh buat oleh beberapa orang tertentu pada malam itu, siapa orang tertentu tu dan apa peranan YB Wee Choo Keong pada malam itu?

4. Teman juga akan menceritakan kepada Mahkamah bagaimana timbul kisah Anwar nak lari ke Turki, kemudiannya ditukar ke Kedutaan Turki, kemudiannya ditukar ke rumah Duta Besar Turki. Kenapa Anwar nak lari?

5. Teman juga nak beri keterangan bagaimana timbul cerita Anwar hendak ditembak mati oleh penempak "sniper" upahan. Siapa yang mencadangkan kisah itu? Dan apa sebab cerita itu didedahkan?

6. Teman juga nak ceritakan kepada Mahkamah bagaimana Anwar menceritakan kemungkinan ada airmani dia didalam karung kunyit Saiful, dan kemungkinan ada airmani lain bersama. Ya yop, Anwar awal-awal dah ceritakan yang kononnya polis akan bawa keterangan akan ada airmani dia didalam karung kunyit Saiful. Macam mana Anwar tahu? Kenapa Anwar ceritakan begitu? Apa tujuan dia ceritakan?

Eh yop, banyak yang teman boleh ceritakan yop. Dan semua itu relevan dengan kes liwat terhadap Saiful. Tunggulah bila Anwar & Karpal sapina teman, dan saksi-saksi lain yang teman sebut diatas. Tak sabar teman nak Mahkamah yop. Dah lama teman nunggu nak bagi keterangan ni, tapi dema tak panggil pun!!! Teman cabar Anwar & Karpal supaya panggil teman dan rakan-rakan lain diatas sebagai saksi dalam perbicaraan dia meliwat Saiful!!!


Artikel Penuh Cabaran Zulkifli Nordin KLIK DISINI


Psssttt.....Sebab tu rakyat perlu tahu kenapa Air Mani Anwar dalam Jubor Saiful Najib pulak yang kena

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP