VIDEO - Lagi Bukti MBPJ Dikawal Oleh Pemimpin Pakatan Selangor

Tuesday, August 16, 2011






Isy Isy Isy.... Hangpa mai pakat tengok Video dibawah ni beb.....Memang mengaibkan lah gua cakap lu.




Siapa yang buat laporan Polis ni? Si Lathefa Koya ni ke Tuan Fauzi yang buat laporan Polis terhadap Papa Gomo? He he he........

Dalam video diatas ni jelas dah mengambarkan Tangan Tangan Ghaib yang mengawal keadaan. MBPJ Buat Laporan Polis tapi yang dok bercakap panjang adalah pemimpin Pakatan Rakyat Selangor. Awat jadi lagu tu?


Si Koya Dok Ajor Pegawai MBPJ Buat Laporan Polis

Dari awal video diatas yang dok bercakap si Lathefa Koya dan Khalid Samad dan jika anda lihat diakhir video bila wartawan Malaysiakini bertanyakan soalan kepada Tuan Fauzi MBPJ beliau hanya mengelengkan kepala sahaja tampa mengeluarkan sebarang kata. Kenal Kawal ketat nampaknya pegawai MBPJ ni. Takut tersasul cakap kot?

Gua cakap banyak taknak lah beb, tapi gua nak ingatkan pekara ni sikit je dan kalau boleh minta MBPJ Ulas mengenai kenyataan dibawah ini:

Menurut Penolong Pengarah Kawalan Bangunan MBPJ, Nurul’ Ain Abdul Rahman, berlaku salah guna permohonan yang diberikan oleh pihak pentandbiran apabila DUMC membina gereja ditempat yang tidak dibenarkan.

“Kalau ikut permohonan yang mereka (DUMC) minta kita, ialah pembinaan pusat komuniti bukan gereja. Di sini berlaku salah guna permohonan dan boleh dikenakan tindakan,”

Sumber Mstar Online


So apa kata Pegawai Pengkuatkuasa MBPJ? Kenapa sehingga sekarang tidak ada tindakan SITA keatas bangunan DUMC walhalkan telah jelas ianya HARAM?


Nea Reima Mareana binti Mahadzir (900906-02-5778)
Jalan Dato' Haji Shuib, Taman Sri Taman, Alor Setar

Ina Reima Fitriza binti Mahadzir (850714-71-5018)
Jalan Dato' Haji Shuib, Taman Sri Taman, Alor Setar

Ade Andrian Putra bin Mahadzir (940227-02-5609)
Pelangi Damansara, Persiaran Surian, Petaling Jaya

BUKTI 3 ADIK BERADIK DALAM
MAJLIS MURTAD DI GEREJA HARAM DUMC

Bab 3 adik beradik ni nak dimurtadkan oleh pihak DUMC sekor haram pun pemimpin pakatan haram tak ulas. Depa takut dengan DAP le tu, al maklum takut hilang undi Kafir.

Artikel Berkaitan KLIK DISINI


Kalau aku SALAH aku dah lari sembuyi kat
kedutaan Turkey lah Woiiiii Ha Ha Ha

BUKTI TANGAN KONPIRATOR KLIK DISINI


Psssttt...Nak buat report polis pun pegawai MBPJ kena arah...adouh parah le macam ni beb


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


Read more...

PANAS -Kenyataan Mustapha Ali UMNO Dalang Operasi JAIS Disokong Hassan Ali





"Jangan melatah Bro, Kita Ada Bukti"


Sikit sikit UMNO salah, sikit sikit UMNO punya kerja, Sikit sikit UMNO lah puncanya. Itulah modal Pakatan pembangkang sampaikan Taik atas kerusi depa pun yang disalahkan adalah UMNO juga.

Dah banyak kali mereka pakatan pembangkang meletakkan segala yang berlaku kepada UMNO. Barang naik UMNO, Jalan rosak UMNO, kereta Terbalik UMNO, Susu anak habis UMNO semua nya adalah UMNO yang menjadi malapetaka buat rakyat Malaysia.

Momokan yang tak henti henti dengan menyalahkan UMNO walhalkan yang meraih hasil sekarang ini dalam pelbagai bidang adalah perjuangan yang dibawa UMNO dalam menuntut kemerdekaan dulu. Pembangunan yang pesat hari ini juga adalah dijanakan oleh UMNO selaku ketua dalam Barisan Nasional Kerajaan hari ini.

Gomo berminat nak mengulas mengenai kenyataan terbaru Mustapha Ali Setiausaha Agong PAS berhubung operasi yang dijalankan oleh JAIS pada sebuah pusat Gereja Haram DUMC pada minggu yang lalu.

“Saya dapat maklumat ‘dalaman’ Jais semalam (14 Ogos), berkait dengan operasi Jais pada 3 Ogos 2011 lalu bahawa ada eleman dan peranan Umno dalam operasi Jais terhadap majlis yang diadakan di kawasan Gereja Methodist, Damansara Utama, Petaling Jaya itu,” jelasnya.

Katanya, matlamat Umno bertindak demikian untuk memperorak-porandakan (destabilize) kerajaan negeri Selangor kerana kerajaan Pakatan Rakyat di Selangor ini mempunyai pelbagai komponen dan isu-isu sensitif ini mudah"


petikan dari Mustapha Ali yang dikeluarkan media Harakah

Itulah kenyataan pimpinan PAS bila isu serbuan JAIS hangat diperkatakan waktu ini. Isu yang sebenarnya amat mudah buat kita terutama umat Islam berfikir dan manghayati apa itu AKIDAH kita sebagai umat Islam.



Mustapha Ali menyalahkan UMNO dalam serbuan JAIS walhal yang menjalankan Operasi berkenaan adalah Hassan Ali AJK PAS Pusat dan juga merupakan Exco kerajaan negeri Selangor. Tidak ada seorang pun pemimpin UMNO dalam serbuan itu tetapi yang ada adalah pemimpin PAS.

Apa yang diucapkan oleh Mustapha Ali ini sebenarnya adalah serangan kepada Hassan Ali dan juga UMNO kerana dalam PAS sendiri mengetahui bagaimana Mustapha Ali bersama sama Khalid Samad dan juga pesuruhjaya PAS Selangor yang baru Dr Abd Rani Osman telah membunuh karier politik Hassan Ali.

Hassan Ali sudah acap kali dikaitkan menjadi Agen UMNO kerana beberapa tindakan nya yang dilihat sefahaman dengan UMNO. Tindakan yang mana pada pendapat mereka Khalid Samad, Mustapha Ali dan Abd Rani osman adalah tindakan yang boleh menjejaskan pakatan Rakyat dan seterusnya menyukarkan PAS memperolehi Undi bukan Islam.

Ini yang menyebabkan Mustapha Ali menyatakan operasi JAIS dibawah telunjuk UMNO walhalkan Bukti yang dikeluarkan JAIS adalah tulen dan tidak dapat disangkal oleh mereka pihak DUMC dan juga mana mana individu lain.

Hassan Ali yang turut sama menyertai operasi tersebut telah diarahkan MENUTUP MULUT sampaikan kesaat ini Hassan Ali masih lagi membisu kerana telah diarahkan oleh kepimpinan PAS pusat.



Gomo minta anda semua mengimbau kembali tanggal 6 Jun tentang apa yang telah berlaku dalam Bilik Mesyuarat PAS Pusat yang mana Hassan Ali telah ditendang terajang KLIK DISINI

Itulah pekara sebenar yang telah berlaku kepada Hassan Ali, beliau dituduh agen UMNO kerana tindakan beliau yang memperjuangkan Islam dengan cubaan menyelamatkan Umat Islam dari dimurtadkan oleh rakan pakatan mereka iaitu DAPig.

SALAHKAN HASSAN ALI ?

Mustapha Ali bertindak mengaitkan UMNO sebagai dalang dalam serbuan JAIS adalah kerana cuba membangkitkan sentimen marah dan anti ahli PAS kepada Hassan Ali. Itu modus operandi mereka dan dalam masa yang sama menghasut kebencian rakyat kepada UMNO.


Gomo nak tanya kepada anda umat Islam di Malaysia ini, jika Hassan Ali, UMNO, PAS, PKR ataupun sesiapa sahaja yang melakukan operasi Cegah Murtad di DUMC tersebut adakah ianya SALAH???

Kita sebenarnya tidak kira siapa pun yang terlibat dalam operasi bersama JAIS pada bangunan DUMC kerana apa yang seharusnya kita buat adalah mencegah pekara memurtadkan umat Islam dari berlaku dalam Malaysia ini. Cegah kemungkaran yang wajib kita umat Islam laksanakan.

Sampai ke hari ini seorang demi seorang umat Islam seramai 12 orang yang hadir dalam majlis di DUMC tersebut memberi keterangan kepada pegawai JAIS. Sampai kehari ini juga pihak PAS pusat membisu dan tidak sekalipun mengeluarkan kenyataan bahawa 12 orang tersebut adalah penipuan semata mata.


Nea Reima Mareana binti Mahadzir (900906-02-5778)
Jalan Dato' Haji Shuib, Taman Sri Taman, Alor Setar

Ina Reima Fitriza binti Mahadzir (850714-71-5018)
Jalan Dato' Haji Shuib, Taman Sri Taman, Alor Setar

Ade Andrian Putra bin Mahadzir (940227-02-5609)
Pelangi Damansara, Persiaran Surian, Petaling Jaya

BUKTI 3 ADIK BERADIK DALAM
MAJLIS MURTAD DI GEREJA HARAM DUMC


Bukti semakin hari semakin jelas dan apa yang sebenarnya kita tunggu dan nantikan adalah kenyataan dari Hassan Ali sendiri berhubung operasi di DUMC tempoh hari.


Apa jadah Bunga Manggar Depan Pintu Masuk Gereja?

Jika PAS benar dalam menegakkan kebenaran sudah pasti mereka membenarkan Hassan Ali mengeluarkan kenyataan berhubung operasi di DUMC tersebut. Namun sehingga ke hari ini Hassan Ali diarah menutup mulut walaupun demi kebenaran buat umat Islam seluruh dunia.

PAS takut kepada kehilangan undi kafir pada PRU13 dan atas sebab ini PAS meletakkan apa yang berlaku pada Gereja Haram DUMC keatas UMNO yang mana turut mengaitkan Hassan Ali sebagai Agen UMNO.


KLIK IMEJ


KLIK IMEJ

Dokumen yang Pakatan kata Fitnah tetapi ironinya
inilah pekara sebenar yang berlaku bila Tangan Tangan Ghaib
Mencampuri tugas MBPJ.


Gomo akan bongkar apa yang menyebabkan Khalid Samad, Mustapha Ali dan beberapa pimpinan lain cukup marah dengan Hassan Ali. Ada satu RAHSIA besar yang Gomo akan bongkar.....Demi Kebenaran buat Rakyat Malaysia...................


Psssttt....Kenapa PAS takut Hassan Ali menceritakan pekara sebenar?


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

Al Fatihah Buat Anwar Ibrahim Pada Tanggal 22 Ogos Ini


Dato Seri Anwar Ibrahim


Tahukah anda Anwar Ibrahim memiliki 9 nyawa sama seperti kucing? Betul ke? Realiti atau hikayat moden?

Korang semua tentu tahu mitos yg mengatakan kucing memiliki 9 nyawa ntah betul atau tidak tak tahulah, yg pastinya kisah 9 nyawa kucing tu agak popular.

Barangkali kerana ingin meniru mitos kucing tersebut atau mungkin jugak terangsang dgn kehebatan 9 nyawa yg dimiliki oleh spesis kucing kurap maka Anwar memanfaatkan sepenuhnya mitos itu utk meraih simpati khalayak.

Tahukah anda keadaan terkini menunjukkan Anwar sedang bertarung utk menyelamatkan nyawanya yg ke-8 selepas kehilangan nyawanya dalam 7 kejadian lampau sebelum ini.

Ikuti urutan hikayat berikut utk mengenali kehebatan Anwar yg di percayai memiliki 9 nyawa sama seperti mito seekor kucing kurap.


1. Propaganda Tumbukan Ketua polis


* Anwar telah di tumbuk hingga mencederakan sebelah matanya oleh Ketua Polis ketika itu (Rahim Noor). Berikutan itu disebarkan cerita wujudnya konspirasi nyawa Anwar terancam dan akan di bunuh oleh pihak polis.


* Kerana mulut badan binasa, kerana pulut santan binasa. Nyata tindakan provokatif Anwar yg memanggil pihak polis dan Rahim sendiri sebagai barua dan juga anjing kerajaan telah dilupakan begitu saja gara-gara simpati mencurah-curah kalangan khalayak kepada Anwar. Dengan hanya sekali tumbukan padu ini boleh di anggap ianya kehilangan nyawa yg pertama bagi Anwar Ibrahim.


* Hasil mata lebam tersebut akhirnya sebagai pengabadian kehilangan nyawa yg pertama maka simbol perjuangan Anwar diterjemahkan melalui Parti Keadilan Nasional (sekarang PKR) yg berlogokan sebijik mata sama seperti mata dajjal. Innalillah.



2. Drama Keracunan Arsenik


* Tidak semena-mena selang kejadian tumbukan padu oleh bekas KPN ketika itu, timbul pula dakwaan oleh Wan Azizah bahawa suami tersayangnya itu telah di racun dgn racun arsenik melalui pemakanan oleh polis dan orang2 Dr. Mahathir.


* Wan Azizah, para pemimpin ADIL (skang PKR) ketika itu termasuklah peguam kanan Anwar yakni Zulkifli Noordin (skang ahli parlimen bebas) telah menyebarkan berita nyawa Anwar dalam bahaya. Kuku jari dan kaki menjadi hitam, Anwar sudah kronik dan nazak.


* Walaupun siasatan oleh HKL menunjukkan tiada keracunan arsenik dalam air kencing dan darah Anwar, namun keputusan lengkap HKL itu tidak mampu menghalang pemergian ke rahmatullah nyawa ke-2 nya itu.


* Jangka hayat Anwar diramalkan oleh para pimpinan PKR dan Pas hanya mampu bertahan 1 tahun kerana keracunan arsenik yang teruk,.. Dek kerana singkatnya masa, maka nyawa ke-2 Anwar tidak mampu menanggung lagi lalu pergi menghadap Illahi.


* Anwar yg masih hidup selepas setahun di racun dgn arsenik adalah Anwar yg memanfaatkan stok nyawa ke-3. Hebat gitu.



3. Sandiwara Suntikan Darah HIV


* Selang selepas drama paling hot berkaitan keracunan arsenik, kemudiannya timbul pulak dakwaan Wan azizah suaminya telah disuntik dgn darah HIV positif. Nyawa ke-3 Anwar benar-benar dalam bahaya. Kebiasaannya orang yg menghidap HIV+ selang 2, 3 tahun kemudiannya akan menghidap AIDS kemudian meninggal dunia selepas 2 atau 3 tahun selepas itu dgn badan yg kurus kering dan berkudis-kudis.


* Tiada ubat atau penawar hingga kini utk pesakit HIV+ mahupun AIDS, kerana itu hanya ucapan Innalillah sahaja yg mampu diungkapkan utk nyawa ke-3 tersebut. takziah utk keluarganya. huk..huk..


* Tanpa sebarang penawar atau ubat utk HIV+ dan juga AIDS tidak menghalang Anwar utk menggunakan talian hayatnya yg ke-4.


* Hasil keupayaan memiliki 9 nyawa telah membantu Anwar meneruskan kehidupan hingga kini (2011) tanpa sebarang masalah kudis mahupun mati kekeringan melainkan perutnya terus maju ke depan.



4. Lelucon Patah Tengkuk


* Sepanjang perbicaraan dan hingga mendiami istana Sungai Buloh yg dilengkapi dgn pengawal keselamatan di setiap penjuru, ketika ini Anwar dan para pemimpin tertinggi PKR dan Pas telah mengwar-warkan kehidupan Anwar masih terancam kerana lehernya di dapati patah dan ada urat yg terkehel.


* Sepanjang perbicaraan meliwat dan juga tuduhan salah guna kuasa, Anwar sentiasa memakai penyokong leher utk memperbetulkan kembali lehernya yg patah dan uratnya yg terkehel.


* Secara umumnya dgn keadaan leher yg patah itu sebenarnya nyawa ke-4 Anwar sudahpun pergi meninggal jasad, Innalillah… Akhirnya Anwar Ibrahim terpaksa menggunakan nyawa baru yakni nyawa kucing yg ke-5 utk meneruskan kehidupan duniawi.


* Hasil penggunaan nyawa ke-5, Anwar bebas menanggalkan penyokong lehernya itu bila-bila masa di dalam penjara terutama sekali selepas pulang daripada perbicaraan mahkamah.



5. Filem Box Office Lumpuh Sakit Belakang


* Sewaktu hayat nyawa ke-5, Anwar mendakwa tulang belakangnya telah bengkok dan terkehel hingga mengakibatkan lumpuh tidak mampu berjalan.


* Dalam waktu-waktu membawa rayuan ke mahkamah dan juga sewaktu menghadiri perbicaraan merayu kesnya itu, Anwar kerap datang ke Mahkamah sambil melambai tangan pada penyokongnya dgn menaiki kerusi roda yg di sorong oleh pembantu ataupun isterinya.


* Bertebaran berita yg mendakwa kerajaan sengaja mendera Anwar dan keengganan kerajaan membenarkan Anwar mendapat rawatan di luar negara telah menyemarakkan emarahan khalayak yg menyokong bung Anwar.


* Kisah Anwar yg terpaksa hidup dalam kelumpuhan ketika hayat nyawa ke-5 di palu di gendang tiap masa walaupun di masa yg sama kerajaan telah menawarkan rawatan pakar tempatan di HKL utk menentukan sejauh mana patah terkehelnya tulang belakang Anwar itu.


* Nyawa anwar yg ke-5 pergi meninggalkan jasadnya itu selepas kerajaan muktamad tidak mahu mengikut kehendak Anwar, maka keperitan hidup dalam kelumpuhan tidak dapat membendung nyawa ke-5 utk kekal di jasad Anwar. Innalillah.


* Berkat keajaiban memiliki nyawa kucing, sewaktu berada di KLIA Anwar telahpun menggunakan nyawa ke-6 kerana itu sebelum berlepas ke Jerman utk pembedahan tiada lagi kerusi roda sebaliknya Anwar bebas bangun duduk dan berjalan utk bersalaman dgn penyokongnya yg menunggu di lapangan terbang.


* Anwar kembali ke arena politik dgn nyawa ke-6 yg bertenaga luarbiasa selepas pembedahan tulang belakang yg paling berjaya dalam sejarah dunia tercipta di Jerman. Hanya dalam tempoh 2 jam sahaja Anwar sudah tidak lumpuh malah sudah mampu berjalan berlari tanpa sebarang kesan sakit.


* Keajaiban proses pembedahan di Jerman ini pastinya di cemburui banyak negara lain kerana tidak pernah ada pesakit kronik tulang belakang mampu berjalan berlari hanya selepas 2 jam pembedahan. Rata-rata pesakit yg berjaya di bedah di serata dunia memerlukan 3 – 6 bulan utk pulih dan berjalan berlari seperti biasa. Inilah kehebatan Anwar, anugerah tuhan yg complicated dan tidak mungkin dimiliki oleh insan lain.




6. Hikayat Ancaman Bunuh


* Tidak semena-mena hujan tidak ributpun tidak, nyawa ke-6 Anwar pula dikesan dalam bahaya. Wujud ancaman bunuh yg mengncam nyawa ke-6 Anwar ibrahim yg secara halusinasi yg tak terlihat oleh mata kasar mahupun mata hati manusia biasa seperti kita.


* Tika itu Anwar sedang asyik meeting bersama pimpinan PKR serta Wan Azizah, tiba-tiba bagaikan beruk terkejut, mesyuarat tiba-tiba dihentikan oleh Anwar hanya selepas menerima satu panggilan telefon yg rupanya membawa berita Saiful Bukhari telah pergi membuat laporan polis berkaitan satu kes liwat.


* Demi menyelamatkan nyawanya yg ke-6 maka Anwar sanggup mengharung kegelapan malam daripada quality Hotel di Shah Alam utk mencari perlindungan di Kedutaan Turki yg terletak di KL.


* Namun takdir menentukan Kedutaan Turki tidak mampu membantu Anwar selama-lamanya, natijahnya upacara sembahayang ghaib utk nywa ke-6 dilakukan sambil itu Anwar terpaksa meneruskan kehidupan menggunakan stok nyawa ke-7 tapi masih lagi guna jasad yg sama.




7- Failure Movie Sabotaj Kereta Azizah


* Kegawatan kes liwat Anwar dan Saiful kemudiannya makin menjadi-jadi dgn pelbagai penangguhan proses mahkamah daripada kes sakit demam peguam hinggalah cubaan memecat pendakwa dan hakim memperlihatkan keazaman tinggi nyawa ke-7 Anwar utk terus menghayati keindahan alam ini.


* Kehebatan inspirasi yg dimiliki oleh nyawa ke-7 Anwar ini nyata memberi semangat kuat utk para penjenayah utk cuba menggunakan method yg sama yakni menangguhkan sebanyak yg boleh kes perbicaraan di mahkamah termasuklah cuba memecat hakim dan pendakwa mengikut kemahuan sendiri demi keadilan diri sendiri.


* Namun disebalik pelbagai cubaan tangguh menangguh itu, tiba-tiba tampil Datuk Trio yg menghebahkan satu kegiatan projek Anwar dgn Chinadoll berumur 26 tahun di sebuah apartmen sederhana mewah.


* Walaupun muka lelaki dalam video itu adalah milik Anwar namun dikatakan ramai penyokong Anwar perut dan punggung Anwar tidaklah boroi dan berisi seperti itu. Hebat. Nyata kekentalan nyawa ke-7 lebih hebat daripada sebelumnya. Lebih bijak dan inovatif. Hinggakan kepakaran 2 proffesor di US, kepakaran syarikat TV di Korea pun tidak mampu menyakinkan penyokong Anwar bahawa lelaki tersebut adalah Anwar.


* Pun demikian tidak tahan dgn asakan demi asakan apatah lagi bila video seks tersebut bertebaran di alam internet hinggalah di cetak dalam benduk CD & DVD, akhirnya nyawa ke-7 terancam jua.


* Bertiuplah angin-angin spoi yg mendakwa nyawa ke-7 Anwar terancam selepas dikatakan wujud sabotaj terhadap kereta Wan Azizah. Selang sebulan selepas kejadian yg dikatakan berlaku ‘eksiden mengejut’ yg cuba membunuh Anwar itu, barulah pemandu Wan Aziah tampil membuat laporan polis.


* Walaupun logiknya patut wan Azizah yg terancam kerana kereta itu dinaiki olehnya dan pemandu itu pulak adalah pemandu kereta Azizah, namun logik tersebut tidak dapat menghalang utk Anwar kehilangan nyawanya buat kali ke-7. Innalillah sekali lagi utk kali ke-7 dalam masa 13 tahun.




8- Demo Jalanan Bershit 2.0, 09/07/2011


* Ya, kini selepas kehilangan 7 nyawa dalam masa 13 tahun dgn pelbagai plot luar tabie melangkau batasan pemikiran manusia, kini adalah masanya Anwar menggunakan nyawanya yg ke-8.


* Rupanya hayat nyawa ke-8 tidak panjang, malah kekentalannya adalah yg paling lemah berbanding 7 nyawa yg lain sebelum ini.


* Berita terbaru yg di terima sewaktu kekecohan demo Bershit 2.0 petang tadi (09/07/2001), nyawa ke-8 Anwar benar-benar di peringkat sakkaratulmaut.


* Demo haram Bershit 2.0 yg sepatutnya di adakah di Stadium Shah Alam seperti tawaran MB Selangor, namun kemudiannya dikekalkan utk diadakan di sekitar KL nyata telah secara langsung mengancam nyawa ke-8 Anwar.


* Di khabarkan Anwar terkena tembakan FRU yg bersenjatakan senapang gajah, darah membasahi bajunya hingga tidak nampak lagi warna kuningnya itu, penafasan oksigen diperlukan, ini sudah kes berat. Ini peringkat kehilangan nywa yg ke-8, memang bahaya.


* Dilaporkan pula oleh banyak blog, nyawa ke-8 Anwar ini hanya di hujung misai kucing, dikhabarkan bacaan Yassin berkumandang dan wasiat mungkin sedang dibacakan kepada kaum keluarga sementara menanti kehadiran stok baru nyawa ke-9.


* Berkemungkinan besar, tarikh 22 Ogos 2011 utk perbicaraan Anwar nanti bakal tertangguh lagi sebagai meraikan bakal kehilangan nyawa ke-8 Anwar ini. Sebagai standby setelah melihat floating nyawa ke-8 Anwar ini tak tentu hala, maka blog ini mengucapkan pending order dgn ucapan Innalillah. Huh.. ucapan pun ada pending & floating macam forex.




9- Hikayat 9 Nyawa Kucing Milik Anwar Ibrahim


* Sampai bila Anwar akan terus bergantung pada nyawa kucing demi melanjutkan kehidupan jasadnya dalam dunia politik? Sama-sama kita nantikan episod seterusnya dalam hikayat ini kelak.


- Utusan Malaysia


Saiful Bukhari mangsa Liwat

GOMO: Ini pekara penting yang sewajarnya rakyat Malaysia ketahui bagaimana Anwar Ibrahim yang memang dikenali dengan watak RAJA DRAMA nya menipu rakyat Malaysia berulang ulang kali.

Tak dinafikan itulah kelebihan Dato Seri Anwar Ibrahim yang cukup pandai menipu dalam erti kata lain kalau Anwar pegang buah Epal dikatakan Oren pun pasti ada yang akan percaya dengan apa yang dikatakan beliau.

Dah bertahun tahun rakyat Malaysia malah dunia dimomokkan oleh Anwar Ibrahim dengan penipuan dan rekayasa palsu demi melancarkan dirinya menjadi Perdana Menteri Malaysia. Dah macam tidak ada orang lain lagi yang layak menjadi PM selain Anwar agaknya.

9 Nyawa yang dijelaskan diatas bukan lah satu rekayasa dalam menfitnah Anwar Ibrahim sebaliknya itulah kebenaran yang seharusnya diperhalusi rakyat Malaysia terutama kepada mereka yang Taksub terhadap Anwar Ibrahim.

Apakah pada 22 Ogos ini Anwar Ibrahim akan menangguhkan lagi Kes Liwat nya?


Psssttt....Anwar Ibrahim Raja Pembohong, habis semua dikelentongnya demi menyelamatkan Punainya yang depan belakang pun disondol


Al Fatihah

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP