Para Banduan Kaki Sodomy Tidak Sabar Menanti Ketibaan Anwar Ibrahim

Tuesday, December 27, 2011



Anwar Ibrahim semakin terdesak menjelang 9.01.2012 yang bakal tiba tidak lama lagi. Manakan tidak gelisah nya Anwar Ibrahim kerana beliau tidak mampu untuk melawan takdir yang hadir dalam hidupnya atas perbuatan yang beliau sendiri lakukan.

Semua mengetahui bahawa Anwar Ibrahim telah memancutkan Air Mani nya kedalam dubur Saiful Bukhari yang mana air mani yang ditemui dalam dubur Saiful Bukhari dijadikan bahan bukti terpenting dalam pendakwaan kes Liwat nya.

Sepanjang perbicaraan kes Liwat berjalan juga para peguambela Anwar Ibrahim tidak langsung mempertikaikan ketulenan air mani yang ditemui dalam dubur Saiful Bukhari. Malah pihak pendakwaraya juga telah mencabar agar pihak peguambela Anwar Ibrahim untuk melakukan ujian DNA jika merasa ragu dengan bukti yang ditemui.

9 Hb Januari Anwar Ibrahim akan memaksa rakyat menjadi perisainya dalam melepaskan diri dari kes Liwat. Beliau sudah mengetahui bahawa keputusan mahkamah sudah pasti akan menyabitkan beliau diatas jenayah Seks Luar Tabii yang beliau lakukan.

Usaha Karpal Singh Peguam Utama Anwar Ibrahim yang cuba memutarbelitkan fakta dengan menyatakan Seks Liwat Suka sama Suka diantara Saiful dan Anwar Ibrahim tidak berjaya menyakinkan mahkamah kerana Anwar Ibrahim tidak pernah mengakui Saiful Bukhari meliwatnya. He he he

Ini lah yang ditakutkan Anwar Ibrahim, 9hb Januari keputusan bakal diperolehi. Anwar dan pemimpin pakatan pembangkang yang lain sering meletakkan kesalahan nya dalam meliwat Saiful Bukhari kepada Najib Razak Perdana Menteri. Namun bila Air Mani beliau yang berada didalam dubur Saiful Bukhari bagaimana hendak dinafikan yang sememangnya Anwar Ibrahim meliwat Saiful.

Ini lah yang selalu orang kat, Yang dok sedap sedap balun punggok sampai meleleh Air Mani adalah Anwar Ibrahim. Tetapi yang disalahkan adalah orang lain pula.

Semoga rakyat Malaysia membuka mata dan minda dalam hal ini. Jika Anwar benar sudah pasti perbicaraan dimahkamah akan ditentang dengan sengit oleh para peguambela Anwar. Namun kita sendiri boleh melihat bagaimana Anwar Ibrahim dan barisan peguamnya enggan membela diri secara adil sebaliknya Konspirasi yang diulang ulang untuk menghasut rakyat.

Sg Buloh sudah siap sedia untuk Anwar Ibrahim, namun kali ini sudah pasti Anwar Ibrahim tidak akan diberikan layanan yang istimewa sepertimasa lalu. Kali ini beliau akan dihumban bersama para penjenayah lain yang mana mengemari aktiviti SODOMY.


Psssttt.. Air Mani Nuar dalam Jubor Saiful, hangpa nak kata apa? Konspirasi?

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

Kaum Cina Mula Kempen Boikot Produk Melayu





Kini tersebar luas di Internet tentang seruan dari segelintir kaum Cina yang menggesa bangsanya untuk tidak memberi sokongan kepada perniagaan melayu lebih-lebih lagi yang berkaitan dengan persatuan Islam dan Melayu. Email yang diforwardkan kepada saya menyeru agar memboikot roti Gardenia kerana dimiliki Tan Sri Syed Mokhtar Al-Bukhary(BERNAS) dan ramai orang Melayu mempunyai kepentingan dalam perniagaan tersebut.

Kebanyakkan kenyataan yang disebarkan bukan sahaja tidak berlandaskan fakta malahan ditokok tambah dengan kata-kata provokasi, antaranya menyatakan masyarakat Cina sering dianiyai oleh orang Melayu, perniagaan milik Raja Gula Robert Kuok disabotaj oleh Tan Sri Syed Mokhtar Al- Bukhary.

IKLAN BOIKOT PRODUK MELAYU DAN SOKONG PRODUK CINA DILANCARKAN DI FORUM DAN BLOG MEREKA

Kerana rakus dengan keuntungan perniagaan, mereka mencetuskan propaganda dengan mengharapkan simpati dari kaum mereka!Kini mereka telah melampaui batasan denganmencetuskan sentimen perkauman,ada yang melontarkan kata-kata penghinaan seperti “PERGI MATI MELAYU BABI”, “MELAYU BODOH” dan sebagainya.

Jika taktik kotor ini berterusan, dikhuatiri bukan sahaja akan memberikan kesan kepada perniagaan milik Bumiputera malahan bakal mencetuskan kebencian & perbalahan antara kaum. Kita lihat sendiri apa yang mereka katakan?:


ALL MALAYSIAN MUST KNOW THAT LAST TIME GARDENIA BUYS FLOUR FROM FEDERAL FLOUR MILL(FMM). RECENTLY GARDENIA WAS ACQUIRED BY BERNAS AND THE FIRST THING THEY DO IS THEY STOP BUYING FLOUR FROM FFM BECAUSE FFM BELONGS TO ROBERT KUOK. NOW, YOU ALL KNOW WHY ROBERT KUOK NEEDS TO LAUNCH THE MASSIMO BREAD. MALAYS IS TAKING OVER OUR (THE CHINESE BUSINESSMAN) PROPERTY. THIS BUMI, THEY CAN’T TAKE AWAY PEOPLE’S BUSINESS THEY WILL TAKE AWAY PEOPLE’S BIG CUSTOMER. DO THEY REALLY HATE THE CHINESE BUSINESSMEN SO MUCH? PLEASE FORWARD THIS MESSAGE TO ALL THE MALAYSIAN CHINESE. USE THE UNITED STRENGTH OF CHINESE TO SEND GARDENIA TO HOLLAND (MAKSUDNYA BOIKOT GARDENIA).



kenyataan dalam facebook mereka.

Terjemahan:
23 NOVEMBER 2011
11:28PM BUTTER LAUMEREKA DENGKI DENGAN KEJAYAAN ORANG LAIN. APA BEZANYA ORANG MELAYU DENGAN PENCURI?

24 NOVEMBER 2011
1:37AM DESMOND TEE DESMONDPERGI MATI MELAYU BABI! TAK ADA KELEBIHAN! JADI MEREKA MENCURI!! ORANG MELAYU LOWCLASS!!
2:49PM BECKY WONGTANPA ORANG CINA YANG MEMBANTU ORANG MELAYU, BOLEH KE MEREKA HIDUP SAMPAI SEKARANG? AMBIL BALIK DUIT YANG PERNAH KITA BAGI, SEMUA BABI-BABI INI TAK KAN MAMPU BUAT APA-APA. TAK LAMA LAGI MEREKA AKAN TAHU AKIBATNYA. MANA ADA 1 MALAYSIA, SEMUANYA TIPU! MEREKA SURUH TOLAK DISKRIMINASI KAUM TAPI MEREKA YANG MENGAMALKANNYA??
5:14PM STEVEN LONGMATILAH MELAYU BABI GEMUK MAK DIA!!
-------------------------------------------------
BIADAP!!! SEOLAH-OLAH KITA ORANG MELAYU HANYA MELUKUT DI TEPI GANTANG! SUDAH CUKUP DENGAN KUTUKAN & HINAAN KEPADA ORANG MELAYU. MARI KITA BUKTIKAN SIAPA YANG PERLUKAN SIAPA!

MARI KITA LANCARKAN BOIKOT ROTI MASSIMO INI KERANA KEBIADAPAN MEREKA!

..........................................................................................................................
INI ADALAH KOMEN PEMBACA YANG DISARING DARI BLOG PPIM
Blogger probro said...

Dalam hal ini, nampak sangat orang cina berpakat mencari pasal dengan org melayu. Mereka mungkin tidak berani melakukan serangan secara terbuka. Tetapi mereka secara berpakat melancarkan serangan halus dengan memboikot dan memburuk-burukkan perniagaan milik melayu,



Perkara ni saya rasa memang dah berlaku sekian lama dan mungkin kita saja yang tidak sedar atau mengambil pot memandangkan ianya tidak secara direct ditujukan kepada keluarga kita. Namun jika kita tanya kawan-kawan yang berniaga, mereka dengan mudah boleh cerita betapa mereka sekian lama menghadapi boikot secara pakat oleh bangsa cina.



Kalau beli bahan mentah untuk diproses jadi produk keluaran melayu seperti makanan ayam, telur, beras,tepung, susu, kopi, ikan, sayur, buah-buahan atau bahan keperluan pembinaan seperti simen, kayu, paku, skru, besi, atau apa saja yang kita beli daripada mereka. Mereka akan mengenakan harga lebih tinggi daripada bangsa lain.



Ini menjadikan kos pengeluaran dan pembinaan kita lebih tinggi. Para pengguna melayu pula macam tak ada hati langsung untuk menolong sesama kita usahawan melayu sebaliknya hanya mencari yang lebih murah dan mudah.

Akhirnya perniagaan melayu menjadi malap dan bungkus. Akibatnya amat kuranglah institusi perniagaan melayu dan anak-anak kita terpaksa bekerja jadi kuli batak bangsa lain. Salah melayu tidak sokong melayu dan akibatnya anak-anak kita yang tanggung jadi bahan maki hamun cina sampai mati.

Malah ada kes yang dilapurkan anak-anak melayu jadi habuan seks bos-bos cina mereka. Diajaknya anak kita yang kerja sebagai marketing atau pembantu pejabat ke luar negara untuk urusan perniagaan dan diperdaya untuk ditiduri dan dijadikan habuan seks sampai puas dikerjakan mereka.



Dendam mereka kini makin membara kerana mereka melihat melayu semakin lemah dan berpecah, tiada siapa nak pertahankan nasib anak2 melayu.

Kini mereka secara jelas cuba menjatuhkan gardenia. Mungkin kerana gardenia tidak lagi membeli tepung kilang fmm milik robert kuok yang didapati mengandungi protin babi.



Tepung untuk permit impot ap subsidi yang kerajaan bagi dibeli dengan kualiti yang paling rendah, kalau di negara china tepung gred ini digunakan oleh kerajaan china untuk membuat makanan babi. Tepung ini lah yang diimpot oleh robert kuok utk rakyat malaysia.

Tepung ini dicuci bleaching dan ditambahkan protin babi supaya menepati spesifikasi.

Impot makanan babi, kemudian dia claim subsidi bernilai ratusan juta setahun.

Ertinya rakyat malaysia sama taraf dengan babi. Kalau kita makan roti biasa yang menggunakan tepung gred ini umpamanya roti canai, capati, atau roti massimo ertinya kita makan roti babi.

Inilah kerja robert kuok yang mendapat ap special tepung dan gula selama 50 tahun oleh kerajaan malaysia. Sama macam ananda krishna mendapat special broadcasting permit selama 30 tahun.



Bila gardenia enggan membeli tepung fmm robert kuok kerana terbukti ada dna babi, dia naik bengang dan membuka kilang roti massimo. Yang baghalnya, dia ambil pulak budak melayu bekas manager kilang gardenia untuk jadi ketua kilang massimo dan meniru semua produk gardenia.



Sebagai seorang journalist melayu, saya memiliki network besar untuk mengorek aktiviti robert kuok. Saya kira, segala kekayaan dia dengan harta berbillion dengan bot bernilai 20 billion adalah memang betul dia ni tycoon.

Saya amat sakit hati ketika wawancara dengan robert pengimpot tepung babi ini. Adakah patut dia kata kekayaannya bukan berasas dari malaysia sahaja kerana dia memiliki harta perniagaan berbillion di china dan seluruh asia.

Apa yang benar dan pasti, robert memang memulakan perniagaannya dari malaysia dengan bantuan tun mahathir. Kalau tun tidak membuka peluang untuknya nescaya dia masih duduk jual hand phone di petaling street.

Dalam career saya tidak boleh melepaskan geram saya. Tetapi di bog ini saya ingin meluahkan isi hati saya yang terpendam selama ini tanpa perlu bahasa persuratan sangat.

Saya kira kerajaan dah terlebih bagi muka.

Robert dah kaya vincent tan dah kaya, ananda pun dah kaya, apa lagi mau bagi special ap. Bagilah pada orang lain pulak.



Melayu punya ap bukan macam mereka special ap, ertinya tiada orang lain boleh impot. Melayu punya ap boleh impot kalau mampu dan orang lain juga boleh dapat ap yang sama.

Mereka punya ap lain, exclusive ap. Tiada siapa boleh import melainkan mereka.



Kalau beginilah caranya, lebih baik kerajaan cari satu daerah dan bagi mereka jadi raja, malah kuasa mereka lebih dari raja kerana raja melayu pun tidak dapat special ap.

Produk roti massimo pula sudah sah menjadi senjata mereka menyerang kepentingan dan perniagaan melayu.



Dalam senario lain, robert kuok yang menguasai golden screen cinema dengan rakusnya menghalau semua stall outlets jenama 1901 milik melayu dan menciplak konsep yang sama diletakkan dalam rangkaian panggung wayang gsc. Produk makanan diambil dari sumber yang kita tak tau halal ke haram.

Jelas mereka ini benci dan anti melayu.



Puas hati saya dapat menulis seperti ini, tidak dalam akhbar yang saya bekerja sekarang. Namun atas rasa cintakan agama dan bangsa saya luahkan jua perasaan ini. Maaf kalau saya terkasar bahasa.

Soalnya, apakah tindakan kita? Fikirkanlah bersama.



Boikot tetap boikot massimo.



Sumber Persatuan Pengguna Islam Malaysi
a


Apa komen Melayu PAS dan PKR dalam pekara ini? Emmmm Percayalah mereka akan kata yang sealiran dengan Cina cina tu.. BOIKOT!!!



Psssttt... Lu orang ingat benda ni baru ke? Nak duduk diam lagi? Lancar Boikot Habis Habisan le...


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

Negara Berkebajikan PAS Agenda DAP Kafir Harbi - Hassan Ali





‘‘Prinsip perjuangan saya meletakkan semula Pas ke landasan asal dan ia sejajar dengan kehendak Perlembagaan parti. Daripada pengamatan saya, Pas yang kini majoritinya dikuasai oleh golongan bukan ulama lebih cenderung mengamalkan ‘politik memenuhi kehendak rakan’ hingga sanggup mengorbankan prinsip perjuangan yang telah dipertahankan sejak penubuhannya.


‘‘Cuba kita lihat pada awal penubuhan Pas bagaimana pemimpin Pas terdahulu seperti Dr. Burhanuddin Helmi dan Ustaz Zulkifli Mohamad berjuang untuk mendirikan negara Islam dengan cara memartabatkan Islam, Melayu dan menobatkan institusi raja-raja,’ - Hassan Ali

Gara gara kenyataan diatas YB Hassan Ali dihentam begitu hebat oleh pemimpin PAS yang lain terutama mereka yang kita tahu pro Edrogan ataupun lebih tepat proksi Anwar Ibrahim. Salah dimana kenyataan diatas yang dinyatakan oleh Hassan Ali namun itulah padah yang diterima Hassan Ali dalam membetulkan semula landas perjuangan PAS.

Namun demikian Hassan Ali tetap maintain dan tidak berundur sama sekali dengan kenyataan tersebut tetapi beliau mengambil jalan play safe apabila menarik semula Kritikannya keatas negara Berkebajikan yang diperjuangkan PAS waktu ini.



Video diatas jelas mengambarkan bahawa negara berkebajikan yang direncanakan PAS sebenarnya adalah satu retorik semata mata. Malah Yb Hassan Ali sendiri mengakuinya pada sidang media yang lepas seperti mana terkandung didalam video diatas.

Atas desakan pimpinan PAS pusat maka Hassan Ali menarik balik kenyataan nya yang memperlekehkan Negera Berkebajikan yang PAS perjuangkan walaupun didasar Hassan Ali beliau sendiri kecewa dengan peranan yang dimainkan PAS waktu ini bila bersekongkol bersama DAP yang merupakan parti Anti Islam, Melayu dan Raja Raja.

Yang mencetuskan polemik terbaru dalam menentang Yb Hassan Ali kini adalah Mustafa Ali setiausaha Agong PAS yang mana telah melabelkan Hassan Ali sebagai Agen UMNO. Sebelum ini Khalid Samad dan beberapa pimpinan PAS yang lain juga bertindak sedemikian apabila menuduh Hassan Ali proksi UMNO yang mensabotaj PAS dari dalam.

Para penyokong Pas perlu sedar apa yang diperjuangkan oleh Hassan adalah Islam, kedudukan orang Melayu serta raja-raja Melayu dan bukan seperti yang didakwa Mustafa Ali. Tuduhan jahat sebegini sebenarnya adalah satu agenda DAP dalam memecah belahkan PAS dari dalam dan ini dilakukan kepada Hassan Ali yang kita tahu memegang kuat akan perpaduan Islam, Melayu dan mendukung istitusi Raja Raja Melayu selaras dengan perlembagaan.

PAS sebenarnya telah Gagal dalam memperjuangkan Islam sepertimana yang mereka laungkan sebelum ini. Dan pekara ini semakin hari telah diakui oleh ramai ahli ahli PAS sehingga ada yang bertindak keluar dari parti PAS ekoran matlamat PAS yang sudah jauh memesong dari landasan yang sebenar.


politik memenuhi kehendak rakan’ - Hassan Ali

Ketua dewan Ulama PAS Datuk Harun Taib, Ketua Pemuda PAS Tantawi serta bekas timbalan Presiden PAS Nasharuddin Mat Isa menyokong penuh apa yang dinyatakan oleh Yb Hassan Ali dalam membela dirinya dari fitnah pemimpin PAS yang lain. Sokongan yang bertali arus ini juga bukan nya datang dari kalangan pemimpin PAS dan juga ahli mereka sebaliknya ramai orang Melayu yang mana parti politik mereka sama ada UMNO, PKR dan lain lain menyokong apa yang diucapkan Hassan Ali.

Blogger pro Kerajaan juga menyokong kenyataan Hassan Ali dalam memartabatkan Islam, Melayu dan Institusi Raja kerana apa yang dinyatakan ini adalah selaras dengan perlembagaan negara yang mana kita perlu dukung.

Pada Gomo, tidak kira lah parti mana pun pemimpin itu namun jika matlamatnya iaitu demi Islam, Melayu dan Raja Raja diperjuangkan maka kita wajib menyokong nya. UMNO sudah lama dengan perjuangan ini dan adalah satu pekara yang menarik jika lebih ramai pemimpin parti lain bersama sama UMNO dalam hala tuju yang sama.


Psssttt.. Semoga lebih ramai orang Melayu akan sedar apa yang kita ada dalam Malaysia ini


Tak Sedar Sedar Lagi?

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


Read more...

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP