Shame On You Tun Dr Mahathir Coz This Gay Boy

Saturday, November 5, 2011




Gay Jamban

Aku pun tak faham kenapa dengan Anak anak Tun Dr Mahathir ni, Aku cukup kagum dan hormat Ayahnda Tun M dari dulu sampai lah sekarang dan boleh dikatakan Gua membesar dalam hidup ini banyak dipengaruhi dengan kejayaan Tun Mahathir membangunkan negara.

Benar kata orang tidak semua manusia sempurna dan Tun Mahathir contoh nya bila anak anak nya tidak mengikuti tauladan yang ada pada Tun Mahathir.



Ini anak Jantan Tun M yang merupakan anak angkat Ayahnda Tun M. Ntah lah Gua malas nak ulas panjang tapi apa yang Gua tak puas hati bila si GAY JAMBAN ni kata "Sia sia je kumpul duit untuk menjalankan Haji, Masing2 dah murtad"

Apa yang Kimak sangat dengan Gay Jamban ni? Apa dia tu bersih ke sampai nak kata para jemaah umat Islam yang ada di Makkah sudah murtad? Memang bangsat lah dengan Gay Jamban ni. Memang patut kalau budak Gay Jamban ni diajar.



Bukan senang nak mendidik anak dan boleh Gomo nyatakan Tun Mahathir seorang Negarawan yang terulung tewas dalam mendidik anak nya yang seorang ni. Walaupun si Gay Jamban ni anak angkat Tun Mahathir namun mahu tidak mahu Tun M tetap akan dipersalahkan atas kenyataan dan kelakuan anak angkatnya ini.

Buat Ayahnda Tun Mahathir diharap terus tabah dan semoga terus sihat hendakNya.....


Psssttt... Gay Jamban memang susah bila dah selalu berjubor


"Susah bila dah jadi Gay"

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


Read more...

Papa Diva - Anugerah Skrin 2011 Malam Pelakon Tayang Body?


Fasha Sandha

Malam tadi Papa Diva ke Anugerah Skrin 2011 yag berlangsung di PWTC Kuala Lumpur. Sebenarnya tak tahu pun pasal Anugerah Skrin berlangsung semalam tetapi pasal dapat jemputan dari seorang rakan lewat petang tadi maka Papa Diva pun pi lah sekejap untuk mencuci mata yag ada ni.

Memang meriah Anugerah Skrin malam tadi dan boleh dikatakan satu malam Anugerah yang berjaya dilakukan oleh seluruh tenaga kerja Anugerah Skrin 2011. Malam tadi juga temanya Golden Glamour yang sudah pastinya ramai lah jugak yang Glaour tak habis dengan pakaian yang memag class gitu.

Dalam majlis malam tadi juga Papa Diva sempat jeling sana sini mana lah tahu lihat gelagat artis yang bikin spoil dengan penampilannya yang merepek dan tenyata semuanya berkelakuan baik dan tidak ada artis yang bikin onar memakai pakaian yang bukan bukan.

Apa? Seksi? Biasalah tu takkan seksi pun tak boleh? Jangan ada pulak yang nak kata artis tu tak betul pakai seksi bla bla bla semua tu sedangkan diri sendiri yang dok bercakap pun tak betul. Lantak pilah dengan artis tu nak pakai apa pun jangan artis tu berbogel depan semua orang udahlah.


"Diana Danielle"

Dalam Twiiter dan Facebook Papa Diva tengok ada lah adik adik kita dan kakak kakak kita yang tak henti henti cakap artis ni pakai itulah, belah sini lah, belah sana lah, nampak tu terjojol lah, bla bla bla macam macam lagi. Tetapi hakikatnya para Pelakon yang hadir malam tadi tidak lah seteruk ataupun sekeji yang dikatakan sesetengah pihak.

Malam penuh Glamour takkan lah nak kesana dengan pakai baju biasa yang pakai hari hari dik oi? Tentulah kena pakai yang Grand Grand dan itupun bukan selalu mereka para artis tanah air ni pakai pakaian yang Glamour tu.

Apa pun orang nak kata Papa Diva tetap kata para Artis yang hadir malam tadi cukup tertib dan bertanggungjawap dalam memastikan maruah mereka sendiri dijaga. Syabas buat seluruh artis yang hadir malam tad ke Anugerah Skrin 2011.

Apa pun ucapan tahniah kepada para pemenang Anugerah Skrin malam tadi dan Papa Diva mengucapkan syabas dan diharapkan para artis tanahair kita akan berusaha lebih gigih lagi bagi memastikan mutu Industri Drama dan Filem negara meningkat dari masa ke semasa.


Lawanye....

Senarai Pemenang Anugerah Skrin 2011 KLIK DISINI....


Psssttt.. Papa syok dengan satu artis tu tapi siapalah
Papa Diva ni kan..ha ha ha



DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


Read more...

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP