Amat Memalukan Gambar Gambar Ini Dimata PAS

Monday, January 30, 2012



Memalukan dan amat sadis itulah yang boleh Gomo katakan apabila melihat Gambar Gambar penyokong PAS malam tadi di PERAK apabila READ MORE....


Psssttt.... Kalau Gomo jadi ahli PAS memang tak sanggup tengok gambar gambar tu... memang sadis


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


31 comments:

Anonymous,  January 30, 2012 at 4:22 AM  

tak pernah cakap pon sokong pr tu cerdik.
tp sokong umno tu baguih sangat ka?
tengok jepon kene bom atom 50 tahun yg lepas. terus ekonomi takde, sekarang maju macam mana?

umno pegang malaysia dah nak 50 tahun, apa yang sibuk nak membangun lagi?tolong lah. ini bukan pasal survival bangsa, ini pasal kemajuan bangsa kita sendiri. negara tak maju nak bangsa maju macam mana?

Anonymous,  January 30, 2012 at 5:19 AM  

anon atas ni pandai bcakap je..
bangsa melayu maju pun korang hentam..kes nfc dan KR1M cthnya..semua syarikat melayu..sapa yg bg jahanan kalo bukan puak PR ni...

Ahmad Shukri Mokhtar January 30, 2012 at 5:26 AM  

anon 12.22, komen yg sama utk 2 artikel yg berbeza? X de idea dah ker?
Jgn kita nk samakan dgn Jepun yg punyai smgat luarbiasa dlm apajua keadaan pun, dorang memang rajin berusaha, bersatu dan memang jujur dan punyai prinsip yg jelas. Dibandingkan dgn org melayu yg spti ketam dan juga sifat PHD yg tak sudah sudah menjatuhkan org lain agar terduduk sama mcm yg lain,. Namun kebenaran tetap lah kebenaran. Jgnlah jadi sesumpah. Lain org dia jumpa lain ckpnya pendekkata dia x dpt himpunkan semua jenis org dlm satu kumpulan krn semuanya telah ditipu mengikut kump. msg2

Anonymous,  January 30, 2012 at 8:01 AM  

knp dulu kerajaan bina Putrajaya dikatanya n dikutuk mcm2...bila Putrajaya dah siap cantik boleh pulak kata mrk mahu merampas Putrajaya...aiya..muka tak malu...muka tak malu..sungguh tak malu..awww.

Anonymous,  January 30, 2012 at 8:03 AM  

copy paste senang sikit. tak payah pakai otak. cuma pakai kepala lutut sikit je.

mesti anon 4:22 AM rasa komen dia bernas sgt. sbb tu kena boh kat byk topik. elok gomo buat 1 topik baru bincangkan komen si anon tu.

Anonymous,  January 30, 2012 at 8:21 AM  

akai x dak la non 4.22am ni,nak pelingkup negara baru nak buat lain? dgn cara PR? pedajjal negara ada la,macam nuaq berahim freemason tu

Anonymous,  January 30, 2012 at 8:28 AM  

Tak kan tak boleh kritik, ko nak melayu pak turut macam ko?

Anonymous,  January 30, 2012 at 8:31 AM  

Umno tak, PR pun tak, ko sokong jelah Hassan Ali

Anonymous,  January 30, 2012 at 8:46 AM  

Ko kutuk. Melayu dan puji jepun yang pancung Melayu dulu. Ko jangan jadi Melayu, ko jadi Jepun je lah.

Anonymous,  January 30, 2012 at 9:01 AM  

mmg patutla jepun maju, cara kehidupan org Malaysia dgn org jepun jauh berbeza, cuba la survey dgn org yg pernah kerja dgn company jepun, setiap minit waktu kerja kita pon diambil kira,

Anonymous,  January 30, 2012 at 9:13 AM  

kita tunggu patwa pok nik berkenaan penyokong yg melanggar perintah pemimpin pas yg tak bagi pi dgr ceramah tu..

Cencaluk January 30, 2012 at 9:23 AM  

Salam,

Anon 4:22 kalau nak diikutkan dengan sifat serta kerajinan orang Jepun Orang Melayu pun ada yang lebih baik dari Jepun.

Orang jepun tak kenal Halal dan Haram tu yang menyebabkan mereka boleh melakukan apa sahaja tanpa halangan tapi di Malaysia yang mejoriti orang Islam halal dan Haram itu penting itu yang menyebabkan banyak yang berfikir sebelum melanggar halal dan haram itu.

Jepun sanggup menghantar kaum wanitanya ke pelusuk dunia untuk menjadi pelacur dan membawa balik baka dari negara lain untuk mendapatkan GEN yang terbaik supaya jepun boleh membangun selari dengan negara lain tapi adakan kau sanggup melacurkan isteri kau untuk menjadikan keluarga kau lebih baik....???

Itu ikut fikiran kau le kalau kau ni orang Melayu Islam kau akan kenal Halal dan Haram tapi kalau kau Melayu PAS/PKR halah dan haram itu adalah sama sahaja macam depan dan belakan sama sahaja.

Anonymous,  January 30, 2012 at 9:26 AM  

Jepun hanya ada satu bangsa tetapi Malaysia ada berbagai-bagai bangsa. Mana boleh samakan dengan Jepun. Jepun tak ada perasaan iri hati tetapi rakyat Malaysia banyak busuk hati.

PAPA GOMO January 30, 2012 at 9:47 AM  

Kesian anon Jepun tu, kenapa tak bandingkan je Msia dengan US ke? Uk ke? Apalah bengap anon ni.

Msia antara yg pesat membangun malah melayu terus maju ke hadapan dengan pelbagai bidang.

Kalau melayu malas maka malaslah, kalau rajin senang lah hidup.

Anon tak pakai otak. Patut komen pasal gambar tu yg menunjukkan Hassan Ali punyai pengaruh yg kuat bakal mengkuburkan PAS.

Anonymous,  January 30, 2012 at 10:08 AM  

lagi bnyk artikel panas lagi bnyk boleh claim...papagomo lu duduk bwh amno baru lu ada duit. cari kerje lain tengok apa yg lu boleh buat...

Adi Kencana January 30, 2012 at 10:17 AM  

Nizar mesti x senang duduk tgk gambar ni...

NURUL IZZAH LEBIH SUKA SOKONG ISRAEL & GAY DARI MANGSA RIBUT LEMBAH PANTAI Baca di sini!!
http://apakecoh2.blogspot.com/

Anonymous,  January 30, 2012 at 11:02 AM  

Selesai kan Hassan dulu bolek tak?

Anonymous,  January 30, 2012 at 11:07 AM  

Hassan ibarat janda berhias, kaya pulak, Umno minat elok la pi pinang.

Anonymous,  January 30, 2012 at 11:25 AM  

Hassan ali akan berkampung plak kat JALAN KEBUN PD 1 FEBRUARY.ayuh la kita dtg ramai2.harap kalau leh kali ni 20K plak penonton yg hadir nak dgr apa luahan atinya.tak mustahil.hidup UMNO/BN.

Anonymous,  January 30, 2012 at 11:36 AM  

paksheikh semakin risau...hassan ali semakin popular...mampu menarik lebih ramai mendengar ceramah hassan ali balon paksheikh...aura hassan ali semakin mengalahkan aura paksheikh...kehkehkeh

Anonymous,  January 30, 2012 at 11:42 AM  

Tak dengar dapat permit polis pun. Takut lah nak pegi takut kena tangkap. Mana boleh polis nak bagi permiit pun, tu hari bob ceramah kat masjid pun kena.

Anonymous,  January 30, 2012 at 12:00 PM  

korang ni kalau dah buta hati buta je lah.

aku komen 1st tu bedasarkan pemerhatian aku je..bukan jepun je, korea selatan pon 50 tahun yang lepas sangat mundur ekonomi, sekarang hebat. kalau dah taksub sangat kat pemimpin korang tu, keadaan kat luar pon korang dah buta hati, bodoh

jangan nak cakap malaysia hebat dalam pelbagai bidang lah gomo, pakar pun mengaku malaysia negara yang underpaid, kenapa ni terjadi?
pemimpin dulu buat apa? fikir dulu sebelum cakap, taw la tak pernah masuk menara gading tapi buka minda dulu, bukan nak cerita pasal bangsa tapi kemajuan negara jugak

zulkhairi January 30, 2012 at 12:50 PM  

anon jepun.
Tanah melayu ni dah di jajah 5 negara asing..tu baru cakap sejak tahun 1400, belum citer lagi tentang sejarah kedah tua.. hampir 500 tahun kita di jajah ko tau tak..semuanya dijajah kerana melayu tak bersatu padu dan melayu jadi tali barut kepada penjajah.. ko fikir kan berapa banyak harta dan hasil bumi malaysia ni di bawa keluar selama 500thn? abis kering kontang hasil bumi tanah melayu ni di ambil oleh penjajah.. tetapi malaysia tetap bangkit dan terus maju..ini yang ko ckp malaysia terus mundur ke?

satu jer kelemahan melayu ni..masa susah jer bersatu tapi bila dah senang semua buat hal masing2..

ramai yg tidak bersyukur atas apa yg kita dapat sekarang ni..

bengong ckp berdasarkan emosi bukannya ada fakta langsung.

Anonymous,  January 30, 2012 at 2:21 PM  

sbb ape jepun n korea maju? senang je.. deyall punya pendidikan seragam saja. xde sekolah keb. xde sek cina..xde sekolah india. sume dlm satu direction. bahasa kebangsaan guna 1bahasa saja. tp dimalaysia cuba kita lihat. apakah semua sepakat? bgmne dr perkara lain plak? even PR memerintah pn hasilnye pn sama jgk jika sistem yg kita pakai skrg ni kita gunakan. Hanya satu sistem shj yg berkesan n adil. Kembalilah kita mguna sistem islam yg sbnr2nya. dan bukannye mgunakn dwi sistem skang ni. sistem demokrasi ciptaan barat begitu ampuh dan byk kekurangannya.

Anonymous,  January 30, 2012 at 4:40 PM  

Ah.. sokong aljuburi lg senang mkn depan belakang jahhh

kingnek January 30, 2012 at 5:10 PM  

Sokong Hassan Ali, pergi ke facebook page, Saya Sokong Hassan Ali, dan like, terima kasih!

Anonymous,  January 30, 2012 at 5:52 PM  

Pssstt...melayu ke mamak...ciannnn

Anonymous,  January 30, 2012 at 6:01 PM  

1,000 orang hadir dengar bid'ah Hasan Ali , PapaGomo sebarkan 10k hadir ceramah.......Bangang!!!

Anonymous,  January 30, 2012 at 8:41 PM  

Puak2 PR NI akan cari alasan kenapa depa tak pi dengar ceramah YB.HA. Alasan POLIS bagi tak bagi PERMIT pun jadi alasan. Nampak sangat BONGOK orang PR ni.Spt DSAI juga pandai cari HELAH nak lepaskan diri. sebijik ikut telunjuk "IMAM MAHADI" mereka tu. Tu la ALLAH tunjuk kat kita perangai org2 PR ni. Sampai pejuang ISLAM sebenar pun depa tak nampak. Bagi aku YB. HA patut kita sokong dan kita buang pemimpin2 spt. nik aziz,hadi awang, mat sabu dan juga anwar termasuk juga si kafir harbi tu dari dunia politik di Msia ini.

abu January 30, 2012 at 10:07 PM  

kita kena dengar hujjah dari kedua-dua pihak,barulah kita boleh buat pertimbangan...

kalau kita saja yg boleh bercakap kat tv tapi orang lain langsung kita tak bagi cakap, macam mana rakyat nak buay pertimbangan?

Memang kita betul,tapi tak semestinya orang lain salah..

dan hidup mesti berani..

Anonymous,  February 3, 2012 at 11:54 PM  

dorg tu sangat bodoh yang teramat. bila kita bg contoh org jepun, akal mereka tak mampu berfikir yang mana yang patut di ambil. terlalu teruk lah fikiran puak2 nie, x mampu menilai benda baik yang bleh diambil. otak sama je dg taik.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP