Blogg Papa Gomo Porno? Memang Gua Suka Seks So What?

Sunday, October 9, 2011





Gomo agak hairan dengan juak pakatan yang melemparkan komen dalam blogg Gomo. Macam macam yang dicemuh dan tak kurang yang memaki hamun. Gomo terasa hati? Ada rasa sedih?

Setakat ni sedikit pun Gomo tak hairan dengan komen bangang puak pembangkang yang macam macam cakap kat Gomo malah isteri Gomo turut dikaitkan dengan pelbagai kata hina dan nista. Biasalah kan, adat dalam berperang semua jadi modal.

Gomo bukan nak luahkan rasa hati Gomo namun nak tanya juga pada juak pakatan yang kata "Papa Gomo blogger no 1 UMNOPORNO" "Blogg rasmi UMNO Porno" " Blogg Fitnah" ehhh macam macam lah depa cakap pasal blogg Gomo ni. Pendek kata kalau hangpa baca komen memang menyengat depa ni dengan kata maki hamun.

Gomo tertarik bila ada yang kata Blogg Gomo ni hanya cerita porno, Gomo mentaliti seks, bla bla bla. Terus terang Gomo cakap memang Gomo mentaliti Seks dan memang Gomo kuat Seks tapi bukan nya Gomo kaki Melancap macam ehem ehem tu. Dan Gomo juga bukan macam pemimpin Pakatan Pembangkang Anwar Ibrahim yang balun pelacur dan Jubor jantan sana sini dan bercita cita nak jadi Perdana Menteri.

Kita memang hidup dengan Seks, bohong kalau ada yang kata saya tak suka Seks. Ada ke yang tak suka seks? Yang Monopos pun berusaha nak berseksual. Tu lah kehidupan kita manusia yang tidak akan lari dari Seks.

Gomo tak hairan dengan puak pembangkang dan golongan UMNO sendiri yang melabelkan Gomo kaki Porno kerana Gomo bukanlah pemimpin politik, Gomo bukan bercita cita nak jadi pemimpin dan paling penting Gomo takde impian nak jadi Perdana Menteri macam Anwar Ibrahim.

Moral? Ya memang semua cakap berkenaan moral. Moral Gomo dan beberapa blogger lain dipertikaikan. Tapi juak Pakatan hampas ni tak pula cakap moral pemimpin mereka yang dah terbongkar tu. Sebaliknya cuba melindungi pekara jijik dari pengetahuan rakyat. Apakah pemimpin yang moral nya teruk layak diangkat sebagai pemimpin?


PAS KELANTAN

Adun PAS selising kantoi main dengan isteri orang, Adun PAS Perupok kantoi skandal dengan isteri orang, Pegawai Ahli Parlimen PAS kantoi ditangkap basah, Eli Wong adun bukit lanjan dengan Gambar bogel nya dan banyak lagi keruntuhan moral dilakukan pemimpin Pakatan Pembangkang.


PAS

Paling Jijik Ketua Umum Pakatan Pembangkang Dato Seri Anwar Ibrahim yang video Seks beliau tersebar seluruh dunia dalam aksi membalun China Doll. Tak cukup dengan itu Ketua Umum ni juga suka membalun Jubor jantan terutama anak anak muda. Ada puak Pakatan pembangkang tegur Anwar? Ada puak pakatan nasihatkan Anwar Ibrahim berundur? sampai la ni mereka mengagongkan Anwar Ibrahim seolah olah Anwar adalah Malaikat dan menghalalkan apa yang dilakukan Anwar Ibrahim.


Eli Wong PKR

Gomo cakap banyak pun tak guna coz kalau dah nama pembangkang depa ni puak PAS, PKR dan DAP akan kata depa sahaja benar. Depa sahaja betul dan depa sahaja yang soleh. Khak Ptuih.....

So buat para penyokong Pakatan Pembangkang yang kata Blogg Gomo Porno ke apa ke Gua punya suka coz ni blogg gua yang gua buat sendiri, tak guna sesen pun duit mak bapak hangpa. Gua punya Blogg gu punya suka nak cakap apa. Lu orang tak puas hati lu orang buat Blogg sendiri lah. Ha ha ha....


Anwar Ibrahim

Buat penyokong Pakatan Pembangkang lu orang siap sedia, esok lusa belum tentu langit cerah untuk lu orang. Selagi Anwar Ibrahim diagongkan sebagai pemimpin maka selagi itulah Pakatan Pembangkang akan Hancur musnah. Rakyat ingin tahu bagaimana moral pemimpin mereka.


Pssssttt . . . . Pemimpin yang berlakon Blue cuba diangkat menjadi PM tak ke jahanam tu Malaysia nanti?


Nak Try?

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT



Read more...

Blogger RBF Online Dedahkan Video Seks Anwar Made In Bangkok

Blogger RBF Onlie mendedahkan gambar Video Seks Anwar Ibrahim di Bangkok Thailand. Celak punya RBF Online dia yang dedahkan aku pulak yang disalahkan.

Gomo yakin dan amat pasti RBF Onlie ada video seks Anwar di Bangkok dan kita minta RBF Online dedahkan video seks tersebut agar rakyat mengetahui belang nya Anwar Ibrahim pemimpin Pakatan Pembangkang.

Emmm Dalam gambar tu dah tercatat tarikh dan waktunya dan ianya selari dengan pemergian Anwar Ibrahim ke Bangkok. He he he......

Psssttt . . . . Lama jugak masa waktu video tu ditayangkan kan? Hehehe
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Read more...

Cuba Teka Spender Aweks Ni Warna Apa?


"I Like It"

Gua tak tahu le program apa yang para gadis diatas ni hadir. Tetapi dari amatan gua dengan kain warna hijau putih ni nampaknya macam program parti Politik. Tak mengapa lah program apa sekalipun yang pasti Gua nak ulas mengenai gambar diatas ni yang kecoh diblogg blogg.

Serius Gua cakap bab, Gua SUKA kalau nampak benda alah macam dalam gambar ni, sekali gua terpandang gua akan pandang dan pandang lagi sampai gua akan meneka pulak SPENDER warna apa le perempuan tu pakai. Ha ha ha.....

Tu Gua lah yang memang realiti nya seorang lelaki, lu orang? Tak mengapa kalau ada yang hipokrit dalam bab ni, coz tak semua orang nak tahu pun.

Tapi tu lah Gua nak cakap beb, pekara macam ni lah yang mengundang benda negatif, kaum wanita ni kadang kadang sengaja cari mangsa..Ops...salah..Kaum Wanita sengaja cari pasal dengan pakai pakaian sebegini tampa KAIN DALAM. Berapa sen je kain dalam tu Dik oi?




Gua selalu nampak wanita zaman sekarang ni pakai bukan main ayu tutup sana sini tapi Kain Dalam tak pakai. Pasal apa tak pakai kain dalam? Panas sangat ke pakai kain dalam tu?

Tapi apa pun Gua tetap SUKA....ha ha ha, Gua tegur benda yang elok buat kaum wanita, tetapi kalau ada nampak benda macam ni tu kira Gua kena lah tengok kan? Benda Free Cuci Mata takkan lu nak hipokrit?


Psssttt..... Gambar di Program PAS, hebat PAS sekarang.....sedap mata puak puak tu kan?


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP