Lagi Bukti Penyelewengan Wang Rakyat Selangor Didedahkan

Friday, October 14, 2011



MAKLUMAT terbaru daripada sumber memaklumkan terdapat beberapa salah urus tabir yang melibatkan cara pembayaran kepada kontraktor yang mendapat kontrak daripada pengurusan Yayasan Selangor.

Maklumat yang diberikan disertakan dengan nombor baucer, nombor cek, nama pembekal, kerja-kerja yang dilakukan dan juga jumlah pembayaran yang dibuat.

Maklumat yang diberikan adalah pembayaran pada bulan September 2010 dan Januari 2011 ( 3 bulan )yang melibatkan pembayaran sebanyak RM 2,376,205.00.

Cek yang dibayar menggunakan cek Arab-Malaysian Bank Berhad (AMBB), CIMB dan Maybank Berhad ( MBB )

Berikut adalah yang dibayar kepada kontraktor untuk kerja-kerja di asrama dan kem. READ MORE..........


Psssttt.... habis jahanam duit rakyat Selangor....aduh naya kita kalu lagu ni oiii


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

Ekslusif Part 2 - Pendedahan Konspirasi Terancang PAS Meraih Undi Melalui Video Seks




Anda nak mengetahui mengenai Gambar diatas ini? Gambar siapa? pelakunya? Mohon baca sampai habis artikel ini dan kita temui jawapannya.....

Dalam artikel semalam Gomo ada maklumkan mengenai kes Kepala Babi yang diletakkan diatas bendera PAS dalam sebuah surau di Kampus Universiti Malaya pada tahun 2009 KLIK DISINI.

Mengapa dengan gambar diatas? Apa yang sebenarnya berlaku?

Untuk makluman Gambar diatas adalah gambar yang diambil dari sedutan sebuah video yang telah pun mula disebarkan melalui talifon Bimbit dan juga bentuk DVD. Video tersebut sekarang semakin mendapat tumpuan dipasaran kerana aksi Seks tersebut berlatarbelakangkan Bendera PAS.

Video tersebut dirakamkan oleh ahli PAS sendiri yang mana watak perempuan mukanya terdedah manakala lelaki yang melakukan Seks dengan wanita tersebut ditup menggunakan kain. Perakam pula terdiri dari rakan lelaki tersebut dan Gomo jangkakan semasa rakaman ini dibuat terdapat kira kira 4 orang lelaki kesemuanya.



Rakaman Video Seks yang berlatarbelakangkan bendera PAS ini mengambil masa 4minit 42 saat yang mana rakaman Video Seks ini tidak habis dirakamkan.

Sepertimana yang Gomo nyatakan disini bahawa PAS akan menggunakan apa sahaja dalam meraih undi simpati rakyat dan dengan adanya Video Seks remaja yang berlatarbelakangkan bendera PAS maka simpati dari mereka yang menyaksikan video seks tersebut akan pergi kepada PAS kerana orang akan menggangap bahawa video Seks tersebut dilakukan oleh orang UMNO.



Gomo nyatakan sedemikian kerana dalam isu Kepala Babi bila diletakkan diatas bendera PAS maka Pro Mahasiswa yang disponsor oleh PAS telah menang besar pada tahun 2009 yang mana isu kepala Babi tersebut telah mendatangkan simpati pada mahasiswa di UM kepada Pro Mahasiswa. Isu Kepala Babi atas bendera PAS telah didijaja oleh calon calon Pro M dalam meraih undi dan mereka telah berjaya sama sekali dalam mememanagi Pilihanraya kampus 2009 di UM.



Dibawah ini komen dari pelajar Pro Aspirasi 2004/2005 :

"Perkara yg sama pernah dialami masa aku di UKM tahun 2001 dulu. Puak IPU (geng pembangkang) menggunakan reverse physiology dgn menconteng dinding2 bilik kuliah Kejuruteraan dgn kata2 yang menghentam mereka dan Islam sedangkan malam terakhir sebelum pengundian, mereka berkubu disitu, masa bila pulak TSB(pro kerajaan) buat kerja tu? Esok nak mengundi dah tak sempat nak counter-attack sbb tak de masa. Benda yang sama diorg buat dgn rosakkan motor calon mereka lepas tuduh pro kerajaan yg buat. Taktik keji ni memang dilatih oleh Pemuda Pas. Kalo nak tau tanya Salahuddin Ayob dgn Idris Ahmad. Diorang mmg tren keldai2 mereka di kampus dgn fahaman yg sgt ekstrim. Sehingga sanggup kurang ajar dgn pegawai Universiti. Kasihan mak bapak diorg dpt anak yg kurang ajar.. Bro, Mereka sgt advance dlm taktik mcm ni. UMNO jauh ketinggalan.."

Itu hakikatnya apa yang dilakukan PAS dalam meraih undi melalui cara cara yang kita tidak dapat jangkakan. Dan dalam isu Video Seks ini Gomo yakin dan amat pasti isu ini akan digunakan oleh PAS menjelang PRU 13 yang tidak lama lagi.

Mereka akan menuduh UMNO sebagai dalang video Seks walhalkan bagi mereka yang buka mindanya pasti sedar adalah teramat BODOH untuk UMNO melakukan pekara sedemikian dalam menentang PAS.

Mari kita fikirkan sejenak, jika anda melihat video Seks tersebut yang berlatarbelakangkan bendera PAS maka anda pasti akan merasa jijik dengan video seks sebegini dan pada masa ini anda akan kata ada pihak yang cuba mengenakan PAS sehingga sanggup meletakkan bendera PAS. Dan bila anda berfikir sedemikian maka yang akan mendapat kesan dari penyebaran video seks tersebut adalah UMNO.

PAS pasti akan tampil ke hadapan dan menyatakan bahawa UMNO telah melakukan politik kotor dalam meraih undi. Ini adalah fakta apa yang Gomo sampaikan dan Gomo bagi contoh kepada anda beberapa isu untuk anda nilaikan.



Gambar Eli Wong Bogel

- Bila tersebar nya gambar Eli Wong Adun PKR Bukit Lanjan maka pihak Pakatan pembangkang terus menyalahkan UMNO sebagai punca penyebaran gambar tersebut. Walaupun akhirnya Eli Wong mengakui bahawa gambar tersebut dirakam teman lelakinya namun UMNO terus dipersalahkan dalam Gambar Eli Wong bogel.



Serbuan JAIS & PDRM Ke Atas Gereja Haram DUMC

- Bila operasi JAIS dan POLIS dilakukan keatas gereja haram DUMC yang mana terdapat aktiviti memesongkan akidah umat Islam maka PAS dan PKR serta DAP menyalahkan UMNO sebagai dalang operasi tersebut. Hassan Ali Exco PAS yang turut menyokong serbuan JAIS itu pula mengakui UMNO tidak terlibat dalam operasi berkenaan. Sehingga ke hari ini PAS menyatakan UMNO lah dalang serbuan JAIS walhalkan JAIS terbukti berada dibawah pentadbiran kerajaan Negeri Selangor yang mana Kerajaan nya adalah Pakatan PAS,DAP,PKR.



Titah Sultan Selangor Yang Mengesahkan Wujud Aktiviti Memesongkan Akidah Di Gereja Haram DUMC.

- Bila Duli YM Tuanku Sultan Selangor menyatakan bahawa memang terdapat aktivi memesongkan akidah umat Islam pada hari Operasi JAIS maka PAS yang tertekan pada waktu itu sekali lagi menyalahkan bahawa UMNO dalangnya.

Sebenarnya banyak lagi yang yang tidak sepatutnya berlaku disalahkan oleh PAS ke atas UMNO. UMNO musuh utama PAS dan ini adalah realiti kepada mereka yang tahu permainan politik ini.

Sekali lagi Gomo nak ingatkan kepada rakyat Malaysia, apabila berlaku sesuatu isu yang melibatkan PAS dan UMNO adalah dinasihatkan untuk menilai secara rasional keadaan tersebut. Banyak helah dan simpati digunakan PAS bagi meraih undi dan ini adalah jelas sama sekali dalam banyak pekara yang berlaku sebelum ini.

Isu Video Seks berlatarbelakangkan bendera PAS ini pasti akan hangat tidak lama lagi. Dan waktu kekecohan ini PAS akan menyalahkan UMNO sebagai dalang dalam penghasilan video tersebut. UMNO sekali lagi akan dipersalahkan sepertimana sebelum ini.



Isu Video Seks Anwar Ibrahim yang mana telah terbukti bahawa pelakunya adalah Dato Seri Anwar Ibrahim juga disalahkan kepada UMNO. Semua yang berlaku dalam masaalah Pakatan Pembangkang yang akan menjadi mangsa adalah UMNO.

Semoga Rakyat Malaysia sedar akan hal ini, kita tidak mahu terus terusan diperbodohkan oleh mereka yang begitu taksub mendapatkan kuasa politik yang mana Agama, Bangsa dan Negara sanggup digadaikan walau apa cara sekalipun.

Psssttt... Gomo tak stim tengok Video Seks tersebut..... Tak Best..... Serius cakap ni....


Gambar Ni Pun depa Tipu Hasut rakyat


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

Lima Laporan Polis Terhadap Prof Aziz Bari Lakhnat



Lima laporan polis dibuat terhadap Prof Kangkung Abdul Aziz Bari kerana didakwa mempertikai titah Sultan Selangor berhubung isu pemeriksaan terhadap Gereja Methodist Damansara Utama (DUMC).

Satu laporan dibuat oleh bekas ketua Pemuda PKR Ezam Mohd Nor manakala empat lagi oleh NGO yang kritikal terhadap kerajaan Pakatan Rakyat di Selangor Gabungan Anti Penyelewengan Selangor (GAPS).

Dalam laporan masing-masing, mereka mendakwa, sebagai ahli akademik Aziz tidak sepatutnya mengeluarkan kenyataan itu kerana kuasa sultan dalam hal ehwal Islam termaktub dalam undang-undang tubuh negeri.

"Aziz Bari telah berlaku biadap dan derhaka kepada institusi Raja Melayu. Aziz Bari telah menghasut orang ramai membenci institusi Raja-raja Melayu," laporan polis itu dipetik.

Laporan polis itu juga mendakwa kenyataan Aziz boleh mengundang kemarahan umat Islam di selangor serta boleh mencetuskan suasana tidak harmoni, kacau bilau dan tidak tenteram di negara ini.

Mereka mahu Aziz dan Malaysiakini disiasat bawah akta hasutan. Laporan itu dibuat di balai polis seksyen 6 Shah Alam petang ini. Turut membuat laporan Pengerusi Gaps Hamidzun Khairuddin.

Sultan sebelum itu bertitah, siasatan JAIS mendapati cubaan memesongkan akidah umat Islam dibuktikan tetapi ia tidak mencukupi untuk diambil tindakan undang-undang.

Sementara itu, bercakap kepada pemberita selepas itu, Ezam mendakwa, institusi agama dan raja dicerobohi dengan "biadap" oleh Aziz dan Malaysiakini.

"Ini adalah agenda jahat yang terancang. Ini bukan pertama sekali Malaysiakini tampil dengan berita yang merosakkan institusi agama dan raja-raja,"

Katanya, beliau percaya Malaysiakini akan terus menyiarkan berita yang merosakkan institusi negara "setiap minit" dan "setiap saat".

Psssttt..... So apa tunggu lagi? Kita lanyak puak pakatan haram ni sampai lumat!!!


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP