VIRGIN 18 SX - Video Ekslusif Dubur Azmin Ali Mengalami Pendarahan Setelah Ditikam.....

Thursday, September 8, 2011


Dulu Ummi Hafilda Cerita Ramai yang kata beliau Fitnah kerana tergila gilakan Anwar Ibrahim. Tetapi sekarang Kak Long Azmin Ali sendiri yang cerita mengenai Azmin Ali. So apakah pembangkang akan kata pula Kak Long Azmin Ali ni tergila gilakan Anwar Ibrahim jugak?

Cerita banyak taknak lah beb, tapi moh kita layan Video dibawah ni




Apa cerita ni? Azmin Ali sampai keluar darh dari Dubur nya? Sakit apa? Sakit buah pinggang sampai Jubor berdarah? Oiii Gila lah beb!!!

Gua cerita panjang pun taknak tapi kalau lu orang nak tahu cerita lanjut meh sini layan cerita lengkap Azmin Ali Jubor Berdarah KLIK DISINI

Jubor Azmin Ali ditikam Siapa Guys?
He He He
Cer Teka.....???

Psssttt....Bukan Fitnah tapi itulah kenyataan dari Kakak Azmin Ali sendiri....


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

Somalia Disaster - Video Ini Membuatkan Pakatan Pembangkang Takut Untuk Ke Somalia



Setiap pergerakan kami para sukarelawan sentiasa diawasi oleh tentera Kerajaan Sementara Somalia. Nak kemana sahaja pasti ada tentera Somalia yang mengikuti kami walaupun kami hendak ke Toilet.

Kenapa Kami sentiasa dilindungi oleh Tentera Kerajaan Sementara Somalia ini? mari layan video dibawah ini dan anda akan ketahuinya dengan lebih lanjut......



Harap anda dapat menghayati video diatas ini dan sebagaimana yang Gomo nyatakan dalam video diatas bukan apalah sangat bantuan yang kami agihkan namun akibat kelaparan dan terdesak untuk mendapatkan makanan maka apa sahaja bantuan yang datang akan menjadikan mereka hilang kawalan.

Bantuan apa yang kami berikan sampaikan mereka yang tidak dapat masuk ke pusat agihan bantuan merempuh pagar sehingga pagar tumbang dan bertindak agak ganas? Meh sini tengok....




Tudung


Kain Batik


Coklat


Coklat


Kuih Raya


Kopiah


Kurma

Apalah sangat bantuan yang kami hulurkan ini, untuk makluman gambar gambar dan video ini merupakan hari terakhir kempen bantuan kami yang mana disinilah lokasi bantuan yang kami bawa dari Malaysia habis untuk diagihkan.

Gomo yakin kalau di Malaysia tak berapa nak dipandang sangat bantuan sebegini memandangkan kita boleh mendapatkan nya sekelip mata sahaja. Kalau ada yang nampak sedap pun Coklat. Tu jelah yang mungkin pada kita berebut nak ambil.







Lihatlah wajah mereka rakyat Somalia yang menerima bantuan dari pasukan Misi Kelab Putera 1 Malaysia ini. Tersenyum riang walaupun hanya Kurma 6 biji, walaupun Kopiah Putih, walaupun sehelai kain pelikat malah selipar jepun pun mereka ini hargai dan berterima kasih pada kami para sukarelawan.


Jadi kepada mereka yang tidak ke Somalia dalam misi bantuan ini dan mengeluarkan komen yang boleh Gomo anggap DUNGU diharap anda elok mendiamkan diri dari terus memperbodohkan diri anda.

Mereka disana Kebuluran dan hanya menunggu ajal sahaja, maka kita di Malaysia ini jangan terlalu bongkak dan angkuh dengan apa yang kita ada kerana apa sahaja tidak akan kekal selama lamanya buat diri kita.

Kalau rasa Tak puas hati dengan misi kami para Sukarelawan pihak Pembangkang boleh buat Misi mereka sendiri.......No hal kami sokong selagi ianya misi kemanusian sejagat.

Psssttt.... Aku bengang dengan orang bodoh yang tahu nak hentam tapi bantu depa taknak pulak..Ptuih

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP