Menatang Punya Nik Aziz Nik Mat Tua Kutuk Nak Mampos

Tuesday, October 18, 2011



Rakyat Kelantan semakin menderita, 20 tahun dibawah kerajaan negeri yang ditadbir PAS tidak ada satu pun yang boleh dibanggakan oleh rakyatnya. Membangun bersama Islam yang menjadi modal politik PAS juga hanya retorik semata mata.




Video diatas ini merupakan satu bukti jelas yang mana anak anak Kelantan dibumi sendiri terpaksa merempat dan ditindas oleh Kerajaan PAS yang waktu ini mentadbir Kelantan. Sudahlah pembangunan tidak dijalankan oleh kerajaan Negeri malah tanah Rakyat dirampas oleh mereka yang kononya untuk pembangunan Rakyat.

Hayati video diatas ini wahai rakyat Malaysia terutama anak anak Kelantan yang berada dinegeri ataupun diluar Kelantan. Selami isi hati mereka ini dengan sikap terbuka anda dan tanya pada diri anda bagaimana jika ianya terjadi pada keluarga anda.

Dan ingatlah bahawa Nik Aziz Nik Mat bukanlah seorang Tok Guru mahupun Ulamak, beliau adalah ahli politik yang hanya bermain Islam demi kepentingan politiknya sahaja. Islam tidak mengajar untuk menindas rakyat dibawah dan Islam tidak mengajar untuk melakukan rampasan harta benda sesama umat Islam.

20 tahun dibawah pentadbiran PAS Balak Habis dijual, Tanah rakyat dirampas, ekonomi tidak berkembang, sebaliknya yang mewah dan kaya raya adalah mereka pemimpin PAS didalam Kelantan dan juga Tauke Tauke Cina dari Singapura.


Psssttt... Kubur Orang Asli macam tu je depa ranapkan, Babi punya Nik Aziz.


Mano Pitih Balok Kelantan?

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

Tak Sudah Sudah Ismail Sabri Bila Semua Nak Dikawal



Sikit sikit kawal sikit sikit kongkong tak sudah sudah lah Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepanggunaan dibawah Dato Seri Ismail Sabri ni. Apa yang dikawal? Apa yang dikongkong? Meh layan video dibawah ini.



Video diatas menjelaskan kepada kita semua mengenai kawalan harga barang barang keperluan yang dilakukan oleh Kerajaan dalam memastikan Rakyat Malaysia dapat menikmati harga yang terjamin dari sebarang kenaikkan yang melampau oleh peniaga.

Kementerian Perdagangan Koperasi dan Kepenggunaan akan menguatkuasakan Skim kawalan harga musim perayaan Deepavali yang akan disambut pada 26 Oktober. Skim kawalan harga akan dikuatkuasakan bermula pada 21 Oktober hingga 30 Oktober.

Untuk makluman hanya kerajaan Malaysia satu satunya kerajaan didalam dunia yang menwujudkan Skim kawalan harga barang. Negara negara lain seperti Singapura, Indonesia, Japan dan negara Eropah sekalipun tidak mewujudkan kawalan harga barang terutama barangan makanan.

Ini lah bukti bahawa Kerajaan Malaysia begitu perihatin kepada para pengguna iaitu rakyat Malaysia. Kerajaan bertindak mengawal harga barang makanan terutamanya bagi menjamin rakyat sentiasa mendapat faedah dari ekonomi negara yang stabil dan makmur.



Mungkin apa yang dilakukan kerajaan ini tidak digemari oleh para peniaga terutama para pemborong namun dengan adanya Akta yang sedia ada mereka para peniaga dan juga pemborong terpaksa akur dan mengikuti setiap notis yang dikeluarkan Kerajaan Malaysia dibawah kementerian Perdagangan dalam negeri, Koperasi dan Kepenggunaan.

Semoga Rakyat Malaysia memahami apa yang dilakukan kerajaan BN ini. Dari Rakyat ianya datang maka kepada rakyat juga ianya disalurkan. Kerajaan BN sentiasa prihatin dengan masaalah rakyat Malaysia.


Psssttt.....Agak kecewa bila ada rakyat yang tidak mahu bersyukur dengan keistimewaan yang diberikan


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP