To All Bastard Politician Don't Play With Us

Tuesday, November 8, 2011





GAP

MUSIBAT JUAL NAMA BLOGERS..MAKIN TERSELAK !




MIM

TAHAP SADIS ! Siapa Seperti Pelacur

Yang Dilanggan Anwar ??


Bila kecoh mengenai isu ni ramai lah yang menunding jari kearah Pengerusi UMB si Fuckzal yang memang dah terbukti sebelum ini melacurkan nama nama blogg. Namun bukan si Fuckzal sahaja yang melakukan kegiatan pelacuran sebaliknya ramai lagi yang menjalankan modus operandi yang sama dengan menjual nama nama Blogg.

Kebanyakkan mereka ini adalah parasit yang menghisap darah Blogger demi hidup senang lenang mereka untuk menampung kos Kereta Mewah dan Kegiatan sosial depa tu. Pekara ini sebenarnya bukan baru tetapi telah berlanjutan sejak Pilihanraya Hulu Selangor lagi dan kemuncak yang paling besar adalah waktu PRN Sarawak yang lalu.

Kami para Blogger berjuang bukan kerana wang ringgit, kami buat Blogg untuk melawan Pakatan Pembangkang pun adalah kerana perjuagan tetapi harus diingat bila sampai ke satu tahap yang mana banyak keperluan yang diperlukan untuk meneruskan perjuangan maka pihak pihak yang dimaksudkan itu mestilah menghargai para Blogger yang ada.


House PK

TOLONG! AKU DAN KENGKAWAN

BLOGGERS AKU TELAH DILIWAT!


MPP

Sindiket Pelacuran dikalangan bloggers..



MIK



Kami para Blogger bukan kaki projek yang melobi sana sini untuk meraih Komisyen 10% or 20%. Kami tidak melakukan semua itu kerana matlamat kami adalah berjuang dan memastikan BN menang pada PRU 13 dan kuasa Politik orang Melayu kekal. Itu matlamat kami sejak kami membina Blogg Blogg yang ada.

Sekarang keadaan semakin hebat apabila ramai yang panjat keatas dengan mengakui beliau lah menjaga kami para Blogger. WTF? Blogger mana yang dijaga? Apa yang dijaga?

Benar memang ada peruntukkan buat jentera Media Baru ini tetapi siapa yang meraih hasil tersebut? Turun RM1000 dan Blogger dapat RM200 mana lagi RM800? Itu contoh yang Gomo berikan kerana Kami para Blogger tahu bahawa Lebih dari itu nilai yang telah diberikan kepada orang orang tertentu kononya untuk menjaga para Blogger.


DET

DEDAH: Kisah Blogger Di Jual Oleh Mereka

Yang Rapat Dengan MENTERI..

"Makan duit haram dari hasil orang lain, yang kena tipu hidup-hidup tu bukan orang lain, pak-pak menteri yang terlalu percaya sangat dengan orang umno, pegawai dan orang kanannya yang buat kerja-kerja tu, bagai mana mereka menipu? senang je... copy segala artikel yang budak-budak blogger ni tulis selama seminggu, kemudian dia print, cek ranking di laman web alexia, ambik nama blogger yang ngetop, kemudian jumpe menteri kata " datuk saya jaga budak-budak blogger ni" dan mereka-mereka tu akan tambah ajinomoto, serbuk cili secukup rasa supaya menteri yang dia jumpe tu terpengaruh."



PISAU

Bloggers Di Kesan Jadi Mangsa Rogol & Liwat



The Flying Kick

BLOGGER PELACUR ATAU YANG MEMBERI GELARAN ITU SEBENARNYA PELACUR?




Jawa Bernam

TEMPE PANAS!! BLOGGER SAMA SEPERTI PELACOR!!!!!!

Sebenarnya bukan sahaja mereka yang bekepentingan dalam UMNO yang buat kerja ni malah Agensi Agensi juga ada yang terlibat dalam melacurkan nama nama Blogg. Tugas mereka mudah iaitu dengan Print artikel Blogger dan kemudian Claim bahawa Blogger ini adalah budak budak dibawah jagaannya untuk memudahkan mendapat peruntukkan dan sebagainya.

Itu belum masuk lagi dengan mereka yang kononya kawan baik dengan Blogger, Ajak jumpa para Blogger dan kemudian sembang makan minum. Then ambil lah gambar dengan kami sekeping dua dan esok maklum pada Boss depa bahawa si Gampang tu dah jumpa dengan Blogger dan goreng mana yang patut untuk Boss depa bagi peruntukkan mana yang patut.

Lagi jahanam bila ada rakan Blogger yang telah dibusukkan nama oleh pegawai agensi sendiri kononya menerima habuan bulanan. Punyalah bagsat pegawai tu sampaikan ada rakan Blogger yang tehasut dek mainan bangsat pegawai Agensi. Gomo penah kena hal ni dan terbaru rakan blogger Pineng Pisau.Net yang dibusukkan dengan menyatakan beliau telah menerima habuan bulanan walhalkan belia tidak menerima apa apa imbuhan.

Bila Gomo menyatakan untuk berehat sementara dari berblogg mengenai politik ramai yang bantah kerana merasakan Gomo tewas sebelum berjuang. Ya betul kata mereka kerana mereka tidak faham bahawa sebelum PRU 13 lagi Blogger tidak dihargai oleh BN UMNO apatahlagi bila sudah menang Pilihanraya kelak? Akan dihargai?

Kalau sekarang ini pun berlumba lumba mereka yang Gila Wang menjual nama nama Blogg apatah lagi selepas PRU 13? Sudah tentu lebih ramai yang akan hantar Bill Claim kata mintak Bonus dan sebagainya walhalkan kami empunya Blogg pun tidak mengetahuinya.

Ramai tidak tahu apa yang kami para Blogger buat, dan Gomo nak nyatakan disini bahawa kami para Blogger Otai terutamanya selalu berjumpa seminggu sekali dalam merangka perang untuk menentang pakatan Pembagkang. Kami tidak ada Tuan ataupun Boss dalam dunia Blogger kami. Sesiapa pun boleh campur ataupun berjumpa dengan kami tetapi kami tak Rela untuk dilacurkan sebagi Pelacur Blogg.



Ujang Ranggi

SINDIKET PELACURAN DI KALANGAN BLOGGERS....

GUA PUN KENA KENCING BRO


Malay Delima

Blogger Dilacurkan...Madunya Orang Lain Yang Kebas!!!

Banyak lagi Blogg Blogg yang mengeluarkan artikel mengenai aktiviti menjual nama Blogger atau dalam kata lain MELACURKAN BLOGGER untuk kepentingan peribadi mereka sediri dalam survival politik.

Perjuangan kami Tetap Diteruskan tetapi mungkin ianya berlainan dengan sebelum ini kerana kami bukan budak Suruhan yang boleh mendiamkan pekara yang salah dilakukan. Kami bebas menulis kerana kami adalah Blogger yang terhasil dari usaha kami sendiri dan bukan atas suruhan mana mana pihak.

Kami para angkatan Blogger Jalanan yang TIDAK BERTUAN ini sudah sebulat suara untuk Menganyang mereka yang melacurkan nama nama Blogg kami untuk kehidupan mewah mereka. Dibawah ini Gomo sertaka nama nama Blogg yang telah sebulat suara untuk menentang mereka yang melacurkan Blogger:

Blog Papa Gomo
Blog MIM
Blog House PK
Blogg Gerakan Anti PKR
Blog MIK
Blog MPP Online
BlogPisau.net
Blog Darul Ehsan Today
Blog Generasi Pejuang Bangsa
Blog RBF Online
Blog Padi Jantan
Blog Gerakan Timur
Blog Sanggah Tok Janggut
Blog Gelombang Rakyat
Blog Malay Delima
Blog Badut Rakyat
Blog Gelombang Wangsa Maju
Blog Suara Lensa
Blog Ujang Ranggi
Blog Jawa Bernam

Setakat ini inilah Blogg Blogg yang telah sebulat suara untuk memaklumkan kepada pihak yang berkenaan bahawa Kami Tidak Bertuan dan jika mempunyai sebarang urusan maka sila hubungi kami secara terus dan tidak melalui orang tengah.

Dan jika ada mana mana pihak yang membawa List nama nama Blogg kami ini untuk diminta itu ini maka sila TOLAK apa yang mereka minta kerana kami tidak memerlukan orang tengah untuk sebarang urusan.

Pakatan Pembangkang menfitnah kami dibayar bla bla dan sebagainya, walhalkan inilah hakikatnya blogger pro Kerajaan BN yang dijadikan Pelacur. Gomo tidak tahu sama ada pejabat Perdana Menteri tahu mengenai kegiatan melacurkan nama nama Blogg ini. Tetapi setakat ini Gomo difahamkan mereka di pejabat PM tahu pekara melacurkan nama nama Blogg tetapi hanya Berdiam Diri mungkin mereka juga turut terasa sebagai pelacur Blogg

Ada orang UMNO menyatakan Blogg Blogg yang ada ini tak banyak membantu kemenangan Barisan Nasional PRU 13 kelak. Tak megapa jika nak menyatakan demikian kerana kami tidak rugi apa pun dalam wadah perjuangan kami. Kiri kanan kami boleh Libas demi Rakyat Malaysia.'


"If U not a Bastard Politician so Forget it"

Yang benar kami katakan Benar, Yang salah kami katakan salah.


Psssttt... Lepas ni Blogger GAP nak Bongkar baik punya story....Mampos kau


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP