Lawatan PM Esok Di UIA Bakal Kecoh Dengan Budak Suruhan Pemimpin Pakatan Pembangkang

Monday, October 24, 2011






Kumpulan mahasiswa, Solidariti Mahasiswa Malaysia (SMM) akan mengambil peluang atas kehadiran Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak ke Universiti Islam Antarabangsa (UIA) esok untuk mengadakan demonstrasi.

Rancangan berkenaan bertujuan menggesa UIA menarik balik tindakan penggantungan ke atas pakar undang-undangnya, Professor Abdul Aziz Bari.

SSM juga akan menghantar satu memorandum kepada perdana menteri berhubung isu tersebut, esok, kata Pengerusi SMM Ahmad Syukri Ab Razab lagi.

"Kita akan minta Perdana Menteri Read More.....

GOMO: Tak sudah sudah para mahasiswa diperkotak katikkan oleh Pakatan Pembangkang, lepas satu, maka satu lagi isu yang mana pemimpin Pakatan Pembangkang menjadikan mahasiswa sebagai BUDAK SURUHAN mereka dalam menghuru harakan negara.


Apa jadah Sam Ketot PKR Di UIA? Dia Mahasiswa Ke?

Demo Bersih yang lalu juga begitu bila ramai dikalangan Mahasiswa menjadi Budak Suruhan kepada pemimpin Pakatan pembangkang. Walhalkan pemimpin Pakatan bersenang lenang di Hotel 5 bintang manakala para Mahasiswa berkeliaran dikaki lima sahaja.

Buat Mahasiswa diharapkan anda agar membuka minda untuk menghormati Lawatan Perdana Menteri Dato Seri Najib Razak esok. Jangan lah beremosi sewaktu kunjungan PM kit, Bukan orang lain yang datang tetapi PM kita rakyat Malaysia.

Jika ada memorandum yang hendak diserahkan maka sila serahkan secara tertib dan adab yang tinggi sebagai Mahasiswa. Jangan hanya kerana sikap yang tak bertamadun anda esok maka seluruh Mahasiswa dalam negara akan mendapat tempiasnya.

Gomo bukanlah Mahasiswa malah tidak pernah melayakkan diri untuk menimba Ilmu di Universiti. Jadi jauh beza antara adab Gomo dengan anda para Mahasiswa terutama Mahasiswa UIA yang akan dilawati PM Najib Razak esok.

Jangan Jadi Budak Suruhan Pakatan Pembangkang


Apa tindakan PDRM ke atas lelaki baju kuning yang melakukan rempuhan merbahaya ke atas PM dan juga TPM? Diam macam tu sahaja? Ni lah puncanya bila kita selalu kata:
"Tak pa, biar pi lah"



Psssttt.... Sikit sikit nak demo, ni lah budaya pakatan pembangkang yang akan menghancurkan negara.


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


Read more...

Dad Gave RM200 Thousand To Settle With The Family Of Woman - Marcus Guang Eng




Dah berminggu isu Raba Tetek Anak Ketua Menteri Lim Guang Eng tersebar dan dimainkan oleh media baru dan tak kurang juga media cetak dan Elektornik. Pendek kata isu Raba tetek oleh anak Lim Guang Eng ke atas seorang remaja perempuan memang cukup panas dan meletop sama sekali.

Tetapi pada pembaca dan rakyat yang mungkin baru mengetahui cerita ini mungkin akan menyalahkan kami Bloggeer Pro Kerajaan yang kononya telah menfitnah Gambar remaja perempuan yang dikatakan diraba tetek nya oleh Anak Lim Guang Eng yang juga cucu kepada Lim Kit Siang.


"We are strong because the money people"

Tahukah anda semua bahawa para Blogger dari Utara seperti Pisau.net, Dr Novandri, Media Permatang Pauh, Pejuang Bangsa dan Empayar Pemuda telah menceritakan mengenai Inseden meraba Tetek ini paling awal dari yang lain. Mereka lah yang mula mula sekali mendedahkan cerita perabaan tetek anak lim Guang Eng ini namun tidak mendapat reaksi yang memberangsangkan dari lim Guang Eng serta pembaca.

Kes Raba Tetek oleh anak lim Guang Eng memang benar benar berlaku kerana sumber yang mengesahkan pekara tersebut datangnya dari Pihak Sekolah iaitu guru guru, Rakan anak Guang Eng, dan juga orang dalaman DAP yang mengetahui cerita ini.

Cerita sudah lama diutarakan oleh beberapa blogg namun kurang mendapat perhatian Lim Guang Eng dan juga pemimpin DAP. Jadi apa kami buat? Kami memang Jahat dan itu tidak dapat dinafikan tetapi jahatnya kami adalah untuk memastikan isu raba tetek Anak Lim Guang eng yang mana sebanyak RM200 Ribu dibayar kepada keluarga remaja perempuan yang diraba itu Hangat serta diketahui rakyat.


: )

Memang betul gambar remaja perempuan yang dikeluarkan itu adalah gambar remaja dari Britain yang bermain catur. Kami ambil gambar tersebut dan mengeluarkan diblogg blogg serta facebook bagi menarik perhatian Guang ENg serta pemimpin DAP. Dan usaha kami itu sebenarnya telah berhasil sama sekali dalam mendapat perhatian Guang Eng.

Bila tersebarnya gambar remaja perempuan itu maka Guang ENg telah dinasihatkan oleh beberapa orang Bodoh yang tidak mengetahui perang Saraf telah meminta Guang Eng menafikan gamabr remaja tersebut dan konon kononya cuba meraih simpati rakyat dengan menyatakan Blogger Blogger menfitnah dengan mengeluarkan gambar remaja yang bukan dicabul.

Bukan main kepalang lah Guang Eng dan Kit Siang serta pemimpin DAP lain menyerang Blogger Blogger dan paling teruk dikecam adalah Papa Gomo dan juga Dr Novandri. DAP kata kami blogger Fitnah, tak bermoral, bla bla dan macam macam lagi dalam isu raba Tetek ini.



Dalam pada ini lah sebenarnya yang buatkan Guang ENg kantoi serta dibantu lagi dengan portal milik pembangkang Malaysiakini dan Malaysian Insider bila ada mengeluarkan kenyataan bahawa remaja yang dikeluarkan gambarnya adalah palsu kerana mengikut sumber remaja yang dicabul adalah orang lain. Dengan kenaytaan tersebut mengesahkan memang benar kejadin tersebut berlaku dan bukanlah satu omongan dan rekayasa dari kami para Blogger.

Selepas hangat dengan gambar remaja bermain catur Guang Eng sekali lagi melakukan pekara Bodoh bila beliau sendiri MENGESAHKAN bahawa anak lelaki nya telah bertukar sekolah atas alasan hendak berambut panjang. RAMBUT PANJANG tukar Sekolah? Mungkin alasan tersebut boleh diterima kita tetapi apakah relevan dalam waktu hujung tahun maka ditukarkan sekolah?

Sekolah sudah hampir melabuhkan tirai cuti Hujung tahun dan pada pengetahuan Gomo dan mungkin juga anda semua adalah amat PELIK apabila seorang pelajar bertukar sekolah dihujung tahun dan paling Pelik bila alasan yang diberikan bagi menukar anak Guang Eng ke sekolah lain adalah kerana hendak berambut panjang. Masuk Akal ke?

Sampai hari ini isu yang dihangatkan oleh Guang ENg dan pemimpin DAP adalah gambar remaja perempuan yang bermain catur yang mana dikeluarkan kami para Blogger. Tetapi sampai kehari ini juga Guang ENg tidak menjawap mengenai RM200 ribu yang dibayar kepada keluarga remaja yang dicabul. Wang dari mana Rm200 Ribu itu? Setakat ini apa yang difahamkan bukan sahaja keluarga yang dicabul meraih habuan malah beberapa orang Guru dan pelajar yang mengetahui kejadian tersebut juga diSOGOK oleh Guag ENg. Wang dari mana untuk beri Sogokan bagi menutup mulut cerita Cabul Tetek ini? Wang Guang Eng sendiri atau Wang Rakyat?

Buat pembaca sekalian, apa yang kami Blogger mainkan adalah isu Raba Payudara namun hakikatnya apa yang kami dedahkan disini adalah Wang Sogokkan kepada keluarga remaja yang dicabul. Apakah bermoral sebagai seorang Ketua Menteri memberi Sogokan bagi menutup kegiatan Juvana anaknya? Apakah itu Ketua Menteri yang layak menerajui Pulau Pinang?

Ada orang Pulau Pinang kata, " Dia mai dari Melaka duduk Pineng jadi Ketua Menteri apa dia tau? La ni dok buat malu orang Pineng ja. Awat tak berambus balik melaka ?"




Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin dalam kenyataan nya mengesa agar Guang Eng mengambil tindakan undang undang ke atas Blogger yang dikatakan menfitnah beliau dan DAP. Kenyataan TPM seperti diatas.

Gomo dan para blogger lain sebenarnya amat mengalu alukan agar Guang ENg mengambil tindakan undang undang dalam pekara ini. Kami Blogger tidak takut kerana apabila Guang Eng menyaman kami maka kami juga berhak membela diri dan kami boleh:

Meminta Mahkamah mengeluarkan SAPINA untuk memanggil Saksi Saksi seperti:

1) Remaja Perempuan yang dicabul

2) Pengetua Sekolah

3) Guru Disiplin

4) Guru Kaunseling

5) Guru Guru yang mengetahui mengenai Kejadian Meraba Tetek

6) Pelajar yang ada pada waktu kejadian meraba Tetek.

dan tidak lupa Anak Lim Guang Eng yang Meraba Tetek remaja tersebut.


"RM 200 Ribu Kecik punya hal , Saya CM ma"

Apabila kami diSAMAN maka kami berhak meminta Sapina dikeluarkan ke atas mereka ini untuk memberikan keterangan dalam mahkamah bagi hakim mendengar sendiri apa yang akan mereka semua luahkan.

Guang Eng mungkin sudah bayar mereka RM200 Ribu, RM 10 Ribu atau berapa amaun sekalipun tetapi harus diingat apabila masuk ke dalam Kamar mahkamah maka adalah menjadi satu kewajipan untuk mereka semua menggangkat Sumpah dihadapan Hakim.

Jadi Gomo serta rakan Blogger lain mengalu alukan agar Guang Eng SAMAN kami ini dalam isu Raba tetek. Dan Guang ENg juga harus ingat bahawa kami berhak MENYAMAN Guang Eng pula setelah habis perbicaraan. So kalau RM200 Ribu duit rakyat digunakan untuk bayar keluarga Remaja yang dicabul nanti bila kami saman duit dari mana pula Guang ENg nak ambil bayar Saman kami yang sudah pasti Jutaan ringgit.

Rakyat perlu menilai Kejantanan Guang Eng dalam isu ini, jika beliau benar dan tidak salah sudah pasti beliau mengambil tindakan Undang Undang keatas blogger yang dikatakan menfitnah keluarganya. Tetapi kalau Lim Guan Eng berdiam diri maka anda sudah mengetahui jawapannya.


Dato Seri Anwar Bin Ibrahim

Anwar Ibrahim sehingga ke hari ini masih lagi GAGAL menyaman para Blogger yang mengeluarkan Video Seks nya. Malah Blogger yang ada sudah beratus kali mencabar agar Anwar Ibrahim menyaman kami. Tetapi sehingga ke hari ini???


Psssttt....Hujung tahun tukar sekolah alasan nak bela rambut panjang, ha ha ha Logik lah sikit nak spin pun Guang Eng oiiiii


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP